Mitä oinas inhoaa muissa ihmisissä?

ossi oikkari

Itse olen oinasmies jolla on aika voimakkaat sympatiat tai antipatiat: joko pidän ihmisestä tai sitten en. Muuten vaan kiinnostaisi,mitä te muut oinaat inhoatte kanssaihmisissänne?

43

7955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inhoan

      Teeskenteleviä ihmisiä ja sellaisia jotka esittää edessäpäin muuta ja takanapäin puhuvat paskaa. Valehtelijoita ja itsensä kehujia myös, nämä tulee ensiksi mieleen.

      • ossi oikkari

        Samaa mieltä etenkin tuosta teeskentelevistä ja itsensä kehujista. Tunnen erään ravun, joka on juuri tuollainen.


      • äskeinen
        ossi oikkari kirjoitti:

        Samaa mieltä etenkin tuosta teeskentelevistä ja itsensä kehujista. Tunnen erään ravun, joka on juuri tuollainen.

        Tunnen myös muutaman ravun, joista en vaan voi pitää, vaikka ehkä haluaisinkin. Ovat niin täydellisiä, omasta mielestään!


      • jokanen inhoa tuollasia?


      • jotkut silti
        LaRito kirjoitti:

        jokanen inhoa tuollasia?

        Niin jotkut on vaan sellaisia, vaikka periaatteessa jokainen varmaan inhoaa noita piiretitä toisessa?


      • jotkut silti kirjoitti:

        Niin jotkut on vaan sellaisia, vaikka periaatteessa jokainen varmaan inhoaa noita piiretitä toisessa?

        jospa ne yrittää peittää sellasella käytöksellä jotain ja jää lopen "koukkuun" ja luulee että sellaset on ehottomasti IN. jees, parempi ku pysyy vaan kaukana..


      • vilosohvi
        ossi oikkari kirjoitti:

        Samaa mieltä etenkin tuosta teeskentelevistä ja itsensä kehujista. Tunnen erään ravun, joka on juuri tuollainen.

        Olen oinas Tunnen monia rapuja. Pahempia kuiskuttelijoita ja juonittelijoita ei ole olemassa kuin rapu. Ravuilla on parikin piirrettä joista olisi oinaille hyötyä: luontainen kyky ja halu miellyttää 'yläpuolella' olevia, siis vanhempia, opettajia ja esimiehiä, sekä esimieheksi päästyään (esimiehissä on paljon rapuja, koska heissä on 'pyrkyä') taito luoda suosikkijärjestelmä jopa niin, että perheessäkin rapuvanhemmalla on suosikki ja 'ne muut'.


      • o

        Sellaisia ihmisiä jotka ovat aina minä minä,tunnen yhden minä minä pojan.


    • miekin_oinas

      no ainaskin sen mitä rakastan...on suoruutta, tykkään että asiat sanotaan päin naamaa suoraan, olipa juttu siis mikä tahansa.

      minä inhoan onnenonkijoita, kiipijöitä ja mielistelijöitä..niitä jotka puhuvat enemmän kun tekevät.

      inhoan myös ihmisiä jotka eivät pyri elämässä eteenpäin vaan jymähtävät tuttuihin turvallisiin arki asioihin..uusi koulutus, uusi työ, uusi harrastus, uusi matkakohde..ihan mikä vaan mutta ei paikalleen jymähtäminen..

      • Oinasmyös

        Joo olen aivan samaa mieltä, me oinaat saatamme jakaa mielipiteitä juuri suorasukaisuuden takia, olemme niitä jotka eivät ajattele ennen kuin sanovat. Valitettavasti.


      • neiti suorasuu

        Mä ainakin inhoan ihmisiä, joilla ei ole omia mielipiteitä eikä tavoitteita. Ihmisellä, jonka kanssa viihdyn, pitää olla mielipiteitä ja osata myös tuoda ne julki.Kauheaa on katsella ihmistä, joka pokkuroi joka suuntaan sen mukaan, mitä kuvittelee toisen haluavan. Pinnallisuus ottaa päähän.


      • myös oinas

        Suoruus on monesti hyvä asia, mutta toisaalta pitää osata olla hienotunteinen. Siis molempia tarvitaan.

        Mielistely on kyllä vihoviimeinen asia.

        Ja paikallaan polkeminen ahdistaa.

        Ja tuuliviirit saavat minut hikeentymään. Olen löytänyt niitä varsinkin kaksosista ;)

        Samoin itsekeskeiset ihmiset ovat vastenmielisiä.


      • kukko57
        Oinasmyös kirjoitti:

        Joo olen aivan samaa mieltä, me oinaat saatamme jakaa mielipiteitä juuri suorasukaisuuden takia, olemme niitä jotka eivät ajattele ennen kuin sanovat. Valitettavasti.

        Juu..miekii olen kärsinyt suorasukaisuudestani....vaikka toisaalta olen saanut pos.palautettakin siitä..


      • Palmu
        myös oinas kirjoitti:

        Suoruus on monesti hyvä asia, mutta toisaalta pitää osata olla hienotunteinen. Siis molempia tarvitaan.

        Mielistely on kyllä vihoviimeinen asia.

        Ja paikallaan polkeminen ahdistaa.

        Ja tuuliviirit saavat minut hikeentymään. Olen löytänyt niitä varsinkin kaksosista ;)

        Samoin itsekeskeiset ihmiset ovat vastenmielisiä.

        ole itsekeskeinen?! Eihän te muuta osaa kuin itseänne kehua ja toisia haukkua.
        Ei sellaista asiaa ole josta ette löydä pahaa sanottavaa, lukuunottamatta itseänne tai omaa sukuanne.
        Ja kaikesta valitetaan, vaikka ehkä olisi syytä ensin puhdistaa oma piha!


    • oinasoinasoinas

      Hitautta,jahkailua,epäselvyyttä ja sitä ett jaarritellaan.Joo ja myöskin sitä ettei voi sanoa suoraan miten asiat on.
      Sitten inhoan sellaista ettei osaa hoitaa omia asioitaan esim.taloutta niin ett pitää lainata rahaa pitkin kyliä.

      • oinan oinas

        en voi sulattaa just jahkaamista ja epäselvyyttä, haluaisin et asiat hoituis mahd. pian vaikka tiedän etteihän se ole mitenkään aina mahdollista, mutta itse olen kärsimätön ja välillä ihan liian hätäinen asioiden suhteen, toivoisin oppivani enemmän malttia. No tässäpä Uudelle Vuodelle tavoitetta..


    • kalaN

      teeskentelystä, eikä jahkailusta. On kärsimätön hitaampia kohtaan ja oinas haluaa päättää. Oinas ei kestä, jos joku ei ole jotain mieltä jostain, aina pitää olla mielipide :) Kuitenkin oinas harvoin tulee toimeen toisen samanlaisen suoraviivaisen ihmisen kanssa eli ei kestä, jos joku on vielä lujempi ja päättäväisempi. Siksi oinas yleensä pariutuu diplomaattisen vaa'an kanssa, joka ei pistä hanttiin. Lopulta kuitenkin hermostuu siihen, ettei toinen osaa päättää, eikä riidellä. Siinäpä teillä dilemma :)

      • vaakanainen

        suht yleinen käsitys, ettei vaaka pistä hanttiin?

        Luonne ratkaisee horoskooppimerkkiä enemmän. Olen toki joustava ja diplomaattinen, mutta tulta ja tappuraa, kun tilanne sitä vaatii. Oinasmiehestä voisi hyvinkin saada kunnon vastuksen:)


      • kalaN
        vaakanainen kirjoitti:

        suht yleinen käsitys, ettei vaaka pistä hanttiin?

        Luonne ratkaisee horoskooppimerkkiä enemmän. Olen toki joustava ja diplomaattinen, mutta tulta ja tappuraa, kun tilanne sitä vaatii. Oinasmiehestä voisi hyvinkin saada kunnon vastuksen:)

        vaaka yleensä yrittää luovia, oinas taas ei. Poikkeuksia toki löytyy ja nyt kun ollaan horoskooppisivustolla, niin täällä nyt vaan keskustellaan horoskooppien yleisimmistä piirteistä.

        Vaaka osaa olla tulta ja tappuraa, mutta parisuhteessa ei halua konflikteja. Myös naiset ja miehet käyttäytyvät eri lailla. Nää nyt ovat tällaisia yleistyksiä, ei näitä niin vakavasti pidä ottaa :)


      • Rapu88
        kalaN kirjoitti:

        vaaka yleensä yrittää luovia, oinas taas ei. Poikkeuksia toki löytyy ja nyt kun ollaan horoskooppisivustolla, niin täällä nyt vaan keskustellaan horoskooppien yleisimmistä piirteistä.

        Vaaka osaa olla tulta ja tappuraa, mutta parisuhteessa ei halua konflikteja. Myös naiset ja miehet käyttäytyvät eri lailla. Nää nyt ovat tällaisia yleistyksiä, ei näitä niin vakavasti pidä ottaa :)

        Paras ystäväni on Vaaka ja hän on pääasiassa kyllä niskan päällä, aina komentamassa ja tyrkyttämässä periaatteitaan. Sitten kun minä suutahdan ja sanon hänelle mielipiteeni, vasta sitten hän hiljenee ja ryhtyy diplomaattiseksi. Eikä päättää osaa. :)

        Terv. "Oinassuvusta" kotoisin.


    • llllll

      ite inhoon saamattomuutta ja hitaita ihmisiä! se ketä ei pysy peräs ni voi voi. selän takana puhujat vituttaa! ja sen nuolijat..

      • Oinaat OVAT hitaita

        ja Tylsiä koti-ihmisiä joilta puuttuu mielikuvitus. Ja tuntuu että oinaat päättävät inhota jotain ihmistä ihan jo sen ensivaikutelman perusteella (eikä sitä voi muuttaa)

        Ihanaa elää parisuhteessa oinaan kanssa. Oinasmies kun tuntuu vihaavan kaikkia ystäviäni ilman syytä.


    • Vesimiestyttö_81

      monet oinaat ovat sanoneet inhoavansa epärehellisyyttä ja tykkäävät suoruudesta. No eräs oinas jonka tunsin tosi hyvin oli kaikkea muuta KUIN ITSE suora ja rehellinen, hänessä ei ollut yhtään mitään rehtiä. Suoraan hän kyllä lateli loukkauksia ihmisille päinnaamaa sen kummemmin miettimättä miltä muista tuntuu. Kyseessä oli mies puolinen oinas. Naispuolisen oinaankin tunnen, mutta hänessä en ole tuollaista nähnyt noin voimakkaana, röyhkeä kyllä osaa olla.

      • ooooinas

        Inhoan imisiä jotka ei vaan usko että olen oikeassa asian 100 kertaa ja selitettyäni.. (oinas aina oikeassa xD ) ja.. unohtelevaisuus.. "minähän kerroin sen jo 23.8 2005 klo 12:47" xD ja jos ei vielkään usko et kerroin niin.. huhuhu.. :P sit tulee vastaus ja kun kuulen "aaah.. jo niinpä taisitkin sanoa" sit saattaa kuulua vähä v*ttuilua :S iik.. Mitäs muuta.. Ihmisiä jotka aina haluavat pätetä ja olla oikeassa (juuri niin kuin minä) En ikinä haluaisi olla samanlaisen oinaan kanssa kuin mitä itse olen x) olen sarkastinen ja vihaan sarkastisia ihmisiä kun sarkasmi kohdistuu minuun.. :S Vihata on aika vahva sana.. hmm.. Ennemminkin en vai pidä.. :P


      • Perus oinas

        Kuulostaa oinaalta paitsi "kaikkea muuta KUIN ITSE suora ja rehellinen".
        Oinas sanoo tunnetusti asiat suoraan ennenkuin edes ajattelee mitä sanoo.
        Voi kuulostaa usein loukkaukselta mutta olisiko asioissa jotain perää mitä muut hienostelee sanoa?Röyhkeys ei ole luonteenpiirre vaan opittu ominaisuus.
        Koskee usei keski ikäisiä naisia yleensä.(Hups)


    • jooasass

      Pieniä asioita mitä ihmisissä vihaan ylitse kaiken on muun muassa äänekäs syöminen tai juominen, ja jos jokaisen sanomansa joutuu toistamaan.
      Isompia sitten niin samanluontoisuutta kuin itse olen, parempia ihmisiä kuin minä tietyillä elämän alueilla, jahkailua, paikalleen juurtumista, neuvomista.. ja niin edelleen :D

      • mie vaan

        ne on oinaat jotka syövät äänekkäästi, huh, huh!!


    • lellu888

      Inhoan...
      No nyt tulee mielee ihmistä, jolla ei ole hyvä käsihygienia. Tunnustan olen kauhea käsihygienia friikki, joten en voi sietää, ku joku esim. kaivaa nenää, eikä pese käsiään sen jälkeen.
      Ja mä inhoan kynsien pureskelua. Itse lopetin kynsien pureskelun, joten se alkoi ärsyttää minua. Mul aina kihahtaa oikein kunnol, ku kuulen kynsien pureskelu äänen. Suoraan sanoen tekis mieli lyödä. Ja ku nään mun äitiä, nii aina puremas kynsiä, vaikka kuinka sanon ettei mun seurassa saa purra kynsiä.

      Mut muuten ihmis persoonissa, en tykkää pinnallisist ihmisist, enkä niist jotka tietää kaiken. Mut muuten pidän tai sit en välitä muista ihmisistä.

      • Leonberger

        Härkä-horoskooppi merkkisiä! Tuttavani on härkä, ja minun ei tarvitse kun nähdä hänet, niin alkaa jo sappi kiehumaan. Emme tule ´oikein´ juttuun ja hän on tyypillinen härkä : hidas ja vanhollinen.
        Ei tarvitse kuin ajatella tätä henkilöä niin alkaa verenpaine kohoamaan, muilla samaa juttua?

        Yleisesti myös muut hitaasti syttyvät ihmiset, ja sellaiset jotka eivät panosta yhtään työhönsä ja menevät siitä mistä aita on kaatunut.


      • oikku oikkari
        Leonberger kirjoitti:

        Härkä-horoskooppi merkkisiä! Tuttavani on härkä, ja minun ei tarvitse kun nähdä hänet, niin alkaa jo sappi kiehumaan. Emme tule ´oikein´ juttuun ja hän on tyypillinen härkä : hidas ja vanhollinen.
        Ei tarvitse kuin ajatella tätä henkilöä niin alkaa verenpaine kohoamaan, muilla samaa juttua?

        Yleisesti myös muut hitaasti syttyvät ihmiset, ja sellaiset jotka eivät panosta yhtään työhönsä ja menevät siitä mistä aita on kaatunut.

        Juu mä en myöskään jaksa niiden härkäpäiden jahkailua ja hidastelua. Tekis mieli potkaista niitä persuksille, josko se sais niihin vähän vauhtia. Vaikka eihän niihin nahjuksiin mikään tehoa. Tulen suorastaan aggressiiviseksi niiden jahkailusta..... T. Oinas mies


    • hunkiu

      Tyhmiä ihmisiä! Pinna ei meinaa millään pitää sellaisten kanssa! En nyt tarkoita kehitysvammaisia tai mittän oppimisvaikeuksisia -he voivat todellakin olla kaikkea muuta kuin tyhmiä- vaan sellaista ihmistyyppiä, jolla ei ole halua kehittyä ihmisenä.

      Tämä tyyppi ei ime itseensä mitään ympäristöstään eikä osaa tarkkailla omaa käyttäytymistään. Tältä ihmiseltä puuttuu tilannetaju, joten oman ajatuksensa aidanseipäästä hän saattaa tuoda jaaritellen esiin aivan ihme tilanteessa.

      Nämä tyypit ovat sitä mieltä, että vaatimattomuus on hyve -ei pidä pyrkiä enempään, eli ei esim. matkusteta Kanariaa kummallisempaan paikkaan tai jatkokouluttauduta tai haasteta itseä. Aina tehdään samoja ruokia, ja rutiinit suoritetaan kuin kiskoilla. Tällä tyypillä kestää sata vuotta, jos joku antaa ohjeet toimia toisin -"ai että mitä tuota..?" Toiminta pysähtyy.

      Jokainenhan tekee joskus virheitä, mutta tämä tyhmä ihminen ei kykene lainkaan tarkastelemaan toimintaansa, vaan on sitä mieltä, että eipä sitä kai tekisi mitään toisin esim. lapsen kasvatuksessa.

      Ei tarvitse olla älykkö, mutta tavallinen välkky pää pitäisi olla harteitten välissä.

      • oinasM/{

        Minä taas inhoan juuri tuommoisia ihmisiä jotka haluavat koko ajan vaihtelua ja ei ole mitään rutiineja ja kokeillaan koko ajan uusia ruokia, ja pitäis koko ajan olla jossain "kehittymisen" oravanpyörässä eli aina vaan parempaa, hienompaa, haastavampaa. Tympii tuollainen suoritusasenne.

        Niin ja eniten ihailen lahjakasta JA VAATIMATONTA ihmistyyppiä. En sellaista joka tuo itseään esiin tyyliin "minä minä minä....."

        T. oinasM


      • oinas myös

        olen täysin samaa mieltä kanssasi!
        ja yhden kuvailemasi ihmisen kanssa joudun tekemään töitä joulukuulle! :S
        huhhuh!


    • NuoriOinasNainen

      Jaa'a, ite en ainakaan siedä kaksnaamaisia. mielistelijöitä.

      En todellakaan jaksa kuunnella jos joku kehuu itseään vaikka lauseen edellä olisi sanat "ei nyt millään itserakkaudella....",vaikka itsekkin käytän välillä kyseisiä sanoja,mutta harvemmin.

      En pidä ihmisistä jotka luulevat itsestään liikoja. Tai niistä jotka yrittävät vaivihkaa sanoa kuinka varmoja ovat itsestään "Niin kauan ku se ties et oon kiinnostunut, kyllä sitäkin kiinnosti...."..huoh

      Itse en ole itsevarma, en alkuunkaan.
      Mutta otan riskejä niinkuin monet...
      ei sitä muuten elämässä eteen päin pääse.

      Mutta joo, En myöskään pidä siintä että muita kehutaan mutta itseäni ei.
      Jos jotakin kehutaan, pitäisi minuakin kehua vähintään yhtä paljonkuin toista.
      Haluan sen huomion mitä en nuorempana sannut.

      Ihminen josta pidän on yleensä ystävällinen,ottaa kaikki huomioon, luotettava,
      kertoo asiat suoraan ja omin sanoin, hänellä on omat mielipiteensä.
      pitää minu hyvänä ihmisenä muttei parhaana, huomio myös itsensä muttei ole 100% itsevarma niin että saan kohotella tämän itsevarmuutta ja opettaa asioita . niinkuin meilläpäin sanotaan: se opettaa joka ei itse osaa tai hallitse asioita . siinä oppii itekkin, helpommin sanottu kuin tehty,opettele sen mukana.

      Ihminen josta pidän ei myöskään ole itserakas, muttei myöskään ali arvioi itseään
      tai kerää itsesääliä. se on todella rasittavaa....

      Myös kopioiminen on rasittavaa.
      Se mikä on minun tekemää on minun tekemää, ei sitä mennä kopioimaa.
      Se minkä sinä teet, on sinun tekemää ja silloin se on, ei sitäkään mennä kopioimaan.

      nää asiat mulle tuli mielee, aika perus mut kumminki :)
      mutta en miäkää mikää täydellinen oo, mut ei oo kukaa muukaa:)

      • OInas21

        Mua vituttaa eniten ihmiset jotka puhuvat paskaa, eivät osaa ilmaista asioitaan suoraan! Usein miten mitä nyt on uusia ihmisiä tavannut on pystyn samantien aistimaan ja näkemään pelkän pärstäkertoimen avulla voitko tulla tämän ihmisen kanssa toimeen vai et. Itselle on tullut yllätyksenä että usein miten ne ihmiset joiden kanssa en tule toimeen ovat myös oinaita.


    • Kuu Oinaassa, pehmeä

      Kuu Oinaassa : En kestä ihmisten/miesten valehtelua. Kun miehet valehtelevat, kertovat pikku tarinoita minulle, minulta menee todellisuudentaju ja tajunta. Mikä pahinta asiassa, minua syytetään voimakkaaksi, kun tajuntani on mennyt. Vastaus kysymykseesi on siis : valehteleminen.

    • MM

      Minä inhoan selkärangattomia, jotka eivät ota vastuuta omista tekemisistään tai sanomisistaan vaan vierittävät syyt joka asiasta muiden tai "maailman" niskoille.

    • tutteliini

      Itse olen oinasnainen ja piirteitäni ovat tarkkaavaisuus. Ehkä liiankin herkkä huomaamaan asioita. Mutta toisaalta toisten huomioiminen kuuluu luonteeseeni, vaikka toiset tulkitsevat ehkä väärinkin.

      Mutta jos joku on polkaissut varpailleni niin en unohda koskaan. Seläntakana tekeminen esim, työpaikallani on saanut minut monta kertaa itkun partaalle. Ja ne johtajan kanssa puuhailevat. Siinähän se työpäivä meneekin kepeästi, kun työpari välillä puuhailee muuta..

      Eli ei ole helppoa elää tämän oinaan kanssa.

      • oinasäijä....

        ... kirjoittamaan. Itse jo oinaana häpeän edellä kirjoitellutta lajini edustajaa.


    • rad_mindy

      Työelämässä, kuin vapaallakin, eniten pistää vituttamaan vetelät, laiskat ja aloitekyvyttömät ihmiset. Yksinhän edes oinaat eivät voi tehdä kaikkea,mutta vaikea organisoida mitään, jos vastassa on ihminen, joka narisevalla äänellä välttelee velvollisuuksia, vedoten omiin intresseihin(jos niitä edes kuvailemallani ihmistyypillä on)...tai ehkä ennemmin intressejen puutteeseen. Vielä olematon katsekontakti, niin a vot!!! VOiko ihminen suoremmin olemuksellaan viestittää, ettei arvosta kanssakumppaniaan? Joidenkin ihmisten yksinkertaisuus on niin vilpitöntä, että sen katsoo sorkkien lävitse, mutta TYHMYYS! !! Myös idealistisuus, naiivius ja lapsellinen käytös ovat ominaisuuksia, joista en innostu ollenkaan. Eikä ujoja kohtaan ole mitään sympatioita.

    • suloinen

      sinulle oinas mies..minä olen naimisissa kohta 40v.. oinas miehen kanssa..rakastan oinaan itsepäisyyttä,ja halua olla aina oikeassa.pitää paikkansa,että laukovat asoita,ennen miettimistä,olen tottunut..ne on niin uroita,kuin olla voi.minä olen kalat,hyvin ollaan viihdytty,sanoo rakastavansa minua,vaikka en koskaan pyydä,tai anele,haluaa kannella minua sylissä..täydellinen 10 mieheksi..

    • oikku4

      OINASÄIJÄ 65. Itse ainakin inhoan omahyväisiä ihmisiä, jotka luulevat olevansa jotenkin muiden yläpuolella. oinaana arvostan kyllä suoraa puuhetta kunhan se ei loukkaa oinaan itsetuntoa. sanon kuitenkin hyvin suoraan , mutta en hyväksy jos yritetään hyppiä nenilleni. se on oinasäijän pahin vika, mutta olen myös hyvin auttavainen ja avulias, mutta en kauan jaksa olla avulias jos käytetään hyvän tahtoisuutta omiin tarkoitusperiin. Tällainen on oinasäijä pahimmillaan ja parhaimmillaan.

    • Ariel-oinas

      Tuo pitää paikkaansa että Oinaat ovat avuliaita,auttavat toisia missä vain kykenevät ja usein saa huomata ettei itse saa apua kun sitä todella tarvitsisi,elikkä Oinaita käytetään hyväksi kiltteyden ja lojaalisuuden takia.
      Itse Oinas naisena en pidä seläntakana puhumisesta,jos tiedän jonkun ystävistäni pettävän luottamukseni,poistan hänet elämästäni,enkä ole sen jälkeen missään tekemisissä hänen kanssaan.En tykkää riitelystä vaan haluan puhua asit halki jonka jälkeen en halua enää että kaivellaan vanhoja juttuja.Oinas naisilla on monta rautaa tulessa yhtäaikaa,tekemistä riittää joten ei jää energiaa vatvoa tyhjänpäiväisiä vanhoja juttuja.
      Siitä aiheutuu usein hankaluuksia Skorppioni naisten kanssa,koska he ovat oikeita vanhojen juttujen kaivajia,aina vain uudestaan kaivelevat kuinka elämä heitä kohdellut väärin.Se taas on myrkkyä Oinas naiselle joka haluaa mennä porskuttaa elämässä eteenpäin vauhdilla.
      Oinaat ovat huumorintajuisia ja siksi monet eivät ymmärrä aina leikinlaskua mitä Oinaat päästävät suustaan.Tosikko ihmiset ovat oinaalle kauhistus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe