Futispeliin lippuja

Oona3456

Hei, olemme menossa Milanoon keväällä ja tarkoituksena olisi mennä myös Serie A futispeliin. Onko tietoa, kannattaako ostaa liput etukäteen vai paikan päältä? Muita vinkkejä? Kiitos

7

4084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

      Ennen matkaa. Olimme mieheni kanssa Roomassa pari vuotta sitten ja meinasimme mennä katsomaanfutispeliä,mut lippuja ei enää ollu. Eikä siis ollu kyse serie a:n pelistä. Olisko ollu serie B? Jos sellasta ees on:D mä en tiedä noista futisjutuista. mutta kuitenkin ei päästy.

    • Roomassa

      mahtuu, vaikka ostaa lipun vasta Roomasta. Lippuja tosin ei myydä enää ottelun alla stadikalta ja lippumyymälätkin lopettavat 4 tuntia enne ottelun alkua.
      Stadikka täyttyy,jos vastaan tulee Lazio, Milan, Inter, tai Juventus.
      Kokeile myös http://www.listicket.it/

      Onnea San Siron lippujen metsästykseen

      • lfoiko

        Lippuja sai San Sirolta vielä tuntia ennen pelin alkua ihan hyvin Milan-Torino peliin. Kulkuvälineeksi suosittelen metroa (pysäkki Lotto), raitiovaunu tosi hidas.


    • Matsiin menossa.

      AC Milanin matseihin saa lippuja ihan seuran virallisilta sivuilta.
      Liput tulevat myyntiin noin 10 päivää ennen matsia. Paremmat pelit menevät päivässä. Huonompia vastustajia vastaan lippuja kestää useamman päivän ajan.
      Maksu luottokortilla ja lippujen nouto tositettva vastaan stadionilta muutamaa tuntia ennen peliä.
      Itse sain pienellä kyyttäämisellä AC Milan - AS Roma peliin liput AC:n kotisivujen kautta.
      Jos myöhästyy tästä (tai haluaa ostaa aikaisemmin - tosin liput saa vasta samaan aikaan) niin välittäiä löytyy paljon netistä. Isommat toimistot ovat OK, mutta hinnat kaksinkertaiset (tai yli) virallisiin hintoihin nähden.

      • Pallonen

        Jostain suomalaiselta futissivustolta luin, että liput kannattaa ostaa vihreälle puolelle, siellä on kotijoukkueen kannattajat.
        Ja PASSI mukaan peliin!


      • Pallonen
        Pallonen kirjoitti:

        Jostain suomalaiselta futissivustolta luin, että liput kannattaa ostaa vihreälle puolelle, siellä on kotijoukkueen kannattajat.
        Ja PASSI mukaan peliin!

        Niin tässä on se sivusto:
        http://foorumi.paitsio.com/showthread.php?t=2248

        ja San Sirolla pelaa Inter ja Ac Milan, vuoroviikoin.


      • Matkaanlähde
        Pallonen kirjoitti:

        Niin tässä on se sivusto:
        http://foorumi.paitsio.com/showthread.php?t=2248

        ja San Sirolla pelaa Inter ja Ac Milan, vuoroviikoin.

        Olimme syyskuun lopussa menossa katsomaan Ac Milanin peliä Napolia vastaan. Ikävä yllätys selvisi vasta San Sirolla; lippuja ei myyty lainkaan maakunnun ulkopuolelta tuleville, ei siis turisteille, Napolilaisille... Henkkarit pitää näyttää ostovaiheessa. Syynä oli mahdolliset mellakat ja siitä, että lippuja ei myydä ulkouolisille oli päätetty samana päivänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe