Lopettakaa jo

Mies 48 v

tuo ihme vertaaminen ja suominaisten haukkuminen. Itse olen naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa ja en todellakaan aliarvioi ja halveksi suomalaisia naisia.
Mulla on perhepiirissä, ystävinäni ja työpaikallani paljon aivan ihania, kauniita, itsestään huolehtivia suomalaisia naisia.
Ja jokainen näistä naisista on ottanut todella hyvin vastaan thaimaalaisen vaimoni, aina kun pitävät ns. naistenillat, aina kutsuvat vaimoni mukaan.
Aina kun joku täällä haukkuu suomalaisia naisia tulee mieleen kaikki mulle rakkaat suomalaiset naiset ja todella pistää vihaksi tuollainen.
Vain raukat miehet haukkuvat naisia, yleensähän miehet puolustavat naisia ja lapsia, eikö?
Ja tuohon televisio-ohjelmaan, näinhän se on, mutta oman vaimoni tunnen, joten en lähde täällä riehumaan :)

21

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ambe*

      Kiva huomata että on miehiä jotka eivät rasistisesti hauku naisia, jotka sattuvat olemaan monikulttuurisessa suhteessa.

      Täällä hyvin monet ovat parjaamassa ja haukkumassa. Mm. tuolta Rakas-Watsonilta tulee niin ala-arvoista kommenttia, ettei ikää edes sovi arvailla. Liekö oma elämänsä niin surkeaa vai mitä, en tiedä. Siksipä en viitsi kommentoida hänen enkä muittenkaan rasistisiin ja solvaaviin viesteihin.

      Voih, olipa ilo kuulla vihdoin jotain positiivistakin miehiltä. ;)

      • Mies 48 v

        kuitenkin että täällä liikkuu vain pienen pieni murto-osa suomalaisista miehistä ja naisista.
        Ja tähän murto-osaan mahtuu juuri nämä haukkujat.
        Kyllä teistä suomalaisista upeista naisista saa ja voi olla ylpeitä.
        Ihan vain tiedoksi, että kaikki miehet, kaverit, sukulaiste, työyhteistö, kukaan heistä ei toivo ulkomaalaista vaimoa, jokainen joko on naimisissa suomalaisen naisen kanssa tai toivoo suomalaista vaimokseen. Vaikka eipä noista sinänsä paljoa puhuta, joskus jos joku menee kihloihin tai naimisiin.
        Olenpa sitä mieltä, että suomalainen nainen on ykkönen (vaikka itselläni onkin thaimaalainen) kuitenkin!


      • huipentuma!
        Mies 48 v kirjoitti:

        kuitenkin että täällä liikkuu vain pienen pieni murto-osa suomalaisista miehistä ja naisista.
        Ja tähän murto-osaan mahtuu juuri nämä haukkujat.
        Kyllä teistä suomalaisista upeista naisista saa ja voi olla ylpeitä.
        Ihan vain tiedoksi, että kaikki miehet, kaverit, sukulaiste, työyhteistö, kukaan heistä ei toivo ulkomaalaista vaimoa, jokainen joko on naimisissa suomalaisen naisen kanssa tai toivoo suomalaista vaimokseen. Vaikka eipä noista sinänsä paljoa puhuta, joskus jos joku menee kihloihin tai naimisiin.
        Olenpa sitä mieltä, että suomalainen nainen on ykkönen (vaikka itselläni onkin thaimaalainen) kuitenkin!

        Ei kukaan mies kirjoita noin, ainoastaan joku Suomalainen heikko itsetuntoinen akka voi kirjoittaa seuraavaa:

        ""Ihan vain tiedoksi, että kaikki miehet, kaverit, sukulaiste, työyhteistö, kukaan heistä ei toivo ulkomaalaista vaimoa, jokainen joko on naimisissa suomalaisen naisen kanssa tai toivoo suomalaista vaimokseen. Vaikka eipä noista sinänsä paljoa puhuta, joskus jos joku menee kihloihin tai naimisiin.
        Olenpa sitä mieltä, että suomalainen nainen on ykkönen (vaikka itselläni onkin thaimaalainen) kuitenkin! """

        Tiedätkö minä en ole toivonut 5 vuoteen Suomalaista naista itselleni, ja vaikka olin aikoinaan naimisissa Suomalaisen naisen kanssa.


    • Luu kurkkuun heti

      oikein ymmärrä?

      Kaikihan me tunnemme vaimomme ja siittä tässä ei ole kyse. Luulenpa, että niiden vaimot jotka olisivatkin tuommoisessa mukana, niin tuskin täällä hirveesti juttelisivat, vaan todellakin olisivat hiljaa.

      Tässä on koko ryhmän ja rodun ja jopa maanosan, ottaen huomioon, ettei monikaan pysty tekeen eri aasialaisten kansallisuuksien välillä eroa, jote kyse on puhtaasti rodun leimaamisesta, ja tällöin on jopa anteeksiantamatonta, että sinä suhtaudut olankohautuksella.

      Luulisi tuohon ikään jo sen verran historiaakin tunteneena tietävä, miten se hommalähti liikkeelle natsi saksassa aikoinaan.

      Alkuunhan se oli vain oluthuone höpinää ja ei koske minua, varmaan moni juutalainen ajatteli, et mullahan kauppa käy vielä ja varmaan ne oli tehneetkin jotain väärää, kun katosivat.

      Ryhdistäydy nyt hyvä äijä.

      • Mies 48 v

        En voi ymmärtää kuinka kukaan mies viitsii älähtää jos täällä keskustellaan näistä hieromoista jne.
        Jos oma vaimo on ok, mitäs sitä älähtämään silloin.
        Onhan täällä haukuttu kaikki ns. nigerialaisten vaimotkin, älähdätkö sinä siitä? Onko se sinulle yhdentekevä. Kaikki jotka näitä nigerialaisten vaimoja täällä syrjivät ja haukkuvat todella järkyttävillä nimillä syyllistyvät itse siihen mistä eivät salli aasialaisia syyllistävän.
        Kaksinaamaista eikö?


      • Mies ei yli 40 v
        Mies 48 v kirjoitti:

        En voi ymmärtää kuinka kukaan mies viitsii älähtää jos täällä keskustellaan näistä hieromoista jne.
        Jos oma vaimo on ok, mitäs sitä älähtämään silloin.
        Onhan täällä haukuttu kaikki ns. nigerialaisten vaimotkin, älähdätkö sinä siitä? Onko se sinulle yhdentekevä. Kaikki jotka näitä nigerialaisten vaimoja täällä syrjivät ja haukkuvat todella järkyttävillä nimillä syyllistyvät itse siihen mistä eivät salli aasialaisia syyllistävän.
        Kaksinaamaista eikö?

        ""Jos oma vaimo on ok, mitäs sitä älähtämään silloin."""

        Tuskinpa he hirveesti kirjoittelevat täällä joiden vaimo tätä tekisi, pikemminkin olisivat hiljaa. Nimenomaan ne joiden vaimot ja elämä ok, tuntevat syvää inhoa näitä solvaajia kohtaan. Naamatusten jos tapaisin yhdenkin, niin.

        "" Kaikki jotka näitä nigerialaisten vaimoja täällä syrjivät ja haukkuvat todella järkyttävillä nimillä syyllistyvät itse siihen mistä eivät salli aasialaisia syyllistävän.
        Kaksinaamaista eikö? ""

        Mihin tietoon tuo perustuu? Eli meinaat, että kyseessä onkin rasisitiset Thaimaalaisten miehet jotka täällä solvaavat Nigerialaisia? Uskotko todellakin noin?

        Nyt alkoi tuntua, että Mies 48 v onkin nainen, joka kirjoittelee nimimerkillä Mies 48 v.

        ""Onhan täällä haukuttu kaikki ns. nigerialaisten vaimotkin, älähdätkö sinä siitä? Onko se sinulle yhdentekevä.""

        On koska en ole asianosainen (ihmettelen kylläkin),mutta jos olisin nainen ja naimisissa Nigerialaisen kunnollisen miehen kanssa, niin älähtäisin ja varmasti olisin nostanut asiasta jotakin esille jossain.

        Tuota en tiedä, mutta ainakin solvaamalla huoraksi joissain maissa menettää kasvonsa, ilmeisesti teidän alueella ei.

        Kirjoitustyylisi vaikuttaapahasti naisen tekstiltä eli oletkin vain feikki?


      • kolahtaako?
        Mies ei yli 40 v kirjoitti:

        ""Jos oma vaimo on ok, mitäs sitä älähtämään silloin."""

        Tuskinpa he hirveesti kirjoittelevat täällä joiden vaimo tätä tekisi, pikemminkin olisivat hiljaa. Nimenomaan ne joiden vaimot ja elämä ok, tuntevat syvää inhoa näitä solvaajia kohtaan. Naamatusten jos tapaisin yhdenkin, niin.

        "" Kaikki jotka näitä nigerialaisten vaimoja täällä syrjivät ja haukkuvat todella järkyttävillä nimillä syyllistyvät itse siihen mistä eivät salli aasialaisia syyllistävän.
        Kaksinaamaista eikö? ""

        Mihin tietoon tuo perustuu? Eli meinaat, että kyseessä onkin rasisitiset Thaimaalaisten miehet jotka täällä solvaavat Nigerialaisia? Uskotko todellakin noin?

        Nyt alkoi tuntua, että Mies 48 v onkin nainen, joka kirjoittelee nimimerkillä Mies 48 v.

        ""Onhan täällä haukuttu kaikki ns. nigerialaisten vaimotkin, älähdätkö sinä siitä? Onko se sinulle yhdentekevä.""

        On koska en ole asianosainen (ihmettelen kylläkin),mutta jos olisin nainen ja naimisissa Nigerialaisen kunnollisen miehen kanssa, niin älähtäisin ja varmasti olisin nostanut asiasta jotakin esille jossain.

        Tuota en tiedä, mutta ainakin solvaamalla huoraksi joissain maissa menettää kasvonsa, ilmeisesti teidän alueella ei.

        Kirjoitustyylisi vaikuttaapahasti naisen tekstiltä eli oletkin vain feikki?

        täältä mielenkiintoinen viestiketju.
        Kerroppa mulle sinä thaimaalaisen mies miksi tosiaan täytyy heti älähtää jos todellisuudessa kaikki on okei.
        Tuo mainitsemasi syvä inho, aika ristiriitaista, kenellekkään ei jää epäselväksi mitä olisit tekemässä, kysyn vaan miksi jos kaikki on okei liitossasi?
        Itse seurustelen muslimimiehen kanssa ja arvaatko miten heitä täällä mollataan, aivan koko muslimiryhmää täällä mollataan ja haukutaan, mutta kertaakaan en ole siitä täällä meteliä nostanut kun minulla menee tosi hyvin mieheni kanssa ja ne haukkumajutut eivät kosketa hänen elämäntyyliään mitenkään, joten ei kolahda!
        Toisekseen, ystäväpiiriimme kuuluu thaimaasta Suomeen väliaikaisesti muuttaneet kolme thaimaalaista miestä.
        Sinä viisas kerro mulle miksi nämä thaimaalaiset miehet HÄPEÄVÄT thaimaalaisia naisia?
        En voi sitä heiltä suoraan kysyä, koska pelkään haavoittavani heitä kysymykselläni. Mutta vastaa sitä kun niin vaahtoat!


      • Mies 48 v
        Mies ei yli 40 v kirjoitti:

        ""Jos oma vaimo on ok, mitäs sitä älähtämään silloin."""

        Tuskinpa he hirveesti kirjoittelevat täällä joiden vaimo tätä tekisi, pikemminkin olisivat hiljaa. Nimenomaan ne joiden vaimot ja elämä ok, tuntevat syvää inhoa näitä solvaajia kohtaan. Naamatusten jos tapaisin yhdenkin, niin.

        "" Kaikki jotka näitä nigerialaisten vaimoja täällä syrjivät ja haukkuvat todella järkyttävillä nimillä syyllistyvät itse siihen mistä eivät salli aasialaisia syyllistävän.
        Kaksinaamaista eikö? ""

        Mihin tietoon tuo perustuu? Eli meinaat, että kyseessä onkin rasisitiset Thaimaalaisten miehet jotka täällä solvaavat Nigerialaisia? Uskotko todellakin noin?

        Nyt alkoi tuntua, että Mies 48 v onkin nainen, joka kirjoittelee nimimerkillä Mies 48 v.

        ""Onhan täällä haukuttu kaikki ns. nigerialaisten vaimotkin, älähdätkö sinä siitä? Onko se sinulle yhdentekevä.""

        On koska en ole asianosainen (ihmettelen kylläkin),mutta jos olisin nainen ja naimisissa Nigerialaisen kunnollisen miehen kanssa, niin älähtäisin ja varmasti olisin nostanut asiasta jotakin esille jossain.

        Tuota en tiedä, mutta ainakin solvaamalla huoraksi joissain maissa menettää kasvonsa, ilmeisesti teidän alueella ei.

        Kirjoitustyylisi vaikuttaapahasti naisen tekstiltä eli oletkin vain feikki?

        ettei tyhmien kanssa kannata väitellä.
        Puhuinko jotain rasistisista thaimaalaisten miehistä?
        Vaikutat aika katkeralta, miksiköhän?
        Itselläni asiat ovat normaalilla tavalla, ei silloin paljoakaan vaikuta muiden puheet.
        Ei haukku haavaa tee, sanoo vanha sananlasku!


      • Mies 48 v
        Mies ei yli 40 v kirjoitti:

        ""Jos oma vaimo on ok, mitäs sitä älähtämään silloin."""

        Tuskinpa he hirveesti kirjoittelevat täällä joiden vaimo tätä tekisi, pikemminkin olisivat hiljaa. Nimenomaan ne joiden vaimot ja elämä ok, tuntevat syvää inhoa näitä solvaajia kohtaan. Naamatusten jos tapaisin yhdenkin, niin.

        "" Kaikki jotka näitä nigerialaisten vaimoja täällä syrjivät ja haukkuvat todella järkyttävillä nimillä syyllistyvät itse siihen mistä eivät salli aasialaisia syyllistävän.
        Kaksinaamaista eikö? ""

        Mihin tietoon tuo perustuu? Eli meinaat, että kyseessä onkin rasisitiset Thaimaalaisten miehet jotka täällä solvaavat Nigerialaisia? Uskotko todellakin noin?

        Nyt alkoi tuntua, että Mies 48 v onkin nainen, joka kirjoittelee nimimerkillä Mies 48 v.

        ""Onhan täällä haukuttu kaikki ns. nigerialaisten vaimotkin, älähdätkö sinä siitä? Onko se sinulle yhdentekevä.""

        On koska en ole asianosainen (ihmettelen kylläkin),mutta jos olisin nainen ja naimisissa Nigerialaisen kunnollisen miehen kanssa, niin älähtäisin ja varmasti olisin nostanut asiasta jotakin esille jossain.

        Tuota en tiedä, mutta ainakin solvaamalla huoraksi joissain maissa menettää kasvonsa, ilmeisesti teidän alueella ei.

        Kirjoitustyylisi vaikuttaapahasti naisen tekstiltä eli oletkin vain feikki?

        Jos olet joskus nähnyt parrakkaan naisen, jolta puuttuu tissit ja jalkojen välissä on jotain minkä koko vaihtelee, siinä tapauksessa moni mies on mielestäsi nainen.
        Olet todella hupsu ja typerä, kuten thaivaimoni sanoi, kun kerroin että joku luulee minua naiseksi.
        Uskon vaimoni olevan oikeassa.


      • aijaaaaaaaaaaaaa
        kolahtaako? kirjoitti:

        täältä mielenkiintoinen viestiketju.
        Kerroppa mulle sinä thaimaalaisen mies miksi tosiaan täytyy heti älähtää jos todellisuudessa kaikki on okei.
        Tuo mainitsemasi syvä inho, aika ristiriitaista, kenellekkään ei jää epäselväksi mitä olisit tekemässä, kysyn vaan miksi jos kaikki on okei liitossasi?
        Itse seurustelen muslimimiehen kanssa ja arvaatko miten heitä täällä mollataan, aivan koko muslimiryhmää täällä mollataan ja haukutaan, mutta kertaakaan en ole siitä täällä meteliä nostanut kun minulla menee tosi hyvin mieheni kanssa ja ne haukkumajutut eivät kosketa hänen elämäntyyliään mitenkään, joten ei kolahda!
        Toisekseen, ystäväpiiriimme kuuluu thaimaasta Suomeen väliaikaisesti muuttaneet kolme thaimaalaista miestä.
        Sinä viisas kerro mulle miksi nämä thaimaalaiset miehet HÄPEÄVÄT thaimaalaisia naisia?
        En voi sitä heiltä suoraan kysyä, koska pelkään haavoittavani heitä kysymykselläni. Mutta vastaa sitä kun niin vaahtoat!

        on aina jokaisella kirjoittajalla thaimaalaisia ystäviä, varsinkin kun thaimaalaisia oli jotakuinkin 3000 tuhatta.Joillain on jopa kymmeniä, mutta useinmiten henkilöillä on ainakin muutama;)

        jeepjeep


      • hahahhahhahah
        Mies 48 v kirjoitti:

        Jos olet joskus nähnyt parrakkaan naisen, jolta puuttuu tissit ja jalkojen välissä on jotain minkä koko vaihtelee, siinä tapauksessa moni mies on mielestäsi nainen.
        Olet todella hupsu ja typerä, kuten thaivaimoni sanoi, kun kerroin että joku luulee minua naiseksi.
        Uskon vaimoni olevan oikeassa.

        sinun thaivaimosi, kun se ymmärtää ihan tummoiset slanggi suomenkielen väännöksetkin tuuosta vain. Tuossa aiemmin viestissä, joka on poistettu oli rakas vaimosi ymmärtänyt sen patja tms hommankin ihan tuosta vain.

        Sallithan nauraa jo hitusen täällä.

        Tunne todella monia ulkomaalaisia, joista pisimpään asuneet toista kymmentä vuotta, joukossa eräs proffakin. Osaavat Suomea puhtaasti, mutta siltikin tänä päivvänä, jos kirjoitetussa tekstissä olis ollut esim. musnpatja tms. niin anteeksi nyt vain, niin ei aukene heille täysi merkitys.

        Mut todellakin aika kielinero toi sinun thaimaalainen;) Varsinkin, kun tahtoo heidän Enkkukin olla vähän niin ja näin,puhumattakaan Suomen kielestä.

        No netissähän kuka vain olla mitä vain;)


      • Ihan rohkeesti
        aijaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        on aina jokaisella kirjoittajalla thaimaalaisia ystäviä, varsinkin kun thaimaalaisia oli jotakuinkin 3000 tuhatta.Joillain on jopa kymmeniä, mutta useinmiten henkilöillä on ainakin muutama;)

        jeepjeep

        Vaan kolme miljoonaa. Ei tarvitse sanoa 3000 tuhatta.


      • jjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaa...
        Ihan rohkeesti kirjoitti:

        Vaan kolme miljoonaa. Ei tarvitse sanoa 3000 tuhatta.

        Suomessa on 3 miljoonaa Thaimaalaista. Ok jälleen oiva osoitus teidän älynväläyksistänne.


      • kielitaidosta
        hahahhahhahah kirjoitti:

        sinun thaivaimosi, kun se ymmärtää ihan tummoiset slanggi suomenkielen väännöksetkin tuuosta vain. Tuossa aiemmin viestissä, joka on poistettu oli rakas vaimosi ymmärtänyt sen patja tms hommankin ihan tuosta vain.

        Sallithan nauraa jo hitusen täällä.

        Tunne todella monia ulkomaalaisia, joista pisimpään asuneet toista kymmentä vuotta, joukossa eräs proffakin. Osaavat Suomea puhtaasti, mutta siltikin tänä päivvänä, jos kirjoitetussa tekstissä olis ollut esim. musnpatja tms. niin anteeksi nyt vain, niin ei aukene heille täysi merkitys.

        Mut todellakin aika kielinero toi sinun thaimaalainen;) Varsinkin, kun tahtoo heidän Enkkukin olla vähän niin ja näin,puhumattakaan Suomen kielestä.

        No netissähän kuka vain olla mitä vain;)

        Osoitappas yksikin ulkomaalainen ,joka osaa täydellistä suomenkieltä! Jos joku löytyisikin niin hän ei taatusti osaa enää äidinkieltään ellei ole sitten jo alkuaankin suomenkielinen.Tarkoitan tässä, noin selvyydeksi, puhuttua suomenkieltä!


      • JJJJöööö
        Mies 48 v kirjoitti:

        ettei tyhmien kanssa kannata väitellä.
        Puhuinko jotain rasistisista thaimaalaisten miehistä?
        Vaikutat aika katkeralta, miksiköhän?
        Itselläni asiat ovat normaalilla tavalla, ei silloin paljoakaan vaikuta muiden puheet.
        Ei haukku haavaa tee, sanoo vanha sananlasku!

        thaivaimollesi että haluaisit kuitenkin Suomalaisen vaimon? hups..

        Katkera mistä ihmeestä? Sinullekko, kaveri joka viittä vailla parasta ennen merkintä mennyt pois, jolla aivan neiti asenne ja joka kuitenkin on vain onneton provo muija kirjoittelemassa?


    • M,k,k

      Että joku, kerrankin puhuu niin totta ja täyttä asiaa..
      Kiitos siitä :))

      • Hepnad..

        Ymmärsä huora. Apinanpatja.


      • M,k,k
        Hepnad.. kirjoitti:

        Ymmärsä huora. Apinanpatja.

        Tuottaa sinulle pettymys, en sekaannu eläimiin:))


        Voi pyhä jysäys,!!!!


      • Hepnad. . .
        M,k,k kirjoitti:

        Tuottaa sinulle pettymys, en sekaannu eläimiin:))


        Voi pyhä jysäys,!!!!

        Etkö muka anna persettä albaanille? Eihän se mikään ihminen ole. Apina mikä apina.


    • helppofeikki

      No hehheh, ap viestin kirjoittajalla ei kyllä ole tippaakaan testosteronia veressään. Sori, mutta tuollainen teksti on vain TODELLA helppo tunnistaa naisen kirjoittamaksi, todella typerää "tarkoitus pyhittää keinot"-mentaliteettia tekeytymällä mieheksi (nimimerkilläkin yrität korostaa että muka mies olet LOL).

      • bidraldi

        vain yksi sanna ja mieti sitten korostamista sukupuolen kontekstissa
        meisseli22
        ;D

        ottaako ohimoon kun kaikki miehet eivät hauku suomalaisia naisia? niin se vain menee todellisuudessa. palstan elämä nyt on kaikana siitä ja se onkin hyvä. tämä antaa vain todellisuudesta negatiivisesti vääristyneen kaaottisen kuvan.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3518
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      192
      1621
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1307
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe