seksin puute masentaa

nainen

Pitkäaikainen selibaatti masentaa ihmistä, vaikkei sitä tiedostaisikaan. Kosketus on tosi tärkeää, mutta ei mikä tahansa kosketus, vaan sellainen, joka saa aikaan hyvän olon.

19

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa

      Minä ainakaan en ole millään tavalla koko seksistä kiinnostunut olen niin masentunut onneksi mulla on samankaltainen tyttöystävä masentunut sitäkään ei kiinnosta.Onneksi löytää kaltaisiansa tyttöjä.Me vaan suudellaan ja halaillaan ja tyytyväisiä ollaan minkäs teet kun masentaa ei seksi kiinnosta pätkän vertaa....

    • niin

      Meitä on niin monenlaisia. Kosketuksen puute ilman muuta masentaa. Mulla oli joskus sellanen vaihe että seksi masensi, kun se tuntui jotenki hyväksikäytöltä. Onneksi meni ohi.

    • nainen

      Olen samaa mieltä.On meitä vaan moneksi..

    • leijona74

      Tiedän siis täysin tuon tunteen ja ajtuksen mitä kirjoituksellasi tarkoitat. Mulla mies ollut jo pitkään vaikeasti masentunut ja seksistä ei ole tietoakaan ollut pitkääään aikaan. Jos uskallan edes mainita asiasta, mieheni melkeinpä suuttuu ja sanoo, että enkö voisi edes vähän yrittää ymmärtää. Niin kuin en olisi yrittänyt jo monta kuukautta ymmärtää!! ´Kertokaa kokemuksianne te, joilla kokemusta samasta asiasta. Kertokaa, miten tästä selviytyy ilman "vierasta syliä"...

      • bankers

        olen vastaavassa tilantessa kuin miehesi,ei ole mitään yleispätevää neuvoa,tilanteen pitkittyessä on aina vaikeampaa aloittaa seksi.


    • ivalon

      Seksinukke saattais olla hyvä ratkaisu naisen puutteesen? Enkä tarkoita mitään pumpattavaa mimmiä, vaan sellaista silikoni-nukkea, joka on myös kaunis, ja erittäin huolellisesti valmistettu. Olen lukenut että sellainen mimmi antaa lähes täydellisen nautinnon, koska se on todella kaunis ja tarkka kopio naisesta. Tosin se on hiukan arvokas investointi. (Noin 1000 euroa..?) Mutta monet ovat kuulemma erittäin tyytyväisiä tuollaiseen tyttöön, ja sanovat että laukeaminen tulee yhtä nopeasti kuin oikean tytön kanssa.

      • wertyug

        Oon ajatellut ihan samaa. Kuka mitään ämmiä ees tarvitsee kun tollaisen hankkii. Ratkaisee sosiaalisesti rajoittuneiden seksiongelmat.

        Taitavat yleensä maksaa useamman tonnin.


      • sdfvsdfvbsd

        Voi paavali armahda,,,seksinukke...ööh..lol. Tosi aiton tuntonen varmaan seksinuken kosketus. Lämpö ja ihmiskäden kosketus se tärkeintä yksinäiselle ois, ei mikää ropottiäänellä puhuva haalea muovinukke, jonka liikkeet ja tekemiset ovat ennalta arvattavissa


      • hvyuhev

        Katso esim. Real Doll. Aika hyvän näkösiä...


      • dvdfvdf
        hvyuhev kirjoitti:

        Katso esim. Real Doll. Aika hyvän näkösiä...

        Joo, sitten jotai ulosteleikkeijä noie Real Dollien kaa, apuna mantelimassapötkylät ja keinotekoiset aromit.....Mitä muuta tuhmaa.....vain taivas on rajana (tai hhhhiiiivaaa, niiku Seppo melkonesonni sanoisi)


      • sadfsadfdsafsadf
        hvyuhev kirjoitti:

        Katso esim. Real Doll. Aika hyvän näkösiä...

        Mukava ois valita joitain lisätoimintoja noihi tonninukkeihin. Jos ne vaikka pieris, kiroilisi, haukkuisi, kiljuisi, röyhtäilisi, kuseskelis, paskantelis , oksentelis ja sylkis päälle panemisen aikana....


      • gertert

        Mutta morkkisha siitä vain seuraisi ja pysyisi yllä kyltymätön himo. Oikea ois aina parempi


    • Nyky-aikaA

      Ostaisiko kukaan, jos myynnissä olisi libidoa hillitseviä lääkkeitä tai luontaistuotteita ja mitä siitä seuraisi?

      • sdfsdfg

        Niitähä ne ihmiset syö koko aja, "ilo"pilleriä naamaan tunkenu monihi niin että mikään ei enää paneta ja kurjaa on niin


      • Ujyiyg
        sdfsdfg kirjoitti:

        Niitähä ne ihmiset syö koko aja, "ilo"pilleriä naamaan tunkenu monihi niin että mikään ei enää paneta ja kurjaa on niin

        Tämä voi johtua siitä, että niiden mukana menee kaikki muukin. En tarkoita noin vahvoja aineita.


    • Rehellisyyttä

      AITO tunne . Tuollaisen kokeminen on ihan oikeasti merkittävä hyvää tekevä ilmiö . Mistähän se muotoutuu ? Olisiko aika luoda tilanne missä tunne voi syntyä ? Kaksi toisistaan ihan oikeasti välittävää ihmistä luo tuollaisen tunteen .

    • miesjahellä

      Olet oikeassa. Hellä kosketus on tärkeää mielelle. Se on usein parempi, tärkeämpi ja mieleenpainuvampi kuin sitä joskus seuraava yhdyntä. Hellästä katseesta puhumattakaan. Pelkän yhdynnän merkitystä liioitellaan kovasti.

    • taasko

      Taas panettaa!

    • pepanitarttu

      Taas tekis mieli panna hellästi. Välillä kovaa. Edestä ja lopuksi täysin armottomasti takaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe