Vihdoikin vihille

Priitta Haapalainen

Uskon ikuiseen rakkauteen, kunhan se oikea löytyy... omalla kohdallani tie oli pitkä ja kivikkoinen. Luulen löytäneeni sen ainoan ja oikean ja toivon rakkautemme kestävän elämämme loppuun saakka. Sanoimme rakastavamme toisiamme niin myötä kuin vastamäessä S-salmen kirkossa läheisten läsnäollessa tapaninpäivänä 26.12. viimevuonna.

11

6923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdä

      elämäsi munauksen

    • jokaisen kohdalla

      siihen asti kun on vihille menty mutta ootahan niin asiat voivat muuttua. Hyvä sinulle jos onni kestää mutta kovin on paljon niitä joille se oikea ei ole ollutkaan se oikea ja moni on joutunut sen karvaasti kokemaan. Olen yksi heistä.Mekin sanoimme rakastavamme niin ylä-kuin alamäessä mutta kyllä se rakkaus on kaikonnut ja tilalle tullut tyhjyys. Mutta toivon että teillä onni kukoistaa ja ettet joudu pettymään sitten kun tosiarki koittaa.

      • pari.

        Avioliittoon ei johda vain syvä rakkaus, se on kokopäivä työ 24/7 jossa joka päivä tulee muistaa toista osapuolta kunnioittamalla hänen ajatuksiaan ja valintojaan. Pitäkää keskusteluyhteydet avoinna ja ratkokaa riidat saman päivän aikana niin ne eivät jää katkerina roikkumaan ja joihin taas palataan kun on uutta riidan aihetta. Vanhoja asioita ei tule jäädä kaivelemaan.
        Päivä kerrallaan.
        Isot ja pienet yhteiset valinnat tulee ottaa huumorilla vastaan jos on erimielisyyksiä.


      • yyiipeee
        pari. kirjoitti:

        Avioliittoon ei johda vain syvä rakkaus, se on kokopäivä työ 24/7 jossa joka päivä tulee muistaa toista osapuolta kunnioittamalla hänen ajatuksiaan ja valintojaan. Pitäkää keskusteluyhteydet avoinna ja ratkokaa riidat saman päivän aikana niin ne eivät jää katkerina roikkumaan ja joihin taas palataan kun on uutta riidan aihetta. Vanhoja asioita ei tule jäädä kaivelemaan.
        Päivä kerrallaan.
        Isot ja pienet yhteiset valinnat tulee ottaa huumorilla vastaan jos on erimielisyyksiä.

        ootte jo varmaan eronnu??
        Ensin ollaan niinn rakastuneita, ja sitte kun tulee eka kunnon riita, mennään vieraaseen syliin ja hakataan akka/ukko..
        sitte huudetaan haistavittu tukiturpas huora/pukki ja haetaan ero


    • ihan oikein teit

      jos rakastaa ja kunnioittaa toista, se joka sen turuilla ja toreilla kertoo ja haluaa kertoa on rohkea ja oikea aito ihminen, täällä voit valitettavasti saada katkerat kommentit mutta tiedän ettet välitä sinulla on rakkaus, hyvä sinä ja te.

    • Hankisääski

      No, Priitta kuin kävikään...oliko Tapani se oikea....vai tää karjatalouskosmetoloogi se pareempi panomies?

      • yksmuru

        vieläkös se hankissääskee vanha suola janottaa---eikös sullakin pitäny olla uus kulta?


    • Vihille

      Onnea tulevaisuuteen!! Mulle luvattu häitä kun viiskymppiä tulee täyteen ensi kesänä, sehän olis mahtava syntymäpäivä lahja, päästä naimisiin. Ollaan oltu yhdessä joitakin vuosia ja rakkaus senkuin syvenee ja paranee. Hän on mulle se paras mies mitä koskaan olen toivonut.

      • ksdmk

        Ai, sulle jäi sitte se Musta Pekka. No, jollekulle se aina jää. Voimia omaisille.


    • alanlepakoksi

      Jos on todella ihanaa niin sillä myös kääntöpuoli, mistäs tiedätte mitä se mies ajatelee kun teitä *anee! Miehet on miehiä, en luota enää lainkaan, jos vaan yksin päästätte risteilylle tai baariin niin satavarmasti heti jonkun tisseis kiinni ja pöksyihin pyrkimäs kun tilaisuus tulee.

    • Anonyymi

      No miten sen rakkauven kans...kun firmas kaatui ja velat jäi biskaas nii löytyi yx kyrpä joka maksi velekas ja si lempee niin paljon että riitti..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe