nopeasti lisäkiloja punnitukseen !

auttakaa ):

oon laihtunut edellisestä käynnistä 5kg, eikä siitä ole pitkä aika. nyt pitäs painoa saada vähintän 3kg lisää, mielummin enemmän.. :ss

vettä en pysty juomaan kuin maksimissaan 1.5 litraa, eli mitä pientä ja painavaa voisi piilottaa esim rintsikoihin tai jalkapohjan ja sukan väliin?

suunnittelin veden lisäksi 2 juotavaa jugurttia, eli 160kcal..

vesi 1,5kg
jugurttijuomat 0,8kg
alusvaatteet 0,2g (?)

= 2,5kg. ei riitä !
mitä teen?


ps haluan hetkellistä painonnousua, en ala nyt syömään yhtään mitään.

19

5086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-,.-,.-,.-,.-,.-,

      LAITA HEI VIIDEN KILON KÄSIPAINO PILLUUN! SIELTÄ NE LÄÄKÄRIT EI AINAKAA LÄHE ETTIMÄÄN!

      OLE HYVÄ TÄSTÄ MAHTAVASTA VINKINSTÄ!

      • keino

        Haha, tosi hyvä...

        Mutta tässä yksi outo keino:
        Ota kuukautissuoja (mielellään vähän paksumpi kuin ohut). Leikkaa auki ja vedä sisuksia ulos. Täytä sit suoja jollain painavalla kuin vaik hiekalla. (kannattaa laittaa hiekka jonkun muovipussin sisään ettei karise...)Ja teippaa side umpeen hyvällä teipillä! Sit vaan suoja housuihin. Ja kannattaa laittaa napakat pikkarit ettei ala valua alas hiekan painosta.
        Samaa voi käyttää rintsikoiden toppauksissa. Toppaukset auki ja täytee jotain painavaa.


    • c(:

      Älä välitä ton yhen ääliö käsipaino läpästä...
      Oon itsekkin joskus joutunut miettimään ihan tosissaan, että miten saan kiloja lisää.
      Itse laitoin joskus kiviä (sileäpintaisia) rintsikoihin, saatoin tehdä kampauksia, jossa hiukset ovat koholla, ja teipata päänahkaan myös kiviä! Käytin painavia korviksia ja sormuksia ym. (vaikka noista ei silleen tule paljon painoa, mutta sairas ihminen keksii mitä vaan..)

      JA niin noloa kuin se onkin tunnustaa, niin kerran laitoin porkkanan SINNE, ja sen avulla vältin osaston! Niin hullulta kuin se kuulostaakin! Oli vaan kauhean epämukavaa, kun joutui koko ajan jännittämään.

      Tästä viestistä ei varmaan ollut paljon apua, mutta toivottavasti sait jotain vinkkejä (:

      • rasittavaako

        luettavaa, Huomionkipeät penikat pelleilevät. EVVK.


    • jessieka

      Tuo on niin pelottava tilanne, itekkin monet kerrat joutui huijaamaan että vältti osaston. Mutta sitten sitä aina alkoi syömään kun pelotti niin seuraava punnitus.
      Mutta aloin urakalla syödä esim. porkkanoita ja kasviksia, sai paljon painoa ja vähän kaloreita, suolaa ja vettä muutama päivä ennen puntarin. Join jopa 3 litraa kerralla mutta sain hyponatremian :S eli kerran sekin meni pieleen.
      Olen valehdellut olleeni mahataudissa, silloin paino putoaa reippaasti.
      Olen jalkapainotkin laittanu, silloin en paljastunut mutta luulen että tuo on riskialtista koska voidaan pyytää riisuutumaan (oli eri punnitsija niin uskalsin)
      Mutta ota nyt vaikka kasvis/hedelmä kuuri, syö niitä ihan hulluna niin ainakin pari kiloa tulee lisää, suolaa ja vettä paljon, sitten se jugurtti.
      En halua kannustaa huijaamaan mutta tiedän tuon paniikin, lupaathan sitten alkaa syömään, jooko ;)

    • se kaikkein paras neuvo

      Vaikka syömistä et näihin vinkkeihin halua, niin sen kyllä aion ehdottaa.

      Punnitukset ilmeisesti tehdään omaksi parhaaksesi eikä ole kenenkään (varsinkaan sinun) etusi mukaista valheellisesti saada lisää painoa.

      Käytä järkeäsi hyvä ihminen ja syö.

      • yksäiti

        Näillä neuvoilla voit selviytyä tasan yhden kerran osastolle joutumisesta, mutta tajuat varmaan, että lisätyt keinotekoiset painot ovat "pohjalla" seuraavaa punnistusta varten. Minulle on osaston lääkäri kertonut, että he ottavat aina huomioon tankkaamiset ym.jutut.


    • vampirellah :)

      et saa mitenkään painoa tarpeeksi nousemaan siihen punnitukseen,koska mitään isoa painoa,näkyvää sellaista et voi laittaa,et mitenkään sitä piilottaa ja veden juonti ennen punnitusta ei saa painoasi nousemaan lähellekkään tarvittavaa määrää.
      sinun olis pitäny ajatella tuota tulevaa tilannetta aikaisemmin ja yrittää estää noin suuri painonlasku,koska et mitenkään pysty huijaamaan painoasi tarpeeksi paljon näin lyhyessä ajassa.

      suosittelen,että et edes yritä mitään kieroilua,vaan menet rohkeasti siihen punnitukseen ja kerrot rehellisesti,että tiedät painavasi kolme kiloa liian vähän.ainoa asia,mitä voit yrittää,on kertoa siellä tilanteesi todellinen luonne ja yrität edes olla suostuvainen toteuttamaan sinulle laaditun ravintosuunnitelman,ettet laihtuisi lisää ja jos pystyt,niin annat olettaa olevasi itsekin yllättynyt siitä,miten painosi on laskenut ja kerrot tavoitteistasi nyt nostaa painoa takaisin ja pyydät hyviä ravintoneuvoja.

      tuo kaikki yllämainittu voi olla ainoa,mikä pelastaa sinut sairaalaan joutumiselta,ellei painosi ole jo liian alhainen ja nuo vinkit eivät enää pelasta sinua sairaalalta.

      toisaalta,jos näin on,niin ole iloinen,jos joudut sairaalaan,sillä ehkäistään se,ettei sinulle käy,kuten pahimmillaan käy,eli että elimistössäsi on jo pysyviä vaurioita ja nyt en tarkoita pelkästään hiustenlähtöä ja luisevaa olemusta,vaan puhun pidätyskyvyn menetyksestä,lopunikäisestä ulostuslääkkeiden käyttöpakosta,hormonihoidoista ja aivovaurioista.

      kerkeät vielä punnita mielessäsi laihtumisesi ja sairaalaanjoutumisesi hyvät ja huonot puolet niin,että jos sairaalaanmeno on edessä,niin tajuat,että se voi pelastaa sinun elämäsi ja ainakin vähentää loppuiäksesi koituvia harmeja

    • autatte kuolemaan

      yleensä ihmiset jo kuolee ennen mitään aivovaurioita yms... mut oikeesti miettikää jotain teille todella tärkeetä ihmistä, mitä sanoisitte hänelle jos hän ois hirveen alipainonen haluaa kokoajan laihtua? Antaisitteko lisää laihdutusvinkkejä niin hän varmasti kuolee??
      Mitä sitte miettisitte ko rakkaanne keho pettää ja hän kuolee? Oliko hyvät laihutusvinkit? Tuolla tavalla ne nimittäin toimii uskokaa jo.

    • 3+1

      Eihän mihinkään punnituksiin ole oikeasti pakko mennä, pysyy vaan poissa.
      Niin kauan kun ei ole suoranainen kuolemanvaara ole kyseessä, hoito on vapaaehtoista.

      Älkää kuluttako meidän verovaroja, pysykää omissa maailmoissanne.

      Miksi yleensä vastoin tahtoanne pyöritte hoidonpiirissä?

      Mutta muistattehan että anoreksia johtaa kuolemaan useammin kuin rintasyöpä.

      • saatana_

        painu sinä helvettiin


    • Mikä pahinta

      elämä johtaa kuolemiseen, väistämättä!

    • 156

      Totta.

      Mutta miksi kuolla ennen aikojaan anorexiaan?

    • Mikä pahinta

      "156" kuka on päättänyt ja säätänyt mikä on ennen aikojaan kenellekin?
      Ihmisiä kuolee 0-110 vuotiaaseen, ja jopa ennen syntymäänsä. Kuka voi sanoa, että ennen aikojaan? Miten se mitataan ja millä mitalla?
      Sinäkö sen mitan olet määritellyt? itse kenenkin kohdalle? Vai kuka?

    • 156

      Anorexisia on mielenterveyden häiriö.

      Turha kuolla mielenterveyden häiriöön.

      Ennen kehon rappeutumista kuoleminen on ennenaikaista.

      Ennen syntymää ei kuolla, rakkaus vain keskeytyy / keskeytetään.

      • Mikä pahinta

        Mutta kuka se on joka noin on päättänyt?
        -kyllä,anoreksia on mielenterveyden häiriö, onko se vastaus kysymykseeni?
        -edelleen kysyn, kuka, missä ja millä valtuuksilla päättää mihin MINUN, SINUN, HÄNEN on TURHA kuolla?
        -siis sairauteen kuoleminen,onnettomuuteen kuoleminen jne. on - niin kenen päätöksellä - ennenaikaista?
        -ennen syntymää voi todellakin kuolla. Kohtukuolema; täysin kehittynyt lapsi kuolee äidin kohtuun syystä tai toisesta. Vai oletko senkin päättänyt ja määritellyt, että vielä sytymätön lapsi ei ihminen?

        Ja vieläkään ei vastausta kysymykseen: kuka ja millä valtuuksilla voi päättää kenenkään toisen ihmisen elämän tai kuoleman olevan ennenaikaista tai turhaa? Vai oletko se sinä se Jumala joka on kaikkivaltias, kaikkitietävä ja kaikkien elollisten tuomari?


    • anorexic bunny

      rintsikoihin piilotat jotain, vaikka kiviä tai muuta
      juo julmetusti vettä
      ööh D: syö paljon jotain kasviksia ennen sitä, koska niistä tulee painoa mutta ei kaloreita oikeestaan paljoo mitään

      ja väitä olevas kipee tai jtn. koska sillon yleensä paino on alhasempi

    • olinjuuripunnituksessa

      Tuo mitä jo mainittiinkin, eli menkkasiteen auki leikkaus ja täyttäminen. Jos sua ei vaadita riisuutumaan niin on helppoa: viis kerrosta vaatteita vaan päällekkäin ja lisäksi painavaa kamaa taskuun. Multa ainakin pyydetään vaan riisumaan kengät, ja vähennetään sitten puoli kiloa vaa'an luvusta. Eli pitää vain pukea yli puoli kiloa vaatteita ;)

    • Senappi

      Tai sitten menet helpoimman kautta ja kerrot rehellisesti, miten asiat ovat. Se pelottaa, tiedän sen. Mutta totuus on aina parempi näissä asioissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe