Abilify+efexor

viivivaavi

Syökö kukaan muu näitä yhdessä?
Itsellä ollut efexor 150mg noin 4 vuotta ja nyt uutene abilify 15mg aamuisin.
Aluksi menin lievään hypomaniaan,johon minulla on taipumus.
Mitä kokemuksia muilla on?

5

985

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöppö

      Minä en syö noita kahta lääkettä yhtäaikaa mutta pisti silmään että olet syönyt 4v efexoria. Itse olen syönyt sitä 2,5kk ja tuli mieleen että pääseekö tästä lääkeestä koskaan eroon??? Minulla nostettiin vko sitten annos samaan kun sinulla ja ajattelin että jääkö tähän koukkuun?? 2 pv oli taas tosi huono olo mutta nyt ei enää tunnu missään.... Riippuu varmasti silti siitäkin miksi kenellekin tätä lääkettä määrätään?

      • viivivaavi

        mutta fyysistä aiheuttaa kyllä.Huomaan heti aanulla,jos unohdin ottaa edellisenä päivänä.On fyysisiä oireita.
        Minulle tämä on ollut loistava lääke,ei mitään sivuvaikutuksia(ei ole kolmiolääke).En haluakaan edes lopettaa,sillä ennen lääkitystä olin itsemurhan partaalla.Nyt ok.

        Ja on tuo abilifykin sopinut ihan hyvin.
        Olen kokeillut n.pariakymmentä eri lääkettä,ennen efexorin löytymistä.


      • syöppö
        viivivaavi kirjoitti:

        mutta fyysistä aiheuttaa kyllä.Huomaan heti aanulla,jos unohdin ottaa edellisenä päivänä.On fyysisiä oireita.
        Minulle tämä on ollut loistava lääke,ei mitään sivuvaikutuksia(ei ole kolmiolääke).En haluakaan edes lopettaa,sillä ennen lääkitystä olin itsemurhan partaalla.Nyt ok.

        Ja on tuo abilifykin sopinut ihan hyvin.
        Olen kokeillut n.pariakymmentä eri lääkettä,ennen efexorin löytymistä.

        huomannut saman että jos lääke jää ottamatta aamulla niin hikoilen,voin pahoin ja ehkä hieman huimaakin.. Minulle lääkäri määräsi tätä lääkettä onneksi heti ja se tuntuu sopivan hyvin. Olo on rauhallinen.Sain lääkkeen masennukseen ja syömishäiriöön..


      • viisi vuotta
        syöppö kirjoitti:

        huomannut saman että jos lääke jää ottamatta aamulla niin hikoilen,voin pahoin ja ehkä hieman huimaakin.. Minulle lääkäri määräsi tätä lääkettä onneksi heti ja se tuntuu sopivan hyvin. Olo on rauhallinen.Sain lääkkeen masennukseen ja syömishäiriöön..

        itse käyttänyt 5 vuotta Efexor
        lopetin viikko sitten
        tiputus ensin 150mg - sitten 75mg
        puoli vuotta sitten 37,5 mg - ja pikkuhiljaa joka toinen päivä

        muuten tulee "sähköiskuja" yms

        lääkäri näytti kerran miten voi myös 37,5mg;n puolittaa


      • läskihomo
        viisi vuotta kirjoitti:

        itse käyttänyt 5 vuotta Efexor
        lopetin viikko sitten
        tiputus ensin 150mg - sitten 75mg
        puoli vuotta sitten 37,5 mg - ja pikkuhiljaa joka toinen päivä

        muuten tulee "sähköiskuja" yms

        lääkäri näytti kerran miten voi myös 37,5mg;n puolittaa

        minä lopetin efexor 150mg kuin seinään kun lääkäri ei antanut mitään ohjeita siihen.
        Kivat sähköiskut pään sisällä pari viikkoa mut sit ne alko vähentyy
        mut hyvin menee ilman nyt :)

        Efexor on sellainen että se on hyvä jos sitä tarvii, mutta jos ei tarvi, niin ihan turha käyttää.

        mullaki oli itsemurha-aikeita, mut kun muutin paikkakunnalta toiselle ja sain elämän kondikseen muuten, niin lääkäri ehdotti että lopetetaan.

        efexor kun vie ne masennukset ja itsemurha-aikeet, mutta vie myös elämän pienet ilot, toisaalta paljon parempi olla efexoreissa kuin masentuneena


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe