Tumma vai vaalea?

Blondi mies

Miten tärkeää naisille on miehen hiusten väri (ja samalla myös kulmakarvojen muun karvoituksen väri)? Yleisesti tämä pitkä-tumma-komea tuntuu olevan melko haluttu yhdistelmä. Pitääkö ketään nainen ensisijaisesti vaaleista miehistä?

Itse vaaleana miehenä pidän hieman enemmän bruneteista, mutta vaaleaverikkökin käy kyllä :)

66

7397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisilmäinen ;)

      OLEN AIVAN HULLUNA VAALEAAN MIEHEEN...

      • n 40+

        Vaikka oma rakkaani onkin tummatukkainen (siis EI tummaihoinen) niin silti pidän vaaleita, ei kovin isokokoisia ihmisiä kauniimpina. Sellainen 170-180 cm luonnollisen vaalea mies miellyttää silmää eniten. Mutta näissä sydämen asioissa kun ei näköä ja kokoa katsota - enhän halunnut näyttelyesinettä vaan elämänkumppanin - matkaani on tarttunut tummatukkainen mies. No nythän se jo harmaantuukin, niin että sekin "vika" korjaantuu (vitsi, jollei joku tajunnut).


    • kun mainitsit

      kulmakarvat niin pakko sanoa että vaalea mies jolla vaaleat kulmat ja hyvin vaaleat ripset, oijoi! Punahiuksisilla sama juttu usein, joten nämä kaksi saavat kyllä usein katseen kiinnittymään useampaan otteeseen. Siis vaikka muuten melko tavallisen näköinen, niin nämä saavat huomioni kiinnittymään.

    • akaasi

      Tykkään itse punaisista hiuksista tosi paljon, ja just sellaset hieman vaaleahkot silmäripset ovat jostain syystä viehättävät :).

    • ..............

      Vaalee BLONDI!!

    • *punatukka*

      Pitää myöntää että kyllä se tumma ekana pistää
      silmään. Varsinkin jos on vielä pitkä ja harteikas ja ilman elintasokumpua.
      (tuossa törmäsin ihan järkyttävän komeaan pitkään tummaan polisiin, veisi jalat alta kun oli vielä virkapuvussa)

      Vaaleissakaan ei ole mitään vikaa, tulee semmonen
      norjalais-fiilis. Pääasia on se että vaalea ei ole mikään peroksidiblondattu geelipystytykka vaan luonnollisen vaalea ja naturelli.
      Ne feikit on meleko naurettavia :o)

      Vaalean miehen pitää suosia pukeutumisessa
      semmoisia värejä jotka ei sodi ihonväriä vastaan; eli unohda mustat, punaiset, ja varsinkin lilat tai räikeät värit.

      Suosi ruskeaa, sinisen ja harmaan eri sävyjä,
      luonnonvalkoista.

      Kokonaisuus nimittäin ratkaisee :o)

      • asioista jotain

        tietävän, niin mitä värejä tälläisen melko tumman (ristiverinen?) miehen pitäisi suosia? Pitääkö vaatteet oikeasti valita hiusten ja muun karvoituksen värin mukaan, vai oliko viestisi provo?

        M25


      • naisenpuolikkaan
        asioista jotain kirjoitti:

        tietävän, niin mitä värejä tälläisen melko tumman (ristiverinen?) miehen pitäisi suosia? Pitääkö vaatteet oikeasti valita hiusten ja muun karvoituksen värin mukaan, vai oliko viestisi provo?

        M25

        höpötystä tuo edellinen.

        Ei tiedä kyllä vaatteiden värien valinnasta yhtään mitään.


      • vinkkiä jos
        naisenpuolikkaan kirjoitti:

        höpötystä tuo edellinen.

        Ei tiedä kyllä vaatteiden värien valinnasta yhtään mitään.

        itse tiedät! :D

        M25


      • *punatukka*
        asioista jotain kirjoitti:

        tietävän, niin mitä värejä tälläisen melko tumman (ristiverinen?) miehen pitäisi suosia? Pitääkö vaatteet oikeasti valita hiusten ja muun karvoituksen värin mukaan, vai oliko viestisi provo?

        M25

        Jos et ole ihan tumma niin esimerkiksi
        metsänvihreä väri vosi olla sulle ok,
        tai sitten "ukkospilvensininen", tarkoitan
        näillä molemmilla harmaaseen taitettuja värejä.
        Samoiten tumma ruskea.

        Karvoituksen ja lähinnä ihonvärin mukaan joo.
        Semmosta miestä on mukava katsella, joka on edes
        vähän panostanut pukaeutumiseen, rennon huolitelluulla tyylillä, eikä vedä päälle lököverkkareita ja tuulipuvun takkia.

        ja yksi mikä minun silmiini aina osuu on nahka;
        en tarkoita niittirotseja vaan ihan ryhdikästä
        ja siistiä nahkatakkia. Se antaa ihmiselle arvokkuutta.

        vaikka seuraava kirjoittaja väitti että en asiasta tiedä mitään niin hälle tiedoksi että olen
        esiintynyt useasti muotinäytöksissä.
        meilä on sekä nais- että miesmalleja.
        Itse emme tee asuvalintoja, ne tekee stylisti, mutta kyllä vaatteilla saa paljon aikaiseksi.
        Voi korostaa tai häivyttää jotain piirteitä
        itsessään.

        Mun ihannemies on pukeutunut istuviin (varsinkin takapuolesta) farkkuihin, sopivasti ihonmyötäiseen villapaitaan /puvillapaitaan ja vaikkapa siihen nahkatakkiin. Hiukset saa olla pitkät tai lyhyet, kunhan ovat hyvin leikatut.

        Asusteet siihen kaupan päälle; siistit kengät,
        samoin vyö, hanskat ja mahdollisesti kaulahuvi
        (ei se mummon pitsiliina, jota nykysin paljon näkee)


      • sitten että
        *punatukka* kirjoitti:

        Jos et ole ihan tumma niin esimerkiksi
        metsänvihreä väri vosi olla sulle ok,
        tai sitten "ukkospilvensininen", tarkoitan
        näillä molemmilla harmaaseen taitettuja värejä.
        Samoiten tumma ruskea.

        Karvoituksen ja lähinnä ihonvärin mukaan joo.
        Semmosta miestä on mukava katsella, joka on edes
        vähän panostanut pukaeutumiseen, rennon huolitelluulla tyylillä, eikä vedä päälle lököverkkareita ja tuulipuvun takkia.

        ja yksi mikä minun silmiini aina osuu on nahka;
        en tarkoita niittirotseja vaan ihan ryhdikästä
        ja siistiä nahkatakkia. Se antaa ihmiselle arvokkuutta.

        vaikka seuraava kirjoittaja väitti että en asiasta tiedä mitään niin hälle tiedoksi että olen
        esiintynyt useasti muotinäytöksissä.
        meilä on sekä nais- että miesmalleja.
        Itse emme tee asuvalintoja, ne tekee stylisti, mutta kyllä vaatteilla saa paljon aikaiseksi.
        Voi korostaa tai häivyttää jotain piirteitä
        itsessään.

        Mun ihannemies on pukeutunut istuviin (varsinkin takapuolesta) farkkuihin, sopivasti ihonmyötäiseen villapaitaan /puvillapaitaan ja vaikkapa siihen nahkatakkiin. Hiukset saa olla pitkät tai lyhyet, kunhan ovat hyvin leikatut.

        Asusteet siihen kaupan päälle; siistit kengät,
        samoin vyö, hanskat ja mahdollisesti kaulahuvi
        (ei se mummon pitsiliina, jota nykysin paljon näkee)

        miksi väitit ettei tumma sovi vaalealle?

        Kaikkein pahintahan on käyttää liikaa haaleita värejä jos on vaalea tai tosi kirkkaita.

        Osa noista väreistä joita mainitsit voi menetellä tosin mutta mikä esimerkiksi mustassa on vikana?

        Mustahan käy käytännössä kaikille.


      • sen verran
        sitten että kirjoitti:

        miksi väitit ettei tumma sovi vaalealle?

        Kaikkein pahintahan on käyttää liikaa haaleita värejä jos on vaalea tai tosi kirkkaita.

        Osa noista väreistä joita mainitsit voi menetellä tosin mutta mikä esimerkiksi mustassa on vikana?

        Mustahan käy käytännössä kaikille.

        tuota että pelkästä hiusten väristä ei voi määrittää kaikkea vaan riippuu myös ihon väristä sekä myös vähän ihmisen koostakin.

        Osallahan juuri tummat vaatteet tuovat kivan kontrastin vaaleisiin hiuksiin. Värisymmetrianhan mukaan voisi muuten valita vaikka ruskeita yms. värejä mutta miesten värivalikoimat voivat olla aika erilaisia kuin naisilla vaatteissa.


      • *punatukka*
        sitten että kirjoitti:

        miksi väitit ettei tumma sovi vaalealle?

        Kaikkein pahintahan on käyttää liikaa haaleita värejä jos on vaalea tai tosi kirkkaita.

        Osa noista väreistä joita mainitsit voi menetellä tosin mutta mikä esimerkiksi mustassa on vikana?

        Mustahan käy käytännössä kaikille.

        Mutta se on aivan liian voimakas väri jos on
        kovin vaaleaihoinen, esim tässä tapauksessa
        jos on vaaleat hiukset, kulmakarvat ja silmäripset.

        Vaalealle käy tummat värit, kuhnan ne ovat murrettuja.

        ja toisinpäin, ei tummaihoiselle käy ihan valkeat / vaaleat värit. Mun mies on tosi tumma
        ja hän käyttää paljon mustaa ja jopa punaista,
        mutta enpä oo ikinä nahnyt mitään valkoista hänellä, olisi aika outo näky.

        Jos tumma haluaa, ja on valea niin tumman(sini)harmaa vosi olla oikea väri. Ja voihan esim paidassa olla tehosteena kuvioita, raitoja etc jos olo tuntuu kovin olmilta...


      • tuo mitä
        *punatukka* kirjoitti:

        Mutta se on aivan liian voimakas väri jos on
        kovin vaaleaihoinen, esim tässä tapauksessa
        jos on vaaleat hiukset, kulmakarvat ja silmäripset.

        Vaalealle käy tummat värit, kuhnan ne ovat murrettuja.

        ja toisinpäin, ei tummaihoiselle käy ihan valkeat / vaaleat värit. Mun mies on tosi tumma
        ja hän käyttää paljon mustaa ja jopa punaista,
        mutta enpä oo ikinä nahnyt mitään valkoista hänellä, olisi aika outo näky.

        Jos tumma haluaa, ja on valea niin tumman(sini)harmaa vosi olla oikea väri. Ja voihan esim paidassa olla tehosteena kuvioita, raitoja etc jos olo tuntuu kovin olmilta...

        sanoit.

        Samaa mieltä olen.

        Olen siis tuo edellinen.


      • Anonyymi
        *punatukka* kirjoitti:

        Jos et ole ihan tumma niin esimerkiksi
        metsänvihreä väri vosi olla sulle ok,
        tai sitten "ukkospilvensininen", tarkoitan
        näillä molemmilla harmaaseen taitettuja värejä.
        Samoiten tumma ruskea.

        Karvoituksen ja lähinnä ihonvärin mukaan joo.
        Semmosta miestä on mukava katsella, joka on edes
        vähän panostanut pukaeutumiseen, rennon huolitelluulla tyylillä, eikä vedä päälle lököverkkareita ja tuulipuvun takkia.

        ja yksi mikä minun silmiini aina osuu on nahka;
        en tarkoita niittirotseja vaan ihan ryhdikästä
        ja siistiä nahkatakkia. Se antaa ihmiselle arvokkuutta.

        vaikka seuraava kirjoittaja väitti että en asiasta tiedä mitään niin hälle tiedoksi että olen
        esiintynyt useasti muotinäytöksissä.
        meilä on sekä nais- että miesmalleja.
        Itse emme tee asuvalintoja, ne tekee stylisti, mutta kyllä vaatteilla saa paljon aikaiseksi.
        Voi korostaa tai häivyttää jotain piirteitä
        itsessään.

        Mun ihannemies on pukeutunut istuviin (varsinkin takapuolesta) farkkuihin, sopivasti ihonmyötäiseen villapaitaan /puvillapaitaan ja vaikkapa siihen nahkatakkiin. Hiukset saa olla pitkät tai lyhyet, kunhan ovat hyvin leikatut.

        Asusteet siihen kaupan päälle; siistit kengät,
        samoin vyö, hanskat ja mahdollisesti kaulahuvi
        (ei se mummon pitsiliina, jota nykysin paljon näkee)

        Kun aikoinaan etsin kumppania' ei hiusten väri ollut sijalla mitään. Ikä' pitkä tukka kun oltiin 70-luvun alussa' ja ei tanssi ns tansseja' vaan on hippi tai ...
        Nyt oon yksin' tää puoliso kuoli' oon nähny unta mustatukkaisesta' pitkähkö kiharahko tukka ja norm vaalea iho. En usko et löydän' ei varsinkaan vastaan tupsahda. Mut elättelen' tiedä mitä tulee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun aikoinaan etsin kumppania' ei hiusten väri ollut sijalla mitään. Ikä' pitkä tukka kun oltiin 70-luvun alussa' ja ei tanssi ns tansseja' vaan on hippi tai ...
        Nyt oon yksin' tää puoliso kuoli' oon nähny unta mustatukkaisesta' pitkähkö kiharahko tukka ja norm vaalea iho. En usko et löydän' ei varsinkaan vastaan tupsahda. Mut elättelen' tiedä mitä tulee...

        Siis sovimme yhteen astrologisesti' mun kuu oli synastrisssa hänen aurinkonsa kanssa yhtymässä. Ja' mikä parasta' mun mars ja venus hipsutteli kumppanini vastaaviin kohtiin' vaikka ona seksini on lievädti sanottuna vaatimatonta että kumppani oli varustettu oinasmaisella energialla


    • enemmän

      tummista miehistä. Vaaleat ei jotenkin ole minun makuuni, sorry : ( Tämä johtuu ehkä siitä että itsekin olen tumma. Naisista tummat ovat mielestäni myös kauneimmat kuin vaaleat jotka useimmiten eivät näytä miltään ilman meikkiä.

      • Vaaleat naiset

        on monesti jopa jossain määrin rumia ilman meikkiä. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Luonnostaan tummat naiset rulettaa! :)


    • keltainen.

      Minä tykkäisin malarian keltaisesta, sellaisesta aneemisesta. Vähän kuin blondimiehet, mutta keltaisempi.

    • kovasti

      Vaalea sporttinen mies on minun unelmani! En tykkää ollenkaan tummista miehistä. Vaalea mies valoitti sydämeni. Hän on paras!

      • Kkkkkkkkkk99

        Heh. Mä oon just semmonen mut oon aika nuori viel xd


    • JanikaL

      vaalee pitkä tukka miehellä on ainut mikä sytyttää mut.. Tosin nyt yritän tummaa, koska sillä on hyvä luonne. ..oon tylsä

    • Blondi itsekin

      Tähän blondi-kannatuskerhoon yksi jäsen lisää! Muhun ei jostain syystä tummat miehet useimmiten kolahda, varsinkaan ruskeasilmäiset. Ja noi "etelän tummat kaverit" saa ihan ihon kananlihalle..uhh..Ei sytytä ei sitten millään. Kyllä vaalea tai vaaleahko mies on usein viehättävin silmälle. Vielä kun on siniset silmät, suora nenä ja vaaleat huulet (ettei mitään ruusunpunaisia) ja karvoitusta mielellään sillai normaalin rajoissa, niin kyllä kääntyy pää.

      • Ei maantieharmaata.

        Värijutut tms pinnallisuudet ei kyllä päde jos kunnolla kolahtaa.. =)


    • Blondi mies

      Mukavasti tullut vastauksia! Kiva kuulla, että blondiakin suositaan :)

      • kuin martiini

        Minä haluan sen blondin miehen. Lyhyt tukka, siniset silmät, suora katse, mahtava asento, tyylikäs, hoikka, oikea mies, James Bond - Daniel Craig- on yhtä komea kuin tämä mies... Olen myyty.


      • naiset suosii

        tummia johtuu juuri siitä, että tummat eivät näytä niin kalpeilta ja heillä on voimakkaammat kasvon piirteet. Vaalea mies vaaleine hiuksineen ja vaaleine kulmakarvoineen näyttää usein aika vaisulta. Sama juttu on vaaleissa naisissa, mutta naiset saa meikelle peitettyä ja paranneltua kasvojaan niin paljon, että miehille on usein ihan sama onko blondi vai brunette. Toki luonnostaan hyvän näköisiä blondeja on sekä miehissä, että naisissa. Mutta jos otettas meikit pois ja katsottaisiin onko luonnon blondit vai tummat paremman näköisiä, niin veikkaisin, että tummat voittaa. Suurin osa näistä "maailman kuumimmista" blondeista ei edes oikeasti ole blondeja vaan hiukset vaalentaneita brunetteja.


    • ja pitkät

      ovat todella seksikkäitä, esim. nämä italiaanot tai jos on vähän sellaista itämaista verta... aaaaah :)

      niille ei kyllä moni tavallinen mies pärjää.....

      • varmaan tarkoitit

        että suomalaiset miehet eivät pärjää koska kyllähän "italiaanot" ja "itämaalaiset" ovat aivan yhtä taviksia kuin kaikki muutkin.

        Riippuu siihen mihin tottuu.

        Osalle vaaleat ovat aika kovaa valuuttaa Etelässä päin taasen.


      • ovat

        En tykkää latinoista. Juuri nämä hoikat vaaleat miehet ovat täydellisiä. Tyylikäs suomalainen mies on 10 kertaa hurmaavampi kuin latinot!


      • täysin
        ovat kirjoitti:

        En tykkää latinoista. Juuri nämä hoikat vaaleat miehet ovat täydellisiä. Tyylikäs suomalainen mies on 10 kertaa hurmaavampi kuin latinot!

        minä taas itse pidän vähän tummemmista miehistä, ovat vaan jotenkin todella komean näköisiä. en tietenkään tarkoita kaikkia, onhan rumia yksilöitä jokaisessa "rodussa"

        mutta vaaleissa ja haaleissa miehissä on vain se, että he ovat jotenkin tylsän näköisiä. eivät yleensä kauhean kiehtovia :S


    • jos saa tilata

      ... ja mielellään pitkä, timmi ja korkeat poskipäät ;)

      • ja..

        Naisella sitten pitää olla kunnon silikoni-meijerit ja paksut huulet. Mielellään anorektisen laiha myös. " korkeat poskipäät ;) " wtf???!!!


      • nainennainenneinen
        ja.. kirjoitti:

        Naisella sitten pitää olla kunnon silikoni-meijerit ja paksut huulet. Mielellään anorektisen laiha myös. " korkeat poskipäät ;) " wtf???!!!

        viikinkityyppi saa mut aivan heikoksi. Tiedän tarkkaan, minkälaisesta miehestä fyysisesti tykkään, sellainen vaalea ulkosaariston kalastajatyyppi, pitkäjäseninen, ja pöksyistä paljastuu vaalea slaba. Sitä on sitten mukava imeskellä, nam :D

        Onneks näistä pystyy käytännössä joustamaan, ihminen on kokonaisuus, joten muunkin väriset ja -muotoiset on kelvanneet. Tummat, vaaleat ja punapäät, tukattomatkin.

        Loppukommenttina vielä: Kun välillä tykkään myös tytöistä, niin sellainen tumma ja tulinen tyttö nappaa heti mielenkiintoni. Minäkö kaksijakoinen ;)


      • nainennainenneinen
        nainennainenneinen kirjoitti:

        viikinkityyppi saa mut aivan heikoksi. Tiedän tarkkaan, minkälaisesta miehestä fyysisesti tykkään, sellainen vaalea ulkosaariston kalastajatyyppi, pitkäjäseninen, ja pöksyistä paljastuu vaalea slaba. Sitä on sitten mukava imeskellä, nam :D

        Onneks näistä pystyy käytännössä joustamaan, ihminen on kokonaisuus, joten muunkin väriset ja -muotoiset on kelvanneet. Tummat, vaaleat ja punapäät, tukattomatkin.

        Loppukommenttina vielä: Kun välillä tykkään myös tytöistä, niin sellainen tumma ja tulinen tyttö nappaa heti mielenkiintoni. Minäkö kaksijakoinen ;)

        Ripset, kulmakarvat ja muut karvat tällä esittelmälläni ihmistyypillä ovat yleensä tummanvaaleat tai vaaleat - alkuperäinenhän kysyi sitä.

        Mutta kuten sanottu, joustan.


    • .....

      Tumma ja tulinen sen olla pitää, ei mikään blondi maitopoika.

      • jyllää!

        Olen blondi mies mutta tuskinpa maitopoikana pitäisit.

        Enemmän taitaa keskimäärin olla noissa tummissa niitä maitopoikia kuin Suomen vaaleissa viikingeissä!


    • väliä.

      Tummat ehkä kääntävät pään mutta itse olen kuitenkin aina seurustellut vaaleiden kanssa. Hiusten värillä ei ole mitään väliä. Itse olen blondi.

      • Maaliskuun Idus

        ne on aina munkin pään kääntäneet, mutta vaikka ikää on jo 40 , niin nyt vasta seurustelen ensimmäisen kerran tumman miehen kanssa.

        Mitä noihin värivalintoihin tulee, sanoisin että ihonväri on loppupeleissä ratkaisevampi tekijä kuin hiusten väri. Itselläni on mustanruskea tukka, ja sellainen hieman keltaiseen vivahtava ihonväri. Minulle siis eivät sovi esimerkiksi murretut värit, tulee ihan zombie vaikutelma. Hyviä värivalintoja sen sijaan ovat kaikki syksyn värit, sekä musta ja valkoinen.


    • tykkää blondista

      näin minun kohdalla. Toki poikkeus vahvistaa säännön.

    • itse blondie

      niin vaalea.
      Poikkeus vahvistaa säännön, mutta jos johonkuhun kiinnitän huomiota ulkonäön perusteella, mies on todennäköisesti vaalea.
      Vielä hiukan "surffari look", niin *wau* ;)

    • vaalea mervi

      Itse olen vaalea nainen, ja miesmakuni on tummahiuksisten puolelle menevä. Tummat hiukset ja siniset silmät ovat miehellä tosi kivat :-)

      Olen törmännyt myös hyvännäköisiin vaaleatukkaisiin, joten tsäänssit ovat aika fifty -sixty ;-)

    • ****

      Kiva lukea että naiset tykkäävät noinkin paljon vaalea hiuksisista miehistä. On ollut sen verran huono kysyntä että olen ajatellut johtuisiko se väärästä hiusten väristä. Kiitos kaikille neidoille jotka pidätte meistä vaalea hiuksisista:)

    • itsekin blondi :)

      Vaalea mies olisi ihana! Jännä selittää tätä mutta oikeastihan tuolla hiusten värillä ei mitään merkitystä oo.. ja se vaihtuu varmasti elämän varrella. Tällä hetkellä kuitenkin oon jotenkin mieltyny blondeihin ja ne siis myös kiinnittää helpommin mun huomion :) Tää mun ihmeellinen mieltymys ei kuitenkaan sulje pois etten vois ihastua tummaan mieheen :D

      Tuolla aiemmin joku puhu pituudesta. Sillä ei oo ainakaan mulle mitään merkitystä!

      Vaikka yleisesti tuntuukin että kaikki naiset haluaa sen tumman ja tulisen miehen nii mitä miehet sitten haluaa?? no tumman ja tulisen naisen! siltä musta on ainakin alkanut tuntua.

    • vaalea naineeeen

      Tummat hiukset ja kulmat, nams! Silmien värillä ei ole niinkään väliä :)
      Pidän tummahiuksisista miehistä, koska olen itse vaalea. Vaaleat miehet on jotenkin...valjuja.

      • Tumma mies

        Heh, itsellä ihan samat fiilikset vaaleista naisista! :D


    • pikkupiru # 100

      " Pitääkö ketään nainen"

      ei noin, vaan pitääkö KUKAAN nainen... toi "ketä sano" ja "pitääkö ketään" yms. kuullostaa ihan dorkalle...

    • Lollipoppi1234567891

      Jos miehellä on vaaleat hiukset ja siniset silmät niin kyllä nappaa.

    • Ruskeatukkainen N

      Vaaleat hiukset ja etenkin vaaleat silmät vievät jalat alta! Tummia on maailma täynnä, vaaleat ovat pohjoisen suuri aarre :)

      • brunette itsekin

        Minusta taas tummat silmät ja tumma tukka suomipojalla ovat katsomisen arvoinen harvinaisuus, vaaleita silmiä ja hiuksia kun on joka nurkalla. Ulkomaalaiset eivät kiinnosta, ennenkuin kukaan keksii länkyttää mitään.


    • Rockababy

      Blondi mies on ihanuutta, ja viel ku on ne ihan siniset simmut nii aijaijai

    • lyxfjolla->burlesque

      Minussa herää kipinä jos mies sen kipinän sytyttää.

    • tummakulmainennainen

      Tummat kulmat on ihanuutta, tumma tukka myös. Täydellistä, jos yhdistetään vaaleisiin silmiin, mutta tummatkin käy.

      Itse seurustelen tosin ristiverisen kanssa, joten ei tuo toki ainut kriteeri ole. Mutta ihan vaaleat ei kyllä sytytä.

    • --M m__

      Olen huomannut pitäväni enemmän tummista kuin vaaleista, no hah, siksi kaik kun aviomies on vaalea ja sinisilmäinen katselen tällaisia miehiä, aaarggh jotain tässä kaverissa on joka sytyttää koko kropan
      http://www.youtube.com/watch?v=IXujTKIrUR0

    • Pyry_the-imijä

      Itse tykkään imeskellä kulmakarvojani, olen vaalea ja täysin blondi. Haastakaa itsenne ja imekää omia kulmakarvojani, minulla on erittäin vaativa naismaku ja kulmakarvojen pitää olla imeskeltävien näköisiä. :)

    • dwww

      Mitä mieltä olette täysin suomalaisesta melkein mustahiuksisesta ja vihreäsilmäisestä? omistan voimakkaat kulmakarvat

    • blondi mies paras

      Mun ihannemies olisi n. 165-175cm pitkä. Mahdollisimman vaaleat hiukset, jään siniset silmät ja mahdollisimman isot silmät omaava komistus. sellaisen kun saisin...

    • makuasia, mutta...

      Tummahiuksinen, sini- tai vihreäsilmäinen mies kääntää mun pään. Blondeista en ole kiinnostunut koskaan.
      Sitten kun on vielä se pitkä ja hoikka, niin kyllä kiitos!

    • N-25

      Ainoat mitkä itselle ei kelpaa on punatukkainen mies ja sellainen musta-violetti-punainen mikä lie värjätty ja kynitty kananperse hiuslook.

    • Kesäkisssaa

      Värillä ei väliä, kunhan on juoppolalli, joka mulla täksi kesäksi hakusessa.

      Ex-mies on tuollainen tumma, komea adonis ja tietty juoppolalli.

    • dsjföalskfj

      Ihastuksellani on ruskettuva iho, keskiruskeat hiukset, tumma lyhyt parta, ja meripihkan väriset silmät, joissa vähän vihreää. Hän on kotoisin täältä Keski-Euroopan maasta, jossa asun, ja ensimmäisen kerran kun silmiinsä katsoin, meinasi jalat lähteä alta. En ole samanlaisia silmiä nähnyt kenelläkään. Harmi, että hän on jo rakkautensa löytänyt... Voin vain haaveilla salaa.

      Mutta yleisesti ottaen tykkään parrasta/sängestä ja tummilla se erottuu parhaiten Unkarissa on paljon tummahiuksisia ja vihreäsilmäisiä, Itävallassa tummia ja sinisilmäisiä - molemmat äärimmäisen viehättäviä yhdistelmiä.

    • Kkkkkkkkkk99

      No oon poika jolla on vaaleat hiukset mutta en kuitenkaan blondi ihan, mut siis mä oon huomannut että näytän ihan hyvältä Ruskea tukkaisena (jos kuvittelen itteni sillee) ja myös vaalea hiuksisena ja mul on siniset silmät mut oon huomannu et tytöt tykkää musta hiusten väristä riippumatta:)

      • Kkkkkkkkkk99

        Ja tytöt tykkää musta vaalea tukkaisena


    • tietysti-

      Vaalea viikinki tyyliin Marco.H on jotain herkullisen eksoottista. Mutta ei ne kaikki blondimiehet, pitää olla sitä jotain kuten Markolla.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään väliä värillä vaan KEMIOILLA!

    • Anonyymi

      The Man Termos-Steppuli on luonnostaan tummahiuksinen, mutta värjäyttää hiuksensa vaaleilla raidoilla, MIKSI ????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe