Gigannti myi minulle...peetä

Moikka !
Ostin tossa viimevuonna Vision VDT 2022 PVR:n !
Harmit alkoivat siitä, että Maikkarin Plussalla(ostin kortin) en nähnyt F1-kisoja--- eli ei lue korttia ja muutenkin räshtelee ja kuva menee "moisaikiksi".

Onko muilla samoja kokemuksia ko.laitteesta?

Tämä kysymys vain siksi, että kun olin yhteydessä erääseen Gigantinmyymälään, niin huoltopuolen kaveri sanoi:"Itse en kyllä ostaisi Suomen Sneiderin" ko.tuotteita!

Ja tässä onpi sellainen juttu, että onpi ollut yhdenvuoden aikana noin.6-viikkoa "huollossa"

Eipä muuta, terkut kaikille täältä Lapista.

14

4820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että Gigantti pakenee vastuuta ja pompottelee minua nyt maahantuojan vastuulle--koska maahantuoja ei anna Gigantille korvausta ko.laitteesta!!!

      • lakipelle

        Kuluttajakaupassa myyjätaho vastaa ensisijaisesti myymänsä tuotteen virheistä.Tuo on vaan valitettavan yleistä, että asiakasta ohjataan suoraan maahantuojan puheille. Toisekseen, mielestäni kaupan purullekin saattaisi olla perusteet, jos boxi on 6 viikkoa huollossa. Toisenlaisia tapojakin on hoitaa noita takuuhuoltoja. Vein itse Verkkokauppaan takuuhuoltoon ostamani boxin. Antoivat saman tien pyytämättä uuden boxin tilalle.


    • Uusi Suomi

      Luottovakuutusjätti Atradius on lopettanut takaukset kodinelektroniikkaketju Gigantin omistajalta, brittiläiseltä elektroniikkajätti DSG:ltä eli Dixonsilta. Gigantin maajohtaja Irmeli Rytkönen myöntää, että Gigantti joutuu selittelemään omistajansa tilannetta tavarantoimittajille. Rytkösen mukaan emoyhtiön vaikeudet eivät kuitenkaan vaaranna Gigantin joulukauppaa.

      -Tämä ei vaikuta mitenkään meidän Suomen toimintaan, Rytkönen vakuuttaa Uudelle Suomelle.

      -DSG omistaa siis Elkjøpin ja Elkjøp omistaa meidät. Meillä on omat käteisvarannot Elkjøpissä ja me olemme äärimmäisen menestyvä konserni. Meillä on hyvät tulokset, jotka julkistetaan 27.11.

      IDG-uutissivuston mukaan elektroniikkajätti DSG yrittää luottovakuuttajan vetäytymisen jälkeen keksiä vaihtoehtoisia kauppaehtoja Samsungin ja muiden suurten elektroniikkayhtiöiden kanssa. Luottovakuuttajan lähteminen tarkoittaa tavarantoimittajien kannalta sitä, etteivät sen myyntisaatavat ole enää vakuutettuja, ja että se voisi kärsiä jälleenmyyjän vaikeuksista.

      -Meillä ei ole joulukauppa vaarassa. Se, että tavaran loppumisen kanssa joutuu taistelemaan, on brittien arkipäivää, Rytkönen naurahtaa.

      Maailman kolmen suurimman luottovakuutusyhtiön joukkoon kuuluvan Atradiuksen päätös DSG:n lainahanojen sulkemisesta tuli pari viikkoa sen jälkeen, kun yhtiö ilmoitti myyntinsä putoamisesta seitsemällä prosentilla vuoden ensimmäisen puolikkaan aikana. DSG:n hyllytys oli osa luottovakuuttajan laajempaa Britanniaan liittyvää arviota, jossa se lopetti lainojen vakuuttamisen myös tavarataloketju Woolworthisilta ja urheiluvälinejätti JJB Sportsilta.

      Britanniassa kodinelektroniikan jälleenmyyjille kulunut vuosi on ollut vaikea. DSG:n osakkeiden arvo on romahtanut viimeisen vuoden aikana yli 80 prosenttia.

      -uusi suomi

      • minua..

        heilauta tuleva tappio noin 190 ekee.Mutta ihmettelen koska varmasti muitakin onpi.Mutta sanotaanpa näin, kuten totesin Gigantin myyjälle/huollolle--"En minä paskaa tarvitse, koska ei ole peltoakaan"!Onneksi kaikki muut elektroniikka vehkeet ovat ok!
        No tämmöstä tällä kertaa.Kiitos vastauksista.


      • kohde Vision vdt 2022
        minua.. kirjoitti:

        heilauta tuleva tappio noin 190 ekee.Mutta ihmettelen koska varmasti muitakin onpi.Mutta sanotaanpa näin, kuten totesin Gigantin myyjälle/huollolle--"En minä paskaa tarvitse, koska ei ole peltoakaan"!Onneksi kaikki muut elektroniikka vehkeet ovat ok!
        No tämmöstä tällä kertaa.Kiitos vastauksista.

        elikkä Gigannti ohjasi minut SUOMEN SNEIDER OY:hyn-- ja sanoo huoltomies "kautta rantain"--ei kannata ottaa yhteyttä---ja lisäksiei minua--ethän mainitse minun lausuntoa---joka oli "en kyllä tämmöstä laitetta ostaisi"!
        Että tämmöinen tapaus tällä kertaa.
        Terkut Ilmari


      • boxi
        kohde Vision vdt 2022 kirjoitti:

        elikkä Gigannti ohjasi minut SUOMEN SNEIDER OY:hyn-- ja sanoo huoltomies "kautta rantain"--ei kannata ottaa yhteyttä---ja lisäksiei minua--ethän mainitse minun lausuntoa---joka oli "en kyllä tämmöstä laitetta ostaisi"!
        Että tämmöinen tapaus tällä kertaa.
        Terkut Ilmari

        Mulla sama visionin boxi ja ongelmia on riittänyt, kolme kertaa takuuhuollossa, kerran vaihdettu uuteen samanlaiseen ja nyt eilen illalla boxi ensin sekosi, hävitti kaikki tallennukset, kuului räts ja alkoi savuta. onneksi huomasi käryn ja otin johdon pois seinästä.Takuuta vielä jäljellä saas nähdä miten myyjä nyt suhtautuu kun taas tutuksi tullut asiakas tuo taas sen helvetinkoneen heille ( Markan
        talo)Myyjä suhtautuu hyvin mutta Schneider on tosi tyly asiakkaile.Kaikkea sitä myydään!


      • vielä ostaa
        boxi kirjoitti:

        Mulla sama visionin boxi ja ongelmia on riittänyt, kolme kertaa takuuhuollossa, kerran vaihdettu uuteen samanlaiseen ja nyt eilen illalla boxi ensin sekosi, hävitti kaikki tallennukset, kuului räts ja alkoi savuta. onneksi huomasi käryn ja otin johdon pois seinästä.Takuuta vielä jäljellä saas nähdä miten myyjä nyt suhtautuu kun taas tutuksi tullut asiakas tuo taas sen helvetinkoneen heille ( Markan
        talo)Myyjä suhtautuu hyvin mutta Schneider on tosi tyly asiakkaile.Kaikkea sitä myydään!

        tommottia


      • LOLLO
        vielä ostaa kirjoitti:

        tommottia

        ..ja vieläpä jostain Gigantista ja Markantalosta.. LOL :D


      • Sneiderin suhtautumista!
        boxi kirjoitti:

        Mulla sama visionin boxi ja ongelmia on riittänyt, kolme kertaa takuuhuollossa, kerran vaihdettu uuteen samanlaiseen ja nyt eilen illalla boxi ensin sekosi, hävitti kaikki tallennukset, kuului räts ja alkoi savuta. onneksi huomasi käryn ja otin johdon pois seinästä.Takuuta vielä jäljellä saas nähdä miten myyjä nyt suhtautuu kun taas tutuksi tullut asiakas tuo taas sen helvetinkoneen heille ( Markan
        talo)Myyjä suhtautuu hyvin mutta Schneider on tosi tyly asiakkaile.Kaikkea sitä myydään!

        Olemme yhteyksissä tämän sivun kautta.Nyt viikonvaihteessa alan täysillä tykittää(lähetän digikuvia ja videota) Suomen Sneideriin meileillä ja sitten ensi viikon alusta soittelemaan!Joo Gigantti myi ja tiedän kyllä Markankantalon eli sisarfirman--ja pahaksi onneksi Sneiderille ja Gigantille ja Markantalolle--satun tuntemaan yhden henkilön.... Mutta ei siitä vielä sen enenpää.Ja voidaan siihen panna jonon jatkoksi Gigantin huoltopuolen kaverin nauhoitettu puhelu!Eiköhän ala takuut pelata--jos ei, niin joulumyynti voipi jäädä Sneiderillä muita pienemmäksi--kunnon lehti kampanjalla.Voi veeeeee..en kyllä tiennyt iskeväni kättä "peehen"Samat viat edelleen!
        Terkut Lapista


      • vielä Edelleen
        Sneiderin suhtautumista! kirjoitti:

        Olemme yhteyksissä tämän sivun kautta.Nyt viikonvaihteessa alan täysillä tykittää(lähetän digikuvia ja videota) Suomen Sneideriin meileillä ja sitten ensi viikon alusta soittelemaan!Joo Gigantti myi ja tiedän kyllä Markankantalon eli sisarfirman--ja pahaksi onneksi Sneiderille ja Gigantille ja Markantalolle--satun tuntemaan yhden henkilön.... Mutta ei siitä vielä sen enenpää.Ja voidaan siihen panna jonon jatkoksi Gigantin huoltopuolen kaverin nauhoitettu puhelu!Eiköhän ala takuut pelata--jos ei, niin joulumyynti voipi jäädä Sneiderillä muita pienemmäksi--kunnon lehti kampanjalla.Voi veeeeee..en kyllä tiennyt iskeväni kättä "peehen"Samat viat edelleen!
        Terkut Lapista

        Moikka! Jäi vielä mainitsematta, että tämä digiboxi juttu ei ole rahasta kiinni, vaan periaatteesta--"paskaa ei saa myydä"!Että katotaahan se "viimeinen käsi", niinkuin pokerissa.J


      • tietenkänä
        vielä Edelleen kirjoitti:

        Moikka! Jäi vielä mainitsematta, että tämä digiboxi juttu ei ole rahasta kiinni, vaan periaatteesta--"paskaa ei saa myydä"!Että katotaahan se "viimeinen käsi", niinkuin pokerissa.J

        paitti jos joku haluaa


    • Meillä on kanssa Visionin boxi. Kerran hävitti kaikki tallenteet, välillä jumittaa, joskus kuva näkyy pienenä vasemmassa yläkulmassa... Ei enää Visionia meille, kiitos!

      • soitin Giganttiin--

        ja tuli viestiä Kokkolan Gigantista--ota yhteyttä maahantuojaan! No tässä "Rumbaa"!Soitin Suomen Schneiderille ja alkoi tapahtumaan seuraavaa:
        ja minut ohjattiin Suomen Schneideriin.

        Tuli Suomen Schneideristä "uusi digiboxi" ja voi V..tu.!Toimi huonommin kuin edellinen!Kuva pysähty --- ääntä kuului ja kuva seisahtui ja "mosaakkia"tuli riittävästi!Ja kaikki muut viat siihen lisäksi!Että ostakaa Gigantista etenkin di Vision merkkisiä laitteita--niin, jos ostatte pääsette tutustamaan Suomen Scheider--maahan tuomiin laitteisiin(ja takuuseen)!Ja etenkin Gigantin myymiin kodin elektroniikkaan!En voi muuta sanoa, kun olen taistellut Olympialaisista(elokuu 2008) lähtien ko.laitteen Vision VDT2022 PVR kanssa.

        Nythän on semmoinen juttu, että kaikki laitteet digiboksit----en luettele ko.digibokseja(käykää Gigantin ja Markantalon sivuilla)--niin "peetä" saatte, jos ostatte!

        Ei enenpiä täältä "Lapin kodasta"---,no mutta veetuttaa tommoinen ostos "GIGANTISTA"!

        PS Markantalo on samaa ketjua!


        Niin olen tutkinut tekniikan/liitännät.Käytin ko.laitteen kantamalla ja kytkemällä lähimmän naapurin TV-ulostuloon(tutkittu--esim.Digitan kautta - antennitehot ja signaalit)--ja kaikki oli tutkittu pyynnöstäni kahteen kertaan--koska en uskonut, että antennisignaali on vialla(kun kortti ei lukenut MTV3Max--mutta luki Sub-leffa Sub-juniori).Ja silloin, kun vein laitteeni naapuriin---niin ihmettelin, että digiboksista( ensimmäisen kerran huollossa)kuului rapinaa ! Avasin boksin ja mitä näinkään :?:irtonainen ruuvi ajelehtii siellä!No tämähän lähti alunperin siitä,että luulin mun telkkari on liian vanha--ja siitä johtuu nämä "mosaikit" yms.No ostin juuri(toukokuu) markkinoille tullee Sony Bravian(kanavapaikka 13 -- lukee MTV MAX) ja ajattelin, että hyvin toimii---mutta paskat-tallentava digiboksi ei toiminutkaan!Joo kyllä telkku toimii, mutta ei diVision---palautin kahden päivän käytön jälkeen---ja odottelen nyt Gigantista yhteyttä---mitäs tehtäis!


        Eipä täältä "Lapin Kodasta" sen kummempia---aattelin vaan vielä informoida---ystäväni "Hämeen Heikki (Mannermaa)", hän oli Gigantissa ja Markantalossa "duunissa" ja onpi jälleen avannut liikkeen siellä Stadissa Hertsikassa, mistä olen ostanut kaikki laitteet noin 30 vuotta.Käykäähän ostoksilla--ette kadu!


    • agaS

      Hyvää iltapäivää Lappiin! Joko olet kelpo laitteen saanut p*askan tilalle?

      Osaisitko sinä neuvoa, miten tuolla kyseisellä Visionilla (VDT 2022 PVR) saa ohjelmia leikattua. Manuaalista ei ole avuksi, sillä se ei neuvo, miten ohjelmapätkän leikkaus (esim. mainospätkän) saatetaan loppuun? Eli mitä painetaan sen jälkeen, kun leikkauksen aloitus- ja lopetuskohta on vahvistettu OK-napilla? Ei ummarra, ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe