Neste Imatra 24h 6-tie

myxa

Sattumalta poikkesin ko. asemalla kahveella ohikulkumatkalla. En roskaisempaa pihaa ja tumppitäyteistä ovensuuta ole nähnyt koko suomen maassa.

49

10140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micelin

      Täytyy kyllä yhtyä edelliseen viestiin. Ollaan kavereiden kanssa mietitty miten Neste Pikkolo voi olla noin epäsiisti paikka. Luulisi noin suurella ketjulla olisi selvä konsepti kuinka homma hoituu. Täytyy kyllä sanoa että kun ABC-asema joskus rantautuu Imatralle, niin kyllä Pikkolo tyhjenee äkkiä jos parannusta asiaan ei tule!

      • Empahdus

        Kunnnon päälikkö sielä Nesteellä tarvitaan, kuka organisoisi hommaa ja henkilökuntaa.


    • viime viikolla

      Kuulin mie semmosenkin jutun että täti oli saanu sieltä ruokamyrkytyksen.Oli syöny lounasta seisovasta pöydästä.Valitti asiasta niin ei kukaan ottanut mitään kantaa.todettiin vaan että olet ainoa joka on valittanut.
      Onko muilla ollut oireita siellä syömisen jälkeen?

      • vaa...

        ois täti menny sinne seisovaan pöytään SINUN paskakäpälän jälkee ottamaan ruokaa. Lain mukaan keittiöhenkilökunnalta vaaditaan esim. hiukset piiloon kokonaan (mitä et yleensä missään näe), silti siitä seisovasta pöydästä saa ottaa ruokaa jos jonkinlainen turjake. Kyllä siinä hiuksiakin lentää ruokaan ja henkilökunta parka saa syyt niskoilleen.


      • nyt jo ite
        vaa... kirjoitti:

        ois täti menny sinne seisovaan pöytään SINUN paskakäpälän jälkee ottamaan ruokaa. Lain mukaan keittiöhenkilökunnalta vaaditaan esim. hiukset piiloon kokonaan (mitä et yleensä missään näe), silti siitä seisovasta pöydästä saa ottaa ruokaa jos jonkinlainen turjake. Kyllä siinä hiuksiakin lentää ruokaan ja henkilökunta parka saa syyt niskoilleen.

        En ollut minä siellä syömässä!Olen muutaman kerran käyny ni ei ollu maittavaa.ja kerran tilasin 15 min ruokatauolla paninin siinä meni puol tuntia ja se oli poltettu...joten ei ne turhaa marise em.paikasta!


      • asiathan hoidetaan näin?

        ei pitäis pelkkiä kuulopuheita laitella tänne nettiin....tais tätillä olla vähän muutakin,vai??


      • nesteen kanssa!
        asiathan hoidetaan näin? kirjoitti:

        ei pitäis pelkkiä kuulopuheita laitella tänne nettiin....tais tätillä olla vähän muutakin,vai??

        No kuules kun täti oli soittanut sinne saman vuorokauden aikana,hänen tiedot oli otettu puhelimessa ylös.
        mitään ei kuitenkaan koskaan kuulunut.niimpä hän oli sanonut tankkausreissulla vielä asiasta kassalle.Johon oli saanut tympeän vastauksen:ei ole muut valittaneet.Että niin otetaan palautetta vastaan.
        mutta oli kuullut että samana päivänä oli joku muukin sairastunut siellä syötyään.
        epäilivät jonkun majoneesimössön tehneen sen.


      • että kyseessä
        nesteen kanssa! kirjoitti:

        No kuules kun täti oli soittanut sinne saman vuorokauden aikana,hänen tiedot oli otettu puhelimessa ylös.
        mitään ei kuitenkaan koskaan kuulunut.niimpä hän oli sanonut tankkausreissulla vielä asiasta kassalle.Johon oli saanut tympeän vastauksen:ei ole muut valittaneet.Että niin otetaan palautetta vastaan.
        mutta oli kuullut että samana päivänä oli joku muukin sairastunut siellä syötyään.
        epäilivät jonkun majoneesimössön tehneen sen.

        olisi ruokamyrkytys, niin viranomaisten lakien mukaan pitäisi olla 10 tapausta että tilannetta alettaisiin tutkia ruokamyrkytyksenä. Niitä oireita voi tulla esim. jostakin ruoka-aineesta. Se on niin helppo sanoa että sain sieltä pöpön. Niinkun jo aiemmin oli kirjoitettu niin se pöpö voi olla tullut myös jostakin muualta kun keittiöstä.
        Ne seisovat pöydät!


      • kyllä ihmetyttää
        nesteen kanssa! kirjoitti:

        No kuules kun täti oli soittanut sinne saman vuorokauden aikana,hänen tiedot oli otettu puhelimessa ylös.
        mitään ei kuitenkaan koskaan kuulunut.niimpä hän oli sanonut tankkausreissulla vielä asiasta kassalle.Johon oli saanut tympeän vastauksen:ei ole muut valittaneet.Että niin otetaan palautetta vastaan.
        mutta oli kuullut että samana päivänä oli joku muukin sairastunut siellä syötyään.
        epäilivät jonkun majoneesimössön tehneen sen.

        ohhoh, kovat on syytökset... pitäisköhän terveystarkastajien syynätä toi paikka jos noin on... iso haloo tästä nousee, toivottavasti kuka ruokamyrkytys epäilyn on laittanu tänne julki on ihan tosissaan ja sanojensa takana.


    • lpr abc

      samallainen sikolätti,hyiii....

    • ...

      palvelua saa kuin kaljan juojat kahvilan puolella. Seuraavan kerran JOS eksymme sinne kahville jää kahvit maksamatta jollei myyjää ilmesty 5 min sisällä.
      nimim. kahvin kassalla jäähdyttänyt

      • päivittäin

        1. henkilökunta ei sotke itse sitä pihaa (kuten ei myöskään sisältä) kenen jälkiä siellä korjataan AINA? sitä paitsi piha siivotaan yleensä joka aamu, roskat ja tumpit pois, mutta tiedättekö siihenkin saattaa olla rajoitettu aika
        2. kahvin voi ottaa vasta maksamisen jälkeen niin ei ainakaan jäähdy
        3. heitä (henkilökuntaa) on rajoitettu määrä töissä ja heillä on muutakin tehtävää kuin siivoaminen.
        4. välillä on kuulkaa ihmiset vain niin kiire etteivät he todellakaan kerkeä siivoamaan.
        5. vkl:ppu öinä tytöt siivosivat sieltä AIKUISTEN ihmisten jälkiä, joka ei todellakaan ollut mitään siistiä touhua kun ketsuppia oli ikkoinoissakin, eikä asiaa auttanut lauantain aamuyön pään aukomisetkaan.

        VOIMMEKOHAN ME ASIAKKAAT VAIKUTTAA ITE TÄHÄN SIISTEYTEEN? VOIMMEKO?

        Henkilökunta on mitä parhainta ja aina iloista, kiitos siitä heille.


      • osuttu
        päivittäin kirjoitti:

        1. henkilökunta ei sotke itse sitä pihaa (kuten ei myöskään sisältä) kenen jälkiä siellä korjataan AINA? sitä paitsi piha siivotaan yleensä joka aamu, roskat ja tumpit pois, mutta tiedättekö siihenkin saattaa olla rajoitettu aika
        2. kahvin voi ottaa vasta maksamisen jälkeen niin ei ainakaan jäähdy
        3. heitä (henkilökuntaa) on rajoitettu määrä töissä ja heillä on muutakin tehtävää kuin siivoaminen.
        4. välillä on kuulkaa ihmiset vain niin kiire etteivät he todellakaan kerkeä siivoamaan.
        5. vkl:ppu öinä tytöt siivosivat sieltä AIKUISTEN ihmisten jälkiä, joka ei todellakaan ollut mitään siistiä touhua kun ketsuppia oli ikkoinoissakin, eikä asiaa auttanut lauantain aamuyön pään aukomisetkaan.

        VOIMMEKOHAN ME ASIAKKAAT VAIKUTTAA ITE TÄHÄN SIISTEYTEEN? VOIMMEKO?

        Henkilökunta on mitä parhainta ja aina iloista, kiitos siitä heille.

        Tätä olen seurannut tupakoitsijoissa: Kun mennään jonnekin (seuraatte missä tahansa, niin sama käytäntö) sisätiloihin, niin ulkona poltetaan ja juuri ennen sisäänmenoa heitetään tumppi 2 m eteenpäin ja ohimennessä tallataan se sammuksiin ja jätetään siihen. Eikä siinä vielä kaikki: Se tallattu tumppi jättää kengän pohjaan "hiilet" jotka sitten kulkeutuvat sisälle.


      • ...
        päivittäin kirjoitti:

        1. henkilökunta ei sotke itse sitä pihaa (kuten ei myöskään sisältä) kenen jälkiä siellä korjataan AINA? sitä paitsi piha siivotaan yleensä joka aamu, roskat ja tumpit pois, mutta tiedättekö siihenkin saattaa olla rajoitettu aika
        2. kahvin voi ottaa vasta maksamisen jälkeen niin ei ainakaan jäähdy
        3. heitä (henkilökuntaa) on rajoitettu määrä töissä ja heillä on muutakin tehtävää kuin siivoaminen.
        4. välillä on kuulkaa ihmiset vain niin kiire etteivät he todellakaan kerkeä siivoamaan.
        5. vkl:ppu öinä tytöt siivosivat sieltä AIKUISTEN ihmisten jälkiä, joka ei todellakaan ollut mitään siistiä touhua kun ketsuppia oli ikkoinoissakin, eikä asiaa auttanut lauantain aamuyön pään aukomisetkaan.

        VOIMMEKOHAN ME ASIAKKAAT VAIKUTTAA ITE TÄHÄN SIISTEYTEEN? VOIMMEKO?

        Henkilökunta on mitä parhainta ja aina iloista, kiitos siitä heille.

        muilla huoltoasemilla voi kahvin ottaa normaalisti ensin ja maksaa sitten ja vieläpä suoriutua koko hommasta minuutissa.
        Ei onnistu Imatran Nesteellä. Onneksi meillä on muitakin vaihtoehtoja, joten emme käy enää kahvilla ko. Nesteellä. Mutta omia kokemuksia SAA kertoa.
        Vierestä seurasimme (juodessamme jäähtynyttä kahvia) kun lievässä laitamyötäsessä tyhjä kaljatuoppi kädessä asiakas hoippui kassalle ja tadaa... myyjä saapui välitömästi!!!
        En todellakaan maksavana asiakkaana ala miettiä kahville mennessäni miten työntekijät selviävät helpoimmalla tai miten tällä huoltoasemalla kannattaa kahvit ottaa, ennen vai jälkeen maksamisen. Otan itse kupin korista ja kaadan siihen kahvin ja ODOTAN että henkilökunta vaivautuu tulla siitä "palvelusta" veloittamaan!


      • joskus-
        ... kirjoitti:

        muilla huoltoasemilla voi kahvin ottaa normaalisti ensin ja maksaa sitten ja vieläpä suoriutua koko hommasta minuutissa.
        Ei onnistu Imatran Nesteellä. Onneksi meillä on muitakin vaihtoehtoja, joten emme käy enää kahvilla ko. Nesteellä. Mutta omia kokemuksia SAA kertoa.
        Vierestä seurasimme (juodessamme jäähtynyttä kahvia) kun lievässä laitamyötäsessä tyhjä kaljatuoppi kädessä asiakas hoippui kassalle ja tadaa... myyjä saapui välitömästi!!!
        En todellakaan maksavana asiakkaana ala miettiä kahville mennessäni miten työntekijät selviävät helpoimmalla tai miten tällä huoltoasemalla kannattaa kahvit ottaa, ennen vai jälkeen maksamisen. Otan itse kupin korista ja kaadan siihen kahvin ja ODOTAN että henkilökunta vaivautuu tulla siitä "palvelusta" veloittamaan!

        tällä kyseisellä huoltoasemalla useasti asioinut ja en kyllä niillä asioimiskerroilla kovin useasti odottamatta ollut.

        Tuntuu että työntekijöitä on ihan riittämiin, mutta missä v*tussa ne aina piileksii? Varsinkin jos siitä kaupasta jotain ostaa ja sattuu olemaan hiljaisempi hetki?
        Kaakaotako ne siellä keittiön puolella kittaa..?

        TAI

        Haluat ostaa vaikkapa topan tupakkaa, niin niitä työntekijöitä on siinä sumpussa ainakin 5 mutta kaikki tuntuvat olevan niin h*lvetin kiireisiä ettei kukaan jouda siihen kassalle..

        Toki olen saanut hyvääkin palvelua, mutta useammin olen odottanut että yleensä saisin sitä palvelua.


      • automaattikahvi
        ... kirjoitti:

        muilla huoltoasemilla voi kahvin ottaa normaalisti ensin ja maksaa sitten ja vieläpä suoriutua koko hommasta minuutissa.
        Ei onnistu Imatran Nesteellä. Onneksi meillä on muitakin vaihtoehtoja, joten emme käy enää kahvilla ko. Nesteellä. Mutta omia kokemuksia SAA kertoa.
        Vierestä seurasimme (juodessamme jäähtynyttä kahvia) kun lievässä laitamyötäsessä tyhjä kaljatuoppi kädessä asiakas hoippui kassalle ja tadaa... myyjä saapui välitömästi!!!
        En todellakaan maksavana asiakkaana ala miettiä kahville mennessäni miten työntekijät selviävät helpoimmalla tai miten tällä huoltoasemalla kannattaa kahvit ottaa, ennen vai jälkeen maksamisen. Otan itse kupin korista ja kaadan siihen kahvin ja ODOTAN että henkilökunta vaivautuu tulla siitä "palvelusta" veloittamaan!

        tolle henkilökunnalle oo sama, että onko siinä kupissa kahvia kaljaa vai hitto kuravettä.. ei siitä kyl riipu palvelun nopeus, jossa kyllä tosin on yleisesti petrasmisen varaa.. Etenkin mieshenkilökunta on kyllä tosin mukavaa, mutta esim pari vanhempaa naistyöntekijää voisi välillä hymyilläkin?


      • nyt sitten
        automaattikahvi kirjoitti:

        tolle henkilökunnalle oo sama, että onko siinä kupissa kahvia kaljaa vai hitto kuravettä.. ei siitä kyl riipu palvelun nopeus, jossa kyllä tosin on yleisesti petrasmisen varaa.. Etenkin mieshenkilökunta on kyllä tosin mukavaa, mutta esim pari vanhempaa naistyöntekijää voisi välillä hymyilläkin?

        kävin itse kerran ostamassa ruokatauolla evästä. Olin tiskillä eväitten kanssa kun nuori mies myyjä pelleili pahvilaatikko päässä(yritti tehdä vaikutuksen nais myyjään) Olihan se vähän nolona kun huomasi että kaupassa on asiakkaitakin.


      • Jopas oli
        nyt sitten kirjoitti:

        kävin itse kerran ostamassa ruokatauolla evästä. Olin tiskillä eväitten kanssa kun nuori mies myyjä pelleili pahvilaatikko päässä(yritti tehdä vaikutuksen nais myyjään) Olihan se vähän nolona kun huomasi että kaupassa on asiakkaitakin.

        noin hyvällä huumorilla edes irtosi tuolta naismyyjältä siellä keittiön puolella...


      • Ja syö
        Jopas oli kirjoitti:

        noin hyvällä huumorilla edes irtosi tuolta naismyyjältä siellä keittiön puolella...

        ruokas jossain muualla luuseri! Vedä hame päälle pelle..HAHHAHAAAAA

        Vakio asiakas, ja tyytyväinen palveluun, Vaikka henkilökunnalla onkin välillä kiire.


      • Valittamista
        Ja syö kirjoitti:

        ruokas jossain muualla luuseri! Vedä hame päälle pelle..HAHHAHAAAAA

        Vakio asiakas, ja tyytyväinen palveluun, Vaikka henkilökunnalla onkin välillä kiire.

        kannattasko kirjottaa palautelaatikkoon enemmi ko valittaa täällä ni saattas tulla muutostakin!

        Enkä nyt ihan jaksa uskoo että tämä miespuolinen myyjä(varmaan arvaankin kenestä kyse) on yrittäny tehä mitään vaikutusta kehenkään, kai siellä saa vähän hassutellakkin välillä vai pitäisikö heidän vain seisoa eri kulmissa odottamassa että josko sieltä nyt joku tulisi.

        Ja tiedättekö kuinka ärsyttävää se varmasti on kun asiakkaat tuijottaa carrolssin väliköstä aika vaativan näköisinä kun joku valmistaa ruokaa. Ihan kuin hän voisi siitä kesken kaiken lähteä palvelemaan!

        Ja onhan neste nyt vähän isompi paikka kun muut huoltoasemat täällä, joten hommaakin on enemmän.

        Eikä yksi henkilö voi sillä välin keretä joka ikiselle kassalle kun muut ovat tekemässä jotain muita hommia, kuten esim. tiskaamassa tai purkamassa kuormia, vaihtamassa puolta yms.

        Mutta hyvähän meidän on täältä tiskin takaa valittaa!


      • Fanit.....
        Valittamista kirjoitti:

        kannattasko kirjottaa palautelaatikkoon enemmi ko valittaa täällä ni saattas tulla muutostakin!

        Enkä nyt ihan jaksa uskoo että tämä miespuolinen myyjä(varmaan arvaankin kenestä kyse) on yrittäny tehä mitään vaikutusta kehenkään, kai siellä saa vähän hassutellakkin välillä vai pitäisikö heidän vain seisoa eri kulmissa odottamassa että josko sieltä nyt joku tulisi.

        Ja tiedättekö kuinka ärsyttävää se varmasti on kun asiakkaat tuijottaa carrolssin väliköstä aika vaativan näköisinä kun joku valmistaa ruokaa. Ihan kuin hän voisi siitä kesken kaiken lähteä palvelemaan!

        Ja onhan neste nyt vähän isompi paikka kun muut huoltoasemat täällä, joten hommaakin on enemmän.

        Eikä yksi henkilö voi sillä välin keretä joka ikiselle kassalle kun muut ovat tekemässä jotain muita hommia, kuten esim. tiskaamassa tai purkamassa kuormia, vaihtamassa puolta yms.

        Mutta hyvähän meidän on täältä tiskin takaa valittaa!

        Siis Nesteellä oli sunnuntai aamuna ihana bändi ja kaikki. Ja palvelu parasta A-luokkaa.


    • uhohtu sano

      se on ihan paskanen


      t: sokoksen pälikö

    • pikkololla kävijä

      ongelmahan tossa pihan siisteydessä on se että kun pikkolo on auki 24/7 niin siellä pyörii yöllä tosi paljon nuorisoa ja rekkakuskeja (ja muitakin) joten meinaan sillä vain siis sitä että sinne kertyy niin paljon kahvikuppeja ja tupakan tumppeja yms jo tunnissa ettei henkilökunnalla ole yksinkertaisesti aikaa siivota sitä jatkuvasti. joko te liiottelette tai nuo asiat on jo korjattu pikkololla (koska kirjoitettu 2008 noi ylemmät) koska minulla ei tuommosia ongelmia pikkololla tule juur koskaan vastaan.

      kannatan pikkoloa !

    • Imatralainen Asukas

      Itsestäni paikka on myös todella epäviihtyisä

    • 24.7

      "ongelmahan tossa pihan siisteydessä on se että kun pikkolo on auki 24/7"

      Käyhän siellä muulloinkin ihmisiä kuin heinäkuun 24 päivä.

    • 3+20

      Onneksi kohta saadaan ABC sinne viereen.Saattaa asiakkaat kaikota nesteeltä.

      • Autolija m

        Taitaa kuivahtaa sitten Imatralla kaikki muut "bensikset", kun ABC avataan. Paitsi tietenkään ei L-tien Teboil..Paras paikka Imatralla.


      • vakkari, aina
        Autolija m kirjoitti:

        Taitaa kuivahtaa sitten Imatralla kaikki muut "bensikset", kun ABC avataan. Paitsi tietenkään ei L-tien Teboil..Paras paikka Imatralla.

        En tiedä onks tb paras, mutta haluan tukea omalta osaltani paikkakuntalaista naisyrittäjää.


      • on se nii
        vakkari, aina kirjoitti:

        En tiedä onks tb paras, mutta haluan tukea omalta osaltani paikkakuntalaista naisyrittäjää.

        mie kans, en taatusti lähe lihottamaan eekoon jo ennestään pulskaa pussia,


    • ABC:n ohi vaan

      Minun mielestä Nestaallä on saanut hyvä ruoat joka kerta.
      ABC:llä on ylihintaista sontaa ja vältän niitä aina.

    • läskipete

      En nesteestä tiiä mutta abc:n ruoat ympäri suomen aika kuraa kyllä.

      • ex-apsi

        tietysti samaa kuraa, safkathan tulee yhestä isosta keskusvarastosta, paikallinen kokki voi tietysti maustaa omalla tavallaan.


    • Pahoitteluni

      Kyllä Lappeentien Teboilinkin myyjät osaavat kiukuta nätisti... Tosin itse olin syyllinen kiukutteluun, mutta myyjän pitäisi osata hillitä itsensä...

      Sorry kuitenkin minun käytös aikanaan...

    • AasiAkas

      Ei pitäisi olla niin vittumoinen, että tarvitsisi pyytää anteeksi...

    • Asiakasomistaja Nro?

      Mutta onneksi sieltä saa sentään Sitä BONUSTA

    • ihhmme

      Korvenkylä pyörii vuokratyöntekijöillä, joten työn laatu on sen mukaista. Kukapa viitsisi hirveästi huhkia, kun työnantajakin on joku" tuntematon",

    • ihan tyytyväinen

      Tulipahan mieleen että kuka ihme menee syömään huoltoasemalle laadukasta ruokaa,itse ainakin valitsen ihan oikean ravintolan jos haluan hinta/laatu suhteelta hyvää ruokaa..Ja toisekseen ollaan täällä Imatralla ehkä totuttu hieman liian hyvään palveluun,kyllä tuolla maailmalla saa ihan oikeasti oottaa sitä palvelua,koska asiakkaitakin on hieman enemmän :) Huoltoasema on huoltoasema,en itse lähde sieltä laatua hakemaan :D

      • Flädäperse

        Ei sitä matkan päällä aina kerkiä ettimään kylistä ja kaupungeista parasta ja halvinta gourmetpaikkaa. Silloin pitää tyytyä huoltiksien röhnään tien varsilla.
        Laatu on mitä on.


    • Up

      Up

    • wegfsadfsrg

      Uliskaa idiootit.

    • ?????? SUOMI

      Kerran söin en enää toista kertaa..

      Rokka oli aivan vetistä ei lihaa ollenkaan.

      Letut oli loppu kesti 15minuuttia ennenkuin ne sai letun tehtyä ja sitten ei ollut koko putiikissa hilloa ...

      No eikös se ole venäläisten omistuksessa...

      Luulen että henkilökunta tekjee parhaansa, mutta venäläinen jälki rupeaa omistajan kädenjälki näkymään.

      Haalitaan kaikki voitot itselleen henkilökunnan kustannuksella.

      • 11+12

        Kyllä se ihan edelleenkin on suomalaisten omistuksessa.


    • Nostatus

      Up

    • oikolukijasi

      ''Korvenkylä pyörii vuokratyöntekijöillä, joten työn laatu on sen mukaista. Kukapa viitsisi hirveästi huhkia, kun työnantajakin on joku" tuntematon", ''



      Mikä w1tun Korvenkylä?

      Se on KorvenKANNAN Neste.

    • järki käteen

      Ei nyt kehata heti syyttää vuokratyöntekijöitä ja "tuntematonta". Kuka haisevan tupakantumpin suustaan sylkee, niin miettiköön mihin sen haisevan tiputtaa ja roskansa myös. Rapatessa roiskuu.

    • Opinnot vieläkin kes

      Kyllähän jokainen kyrvänkolon tietää eli asiayhteys tuli varmasti jo selväksi tuossa...

    • opiskele, poika

      Vaikka jokainen tietäisikin kyrvässäsi olevan kolon, ei nyt ollut kyse siitä, vaan KyrvänKANNASTA.

      Onkos se muuten läpikäymättömän karvainen, kun nyt puheeksi otit?

    • Jotain opiskellut

      Olen ollut aina liian laiska opiskelemaan joten en nytkään jaksa käydä asiaa sen enempää läpi, mutta kun itse tunnut olevan aktiivinen tuonkin asian suhteen niin toki suosittelen sitä sinulle...

    • Up

      Nostatusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe