Lapuan Alko on liian syrjässä. Kävellen ei jaksa ja autolla ei voi mennä.
Viinakauppa tulisi olla ihan kaupungin ydinkeskustassa.
Lapuan Alko
9
1044
Vastaukset
- linja-autoasemalle
Alkolla voisi olla linja-autoasemalla kioski, jossa myytäisiin vain kaikkein kysytyimpiä laatuja.
- tuntuu
munkin jaloissa ja ostamisissa. Toisaalta ihan hyvä, säästyy rahaa.
- Hirvijokelaanen
Mä joudun täältä hirvijoelta kävelemään alkoon. on se nyt perkele
- mäkin
Hirvijokelaanen kirjoitti:
kävelin hellanmaasta asti jumalattomas räntäsatees. Rupes ovella ketuttamaan, niin rakkahasti, että pyärsin takaasi ja tuumasin, että pitäkää viinanna... kyllä niitä nyt kyrsii.
- esimerkkiä
mäkin kirjoitti:
kävelin hellanmaasta asti jumalattomas räntäsatees. Rupes ovella ketuttamaan, niin rakkahasti, että pyärsin takaasi ja tuumasin, että pitäkää viinanna... kyllä niitä nyt kyrsii.
tehdään muut samoon, säästyy rahat ja kunto paranoo.
- sielä
Hirvijokelaanen kirjoitti:
on miehet huanontuneet kun viinatkin pitää kaupasta hakea!
- ny hyvä
sielä kirjoitti:
on miehet huanontuneet kun viinatkin pitää kaupasta hakea!
antaa maksalle lepoa ja juara valtion liämiä sen aikaa, kun pannut on vuasihuallos..
- Ohikulkijan
Alko.
- outo sijainti
eräs alustava tarkastelu, joka on tehty jonkun kunnallispoliittisen kytkykaupan nimissä kaikkia lapualaisia rakastavassa hengessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456