Valkoista töhnää esinahan alla

anonyymi..

Oon huomannu, että mun esinahan alla on hirveesti jotain valkoista töhnää. Suihkussa käydessäni olen yrittäny pestä ne pois mutta se ei lähde. Joskus saan vähän pois sitö mutta terskahan on NIIN INHOTTAVAN TUNTUNEN kun siihen vettä tulee. Voisiko joku kertoa miten sen töhnän saa kokonaan pois ja ennekaikkea MITÄ SE ON?

111

55508

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pese päivittäin

      esinahkatali, smegma
      talista ja siihen hilseilleistä ihon sarveissoluista koostuva, haiseva rasvainen seos esinahan ja terskan välissä

      Hoidoksi vettä ja saippuaa päivittäin

      • spekua

        Jotain paskaa se on, kai sitä vähän kaikilla on. Eniveis se tarttee pestä sieltä meneen, aluks se tuntuu inhottavalta kun terska on niin herkkä, mut kyl siihe tottuu ku alottaa varovasti


      • ja_a-a-a--a_A
        spekua kirjoitti:

        Jotain paskaa se on, kai sitä vähän kaikilla on. Eniveis se tarttee pestä sieltä meneen, aluks se tuntuu inhottavalta kun terska on niin herkkä, mut kyl siihe tottuu ku alottaa varovasti

        emmää ainakaan mitään saippuaa ole siihen käyttäny, vedellä vaa! ei sitä nyt itseään kiduttamaan tarvi ruveta


      • idk...

        no jos sä siihen saippuaa tunget ni se tulehtuu....jos et oo ennen kuullu...


      • tulehtuu
        idk... kirjoitti:

        no jos sä siihen saippuaa tunget ni se tulehtuu....jos et oo ennen kuullu...

        eli siis ympärileikatut miehet ei voi pestä vehjettään, koska jos terskaan menee saippuaa niin se tulehtuu. en ite oo y.leikattu ja ei se peseminne (vaikka vähän saippuaa käyttäisikin) tunnu yhtään missään.


      • idk....
        tulehtuu kirjoitti:

        eli siis ympärileikatut miehet ei voi pestä vehjettään, koska jos terskaan menee saippuaa niin se tulehtuu. en ite oo y.leikattu ja ei se peseminne (vaikka vähän saippuaa käyttäisikin) tunnu yhtään missään.

        mut jos sä vittu tunget sinne sellasen kilon saippuan joka päivä ni kyllä se tulehtuu koska suurimmat osat saippuoista pesee kaiken rasvan pois ni se tulehtuu helpommin...


      • SAkkeeee
        idk.... kirjoitti:

        mut jos sä vittu tunget sinne sellasen kilon saippuan joka päivä ni kyllä se tulehtuu koska suurimmat osat saippuoista pesee kaiken rasvan pois ni se tulehtuu helpommin...

        Älä missään nimessä pese saippualla, muutoin terskan luonnollinen smegmatasapaino järkkyy ja tulehtuminen on väsitämätöntä.


      • smägyy

        siis johtuuko se hirveä mädälle haiseva haju ku vetää esinahan taakse, just siitä smagmasta. siis se esinahkatalista. ja lähteekö se pois jos päivittäin pesee vedellä ja saippualla??


      • juusto12
        smägyy kirjoitti:

        siis johtuuko se hirveä mädälle haiseva haju ku vetää esinahan taakse, just siitä smagmasta. siis se esinahkatalista. ja lähteekö se pois jos päivittäin pesee vedellä ja saippualla??

        Kyllä lähtee. Ja pelkkä vesikin riittää pesuun.


      • haistakaa jo
        SAkkeeee kirjoitti:

        Älä missään nimessä pese saippualla, muutoin terskan luonnollinen smegmatasapaino järkkyy ja tulehtuminen on väsitämätöntä.

        vit.u ite pesen saippualla joka päivä eikä ole kyrpä vielä tippunu ja ikää on 33v.


      • pesua

        Sait oikeet ohjeet jo eka viestis,puhtaana pitää peniskin olla.


      • naurikohtaus
        haistakaa jo kirjoitti:

        vit.u ite pesen saippualla joka päivä eikä ole kyrpä vielä tippunu ja ikää on 33v.

        Nyt kyllä repesin :D


      • Sissijuustoa
        ja_a-a-a--a_A kirjoitti:

        emmää ainakaan mitään saippuaa ole siihen käyttäny, vedellä vaa! ei sitä nyt itseään kiduttamaan tarvi ruveta

        Ei kannata kaikkea sissijuustoa pois hinkata, vaan säästäkää ameijaan, ku joku leiriaamu ei tulekaan aamupalalle, ku pieni leivän kannikka, nii siittä saa kätevästi sissijuustoa leivänpäälle ;) Tulee tarpeeseen. Huomaatte sitten aikanaan armeijassa.

        Armeijahan ei ole niin paha paikka kun sanotaan, se on paljon pahempi.


      • Armeijanpoika
        Sissijuustoa kirjoitti:

        Ei kannata kaikkea sissijuustoa pois hinkata, vaan säästäkää ameijaan, ku joku leiriaamu ei tulekaan aamupalalle, ku pieni leivän kannikka, nii siittä saa kätevästi sissijuustoa leivänpäälle ;) Tulee tarpeeseen. Huomaatte sitten aikanaan armeijassa.

        Armeijahan ei ole niin paha paikka kun sanotaan, se on paljon pahempi.

        Itsehän olen armeijassa ja , joka ruualla pitää syödä tätä helevetin sissijuustoa , yks päivä piti kaverilta lainata...


      • 11vpoika11v
        Armeijanpoika kirjoitti:

        Itsehän olen armeijassa ja , joka ruualla pitää syödä tätä helevetin sissijuustoa , yks päivä piti kaverilta lainata...

        Ei juma😂😂😂😂😂


      • Ryszard
        haistakaa jo kirjoitti:

        vit.u ite pesen saippualla joka päivä eikä ole kyrpä vielä tippunu ja ikää on 33v.

        Kohta tippuu...


      • Anonyymi
        idk... kirjoitti:

        no jos sä siihen saippuaa tunget ni se tulehtuu....jos et oo ennen kuullu...

        Mitensen ny tulehtuu siitä ei mitenkää


      • Anonyymi
        idk... kirjoitti:

        no jos sä siihen saippuaa tunget ni se tulehtuu....jos et oo ennen kuullu...

        Meikä on ainakin iät ja ajat pessy saippualla esinahan alta eikä oo tulehtunut..


    • lämmin vesi ja nesteaipp

      Kyllä tupessa oleva terska pitää pestä päivittäin lämmimällä vedellä ja nestesappualla. EI SIITÄ MITÄÄN TULEHDUKSIA TULE. Toki ihan kevyt pesu riittää. Tulehduksia kyllä tulee jos laiminlyöä pesun. Toki joskus riittää myös suihkuissa esinahan taakseveto ja pesu ilman saippua, riippuen aina siitä mihin sitä penistä on käyttänyt.

    • trhdrthdtyhsrt

      haittaako peniksen kasvuun ??

      • gffdgfgf

        Ei haittaa kasvuun mutta penis saattaa olla herkkänä

        Mullakin on valkosta töhnää joskus esinahan alla mut luulin et se oli spermaa


      • mayura

        Smegman uskotaan altistavan syövälle ja se on hyvä ihan hygieniasyistäkin pestä pois.


      • kertokkaaha
        mayura kirjoitti:

        Smegman uskotaan altistavan syövälle ja se on hyvä ihan hygieniasyistäkin pestä pois.

        Miten se lähtee pois ku sitä on kiinni siin terskan alapäässä???


      • näin varmaan
        kertokkaaha kirjoitti:

        Miten se lähtee pois ku sitä on kiinni siin terskan alapäässä???

        Vaikkapa suihkettelemalla terskaa joka puolelta?


      • vitun ääliö
        gffdgfgf kirjoitti:

        Ei haittaa kasvuun mutta penis saattaa olla herkkänä

        Mullakin on valkosta töhnää joskus esinahan alla mut luulin et se oli spermaa

        joo kato laitat sitä pilluu nii syntyy lapsia


      • Anonyymi

        pieneksi se jää kummiski


    • escad

      Ei oo tullu mieleen, että kyseessä voi olla myös tavallinen hiiva miehellä?

    • HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      Sissijuustoa. Pistele poskees vaan.

    • teleskooppi69

      kyllä se valkonen smegma tai mikä vit** onkaan nii on INHOTTAVAA!!!!!!

    • kokenutzve

      laita abo base kosteusvoidetta esinahan alle ja kaikki töhnä tulee ulos. Päälle huuhtele lämpimällä vedellä. myös keltainen töhnä rakkulat ja kutina paranee.

    • olennelivuotiakaapo

      repesin noille : Sissijuustoa. Pistele poskees vaan.
      kyllä se valkonen smegma tai mikä vit** onkaan nii on INHOTTAVAA!!!!!!
      olen roska posti robotti!!!!! ei pahalla

      Mitä vitt se onki siel munan alla niin mistä V
      ******** stä sitä tulee -.-

    • tsuibbi

      Kerran smegmat saippualla pesin ja peenis tipahti lattialle ja katosi viemäriin. Mitä tehdä? HÄTÄ!

      • voi ei

        GHOSTBUSTERS!


      • NOIN69

        työnnä ruohonleikkuri perseeseen AAAAAAAAAAAAAH


    • nautinto tuokin.

      Älykäs voi olla myöskin...

      riippuvainen
      häiriintynyt
      viihtyä vähempiälyisten ja häiriintyneiden kanssa
      leikkiä ihmisuhdepelejä
      kiusata toisia
      ja kokea olevansa muita parempi
      narsisti
      ilkeä
      valehdella
      epävakaa ihmisuhteissaan
      epäillä jatkuvasti toisia koska itse liikkuu kiusaajien kanssa
      sokea sille mikä tai kuka on oikeasti hänelle rehellinen
      ja oikeasti hän voi nauttia toisten kiusaamisesta

      • Anonyymi

        Kiitos, viisaasti kirjoitettu. Tämmösiä tyyppejä on itseasiassa melko paljon, tarvitsevat selkeät rajat, totuudenpuhujaa, johdonmukaista suhtautumista. Surku, mutta heidän omassa elämässä on jotain vinossa. Pidä omat rajat ja vältä tuollaista ihmistä.


    • apuva!!!!!!

      mulla kin on jotain valkoista sperman näköistä töhnöö virtsa putkessa mitä seon tai miten sen saa pois1 ois kiva että joku vastais koska mua on alka nut jo huolestuttaa1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kreikas gigolos

      se olla FETAJUUSTOA

    • Majuri

      No tuu Työntään se kalu mun suuhun, imen niin rajusti, että se vaalee töhnä menee mun kurkkuun! Spermat ja kuset myös!

      • ps tyyppi

        minä myös


    • HDIGFERPW

      Hellävaaisilla nestesaippuoilla ja lämpimällä (ei kuumalla) vedellä huuhtelee muutaman kerran niin se lähtee se on vaan sellainen "terska finni"

    • .,mnbvc123

      humuynbv

    • Asian_Tuntija

      Guise please penis pitää pestä saippualla aina välillä, mutta tähän pitää käyttää mietoa saippuaa. Sen voi pestä vaikka joka päivä miedolla saippualla, mutta ei siihen mitään supersaippuoita saa tunkia.

      • hohoo

        Jos vedän käteen niin mun esinahan alle tulee sperman näköstä töhnää mitä se on? Voisko.kertooo?


      • hohoo

        Mitä toi töhnä on esinahan alla ku vetää tumppuu se näytttää iha spermaalta mut mitä se oh?


      • se on
        hohoo kirjoitti:

        Mitä toi töhnä on esinahan alla ku vetää tumppuu se näytttää iha spermaalta mut mitä se oh?

        Kutujuustoa. Voiveitsellä kaivat tahnan pois ja laitat leivän päälle niin kyllä on hyvää!
        nimim. kokemusta on


      • oonnelivuotiaskaapo

        Juha mieto on paras


      • Anonyymi
        hohoo kirjoitti:

        Jos vedän käteen niin mun esinahan alle tulee sperman näköstä töhnää mitä se on? Voisko.kertooo?

        Joo itelki tulee aina ku vedän käteen. Mut mun esi nahka ei oo mikään hirveen vahva vaan aika herkkä


    • mällix

      jos olet runkannut esinahka terskan päällä mälli on voinut jäädä alle. itel ainaki ja sitä o tosi kiva purskautel

      • mies

        lattian nylkytys? Ootteko kokeillu?


      • ps tyyppi

        oon pamauttanu melkee 50 sperma rakkulaa (se ei satu yhtään) mällitki joskus lentäny ei pahal


    • Noin son

      Sen jälkeen kun huomasin saman vaivan aloin miettimään mistä johtuu, pesin tietty paikat ja lopetin naisten kanssa muhinoinnin. Siihen loppui hajut ja muut sellaset töhnät, niiltähän sitä rähmää jos jonkinlaista tulee muhinoidessa. Se todella löyhkää, jättäkää naiset rauhaan ja nauttikaa puhtaista munaskuista.

    • say cheese

      Son poka sissijuustoa ja on hyvää kun sitä laittaa pikkasen leivän päälle ja siivun kalkkunaleikettä päälle. Sitä voi myös tarjoilla ystäville cock tail tilaisuudessa esimerkiksi fonduen muodossa

      • juustopete

        Pääseekö sun kotailvierailulle käymään, voitas vetästä sissijuustovoileivät koko porukalle ja jos ei riitä niin vatkataan toisiamme niin että tulee kunnon kermajuustot kymmenelle?


    • byrdyboiga.

      kinosti

      • mälliboiga

        hyvä,etttä kiinostaa. ruvetaanko mällikavereixxx
        t. jope99


    • gtfo69

      Mikä ääliö ttäällä taas kyselee?! Etkö osaa kättää googlea vai miks tuuttänne kyseleen vitun spede?!

    • kvto

      olisiko aika vetää käteen?

      • kiimapoxeri

        joo täällä vemputellaan jo täysillä. Kohta tuleee aaaaahhhhhh!! tuntuu hyvältä mällit poksereissa


      • mällipoju
        kiimapoxeri kirjoitti:

        joo täällä vemputellaan jo täysillä. Kohta tuleee aaaaahhhhhh!! tuntuu hyvältä mällit poksereissa

        mulla on kanssa silkkiboxxerit ja hirveet lastit lens taas, nyt on etumus ihan koppurassa vois vetästä uudet satsit kohta ettei pääse kuivuun. Kiva kuljeskella koulussa ja muualla kun mälli haisee ja naiset kiihottuu ja toivoo että sais nuolasta!!! Nyt tulee taass oooooooooohhhhaaaaaaaaaaah


      • speedotonhot
        mällipoju kirjoitti:

        mulla on kanssa silkkiboxxerit ja hirveet lastit lens taas, nyt on etumus ihan koppurassa vois vetästä uudet satsit kohta ettei pääse kuivuun. Kiva kuljeskella koulussa ja muualla kun mälli haisee ja naiset kiihottuu ja toivoo että sais nuolasta!!! Nyt tulee taass oooooooooohhhhaaaaaaaaaaah

        mulla on mustat speedot ja isosiskon stringit pöytälaatikossa. Iltaisin runkkailen speedot jalassa ja nuuhkin isosiskon ja sen kavereiden hajuja stringeistä ja mällään niihin. Piti laittaa pakasterasiaan että aromit pysyy tallella meinaa vaan spegu haista enemmän kun alkuperäiset hajut


      • housut kostuu
        speedotonhot kirjoitti:

        mulla on mustat speedot ja isosiskon stringit pöytälaatikossa. Iltaisin runkkailen speedot jalassa ja nuuhkin isosiskon ja sen kavereiden hajuja stringeistä ja mällään niihin. Piti laittaa pakasterasiaan että aromit pysyy tallella meinaa vaan spegu haista enemmän kun alkuperäiset hajut

        voitko lainata mullekin niitä pöksyjä niin voisin haistella ja kiihottua itsekin? tosi mukava kun haisee kunnolla naiselle ja sitten hinkkaa niitä kyrbää vasten! tällä hetkellä ei ole kuin kaverin kotibileistä varastetut pikkupöksyt joita olen käyttänyt nin olis mukava saada vaihelua


      • ilmanhousuja24/7
        housut kostuu kirjoitti:

        voitko lainata mullekin niitä pöksyjä niin voisin haistella ja kiihottua itsekin? tosi mukava kun haisee kunnolla naiselle ja sitten hinkkaa niitä kyrbää vasten! tällä hetkellä ei ole kuin kaverin kotibileistä varastetut pikkupöksyt joita olen käyttänyt nin olis mukava saada vaihelua

        mitä pikkupöksypoikia täällä kirjoittelee? Menee huonosti jos teille pelkät housut riittää!


    • MITÄ SE ON?

      MITÄ SE ON?

    • Lomppa1

      Tätä tulee jokaiselle miehelle älkää säikähtäkö teillä ei ole sukupuoli tautia vaikka sen yhteydessä voisi iho mennä kuivaksi ja vähän punottavaksi koska tämä sama smägmä kerää kaiken nesteenkin pois josta johtuu punotus/nihkeys....
      Olisi ollut kiva jos tämäkin olisi opetettu jo koulussa mutta ei kerta ei saada miestä puhumaan nuorille kun kaikki terveysopettajat naisia ja ei mitään tietoa miesten oikeista ongelmista

    • Ukkkkkkooooooooooooo

      Homo

    • Tomi69

      Sulla on hiivajäkälä.

    • YRRRRJÖÖÖÖ

      Ei siihen juuriharjaa tarvitse ! Oot vaan pitänyt sitä siellä liian kauan (talia )
      Liottelen sitä pientä tattiasi ihan vaan vedessä ...Kun saat sen puhtaaksi,NIIN
      PIDÄ SE PUHTAANA !!!!! - kukaa..etenkään tyttö ei kestä noita sun ällöttävyyksiäs !!!!

    • Mitä teen

      Ei lähde suihkuttanalla vaan vettä ja esinahka on arka... Mitä teen?

    • Mitäs nyt?

      Siis ei lähde pelkällä veden suihkutuksella ja penis on arka. Mitä teen?

    • 12v

      Miten saan spermaa kun täytin vast 12v?

    • cheeseman95

      sissijuusto, have you ever heard of that??

    • tietoviisasmies

      Se on ns kullijuustoa tai slaikka kaviaaria. Sen voi syödä huoletta nii ei mee hyvä tavarizi hukkaan.

    • 14 vuotias

      Itse olen 14 kesänen ja minulla on hieman kireä esinahka ja ole huomannut sitä venytellessä että alta tulee keltaista pahanhajuista töhnää olen pessyt montakertaa mutta sitä tuntuu aina välillä että sitä tulee aika paljon. Mitä kannattaisi tehdä

      • Imuriguy

        Työnnä kyrpä imuriin ja nauti. Imurin pitäs imasta ne smägmät , ainaski ite ku koitin tos nii kylläpä tuli raikkaan tuntune kyrpä !


      • pillurohmu69
        Imuriguy kirjoitti:

        Työnnä kyrpä imuriin ja nauti. Imurin pitäs imasta ne smägmät , ainaski ite ku koitin tos nii kylläpä tuli raikkaan tuntune kyrpä !

        Juu toimi , kiitti jäbä , nyt saan vihdoinkin pillua :)


    • pese pois

      Se on LIKAA. Pese vaan pois!

    • ALLAHUAKBAR420

      1. vedä esinahka taakse
      2.työnnä kyrpä ruohonleikkuriin
      3.tarjoile kylmänä

    • Henri589

      Mulla on jotain valkosta juttua mikä haisee myös esinahan alla ja jotain valkosia siemeniä ja ne on niinku liimannu sen esinahan kiinni. Mitä kannattaa tehdä?

      • Henri589

        Oon 13 vuotias tarvin apua.


      • saippuapesu
        Henri589 kirjoitti:

        Oon 13 vuotias tarvin apua.

        Pese aamulla ja illalla no saippua voi käyttää, laimea saippua ja lämmintä vettä se riittää.


      • Henri589

        Ok kiitos. Riittääkö vaan illalla?


      • lhlgherigheihe

        Pese kun oot runkannu, mieluite kuse ensi ja sit vedellä bpois nii ei kusi ja sperma haise. Ja henri ok ku kysyit, kaikki näit on miettiny ku kulli kasvaa ja alkaa toimii muuteki ku kusemisee :d


      • Henri589
        lhlgherigheihe kirjoitti:

        Pese kun oot runkannu, mieluite kuse ensi ja sit vedellä bpois nii ei kusi ja sperma haise. Ja henri ok ku kysyit, kaikki näit on miettiny ku kulli kasvaa ja alkaa toimii muuteki ku kusemisee :d

        Juu kiitos.


    • Poika14vvvvv

      Voiko masturboida vaikka on smegma?

      • Oiliko

        Et koska penis


    • fsfsaaaa

      Normi juttu .... suihkua vaan ja se lähtee, kaikillahan näitä on !

    • xxxnettikiusaaja89xxx

      Auttakaa pesin smegmaa pois ja joku random lintu vei mun peniksen mikä on paras tapa metsästää varpusia ?

      • No se on nyt menetetty. Eikun vaan uutta kasvattamaan!


    • Ok...LOL

      Repesin😂

    • NuorilleLuotettavaaApua

      Syöpähän se siellä! Ja homesieni. Siellä iloisesti virnuilevat.

    • Uhaahjjjjj

      Pillu vaa märäks nii eiköhä se sieltä lähe

    • taitaa olla hiivaa kun ei pesemällä lähde pois. Eli käy apteekissa ostamassa Canesten voidetta. Pese esinahan alunen hyvin ja kuivaa, levitä voidetta koko alueelle ja anna vaikuttaa siellä seuraavaan pesuun asti...siis mielellään yön yli ainakin. Toista käsittely jos yksi kerta ei vielä auta tarpeeksi hyvin.

    • XDvastatka

      Voikko vetää kätee jos on tulehtunut muna

      • Häksdee

        Joo totta kai


    • Tulehduksen aikana ei suositella runkkaamista koska se voi pahentaa tulehdusta tai hidastaa sen paranemista. Jos mahdollista niin yritä ainakin vähentää runkkaamistasi tulehduksen aikana ja sitten kun kaikki on kunnossa voit taas jatkaa entiseen tapaan.

    • Ebin

      Tääki ehkä johtu vaan murrosiästä koska silloin esinahka ON kiinni vielä terskas

    • Poika16v

      Lämpimällä suihkuvedellä suihkuttelet penistä ja pikkuhiljaa vedät esinahkaa taakse terska tottuu siihen lämpimään veteen niin pian pystyt jo sormella ja vedellä pesemään smegmaa pois terskasta ja esinahasta, joka päivä kun tätä kokeilee suihkussa niin pian onnistuu kivuitta

    • lääkärimies

      Valkoinen peite ns,.kate on merkki siitä,että peniksessä on hiivatulehdus..katso samalla onko sinulla nivuksissa punoittavaa ja arkaa infektiota.. Sama sieniinf.käytettävä voide tepsii.. Antiseptinen pesu lämpimällä vedellä ja kuivaus, Voit käyttää sienihoitoon tarkoitettua voidetta pesun jälkeen.

    • Anonyymi

      Oon kerran nähny sitä miten sitä saa pois jos ei saa vedetttä nahkaa niin alas

      • Anonyymi

        Kannattaa pitää esinahkaa terskan takana, ei kerry töhnää niin nopeasti, ei haise ja kaiken lisäksi munakin näyttää hiukan "isommalta".


    • Anonyymi

      Itel on sama onglema mut ei seiso enää

    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma ja on ollut jo kaksi vuotta. Oon 16v. Ei tunnu lähtevän pois helpolla eikä viittis ruveta väkivaltasestikaan sitä poistamaan. Penis, kun on ainakin mulla semmonen paikka, että ottaa aika herkästi kipeää etenkin tonne esinahan alle jos sinne menee sörkkimään tai laittaa jotain vahvoja pesuaineita. Kouluterveydenhoitajalla käynti lähestyy ja olis kiva jos tämän ongelman saisi pois ennen sitä.

    • Anonyymi

      Onko se segma vaarallista jos sitä ei pese ku ma en siitä pesemisestä tykkää nii voiko sen vaa antakaa olla jos sitä vähän on siellä

    • Anonyymi

      Onko se smehsm vaarallista ja jos joku vois kertoo mulle et onko sitä pakko pestaa koska jos ei nii sillon mä en välttämättä pese

      • Anonyymi

        Nahka taakse ja PESE!


      • Anonyymi

        Siitä pääsee eroo ku annat toisen pojan nuolla sen pois.


    • Anonyymi

      Hei. Ilmeisesti kyseessä on jostain hiivasieni jutusta. Mutta se on helposti hoidettavissa pois. Käy apteekissa hakemassa reseptivapaa emulsiovoide sieni infektiota poistamaan. Osta joka Frosycort ja Daktacort voide. Käytä voidetta ohjeiden mukaan. Itse käytin aamulla ja illalla. Hyvä pesu, tarvittaessa perus saippualla. Hyvä kuivaus ja voiteen voitelu terkan päältä vedettyyn esinahkaan sekä teskaan. Viikon kuuri, niin asia pitäisi olla kunnossa. Itsellä kaksi päivää ja asia oli hoidettu noilla voitella pois

    • Anonyymi

      syö sitä no balls

    • Anonyymi

      Nahka reippaasti taakse ja pesu

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe