MITEN VOISIN OLLA EMO???

emohalukas.:D

MITEN VOISINN OLLA HYVÄ EMO OLKAA KILTEJÄ JA KERTOKAA : DD JA MITEN VOOISIN SISUSAA HUONEENI

134

6770

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuollut.93

      emo ei oo sitä miltä näyttää vaan se mitä tuntee... ei emoks tulla emoks synnytään... sitä paitsi mitä vitun väliä sillää on miten sisustat huoneen pari random julistetta ja mustaa sinne tänne...

      • Hahahahahahahahahah

        "ei emoks tulla emoks synnytään" LOL :D:D Vitun typerät teinit


      • emo-kone
        Hahahahahahahahahah kirjoitti:

        "ei emoks tulla emoks synnytään" LOL :D:D Vitun typerät teinit

        Emothan ilmeisesti pelaa paljon, joten ota tuolta http://bit.ly/Nettipelit vaikka tunnin pelikiintiö päiväohjelmaan, niin siitä sä alat vähän kerrassaan emoksi muuttua.


      • Anonyymi

        You like D&D, Audrey Hepburn, Fangoria, Harry Houdini and croquet. You can't swim, you can't dance and you don't know karate. Face it, you're never gonna make it.
        Lol mcr teki reunionin


      • Anonyymi

        Ai ei vai


    • Emokuningas

      Emoksi voi tulla ihan helposti! Aluksi tarvitset asenteen. Ajattele, että kaikki on paskaa ja jokainen on julma sinulle. Puhuttele itseäsi hän-muodossa, ja kutsu itseäsi mustaksi/kuihtuvaksi ruusuksi/timantiksi/sieluksi. Kuuntele Tokio Hotellia ym. EMOA, kirjoittele huonoja runoja joissa kerrot kuinka paha sinun on olla, ja istu yksin nurkassa vältellen muita ihmisiä. Jos joku lähestyy sinua, huuda "DON'T TOUCH ME, I'M THE BLACK ROSE! I'M SO FRAGILE!", ja purskahda itkuun.

      Mustat hiukset, oikein paksu tupee, tai sitten suorat hiukset ja jakaus vasemman silmän yli. Mustat pillifarkut, valkoiset tennarit, musta farkkupaita, valkoinen/musta teepaita alla. Huulipuna musta ja kynnet lakattu mustiksi. Paljon mustaa kajaalia. Kuulakärkikynällä voit vielä piirtää silmäkulmaan "kyyneleen".

      • muttanainen?

        Mut emothan tykkää kaikesta värikkäästä?


      • Kirjaudu sisään
        muttanainen? kirjoitti:

        Mut emothan tykkää kaikesta värikkäästä?

        Ne väreistä tykkäävät ovat ERNUJA.


      • emojaa......
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Ne väreistä tykkäävät ovat ERNUJA.

        haukutaa??? ja muuta sellasta... Ensinnäkää en tiiä yhtää KUNNON emoa joka kuuntelis tokio hotellia. Sitä kuuntelee jotku scenet ja sitt nää pissis emot ymmss....Emojaki on erillasii heii... mä on emo siit pääst et pukeudun mustaan. En hei kuitenkaa mainosta ihmisille sitä joss voin huonosti. Sitä paitsi joillain on ihan syy siihen ett on kurjaa. Eikä emo toisaalt tarkota vaa tiettyy... en ees kuuntele kauheesti emomusaa... enkä ees kauheesti aattele ku emo.. ni muo silti sanotaa emoks. Jotkut emot tykkää värikkäistä vaatteista kyll... mutt yleensä on mustaa ja siihen yhistellää erillaisii värejä. JA ne värikkäät voi ola myös japani faneja sitte.... HUUOOH en kestä ku kaiikki vaa puhuu paskaa emoista tai niih... mitä vikaa? Ootteko vaa kateellisii ku ne on nätimpiä/komeempia vai mikä on ongelma? Häiritseekö nii paljo ett jotku ehk haluu olla erillaine? ollaa mekin ihmisiä.. ja vaikk muoki jotku pissikset ärsyttä suunnattomasti en mä niille vittuile missää jollei ne vittuile mulle..... HAISTAKAA VITTUUU KAIKKI PASKAPERSEET JOTKA VIHAATTE EMOJA ILMAN SYYTÄ!!!!! PYH! ... :'(((


      • oook
        emojaa...... kirjoitti:

        haukutaa??? ja muuta sellasta... Ensinnäkää en tiiä yhtää KUNNON emoa joka kuuntelis tokio hotellia. Sitä kuuntelee jotku scenet ja sitt nää pissis emot ymmss....Emojaki on erillasii heii... mä on emo siit pääst et pukeudun mustaan. En hei kuitenkaa mainosta ihmisille sitä joss voin huonosti. Sitä paitsi joillain on ihan syy siihen ett on kurjaa. Eikä emo toisaalt tarkota vaa tiettyy... en ees kuuntele kauheesti emomusaa... enkä ees kauheesti aattele ku emo.. ni muo silti sanotaa emoks. Jotkut emot tykkää värikkäistä vaatteista kyll... mutt yleensä on mustaa ja siihen yhistellää erillaisii värejä. JA ne värikkäät voi ola myös japani faneja sitte.... HUUOOH en kestä ku kaiikki vaa puhuu paskaa emoista tai niih... mitä vikaa? Ootteko vaa kateellisii ku ne on nätimpiä/komeempia vai mikä on ongelma? Häiritseekö nii paljo ett jotku ehk haluu olla erillaine? ollaa mekin ihmisiä.. ja vaikk muoki jotku pissikset ärsyttä suunnattomasti en mä niille vittuile missää jollei ne vittuile mulle..... HAISTAKAA VITTUUU KAIKKI PASKAPERSEET JOTKA VIHAATTE EMOJA ILMAN SYYTÄ!!!!! PYH! ... :'(((

        oon itekki emo ja emo voi olla myös tavallaa musa tyylilt ja vaatetukselt ja ei emoks tulla se on jos on. ja ei oo pakko olla tummatukka jos ei sovi et oon ollu koko elämän aito blondi ku oon nii kalpee et ei sovi mikää tumma hiusväri.


      • kuollut.93
        emojaa...... kirjoitti:

        haukutaa??? ja muuta sellasta... Ensinnäkää en tiiä yhtää KUNNON emoa joka kuuntelis tokio hotellia. Sitä kuuntelee jotku scenet ja sitt nää pissis emot ymmss....Emojaki on erillasii heii... mä on emo siit pääst et pukeudun mustaan. En hei kuitenkaa mainosta ihmisille sitä joss voin huonosti. Sitä paitsi joillain on ihan syy siihen ett on kurjaa. Eikä emo toisaalt tarkota vaa tiettyy... en ees kuuntele kauheesti emomusaa... enkä ees kauheesti aattele ku emo.. ni muo silti sanotaa emoks. Jotkut emot tykkää värikkäistä vaatteista kyll... mutt yleensä on mustaa ja siihen yhistellää erillaisii värejä. JA ne värikkäät voi ola myös japani faneja sitte.... HUUOOH en kestä ku kaiikki vaa puhuu paskaa emoista tai niih... mitä vikaa? Ootteko vaa kateellisii ku ne on nätimpiä/komeempia vai mikä on ongelma? Häiritseekö nii paljo ett jotku ehk haluu olla erillaine? ollaa mekin ihmisiä.. ja vaikk muoki jotku pissikset ärsyttä suunnattomasti en mä niille vittuile missää jollei ne vittuile mulle..... HAISTAKAA VITTUUU KAIKKI PASKAPERSEET JOTKA VIHAATTE EMOJA ILMAN SYYTÄ!!!!! PYH! ... :'(((

        ootte vaan kateellisia


      • mitä?

        miks sitte puhutaan että emot on tosi kilttejä???


      • pruuuuttt...
        mitä? kirjoitti:

        miks sitte puhutaan että emot on tosi kilttejä???

        no sekin riippuu ihan siitä emon persoonasta.... suurin osa kuitenki kattoo nokkaansa pitkin joss vastaa tluee joku joka ei miellytä tai nii..... ei saa yleistää


      • dgdfgdf
        emojaa...... kirjoitti:

        haukutaa??? ja muuta sellasta... Ensinnäkää en tiiä yhtää KUNNON emoa joka kuuntelis tokio hotellia. Sitä kuuntelee jotku scenet ja sitt nää pissis emot ymmss....Emojaki on erillasii heii... mä on emo siit pääst et pukeudun mustaan. En hei kuitenkaa mainosta ihmisille sitä joss voin huonosti. Sitä paitsi joillain on ihan syy siihen ett on kurjaa. Eikä emo toisaalt tarkota vaa tiettyy... en ees kuuntele kauheesti emomusaa... enkä ees kauheesti aattele ku emo.. ni muo silti sanotaa emoks. Jotkut emot tykkää värikkäistä vaatteista kyll... mutt yleensä on mustaa ja siihen yhistellää erillaisii värejä. JA ne värikkäät voi ola myös japani faneja sitte.... HUUOOH en kestä ku kaiikki vaa puhuu paskaa emoista tai niih... mitä vikaa? Ootteko vaa kateellisii ku ne on nätimpiä/komeempia vai mikä on ongelma? Häiritseekö nii paljo ett jotku ehk haluu olla erillaine? ollaa mekin ihmisiä.. ja vaikk muoki jotku pissikset ärsyttä suunnattomasti en mä niille vittuile missää jollei ne vittuile mulle..... HAISTAKAA VITTUUU KAIKKI PASKAPERSEET JOTKA VIHAATTE EMOJA ILMAN SYYTÄ!!!!! PYH! ... :'(((

        Hirttäkää ittenne Vitun säälittävät emot!!!!


      • retghjgf

        ootko varma ettei tämä ollut vitsi?? luuletko tosiaan että emo on tuollaista. ei tuon olevinaan jtn wnb paskaa. paska käsitys teil on emoista. ette ymmärrä niitä.ei ne todellaka oo tollasii


      • tinddem
        muttanainen? kirjoitti:

        Mut emothan tykkää kaikesta värikkäästä?

        no oon saanu semmosen käsityksen et scenet on värikkäit ja emot mustii ?


      • jepadei
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Ne väreistä tykkäävät ovat ERNUJA.

        Tai scenejä.


      • Emo :3
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Ne väreistä tykkäävät ovat ERNUJA.

        Siis emoi on monenlaisii. Ne voi olla värikkäit tai jos ne on iha surullisii, nii kyl ne mustii/harmait on.


      • muttanainen? kirjoitti:

        Mut emothan tykkää kaikesta värikkäästä?

        Meinaat scenejä ? "värikkäitä emoja"


      • expressionistica
        muttanainen? kirjoitti:

        Mut emothan tykkää kaikesta värikkäästä?

        eiei, siis emot tykkää mustasta yleensä siis, mutta SCENET on näit jotka värei käyttää. siis aa mite selittäisin -

        EMO: elämäntapa, jossa kaikki on huonosti, koko maailma on sua vastaan, ja muutenki itsetunto on matalalla. Sen takii hiukset silmil, ja mustaa ..

        SCENE: tyyli - huom! tyyli!- johon kuuluu värit, ja salama ja kuvio topit ja t-paidat ja iloiset värit myös hiuksissa.

        älkää sekottako kahta eri käsitettä. kiitoksii!


      • tietäjä123
        muttanainen? kirjoitti:

        Mut emothan tykkää kaikesta värikkäästä?

        Scenetpäs.


      • freak.
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Ne väreistä tykkäävät ovat ERNUJA.

        Väreistä tykkäävät jopa eka - neljäs luokkalaiset. Ovatko he sitten ernuja?
        Ottakaa lapset myös huomioon, että sana 'Ernu' käsittelee kaikki tyyli suunnat paitsi Lissut ja nämä 'kovikset' eikä pelkästään näitä 'japani faneja'
        Japani fanit sentään hyväksyvät erimaalaisuuden, ja näiden kulttuurit. Lissut, menisitte vuodeksi Japaniin, katsottaisiin tulisitteko elävänä takaisin noilla asenteillanne. Mutta siltikään, jopa omaan kaveriporukkaani kuuluu lissuja, jotka ihme kyllä ovat suvaitsevampia ja järkeviä.
        Ja loppujen lopuksi kun oikeasti katsoo lissuja, niin joka toisella vastaan tulevalla pikku _____ pissiksellä on väriä yllään. jonkin verran ainakin.
        Jos nyt sitten katsellaan näitä ylivärikkäitä _pikku japsifaneja_ voin itsekkin sanoa että ne hello kittyä heiluttelevat ja nyappya huutelevat pikku pennut jotka pääsivät tänä vuonna kasille tai seiskalle, ovat rasittavia. Nämä pikku japsifriikit vievät meiltä muilta 'vanhemmilta' ja 'truefaneilta' maineen. Mutta tervetuloa vain, kunhan oppivat vielä joskus tavoille.
        Ja emoista sanon, että te lissut, oi te maailman omistajat kankkuinenne, olette vain kateellisia siitä että emot _Näyttävät himputin hoteilta_ toisin kuin te meikkimaskeissanne kun vedätte holittomasta siideri tölkistä vettä ja väitätte vetäneenne perseet olalenne, ja kun puhutte kuinka olitte mukamas mukavassa puskassa sen ja sen tyypin kanssa vähän 'aikuisten' hauskaa pitämässä.
        Hyvin usein viiltely liitetään 'emouteen' vaikka tosiasissa se että viiltelee ei tee emoa. Kuka tahansa jolla menee huonosti voi sortua. jopa lissut. eläkää sen totuuden kanssa.


      • hasbalala

        jos iha siitä lähetää ni toi on kyl kaukan emosta -.- ei kaikki emot oo tollasii angsteja ö.Ö ja toi muistuttaa enemmä jtn gootti/emo mixii ;OOO


      • Mrrr...
        dgdfgdf kirjoitti:

        Hirttäkää ittenne Vitun säälittävät emot!!!!

        Haista vittu paska!!!
        Jos mä vittu tietäisi mis sä asut nii mä kyl...


      • Iiiiiiiimouuuuuuu...
        expressionistica kirjoitti:

        eiei, siis emot tykkää mustasta yleensä siis, mutta SCENET on näit jotka värei käyttää. siis aa mite selittäisin -

        EMO: elämäntapa, jossa kaikki on huonosti, koko maailma on sua vastaan, ja muutenki itsetunto on matalalla. Sen takii hiukset silmil, ja mustaa ..

        SCENE: tyyli - huom! tyyli!- johon kuuluu värit, ja salama ja kuvio topit ja t-paidat ja iloiset värit myös hiuksissa.

        älkää sekottako kahta eri käsitettä. kiitoksii!

        Bingo!


      • emojaa...... kirjoitti:

        haukutaa??? ja muuta sellasta... Ensinnäkää en tiiä yhtää KUNNON emoa joka kuuntelis tokio hotellia. Sitä kuuntelee jotku scenet ja sitt nää pissis emot ymmss....Emojaki on erillasii heii... mä on emo siit pääst et pukeudun mustaan. En hei kuitenkaa mainosta ihmisille sitä joss voin huonosti. Sitä paitsi joillain on ihan syy siihen ett on kurjaa. Eikä emo toisaalt tarkota vaa tiettyy... en ees kuuntele kauheesti emomusaa... enkä ees kauheesti aattele ku emo.. ni muo silti sanotaa emoks. Jotkut emot tykkää värikkäistä vaatteista kyll... mutt yleensä on mustaa ja siihen yhistellää erillaisii värejä. JA ne värikkäät voi ola myös japani faneja sitte.... HUUOOH en kestä ku kaiikki vaa puhuu paskaa emoista tai niih... mitä vikaa? Ootteko vaa kateellisii ku ne on nätimpiä/komeempia vai mikä on ongelma? Häiritseekö nii paljo ett jotku ehk haluu olla erillaine? ollaa mekin ihmisiä.. ja vaikk muoki jotku pissikset ärsyttä suunnattomasti en mä niille vittuile missää jollei ne vittuile mulle..... HAISTAKAA VITTUUU KAIKKI PASKAPERSEET JOTKA VIHAATTE EMOJA ILMAN SYYTÄ!!!!! PYH! ... :'(((

        Mä en yyyymmärrä miks emoja kiusataa nehän on yli omalaatuisia ja kauniita itteni mielest. Ne uskaltaa erottua massasta ja haluaa olla oma itsensä! Antakaa ny huvä ihmisten olls sen näköne ku haluu!


      • !!!! :)
        eevi.h kirjoitti:

        Mä en yyyymmärrä miks emoja kiusataa nehän on yli omalaatuisia ja kauniita itteni mielest. Ne uskaltaa erottua massasta ja haluaa olla oma itsensä! Antakaa ny huvä ihmisten olls sen näköne ku haluu!

        sä oot niin oikeessa !!!


      • EMO98
        eevi.h kirjoitti:

        Mä en yyyymmärrä miks emoja kiusataa nehän on yli omalaatuisia ja kauniita itteni mielest. Ne uskaltaa erottua massasta ja haluaa olla oma itsensä! Antakaa ny huvä ihmisten olls sen näköne ku haluu!

        oot aivan oikeessa. mua kiusataan koulus koska oon emo ja erotun joukosta. oon mun koulun ainut emo


      • 15v emo
        dgdfgdf kirjoitti:

        Hirttäkää ittenne Vitun säälittävät emot!!!!

        vitun idiootti hirtä sä vaan ittes >:D


      • puol emo
        emojaa...... kirjoitti:

        haukutaa??? ja muuta sellasta... Ensinnäkää en tiiä yhtää KUNNON emoa joka kuuntelis tokio hotellia. Sitä kuuntelee jotku scenet ja sitt nää pissis emot ymmss....Emojaki on erillasii heii... mä on emo siit pääst et pukeudun mustaan. En hei kuitenkaa mainosta ihmisille sitä joss voin huonosti. Sitä paitsi joillain on ihan syy siihen ett on kurjaa. Eikä emo toisaalt tarkota vaa tiettyy... en ees kuuntele kauheesti emomusaa... enkä ees kauheesti aattele ku emo.. ni muo silti sanotaa emoks. Jotkut emot tykkää värikkäistä vaatteista kyll... mutt yleensä on mustaa ja siihen yhistellää erillaisii värejä. JA ne värikkäät voi ola myös japani faneja sitte.... HUUOOH en kestä ku kaiikki vaa puhuu paskaa emoista tai niih... mitä vikaa? Ootteko vaa kateellisii ku ne on nätimpiä/komeempia vai mikä on ongelma? Häiritseekö nii paljo ett jotku ehk haluu olla erillaine? ollaa mekin ihmisiä.. ja vaikk muoki jotku pissikset ärsyttä suunnattomasti en mä niille vittuile missää jollei ne vittuile mulle..... HAISTAKAA VITTUUU KAIKKI PASKAPERSEET JOTKA VIHAATTE EMOJA ILMAN SYYTÄ!!!!! PYH! ... :'(((

        oon samaa mieltä sun kanssa :)


      • Ärsyyntynyt
        dgdfgdf kirjoitti:

        Hirttäkää ittenne Vitun säälittävät emot!!!!

        Nyt se turpa umpeen! Täällä ei jaksa kattella tuollaasta! Mä en voi ymmärtää mitä hienoo on siinä et käsketään tappamaan viattomia.


      • Anonyymi
        dgdfgdf kirjoitti:

        Hirttäkää ittenne Vitun säälittävät emot!!!!

        olikohan tuo nyt asiallisesti sanottu?


      • Anonyymi

        palaa takas 2000-luvulle❤


      • Anonyymi
        emojaa...... kirjoitti:

        haukutaa??? ja muuta sellasta... Ensinnäkää en tiiä yhtää KUNNON emoa joka kuuntelis tokio hotellia. Sitä kuuntelee jotku scenet ja sitt nää pissis emot ymmss....Emojaki on erillasii heii... mä on emo siit pääst et pukeudun mustaan. En hei kuitenkaa mainosta ihmisille sitä joss voin huonosti. Sitä paitsi joillain on ihan syy siihen ett on kurjaa. Eikä emo toisaalt tarkota vaa tiettyy... en ees kuuntele kauheesti emomusaa... enkä ees kauheesti aattele ku emo.. ni muo silti sanotaa emoks. Jotkut emot tykkää värikkäistä vaatteista kyll... mutt yleensä on mustaa ja siihen yhistellää erillaisii värejä. JA ne värikkäät voi ola myös japani faneja sitte.... HUUOOH en kestä ku kaiikki vaa puhuu paskaa emoista tai niih... mitä vikaa? Ootteko vaa kateellisii ku ne on nätimpiä/komeempia vai mikä on ongelma? Häiritseekö nii paljo ett jotku ehk haluu olla erillaine? ollaa mekin ihmisiä.. ja vaikk muoki jotku pissikset ärsyttä suunnattomasti en mä niille vittuile missää jollei ne vittuile mulle..... HAISTAKAA VITTUUU KAIKKI PASKAPERSEET JOTKA VIHAATTE EMOJA ILMAN SYYTÄ!!!!! PYH! ... :'(((

        Muistutan tässä vaan tän foorumin olemassa olosta


      • Anonyymi
        Kirjaudu sisään kirjoitti:

        Ne väreistä tykkäävät ovat ERNUJA.

        Nii et nähtävästi tiiä yhtään Emoista!!!


    • iiimou
    • siinäsulle
    • haluisin kans olla emo :)

      No:Dmäkin haluisin olla emo mut...mun kaverit on sellasii et ne ei varmaankaa hyväksyis mua sellasena et mulla ois ihan kerroksittain leikatut hiukset(ja et ne hiukset ois ihan tuuheet)Aika paljon meikkii,pillit ja kaikki mut mä Niiiiiin kovasti haluisin olla emo mut en usko et kaverit hyväksyis mut.Ajattelen joskus et millastakohan ois olla ihan Oikeitten emojen kanssa.Ois tosi kivaa mut en tunne sellasii ja mun kaverit ei sit ainakaa olis mun kanssa jos mä olisin emojen kanssa,mut onneks mä meen yläasteelle ens vuonna nii mä saan uusii kavereita ja sit mä haluisin värjätä vaaleeks hikset kun mulla on ruskeet hiukset mut sit ne mun kaverit vaa sanoo jtn "Mikä pissis sustakin on nyt tullu?"mut jos mä kaerta muuttuisin emoks nii ei mulla olis varmaankaa enää kavereita:(

      • mitämitä mittääää.....

        Ei kaverteita pidä kuunnella täss tyyliasiassa.... Et sä sitt kauhee tärkee oo niille jos ne vois heivaa sut sen takii et olisit emo. Sit ne on ihan paskamaisii selkään puukottajii...hankkiudu eroon niist vaa...Ala vaa olee emo jos haluut... ei se mikää iso juttu oo. Ja kyll niit kamuja sitte löytyy... Mull oli sillee et pienempänä.. ennen yläastetta. Ni mä olin joku tavis vaa et pukeuduin johonki luonnon väreihin ymmms... Sillo aina aattelin ett voiku voisin joskus olla "emo" tai joku rokkari tai tämmönen. Sillo aattelin et kaikki pitäs muo ihan outona ja näin... ja et miten MUSTA vois tulla emo... oli jotenki kauhee vaikee ajatella itteensä emona. Mut sitt yläasteella aloin henggaa enemmä tällasetn just "emojen" kanssa... Sillo kaikill meill oli vähä samantyylisii vaatteit... taidettii olla ernuja... Sitt nytt toss ysille päin mentäessä kaikille alko se oma tyyli kehittyy enemmä... riippuen myös musamausta....Et nykyää mä oon meijän koulun ainoo emo XDDD kai... muut on jotn muit ime tyyppeij... tei no eii...Et mun lössis missä hengataa.. ni oon minä emo... sitt on yks j-rokkari... sitt on yks vähä scene tyyppinen... ja sitte kasks vähä pukeutuu mite sattuu... rennosti ja näin... ja sitt on joku vähä emo/glamrokkari.... eli iiihan kivvaa :DDD et ollaa kaikki erillaisii.. ja must on vähä tyhmää valita kamut tyylin perusteella... esmi stadiss vää hassuu nähä lössii jotka kaikki on hevareita... tai punkkareita tai emoja.... Sit on vähä hauskaa kattoo stadis ku kävelee ku ihmiset vähä kattoo oudosti meijän porukkaa XDD Mut se on kyll vähä harmillista... Siis sillee ku suurin osa nistä kieroon kattojista on pissiksiä... tai EMOJA! eli plääh.. emoil on joku suhtautumis ongelma kyll... ett aina pitäs olla tietyn lainen ett olis emo.. ja se on kurjaa...noooh jaa..... ihhaaaaah shammaah :D Must kaikkien pitäis pukeutuu niiku tykkää ilman muitten mielipteitä... mikä ongelma niil muill oikeesti on.. HUOOH!


      • Joku...
        mitämitä mittääää..... kirjoitti:

        Ei kaverteita pidä kuunnella täss tyyliasiassa.... Et sä sitt kauhee tärkee oo niille jos ne vois heivaa sut sen takii et olisit emo. Sit ne on ihan paskamaisii selkään puukottajii...hankkiudu eroon niist vaa...Ala vaa olee emo jos haluut... ei se mikää iso juttu oo. Ja kyll niit kamuja sitte löytyy... Mull oli sillee et pienempänä.. ennen yläastetta. Ni mä olin joku tavis vaa et pukeuduin johonki luonnon väreihin ymmms... Sillo aina aattelin ett voiku voisin joskus olla "emo" tai joku rokkari tai tämmönen. Sillo aattelin et kaikki pitäs muo ihan outona ja näin... ja et miten MUSTA vois tulla emo... oli jotenki kauhee vaikee ajatella itteensä emona. Mut sitt yläasteella aloin henggaa enemmä tällasetn just "emojen" kanssa... Sillo kaikill meill oli vähä samantyylisii vaatteit... taidettii olla ernuja... Sitt nytt toss ysille päin mentäessä kaikille alko se oma tyyli kehittyy enemmä... riippuen myös musamausta....Et nykyää mä oon meijän koulun ainoo emo XDDD kai... muut on jotn muit ime tyyppeij... tei no eii...Et mun lössis missä hengataa.. ni oon minä emo... sitt on yks j-rokkari... sitt on yks vähä scene tyyppinen... ja sitte kasks vähä pukeutuu mite sattuu... rennosti ja näin... ja sitt on joku vähä emo/glamrokkari.... eli iiihan kivvaa :DDD et ollaa kaikki erillaisii.. ja must on vähä tyhmää valita kamut tyylin perusteella... esmi stadiss vää hassuu nähä lössii jotka kaikki on hevareita... tai punkkareita tai emoja.... Sit on vähä hauskaa kattoo stadis ku kävelee ku ihmiset vähä kattoo oudosti meijän porukkaa XDD Mut se on kyll vähä harmillista... Siis sillee ku suurin osa nistä kieroon kattojista on pissiksiä... tai EMOJA! eli plääh.. emoil on joku suhtautumis ongelma kyll... ett aina pitäs olla tietyn lainen ett olis emo.. ja se on kurjaa...noooh jaa..... ihhaaaaah shammaah :D Must kaikkien pitäis pukeutuu niiku tykkää ilman muitten mielipteitä... mikä ongelma niil muill oikeesti on.. HUOOH!

        Joo mun pitäiski varmaa vaihtaa tota kaveriporukkaa ja olla sellanen mikä mä haluisin olla(eli emo).No mä oon kyl ihan varma et mä löydän sit seiskalla enemmän sellasii emo tyyppejä.On ne mun kaveritkin kyllä ihan kivoja ja kyl niillä on ihan pillit jne mut mä haluisin sellasii kavereita enemmän jotka kannustaa enemmän eikä hylkäis kun haluaa vaihtaa tyyliä.
        Eikä meijän kouluskaa oo muita kun sellasii taviksii ja sit sellasii pissiksiä.Kyl me ollaan mun kavereitten kanssa niitten rinnakkais luokan 3 pissisksen kanssa ihan hyvii kavereita mut sit kun meille tulee riitaa nii sit ne rupee tujottaa ja nauraa ja kuiskii ja se taas ei sit oo kivaa.Mut mä nyt sit koitan löytää uusii kavereita:)


      • PuolEmo.
        Joku... kirjoitti:

        Joo mun pitäiski varmaa vaihtaa tota kaveriporukkaa ja olla sellanen mikä mä haluisin olla(eli emo).No mä oon kyl ihan varma et mä löydän sit seiskalla enemmän sellasii emo tyyppejä.On ne mun kaveritkin kyllä ihan kivoja ja kyl niillä on ihan pillit jne mut mä haluisin sellasii kavereita enemmän jotka kannustaa enemmän eikä hylkäis kun haluaa vaihtaa tyyliä.
        Eikä meijän kouluskaa oo muita kun sellasii taviksii ja sit sellasii pissiksiä.Kyl me ollaan mun kavereitten kanssa niitten rinnakkais luokan 3 pissisksen kanssa ihan hyvii kavereita mut sit kun meille tulee riitaa nii sit ne rupee tujottaa ja nauraa ja kuiskii ja se taas ei sit oo kivaa.Mut mä nyt sit koitan löytää uusii kavereita:)

        ja sitte sä sanot:mä en oo emo MUT mä pukeudun sillee.


        ^^mul o just sama.

        ja kannattaa esitel käsiis ettet viiltele :---D


        ÄLÄKÄ VITTU BLONDAA KORKEENTAA _VÄHÄ_ VAALEEMMIKS TAI PALJO TUMMEMMIKS.


      • kfrhdof

        siis ootko ihan kahjo??!!! ei emoksi tulla vaan emona ollaan. jos haluut olla emo ni sit oot. se riippuu vaan susta. ja mikäli ne sun kaverit on hyviä kavereita ni kyl ne sut hyväksyy!! mut jos ei hyväksyis ni suosittelen vaihtamaan kaveriporukkaa heti. onko ne muka hyvii kavereit jotka ei hyväksy sua sellasena ku sä oot. kyl kaverit pitää olla luotettavii. eikä kavereita saa valita olemuksen, ulkonäön ja musiikkimaun mukaan. ja mun kaverit ei nykyää ymmärrä mua pätkääkää. no vittuuk mää enää niitte kaa paljoo oo. ja jos oot joku emo ni hanki kavereit jotka ymmärtää emoja. yleensä ne on emoja koska kukaan muu ei ymmärrä. ite olin emo tietämättäni. joskus pienenä. olin kai nähny jossai jonku emon ja ihastuin sen hiustyyliin ja tällee. pukeuduin lähes mustaan, normaalia pidemmät hiukset silmien ohi viistosti.. ja ihmettelin et miks kaikki sanoo mua emoks. kunnes sain tietää mitä oli emo.


      • mitämitä mittääää..... kirjoitti:

        Ei kaverteita pidä kuunnella täss tyyliasiassa.... Et sä sitt kauhee tärkee oo niille jos ne vois heivaa sut sen takii et olisit emo. Sit ne on ihan paskamaisii selkään puukottajii...hankkiudu eroon niist vaa...Ala vaa olee emo jos haluut... ei se mikää iso juttu oo. Ja kyll niit kamuja sitte löytyy... Mull oli sillee et pienempänä.. ennen yläastetta. Ni mä olin joku tavis vaa et pukeuduin johonki luonnon väreihin ymmms... Sillo aina aattelin ett voiku voisin joskus olla "emo" tai joku rokkari tai tämmönen. Sillo aattelin et kaikki pitäs muo ihan outona ja näin... ja et miten MUSTA vois tulla emo... oli jotenki kauhee vaikee ajatella itteensä emona. Mut sitt yläasteella aloin henggaa enemmä tällasetn just "emojen" kanssa... Sillo kaikill meill oli vähä samantyylisii vaatteit... taidettii olla ernuja... Sitt nytt toss ysille päin mentäessä kaikille alko se oma tyyli kehittyy enemmä... riippuen myös musamausta....Et nykyää mä oon meijän koulun ainoo emo XDDD kai... muut on jotn muit ime tyyppeij... tei no eii...Et mun lössis missä hengataa.. ni oon minä emo... sitt on yks j-rokkari... sitt on yks vähä scene tyyppinen... ja sitte kasks vähä pukeutuu mite sattuu... rennosti ja näin... ja sitt on joku vähä emo/glamrokkari.... eli iiihan kivvaa :DDD et ollaa kaikki erillaisii.. ja must on vähä tyhmää valita kamut tyylin perusteella... esmi stadiss vää hassuu nähä lössii jotka kaikki on hevareita... tai punkkareita tai emoja.... Sit on vähä hauskaa kattoo stadis ku kävelee ku ihmiset vähä kattoo oudosti meijän porukkaa XDD Mut se on kyll vähä harmillista... Siis sillee ku suurin osa nistä kieroon kattojista on pissiksiä... tai EMOJA! eli plääh.. emoil on joku suhtautumis ongelma kyll... ett aina pitäs olla tietyn lainen ett olis emo.. ja se on kurjaa...noooh jaa..... ihhaaaaah shammaah :D Must kaikkien pitäis pukeutuu niiku tykkää ilman muitten mielipteitä... mikä ongelma niil muill oikeesti on.. HUOOH!

        Tää oli Good answer!!


      • Anonyymi

        Mä oon emo ja voit olla mun kaa vaik olisitkin toisel puolen maapalloa!


    • miAAAu

      homo! ihquuuuu

    • xtyttöx

      No, koska mut luokitellaan emoski voin kai sitten jotakin sanoa. Eli, tykkääkkö sä ruuduista, raidoista, tummista väreistä, erityisesti mustasta, kuunteletko esim. Escape The Fatea, Saosinia, Alesanaa, The Usedia tai jotakin muuta emobändiä? Jos vastasit liian moneen "en" niin sitten sulla on aika paljon työtä päästä streotyyppiseksi emoksi. Mutta kuten sanottua, emo ei ole sitä miltä näytät, vaan mitä tunnet.

      • rtygfded

        emo on myös miltä näyttää, mitä tuntee, mitä kuuntelee. muttei mitä tekee. koska käsitys siitä että emo viiltelee jms, ei ole totta. ja se mitä kuuntelee, koska ¨emomusiikki¨. ja se miltä näyttää, koska emomusiikin kuuntelijat vaan pukeutuu kyseisellä tavalla. jasitä on emokulttuuri. koostuu näistä kolmesta. jos joku on tynkä, on wnb. ja emo on se sana jolla kuvataan kyseisen pukeutumis/musiikki/ajatusmaailman edustajaa. mutta ihmisten käsitys emoista on vaan niin typerä. se luo siihen tuon neljännen, eli se mitä tekee. itsetuhoisuus, yksinäisyys, homous, angst...


      • ihania kappaleit

        escape the fate
        alesana
        the letter black
        eyes set to kill
        bmth
        bfmv


    • DEATH TO EMOS

      DEATH TO EMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DEATH TO EMOS!!!!!!!!!!

      • jeeeeeh

        siis tarkotushan on se et oot oma ittes ja jos oot emo nii kyl tiiät miten pukeudut ja tunnet esim. jos nyt oot sellane hupiveikko ja sit haluutki olla emo ni rupeet angstaamaan ei se oo emoutta >=( ei sun pitäis kysyy näitä kysymysiä meiltä jos oot emo tollasiiha kutsutaa öö wannabeemoiks? oo vaa oma ittes


      • Emo :3

        JOS INHOOT EMOI, NII ÄLÄ KIRJOTA SITÄ TÄNNE. Eräs haluu vaa tietää, miten emox tullaa...


    • mo -.-

      siis hä??

      onha se outoo ett mun kaverit välil sanoo et en oo emo mut sit taas aika usein sanoo emoks
      enkänyt oo enää ihan varma ett onks mä oikee emo. vaikk kyll mä kuuntelen emo musiikii ja ajattelen kuin emo ja viiltelen itteni jne.

      • EveGrauh`

        Viiltely on aika tyhmää, ja varsinki ku jotkut viiltelee, ilman syytä! On sitä itekki tullu kokeiltua joskus ku kaikki meni päin persettä.. Mut kannattaa lopettaa enneku tulee mitään vakavempaa.. (:


    • EveGrauh`

      Mäkii haluisin olla Emo. Mut mun kaverit sanoo ettei kannata ja sillei.. Onks ne sit teijän mielestä hyvii kavereita? ;o Haluisin vähä neuvoi Emoks tulemiseks, esim: Hiuksissa, asenteessa, vaatteissa, ja sen sellaisissa. (: Ois NIIIIIN ihanaa olla Emo. (--:: NNe on niiiin nättejäkii! (:: Ku ite oon tällänen.. noh hieman outo! (:

      Mut kommenttii voi laittaa Gallerias www.irc-galleria.net
      Nick on : EveGrauh`
      (:: Heiippaa! (:

    • EEEEEMOMOI !

      joo emoks synnytään (: mun mielestä ei voi vaa päättää et joo nyt oon emo daa ihanaaa ! mun mielestä on hyvä just sellasena ku on, siis että ei yritä olla emo. emot on sellasia ku ne on.. että oo vaa oma ittes.. ymmärrän aika lailla kaikkien mielipiteitä näistä emo ja scene jutuista. joittenki mielestä emoks synnytään, on emo tyyliä ja tunne tilaa. kyllä se niin on että emoksi synnytään, ei tulla ! itekkään en oo täys emo, tyylistä vaan. (:

      • classic one

        Tää "emoksi synnytään" juttu jaksaa vieläkin naurattaa. Hilarious!


      • SceneQueen
        classic one kirjoitti:

        Tää "emoksi synnytään" juttu jaksaa vieläkin naurattaa. Hilarious!

        OIkeesti, ette te voi olla niin idiootteja ettäluulette että emoks voi tulla pelkällä tyylillä? Ei helvetti kun emo on tunnettila ja musamaku vaikuttaa eniten, vitun lapset. JOs ei ymmärrä niin kattokaa vaik wikipediasta! Kuka tahansa voi tostavaan tulla sceneks, mut harva onnituu ja on sit lopulta wnb. Että elä pliide ees yritä. Ja ernut ja scenet on totayli eri asia.


      • SceneQueen
        SceneQueen kirjoitti:

        OIkeesti, ette te voi olla niin idiootteja ettäluulette että emoks voi tulla pelkällä tyylillä? Ei helvetti kun emo on tunnettila ja musamaku vaikuttaa eniten, vitun lapset. JOs ei ymmärrä niin kattokaa vaik wikipediasta! Kuka tahansa voi tostavaan tulla sceneks, mut harva onnituu ja on sit lopulta wnb. Että elä pliide ees yritä. Ja ernut ja scenet on totayli eri asia.

        Ei vittu kun ärsyttää noi teidän ''mäkin haluisin olla emo'' paskat tekstit. ONKO HELVETTI VAIKEETA YMMÄRTÄÄ ETTÄ TE LOUKKAATTE MEITÄ TOLLA!!


      • bored,tired,fucked
        SceneQueen kirjoitti:

        Ei vittu kun ärsyttää noi teidän ''mäkin haluisin olla emo'' paskat tekstit. ONKO HELVETTI VAIKEETA YMMÄRTÄÄ ETTÄ TE LOUKKAATTE MEITÄ TOLLA!!

        'Mä haluun olla Emo' MUT TIIÄKS MITÄ?! MÄ HALUUN TAPPAA TEIÄT NII EI TARTTEIS KATTELLA ENEMPÄÄ NIIT HEMMETIN NELOSLUOKKALAISIA WNB-EMOJA.. Ite oon kasilla JA LUOKITUIN ILMEISESTI EMOKSI HALUAMATTA KOSKA OON VAAN MIKÄ OON JA TYYTYVÄINE SIIHE. onk oikeest noin vaikee tajuta et emous on tunnetila!???!!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!?!?!??!!??!?!!?!?!?!??!!?


      • emot on h uoria
        SceneQueen kirjoitti:

        Ei vittu kun ärsyttää noi teidän ''mäkin haluisin olla emo'' paskat tekstit. ONKO HELVETTI VAIKEETA YMMÄRTÄÄ ETTÄ TE LOUKKAATTE MEITÄ TOLLA!!

        Eiköhän se oo tarkotuskin.


      • banthetroll
        SceneQueen kirjoitti:

        OIkeesti, ette te voi olla niin idiootteja ettäluulette että emoks voi tulla pelkällä tyylillä? Ei helvetti kun emo on tunnettila ja musamaku vaikuttaa eniten, vitun lapset. JOs ei ymmärrä niin kattokaa vaik wikipediasta! Kuka tahansa voi tostavaan tulla sceneks, mut harva onnituu ja on sit lopulta wnb. Että elä pliide ees yritä. Ja ernut ja scenet on totayli eri asia.

        Älä sano lapset sano ''jonnet''


    • EMO12

      Onko nii vaikeeta tajuta et ette rupee emoiks, koska meillä elämä on ihan tarpeeks rankkaa muutenki ku kiusataa ja sillee! OLKAA TURPA KII EI OO AINA KIVAA OLLA EMO!

      • ...

        Jos on emo, nii se ei tarkota, et pitäis olla kokonaan emo. Vois olla sillee vähä emo, mut ei tarvis olla sillee, et viiltäis kättä, tai jnt...


    • Star""SnowCity

      Onko täällä vain haluavia emoja...? Tietääkö edes kukaan mitä emo tarkoittaa...? Emoksi ei synnytä, tulla, vaan yleensä tyyli voi ilmestyä tyhjästä. Itselläni alkoi kesäloman alussa hitaasti huomaamattani aloin pukeutua tummempiin asuihin ja itseluottamukseni hitaasti katosi. Aloin huolehtimaan liikaa asioista ja pian mursin sydämeni. Yritin ryhdistäytyä monesti, mutta vajosin aina alas.
      Kesäloman lopuilla aloin taas tapailemaan kavereita ja se sai minut uudestaan värikkäisiin vaatteisiin ja iloiseen mieleen. Jos yhtäkkiä masennut, älä ala pitäään itseäsi emona ja ala heti pukeutumaan mustiin.
      Maailma on perseestä juuri teidänlaisten "emo-harhaluuloisten" ja wnb:ien takia. En ole emo, mutta vituttaa, että käyttäydytte kuin emo olisi pelkkä tyyli... Tiedoksi teille vähä-älyisille. Emo tulee sanasta Emotional joka tarkoittaa tunteikasta. Emot yrittävät lieventää sisäisiä kipujaan kirjoittamalla tuskaisia runoja ja puhuen taiteellisemmin.
      Toivottavasti älysitte.

      • nyt itkettää

        no niimpä. mulle itelleni kans kävi nii et tuli vaa tyhjästä ku alko kaikki mennä perseellee ja tällei. mut enää en nykysi jaksa ees yrittää nousta onnee mä kai ain pysyn kaivon pohjal... mä en tajuu miks kukaa ymmärrä oikeesti meiä touhuu?


      • Star''''SnowCity
        nyt itkettää kirjoitti:

        no niimpä. mulle itelleni kans kävi nii et tuli vaa tyhjästä ku alko kaikki mennä perseellee ja tällei. mut enää en nykysi jaksa ees yrittää nousta onnee mä kai ain pysyn kaivon pohjal... mä en tajuu miks kukaa ymmärrä oikeesti meiä touhuu?

        Uskon että sinulla on se tunne :( Mulla on taas tullu hieman pahoja hetkiä varsinki ku kelasin realityä mun elämästä. Toivon että sä saat jonkun ihanan ihmeen ja voisit hieman nousta "kaivon pohjalta". C: Myönnän että oon surkee lohduttaa tai muuta sen jotain sellasta ^^'''


    • olololololooool

      lol taa koko aihe on jotenkin niin naurettava...ei voi muuta sanoa. Miten jotkut ihmiset voi olla noin tosissaan ja tohkeissaan tammosesta asiasta, helvetin huvittavaa meininkia. Kauheeta raivoomista oman asian puolesta, jotkut on olevinaan jotain ''true emoja'' ja kertoilee taalla tarinoita miten pitaa pukeutua ja laittaa hiukset.

      Menkaa itseenne.

    • nyt itkettää

      nyt alko masentaa. Inhoon teit wnb tyyppei. vittu toi saa mut tosi surulliseks et joku haluu olla emo wnb tyylil... -.- emoks ei nii vaa tulla kuule... mikä teit vaivaa no life tyypit?

    • -.-''

      jos haluat näyttää emotyyliseltä, värjäähiukset mustaksi, ängstaat vaan jossakin nurkassa kokoajan ja sitten vielä kun vejät ranteet auki joka maanantai niin siittä se lähtee.

      ps. älä mene amikseen!
      and this is for u: http://www.youtube.com/watch?v=ibsv1qrHGVE

      • Deadstar|

        Kaikki emot ei viiltele!
        Emoks synnytää!
        Ja ollaa tunteellisempii ku muut, koska meidä elämäs on ollu paljon tai vähä vähemmä kohtii jotka nyt vaa o sattunu repii meidät riekaleiks, paraskaveri o kuolla yms.


    • rankkasadeasu

      Miten joku tyyli muka vaikuttaa ihmisen tunteellisuuteen? Ehkä monet emot vain ilmaisevat tunteensa selvemmin ja näkyvämmin kuin muiden tyylisuuntien edustajat. Toki kaikissa eri tyylien edustajissa ja heidän käytöksessään on eroja. Jokaisessa "ryhmässä" on sekä tunteensa näyttäviä että tunteitaan piilottelevia.
      Ja eiköhän muidenkin ryhmien edustajien elämässä ole sattunut jotain ikävää, masentavaa yms. Kaikki eivät vain masennu siitä tai jää vatvomaan menneitä.
      Eikä kaikkien emojenkaan elämässä ole välttämättä tapahtunut mitään maailmoja mullistavaa vääryyttä, läheisen kuolemaa tms.

    • asdasd123123qweqwe

      Emo on ihminen , joka kättää tummia vaatteita, mustia pilli farkkuja , ja hiukset on mustat/tummat , ranteet täynnä koruja ja silmän ympärykset meikistä täynnä , ja emot käyttävät mustaa kynsilakkaa tai vastaavaa . Yleensä Emoja pelätään ( ulko näkönsä vuoksi ). Emot kuuntelevat rockia tms. esim: Green day ja nirvana ovat sellaisia. Emot käyttäytyvät ihan hyvin , mutta koulussa emot yleensä puhuvat kovismaisesti ( Ei pahalla emoille) Enempää en jaksa selittää.

      • EMO15

        VAIKKA EMOT KÄYTTÄVÄT TUMMIA VAATTEITA JNE NIIN SIITÄ EI TARTTEE HAUKKUU KOVIKSEKS ! SEN VERRAN OON ALA ASTEELLA OPPINUT ETTÄ JOS JOKU SANOO EMOJA KOVIKSIKS JA KAIKKEE TÄLLÄST JA SANOO KANS PERÄÄN ET EI PAHAL, NII NE EI PUHU TOTTA ! NE EI VAAN VIITTI TUNNUSTAA ETTÄ MEITÄ VIHATAAN ! ITTE OON EMO JA MEITÄ EI MÄÄRÄTÄ PUKEUTUMAAN SILLÄ JA SILLÄ TAVAL VAAN ME PUKEUDUTAAN TUNTEEN MUKAAN! YLEENSÄ MEILLÄ SATTUU OLEMAAN MURHEITA JOLLOIN ME PUKEUDUTAAN ERI TAVALLA KUIN TAVIKSET! MEIDÄN MEILLÄ EI OLE OMAA MUSIIKKIA VAAN MEILLÄ SATTUU OLEMAAN SELLANEN MUSA MAKU!


      • EMO15 kirjoitti:

        VAIKKA EMOT KÄYTTÄVÄT TUMMIA VAATTEITA JNE NIIN SIITÄ EI TARTTEE HAUKKUU KOVIKSEKS ! SEN VERRAN OON ALA ASTEELLA OPPINUT ETTÄ JOS JOKU SANOO EMOJA KOVIKSIKS JA KAIKKEE TÄLLÄST JA SANOO KANS PERÄÄN ET EI PAHAL, NII NE EI PUHU TOTTA ! NE EI VAAN VIITTI TUNNUSTAA ETTÄ MEITÄ VIHATAAN ! ITTE OON EMO JA MEITÄ EI MÄÄRÄTÄ PUKEUTUMAAN SILLÄ JA SILLÄ TAVAL VAAN ME PUKEUDUTAAN TUNTEEN MUKAAN! YLEENSÄ MEILLÄ SATTUU OLEMAAN MURHEITA JOLLOIN ME PUKEUDUTAAN ERI TAVALLA KUIN TAVIKSET! MEIDÄN MEILLÄ EI OLE OMAA MUSIIKKIA VAAN MEILLÄ SATTUU OLEMAAN SELLANEN MUSA MAKU!

        Ja mitähän murheita teillä ala-aste ikäisillä taaperoilla on?

        Mamma ei antanu viikkorahaa, nyt My Chemical Romance soimaan ja ranteet auki :(


      • metalliturpa

        ''Yleensä Emoja pelätään ( ulko näkönsä vuoksi )''
        köhköh... jos nyt rautalangasta väännetää, nii ei emoja pelätä, vaan gootteja. ku nuo emot sekotetaa yleesä meihin gootteihin nääs. kysyn nyt sinulta! kumpi olisi pelottavampaa: emo kävelee kadulla vastaan, vai se että gootti kävelee kadulla vastaan. kiitän ja kuittaan!


      • metalliturpa
        EMO15 kirjoitti:

        VAIKKA EMOT KÄYTTÄVÄT TUMMIA VAATTEITA JNE NIIN SIITÄ EI TARTTEE HAUKKUU KOVIKSEKS ! SEN VERRAN OON ALA ASTEELLA OPPINUT ETTÄ JOS JOKU SANOO EMOJA KOVIKSIKS JA KAIKKEE TÄLLÄST JA SANOO KANS PERÄÄN ET EI PAHAL, NII NE EI PUHU TOTTA ! NE EI VAAN VIITTI TUNNUSTAA ETTÄ MEITÄ VIHATAAN ! ITTE OON EMO JA MEITÄ EI MÄÄRÄTÄ PUKEUTUMAAN SILLÄ JA SILLÄ TAVAL VAAN ME PUKEUDUTAAN TUNTEEN MUKAAN! YLEENSÄ MEILLÄ SATTUU OLEMAAN MURHEITA JOLLOIN ME PUKEUDUTAAN ERI TAVALLA KUIN TAVIKSET! MEIDÄN MEILLÄ EI OLE OMAA MUSIIKKIA VAAN MEILLÄ SATTUU OLEMAAN SELLANEN MUSA MAKU!

        Kyllä Gooteillaki on tunteet, vaikka toisin luullaan.


    • Meizzzzi92

      Sanotaanko et oikeasti masentuneet eivät tuo sitä mitenkään esille ulkoisesti ja yritä olla tyyliin :"kattokaa nyt mua raukaa ku on niiq paha olla ja mä tapan itteni, vaik en oikeest ku mä vaan sanon nii et saa säälii"!

      Masentuneet eivät pyri tuomaan masennusta kaikkien nähtäville, vaan yksinkertaisesti palava loppuun, eivätkä todellakaan ole voimissaan lähteäkseen kapeen vikiseen "ku on paha olla"!

      Yleensä masentuneet tekevät itsemurhan koska kaikki oikea apu ja sympatia menee just noille "kärsiville nuorille"!

      Myöskään lööppimasennus ei oo oikeaa masennusta nähnytkään. Esim. Sammakko-tuksu: "Olen masentunut joten tuli juotua ja syötyä senki eestä".
      Ite pahan masennuksen läpi käyneenä sanon, et ei oikeen mielellään lähtenyt himasta mihinkään ja vielä vähemmän kertois jollekkin siitä ja varsinkin julkisuudessa!

    • Byäh.

      Emo on oikeesti jo melko kuollutta. Tai siis, nykyäänkin nämä emobändit luokitellaan enemmänkin post-hardcoreen ja emohan on oikeastaan pelkkä punk musiikin alalaji...

    • diuuuuu

      Hah.. :D no pakko pistää tähä perää et kuuntelen ''emomusaa'' ja sen tyylistä, en kyllä tokiohotellii, mut en silti pukeudu emomaisesti. Toisaalta välillä tekis mieli kyl vaihtaa tyylii mut se nyt on vähä monimutkast jotenki. No mut jokatapaukses ei ketkääään mun tuntemat emot oo sellasii syrjäytyneit jotka istuu nurkas ym. Miks pitää kaikkii ain arvostella ulkonäön perusteel?
      Ja jos ei tykkää jonkun tyylistä ei sitä kuitenkaa tarvii rupee tääl tai muaal mitää ''Vittu hirttakää ittenne saatanan teiniemot'' tyylii jotai tollast.. -.-

    • emo = emotional

      emo = emotional emo = tunteellinen
      miten viiltely välttämättä liittyy emouteen, itse olen emo mutta silti esim suosikki hupparini on pinkki, ei ole aina pakko pukeutua mustaan ihan perus värejäkin voi käyttää

    • asdfghjklöäölkjhgujy

      Kui säälittävää olla joku vitu emo ? :D Ärsyttävää ku joka pv esim gallerias kauhee angstaamine ilma mitää syytä. Hankkikaa jo se elämä. (:
      Ja hajosin tolle et "emoksi synnytään" :Ddd

    • TR0IIMOUKID_99

      ................anna mun kaikki kestää XDDDDDDDDDDDDDDD menkää pois

    • emoGIIIIIIIRLLLL

      ET MITENKÄÄN SE ON TUNNETILA.VTN URPO.....p.s.kehtaat vielä pilkata meitä emoja vihaan koko vtn sanaa.se on tunnetila jonka minä mm omistan.pukeutumistyyli on sen mukainen.mustaa mustaa ja vielä kerran mustaa.tekis mieli leipoo turpaan tollasta vtn apinaa....OLE HYVÄ JA VEDÄ LAPASEEN!!!:DDD ja jos emoksi haluat niin tarkoitit kai MITEN VOISINN OLLA HYVÄ WNB-EMO OKAA KILTTEJÄ JA KERTOKAA :DDD8olen täysrunQQu ja koko suomen kansa diggaa must IHQ)MITEN VOISIN SISUSTAA SEN TYHJÄN AUKON KORVIENI VÄLISSÄ :DDDD????

      • cupcake^

        Repesin ! :D toi oli muute aik vtn hyvä ;D


    • cupcake^

      Hei oikeesti ! Mä en kestä tota ! :D toi on mun mielest säälittävää ku emoiki vaa haukutaa mul on iha ***** monta emo kaverii .. ja iha btw ne ei kuuntele mitää Tokio Hotellii ??? Vai tuleeks siit emo ku kuuntelee jotai Tokio Hotellii ? :DD LOOOL !

    • DarknessDarknesss

      Mitä jos vaan pukeutuisit siten miltä SINUSTA TUNTUU ja sisusta huoneesi siten , miten se SINUN MIELESTÄSI näyttää hyvältä. VÄHÄN PERSOONALLISUUTTA TYYPPI!!!

    • ehehe

      tee poikanen :D

    • loordi88
    • lkjhjkl

      Voi vittu tätä emo-keskustelua.
      Vuodesta toiseen samaa paskaa (:
      Älkää kiistelkö, vaan antakaa "tahtoo-olla" ja "true"-emojen olla.
      Tässä on nyt kuitenkin kyse musiikkityylistä JA sen korostamiselle pukeutumisella. Toisinsanoen teini-ajan elämäntavasta (:
      Stereotypiaemous on juuri sitä wnb.
      Jos näet kaupassa mustan paidan, ja ostat sen vain sen takia koska se on emotyylinen, et todellakaan ole emo.

      Terveisin ehkä Emogootti.

    • ho2bemo

      Värjää hiukset mustiksi, laita ne silmien eteen ja pukeudu vain mustaan äläkä unohda tennareita ja pillifarkkuja ja leiki äärimmäisen masentunutta ja surullista sekä kuuntele surullisesti laulavia teinibändejä ja siinäpä onkin jo true emo. Varokin sitten ettet välillä vahingossakaan vaikuta liian pirteältä sillä oikeat emot ovat aina surullisia ja silloinhan saattaisit menettää uskottavuutesi!

    • HOMOPETTERIONTYTTÖ

      HEI HALOO!!

      nonii hei porukka vtusti liikaa kajaalia mustat hiuket pystyssä ja silmillä. mustat rikkinäiset farkut alla pinkit leopardi legginsit mcr fanipaita käsi täynnä arpia ja keittiö veitsi takataskussa angstaa nurkassa ja valita paskaa elämääs ko mutsi ei osta es ,,, ei emon tarvi olla tollanen emo, myös emä, emi ja emu, eläinnaaras, jolla on poikasia
      Espoon musiikkiopisto, EMO, musiikkialan oppilaitos Espoossa
      emo, englannin sanasta emotional tai emotive, punk-musiikin tyyli
      Emo, kaupunki Irlannissa
      Emo, kaupunki Kanadassa
      Emo, kaupunki Papua-Uudessa-Guineassa
      Emo, Sari Kaarisen albumi
      emolevy, puhekielessä emo, tietokoneen piirilevy, johon muut komponentit kiinnitetään.
      ihmiset oikeesti emo tarkottaa emotionaalista eli TUNTEELLISTA! iha vitun sama vaikka puketuisit hipiks tai heppatyttöpissikseks voit silti olla emo

    • Burberryduck

      Oletko sä tosissasi? Salli mun nauraa :----D Emo on enemmänkin tunnetila kuin tyyli. Sceneydestä jos puhutaan, se onkin sitten eri asia. Joku yllä kehotti muuttamaan asennettaan, ja oli tää henkilö sitten tosissaan tai vähemmän tosissaan, sitä ei todellakaan kannata tehdä. Vaikka se omasta mielestä tuntuisi tosi 'coolilta' toiset pitää sitä lähinnä säälittävänä. Oo oma ittes ja pukeudu niin kuin itse haluat, mutta älä rupea esittämään mitään.

    • :/ KUOLKAA KAIKKI :;

      :/ HUOOO HAISTA paska PAINU VITTUU KOSKA EMOKS EI TULLA

    • emogirlone1

      kaikki saa vittu soikoo alkaa emoks JOS ne ITSE haluu1!
      emo on tunne tila!!
      joku kerto tossa että : jooh mun paraskaveri oli kuolla..no mäpäs kerron aidon syy sille miks oon emo..
      1.mun faija on kuollu
      2.mun ex paraskaveri on kuollu
      3.oon nhny ku mun mutsii on uhattu puukol
      4.mut hakattii ku olin iha pikkune

      ja monii muit syit!!
      angstaan ym...en oo ylpee EN TODELLAKAAN
      et ne jotka ootte meille emoile kateellisii ja haluutte kans olla,nii eiku vva mietitte jokapv jotai minkä takii joka pv ootte valmiit itkeeki! tsemii..

    • emohevi

      Pukeudu kuin hevari ja kaikki haukkuu sinua virheellisesti emoksi.

    • emoksi vaan

      Hanki jälkeläisiä ni oot tavallaan emo, tässä elämässä kuitenkaan et voi kunnon emo olla. Koita toivoa että syntyisit seuraavaksi vaikkapa kissaksi niin sitten sinusta voi tulla emo. Emohan on eläin äiti, että en oikein ymmärrä onko eläinäideilläkin joku oma huoneensisustustyyli?

    • Olen Emo.

      Emous tulee sydämestä, ei vaatteista eikä hiuksista.
      Yleensä Emot ovat syystä tai toisesta masentuneita tai muuten vaan elämäänsä vittuuntuneita nuoria, jotka eivät uskalla hakea apua, vaan viestittävät pahaa oloaan yleensä pukeutumisen kautta. Emojakin on monenlaisia.

      Sceneksi kutsutaan sellaista ihmistä, joka pukeutuu emomaisesti sen tyylin takia. Yleensä sceneillä ei ole mitään tekemistä tunteiden ja masennuksen kanssa, toisin, kuin emoilla.
      Emoksi ei synnytä. Emoksi voi ihan hyvin tulla masennuksen kautta, yleensä yläasteiässä.

      Ps: Emous ei ole naurun asia. Hekin ovat ihmisiä, ja ansaitsevat saman kohtelun, kuin kuka tahansa muu, eikä pukeutumistyyli tai masennus ole mikään syy pilkkaan.

    • Ciccie

      emoks ei synnytä, emoks kasvetaan

    • SoWhat

      Nolot. Kukaan ei halua olla emo -.o ainakaa tunteide perusteella. Kyseiset emot EI päätä/sano, et ne on emoi. 'Yhyy oon emo' Tyylillä. Toiset merkkaa ne emoiks. Taidat haluta ollakkin scene, ei emo. Emo on mielentila. Et voi päättää tuleks emoks vai et. Emous tulee itestään. Turha yrittää olla emo ja selitel et kaik on huonosti.

    • asdasdasd11111111111

      Olin joskus emo kun ei kavereita ja masentunu ja hirvee kapinallinen. 5 vuotta myöhemmin ---> kavereita normaali lukiolainen, ei masentunu. Et yritän sanoo melkein kaikkien toi emo vaihe menee ohi.

    • jayy

      kaikki sanoo et se on enemmän tunne ku se miltä näyttää. Ite tykkään pukeutuu vähä sen tyylisesti ja semmosta musiikkia kuuntelen. Ne vaan osuu silmään sama ku joillai osuu silmään vaikka kaljut miehet :DD tai iso tissiset muijat

    • NightmareKid

      Oon emo ja en kauheemmin oo missää kontaktis ihmisiin. Juu en kuuntele tokyo hotelia tai mitää sellasta. Kaverit pelästy melki kuoliaaks ku vaihduin emoks. Pukeudun mustaan, angstin ja viiltelen huvin vuoks. Eiks se oo jo tarpeeks.

      • akflfpöäåda'efelalrf

        Hmmm, eihän ne kaikki oo tommosia ?
        Mun luokalla (itseasiassa mun hyvä ystävä) on emo, sill on semmoset kivat mustat emohiukset :3 ja se ppukeutuu, mustiin ja punasiin pillifarkkuihin, se käyttää bändipaitoja ja mustaa kynsilakkaa ja on silti ihan sairaan kiva ja hyvä tyyppi !
        Se ei angsti ja viiltele, se on ihan huippu tyypppi !
        Meikkaa emosti, paitsi että kajaalia on niiku sillee miten sitä muutkin tytöt käyttää, no ehkä vähän paksummin

        Ei sais haukkuu toisii, ku ne uskaltaa sentää olla oma ittensä ja uskaltaa olla erilaisii eikä kaikki välitä jos jotkut kattoo niitä oudoksuen, se on niiden tyyli missä ne tuntee olonsa mukavaks.

        USKALTAKAA OLLA ERILAISIA ! :3 ei semmosii massoja joilla on 1000 kiloo puuteerii,meikkivoidetta ,aurinkopuuterii ja poskipunaa sun muuta paskaa naamas :D meikkiä kohtuudella naiset ..


    • Linda Fabian Darlan

      MY MENESTYSTARINA MITEN sain Y LAINA usean aikoina OLISI huijatuksi.

      Hyvää päivää,

      Ystäväni olla hyvin varovainen internet-huijarit, olen rouva Linda Fabian Darlandine amerikkalainen, joka tukikohdan Yhdistyneessä kuningaskunnassa, olen niin luottamus sanoa, että oma elämäni aikana voin kokea oikeutuksen laina yhtiön Internet-maailman, jos Olin ohjannut joku muu tämän yrityksen, en olisi kirjoittanut niitä, koska olen ollut lankaan useaan kertaan verkossa lainaa yritys internetin ja päätin jäädä pois hakee lainaa verkossa kunnes tuli aika, jolloin minulla oli taloudellisia ongelmia johtuen ahdinko minulla oli työpaikka, joka johtaa minun säkki pois minun työpaikka ja olen ketään juoksemaan, luotto oli hyvin pieni, minun vuokra lähestyi se päättyy päivämäärät ja lapseni ovat ja ollut Koulun mutta koska minun ex-sense menoja ennen kuin sain potkut pois työpaikalta minulla ei ole mitään tämän ongelman ratkaisun ongelmaan.

      Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tulla verkossa etsimään online-lainan yritykselle, joka auttaa minua ulos taloudellisia ongelmia ja törmäsin laina yrityksen ja olin huijatuksi on 14.600 dollaria Usd minun yrittää saada lainaa heiltä ja minä melkein sitoutuneet itsemurhan ja pyydän itselleni tämä loppu elämäni, koska olen kuoleva äiti 3 kids huolehtia, jossa saan rahaa rahoittamaan koulutukseen ja maksaa laskuni? Kaikki tämä on kysymyksiä, jotka pitää käynnissä omassa mielessäni ja tuli turhautunut tekemässä sitä, ja rohkaisun sanoja tuli minulle heti sanoa että ei ole vielä päättynyt, pitää yrittää ja saat varmasti otti yhteyttä auttaja pian ja nousin ylös ja sanoi: minä annan tämän viimeisen kokeilla ja jos mitään ei tapahdu, joka tarkoittaa heidän on osaamistaan ​​toivoa minulle enää. Ja menin verkossa sillä hetkellä ja törmäsin post yhden (Hon. Cal Anderson) sanomalla, ettei hän ole koskaan nähnyt todellista lainan yritykselle kuin DONEST SMITH LAINA YRITYS PLC ja hetkessä olen kuullut lainaa yritykseen sähköpostin, jossa hän paikka virka ja samana päivänä sain vastauksen puheenjohtaja toimitusjohtaja (Mr. Donest Smith), ja hän toimittaa minulle kaikkia sääntöjä ja määräyksiä ohjaa yhtiöstä, joka tarjoaa minulle tilaisuuden saada lainaa niistä ja pyydän hänelle, kuinka kauan kestää minun lopettaa prosessin minun lainaa, koska aion päästä osaksi yrityksen jälkeen menetin työpaikkani ja hän sanoi, että se vie meidät yhden tai kaksi viikkoa, jos olen nopea vastaaminen heidän viestinsä. Kysyn häneltä, toivon aio lähettää rahaa heille, koska minulle kerrottiin täällä kotimaassani, että en pidä lähettää mitään rahaa saada lainaa ja hän vastasi sanomalla, että se yllättää hänet, kun sanoin, että koska heidän ei lainaa yritys verkossa jotka tekevät palvelun lainaa etsijää ilman häntä / hänen maksavia mitään etukäteen. Se kuulostaa todella satuttaa häntä kuulemaan, ja hän otti sen kivun ja selitti minulle kaikki kaikessa, ja kun minulla on pohdintaa siitä huomasin, oli totta, ja että oli olivat vääriä lainaa yritykselle käytti vuonna pettää ihmisiä heidän oli ansaita rahaa ja hän lupaa minulle ja sain hänen sanoistaan, että minun pitäisi mennä heidän kanssaan, ja hän vie minut yllätti, että he ovat aidosti todellisia ja menin ja hakea yrityksen lainaa $ 300,000.00, ja kestää 15 vuotta ja minä toimi kertoi yhtiön ja kuten hän sanoi, että Hän tulee yllättämään minut, se oli mitä hän teki, se oli silloin tiesin, että on vielä olemassa laina yhtiön internet muuten olisin tiennyt. Tässä on kuultu osoite Sähköposti: ([email protected]) heihin yhteyttä ja kertoa heille, että asiakas nimeltään rouva Linda Fabian Darlandine että saadaan hänet lainaa niiden yrityksen 21 joulukuu 2011 suunnatun sinut heille ja odotuksesi ei saa jäädä kiinni käytöstä, mutta sinulla on iloinen teit.

    • kukkakauppias

      Emo = emotionaalisesti estynyt tms.

    • ------------

      siis ei voi olla emo jos ei kuuntele emo tyylilajia olevaa musiikkia(ja vielä tykkää siitä) jos oot ulkoo emo mut sisältä haluutkokoajan kuunnella annaabreuta tai muuta paskaa ni oot wannabe. wan-na-be! eli haluut olla mut et oo

    • Emo

      Kuuntele sydäntäsi. Ei tarvitse olla kuin muut emot. Kehittele vaikka uusi emotyyli. Ja nyt ne saatanan "emot on paskaa"tyypit on ihan täyttä paskaa ite.

    • jifsjdiol

      Palvokaa mua ja hiljaa penat!

    • voi vittu kun luen näitä... säälittävää paskaa... olkaa ihmiset vaan ittenne... älkää luokitelko...

    • almostemogirl

      Mut siis tän alottajan idea oli varmaan se et hän ite tietää olevansa emo mut ei tiiä miten ns. näytetään se muillekki :D tajusko kaikki ?:)

    • emo_1

      Ostele vaat emon tyylisiä vaatteita ja hiukset myös täytyy olla sellaset :)

    • entinen ihq emo

      emo on nykyään yhtä massaa kuin lissut ja hipsteritki.. jumalauta miten säälittävää paskaa huomion kerjäystä. persoonatonta pukeutumista ja olemista.. pelkkää paskaa.

    • eeeemou97

      No mähän oon emo. :D
      Mää pukeudun mustaan angstaan ym. kerroksittain leikatut hiukset paljo meikkii ym. :D Jos sä niiku tyylillä tota kysyit niiku "Miten voisin olla emo tyyliltäni?" - nii pukeudut mustaa ym.. Converse kengät esim jaa.. mitäs muuta. :D No mä käytän paljon esim bändipaitoja, kuten BMTH ja BVB (bändejä joita useimmiten emot kuuntelee). sit tosiaa ne kerroksittai leikatut hiukset ja mä en nyt tiiä "pitkääkö" niide olla mustat, itellää on sokkipunaset eestä ja takaa mustat. :D Otsis mulla kyllä menee oikeen silmän "päälle" et en tiiä "pitääkö" sen nyt ns. olla just sen vasemman silmän päällä. Sitte emot käyttää housuista pillifarkkuja useimmiten, tummia tai sokkivärisiä, ite käytän joko mustia tai punasia. :D Mun huone on täynnä kaikkee BVB julisteita ja lehistä leikattuja juttuja ym. :D Mut jos niiku.. No voisinko sanoo "henkisesti" kysyit "miten" olla emo nii se angstaamine on mulla ainaki usein, päiväkirjoihin kirjotan surullisten laulujen lyriikoita tai surullisia runoja. :D toivottavasti jotenki "autoin".

    • metalliturpa
    • emoapina

      SAATANA oikeesti joku roti ! tääl kävelee saatana 8 vuotiait vastaa saatana ois niin ihquuuu olla emo perkele! oikeesti ...-.- pilaatte oikeitten emojen elämän tollasella ..saatana jonnet painukaa takas sinne äitin vieree kattomaa niit muumei sielt telkkarist! JOTKUT KASVAVAT EMOKSI MUT ETSÄ NYT SAATANA VOI OLLA 8 VUOTIAAN EMO SAATANA . TAPAN TEIJÄT WNB EMOT SAATANA KUOLKAA.

    • sonja96rules

      tulosta emosta kuva ja mee kampaajalle.

    • lol noooooob
    • justjuuu

      Ensimmäinen vaihe olisi käydä sukupuolileikkauksessa.

      • emoboy1

        ääliö


    • emo8

      Tapa ittes

    • emo6

      moi:D

    • Andosndosks

      Mun luokal on tyyppi joka pukeutuu emomaisesti ja muut sanoo sitä emoks vaik se on kai scene tai mikä onkaa. Se on ehkä koko luokan iloisin ja puheliain tyyppi.

      • EmoVampire666

        Saaksmiä ny lopettaa tän ja kertoo "miten olla emo" ja muuta emoista et tää loppusis.
        Eli, emot on usein mustaan pukeutuneit omaperäsii ihmisii jotka kuuntelee tosi paljo musaa suosituimpii on: Pierce The Veil, Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, My Chemical Romance ja paaaljon muita.
        Vaatteet on useesti aika ykstoikkoset vähäniiku miull et bändipaita, mustat farkut, tennarit.
        Emo vihaajille sitte tiedoks:
        -Kaikki emot ei haluu kuolla.
        -Kaikki emot ei viiltele.
        -Kaikki emot ei angstaa.
        -Vaan jotkut osaavat olla jopa ILOISIA
        Sitten on scenet ja scemot. Scenet on sellasia aika väripommeja emomuodoss ja scemot siltä väliltä.
        Mut silti en aattelis et pitää netistä ettii "kuinka olla emo" se on jo kopiointii ja tosi tyhmää (mun mielestä) olla emo on sitä et pyritää olla omaittesä. Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta. Tää keskustelu oli tässä ja asia on loppuunkäsitelty. :)


    • mentalinsanity

      Aivan saatanan typerä keskustelu. En vieläkään ymmärrä miksi yhtäkkiä kaikki innostuivat emoista. Ygh.

    • emotonsäälittäviä

      kuinka olla emo:
      1. pukeudu pellen näköiseksi
      2. viiltele itseäsi
      3. ole huomio huora
      4. kuuntele paskaa musiikki jossa kuuluu pelkkä karjunta
      no niin nyt kun olet suorittanut nämä kaikki sinusta on tullut
      vitun säälittävä saasta,yhteiskunnan hylkiö eli emo
      ONNEKSI OLKOON!!!

    • -.-

      Miks kukaan ei ymmärrä että emo ei ole tyyli vaan musiikkilaji...

      • pandabitch!

        tarviiko sun nostaa näit paskoi aiheit takas ylös?! tääl ei oo ketää kukaa ymmärtäis outcast tyylei joten tääl on niistä turha puhuu


    • xxX_EmoMaister_Xxx

      vittu viillä itteäs saatanan hintti
      ps sun isäs oli emo

      • mohammed.mohammed

        Eikä ollut!


    • Anonyymi

      Tässä kaikille pieni muistutus että tääkin keskustelu palsta on vielä olemassa❤

    • Anonyymi

      Ainakin ite oon emo ni tiiän.
      1. Oo sillee ei vittu kiinnosta.
      2.Pikaudu mustaan.
      3. Puhu tällee puhekielellä. älä sano Kyllä vaan sano ok . Hei on moro tai joku puhe kieline.
      4. Huoneesee jos haluut muuttaa nii laita esim lemppari artistit tai jotai. ja Led valoja ja...
      5. Laita mustaa tai pinkkiä mieluiten molempii ( meikkiä )
      6. Käyttäydy kuin murros ikäinen teini (:
      SHEESH

    • Anonyymi

      JOs haluut emoksi, niin ala leikkii ankkaa ja hommaa joku tipu, sitten teette pieniä vauvatipuja....ja ole niille EMO.... !!!

    • Anonyymi

      what

    • Anonyymi

      no huoneen sisustus ois mun mielest emolle sopivaks esim mustat seinät ja sinne jotai valkosii tähtii ja sit vaa mustaa ja harmaat krääsää :D :]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe