Miksi miesten on aina tehtävä aloite?

InkClub

Miksi miesten on aina tehtävä aloite? Ovatko naiset vaan luonnoltaan niin itsekeskeisiä, että haluavat nähdä miesten kilpailevan heidän huomiostaan aivan kuten monet lajit eläinmaailmassa? Piileekö nykynaisenkin pinnan alla julmat luonnonvalinnan kriteerit ja arvot etsiessä kumppania?

Miksi naiset vaativat parisuhteessa mieheltä niin paljon huomiota itseensä? Miehen on muistettava jokaikinen pikkuriikkinenkin vuosipäivä, tuotava kukkia tai muuta tarpeetonta krääsää suosionosoitukseksi miellyttääkseen valtiatartaan ja myös luovuttava omista elintavoistaan naisen näin vaatiessa. Eikö pelkkä yhdessäolo riitä, vai onko suhteen perimmäinen tarkoitus vain miellyttää naista?

52

7823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluavat

      miehen, joka ei edellämainittuihin suostu.

    • neiti ihmisiä...

      No jos mies haluaa naisen niin kai sen jotain on tehtävä. Ei niitä haikarakaan kotiin kanna.

      Olisitko itse valmis suhteeseen jossa nainen ei huomioisi mitään sinun halujasi tai tarpeitasi?

      Et varmaankaan, sillä silloin siinä ei olisi mitään järkeä. Miksi edes kyselet tuollaista itsestäänselvyyttä.

    • nainen 40...

      ei ei ja vielä kerran ei......tässä esim...mä olen hieman ujon puoleinen kilttikin...en vain pysty iskemään miestä kun kynnys on niin iso!! kunnes rohkaistun kun saan alkoholii muutamat tujut.....sit menen juttelee mut en iske miestä! eikä muutenkaan kuulu mun tapoihin yhden yön seura......oisihan se kiva jos olis joku vieressä öisin se tuttu turvallien mies....oon ehkä liian perinteinen....en vaadi mieheltä muuta kuin hyvät käytös tavat.....ei tartte muistaa aina kukilla jne krääsällä....jos aina sais halin ja pusun se riittää....

    • Neiti namu perse

      Mä en kaipaa mitään noista. :D
      (paitsi kriteerit on)

      Ja kukkia.... HYI!!!!!!!!!!!!!!!

    • sacro.sanct

      ...aina kun yritän tehdä aloitteen, tulen torjutuksi. :) Joten, antaa niiden kavereiden tulla mun luokse joita oikeasti kiinnostaa.

      • KJD.

        Että sä saat puolestasi torjua sitten ne?


    • on tehdä alote

      Ei naisen kannata tuhlata aikaa semmoseen mieheen joka ei ole kiinnostunut. Alotteentekijät on ainakin jollakin tasolla kiinnostuneita. Aloitekyky kertoo myöskin että mies ei ole täysin luuseri. Se karsii siis täysin toivottomat pois. Miehistä kun on naisille ylitarjontaa niin karsinta on aika suurta.

      • Mies1985

        "Ei naisen kannata tuhlata aikaa semmoseen mieheen joka ei ole kiinnostunut."

        Siis kiinnostuksen voi osoittaa ainoastaan mies?
        Entäs sitten kun vielä kissoja keräilevänä mummelinakin (ei sellaisena lapsia saaneena) odottaa miehen aloitetta?

        "Aloitekyky kertoo myöskin että mies ei ole täysin luuseri."

        Samoin naisen aloitekyky kertoo naisesta.

        "Miehistä kun on naisille ylitarjontaa niin karsinta on aika suurta."

        Ja tämä liittyy asiaan miten?


      • 54545454

        Kannattaa muistaa myös se, että jos mies tekee aloitteen sinulle, hän on tehnyt niitä useita myös muillekin naisille. Eli sinä olet vain yksi kymmenistä-sadoista naisista, joita mies on huomioinut.


    • Mies 36v pohtii päänsä puhki

      En ole tehnyt naisille yli kymmeneen vuoteen yhtäkään aloitetta. Naisia on kyllä tavattu ja nähty kaikenlaissa tilaisuuksissa, mutta huvittavaa kyllä, ei ensimmäistäkään aloitetteeksi luokiteltavaa ole tullut naisilta miesmuistiin. Jos nyt oletetaan että olisin itse tehnyt jollekin näistä tapaamistani naisista aloitteen, ja se olisi johtanut pidempiaikaiseen suhteeseen niin miten voin olla varma että nainen on edelleenkään kiinnostunut minusta millään tasolla? Melkoisen varmaahan on, että ei nainen koskaan suhteessa miestä rakasta, vaan sitä että mies rakastaa juuri häntä. Ja niin kauan suhde saattaa toimia, kunhan molemmilla on sama rakkauden kohde, eli nainen itse.

      • sipsutisipsuti

        Aika hyvä.


    • ja viitsi.

      Minä en ainakaan muista mitään ekan tapaamisen ajankohtaa, kihlapäivää, naisen synttärejä tai muistakaan kuin jotain sinnepäin.
      Miksi miehen muuten on aina tarjottava kaikkea naiselle? Koska nainen on tarjonnut sinulle mies kaljan baarissa ihan vaan hyvä hyvyyttään?

      • realisti mies

        jos et tarjoo niin nainen saa kyllä ylensä sormia napsauttamalla uuden miehen. :)

        jos noin paljon vituttaa olla mies niin rupee transuks


      • Myös realisti
        realisti mies kirjoitti:

        jos et tarjoo niin nainen saa kyllä ylensä sormia napsauttamalla uuden miehen. :)

        jos noin paljon vituttaa olla mies niin rupee transuks

        Riippuu tosiaan naisen kauneudesta miten helposti saa uuden miehen.
        Mutta ei se aloite ole sen ihmeempi asia, kuin että menee jutteleen. Jos nainen sattuu olemaan fiksu niin hän kyllä osaa kieltäytyä kohteliaasti.

        Mieluummin teen aloitteita, kuin kärsin kuukautis ja synnytyskivuista :)

        Ja aloitteen tekijä saa itse valita ketä lähestyy, sen on eriasia tuottaako se tulosta.


    • muuta teidän

      vätysten ei sen jälkeen tarvi enää tehdäkkään kun nainen hoitaa kodissa kaiken, lisäksi sun seksullisen tyydyttämisen.siin ei sun rehut tai horsmat silloin tällöin ei paljoo paina eli vähällä pääset.

    • eikö miehet hoksaa

      mä olen tehnyt jonkun kerran aloitteita ja on jopa käynyt niin, ettei joistakin minkään valtakunnan reaktiota ole tullut. Ei siis kerrassaan yhtään mitään.
      Eikö miehet todellakaan tajua, että se on aloite?
      Eikö miehet hoksaa, et hei, mulle tehtiin aloite, ja sit kuvittelee, ettei niitä koskaan tule ja et aina joutuu itse hommiin.

      Musta tää on käsittämätöntä.
      Seuraavan kerran kun joku tuttu valittaa, et pitää aina itse tehdä aloitteita, niin mä kyllä aion tiedustella asiaa, koska tuntuu, ettei miehet varmaan oikeesti daijaa, et niitä aloitteita myös tulee.

      • Heebo

        Useampia kertoja on käynyt niin, että kun nainen tekee aloitteen, se tulee jotenkin tosi yllättäen. Olen tottunut itse tekemään aloitteet, niin en osaakaan reagoida tilanteeseen. Nämä siis sellaisissa tilanteissa, missä en ole vielä oikein päättänyt, mitä mieltä naisesta olisin. Ennen kuin ehtii miettiä, että miten tässä nyt toimitaan, niin nainen on jo vetänyt herneen nenään tai lähtenyt suksimaan pois paikalta. Kun ottaa sen jälkeen kontaktia naiseen, on tosi paljon tekemistä, että saa homman käännettyä, jos yleensä saa.
        Kun itse tekee aloitteet, voi valmiiksi miettiä miten suhtautua naisen erilaisiin reaktioihin.

        On siis parempi että mies tekee aloitteet (aika samantasoiselle naiselle), mutta ei helppoa sekään.


    • että se

      on miehen homma tehdä se aloite. Näin elukoilla ja myös ihmisillä, heh.

      Ei ole kovin hirveää se aloitteen tekeminen. Monesti ei onnistu, mutta välillä onnistuukin... ehkä lopullisesti :)

      Taitaa olla ujojen ja saamattomien vuodatusta tää että miksi minun pitää tehdä aloite... Miksi ei, jos kiinnostaa???

      • Lyyli

        Voisi tosiaan kysyä miksi herra X ei neiti Y:stä kiinnostuttuaan automaattisesti HALUA tehdä sitä aloitetta itse?? Jos kerran kiinnostusta on, luulisi sen olevan vain luonnollinen seuraava askel joka vaan tehdään, jotta saataisiin homma etenemään johonkin suuntaan. Itse ainakin teen automaattisesti aloitteen jos tarpeeksi kiinnostaa. Ja jätän tekemättä jos ei. En sen kummemmin mieti kenen duuni se on ja miksi.. Tee niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän ja silleen.. ;)


    • kyllä

      nainenkin voi sen tehdä. Toinen ei ehkä heti huomaa toisen kiinnostusta, ja varsinkaan, jos on itse kiinnostunut. Tuossa tapauksessa sehän on sama, kumpi tekee jotain asialle. Olen itsekin tehnyt.. Minusta ei tarvitse kilpailla, ainakaan, kun kiinnostukseni yleensä kolahtaa vain yhteen.

      Kaikkein romanttisinta, mitä voisin kuvitella, olisi se, että näkisin sen toisen silmistä tunteiden aitouden samalla, kun hän sanoisi jotain. Kukilla ja lahjoilla muistaminen jonain merkkipäivänä, ei kovin usein, tekisi päivästä erityisen. Molemmat ovat suhteessa, joten.. senhän pitäisi olla molemmille miellyttävää.

    • olla vain

      Miksi naiset ei saa koskaan tehdä aloitetta? Ovatko miehet vaan luonnoltaan niin itsekeskeisiä, että haluavat nähdä naiset avuttomina neitsyinä, heikkoina punastelevina ujoina olentoina, ennen kuin huomio kiinnittyy heihin? Aivan kuten monet lajit eläinmaailmassa? Piileekö nykymiestenkin pinnan alla julmat luonnonvalinnan kriteerit ja arvot etsiessä kumppania?

      Miksi miehet vaativat parisuhteessa naisilta niin paljon huomiota itseensä? Naisen on muistettava joka helvetin päivä keittää ruokaa, pestä pyykkiä, käydä kaupasta? Huvittaa herraa mitä kummallisimmilla seksuaalisilla virikkeillä kuten puettava päälle seksikkäitä hepeheniä tai muuta tarpeetonta krääsää suosionosoitukseksi miellyttääkseen herraa ja myös luovuttava omista elintavoistaan miehen näin vaatiessa. Eikö pelkkä yhdessäolo riitä, vai onko suhteen perimmäinen tarkoitus vain miellyttää miestä?

    • itsetuntoani

      koeteltiin, kun koko pitkän päivän katselttin miehen kanssa toisia etäältä. Illalla tansseissa sitten lähdin häntä hakemaan tanssimaan ja tietenkin olisin halunnut jutella hänen kanssaan. Miten kävikään, mies ei lähtenyt tanssimaan. Syy oli tilanteen tulleen yllätyksenä hänelle. Äimänkäkenä lähdin pois ja ihan heti en hae ketään miestä tanssimaan tai mene juttelemaan, vaikka oltaisi viikko tuijoteltu toisiamme!

      • Shyrn

        Eli sanomasi perusteella tämä teoreettinen naisten tekemien aloitteiden 'vähyys'(vaikea sanoa missä suhteessa aloitteita todella tehdään miesten ja naisten välillä mutuna) johtuisikin siitä, että tunteiltaan keskimäärin avoimempina naiset ovat myös haavoittuvaisempia?
        Torjutuksi tuleminen voi ottaa koville, joten sen mielummin välttää ja odottaa miehen uhrautuvan?

        Ihmislajin jatkuvuuden kannalta täytyy sanoa, että liekki hiipuisi aika äkkiä, ellei niitä riskinottajia löytyisi :)
        Kestä se kuin nainen, tai muuta yhtä nerokasta.

        Epäilemättä moni ei hyväksy tällaista yleistävää teoriaa, enkä itsekään missään tapauksessa kuvittele keksineeni kaiken selittävän yleisteorian. Voisi näin kuitenkin olevan monien kohdalla. Onko se sitten tiukempi paikka naisille vai miehille, sopii arvailla.


    • siksi, että

      useimmat miehet eivät loppujen lopuksi kuitenkaan tunnu pitävän naisesta, joka aloitteen tekee. En tiedä pelkäävätkö miehet sitä, että nainen yrittää sitten muitakin miehiä, ikäänkuin se, että uskaltaa puhua miehelle ensin tarkoittaisi heti sitä, ettei muka kykene uskollisuuteen, vai mikä siinä oikein on, mutta harvassa tuntuu olevan se mies, joka oikeasti kestää sen, että nainen aloitteen tekee.

      • metsästäjäsaalistaja

        Naisten sen koommin kuin miesten uskollisuuteen ei kannata luottaa. Sitä ei etukäteen tiedä.
        Naisethan voisivat kääntäen ajatella, että mies tekee aloitteita, se ei kykene uskollisuuteen. Eihän noita aloitteita tule naisilta, mutta miten niin en kestäisi? Oletatko, että olen nynny?


    • naisten tasa-arvoa!

      Naiset valittavat aina tasa-arvosta. Ja miksi mies ei tarjoa juomista ja maksa takseja ja osta vaatteita ja kalliita koruja. Ostin kerran kalliin hienon korun(swarovski), eikä tullut kunnon kiitosta. Enään en varmaan osta koruja naisille ja ko. nainenkin on jo ex!

      • pidäkiinnilompakostasi

        Hmm... olet törmännyt sellaisiin maksullisiin naisiin, siis suomeksi sanottuna huoriin. Muistapa seuraavalla kerralla sanoa, etten tiennyt, että olet sellainen maksullinen.


    • Fil maist

      Eikö ole tullut kouluja käytyä? Kuvailit juuri arkkityyppisen uroksen ja naaraksen käytöksen.

    • proffamies

      Olet jäljillä, kun oivalsit, että kyse on luonnonvalinnasta.

      Naiset eivät niin usein pyydä treffeille miehiä kuin miehet heitä, koska miehillä on biologiastaan johtuen keskimäärin suurempi tarve seksiin. Tämä liittyy luonnonvalintaan sen verran, että mies myös pystyy lisääntymään lähes rajattoman määrän naisia kanssa.

      Jos nainen tekisi aloitteen miehen saadakseen ja kun miehillä on suurempi tarve seksiin, seuraus olisi useimmiten se, että mies saa palkintonsa eli seksiä ko. naiselta niin helposti, että siirtyy seuraavaan naiseen seksihommat hoidettuaan. Tässä on edelleen takana se miehen mahdollisuus lisääntyä usean naisen kanssa.

      Kun nainen odottaa mieheltä aloitteellisuutta ja on itse passiivinen, jopa kielteinen miehen lähestymiselle, valtasuhde muuttuu toiseksi. Mies joutuu saadakseen seksiä nyt ottamaan naisen tarpeita huomioon ja näin nainen saa miehen sitoutumaan itseensä pidemmäksi aikaa kuin vain lyhyeen seksisuhteeseen. Kaikki on siis kiinni vallasta ja seksistä.

      Itse suhteen aikana ei oikeastaan enää ole kerrottua valtasuhdetta, koska mies jo seksiä saa ja voi pettämällä saada sitä muiltakin naisilta. Enemmän miesten kiltteys silloin naisia kohtaan johtuu tavoista ja siitä, että miehet epävarmuudessaan ampuvat yli ja mielistelevät naisia, vaikka ovat jo seksiä saaneet ja saavat lisääkin kumppaniltaan. Mikään ei estä parisuhteessa miestäkin vaatimasta omia tarpeitaan tulevan tyydytetyksi tasapuolisesti.

      • asuu totuus

        ystäväni sanoin: haluan miehen, jolle haluan keittää aamupuuroa. Feministien kuoro huutaa, että keittäköön itse puuronsa. Sovinistit säestävät, että puuro kuuluu miesoikeuksiin. Kumpikin missaa pointin: haluan sellaisen miehen, jolle haluan keittää aamupuuroa. Nainen haluaa miehen, joka haluaa pitää häntä hyvänä. Lainaus taas: pitää hyvänä tarkoittaa ja edellyttää, että pitää toista hyvänä. ei riesana, tasa-arvoisena, pakkona,luuserina, arveluttavana,taistelukaverina, vaan hyvänä.


    • nomikähäo

      Ei miesten ole aina tehtävä aloitetta itse. Ilmeisesti olet yleensä kiinnostunut naisista jotka A) eivät ole kiinnostuneita sinusta (eivätkä siksi tee aloitetta) tai B) jotka haluavat sellaisen miehen, joka tekee aloitteen (katso kohta A).
      No mitä tästä nyt päättelis. Niin.

    • näinseonvar

      Siksi että nainen haluaa että mies metsästää sitä, muuten se vaikuttas liian tyrkyltä.

      • saalistajapeto

        Hyvä juttu, haluankin naisen, joka vaikuttaa liian tyrkyltä. Miehet nimittäin metsästävät niitä muitakin naisia kuin vain sitä yhtä ja ainoaa, niin itserakasta naista, joka vaan haluaa olla metsästettävänä. Tyrkkyä tulemaan kiitos. Naisten etsiminen on turhaa puuhaa ja huorien pitäisi oikeastaan maksaa minulle.


    • 9763367

      Monesti on nainen tehnyt aloitetta minulle, jotkut jopa hyvin suorasukaisesti :D tämnöselle annoin pakit,ku tulevan lapsen äitikin oli iltaa viettänässä samassa paikassa..oli saatanan ahistava ämmä tää ehottelija :(
      Varsin aloitteellinen oli lapseni äitikin.. hoho :D

      • sdvfsdgs

        Ja olitko suhteessa vielä silloinkin kun lapsesi äiti ehdotteli? Kun vaikuttaa kovasti siltä, ettei naisille kelpaa kuin toisten omat siinämäärin että ihan aloitteisiin asti innostuvat.


    • Protietäjä

      Jos kaikki mailman miehet lopettaisivat aloitteiden tekemisen naisille, niin homma kääntyisi aika pian toisinpäin. Naisille tarjontaa ja aloitteita miesten puolelta on enemmän kuin tarpeeksi (muutamia todellisia hirvitysakkoja lukuunottamatta), joten miksi he vaivautuisivat nöyrtymään? Miesten pariutumis ja paritteluvietti on vain voimakkaampi, joten siksi homma on noin kuten on.

      Osalle vanhoista ( 40v) akoista saattaa tulla aktiivisempi vaihe omien aloitteiden tekemisessä sen jälkeen, kun ulkonäkö alkaa hiipumaan ja pitää heiman tsempata pärjätäkseen nuorille ja kauniille naisille parinmuodostuskuvioissa. Sitten mennään sellaisella vanhan akan uholla tarjoamaan itseää ja saadan todisteltua itselleen ja myös muille, että kyllä tässä vielä kelvataan saa_tana!

      Eli miesten on pääsääntöisesti tehtävä aloite, jos mielii naista saada ja se nyt on vaan niin. Poislukien kaikenlaiset kuuluisuudet, yleisesti tiedossaolevat rikkaat, poikkeuksellisen komeat jne.

    • Hukassa2017

      Epäilen että sama meininki jatkuu kuin nykypäivänäkin jos kaikki maailman miehet lopettaisivat aloitteet. Siksi että suurin osalle naisista jotka haluavat pysyä naisina niin suorittavat omaa sukupuolirooliaan tietämättään ja näin ollen siirtävät torjumisen riskin miehelle. En sano etteikö olisi naisellisia naisia jotka tekevät aloitteita kuin miehet, mutta niitä vain on todella vähän.

      Lisäksi jos nyt kävisi niin että suomi24 koko sinkku kirjolle tulisi naiset tekemään aloitteita vaikka sanomalla "Moi, mitä kuuluu?" Niin 9/10 miehestä todennäköisesti mokaisi tilanteen täydellisesti, jotenkin vaikka sanomalla "Moi, ihan jees" ja keskustelu jää miehen osalta siihen, nainen lähtee.

    • Protietäjä

      Ei jatkuis, koska naiset haluaa itsekkäästi ja vaikka väkisin aina sen perheen, lapset jne., johon tarvitaan miehen spermaa ja useissa tapauksissa myös miehen kukkaroa. Et kyllä ne akat alkais niitä aloitteita tekemään pitkin hampain, kun olis pakko. Ja joo, aina on ne muutamat tietysti, jotka ei halua nöyrtyä ja nöyrtymisen sijaan mieluumin jäisivät vanhaksi piiaks höpisemään kissoilleen. Pääsääntöisesti kuitenkin kävis noin, kuten sanoin koska naisten itsekkäät tarpeet.

      • Hukassa2017

        Eihän tässä sitten asiat ole mihinkään muuttuneet. Kyllähän jotkut naiset sitä tekevätkin koko aika. Jos miehelle sitten kelpaa se mitä tyrkytetään ;)


      • Protietäjä

        Ei suurimmalle osalle miehistä mitään tyrkytetä edelleenkään, vaan miehet joutuvat tyrkyttämään itseään. Näin siis ennen, nyt ja tulevaisuudessakin.


      • Hukassa2017
        Protietäjä kirjoitti:

        Ei suurimmalle osalle miehistä mitään tyrkytetä edelleenkään, vaan miehet joutuvat tyrkyttämään itseään. Näin siis ennen, nyt ja tulevaisuudessakin.

        Mutta mitäpä nämä suomalais naiset siitä tuumisi jos nämä kaikki sinkkumiehet alotteineen hankkisi ulkomailta naisen. Uskoisin että vähintään siinä vaiheessa kun on pakko niin suomi akat alkaisi tyrkyttää itseään 😂


      • Protietäjä

        Joo, noin siinä juuri kävis. Naiset joutuis nöyrtymään ja taistelemaan miehistä, jotka kaikki kulkis thaikkumimmit käsipuolessaan jo tyytyväisinä. Se olis suomiakoille ihan oikein. Suomalaiset mätisäkkiakat paniikissa tyrkyttäis itseään!


      • TuumToim
        Hukassa2017 kirjoitti:

        Mutta mitäpä nämä suomalais naiset siitä tuumisi jos nämä kaikki sinkkumiehet alotteineen hankkisi ulkomailta naisen. Uskoisin että vähintään siinä vaiheessa kun on pakko niin suomi akat alkaisi tyrkyttää itseään 😂

        "Mutta mitäpä nämä suomalais naiset siitä tuumisi jos nämä kaikki sinkkumiehet alotteineen hankkisi ulkomailta naisen."
        Voit elää harhoissas jos tuut siitä onnelliseksi. Ikinä en tyrkyttäisi itseäni, mutta voisin jakaa neuvoja teille teidän vaikeuksissanne monikulttuurisuuden melskeissä. Ja miksi ihmeessä kuvittelet, että ulkomailta tulee vain naisia?


    • viisikymmentä.kolme

      Ni´in ?? Miksi ! miehen pitää tehdä aloite? Olen monesti tehnyt aloitteen niin mitä tapahtuukaan ??? nainen lähteekin pakoon?? näinkö TE NAISET ruikutatte kun mies tekee aloitteen tai yrittää ...
      Naiset ! voisittako katsoa peiliin ja miettiä mitä kirjoittelette aloitteen tekemisestä toista sukupuolta kohtaan ja miten TE naiset käyttäydytte miestä kohtaan.
      On mukava olla ja asua yksin , matkustelen yksinään ja on helpompaa kun ei tartte olla tilivelvollinen kenellekkään.

    • vinkkinainen

      Koska aloitteentekeminen on miehen dna:ssa. Koska miehen tarvitse nähdä, että nainen osaa vastustella, koska tämä merkitsee sitä, että nainen osaa vastustaa kiusauksia saada toisen miehen siemeniä sisälleen. Nykymiehet eivät enää osaa olla kosketuksissa sisäiseen maskuliinisuutensa, joten tällaisetkin itsestäänselvät asiat ovat heille kuin hepreaa.

      Mies pitää naistaan hyvänä, koska näkee juuri oman naisensa jumalaisena ja koska ymmärtää, että jos naista pitää hyvänä, nainen vastaa siihen ja omistautuu juuri sinulle.

      • Hukassa2017

        Naisen dna:ssa on itse asiassa miehen testaaminen, parisuhteessa ja ihan pokaamisen alkumetreillä. Ne vain haluaa varmistaa että se pysyy miehenä eikä muutu koiraksi.


      • vinkkinainen

        Niin on. Naisen on myös testattava mies varmistuakseen, että mies todellakin on sitä mitä nainen tarvitsee. Parisuhdepeli kuuluu evoluutioon, emme voi paeta sitä vaikka elämmekin jo geenisuunittelu- ja geenien korjausmaailmassa. Eihän kukaan halua tuhlata elämäänsä itselleen sopimattoman ihmisen kanssa. Täytyy saada selville. Ja mitä enemmän on kiinnostusta toiseen, sitä enemmän alkaa tuntua, että haluan päästä selvyyteen tuosta ihmisestä.

        Siksi me ihmiset seurustelemmekin, koska molempien on tutkittava tuota puolta. Seurustelu on sitä varten. Koko seurusteluprosessi on kuin tanssia, jossa molemmat antavat signaaleja ja tutkivat toistensa liikkeitä. Välillä mennään kauemmas, sitten hakeudutan yhteen. Täytyy välillä saada aikaa kuunella myös omia tunteitaan ja kaipauksen laatua.


      • viisikymmentä.kolme
        vinkkinainen kirjoitti:

        Niin on. Naisen on myös testattava mies varmistuakseen, että mies todellakin on sitä mitä nainen tarvitsee. Parisuhdepeli kuuluu evoluutioon, emme voi paeta sitä vaikka elämmekin jo geenisuunittelu- ja geenien korjausmaailmassa. Eihän kukaan halua tuhlata elämäänsä itselleen sopimattoman ihmisen kanssa. Täytyy saada selville. Ja mitä enemmän on kiinnostusta toiseen, sitä enemmän alkaa tuntua, että haluan päästä selvyyteen tuosta ihmisestä.

        Siksi me ihmiset seurustelemmekin, koska molempien on tutkittava tuota puolta. Seurustelu on sitä varten. Koko seurusteluprosessi on kuin tanssia, jossa molemmat antavat signaaleja ja tutkivat toistensa liikkeitä. Välillä mennään kauemmas, sitten hakeudutan yhteen. Täytyy välillä saada aikaa kuunella myös omia tunteitaan ja kaipauksen laatua.

        Et ole tullut vastaan tekemään aloitettasi ?!? jos kerran olet aloitteita tehnyt miehille.


      • vinkkinainen

        "Et ole tullut vastaan tekemään aloitettasi ?!?" En nyt yhtään ymmärrä tuota kysymystäsi, voisitko kertoa sen toisilla sanoilla?

        Kirjoitit myös, että olen aloitteita tehnyt miehille: jos kerran olet aloitteita tehnyt miehille. ". Sellaista en ole mielestäni missään kirjoittanut.


    • Protietäjä

      Se että mies pitää naistaan hyvänä, ei takaa yhtään mitään. Juuri "liian hyvä" mies monesti kyykytetään orjaksi naisten toimesta ja mies toimii vaan apurina naisen itsekkäiden tavoitteiden saavuttamisessa. Toisekseen osalla naisista ei vaan riitä mikään ikinä, eli käyvät halutessaa vieraissa tai vaihtavat miestä lennosta ihan vain kyllästymisen takia, vaikka edellinen mies olisi miten hyvä tahansa.

    • Reko58

      Naisena en tee aloitetta koska olen liian vanha, jo 52vuotias. Tälläkin palstalla on hehkutettu että rumat ja vanhat ovat epätoivoisia ja tekevät siksi alotteen kun ei niille miehet enää tee. Siksi siis oletan että miehen on tehtävä aloite että voisin olla varma heidän kiinnostuksesta. En ole nuorekas enkä siihen pyri. Tukkakin oma värinen. Vartalo samankokoinen kun 30v sitten. Mutta miesten tärkein ruumiin osa, naisen naama, ei ole enää yhtä kaunis kuin nuorella. Siksi olen markkinoilta pois.
      Mutta antaa tämä tietoisuus kelpaamattomuudesta vapauden jutella ja pitää hauskaa miesten kanssa. Ilman paineita.

      • Hukassa2017

        Vaikutat vastakohdalta sellaisella 35-40v naiselle joka on alkoholisoitunut ja raskaasti narsistunut. Joka sitten tyrkyttää itseään nuoremmille ja vähän kaikille sillä tyylillä että haarojen välillä on valtaa, saan ketä haluan ja käyttäydyn miten haluan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe