14-vuotias poika joka meikkaa

kauhistunut äiti

Eli siis minulla on 14-vuotias poika, joka käyttää meikkivoidetta. Ei mitenkään huomattavasti, mutta kuitenkin iho hieman "kiiltää" ja on virheetön. Pitäisikö minun sallia meikkausharrastus vai kieltää se?

59

10841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi

      kieltää? Mitä haittaa asiasta?

    • suvaitsevaisuus

      Ei ne homot enää 2000 luvulla suvussa mikään häpeä pitäisi olla.

      • ennakkoluuloton^^

        Kuka muka sanoi, että poika olisi homo, jos meikkaa? Mielestäni asiaan voi puuttua, jos haluaa, mut ei oo pakollista!


      • ....LOLLLLL

        LOL


      • ei luoja

        Sä olet ennakkoluuloinen ja ahdasmielinen. Ne ei ole sulle mitään tehneet joten ole hyvä ja jätä ne rauhaan.


    • Toinen äippä

      Vai kieltäisitkö 14-v. tyttäreltäsi meikkivoiteen käytön? Ja vielä kuvittelisit, että lopettaa kieltoon, eikä esim meikkaisi sitten koulussa ja pesisi meikkejä pois ennen kuin tulet kotiin?

      Anna pojan meikata jos meikatuttaa ja opeta pesemään meikkausvälineet ja meikit pois myös ettei tule iho-ongelmia. Meikkaus voi liittyä myös moneen muuhun asiaan homouden lisäksi, esim. siihen että häpeää ihonväriään tai ihon kuntoa. Meillä kestovärjätään pojan kulmat ja ripset, kun ovat muuten niin vaaleat, ala-asteella haukuttiin ufoksi. Kun siitä värjäyksellä pääsee yli, niin miksi ei?

      Ja kiitä kuule onneasi, että ei tarvi kieltää pojalta huumeidenkäyttöä, lintsausta tai raamattuseuraa.

      • Hiihto-Housu Nainen

        raamattuseuran samaan sarjaan huumeiden kanssa!!??!!


      • äiti kans

        harmitonta, kummallinen suhtautuminen sinulla. Jos ihon kunto on huono niin kyllä siihen pitää löytää muut konstit kun meikkivoiteen käyttö. Ap:n pitäisi ensin selvittää miksi poika meikkivoidetta käyttää ja katsoa sen jälkeen mitä muuta olisi tehtävissä.


      • herätys
        äiti kans kirjoitti:

        harmitonta, kummallinen suhtautuminen sinulla. Jos ihon kunto on huono niin kyllä siihen pitää löytää muut konstit kun meikkivoiteen käyttö. Ap:n pitäisi ensin selvittää miksi poika meikkivoidetta käyttää ja katsoa sen jälkeen mitä muuta olisi tehtävissä.

        Ettekö katso televisiota? Nehän kehoittaa miehiä meikkaamaan!!!
        Kyse on uudesta muodista.
        Mitähän pojat ennen teki? Permamenttasi hiuksia 70-luvulla. Laittoi korvikset 80-luvulla. 90-luvulla tuli muut lävistykset ja nyt meikataan... vaikka meikkasiahan julkkikset jo 60-luvulla.
        Miehille myydään Suomessa jo kilttejäkin ja rockbändit jo käyttää niitä.
        Ei värivoide mikään homouden merkki ole. Poika seuraa vaan aikaansa.


      • Nimetön
        herätys kirjoitti:

        Ettekö katso televisiota? Nehän kehoittaa miehiä meikkaamaan!!!
        Kyse on uudesta muodista.
        Mitähän pojat ennen teki? Permamenttasi hiuksia 70-luvulla. Laittoi korvikset 80-luvulla. 90-luvulla tuli muut lävistykset ja nyt meikataan... vaikka meikkasiahan julkkikset jo 60-luvulla.
        Miehille myydään Suomessa jo kilttejäkin ja rockbändit jo käyttää niitä.
        Ei värivoide mikään homouden merkki ole. Poika seuraa vaan aikaansa.

        no joo, helppohan se on sanoa, että toi on ok. Niin minäkin sanon, mutta toivon, ettei oma poikani tekisi moista. Kun joku sattuu omalle kohdalle, käsitys muuttuu.


      • En ymmärrä
        Nimetön kirjoitti:

        no joo, helppohan se on sanoa, että toi on ok. Niin minäkin sanon, mutta toivon, ettei oma poikani tekisi moista. Kun joku sattuu omalle kohdalle, käsitys muuttuu.

        Siis sanotaan muuta ja ajatellaan toista. Miksi minun on helppo sanoa, että toi on ok, ehkä siksi että oikeasti ajattelen niin. Miksei olisi?

        Helppo sanoa että "odotas kun käy omalle kohdalle" kun ei a) tiedä mitään henkilön omakohtaisesta kokemuksesta b) on ilmiselvästi asiasta eri mieltä.


      • omista asenteistasi
        Nimetön kirjoitti:

        no joo, helppohan se on sanoa, että toi on ok. Niin minäkin sanon, mutta toivon, ettei oma poikani tekisi moista. Kun joku sattuu omalle kohdalle, käsitys muuttuu.

        Yritä suvaita sitä,että toisilla on erilaiset arvot kuin sinulla.Mielestäni ihan nurjaa,kun yksikin isä oli ihan kauhuissaa,että poikansa aikkoo laittaa korvakorun.Minun lapseni voisi tehdä paljon vaarallisempaakin kuin korvakorun laitto,hei,missä on suhteellisuudentaju?


      • 70-luvun kasvatti
        herätys kirjoitti:

        Ettekö katso televisiota? Nehän kehoittaa miehiä meikkaamaan!!!
        Kyse on uudesta muodista.
        Mitähän pojat ennen teki? Permamenttasi hiuksia 70-luvulla. Laittoi korvikset 80-luvulla. 90-luvulla tuli muut lävistykset ja nyt meikataan... vaikka meikkasiahan julkkikset jo 60-luvulla.
        Miehille myydään Suomessa jo kilttejäkin ja rockbändit jo käyttää niitä.
        Ei värivoide mikään homouden merkki ole. Poika seuraa vaan aikaansa.

        itähän pojat ennen teki? Permamenttasi hiuksia 70-luvulla. Laittoi korvikset 80-luvulla. 90-luvulla tuli muut lävistykset ja nyt meikataan... vaikka meikkasiahan julkkikset jo 60-luvulla.

        Kyllä kuule jos 70-luvulla joku jätkäporukasta olisi meikannut, se olis naurettu porukasta ulos ja ei muuten todellakaan permanentattu hiuksia. Älä kirjoita typeriä.


      • ateisti.
        Hiihto-Housu Nainen kirjoitti:

        raamattuseuran samaan sarjaan huumeiden kanssa!!??!!

        Huumeista tosin pääse helpommin eroona kuin aivopesusta.


    • Viänö

      Ei meikkaa, olisin myös erittäin paljon kauhuissani, jos niin tekisi.
      Meidän 14v:llä on tyttöystävä, siitä minä olen kauhuissani. Mikään muu ei enää kiinnosta. Poika on siis umpirakastunut. Tyttö on kyllä saman ikäinen ja erittäin suloinen! Vasta tuo sälli oli pieni poika ja nyt sitten saa pohtia ehkäisyjä, teiniraskauksia, tauteja, vauvanhoitoa jne jne.
      En tiedä miten sinua lohduttaisin, mutta ehkä me jonain päivänä vielä nauretaan näille nuorten toilailuille.

    • ...

      poikien meikkaaminen on
      yleistyt mutta vaikean kysymyksen kyllä heitit.
      Olen itse 14v. tyttö ja minun mielestä poikien meikkaaminen ei ole mitenkään ihmeellistä...

    • meikki-make

      Onpa sulla kauhea ongelma! Kuule, kysäsepä siltä pojaltas, että onko kenties saanut turpiinsa ja meikillä peittelee mustaa silmää tai muuta mustelmaa. Ihan vois olla mahdollista. Jos ei, niin mikä mättää? Ootko koskaan nähnyt Mike Monroeta ja sen meikkejä? Tai Michael Jacksonia (no, se nyt on täyskahjo, mutta kumminkin)? Opetat vaan pojan huolehtimaan myös huolellisesta puhdistamisesta, niin kyllä se siitä!
      Ja sulle, jonka 14-v. pojalla on tyttöystävä: mun tytölläni on tyttöystävä ja nyt ovat jo yökyläilleetkin läheisissä merkeissä, mutta ei mulla ole siihen juurikaan mitään sanottavaa. Olen niin hienotunteinen, etten ainakaan mene mitään utelemaan!
      Käyttäkää ihmiset järkeänne. Olisiko se sitten niin hirveetä, jos tää meikkaava poika olisikin homo? Ihmisiä hekin ovat. Ja lapsia. Miettikää sitä.

      • kysymysmerkki?

        Etkö muka tienny, 50% pojista nykyään meikkaa, katoppa vaikka
        Tokio hotelin Bill Kaulitzia : D


      • näin se vaan on
        kysymysmerkki? kirjoitti:

        Etkö muka tienny, 50% pojista nykyään meikkaa, katoppa vaikka
        Tokio hotelin Bill Kaulitzia : D

        No Bill Kaulitz on erittäin tyttömäinen. Ei voi pojaksi sanoa.


      • Bubblegum89
        näin se vaan on kirjoitti:

        No Bill Kaulitz on erittäin tyttömäinen. Ei voi pojaksi sanoa.

        No Bill Kaulitz on kuule iha mies, vaikka se meikkaaki kyl Adam Lambertki meikkaa ja se on sentää homo!


    • äitiminäkin

      Entäs sitten? Olen varmaan maailman huonoin äiti kun annan meidän 15-vuotiaan meikata. Se on kajaalia vedellyt naamaan jo 12-vuotiaasta lähtien. Ja vaikuttaa oikein tyytyväiseltä. Tää on nykyaikaa, selkeät sukupuoliroolit rikotaan!

    • Zasuka

      Ei huolta. Joillakin pojilla vain on sellainen tyyli. Se ei tosiaankaan tarkoita automaattisesti homoutta eikä mitään muutakaan erityistä. Aivan samalla tavalla tytöt voivat käyttää lököttäviä farkkuja ja muodottomia huppareita. Nuorten hullutukset menevät ja tulevat, eikä niihin pidä liikaa sotkeutua. Jos asia vaivaa, voithan kysyä itse pojaltasi, minkä takia meikki tuntuu niin tarpeelliselta.

    • vai mitä?

      kyllä tytötkin meikkaa. mikä ero siinä on jos poika meikkaa? ei pidä rajottautua sukupuolirooleihin.

      • Tasa-arvo kunniaan!

        Nyt taitaa yhteiskunta mennä niin päin, että miehillä on huonompi tasa-arvo, kun eivät saa meikata ilman, että heti on niskassa joukko ihmisiä, jotka haukkuvat homoksi. :p


    • ei ole

      Voi olla jotain itsetunto kysymyksiä, virheetön iho... Älä kiellä, meikkivoiteessa ei ole musta mitään outoa mutta jos ripsiväriä ja kesämekkoa koittaa päälleen niin siinävaiheessa voitkin jo kysyä, että missämennään.

      Poikasi haluaa kai olla hyvännäköinen kimmojen silmissä.

    • mitä pahaa

      siinä on?Miehet käyttää hiuslakkoja,hiusvärejä ym.Oma mieheni käyttää jotain peitevoidetta vähentääkseen ihon punoitusta.Jos nuori tuntee olonsa mukavammaksi meikkivoidetta käyttäessään,miksi siitä tehtäisiin niin iso numero.
      Murehtisin paljon enemmän nuorten tupakointia,alkoholin ja huumeiden käyttöä.

    • kieltämään

      Itse olen 16v ja vuotta nuorempi kaveripoikani meikkaa (käyttää meikkivoidetta). Ei ole homo, enemmänkin metroseksuaali. Kun olin 14-15v samanikäinen eräs toinen kaveripoikani meikkasi ja käytti jopa kynsilakkaa (vähemmän nykyään) ja tämä liittyi 80-luvun hevitouhujen ihannointiin.

      Miksipä sitä meikkaamista kieltämään?

    • ressi-rami

      Kenties kannattaisi keskustella asiasta, miksi meikkaa 14v poika!? Kertoa ja selvittää, mitä heteromaailmassa asiasta ollaan yleensä mieltä ja kysyä suoraan, kiinnostaako poikaa pojat vai tytöt oikeesti.

      Toisaalta, kannattaisi valvoa ja seurata, keiden kanssa poika oikeastaan onkaan kodin ulkopuolella liikkeellä ja missä seurassa. 14 v tarvitsee vielä kontrolloida pitkälti, missä hän on ja keiden kanssa liikkuu ja on yhteydessä. Tuossa iässä poika ei vielä itsekkään välttämättä tiedosta, kumpi sukupuoli häntä enemmän kiinnostaa, kun tuppaa molemmat kiinnostamaan. Minä en antaisi tuon ikäsen pojan kulkea ja viettää aikaansa missään puppelijengissä, jos en liioin missään juoppojengissäkään. Vaikka monesta kenties hullulle kuulostaakin, niin minä tarvittaessa kyllä vielä tuon ikäselle vääntäisin vitsan paljaalla persiillä ja lukisin aikas tylysti lakia. Mutta, asia riippuisi siitä, miten pitkälle hän on jo kerinnyt menemään. Mikäli juttu on vielä alkutekijöissään, heiluisi vitsa. Mikäli taas juttu on edennyt jo pitkäaikaiseksi, hyväksyisin pojan homouden ja kiroisin hiljaa itsekseni ja itseäni syyttäen, miksi en huomannut asiaa aiemmin.

      • tpi

        ...vai voiko joku oikeasti olla noin idiootti?


      • siis itsesi

        päättävän onko lapsesi heteroseksuaali vai joku muu?Minä uskon,että se ei ole kasvatuksesta kiinni vaan ihan jostakin muusta.


      • kunniaan!

        ja meikkaavat miehet ovatkin perinteisesti homoja...


      • täällävaanjoku

        ei kukaan voi olla noin tyhmä....


      • ei hyvänen aika...

        Se ei taitas kauheesti ees auttaa vaikka kuinka huomaisit ajoissa.. Et sinä sitä päätä onko poikas homo vai ei! Ja mitä sit jos olis?


      • saa meikata

        "Kenties kannattaisi keskustella asiasta, miksi meikkaa 14v poika!? Kertoa ja selvittää, mitä heteromaailmassa asiasta ollaan yleensä mieltä ja kysyä suoraan, kiinnostaako poikaa pojat vai tytöt oikeesti."

        Niin Siinä taas yksi joka pitää sukupuolinormeja yllä. Se ei kuulu muille paskaa.kaan käytääkö meikkejä vai ei. Eihän pojan tarvitse sitä kaikile kertoa, mutta jos haluaa et sinä voi sitä estää. Jokainen saa meikata jos haluaa sec ei ola vain naisten oikeus.


    • mutsis oli

      kuten muutama muukin on kirjoittanut:
      itse neuvoisin poikaa meikinpuhdistuksessa ja kertoisin sen tärkeydestä, ettei mene iho siksi pilalle. ja jos susta näyttää, että meikkivoide on väärän väristä lapsesi iholle tai se on levitetty huonosti tms. kantsii kertoa siitäkin hienovaraisesti. tällä tavoin toivottavasti onnistut pitämään teidän suhteen keskustelevana ja avoimena tulevatkin teinivuodet.

    • voi ei sentään

      Pelkäät siis poikasi olevan homo tai transu ? Kuulutko kenties johonkin hihhuloivaan seurakuntaan jossa kerrotaan homouden olevan synti ja syy joutua helvetin syvimpiin syövereihin. Kuinka ahdasmielinen vielä tänäpäivänä voi olla ? Itsekin varmaan meikkaat, mitäs jos se onkin outoa ? Järki käteen. Tokihan, voit yrittää estää, jolloin lapsesi alkaa kapinoida ja alkaa meikata yhä enemmän. Sehän vasta kauhiaaaaaa olisi eikäs vain ? Te kaikki homofobiset äidit, ettekö rakastaisi lastanne jos hän olisi jollain muulla tapaa poikkeava ???? Miksi olette mukulan hankkineet jos ette voi hyväksyä häntä niinkuin hän on ?

      • mitä helkuttia??

        Mistä sä nyt keksit että alukp. kirjottaja olis homofobinen??


    • meikkaavapoika

      Itse oon 17-vuotias poika. Joskus 15-vuotiaana kokeilin meikkejä, pidin sillon tällön (yleensä juhlissa), yhä useammin ja lopulta aina. Lähinnä käytän kajaalia silmän sisäluomessa, ylhäällä ja alhaalla, joskus huulipunaa. Kavereista monet meikkaa kans, meil on aika kova rock-identiteetti

      Vois ehkä sanoo että Hanoi Rocks-kundit toi poikien meikkaamisen suomeen. 80-luvun alussa näitä pidettiin poikkeuksetta Suomessa homoina, transvestiitteina tai muuten seksuaalisen identiteettinsä suhteen ongelmallisina nuorina. Nykypäivänä poikien meikkaaminen on aika tavallista, eikä ainakaa pääkaupunkiseudun nuorista varmaan kukaa enää liitä siihen seksuaalisuutta..

      Mä jakaisin karkeasti meikkaavat pojat kahteen ryhmään. Ensinnäkin Muotitietoisiin (usein metroseksuaaleihin), joiden kohdalla se liittyy ennen kaikkea hyvältä näyttämiseen. Mediasta omaksutut kauniin pojan ihanteet on vaikuttanu paljon tähän. Vaikka just meikkivoiteen käyttö luo sellasta puhtauden fiilistä, joka ainakin tiettyyn esteettiseen silmään kieltämättä näyttää aik hyvältä. Tällasii ihmisii en tunne paljoa, mutta nykysi aika suuri ryhmä poikia, joka on usein suosittu tyttöjenkin keskuudes..

      Se toinen ryhmä (johon mäki kuulun) on sellasia, joilla meikkaaminen on individualismia ja kapinaa.. Halutaan olla erilaisii, ja vastustaa perinteistä "jätkäpukeutumista".. Tää on just se mallli jonka toi Hanoi Rocks toi ja joka edelleen on suosituin rock-piireissä. Mulla esim. on akateemiset aika rikkaat vanhemmat ja haluun vastustaa sellast arvomaailmaa. Vanhemmat kritisoi jyrkästi, ja entenki äidille se oli aika shokki. Vahva meikkaaminen vaatii aika paljo rohkeutta, aika usein saa kuunnella vittuilua etenki helsingin ulkopuolella. Mutta siitä ajatuksesta nimenomaan saa voimaa ja ylemmyyttä, että uskaltaa olla oma itsensä..

      Omassa tilanteessas sun pitää ehdottomasti tukea pojan valintaa näyttää itse siltä miltä haluaa.. Tunnen monia joilla se on nimenomaan murrosikään liittyvä, usein ohimenevä vaihe, en mäkää varmaa 50-vuotiaan meikkaa(: Se liittyy paljo sellaseen identiteetin etsintään, joka jokaisen on pakko tehdä ja joka eri sukupolvina näkyy erilaisina ilmiöinä. Poikien meikkaus on tosi positiivinen asia; itsenäisyyttä, rohkeutta ja voimakasta tahtoa..

    • huolestunut hetero

      Etkai saatana vaan asustele kunta seitsemän alueella ?? nyt on asiat pielessä

    • ONpi siis

      moi!

      Itse olen poika. ja voin itse sanoa että kun hampaat tekee täydeliseks, samoin hiukset ja iho, niin kyllä siinä on mukava olla kun näyttää hyvältä. olen itse kiinnostunut tytöistä, ja kyllä sitä vastakiinnostusta on tullut. en juuri itse ole meikkejä kokeillut..

      Yksi sana. Metroseksuaali

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Metroseksuaali

      Ei ne aina oo homoja. huolehtii vaan ulkonäöstä.

      • adsd

        ^ eihän meteroseksuaalit ole ikinä homoja.
        heteroita jotka pukeutuvat kuin sterotyyppi homot.


    • Awwiess

      Salli meikkaus. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. 2000-luvulla yhä useampi poika meikkaa, joten ei siinä mitään ihmeellistä. Esim täällä meillä päin, Oulussa, on pari poikaa jotka ihannoivat Japanilaista nuorisomuotia, johon kuuluu pitsivaatteita, rusetteja, tekoripsiä, karvaisia säärystimiä yms. ja he pukeutuvat tyylin mukaisesti. Ei siinä ole mitään pahaa. Aivan normaali asia.
      Sitäpaitsi, meikkaavat pojat on suloisia.

    • Ehdottomasti :)

      Kuten moni jo on sanonut niin miksi sitä kieltämään? Tunnen monta poikaa jotka käyttää meikkivoidetta pienissä määrin peittämään esim. finnejä ja tasoittamaan ihoa. Eikä sitä nykyään edes yleensä enää yhdistetä mitenkään homoihin tai muuhun sellaseen (ainakaan täällä kaupungissa :)

    • normaalia

      Siskoni poika meikkasi murrosiässä, käytti siis jotain puuterii ja meikkivoidetta nyt se on yli kolmekymppinen ja ihan normaali mies, eikä meikkaile. Ja kyllä hänellä murkkuiässäkin oli aina tyttöystävä eli ei ollut mikään hompsu, ei kain tykänny kun on finnejä ja meikkaa ne muusikotkin bändeissä.

      • ...-------

        öö siis tiiätte lambertin homo jätkä joo, mut kyllähä rockkarit meikkaa vaik et ne tekee silmärajauksen. Ja aattelin ite mut se ois aika näkyvää, et ei kannata...


    • Bubblegum89

      Minusta meikkausta ei kuulu kieltää, koska sehän on vain meikkivoidetta. Vertaan nyt esimerkiksi Bill Kaulitziin joka aloitti meikkauksen n, 12 vuotiaana joten mitä pahaa on meikkaukssessa?

    • asdfomfg

      siis anteeks nyt kauheesti mutta toi on niin yököttävää ja vanhanaikasta. mitä sitten jos poika meikkaa kun haluaa näyttää hyvältä muiden silmissä oli sitten kyse pojista tai tytöistä. ja kaikille homofobeille aukaskaa vittu silmänne. mitä sitte jos jätkä o homo tai muija lesbo? teidänkö persettä se kutiaa? eikö tärkeintä oo teille tärkeän ihmisen onnellisuus? ei saatana toi on niin oksettavaa kun sanotaan että homous ei ole normaalia eikä sallittavaa. enpä usko että kannattaa huolehtia poikasi meikkaamisesta:D huolehdi sitten kun se tulee naama veressä ja silmät lautasina ja luulee osaavansa lentää.

    • 100%hetero

      Miksi pojan meikkaus pitäisi kieltää? Ja vaikka meikkaa niin tarkoittaako, että silloin on homo? EI! olen 15 vuotias poika ja käytän meikkivoidetta ja puuteria.. se on täysin normaalia nykyään

    • hulabalohoho

      Itse olen 18-vuotias poika ja olen käyttänyt meikkiä jo useamman vuoden. Vaikka olen yrittänyt pitää tämän salassa, uskon että monet ovat sen huomanneet. Joillekin olen sen myöntänyt, mutta en ole viittinyt mainostaa asiaa. Peitän meikillä ihon virhekohdat, finnit, näpyt, tummat silmänaluset.
      Ja totuushan on se, että lähes kaikki julkisuudessa olevat mieshenkilöt meikkaavat, ainakin jos elanto riippuu vähääkään ulkonäöstä. Sama pätee valokuvauksiin ja malleihin.
      Omasta mielestäni poikien on typerää olla meikkaamatta, jos naamasta löytyy esim. punottavia näppyjä. Tytötkin tykkää siistinnäköisestä ihosta.

    • makkeonMiäs**

      Ei siinä mitään pahaa ole jos poika meikkaa varsinkin jos pojalla on akne tai muuten vaan huono iho. Ite oon 13v poika ja käytän peitekynää, hiuslakkaa, joskus meikkivoidetta ja värjään hiukseni enkä ole homo. Ei siinä mitään ihmeellistä ole varsinkaan minulla kun iho ei ole parhaimmasta päästä ja on finnejä ja mustapäitä

    • meikeistä pitävä

      Minä olen mies ja meikannut 15vuotiaasta lähtien. Arkena meikkivoide, valokynä ehkä peitevoide. Iltamenoihin myös varjostukset poskipuna, huulipuna, korostustuotteet luomivärit jne. Joskus kestovärjään ripset. Tyylini on luonnollinen ja näkymätön, pääasia peittää ihon virheet ja piristää ilmettä. En meikkaa naisia tai miehiä varten, en nimittäin ole kiinnostunut kummastakaan sukupuolesta.

    • -----

      voi jumalauta

    • !??!?

      Poika on homo, ei miehet meikkaa!! Siis niin vitun homo! Ei sa* tana mihin tämä maailma on menossa??

    • 14 vuotias tyttö

      anna olla sen rauhas
      jos se haluu meikkivoidetta nii se laittaa
      sano siitä sille sitte jos se laittaa jotai ripsivärii tai kajaalii

      ajattele, jos sille tulee hirveesti finnejä ja antaa olla TAI laittaa vähä meikkivoidetta finnien päälle ettei se näytä kauheelta..

      .. anna olla

    • jaaaaaaaaaaha

      Kyllähän Adam Lamberttiki meikkaa ja se on homo :--DD

    • minä vain

      Antaa meikata, sanon minä 14-vuotiaana tyttönä. Ja jos joku idiootti arvostelee pojan tosta noin vaan homoksi, tai ei hyväksy homoja, niin huh-huh. Hei haloo, kasvakaa aikuisiks.

    • miksi?

      äiti, miksi sä laitat mut nettiin

    • LolNäidenVanhempien

      ongelma siin' että poika meikkaa?
      kyl määki oon 13v poika ja voisin meikata :D
      siis esimerkiksi siksi että iho on alkanut haalistua niin sen takia. tai sen takia että on saanut turpiinsa, senkin takia voi. mahdollisuuksia on monia.
      Mutta vituttaa nää vanhemmat jotka heti pelkää ku poika meikkaa ni heti tulee nettii laittaa että ''HUI! Poikani meikkaa! kauheeta! onko hän homo! on varmaa! siis ääk! mitä teen!??!? en ite keksi mitää!''

      monet tollasista vanhemmista on just sellasii friikkejä että ei ite mieti mitää vaa tulee heti nettii ja laittaa kaikki ajatuksensa. eikä homoudessa mitään pahaa enää ole. ainakaan nyt 2000 luvulla! ja tolle jona poika on rakastunut.

      jos joku poika ihastui suhun nuorena ja sun mielest se poika oli ihan kiva.

      niin menittekö heti sänkyyn harrastamaan seksiä ja hankkimaan lapsia?

      voi lol näiden aikuisten kanssa

    • adam<3

      jos meikkaa vain noi vähä ei oo yhtää paha eli kylhä moni mies meikkaa vaik ois hetero ja jos on homo nii mitä välii antaa olla mitä on

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe