kestopigmentointi tampere

eyeliner

tietaako joku kokemuksesta hyvaa kestopigmentointi paikkaa tampereella?

32

7337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauneushoitola Katri

      Suosittelen Kauneushoitola Katria. Paikka on ala-Pispalassa paloaseman vieressä. Erittäin hyvä ammattitaito.

    • blondius pois

      Nostetaanpas tätä... eli osaako joku suositella kestopigmentoinnin tekijää Tampereella? Kulmakarvat olis hakusessa.

    • anulinnu

      Joo-o Katri oli paras mutta ei ole Tampereella enää, siellä on eri yrittäjä nyt. Kauneushoitola Anu Zelmiä Lielahdessa en suosittele, tulee tökeröä jälkeä.

    • Silmät esiin

      Otin työkaverin suosituksesta linerit Virvatulessa (työkaverille tehtiin kulmat). Ei sattunut, lähinnä kutitti ajoittain ja paranivat yllättävän nopeasti. Työkaverinikin on tosi tyytyväinen kulmiensa pigmentointeihin. Tekijä on sairaanhoitaja koulutukseltaa ja työ on siistiä ja hyvä puudutus kuuluu hintaan.

      • Anonyymi

        Minä sain Virvatulesta epäsymmetriset rajaukset yläluomiin. Silmät myös ärtyivät tavallista enemmän. Olen Turun naapurustossa asuessani ottanut muutaman kerran ylärajaukset Hoitola Ilonassa ja siellä jälki oli kaikin puolin loistavaa (tämä vinkkinä Turussa asuville). Nyt tarvitsisi keksiä Tampereelta hyvä paikka.


    • Harkitse tarkkaan

      Kävin Katrilla vahvistamassa kulmiani ja niistä tuli todella tummat, sekä otin silmänrajaukset myös... rajaukset olivat eri paria ja kulmia yritettiin vaalentaa uudella pigmentoinilla. En voi suositella. Kävin loppuviimein korjauttamassa Katrin tekemiä pigmentointeja Elina Suovansalolla, joka on kestopigmentointien kouluttaja laitteiden maahantuoja. Suosittelen häntä lämpimästi!

      • luomipigmentoinnista

        Kävitköhän oikeasti Katrilla siellä Katri-hoitolassa? Hoitola jatkaa tolla nimellä, mutta oikea alkuperäinen pigmentoititaiteilija Katrihan muutti useampia vuosia sitten jo Ouluun. Mulle teki tuo nyt Oulussa asuva Katri aikoinaan eyelinerit ja tuli tosi kauniit.


    • beautifyl

      Jep, nykyään Oulussa asuva Katri oli niin hyvä, että en millään usko, että sinun pigmentointisi olisivat eri paria tai liian tummat!!
      Olet käynyt varmasti sillä nykyisellä yrittäjällä, liikkeen nimi on ViVe tms.

    • hyvä tekijä on

      Ei auta kuin hypätä Oulun junaan Katrille pigmentointiin... tai jos hyvä tuuri käy ja saa ajan niiltä viikoilta kun hän käy Tampereella työkeikalla. Katri on tehnyt minulle vuosien varrella kulmat, silmät, huulet ja uusittukin on haalistuneita pariin otteeseen. Hyvää ja siistiä työtä. Suosittelen.

    • kesä2012

      Jos harkitset kestopigmentointia, suunta Viroon. Ystävällinen ja ammatitaitonen suomen kieltä osavaa kestopigmentin tekijä suunnittelee ja muotoilee kulmat, huulet ja silmien rajaukset toiveidesi mukaan. Saat parhaan tuloksen huomattavasi edullisempia kuin Suomessa, turvallisesti hygieenisillä työvälineillä. [email protected]

    • 123tuulia123

      Kävin Roselandissa,otin pigmentoinnit kulmiin,ja olen tyytyväinen!On vanha palovamma toisessa kulmassa,sekin hoitui hyvin!Hinnat ovat kohtuulliset,ja työ huolellista.

      • -

        Missä tämä Katri toimii Oulussa?


      • asiakas-12
        - kirjoitti:

        Missä tämä Katri toimii Oulussa?

        Kauneushoitola Katri: Asemakatu 29 Oulussa


    • Piitu

      Tampereella Virvatulesta siistit pigmentoinnit ja hyvä puudutus! Suosittelen! Tekee kulmia ja linereita, mutta ei huulten rajauksia (tekee myös huulten ymv. täyteainehoitoja ja on sair.hoit.).

      • KKK

        Myös samassa paikassa jo useamman kerran asioinut (on tehty pigmentointien lisäksi täyteainehoitoja) ja olen ollut tyytyväinen! Voin suositella!


    • Hirviölle viivat....

      Tampereella JK Nail tehtailee todella huonoja pigmentointeja.. Itse menin lankaan ja ostin citydealin kautta kulmat, luomet ja huulten rajaukset. Yksikään ei onnistunut.. Kulmista tuli epäsymmetriset mustat viivat, silmistä ja huulista jäi rajaa puuttumaan useista kohdista. Jäljet ovat hyvin epäsiistit ja vahvat. Niitä joutuu joka päivä meikillä peittelemään. Jälkeenpäin olen kuullut monta vastaavaa tarinaa ja nähnyt useita epäonnistuneita ko. paikassa tehtyjä "pigmentointeja".

      • pääsiäispupu

        Kävin viime joulukuussa JK Nailissa hampaiden valkaisussa, myös Citydealin kautta ostetun lahjakortin kanssa. Hampaista tuli niin läikikkäät etten käsittelyn jälkeen halunnut näyttää hampaitani kellekään. Vaikutti koko homma niin epäammattitaitoiselta etten aio toiste paikkaan mennä.
        Eipä mua kyllä tervehdittykään, kun menin sisälle, paitsi koira, joka tuli vastaan. Itseäni ei haitannut, vaikka koira liikkeessä olikin, mutta kyseessä on kuitenkin kauneusalan liike, jossa hygienia pitäisi olla kaiken a ja o, ja jos siellä käy eläimille allergisia asiakkaita, niin en todellakaan suosittele kyseistä paikkaa kellekään!


    • Sievi

      Kissanmaalla hoitola Virvatulessa olen käynyt jo monta kertaa uusimassakin pigmentointini ja käyn vastakin. Siisti ja kivuton työ, sairaanhoitaja tekee.

    • SatuVee
    • Nostos

      Uusia kokemuksia 2016?
      Tyytyväisyys muotoon, Väriin?Paraneminen?

    • N73

      Tämä on jo vanha ketju, mutta kysellääs uudestaan kun uusia tekijöitä on varmasti ilmaantunut. Ketä eyeliner kestopigmentointien tekijää suosittelisitte Tampereella? Myös kestopigmenointi kulmiin voisi kiinnostaa. Siihen olenkin googlaamalla jo löytänyt varteen otettavan ehdokkaan, mutta eyeliner pigmentointien tekijä olisi vielä hakusessa. Toki bonusta, jos saisin sekä kulmat, että eyelinerit samalta tekijältä :)

    • Pigmentti

      Wenhuasta kokemuksia?

      • Punakulma

        En suosittele Wenhuaa. Huonot värit. Vajaa vuosi ja kulmat haaleat ja mikä kamalinta ne punertaa! Lisäksi kamalan kiukkuinen "asiakaspalvelu", jos kaikki ei heti suju ja haluat vaikuttaa siihen, mitä naamaasi pigmentoidaan (aika normaalia). Pahin on kuitenkin tuo ilmeisesti huonolaatuisten värien pigmentti. Kysyin nimenomaan ennen kuin varasin ajan sinne, että alkaako ruskea punertaa ja hän vastasi, että ei ala. Rahat sai ja nyt etsin kulmien korjaajaa, että saa punaisen piiloon... Kannattaa mennä heti kunnon paikkaan, tulee halvemmaksi.

        Olen kuullut myös muita vastaavia kommentteja Wenhuan paikasta. Facessa vaan kehutaan. Poistaneeko kielteiset kommentit sieltä...?


    • Pelleriina

      Minä ja pari muutakin ollaan käyty wenhualla. Teki todella hyvää jälkeä. Minulle pigmentoi kulmat ja rajaukset. Wenhuan facebookissa runsaasti kuvamateriaalia, katso niitä niin vakuutut.

      • Pigmentti

        Mulle teki epäsymmetriset ja korjaus maksaa 80€


      • Punakulma

        En suosittele Wenhuaa! Katso syyt tuosta ylempää ketjusta. Vastaus Pigmentille.


    • Estogeenit

      No jos on kostokroppaa nii baanalle. Äh, se olikin kesto..

      • Ouija

        Lisää kokemuksia?


    • Pigmentit
    • Anonyymi

      Kävin pigmentoimassa huuleni studio småssa Tampereella. Minä ja mieheni ollaan todella tyytyväisiä, tekijä oli todella huippu ja ei voi muuta sanoa kuin ihquu 💋

    • Anonyymi

      Aikanaan kävin tampereen beauty putiikissa pigmentoimassa kulmat, tuli super tummat, vahvistuskerralla 'peitettiin' niitä ja tuli punaiset.. ja edelleen useamman vuoden jälkeen peitän niitä meikillä. Odotan että haalenevat jotta pääsisin Tampereelle Noora Niemelän käsittelyyn. Kuvien perusteella hänen tekemänsä kulmat vaikuttaa tosi hyviltä. Pitkät jonot mut jos joskus pääsis.. Wenhuassa oon ottanu eyelinerit, ekaks harmitti kun ei ollu yhtään oman tyyliset mut vahvistuskerralla olin itse piirtänyt ne esimerkiksi ja tuli hyvät. Ei kerro mitä milloinkin tekee joka oli aika pelottavaa ekalla kerralla, toimenpide kun ei muutenkaan kovin miellyttävä ole..

    • Anonyymi

      Wenhualla kävin muutaman kerran kulmat laittamassa, olin tyytyväinen työn jälkeen tuolloin. Ikävä kyllä pigmentoinnit ovat olleet jo muutaman vuoden ajan kirkuvan punaiset. En suosittele siis häntä. Ilmeisesti hän tuo pigmentointimateriaalit EUn ulkopuolelta eikä tiedä ettei rautaoksidia sisältävillä tuotteilla saa täällä tehdä pigmentointeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe