C2 tyyppiviat

ostoa harkitseva

Harkinnassa ostaa uudehko C2 VTR:rä.

Mitä vikoja ko autosta löytyy? onko harkinnan arvoinen auto?

Kokemumuksia..

37

15511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja 38tkm

      mittarissa. ei mitään vikoja. tuo 1.4 kone aavistuksen tehottoman oloinen, mutta mäkeen vähän enemmän vauhtia niin se siitä. kulutus ollut välillä 6,2-6,8. ja nuo muutamat huollot mitkä ollut, niin yllättävän edullisia nekin. suosittelen kaiken puolin.

    • Ei muuta tarvitse C2

      C2:lla pärjää kun muistaa laittaa nokkasuojan kiinni.

    • patinkoki nro 3

      Kerron C3:sestani kun se on teknisesti lähes sama kottero. lista vaihdetuista osissta, osa meni takuu aikana ja osa ei:

      ovien lukot
      tiiviste etuikkunaan
      raidetanko
      3kpl alatukivarren pallonivel
      kaasuläpän runko
      ruiskun suuttimet
      peruutusvalon katkaisija
      valoumpiot eteen kun ei korkeussäätö toiminut
      etujouset (katkesi)

      Ruiskun suutinasia on varmatikkin jo nykymalleissa kunnossa, sillä vika johtui siitä, että suuttimen päälle pääsi tulemaan vettä pissapojna ruiskujen kautta. Samoiten raidetankohomma on varmastikkin jo hoidettu, sillä minulla meni noin vuosi kolinaa kuunnellessa,ennen kuin tehtaalta tuli lupa asia korjata. (oisko tehtaalla paranneltu mallia. Vehon huoltoon olen ollut melko tyytyväinen

      Muuta huomioitavaa

      Auton penkkien pehmusteet eivät ole kovin pitäikäisiä. Kuskin penkki on jo melko vetelä. Tosin järkikin sanoo, että jos istuin on uutena jo pehmeähkö, niin tottakai se on pehmeä käytön jälkeen. Vertaan penkkiä vamoni Octaviaan, joka on 200000km ajettu ja siinä on edelleen erittäin ryhdikäs kuskin penkki. Ero apukuskinpenkkiin on hyvin pieni. Ylimääräisiä nitinöitä ja narinoita on citikassani ollut hyvin vähän. Siinä mielessä jännä auto tuo citikka, että en ole kyllästynyt siihen pahasti vieläkään, yli 5 vuoden ajon jälkeen. Tekninen laatu vain mietityttää. Siinä on uudesta saakka ollut joskus ilmenevää pikku nykimistä, mutta se on pysynyt aina saman laisena, joten olisiko se "ominaisuus". Se on silti asia, mikä mietityttää. Jonakin päivänä se varmasti selviää kun jättää lopullisesti tielle.

      autollani on ajettu 99000 ja on vuosimallia 03

      • ceekaks

        että näissä ei todellakaan saa käyttää kuin sitikan omia (suosittelimiaan) sytytystulppia. Tiedän, että kuulostaa kummalta, mutta omasamme pikkukakkosessa asia havaittu nyt kaksi kertaa. On ihan sama miten hyvä laatuiset muut sytytystulpat ovat, mutta kun eivät vaan pelaa autossa. Aiheuttavat juuri tuota nykimistä.
        Muuten meidän kärryllä ajettu (-07) 110tkm, ainoa "vika" kuskin puolen etutukivarren takapusla. Eli seuraava vaimon auto on kanssa varmasti samanlainen. Sitikka näköjään osaa valmistaa hyvin näitä pikku kotteroita, mutta isompien kanssa sitten on ongelmia- ehkä enemmänkin.


      • DeeÄssä

        Joo, cityautoksi melkoisen näppärä ja edullinen kärry. Tosin matka-ajossa tuo pikkumoottori alkaa nostaa kulutusta varsinkin jos on vähän tavaraa mukana. Edulliset käyttökulut. Vikoja mulla ei oo ollu 90tkm aikana kuin tuo nykiminen joka johtui jostain läppäkotelon anturista (vaihto 10 min), vaihteensiirtovaijerit meni poikki(300€) sekä etujousi meni poikki, mutta menee niitä muistakin uusista autoista. Eli ihan perushalpa ylläpitää. Poikkeavia juttujakin kuullut, mutta on se ajotyylistäkin kiinni miten auto kestää. Esim vesilätäköihin ei kannata ajella kovinkaan lujaa nykyautoilla eikä mökkitiellä huristella pitkin "nimismiehen käppyrää".
        Kaiken saa rikki, mutta onhan sitikalla vanha sähkövikainen maine, jota ei kovin helposti mielletä toisin. Nykyään sähkötkin tulee muutamalta toimittajalta ja kokoonpano suoritetaan tehtaalla. Väyläsähköt on mahdollistanut sen, että enää ei ihan kuka vaan pääse räpläämään esim radiota uusiksi ja siten aiheuttamaan haittatekijöitä järjestelmään. Nykyään kuljen DeeÄssällä.....


    • Sitikka.............

      Moottori vaihteisto ei kestä....ja jokuisia sähkövikoja: eli mikään ei toimi.. osta pois saat haastetta ja kunnolla! osta kuitenkin auto jolla voi ajaa: toyota tai nisani vaikkapa vanhempikin niin saat harrastaa sitikan vikoja ja kunnolla

      • jotakin sitikkaa

        vastaan, kun noin valehtelet? Edelliset kirjoittajat kertoivat asiallisesti omista kokemuksistaan. Hyvistä ja huonoista. Näistä kirjoituksista tuli hyvin esiin se, että kyllä Citikan omistajat rehellisesti arvioivat autojaan.
        Ainoa automerkki, jossa ei muka koskaan ole vikaa on Toyota. Siis täällä Citroen palstalla.


      • 12
        jotakin sitikkaa kirjoitti:

        vastaan, kun noin valehtelet? Edelliset kirjoittajat kertoivat asiallisesti omista kokemuksistaan. Hyvistä ja huonoista. Näistä kirjoituksista tuli hyvin esiin se, että kyllä Citikan omistajat rehellisesti arvioivat autojaan.
        Ainoa automerkki, jossa ei muka koskaan ole vikaa on Toyota. Siis täällä Citroen palstalla.

        Citikassa ei ole mitään vikoja ne on pelkästään kulttuurista ym johtuvia ominaisuuksia joihin on jo varauduttava heti ostoaikeissa siis jo silloin kun olisi mahdollisuus valita rapumerran sijasta auto.


      • kiinnostunut niistä
        12 kirjoitti:

        Citikassa ei ole mitään vikoja ne on pelkästään kulttuurista ym johtuvia ominaisuuksia joihin on jo varauduttava heti ostoaikeissa siis jo silloin kun olisi mahdollisuus valita rapumerran sijasta auto.

        rapumerroista sitten, kun täällä oksentelet?


      • 12
        kiinnostunut niistä kirjoitti:

        rapumerroista sitten, kun täällä oksentelet?

        ja ilmoittaa hienotunteisesti, ettei ranskalaisella sardiinipurkilla ja oikeilla autoilla ole mitään yhtäläisyyttä vaikka niittenkin ajamiseen tarvitaan voimassa oleva ajolupa.


      • Näin se on
        12 kirjoitti:

        ja ilmoittaa hienotunteisesti, ettei ranskalaisella sardiinipurkilla ja oikeilla autoilla ole mitään yhtäläisyyttä vaikka niittenkin ajamiseen tarvitaan voimassa oleva ajolupa.

        japsivalmistaja käyttää näitä sardiinipurkkeja sen jälkeen, kun ne on sitikoissa olleet. Ai niin eihän se voi olla, koska eihän japsi pärekorit lahoais, jos ne käyttäis jo ranskassa sinkittyjä peltejä. luultavasti ne käyttääkin vanhojen hylättyjen sillilaivojen valmiiksi ruostuneita hylkyjä tojoropposten valmistuksessa.


      • 22
        Näin se on kirjoitti:

        japsivalmistaja käyttää näitä sardiinipurkkeja sen jälkeen, kun ne on sitikoissa olleet. Ai niin eihän se voi olla, koska eihän japsi pärekorit lahoais, jos ne käyttäis jo ranskassa sinkittyjä peltejä. luultavasti ne käyttääkin vanhojen hylättyjen sillilaivojen valmiiksi ruostuneita hylkyjä tojoropposten valmistuksessa.

        Aku Ankan lukeminen ollut turhaa, kun maailman katsomus on noinkin avaraa, noin nerokasta materiaalin kierrätysteoriaa ei suurin osa tule edes ajatelleeksi, mutta sitä pientä loppuosaa pidetäänkin sitten kovassa lääkityksessä ja lukkojen takana, että ihmettelenkin suuresti kuinka olet päässyt koneen ääreen.


      • citroenfani
        12 kirjoitti:

        ja ilmoittaa hienotunteisesti, ettei ranskalaisella sardiinipurkilla ja oikeilla autoilla ole mitään yhtäläisyyttä vaikka niittenkin ajamiseen tarvitaan voimassa oleva ajolupa.

        Juu ei tosiaan sardiinipurkilla, oli sitten minkämaalainen tahansa, ja autolla ole juurikaan yhtäläisyyttä, olet ihan oikeassa siinä asiassa! Oli vaan aika outo mielleyhtymä sinulta...


      • näinkin se voi olla
        22 kirjoitti:

        Aku Ankan lukeminen ollut turhaa, kun maailman katsomus on noinkin avaraa, noin nerokasta materiaalin kierrätysteoriaa ei suurin osa tule edes ajatelleeksi, mutta sitä pientä loppuosaa pidetäänkin sitten kovassa lääkityksessä ja lukkojen takana, että ihmettelenkin suuresti kuinka olet päässyt koneen ääreen.

        niiden japsipärekorien valmistukseen niitä käytöstä poistettuja valaanpyyntialusten peltejä, mitkä ovat uponneet ensin sinne valtamereen.


    • arvonpudottaja nro 1

      elämä eli vikojen kanssa taistelua päivästä toiseen ja auton arvo tippuu kuin pörssikurssit 30-luvun taitteessa.

    • Unohda tuo läjä

      "Mitä vikoja ko autosta löytyy? onko harkinnan arvoinen auto" osta ja kärsi...on nimittäin harvinainen auto: koko ajan vikoja siis koko ajan...oikea paska kasa: kuten ranskalainen osaa tehdä täyden paskakasan!!

      • Bad troll, good car

        Älä muuta virka, minunkin piti mokomaan vaihtaa kolmen vuoden omistusaikana ETULAMPUT!

        Tässä taas esimerkki henkilöstä jolla ei Sitikkaa (tai muutakaan fransmannia) ole koskaan ollutkaan. Luuletko että kirjoituksesi menee oikeasti läpi? :D Mene kasvamaan pentu!


    • jupjup

      tuo etujousien katkeaminen on yleinen ongelma ja hengenvaarallinen jos sattuu ajossa tapahtumaan. tutullani onneksi katkesi parkkipaikalla liikkumattomassa autossa.

    • kaikkinimetonjovarat

      Ittellä vaivaa noi mittariston valot jotka ei oo toteutettu ehkä parhaimmalla mahollisella tavalla.

    • etujousi meni

      Etujousi menee maahantuojan piikkiin, on kuulemma tyyppi vika!! siihen on annettu 84 kk takuu eli 7 vuotta nuoremmista autoista nämä korjataan veloituksetta!

      • Itsekkin olisin hieman kiinnostunut kyseisestä kiposta, varsinkin C2 VTS kiinnnostaa..
        Toyo ja Nissan kuskit voi sit olla mainostamatta toyotaa ja sitä kuinka nissan kestää.. Yksin kertaisesti toyo ja nissan on sieluttomia ja persoonattomia mitä et huomaa liikenteessä sillä jokaiselta parkkikselta niitä löytyy..
        Lisätään vielä lista omista autoista joita olen omistanut niin huomaatte, että en ole mikään merkkiriippuvainen/vannoutunut
        Opel Ascona GT '88
        Mazda 323F '91
        Rover 200 VI '00
        Toyota Yaris T-Sport '05
        Opel Astra GTC Turbo '05 (nykyinen)

        lähinnä kiinnostaa mitä vikoja/ominaisuuksia olette huomanneet MANUAALI mallissa


    • ihme heppu

      noista vanhoistasi päätellen olet vielä kypsymätön kloppi jonka täytyy jollain tapaa muka omistaa "ainutlaatuinen" auto ja silti rahat riittävät ainoastaan ropposiin eli siinä samalla tuli vastaus älä osta sitikkaa sillä rahasi eivät tule riittämään korjauksiin..
      En nyt niinkään sanoisi että esim. nissan juke olis mikään persoonaton ei ainakaan kyseiseen citikkaan verrattuna,tosin en tiedä sitten kuinka paljon renault on tätä nykyään pilannut nissania.
      "sielua" ei kyllä noista edellisistäkään omistamistasi autoista löydy-ei sitten millään.

      • On kyllä ihme heppu nimensä veronen :D
        Kuten jo mainittua, en tarvii kommentteja Nissaneista enkä Renoo Jukesta vaan pikkukakkosesta ja VTS mallista!
        - Onko levoton talvella (lähteekö perä alta)
        - Syttyykö vikavalo herkästi ja jos syttyy niin mikä sen aiheuttaa
        - Minkä kokosilla vanteilla pystyy ajamaan (meneekö 18" alle?)
        - Paljon imee mehua eli mikä on todellinen k.kulutus?
        plussia ja miinuksia?


      • kalinden
        Japu84 kirjoitti:

        On kyllä ihme heppu nimensä veronen :D
        Kuten jo mainittua, en tarvii kommentteja Nissaneista enkä Renoo Jukesta vaan pikkukakkosesta ja VTS mallista!
        - Onko levoton talvella (lähteekö perä alta)
        - Syttyykö vikavalo herkästi ja jos syttyy niin mikä sen aiheuttaa
        - Minkä kokosilla vanteilla pystyy ajamaan (meneekö 18" alle?)
        - Paljon imee mehua eli mikä on todellinen k.kulutus?
        plussia ja miinuksia?

        menee allepo poikittain
        kaikki se on kuluttanut mitä olen saanut tankkiin laitettua
        -vähänpöpi-


      • UseToHaveCitroen
        Japu84 kirjoitti:

        On kyllä ihme heppu nimensä veronen :D
        Kuten jo mainittua, en tarvii kommentteja Nissaneista enkä Renoo Jukesta vaan pikkukakkosesta ja VTS mallista!
        - Onko levoton talvella (lähteekö perä alta)
        - Syttyykö vikavalo herkästi ja jos syttyy niin mikä sen aiheuttaa
        - Minkä kokosilla vanteilla pystyy ajamaan (meneekö 18" alle?)
        - Paljon imee mehua eli mikä on todellinen k.kulutus?
        plussia ja miinuksia?

        Ohessa vielä Japu84:lle vähän kommentteja jos niitä vielä tarvitset.
        - Ei ole yhtään levoton talvella vaan kokoisekseen erittäin hyvä ajaa, tietysti talvirenkaiden kuntokin merkitsee jotain, itselläni oli 15" talvirenkaat
        - Viis vuotta ajoin C2 VTS:llä ja vika valo syttyi ainoastaan kaksi kertaa kun oli ajovalo palanut
        - Itselläni oli ensiasennusrenkaat alla eli 195/45 16" ja en kyllä enää isommiksi vaihtais
        - Keskikulutus vuosien varrella oli about 7,9 ltr satasella, enemmälti kaupunki ajoa ja tiesin kyllä jo etukäteen että Citikan VTS koneet on vähän enemmän janosia

        Ennen VTS:ää oli reilu kaks vuotta alla VTR joten C2 on tullu kunnolla kokeiltua ja kaikenpuolin pikkuautoksi erittäin hyvä auto, ainoa miinus maantie meteli mutta kaupungissa ja pikkuteillä aivan mahtava


    • Kärry Mies

      Jotenkin tympii että sellaiset kiinnostavimmat poikamiehen pikkuautot on näitä ranskalaisia, joita ei oikein uskalla ostaa kun voi olla vaikka mitä remppaa ja tuskailua edessä. Jos on taas luotettavana pidetty merkki niin tylsempää ulkonäköä saa hakea, niinku nää jaappanilaiset.

    • 4xcitroen, 2xtoyota

      Täällä kirjoittelevilla ei selvästikään ole lääkitys kohdallaan, muutamaa poikkeusta lukuun-ottamatta. Mitäpä, jos hankkisitte vaikka elämän?

    • reep2

      Voi että on autoista ja merkistä kinaa,jokaisella oma lehmä ojassa!Mulla ollu aluks fiatteja,jotka ain luotettavia ja niitä sai korjattua helposti!Huonoissa olo suhteissa sai ohitella kaikki japsit,kun oli loskaa 15cm ja vain raiteissa vähemmän!Sit citikat bx,bx 16gti,19 gti. Nyt peugeotit ollu 405 ja 306 ja siinä välissä mitsu,seat,suzuki swiht,1,3. Suzuki ,kaipasi vain bensaa,tosi varma auto,mut se jousitus ja ruostuminen.Bx oli taas sen ajan ylivoimaa,jos ajettiin huonoissa olo suhteissa jujaa. Kokeiltu on,Bmw 323 ei kestänyt matkassa mikkeli-puumala Bx 16gti matkassa vain eksyi metsään 170 km vauhdissa,kun tuli mutka vastaan.Nyt rauhoittunut pösöllä ajava ja tyytyväinen,kun ei ole tarvinnut remonttia tehdä.Toyota corolla ollu mielessä,mutta kun sillä,nais ystävän 1,6 viistoperällä 250km ajoin,rengas melu ja tuulen ohjailema,niin ok. Ranskaiset on muutenkin hyviä kuin Grillillä!

    • nilkki trolli

      Yhtä maanantaipäivän, tai liekö illan, aikana Ranskassa kasaan parsittua C2:sta on tullu pari vuotta sivusta seurattua. Korjaamolaskut voi alkaa mapittaa siihen perus toimistomappiin. Sen verran on siihen.autoon menny rahaa korjauksiin että hävettää Citroenin puolesta.

      Kansipahvi petti sitten tänään ajosta siitä laitteesta, tai näin arvelen, koska paisarissa oli öljyistä ruskeaa vanukasta korkin luona. Ei todellakaan liuennut veteen se töhnä. Kone kuulemma kesken ajon antanu varoituksen ylikuumenemisesta ja auto pysäytetty välittömästi tämän jälkeen. 10min tästä olin auttelemasaa ja ylävesiletku ei kyllä kuuma ollut eikä jäähdytysneste lämpötilallaan sormea satuttanut.

      Auraus tuossa on jotenkin pielessä, koska kummit kulunu edessä sisäreunasta, repsikan puolella. Ehkä siellä on herkrmminkuluvia osia mene ja tiedä.

      Se mikä tossa on.tyyyppivika on se käärmeenpesän näköinen sähköjohtohässäkkä siinä konehuoneen kuskin puoleisessa reunassa sen ison mustan muovikotelon alla.

      Sinne toi vehje saa kehitettyä vettä jatkuvasti. Ja vaikka olis kuinka muovisuojat päällä, ei auta, aina on vettä liittimissä. Ja eihän se sitten toimikoko vehje sen jälkeen. Liittimien irroitus ja kuivaus sitten saattaa matka jatkua.
      Söpö auto mutta ristus toi johtopuoli on ihan naurettava.

      • ceekaksi

        Nilkille pieni vinkki tuohon vesiongelmaan, jos auto on vielä ajokunnossa... Sähköinen termari falskaa ja työntää johtosarjaan vettä, joka kulkeutuu johdinta pitkin ECU:lle. Sama vika vaivasi kunnes korjaantui termostaatin vaihdolla. Voilà ja taas toimii, ainakin moottori. Tuota aikaisemmin mainittua nykimistä tosin löytyy.


    • natsaa

      Mä ja mun broidi ajetaan molemmat C2:sia.Mulla on tavallinen(C2 Stockman) ja sillä on 1.6VTR.Ainut ero on siinä bensankulutuksessa.Luottopelejä ovat molemmat.

    • citikkac2

      Osaako kukaan täälä sanoa, mistä voisi johtua kova rengasmelu (ilmenee yli 50km tuntivauhdilla) ja loppuu oikealle käännyttäessä mutta vasen ja suora ajolinja tuottaa älyttömän kovan melun. Tätä vaivaa ei siis ostaessa 100 000 km kohdalla ollut. Nyt 110 000 km. ??? C2 vm 2004 1.4 VTR

      • Kokemusta_on

        Pyöränlaakeri ilmeisesti mennyt.


    • voirähmä_

      Siis että etujouset katkeillee?just kun olin menossa katsomaan kauppakassia c2 niin tälläistä saa lukea.

      Miten minun 640 000km ajettu mersussa ei noita katkeile?tai ei minulla ole koskaan katkennut.

      • Tuttua_puuhaa

        Oletpa melkoisen lapsellinen, jos näiden täällä olevien kirjoitusten perusteella valitset autosi. No näinhän ei tietysti olekaan, vaan lämpimiksesi täällä sinäkin trollailet.... Onhan se tietty mukavaa, eikös?


    • Anonyymi

      Täällä myös C2 VTR käytössä ja voin allekirjoittaa jousien katkeilun etupäässä. Toiselta puolen kerran ja toiselta kaksi katkennut. Nyt uusin vika liittyy sähköihin, eli ajotietokone herjaa jatkuvasti valojen epäkunnosta, eikä itse valoissa näytä olevan mitään ongelmia. Muuten ihan kelpo auto vikoja lukuunottamatta, mutta kun lämpötila laskee pakkasen puolelle joutuu autoa joko pitämään tolpassa tai lämmittämään vähintään 10min ettei sammuisi ja akun vaihto ei ole auttanut.

    • Anonyymi

      Itsellä ollut nyt tuo citroen c2 oiskoha 2006 syntyny yksilö. Ollut kyllä hyvä auto (ajettu alle 10 000) , vuos sitte ostaessani kun ajelin muita pikkuautoja niin tuossa autossa on tosi hyvä ajotuntuma...ihanku autoo ajais eikä mitää pikkukopperoa. Kuitenkin nyt syksyllä kun kelit viileni tuo auto alkoi vaihdetta vaihtaessa nykiä (ei tehnyt sitä viime syksynä eikä talvena?, tyyppivika niinkuin täällä muutkin ovat sanoneet? Huoltoon meni ja sieltä vaihdettiin jotain lämmitykseen liittyviä juttuja, makso joku 300€. Ei kuitenkaa auttanu ja autoni nykii edelleen. Ainoastaan silloin ei nyi jos on ollut lämmöissä tai että moottori on täysin lämmin. Huono auto kylmiin säihin kun ei vaihteet toimi ellei auto ole oikeasti lämmin. Myyn tuon pois, ei ole kiva jos ei lämpöihin saa nii joutuu parkittaa 15min ennenkö auto antaa vaihteita käyttää. Muuten auto ollut aivan ihana<3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe