Kuinka paljon maksaa sims 3

apuaaaaa!!!!!!!!

kuinka paljon sims3 maksaa tarviin apuuu!!!!

24

1503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims!

      Enää 2 kk ja 29 päivää sitte se on täällä.ihanaa!

    • mä mä

      noin 52eroa

      • maksaa sikana

        ei kande ostaa sielt


      • The Sims 3
        maksaa sikana kirjoitti:

        ei kande ostaa sielt

        The Sims 3 ei ole edes vielä ilmestynyt, se ilmestyy vasta olikohan 19.2, että turha on nyt jo kysyllä sen hintaa, koska eihän sitä varmaan kukaan vielä tiedä, mutta kallishan se on..


    • blöööp
      • Dille dong

        Siis The Sims3 ilmestyy siis 4.6.09. Hinta noin 45-55,en ole varma,mutta luin että näin olisi.Tietääkö kukaan,voiko tässä pelissä käydä matkoilla,onko siinä vuodenajat,voiko teinit mennä yliopistoon,ja pystyykö hankkimaan lemmikkejä?Kohta se on täällä!!!!


      • the sim3 fani
        Dille dong kirjoitti:

        Siis The Sims3 ilmestyy siis 4.6.09. Hinta noin 45-55,en ole varma,mutta luin että näin olisi.Tietääkö kukaan,voiko tässä pelissä käydä matkoilla,onko siinä vuodenajat,voiko teinit mennä yliopistoon,ja pystyykö hankkimaan lemmikkejä?Kohta se on täällä!!!!

        miks kaikki sanoo eri hintoja oon kattonu netist näit vastauksii ja joka ikinen vastaa erillaisesti kalliin hinta jonka näin oli jopa jotai 75 euroo!!!! en tiiä jos voi tehänoit juttui(:


      • sddssdsdsd
        the sim3 fani kirjoitti:

        miks kaikki sanoo eri hintoja oon kattonu netist näit vastauksii ja joka ikinen vastaa erillaisesti kalliin hinta jonka näin oli jopa jotai 75 euroo!!!! en tiiä jos voi tehänoit juttui(:

        "miks kaikki sanoo eri hintoja oon kattonu netist näit vastauksii ja joka ikinen vastaa erillaisesti kalliin hinta jonka näin oli jopa jotai 75 euroo!!!! en tiiä jos voi tehänoit juttui(:"

        No se riippuu ihan kaupasta/nettikaupasta mistä ostaa mitä maksaa?


      • the sims 3 fani
        sddssdsdsd kirjoitti:

        "miks kaikki sanoo eri hintoja oon kattonu netist näit vastauksii ja joka ikinen vastaa erillaisesti kalliin hinta jonka näin oli jopa jotai 75 euroo!!!! en tiiä jos voi tehänoit juttui(:"

        No se riippuu ihan kaupasta/nettikaupasta mistä ostaa mitä maksaa?

        onko joku teistä jo ostanu sims 3mosen? jos on nii kertokaa minkälainen se on, en viitti ostaa jos en tiiä minkälainen se on. mulla on sims 2 pets (pspllä) nii ei tarvii kertoo iiiiihan kaikkee kiitos jo etukäteen jos vastaatte


      • kisu1996
        the sims 3 fani kirjoitti:

        onko joku teistä jo ostanu sims 3mosen? jos on nii kertokaa minkälainen se on, en viitti ostaa jos en tiiä minkälainen se on. mulla on sims 2 pets (pspllä) nii ei tarvii kertoo iiiiihan kaikkee kiitos jo etukäteen jos vastaatte

        oon ostanu! Se on ihaana peli, mun mielestä parempi kuin kakkonen, hintakin oli sen arvonen. Vaik siin on vähän samoi juttuja, mut ei se muo haittaa! Ne luonteenpiirteet on parhait!


      • the sims 3 fani
        kisu1996 kirjoitti:

        oon ostanu! Se on ihaana peli, mun mielestä parempi kuin kakkonen, hintakin oli sen arvonen. Vaik siin on vähän samoi juttuja, mut ei se muo haittaa! Ne luonteenpiirteet on parhait!

        onko siinä kans jotain muuta kivaa esimerkiksi et vois mennä vaikka rannalle ja käveleekse vai pitääkö sen ensin lataa ja yhtäkkiä on jo siellä?


      • sims!
        the sims 3 fani kirjoitti:

        onko siinä kans jotain muuta kivaa esimerkiksi et vois mennä vaikka rannalle ja käveleekse vai pitääkö sen ensin lataa ja yhtäkkiä on jo siellä?

        voi kävellä rannalla ja ym kivaa

        voit myös käydä netistä kattoo tietoo.


      • the sims 3 fani
        sims! kirjoitti:

        voi kävellä rannalla ja ym kivaa

        voit myös käydä netistä kattoo tietoo.

        mistä osotteesta ? siis mistä osot... saan lisää tietoo???


      • minä itse tietenkin
        the sims 3 fani kirjoitti:

        mistä osotteesta ? siis mistä osot... saan lisää tietoo???

        Sims 3 maksaa prises (prismas) n. 55e gigantis 45e hinta vaihtelee kaupois!
        se toinen pakkaus se ihme nimi (Sims 3 Collectors Edition) maksaa prises 68e kallista!!
        sivusta (http://www.vpd.fi/tuote/12033/292/80/PC/Sims/Sims 3 Collectors Edition PC (DVD)) se maksaa: Hinta: 59.90 €
        Tarjoushinta : 54.90 € että sillalailla nää hinnat menee.
        Mut oikeesti sims kolme on aika halpa koska sims 2 makso samanverran kun se oli uus mut sims 1 ei hajuakaan sain sen vasta kun se oli jo kaika vanha kun en tienny sims:ssist mitään vielä


    • !Lindex!

      Hei! Toivottavasti tämä auttaa: itselläni on The Sims 3, ja se maksoi n. 50-60 euroa. Mikäli olet ostamassa peliä, toivotan hauskoja pelihetkiä, Sims 3 on i-han jär-jet-tö-män hyvä!!! -!Lindex!-

    • vuosi 2011

      nyt on jo vuosi 2011 niiin ois tosi siitii tietää mitä se nyt maksaa ja onks se oikeesti sen rahan arvoinen??

      • vhvjkvj

        Maksaa PC:lle 40 euroa netanttilassa.

        Onko rahan arvoinen?

        Tuota, joo ja ei.

        Silloin kun EA tekee päivityksen joka poistaa kaikki bugit niin peli on rahanarvoinen ja hauska (siis tuon 40 arvoinen. Pitää olla mielenvikainen joka maksaa siitä euroakaan enempää koska peruspeli on paljon karsitumpi versio ykkösestä ja kakkosesta!)

        Nyt kun uusimman päivityksen jälkeen ja kaikkien virallisten lisäosien jälkeen ajattelee sitä onko peli hintansa väärti, niin veisin takaisin kauppaan koko roskan ja haluaisin rahat heti takaisin kouraan. Syystä että peli on niin buginen että se on tällä hetkellä täysin pelikelvoton. Ei oikein huvita maksaa pelistä vähän päälle parisataa ja huomata ettei sitä voi pelata.

        Tällä hetkellä oma neuvoni on että jos joku harkitsee kyseisen pelisarjan hankkimista, niin kannattaa odottaa siihen asti että koko pelisarja on tullut ulos, eli joskus vuonna 2014.


    • AlSimhara

      Olen aivan eri mieltä. Sims 3 on joltain osin jopa paljon parempi kuin Sims 2. Olen pelannut Sims pelejä siitä saakka kun Sims 1 ilmestyi ja nyt kolmosen jälkeen en vaihtaisi takaisin kakkoseen, varsinkin kun tulossa olevassa uudessa lisäosassa saadaan peliin myös lemmikit, varsinkin hevoset. Myös avoin maailma sekä kuviotyökalu rikastuttavat peliä huomattavasti. Kakkosessa niiden puute rajoittaisi nyt aivan turkasesti, varsinkin kun jokaiseen vaatteeseen, tavaraan, ym. pitäisi erikseen ladata useita lisäväritiedostoja mikäli mieli muuttaa esim. mekko punaisesta keltaiseksi ja jne. Kolmosessa tämä ei ole tarpeen ja säästää muistia.

      Mitä tulee bugisuuteen ja pelikelvottomuuteen, niin se ei myöskään pidä pidä paikkaansa. Itselläni on kaikki lisäosat kamapaketit ja peli toimii aivan mainiosti ilman bugeja tai hidastumista tai muuta vastaavaa. Ne muutamat bugit joita EA itse ei ole viitsinyt korjata on saatu helposti poistettua Pescadon Awesomemodilla sekä muutamalla Twallanin modilla. Huom, vika ei aina ole pelissä, vaan joskus myös koneessa tai pelaajassa.

      Jotkut myös haukkuvat sitä että simit näytttävät aivan taikinalta, eikä realistisilta kuten sims kakkosessa. Yhtä realistisen simin saa aikaan myös kolmosessa kun lataa juuri oikeanlaisen ihon, silmät, kulmat, meikit sekä tietysti vartalon kasvojen lisäliukusäätimet.

      Itse suosittelen Sims 3 kolmosta lisäosia lämpimästi.

      Mitä hintaan tulee, peruspelin voi saada halvimmillaan noin 26 eurolla, jos viitsii katsella sitä paikallismarkettia pitemmälle. ;-)
      http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/80674

      • sims fani

        kiitos !!!


    • Karvakamu33

      Mä Pulitin 50 euroo :( ja ostin siihen the sims 3 lemmikit osan ja se oli 25 euroo :'( sinne meni mun rahat :(((((((( mut nyt mul on 120 euroo :))))))) jippei!

    • Hei haloo

      Nyt vuonna 2013 maksaa 20€ mut äiti ja isä ei suostu ostaa koska on liian kallis. HEI HALOO VUONNA 2009 MAKSO 50-100€! Et vois ne vähän miettii!

    • uliuliuliuliu

      Kai sulla ittelläs ny parikymppii löytyy?? :) Tai jos tosiaankaan ei oo nii synttärilahjaks? Mä ainaki meinaan pyytää viimestään syndex ;) (Eli onneks jo heinäkuussa :D)

    • Hidasälyinen

      nyt löysin CDON.com:ista the sims3 lemmikit -lisä osan, hintaan 9.90 postikulut. Ei mielestäni kallista kahdesta pelist'. hinnat nouseet takaisin korkeaksi, mutta kannattaa ainavälillä käydä vilkasemassa. :)

    • Apua minulle

      Entä mistä saisi sims 3 tietokoneelle ? Ja maksaako se 20 euroa ?
      Toivoisin pikaista vastausta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe