Nissas

ja Alepa

Olen pitemmän aikaa seuraanut Nissaksen nuorison käyttäytymistä Alepan edessä, ja voin todeta vaan, että hyvänen aika. On sitten arki tai viikonloppu, niin tietty porukka siinä häiriköi asiakkaita ja henkilökuntaa. Jos vaan tietäisin etukäteen onko tämä häirikköporukka siinä silloin kun olen menossa kauppaan, jättäisin menemättä. On mukava, että kauppa tänne tuli, mutta tämän 10 vuoden aikana, minkä olen täällä asunut, häiriköinti alkoi kun kauppa tuli. En tietenkään syytä henkilökuntaa, enkä ketään muutakaan, mutta olisi kiva käydä kaupassa, ettei tarvitsisi kuunnella teinien kiroilua ym.. Onneksi omat lapseni ovat jo aikuisia, ei tarvitse miettiä kuuluvatko he tähän porukkaan. Lakisääteinen kotiintuloaika kaikille 10-18 vuotiaille klo 18.00!!!!!!

25

3840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos nuorisosta haittaa

      Asununut nissaksessa vuodesta 95 ja hyvä paikka tää on. Suurin ikäluokka on muuten nissaksessa vuonna 2001 syntyneet, eli ootappa muutama vuosi niin alepan parkkikselle ei muuta mahdukkaan kuin nuorisoa ja nuorisoa.

    • vittuvittuvittu

      Seuraavalla kauppareissulla napsauta se kuulolaite vaikka pois päältä, jos häiritsee vittu nuorison puhetyyli vittu...

      • ohoho

        vittuvittuvittu,eikö sun pieneen sanavarastoosi mahdu mitään muuta kuín vittua vitun jatkoks vai onko vittu sulle suhteellisen uus käsite?

        Pliis kasva vähä?


    • maksaloora

      Viime vuonnakin siinä kaupan edessä pörräsi jatkuvasti teinisakkia mutta eihän noista mitään harmia ollut, ei sitten niin minkäänmoista.

      Miten siellä nyt on muutamassa kuukaudessa muka keikahtanut hommat? Itse kun en ole asioinut siinä kaupassa nyt kun muutin veks pirun lakunilasta.

    • muahah

      ahahhahaha :DD tultu itekki joskus kavereitte kaa nissakse alepa pihas oltuu mut ei siin kukaa mitää häiriköiny et paha sanoo :DDD 18.00 JOOOOO :)))

    • Asunut 16v nissakses

      Jos ei miellytä nii meeppäs sinne vanhainkotiis siitä.

      "Lakisääteinen kotiintuloaika kaikille 10-18 vuotiaille klo 18.00!!!!!!"

      Älä sit vittu mee kauppaa klo 18.00 jälkee jos saatana häiritsee nuoriso vittu.

      • kamala paikka

        hyvä nuoriso keksiä joku muu sana tuon v:llä alkavan tilalle! Sehän on jo ihan kulunut. Eikö teillä ole mielikuvitusta!? Laittakaapa kilpailu siitä miten nuo sanat voisi korvata. Siinä teille vähän miettimistä, ettei tarvitsi kaupassa terrorisoida!
        Olen itsekin asunut Hakunilassa vanhaan hyvään aikaan, jolloin vasta vietnamilaiset alkoivat saapua. Asuin 7 vuotta. Sitten tieni vei muualle, mutta asuin taas vähän aikaan sitten Nissasissa. Oli aivan liikaa rikollista porukkaa! Ikinä en enää muuttaisi Hakunilaan enkä Nissasiin.


      • yks 13v poika
        kamala paikka kirjoitti:

        hyvä nuoriso keksiä joku muu sana tuon v:llä alkavan tilalle! Sehän on jo ihan kulunut. Eikö teillä ole mielikuvitusta!? Laittakaapa kilpailu siitä miten nuo sanat voisi korvata. Siinä teille vähän miettimistä, ettei tarvitsi kaupassa terrorisoida!
        Olen itsekin asunut Hakunilassa vanhaan hyvään aikaan, jolloin vasta vietnamilaiset alkoivat saapua. Asuin 7 vuotta. Sitten tieni vei muualle, mutta asuin taas vähän aikaan sitten Nissasissa. Oli aivan liikaa rikollista porukkaa! Ikinä en enää muuttaisi Hakunilaan enkä Nissasiin.

        ite hengasin lepal 2 vuotta ja välillä tultiin häätämään ilman syytä pois kaupan edestä ja vanhat ihmiset saattoivat valittaa vaikka ei olisi tehnyt tai sanonut mitään,että ei se vika aina nuorisossa ole.Ja jos jotain häiritsee v-sanan käyttö nii huomauttaa siitä joko asiallisesti tai olla huomauttamatta ollenkaa,ei heti tarvitse poliiseja soittaa paikalle,itse lopetin alepan edustalla hengaamisen,kun eräs vanhempi rouva uhkasi soittaa poliisit koska yritin kuulemma ryöstää hänet kun istuin alepan edessä enkä sanonut mitään ja monet tuttuni korkeintaa koittavat pitää puoliaan jos aletaan huomauttelemaan turhista asioista...Ja tuollaista lakia ei pystyisi toteuttamaan ikinä


      • yks vitun junnu
        yks 13v poika kirjoitti:

        ite hengasin lepal 2 vuotta ja välillä tultiin häätämään ilman syytä pois kaupan edestä ja vanhat ihmiset saattoivat valittaa vaikka ei olisi tehnyt tai sanonut mitään,että ei se vika aina nuorisossa ole.Ja jos jotain häiritsee v-sanan käyttö nii huomauttaa siitä joko asiallisesti tai olla huomauttamatta ollenkaa,ei heti tarvitse poliiseja soittaa paikalle,itse lopetin alepan edustalla hengaamisen,kun eräs vanhempi rouva uhkasi soittaa poliisit koska yritin kuulemma ryöstää hänet kun istuin alepan edessä enkä sanonut mitään ja monet tuttuni korkeintaa koittavat pitää puoliaan jos aletaan huomauttelemaan turhista asioista...Ja tuollaista lakia ei pystyisi toteuttamaan ikinä

        NO VOI VITUN MUMMOT KU ETTE VITTU OSAA VITTU MITÄÄ OLLA KRITISOIMATTA VOI VITTU MÄ SANON MITÄ VITUN VÄLII SIL OIS VAIK HOETTAIS IHA VITUSTI VITTU SANAA EN YMMÄRRÄ MITÄ VITUN VÄLII SIL ON!!!OOTTEKO NII VITUN PUUTTEES ET PITÄÄ ALKAA VALITTAA NUORILLE!VETÄKÄÄ PERSEET TAI MITÄ VAA MUT PITÄKÄÄ TURPANNE KII


      • jeebou
        yks vitun junnu kirjoitti:

        NO VOI VITUN MUMMOT KU ETTE VITTU OSAA VITTU MITÄÄ OLLA KRITISOIMATTA VOI VITTU MÄ SANON MITÄ VITUN VÄLII SIL OIS VAIK HOETTAIS IHA VITUSTI VITTU SANAA EN YMMÄRRÄ MITÄ VITUN VÄLII SIL ON!!!OOTTEKO NII VITUN PUUTTEES ET PITÄÄ ALKAA VALITTAA NUORILLE!VETÄKÄÄ PERSEET TAI MITÄ VAA MUT PITÄKÄÄ TURPANNE KII

        Mummot,kuka tääl on mummoista puhunu? hei vanhaa kansaa vähä arvostusta vitun viljeliä. onks iha vitun siistii hokee vittuu? MENKÄÄPÄ LAPSET KERTOMAAN KAIKKI TOI SAMA TEIDÄN VANHEMMILLE,SAAPA OLLA HELVETIN YLPEITÄ MITEN HIENON KERSAN ON KASVATTANU.

        soitellaa


    • voi vittu

      mitä vitun väliä sil on vaik me hengattais alepalla ? jos teit ei vittu kiinnosta kuunnella meijä vittuilua ni menkää vittu vaikka s-markettii mut älkää valittako meille -.-.-

      • just se!!

        alepa on kallis kauppa menkää ässään:D:D:Dmut toi lakijuttu on iha perseest ku kukaa ei tottelis sitä kummiskaa


    • ryöväri

      miten tollasella kurpalla voi ees olla lapsia!!

    • aasikiller98

      minähänse siellä alepalla istun ja niitä mummoja ryöstän. se on kivaa ku saa paljo massii avuttomilt vanhuksilt. sit voi mennä ostaa megaforcee niil rahoil. sit vedän megajurrrit megaforcel. sit ne mummot jotai valittaa ja mä pistän neki nippuu ja otan rahat. et repikää siitä vitun valittaja aaasit.

    • alepapöllö

      VITUN PELLE MUMMO KERRO MIS ASUT NI TUUUN SUN OVELLE. REVIN SUN PÄÄN IRTI. TUU SIT VITTU SINNE ALEPALLE SÖSSÖTTÄÄ.

      • alepapöllö

        kerro sä puolestas mulle osote ni kutsun koko suomi24 kattomaa ku sun kämppä palaa. nouse haudast ja tuu sit itkee tänne.


      • idiootit palstalla!

        kirjoittaa nimettömänä vaikka mitä, mutta jos yrittää tehdä ilmoitusta asiattomasta viestistä, täytyy olla sähköpostiosoite. Eikö tällä palstalla ole sheriffiä! Ehkäpä kannattaakin tehdä ilmoitus suoraan poliisille kunnianloukkauksesta ja uhkailusta!


    • voihan vatupassi

      kyllähän taas sai nauraa :D uskomattoman säälittävää tekstiä puolin ja toisin

      • Jusamix

        Kyllä se itse asunto-alueena on karsea, rivitaloja tekemällä tehty pellolle ja muutenkin karsean kaukakana Helsingistä ja Espoosta. Eihän siellä ole nuorille mitään muuta kuin tuo Alepa.


      • Anonyymi
        Jusamix kirjoitti:

        Kyllä se itse asunto-alueena on karsea, rivitaloja tekemällä tehty pellolle ja muutenkin karsean kaukakana Helsingistä ja Espoosta. Eihän siellä ole nuorille mitään muuta kuin tuo Alepa.

        Aivan perse alue, vitusti sosiaalipummeja ja mt tyyppejä.


    • Peugeotfani

      Mitä helvetin välii sillä on jos Jonnet hengailee siellä?! mee vittu johonkin muualla saatanan mummo jos et halua kuunnella vittuilua!!!!!!!!!!

      • mummosi

        haista vattu amisviiksi :D


      • Citroenmies
        mummosi kirjoitti:

        haista vattu amisviiksi :D

        Älä sano tolla tavalla Peugeotfanille! hän ei ole sanonut sinulle mitään pahaa!


    • NissanNissan

      Nissan.

    • mainostekstiä

      Et varmaan ole vittujas laskemassa alepan nurkalla vaan täällä turhaan päätäaukomassa. Et varmaan edes tiedä koko alueesta mitään, kun et osaa mitään rakentavaa kertoa. Ilmeisesti vaan kuulllut et alueella on alepa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe