Travellink matkantilaus?

harkitsee

Eli siis onko kellään tuosta travellinkistä kokemuksia? onko luotettava?

99

28406

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      Viime kesänä ostin liput Travelinkin kautta ja ei ongelmia. Lopullinen laskukin oli pienempi kuin tilausvahvistuksessa. Tämä tietysti johtuu Ruotsin kruunun heikentymisestä.

      • kurssi

        voi myös nousta!

        Pelaako Travellinkillä matkan peruutus jollakin aikataululla ilman mitään syytä?


      • valuuttakurssit
        kurssi kirjoitti:

        voi myös nousta!

        Pelaako Travellinkillä matkan peruutus jollakin aikataululla ilman mitään syytä?

        Ei ole pelkoa että ruotsin kruunun arvo nousisi euroon nähden,tulee vielä laskemaan ja paljon.
        Ruotsissa on odotettavissa paha taloudellinen taantuma,maan talous on hoidettu paljolti ulkomaalaisilla lainoilla jotka ovat euroon sidottuja.
        Piakkoin naapurimaan työttömyys nousee ennätyksellisen korkealle.


      • heh heh
        valuuttakurssit kirjoitti:

        Ei ole pelkoa että ruotsin kruunun arvo nousisi euroon nähden,tulee vielä laskemaan ja paljon.
        Ruotsissa on odotettavissa paha taloudellinen taantuma,maan talous on hoidettu paljolti ulkomaalaisilla lainoilla jotka ovat euroon sidottuja.
        Piakkoin naapurimaan työttömyys nousee ennätyksellisen korkealle.

        Sattui tuossa travelinkista tietoa hakeassa tuokin taloustietäjän näkemys silmiin. Miten se nyt on? Olisiko kruunun arvo peräti noussut noista tammikuun 09 lukemista kokonaista 10%.


      • opserveri
        valuuttakurssit kirjoitti:

        Ei ole pelkoa että ruotsin kruunun arvo nousisi euroon nähden,tulee vielä laskemaan ja paljon.
        Ruotsissa on odotettavissa paha taloudellinen taantuma,maan talous on hoidettu paljolti ulkomaalaisilla lainoilla jotka ovat euroon sidottuja.
        Piakkoin naapurimaan työttömyys nousee ennätyksellisen korkealle.

        pieleen meni tämäkin ennustus


        suomi omn k...sessa euron takia


      • huijattuna
        kurssi kirjoitti:

        voi myös nousta!

        Pelaako Travellinkillä matkan peruutus jollakin aikataululla ilman mitään syytä?

        Peruutusurva ei toimi. Olin maksanut ylimääräisen peruutusturvan 27,50 e/henkilö. Kun sairastuin lähetin peruutuksen ja lääkärintodistuksen Travellinkiin. Heidän vakuutusyhtiö lupasi palauttaa vain 312,00 euroa, kun matkan hinta oli 500,00 e.
        Lisäksi tämä korvaus ei ole vielä saapunut, sen sijaan kymmeniä sähköposteja Travellinkin vakuutusyhtiö Claimstravelilta, jossa pyydetään aina vaan lisää selvityksiä. Nyt ongelma on että pankkini (Nordea) ei kuulemma halua vastaanottaa rahoja.


      • PAKARTE
        valuuttakurssit kirjoitti:

        Ei ole pelkoa että ruotsin kruunun arvo nousisi euroon nähden,tulee vielä laskemaan ja paljon.
        Ruotsissa on odotettavissa paha taloudellinen taantuma,maan talous on hoidettu paljolti ulkomaalaisilla lainoilla jotka ovat euroon sidottuja.
        Piakkoin naapurimaan työttömyys nousee ennätyksellisen korkealle.

        Varasin Travellinkin kautta lennot Ateenaan ja otin varmuuden vuoksi myös Travellinkin tarjoaman peruutusturvan. Viikko ennen matkaa sain tietää, että isäni joutuu saattohoitoon ja hänellä ei ole montaa päivää elinaikaa jäljellä. Näin ollen peruutin matkani ja pyysin korvausta peruutusturvan kautta. Tämä ei kuitenkaan onnistunut millään tavalla, vaikka toimitin pyydetyt peruutusasiakirjat ja kuitit, sekä lääkärintodistuksen asiasta. Tuli vain ilmoitus, että pitäisi toimittaa vielä seuraavat asiakirjat:

        • Tapausta selvittävät asiakirjat (lääkärintodistus, todistus sairaalahoidosta, …). Näiden asiakirjojen tulee sisältää tapahtuman päivämäärä, tapahtuman syntymisen syy, diagnoosi, hoitohistoria tai tapahtuman selvitys sekä määrätty hoito.

        • Matkan ostokuitit.

        • Palveluntarjoajan toimittama alkuperäinen lasku matkan peruuntumisesta aiheutuneista kuluista, kaikki summat ja käsitteet eriteltyinä (mikäli kyseessä on lentolippu: lennon nettohinta ja lisämaksut).

        • Palveluntarjoajan toimittama varauksen peruutus sekä lasku peruutuskuluista.

        • Kopio sähköisistä matkalipuista, hinnan ehdot täydellisesti eriteltyinä (ei- korvattavissa, ei-siirrettävissä, ei-vaihdettavissa, sopimussakot, luokka, jne.)

        • Mikäli peruuntumisen syynä on perheenjäsenelle sattunut tapaus, mukaan on liitettävä asianmukainen todistusasiakirja vakuutetun henkilön ja kyseisen perheenjäsenen sukulaissuhteesta (kopio jokaisen asianosaisen henkilön väestötietojärjestelmän otteesta).

        ----> eli vakuutusyhtiöön tarvitaan mapillinen papereita, jotta peruutusturvan mukainen korvaus matkasta maksettaisiin. Lääkärin kirjoittama todistus siitä, että isäni on isäni ei riitä, vaan pitäisi toimittaa jotain väestötietojärjestelmän otteita ja muuta paskaa vielä. Ymmärsin peruutusturvan sellaiseksi, että voin peruuttaa matkani lähes mistä syystä tahansa, jaa saan asiasta korvauksen. Tosiasiassa peruutusturva olikin ylimääräinen matkavakuutus, josta korvausta ei saa millään.

        En suosittele Travellinkia ja heidän tarjoamia palveluita kenellekään!!


      • Alapertti

        Kokemukset ovat todella ristiriitaisia. Olen käyttänyt Travellinkia vuosien kuluessa ja kaikki on onnistunut, kunnes nyt tulin todella pettyneeksi. Varasin matkan Portugaliin (lennot ja hotelli) ensi syksyksi. Seuraavana aamuna löysin netin kautta tulleina 3 laskua, kaikki koko matkan summalle.Kaksi laskua oli Trustly Group-nimisen firman nimissä ja yksi Klarnalta. Yritin soittaa asiasta Travellinkille, mutta siellä ei ollut mahdollista asioidea suomen kielellä (myyntihän tapahtuu suomen kielellä) ja englanninkielisen henkilön kanssa emme ymmärtäneet toisiamme (puhe oli minulle liian nopeaa ja mahdollisesti murteellista) eli asian selvittäminen oli mahdotonta.
        Koska ylimääräisessä laskutuksessa oli kysymys lähes 6000 euron summasta, en voinut muuta kuin yrittää peruuttaa varauksen. Taas olimme kielivaikeuksissa puhelimeen vastaajan kanssa, vaikka yritin mahdollisimman selvästi ilmoittaa englanniksi varauksen numeron ja että peruutan (cancel) sen. Vaikutti siltä, että ilmoituksella ei ollut mitään vaikutusta. Näin ollen laitoin vielä peruutuksen Travellinkin Suomen osoitteeseen (ilmeisesti vain postilaatikko) kirjattuna kirjeenä. Asiasta ei kuulunut mitään.
        Löysin viimein monien mutkien kautta asiakaspalvelun palautesähköpostin, jonka kautta yritin selvittää asiaa. Monien mutkien kautta sain sähköpostiviestit, että sekä hotelli että lennot on peruutettu.
        Nyt Travellinkin käyttämä laskutusfirma Klarna lähetti vielä yli 600 euron laskun, jota sitten on yritetty selvittää sähköpostitse ja chatissa, mutta asia ei kuulemma selviä, koska tarvitsevat kirjallisen ilmoituksen Travellinkilta ja eivät voi (jostain kumman syystä) olla itse sinne yhteydessä. Olen siis taas yrittänyt pyytää Travellinkilta, että se ilmoittaisi peruutuksesta Klarnalle, mutta kontaktin saaminen on äärimmäisen vaikeata ja varsinkaan suomenkielistä yhteyttä ei saa millään (siis sähköpostissakaan, puhelimitsehan se on täysin mahdotonta). Asia on siis edelleen avoin ja aion seuraavaksi hakea apua maistraatin kuluttajaneuvojalta ja viedä asian mahdollisesti Kuluttajavalituslautakuntaan.
        Travellinkin palveluja en siis vastaisuudessa käytä enkä suosittele sitä muillekaan.


      • 4747
        kurssi kirjoitti:

        voi myös nousta!

        Pelaako Travellinkillä matkan peruutus jollakin aikataululla ilman mitään syytä?

        Ei pelaa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        huijattuna kirjoitti:

        Peruutusurva ei toimi. Olin maksanut ylimääräisen peruutusturvan 27,50 e/henkilö. Kun sairastuin lähetin peruutuksen ja lääkärintodistuksen Travellinkiin. Heidän vakuutusyhtiö lupasi palauttaa vain 312,00 euroa, kun matkan hinta oli 500,00 e.
        Lisäksi tämä korvaus ei ole vielä saapunut, sen sijaan kymmeniä sähköposteja Travellinkin vakuutusyhtiö Claimstravelilta, jossa pyydetään aina vaan lisää selvityksiä. Nyt ongelma on että pankkini (Nordea) ei kuulemma halua vastaanottaa rahoja.

        Sama mieltä,.
        100 kpl sähköpostia,
        puhelin ei toimi
        Ei koskaan Travellinkin kautta lentoliput


      • Anonyymi
        PAKARTE kirjoitti:

        Varasin Travellinkin kautta lennot Ateenaan ja otin varmuuden vuoksi myös Travellinkin tarjoaman peruutusturvan. Viikko ennen matkaa sain tietää, että isäni joutuu saattohoitoon ja hänellä ei ole montaa päivää elinaikaa jäljellä. Näin ollen peruutin matkani ja pyysin korvausta peruutusturvan kautta. Tämä ei kuitenkaan onnistunut millään tavalla, vaikka toimitin pyydetyt peruutusasiakirjat ja kuitit, sekä lääkärintodistuksen asiasta. Tuli vain ilmoitus, että pitäisi toimittaa vielä seuraavat asiakirjat:

        • Tapausta selvittävät asiakirjat (lääkärintodistus, todistus sairaalahoidosta, …). Näiden asiakirjojen tulee sisältää tapahtuman päivämäärä, tapahtuman syntymisen syy, diagnoosi, hoitohistoria tai tapahtuman selvitys sekä määrätty hoito.

        • Matkan ostokuitit.

        • Palveluntarjoajan toimittama alkuperäinen lasku matkan peruuntumisesta aiheutuneista kuluista, kaikki summat ja käsitteet eriteltyinä (mikäli kyseessä on lentolippu: lennon nettohinta ja lisämaksut).

        • Palveluntarjoajan toimittama varauksen peruutus sekä lasku peruutuskuluista.

        • Kopio sähköisistä matkalipuista, hinnan ehdot täydellisesti eriteltyinä (ei- korvattavissa, ei-siirrettävissä, ei-vaihdettavissa, sopimussakot, luokka, jne.)

        • Mikäli peruuntumisen syynä on perheenjäsenelle sattunut tapaus, mukaan on liitettävä asianmukainen todistusasiakirja vakuutetun henkilön ja kyseisen perheenjäsenen sukulaissuhteesta (kopio jokaisen asianosaisen henkilön väestötietojärjestelmän otteesta).

        ----> eli vakuutusyhtiöön tarvitaan mapillinen papereita, jotta peruutusturvan mukainen korvaus matkasta maksettaisiin. Lääkärin kirjoittama todistus siitä, että isäni on isäni ei riitä, vaan pitäisi toimittaa jotain väestötietojärjestelmän otteita ja muuta paskaa vielä. Ymmärsin peruutusturvan sellaiseksi, että voin peruuttaa matkani lähes mistä syystä tahansa, jaa saan asiasta korvauksen. Tosiasiassa peruutusturva olikin ylimääräinen matkavakuutus, josta korvausta ei saa millään.

        En suosittele Travellinkia ja heidän tarjoamia palveluita kenellekään!!

        En suosittelen myös Travellinkia.


      • Anonyymi
        PAKARTE kirjoitti:

        Varasin Travellinkin kautta lennot Ateenaan ja otin varmuuden vuoksi myös Travellinkin tarjoaman peruutusturvan. Viikko ennen matkaa sain tietää, että isäni joutuu saattohoitoon ja hänellä ei ole montaa päivää elinaikaa jäljellä. Näin ollen peruutin matkani ja pyysin korvausta peruutusturvan kautta. Tämä ei kuitenkaan onnistunut millään tavalla, vaikka toimitin pyydetyt peruutusasiakirjat ja kuitit, sekä lääkärintodistuksen asiasta. Tuli vain ilmoitus, että pitäisi toimittaa vielä seuraavat asiakirjat:

        • Tapausta selvittävät asiakirjat (lääkärintodistus, todistus sairaalahoidosta, …). Näiden asiakirjojen tulee sisältää tapahtuman päivämäärä, tapahtuman syntymisen syy, diagnoosi, hoitohistoria tai tapahtuman selvitys sekä määrätty hoito.

        • Matkan ostokuitit.

        • Palveluntarjoajan toimittama alkuperäinen lasku matkan peruuntumisesta aiheutuneista kuluista, kaikki summat ja käsitteet eriteltyinä (mikäli kyseessä on lentolippu: lennon nettohinta ja lisämaksut).

        • Palveluntarjoajan toimittama varauksen peruutus sekä lasku peruutuskuluista.

        • Kopio sähköisistä matkalipuista, hinnan ehdot täydellisesti eriteltyinä (ei- korvattavissa, ei-siirrettävissä, ei-vaihdettavissa, sopimussakot, luokka, jne.)

        • Mikäli peruuntumisen syynä on perheenjäsenelle sattunut tapaus, mukaan on liitettävä asianmukainen todistusasiakirja vakuutetun henkilön ja kyseisen perheenjäsenen sukulaissuhteesta (kopio jokaisen asianosaisen henkilön väestötietojärjestelmän otteesta).

        ----> eli vakuutusyhtiöön tarvitaan mapillinen papereita, jotta peruutusturvan mukainen korvaus matkasta maksettaisiin. Lääkärin kirjoittama todistus siitä, että isäni on isäni ei riitä, vaan pitäisi toimittaa jotain väestötietojärjestelmän otteita ja muuta paskaa vielä. Ymmärsin peruutusturvan sellaiseksi, että voin peruuttaa matkani lähes mistä syystä tahansa, jaa saan asiasta korvauksen. Tosiasiassa peruutusturva olikin ylimääräinen matkavakuutus, josta korvausta ei saa millään.

        En suosittele Travellinkia ja heidän tarjoamia palveluita kenellekään!!

        👍!!!


    • MrLentovaraus

      Ostin juuri itse hiihtolomalennot Kajaaniin. AInoa negatiivinen asia Travellinkin varaussyteemissä oli rajalliset maksutavat. Vain kolme suomalaista pankkia ja ja vain Visa ja Master luottokorteista. Lisäksi lissävät luottokortilla maksettaessa yli 8 euron 'käsittelymaksun'.

      Outuoa oli myös että Finnairilta suoraan ostettuna lennot 420 eur, Travellinkiltä 398 eur ja halvatlennot.fi kautta 360 eur. Halvatlennot kuitenkin vain välitti Travellinkin ja taas Travellin Finnairin matkat. Luulisi että mitä useampi välikäsi sitä kallimpaa mutta ei :)

      • Anonyymi

    • raflakahlaaja

      Jos haluaa joutua matkalla "kuseen" ostakaa valmismatka TRAVELLINKILTÄ, Olimme kanarialla nyt islannin tulivuorenpurkauksen aikaan, muut matkatoimistot olivat ilmoittaneen asiakkailleen tapahtumasta torstaina 15.04.10, me travelinkin matkaajina emme saaneet minkäänlaista tietoa, "puskaradiosta" kuulimme perjantai-iltana 16.04.10 tapahtuneesta, yritettyämme itse yhteyttä travellinkiin, puhelinvastaaja toisti samaa viestiä (tarkistakaa aukioloaikamme) maanantaihin 19.04.10 klo 10 saakka, siis 3 vuorokautta, meidän paluulentomme olisi ollut sunnustaina 18.04.10, maanantaina sain virkailijan puhelimeen ja hän väitti että yhteyttä on otettu puhelimitse sekä sähköpostilla, nettiähän meillä ei ollut mukana mutta myöhemmin tarkistettuamme, mitään yhteydenottoja ei ollut tullut myöskään sinne. Sivusta sitten katsoimme kuinka toiset matkatoimistot järjästivät matkaajilleen, ilmaiset hotellihuoneet,ruokailun jne. Trvellinkin virkailija vastasi kysymykseeni: miten tästä eteenpäin kun hotellihuone pitäis luovuttaa ja visakin jo piikissään, millä maksetaan? Ei voi mitään, ei kait me rahaa aleta lähettämään, koittakaa pärjätä! Ja luuri "korvaan". Kielitaidottomina meillä oli melkoisia vaikeuksia saada "pitää" huoneemme, onneksi löysimme aurinkomatkojen oppaan joka ihmetteli/ei voinut uskoa ennen kuin itse kokeili soittaa travelinkkiin(Edelleen; tarkistakaa aukioloaikamme), hän auttoi sitten tilanteessa ja saimme pitää huoneen, Ruokailut/asuminen jouduttiin luonnollisesti hoitamaan/maksamaan omistamme (tyttären lähettämillä rahoilla). Nyt sitten vaan varaamaan uusia matkoja, mutta ei varmasti TRAVELLINKILTÄ

      • pettynyt matkailija

        Ei kannata asioida Travellinkin kautta. Eivät maksa peruuntuneista matkoista rahoja takaisin. Pitää ilmeisesti ottaa kuluttajavirastoon seuraavaksi yhteys. Todella huono asiakaspalvelu niillä.


      • rwr
        pettynyt matkailija kirjoitti:

        Ei kannata asioida Travellinkin kautta. Eivät maksa peruuntuneista matkoista rahoja takaisin. Pitää ilmeisesti ottaa kuluttajavirastoon seuraavaksi yhteys. Todella huono asiakaspalvelu niillä.

        Samat on kokemukset,äsken paloi 180 euroa ilman mitään vastinetta.


      • OIKAISU

        travellink EI OLE VALMISMATKATOIMISTO VAAN MYY AINOASTAAN LENTOLIPPUJA TAI MAJOITUSTA..EI PAKETTIMATKOJA

        JOTEN SYYTÖS AIHEETON


      • potkuri
        OIKAISU kirjoitti:

        travellink EI OLE VALMISMATKATOIMISTO VAAN MYY AINOASTAAN LENTOLIPPUJA TAI MAJOITUSTA..EI PAKETTIMATKOJA

        JOTEN SYYTÖS AIHEETON

        LUKEKAA VARAUSEHDOT


      • huijattuna
        pettynyt matkailija kirjoitti:

        Ei kannata asioida Travellinkin kautta. Eivät maksa peruuntuneista matkoista rahoja takaisin. Pitää ilmeisesti ottaa kuluttajavirastoon seuraavaksi yhteys. Todella huono asiakaspalvelu niillä.

        Sama kokemus minulla, kirjoitin siitä juuri.


      • PAKARTE
        pettynyt matkailija kirjoitti:

        Ei kannata asioida Travellinkin kautta. Eivät maksa peruuntuneista matkoista rahoja takaisin. Pitää ilmeisesti ottaa kuluttajavirastoon seuraavaksi yhteys. Todella huono asiakaspalvelu niillä.

        Varasin Travellinkin kautta lennot Ateenaan ja otin varmuuden vuoksi myös Travellinkin tarjoaman peruutusturvan. Viikko ennen matkaa sain tietää, että isäni joutuu saattohoitoon ja hänellä ei ole montaa päivää elinaikaa jäljellä. Näin ollen peruutin matkani ja pyysin korvausta peruutusturvan kautta. Tämä ei kuitenkaan onnistunut millään tavalla, vaikka toimitin pyydetyt peruutusasiakirjat ja kuitit, sekä lääkärintodistuksen asiasta. Tuli vain ilmoitus, että pitäisi toimittaa vielä seuraavat asiakirjat:

        • Tapausta selvittävät asiakirjat (lääkärintodistus, todistus sairaalahoidosta, …). Näiden asiakirjojen tulee sisältää tapahtuman päivämäärä, tapahtuman syntymisen syy, diagnoosi, hoitohistoria tai tapahtuman selvitys sekä määrätty hoito.

        • Matkan ostokuitit.

        • Palveluntarjoajan toimittama alkuperäinen lasku matkan peruuntumisesta aiheutuneista kuluista, kaikki summat ja käsitteet eriteltyinä (mikäli kyseessä on lentolippu: lennon nettohinta ja lisämaksut).

        • Palveluntarjoajan toimittama varauksen peruutus sekä lasku peruutuskuluista.

        • Kopio sähköisistä matkalipuista, hinnan ehdot täydellisesti eriteltyinä (ei- korvattavissa, ei-siirrettävissä, ei-vaihdettavissa, sopimussakot, luokka, jne.)

        • Mikäli peruuntumisen syynä on perheenjäsenelle sattunut tapaus, mukaan on liitettävä asianmukainen todistusasiakirja vakuutetun henkilön ja kyseisen perheenjäsenen sukulaissuhteesta (kopio jokaisen asianosaisen henkilön väestötietojärjestelmän otteesta).

        ----> eli vakuutusyhtiöön tarvitaan mapillinen papereita, jotta peruutusturvan mukainen korvaus matkasta maksettaisiin. Lääkärin kirjoittama todistus siitä, että isäni on isäni ei riitä, vaan pitäisi toimittaa jotain väestötietojärjestelmän otteita ja muuta paskaa vielä. Ymmärsin peruutusturvan sellaiseksi, että voin peruuttaa matkani lähes mistä syystä tahansa, jaa saan asiasta korvauksen. Tosiasiassa peruutusturva olikin ylimääräinen matkavakuutus, josta korvausta ei saa millään.

        En suosittele Travellinkia ja heidän tarjoamia palveluita kenellekään!!


      • Alapertti
        OIKAISU kirjoitti:

        travellink EI OLE VALMISMATKATOIMISTO VAAN MYY AINOASTAAN LENTOLIPPUJA TAI MAJOITUSTA..EI PAKETTIMATKOJA

        JOTEN SYYTÖS AIHEETON

        Joten siis vain lentolippuja ja majoitus myytäessä saa periä asiakkailta perusteettomia maksuja?


      • kusetusta
        pettynyt matkailija kirjoitti:

        Ei kannata asioida Travellinkin kautta. Eivät maksa peruuntuneista matkoista rahoja takaisin. Pitää ilmeisesti ottaa kuluttajavirastoon seuraavaksi yhteys. Todella huono asiakaspalvelu niillä.

        Ei todellakaan kannata asioida Travellinkin kautta. Ei suomenkielistä palvelua saa millään, ainoastaan myynti tapahtuu Suomeksi ja kun yrittää saada yhteyttä peruakseen matkan niin sitten alkaa vaikeudet, millään ei onnistu. Älkää ihmeessä sekaantuko Travellinkkiin tai olette totaalisessa kusessa.


      • 4747
        pettynyt matkailija kirjoitti:

        Ei kannata asioida Travellinkin kautta. Eivät maksa peruuntuneista matkoista rahoja takaisin. Pitää ilmeisesti ottaa kuluttajavirastoon seuraavaksi yhteys. Todella huono asiakaspalvelu niillä.

        Ei todellakaan kannata käyttää,


      • Anonyymi
        OIKAISU kirjoitti:

        travellink EI OLE VALMISMATKATOIMISTO VAAN MYY AINOASTAAN LENTOLIPPUJA TAI MAJOITUSTA..EI PAKETTIMATKOJA

        JOTEN SYYTÖS AIHEETON

        Travellink mainostaa itseään nimenomaan matkatoimistona ja myy myös matkapaketteja,lennot majoitus.Ongelma tilanteessa tietysti yrittävät väittää olevansa vain matkan välittäjä.


    • Kotor

      Kokemusta on ja tuoreita sellaisia.
      Tulimme juuri Travellinkin operoimalta matkalta Kroatia-Bosnia-Herzegovina-Montenegro. Kolme persoonaa täältä Suomesta ja yksi Ruotsista. Kaikkien osalta matkat toimivat luvatusti, kuin rasvattu salama. Hotla vastasi luvattua jopa ylikin ja hinta/laatusuhde oli kohdallaan. Ennen lähtöä tehtyyn kyselyynkin vastattiin viivyttelemättä.

      • kusetusta

        No kävipä teillä tuuri. HAH HAH HAA


    • Matkaaja myös

      Ihan OK on. Ruotsalainen nettimatkatoimsito.

      • Travelilta

        huonoa palvelua, tylytystä ja hidastelua.
        Tarjosimme mahdollisuutta oikaista heidän mokansa, mutta ei oikaisseet.
        Ensimmäinen ja viimeinen kerta käytimme Travellia ja takaan, että tämä tieto leviää.
        Kiitos vaan!


      • huijattuna

        Tilasin matkan Travellinkiltä ja jouduin ensin kamppailemaan kymmenillä veisteillä ja puhelinsoitoilla että sain tilattua matkatavarat ruumaan. Sitten kun jouduin peruuttamaan matkan en ole vieläkään saanut rahojani takaisin. Vaikka olin maksanut peruutusturvan ja minujlla oli lääkärintodistus he maksavat vain 300 euroa 500 eruoan matkasta. Tosin oma matkavakuutusyhtiö ilmoitti heti että maksavat erotuksen 200 euroa. Travallinkiltä ei ole veiläkään kuulunut rahoja mutta kymmeniä sähköpostiviestejä lähetellään päivittäin


      • Alapertti

        Travellink ei ole ruotsalainen, vaan espanjassa rekisteröity. Sen vuoksi eivät Suomen kuluttajansuojalain mukaiset toimetkaan ole mahdollisia, vaan ongelmien sattuessa täytyy ottaa yhteyttä Euroopan Kuluttajakeskukseen,j jolla on toimipiste myös Suomessa.


      • kusetusta
        huijattuna kirjoitti:

        Tilasin matkan Travellinkiltä ja jouduin ensin kamppailemaan kymmenillä veisteillä ja puhelinsoitoilla että sain tilattua matkatavarat ruumaan. Sitten kun jouduin peruuttamaan matkan en ole vieläkään saanut rahojani takaisin. Vaikka olin maksanut peruutusturvan ja minujlla oli lääkärintodistus he maksavat vain 300 euroa 500 eruoan matkasta. Tosin oma matkavakuutusyhtiö ilmoitti heti että maksavat erotuksen 200 euroa. Travallinkiltä ei ole veiläkään kuulunut rahoja mutta kymmeniä sähköpostiviestejä lähetellään päivittäin

        Niimpä niin, sieltä ei saa mitään vastausta ja mitään vastuuta ei Travellink ota. Myydään vain lennot ja hotellit ja se siinä.


      • 4747
        huijattuna kirjoitti:

        Tilasin matkan Travellinkiltä ja jouduin ensin kamppailemaan kymmenillä veisteillä ja puhelinsoitoilla että sain tilattua matkatavarat ruumaan. Sitten kun jouduin peruuttamaan matkan en ole vieläkään saanut rahojani takaisin. Vaikka olin maksanut peruutusturvan ja minujlla oli lääkärintodistus he maksavat vain 300 euroa 500 eruoan matkasta. Tosin oma matkavakuutusyhtiö ilmoitti heti että maksavat erotuksen 200 euroa. Travallinkiltä ei ole veiläkään kuulunut rahoja mutta kymmeniä sähköpostiviestejä lähetellään päivittäin

        Eihä siellä asiakkaista välitetä kun rahat on saatu. Peruutus ei onnistu. Karvaasti olen sen kokenut. Epäinhimillistä käytöstä.


    • pettynyt8888

      Asiakaspalvelu on erittäin huono. Meillä oli suorat lennot varattuna helsingistä manchesteriin, jotka lentoyhtiö perui. Meille luvattiin joko rahat takaisin, tai uudet lennot ko kohteeseen lontoon kautta. Asiakaspalvelija lupasi puhelimessa lennot, kertoi aikataulut yms mutta varsinaista varausvahvistusta ei sähköpostiin ikinä tullut lupauksesta huolimatta. Loppujen lopuksi kävi ilmi, ettei tämä virkailija meille mitään lentoja varannut ja emme päässeet reissuun.

      Käsittämättömän tökerö ja epäluotettava.

    • matkustaja67676767

      Firma ei tiedota mistään ja asiakaspalvelu on surkeaa. Halvalla matkoja kyllä saa.

    • PaavoXX

      Kymmenisen kertaa kayttanyt, ei ongelmia. Kerran jouduin vaihtamaan lentopaivaa ja se onnistui rahalla aivan kuten ehdoissa mainittiin...

    • matkustaja1985

      Käsittämätöntä toimintaa koko Travellinkilta. Ei mitään halua edes koittaa auttaa asiakasta. Tyly ilmoitus vain, että hotellivarausta ei voi muuttaa tai perua ja rahat ovat menneet. Suora soitto hotelliin kertoi kuitenkin sen, että hotellin puolesta homma on mahdollinen, mutta eivät voi muuttaa varausta koska välissä on tämä Travellink. Koko homma lähti liikkeelle siitä, että finnair keksi perua lennot mitkä olimme ostaneet 5 vuorokautta aiemmin.

      Sen voin taata että kun tämä tapaus on selvitetty en enää asioi mitenkään travellikin kanssa.

      • 18+15

        Koskaan ei kannata varata erikseen hotellia ilman peruutus- ja muutosoikeutta. Lennot voivat aina muuttua tai tulla joku ylivoimainen este, kuten tuhkapilvi. Hotellivarauksia voi yleensä tehdä kohtuuhinnalla peruutusoikeudellakin. Jos matkatoimistosi ei sellaista tarjoa, varaa muuta kautta. Esimerkiksi booking.com ilmoittaa joka kohteelta peruutusmahdollisuuden, ja suurimmassa osassa se on ulmainen peruutus kunhan tekee sen viimeistään muutamaa päivää etukäteen.

        Ja vaikka peruutusoikeudettoman huoneen saisikin hieman halvemmalla, niin tuollaisten tapausten takia kannattaa miettiä pariin kertaan onko säästö niin hyvä.


      • huhtikuun varaaja
        18+15 kirjoitti:

        Koskaan ei kannata varata erikseen hotellia ilman peruutus- ja muutosoikeutta. Lennot voivat aina muuttua tai tulla joku ylivoimainen este, kuten tuhkapilvi. Hotellivarauksia voi yleensä tehdä kohtuuhinnalla peruutusoikeudellakin. Jos matkatoimistosi ei sellaista tarjoa, varaa muuta kautta. Esimerkiksi booking.com ilmoittaa joka kohteelta peruutusmahdollisuuden, ja suurimmassa osassa se on ulmainen peruutus kunhan tekee sen viimeistään muutamaa päivää etukäteen.

        Ja vaikka peruutusoikeudettoman huoneen saisikin hieman halvemmalla, niin tuollaisten tapausten takia kannattaa miettiä pariin kertaan onko säästö niin hyvä.

        Ei ikinä enää Travellinkilta varata mitään. Ongelmien tullessa palvelu huonoa ja rahoja ei saa takaisin lupauksista huolimatta.


      • oraakkeli/neuvoja
        huhtikuun varaaja kirjoitti:

        Ei ikinä enää Travellinkilta varata mitään. Ongelmien tullessa palvelu huonoa ja rahoja ei saa takaisin lupauksista huolimatta.

        kertonet myös ongelmien vaiheet? omat henkilökohtaisetko boyfrendin kaa?


      • 4747
        18+15 kirjoitti:

        Koskaan ei kannata varata erikseen hotellia ilman peruutus- ja muutosoikeutta. Lennot voivat aina muuttua tai tulla joku ylivoimainen este, kuten tuhkapilvi. Hotellivarauksia voi yleensä tehdä kohtuuhinnalla peruutusoikeudellakin. Jos matkatoimistosi ei sellaista tarjoa, varaa muuta kautta. Esimerkiksi booking.com ilmoittaa joka kohteelta peruutusmahdollisuuden, ja suurimmassa osassa se on ulmainen peruutus kunhan tekee sen viimeistään muutamaa päivää etukäteen.

        Ja vaikka peruutusoikeudettoman huoneen saisikin hieman halvemmalla, niin tuollaisten tapausten takia kannattaa miettiä pariin kertaan onko säästö niin hyvä.

        Ei todellakaan Travellinkilta pelaa mikään.


    • Petkutettuko

      OstettiinTravellinkin kautta Thaimaasta hotellihuone. Heillä sattui joku tekninen vika. Rahat vei tililtä, mutta varausta ei ollut. Lupasivat palutaa rahat. mutta eipä noita vielä ole kuulunut. Aikaa kulunut 11pv. Sanoivat vielä että heillä ollut ongelmia, ei kannata varata hotellia heidän kauttaan. Täytyy kait soitella kuluttajavirastoon.
      Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siltä firmalta mitään ostan. Ja sanaa levitän että varovat ko. firmaa.

    • äkäinen

      Totesimme juuri, että trvallink ei ole luotettava. Varasimme hotellin. Tiedoissa sanottiin, että sen voi peruuttaa ilman kuluja. Peruutimme sen vielä samana päivänä ja nyt meiltä vaaditaan 60 euroa. Yhteydenotto, johon oli liitetty kopio heidän omasta ilmoituksestaan ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Älkää siis uskoko!

    • Matkustajа

      Tilasin lennot Amsterdamin kautta milanoon ja takaisin travellinkilta. Ei antanut postitettavaa lentolippua, vain sähköisen varausvahvistuksen koodilla. Rahat lähtivät tililtä, onko kaikki ok?

      • e-lippu...

        Herää nykypäivään! Paperiset lentoliput on ollu historiaa jo 5 vuotta! E-lippu on ollu ensisijaisena lippuvaihtoehtona jo yli 10 vuotta.


    • amanda7

      Minulla pelkkää hyvää sanottavaa. Hyvä ystävällinen palvelu, kaikki sujui kuin rasvattu. Käytän uudelleen, tilenteen tullen.

      • Anonyymi

        Tilasin Travellinkin kautta 2 hengen lennot Helsinki Las Palmas HelsiniNorwegian lennolla varaus lopulta onnistui, mutta sitten pankkitililleni tuli katevarauksia n. 2700 € edestä jota olen nyt yrittänyt selvittää saamatta selvää vastausta kun ei ole suomen kielistä toimihenkilöä Tein peruutuksenkin johon sain ympäri pyöreän vastauksen jos lentoyhtiö hycäksyy. Varasin saman lennon uudestaan suoraan Norwegian sivuilta hinta hieman alle 600 € : En luota travellinkin toimintaan.
        Vaikea hoitaa asioita pelkän automaatin kautta En tule käyttämään moi yhtiön palveluita, ekä suosittele muillekaan


    • KWSUOMI

      Travellink epäluotettava, juuri meni eur 850 vaikka otin peruutusvakuutuksenkin.

      Ohjaavat "kasvottomaan" vakuutusyhtiöön jonnekin päin Espanjaa (peruutuksen sattuessa). Toimitin kaikki tiedot sekä myös lääkärintodistuksen.

      Travellink sekä Ace Group vakuutusyhtiö pelaavat "sääntöjensä" puitteissa ja niihin vedoten ja rahasi vieden vaikka pelaisit itse sääntöjen mukaan. Ketään henkilöä et saa kiinni Ace Groupista!!

    • mallu7

      HYvä ja helppo sivusto. Suosittelen.

    • lisa18

      Travellinkin varaussysteemi ei toimi reaaliajassa sinakaan jatkuvasti.

      Tänään sattui toisen kerran tällainen tilanne. Ostin liput Saksaan. Sain varausvahvistuksen, mutta en lentolippua. Liput on Finnairin, joten soitin sinne. He eivät tietenkään voi mitään tehdä, koska travellink ei ole lippua vahvistanut. Huomasin, että kyseisiä lippuja ei ole enää saatavilla. Travellink niitä kyllä tarjoaa, mutta tulee ilmoitus, että liput on loppuunmyyty.

      Nyt tässä jännitän, voisinko vielä liput saada. Soitan Travellinkille ja kysyn tilanteesta. Tosiaan, tämä ei ole eka kerta, kun myyvät "ei oota".

    • Elina862

      Varattiin lento Travellinkin kautta vakuutuksen kera ja matka jouduttiin perumaan. Vakuutusyhtiö kusetti meitä ankarasti kuuden kuukauden ajan ja laittoi sitten hylätyn korvaushakemuksen. Mistään ei enää saatu hakea korvauksia, koska aikaa oli jo kulunut niin paljon.

      Samalla selvisi, että Travellinkin vakuutukset menevät ulkomaiselle firmoille eli suomalaiset kuluttajansuoja- ym. lautakunnat eivät voi mitään. Tämä siitä huolimatta, että Travellinkillä on suomalainenkin vakuutusyhtiö käytössään.

      Todella törkeää toimintaa.

    • 15+12

      Ilmeisesti kyselet/ kommentoit samaa toisella matkafoorumilla? Olit menossa USA:han. Eikö sulla todellakaan ollut muuta (kotimaista) matkavakuutusta? Ja kyllä lääkärintodistus matkalle lähdön estymiseen täytyy olla sille ajalle kun matka alkaa. Ei niin että matka tilataan tammikuussa, helmikuussa sairastutaan, haetaan lääkärintodistus, perutaan matka, joka onkin maaliskuussa. Tietty jos jalka tai käsi on paketissa 2-3 kk, niin sillon matkan voi jo perua kuukautta aiemmin, mutta onhan sulla sillon selkeä lääkärintodistus olemassa.

    • Klarnalla

      Onko kellään kokemuksia tässä Klarna laskun käytöstä? Miten menee?

      • Klarnalla

        Up!


      • Alapertti

        Kokemusta Klarnan laskutuksesta on. Kun matka Travellinkin toiminnan vuoksi oli peruttu, ilmoitti Klarna, että ei voi poistaa lähettämäänsä laskua ilman Travellinkin kirjallista ilmoitusta. He itse eivät voi jostain syystä olla yhteydessä suoraan ja pyytää tällaista ilmoitusta (vaikka ovat ilmeisesti omistuksellisesti ja toiminnallisesti hyvinkin lähellä Travallinkia). Travellinkin sähköpostit peruutuksesta eivät myöskään ilmoitukseksi riittäneet. Travellinkilta taas uuden ilmoituksen saaminen tuntuu olevan mahdottomuus. Ainoa hyvä puoli Klarnassa Travellinkiin verrattuna on, että heillä on suomenkielinen chattipalvelu, mutta ei ilmeisesti heilläkään suomenkielistä puhelinkontaktin mahdollisuutta.


    • wertpoo

      Klarna laskusta eikö kukaan tiedä??

      • Joopaniinjoo

        Itse otin matkan klarnan laskutuksella ja hyvin toimi kaikki. Ainut huonopuoli on se, että klarna muistaa lähettää joka kk 75e laskun;)


      • Hobittioulu

        Jätä maksamatta


    • Markut

      Kyllä on paska maku suussa.

      Ostettiin viime kesäkuulle 2016 lennot Lissaboniin Travellinkin kautta. Ne peruttiin heidän toimesta vedoten liian halpaan hintaan, joka oli kuitenkin korkeampi kuin heidän mainosbannerissaan ollut alkaen-hinta Lissaboniin. Yritettiin jopa lakimiesvoimin selvitellä tapausta, mutta ostettiin lopulta myöhemmin kalliimmat liput lentoyhtiöltä. Myös muulla matkaseurueella oli ollut ongelmia yhtiön kanssa.

      Ajateltiin olla käyttämättä kyseistä firmaa enää toiste.

      Nyt on tarkoitus lähteä juhlimaan ystävän häitä Australiaan ja varasimme lennot Opodon kautta, joka osoittautuikin osaksi Travellinkia. Maksun suorittamisen jälkeen saimme viestin, että prosessissa on tapahtunut virhe ja meitä pyydetään ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Soitimme sinne ja varauksemme kuulemma löytyi heidän tiedoistaan, mutta asiakaspalvelija lupasi selvittää, missä ongelma on sattunut ja palata asiaan.

      Saimme lopulta Travellinkilta sähköpostia, etteivät voi tarjota varaamiamme lentoja, joten palauttavat rahat. Koska, emme tiedä. Ennen palautusta emme voi varata uusia lentoja, joten toivottavasti pian. Harmittaa, että kyseiset firmat (Opodo ja Travellink) tarjoavat kuitenkin edelleen samoja lentoja alle euron kalliimmalla, mitä olimme heiltä ostaneet. Miksi sitten meille ei voi tarjota olemassa olevia lentoja? Vedoten liian halpaan hintaan? Taidetaan olla jollakin mustalla listalla edellisen tapauksen jälkeen.

      Toivottavasti saamme rahamme takaisin pian ja ostettua lennot jostain muualta, ennen kuin ne ovat niin kalliit, ettemme pääse matkaan.

    • SamiLahti

      Heillä on ohjelmistossa jotain häikkää! Tai ei! Jos hinta menee liian alhaiseksi, lentohinnathan muuttuvat koko ajan ja jos näin käy, ohjelma heittää ko asiakkaalle virheilmoituksen! Ei mukavaa! Sitten odottelet sähköpostia, mikä tulee joskus seuraavana iltana, jossa ilmoittavat eivät voi toteuttaa ko matkoja! Samaan aikaan hinnat nousevat ja joudut maksamaan satasia enemmän € tämän Travellinkin takia?

    • Jeesh

      Hyvin toimii :P

    • Zigizägizigi

      Itse en saanut varausvahvistusta ollenkaan. Tässä on nyt koitettu sähköpostilla ja soittamalla ottaa yhteyttä, mutta vielä ei ole yhteyttä saatu.. Todella huono maku on tällä hetkellä.

    • Enolevarma99

      Oliko tää sivusto josta skimmataan luottokortin tierot?

    • muistutanpavaan

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • Eienäätravellinkia

      En suosittele! Varausjärjestelmä huono esim. varauksen henkilötietoja ei voi tarkistaa ennen varauksen lähettämistä. Asiakaspalvelu vastaa aukioloaikoina jos jaksaa. Samalla hinnalla tai halvemmallakin saat varattua muualta. Ei jatkoon!

    • GM23

      Varasin matkan. Maksoin matkan. Sitten ei tule ilmoitusta saadusta matkasta. Soitan asiakaspalveluun. Kehnosti suomea puhuva asiakaspalvelija selittää, että maksu on hold -tilassa eivätkä voi tehdä asialle mitään. Kysyin maksusta, sanoivat etteivät maksa mitään. Rahat tulevat kuulemma tilille. Eivät ole tulleet.

      • Gege12

        Miten kuluttajasuoja-asiamies tällaiseen suhtautuu?

        En tiennyt, että he voivat jättää asiakkaan maksaman laskun jättää maksamatta.

        Onko tämä vitsi heidän sivuillaan: "Aina paras mahdollinen hinta, korkein laatu ja paras palvelu."


    • ExAsiakas

      Travellnk järjestelmä mokasi ja minä maksan

      Tein viime yönä lentolippu tilauksen, järjestelmä heillä ilmoitti virheestä kun olin painanut MAKSA painiketta ja pyysi kokeilemaan uudestaan samoilla tai eripäivillä, painoin samoilla ja tuli esitäytettynä kaikki aikaisemmin täyttämäni tiedot ja siirryin maksamaan ja kun painoin maksa niin TAAS virhe ilmoitus, tein tämän saman kolme kertaa ja aina ilmoitti virheestä. Kun katsoin myöhemmin tilini niin kas huomasin että maksut jokaisesta oli lähtenyt tililtä. Eli oli kolme lippua samalle henkilölle ja samalle lennolle :(
      Soitin heti aamu kello 9:00 Travelllin toimistoon ja Linda ((anonyymi ) rupesi hoitaa asiaa. ”Linda” hoiti asian nopeasti ja soitti että muut liput voidaan peruuttaa mutta kuluja menee 70€ per/lippu johon sanoin että oli heidän järjestelmän vika niin katson että kyseiset kulut kuuluu heidän maksuihin. ”Linda” ei voinut auttaa enempää. Laitoin sähköpostia asiasta kuten ”Linda” neuvoi ja nyt ilmeisesti ns. Esimies vastasi asiakaspalvelusta vaatien että minulla pitäisi olla kuvakaapaus virheilmoituksesta, tosi tajusin tuleeni huijatuksi vasta myöhemmin kun suljin koneen ja muusta syystä avasin pankki yhteyden ja huomasin rahojen kadonneen. Vielä kaiken kukkuraksi vaikka suostuisin että kulut vähennetään maksuista niin joudun odottaa 10 pankkipäivää saadakseni ( jos saan) huijatut rahat takaisin.

      Esimiehiin ei saa yhteystietoja ja muutenkin toimivat kuin rikolliset anonyymi turvin.

      • Minnak67

        Jep jep.. minä tein eilen pe iltana varauksen 28.3 lähtevälle lennolle cairo-casablanca ja maksoin nettipankkia käyttäen.. siinä vsiheessa kun palaa palvelutarjoajan sivulle.. "sivustoon ei saa yhteyttä" ystäväni yritti myls toisesta koneesta mutta ilmeisesti järjestelmä oli kaatunut ja näinollen poissa käytöstä muutaman tunnin kun yritimme uudestaan. Mutta varauksevshvista en ole vielä saanut la klo8.40... vkl officet kiinni.. laitoin mailia johon myös kopiin pankista suorituksestani.. mielenkiintoista nyt kuinka etenee lähtö jo 28.3 🤔


      • huijarikoijari

        Tee rikosilmoitus petoksesta jos et saa rahoja takaisin. Tuohan kuulostaa ihan huijaukselta. Saatpahan sitten oikeussalissa nähdä minkänäköinen koijari siellä on vastassa.


      • 4747

        Kyllä olen samaa mieltä, olisi syytä miettiä onko kaikki ihan laillista, kun travellink toimii myös Suomessa ja myynti on suomeksi myös soitettaessa, mutta kun pitää perua lennot niin suomenkielellä ei palvelua enää ole ja sähköposteihin ei vastata. Täysin ala-arvoista toimintaa.


    • TuuriaTaiEi

      Kaksi kertaa olen varannut lennot ja hotellit Travellinkin kautta - ei mitäään ongelmia. Hinta kohtuullinen ja hotellit ok. Ei poikkea muista toimijoista millään tavalla - tarvittaessa voin käyttää jatkossakin.

    • rikosilmoitus_travellink

      En suosittele, yhtiö jos sitä siksi voi sanoa on ilmeisesti suunniteltu vain rahastamaan hyväuskoisia ihmisiä. Jouduin itse huijauksen kohteeksi enkä ole saanut asiaa selvitettyä yhtiön kanssa, koska sinne ei ole mitään toimivia yhteystietoja. Yhtiö toimii vain netissä eikä vastaa viesteihin.

      Luottokorttimaksut veloitetaan salaamattoman yhteyden kautta. Visa sulki luottokortin kun erehdyin maksamaan matkan sillä. Asiakaspalveluun ei saa mitään yhteyttä sähköpostitse, asiakaspalvelupuhelimeen ei vastata. Otin peruutusturvan ja maksoin, jolla matkan voi peruuttaa ilman mitään syytä ja saa 80% lipunhinnasta takaisin. Mitään rahoja ei ole tullut, yhtiöön ei saa yhteyttä. Ainoa vaihtoehto lienee jättää rikosilmoitus.

      • ANT2

        Mulla on vähän sama ongelma. Oletko ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen?


      • Alapertti

        Koska Travellink on Espanjassa rekisteröity firma, kannattaa ottaa yhteyttä Euroopan Kuluttajakeskukseen.


      • kusetusta

        Sama on ongelma minulla. Rikosilmoitus on kyllä paikallaan.


    • RL-

      EI OLE..Ostin lennot 01.11-18 Lennot ja maksoin Teneriffalle meno lento D8 86523 20.12 paluu 30.12-18 menolipuille tuli vahvistus ok mutta paluulennolle ei lennon numero oli D8 6520 Soitto 19.12-18Travellinkille vastaus paluu tentoa ei vain=englannin kielistä palvelua palautamme rahat Rahaa ei vielä 02.01-19 tähän paivää ei oo tullu.Ostimme uudet paluu lennot Teneriffalta suomeen
      Jouduimme ostamaan lennot 2 päivää aikaisemmin eli joudumme tulemaan takas 28.12-18 Nyt kuitenkin Suoraan Norwegiaan lentoyhtiältä-EI KOSKAAN ENÄÄ TRAVELINKIN PALVELUJA TULLA KÄYTTÄMÄÄN !!!!!!!!

    • Alapertti

      Ei ole luotettava. Huonoja kokemuksia.

    • Niinukska

      Ei todellakaan ole, ei kannata käyttää, ai nostaa myy matkoja, mutta kun yrittää perua niin ei ole suomenkielistä palvelua, myynnissä on Suomenkielinen myyjä, mutta ei missään muussa. Täysin törkeä puulaaki

    • Anonyymi

      Täysin häpeämätontä kusetusta harjoittaa kyseinen firma.

    • Anonyymi

      Täysin epäluotettava firma.Varokaa!!!!

    • Anonyymi

      Ei luotettava täysi huijari firma. Mikään ei onnistu. Olen puoli vuotta taistellut peruutetusta lentomatkatani.Sähköpostiin ei vastata ja puhelimitse kukaan ei ota kantaa. Asia pitäisi olla selvä Norwegian ilmoitti peruutusmahdoll osuudesta muuttuneen lennon vuoksi. Segorialta tulee maksukehoituksia(3) Travellink ei vaan saa toimeksi ilmoittaa heille asiasta. Ei näytä kukaan kantavan vastuuta.

    • Anonyymi

      Ei ole luotettava. Meillä peruuntui 1,5 sitten lento tulivuorenpurkauksen vuoksi. Lentoyhtiö maksoi summan jo silloin Travellinkille, mutta sieltä ei tule mitään meille. Mahdoton olla yhteydessä kun ei ole mitään asiakaspalvelun numeroita tai sähköpostiosoitteita missään! Joku asiakaskeissi saatiin viime keväänä auki, nyt kun tarkistettiin taas vaihteeksi mikä on status, niin heidän järjestelmä ilmoittaa että tuota keissin numeroa ei ole olemassa...

    • Anonyymi

      ei oo hyvä

    • Anonyymi

      Ei palauta rahoja. Paska firma. Enkä ole ainoa

    • Anonyymi

      VAROKAA KAIKKI ! Surkeaa = olematonta asiakaspalvelua - yhteyttä ei saa millään konstilla - yksinkertaisen laskukopion saaminen on osoittautunut täysin mahdottomaksi - chattibotti kiertää kerhää eikä missään ole yhteydenottopuhelinnumeroa.
      EN ENÄÄ IKINÄ OSTA MITÄÄN TRAVELLINKILTÄ

    • Anonyymi

      Törkeetä huijausta. Veloittivat tilitä ja väittivät jälkikäteen ettei oltaisi veloitettu.

    • Anonyymi

      Ei ole, veloittaa enemmän kuin mitä verkkosivuilla antaa matkan hinnaksi

    • Anonyymi

      Ennen oli ihan hyvä mutta nykyään suoraan sanottuna ihan paika firma. Kyllä sieltä varaat lennot helposti mutta jos tarvii muuttaa lennot tai tarvii muutenkin apua nii ei mistään sitä saa eikä asiakaspalvelunumerotkaan oon käytössä.
      En enää osta sieltä mitään

    • Anonyymi

      Peruivat lennot meiltä koska '' hinta oli noussut'' eivät ilmoittaneet mitään lippuja ei vaan tullut, otettiin yhteyttä asiakaspalveluun joka ilmoitti että rahat palautetaan 10 päivän sisällä. Ei koskaan tullut rahoja, uskomatonta että ostetaan jotain mitä ei ikinä saada eikä saada rahoja takaisin ? miten tälläinen pulju voi vielä 2022 toimia ilman mitään seuraamuksia.

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että hiukan kuumotti kun luki travellinkin kokemuksia (ne oli tosi huonoja) ja oltiin lähdössä lontooseen. Meillä kuitenkin onneksi matka sujui ongelmitta. Ilmeisesti nuita ongelmia alkaa eniten syntymään kun yrittää peruuttaa omaa matkaa tai saada rahoja takaisin. En usko että itsekkään enää kyseisen firman kautta varaan lentoja.

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Ostin liput Turusta Roomaan ja takaisin. Kaikki sujui hyvin. Myös automaattinen kirjaus lennolle. Toki nopeammin sai paluumatkalle lennon sisäänkirjauksen wizzairin sovelluksessa. Uskaltaisin ostaa toistekkin liput travellingilta. Asiakaspalveluun toki en saanut yhteyttä.

    • Anonyymi

      EI OLE LUOTETTAVA! kaikkea muuta

    • Anonyymi

      En suosittele maksat vaan ja et saa lentoi hotellii safkoi etkä mitää

    • Anonyymi

      Älä harkitse! Ilmoitti, että Klm oli perunut yhden lennoista, jonka olin varannut. Klm:n sivuilla lentoa edelleen myydään? Hyvitystä lennoista nyt odotellaan. Ja liian myöhään itse huomasin nämä kaikki huonot arvostelut. Mutta, todellakin, kierrä kaukaa, niin kauan kun vielä voit!

    • Anonyymi

      Ei kannatta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe