Retinolia

Missä?

Tutkimuksissa on osoitettu että vain retinolia sisältävät ihonhoitotuotteet hidastavat ikääntymistä, korjaavat ryppyjä. Vai menikö se näin? Katsoin menneellä viikolla jonkun brittidokun aiheesta mutta en muista nimeä.

Missä ryppyrasvoissa 35 olisi tätä retinolia? Retinol-sarjassa kaiketi ja Oriflamellakin on jokin retinol-tuote.

Kokemuksia olisi kiva kuulla!

36

17988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retinolia

      Tuon retinolin on tutkitusti todettu hidastavan ikääntymistä ja se myöskin vaikuttaa syviin ryppyihin.
      Tuo mainitsemasi tuote Oriflamella on Lift Expert-sarja jossa tuota Retinolia on.

      • Anonyymi

        Retinoli on läheistä sukua reseptilääke tretinoiinille, vielä tymäkämmälle tavaralle, jota käytetään aknen hoidossa ja joka myös häivyttää vanhenemisen merkkejä iholta. Tretinoiini ilman reseptiä - https://tonzes.com/retinolfi.htm


    • on ecollageenista

      Myös tuote, joka lisää ecollagenin tuotosta hidastaa ikääntymistä.

      Omasta kokemuksesta kertoisin sen verran että olen käyttänyt Ecollagen voidetta säännöllisesti muutaman kuukauden ajan ja se on vaikuttanut nk. ryppyhin ja silottanut niitä.

      • Anonyymi

    • pöllölästä

      voi teitä tietämättömiä...retinoli on a-vitamiinia, ja sitä voi ostaa ihan a-vitamiinivoiteena apteekista, n 5 e tuubi....ottaisitte selkoa noista "hienoista" nimistä ettekä sokeesti uskois noihin mainoksiin tai dokkarityrkkyihin.

      • retinolisti

        Kiitos vastauksista!

        Dermo-sarja myy myös netissä aika halpahintaista tuubia jossa retinolia. En sitten tiedä onko eroa esim. oriflameen muuten


      • mielestäni
        retinolisti kirjoitti:

        Kiitos vastauksista!

        Dermo-sarja myy myös netissä aika halpahintaista tuubia jossa retinolia. En sitten tiedä onko eroa esim. oriflameen muuten

        Olen kokeillut jokusen a-vitamiinijohdannaisen tuubin erilaisia ryppyrasvoja;) ja itse pidän ehdottomasti parhaimpana Environ -nimimistä tuotetta.


      • olla itse

        Dokumenttifilmi oli asiallinen ja tieteellinen.

        A-vitamiini ei ole yksi ainut aine, vaan retinolit ovat eläinperäisiä a-vitamiineja. Dokumentissa mainittiin nimenomaan tretinoini(eli Retin-A ym. kauppanimillä tunnettu), josta on tieteellistä näyttöä, ja jota käytetään lääkkeenä akneen yms. Suomessakin lääkelaitoksen hyväksymä respetilääke.

        Kosmetiikassa ei ole tietenkään tieteellisen tarkasti tutkittu valmiiden tuotteiden (retinol-voiteiden) tehoa, joten tulokset saattaavat olla kirjavia. Voiteissahan on useita eri aineita, ja tehoainetta voi olla vain pieniä määriä.

        Kannattaa nyt ainakin tarkistaa, että tehoainetta eli tuota retinolia on kohtuullinen määrä tuotteessa.

        Ja voi yrittää tarkistaa ko. voiteen valmistajan nettisivuilta kuinka tuotteen tehoa on tutkittu.

        Voi aiheuttaa herkkäihoisille ärystysoireita.

        Mutta siis kaiken kaikkiaan aine, jolla on tieteellisesti todistettua tehoa ihonhoidossa.

        Eli Pöllölässäkin kannattaa olla joskus hereillä päivänvalon aikaan! :-D


      • ...
        olla itse kirjoitti:

        Dokumenttifilmi oli asiallinen ja tieteellinen.

        A-vitamiini ei ole yksi ainut aine, vaan retinolit ovat eläinperäisiä a-vitamiineja. Dokumentissa mainittiin nimenomaan tretinoini(eli Retin-A ym. kauppanimillä tunnettu), josta on tieteellistä näyttöä, ja jota käytetään lääkkeenä akneen yms. Suomessakin lääkelaitoksen hyväksymä respetilääke.

        Kosmetiikassa ei ole tietenkään tieteellisen tarkasti tutkittu valmiiden tuotteiden (retinol-voiteiden) tehoa, joten tulokset saattaavat olla kirjavia. Voiteissahan on useita eri aineita, ja tehoainetta voi olla vain pieniä määriä.

        Kannattaa nyt ainakin tarkistaa, että tehoainetta eli tuota retinolia on kohtuullinen määrä tuotteessa.

        Ja voi yrittää tarkistaa ko. voiteen valmistajan nettisivuilta kuinka tuotteen tehoa on tutkittu.

        Voi aiheuttaa herkkäihoisille ärystysoireita.

        Mutta siis kaiken kaikkiaan aine, jolla on tieteellisesti todistettua tehoa ihonhoidossa.

        Eli Pöllölässäkin kannattaa olla joskus hereillä päivänvalon aikaan! :-D

        Mistä eläimistä tuota sitten tuotetaan ja miten?


      • rusty24
        mielestäni kirjoitti:

        Olen kokeillut jokusen a-vitamiinijohdannaisen tuubin erilaisia ryppyrasvoja;) ja itse pidän ehdottomasti parhaimpana Environ -nimimistä tuotetta.

        Hei,
        Paras hinta alkuperäisen lääkkeen peruskorjausten nopea toimitus, löydät apteekki täällä - http://genericmedstonorth.biz


      • Huiskutuuli
        mielestäni kirjoitti:

        Olen kokeillut jokusen a-vitamiinijohdannaisen tuubin erilaisia ryppyrasvoja;) ja itse pidän ehdottomasti parhaimpana Environ -nimimistä tuotetta.

        Saako tätä Environ yuotetta Tallinnasta.


    • Retinol-käyttäjä

      Olen käyttänyt hyvin pitkään retinolia sisältäviä tuotteita. Ensin käytin apteekissa myynnissä olevaa tuotetta. Nyt olen kokeillut dermosil- tuotesarjan yövoidetta. Retinol- määrää ei ole ilmotettu, mutta sitä tuntuu olevan aika reippasti, koska tuote on vähän öljymäinen. Enää en muuta voidetta haluakkaan käyttää. Parhain voide kaikista ja maksaa vain noin 7,5 euroa. Aikaisemmin retinolia sai vain ihotautilääkärin määräyksestä.

      • Retinol

        Oriflamella on ollut jo kauan retinol pitoisia voiteita. Jo ennen tätä LIFT EXPERT linjaa. Aiemmin oli markkinoilla Retinol niminen voide sekä silmänympärysvoide. Joten ei ole pelkästään apteekista saatavilla olleita...pakko oli kommentoida kun ei ne apteekin tuotteet ole sen ihmeellisempiä kun missään muuallakaan...Kaikki eivät vaan tiedä tuon Retinolin olevan puhdasta a-vitamiinia vaan uskovat vain a-vitamiini voiteisiin (millä nimellä ne apteekista löytyvät).


      • aika vapaasti
        Retinol kirjoitti:

        Oriflamella on ollut jo kauan retinol pitoisia voiteita. Jo ennen tätä LIFT EXPERT linjaa. Aiemmin oli markkinoilla Retinol niminen voide sekä silmänympärysvoide. Joten ei ole pelkästään apteekista saatavilla olleita...pakko oli kommentoida kun ei ne apteekin tuotteet ole sen ihmeellisempiä kun missään muuallakaan...Kaikki eivät vaan tiedä tuon Retinolin olevan puhdasta a-vitamiinia vaan uskovat vain a-vitamiini voiteisiin (millä nimellä ne apteekista löytyvät).

        Olen käsittänyt että retinolin pitää olla oikeassa muodossaan voiteessa, pelkkä retinol-nimi ei riitä koska se ei tunkeudu syvimpiin ihokerroksiin. Ja kuulemma dermo-sarjan retinol joka on halpa ei ole tällaista "oikeaa" silottavaa retinolia. Onkohan oriflamekaan..?

        Jonkin verran selvää ottaneena olen joutunut rajaamaan parhaimmat retinol-tuotteet juuri tuohon BM- ja Roc-sarjaan.

        *Retinol nimeä käytetään aika vapaasti mutta pitää olla huolellinen että se on puhtaimmassa muodossaan siinä voiteessa = oikeasti auttaa.


      • ei oikeaa tavaraa
        aika vapaasti kirjoitti:

        Olen käsittänyt että retinolin pitää olla oikeassa muodossaan voiteessa, pelkkä retinol-nimi ei riitä koska se ei tunkeudu syvimpiin ihokerroksiin. Ja kuulemma dermo-sarjan retinol joka on halpa ei ole tällaista "oikeaa" silottavaa retinolia. Onkohan oriflamekaan..?

        Jonkin verran selvää ottaneena olen joutunut rajaamaan parhaimmat retinol-tuotteet juuri tuohon BM- ja Roc-sarjaan.

        *Retinol nimeä käytetään aika vapaasti mutta pitää olla huolellinen että se on puhtaimmassa muodossaan siinä voiteessa = oikeasti auttaa.

        Copy toiselta nettisivustolta:

        Ensinnäkin näissä voiteissa monesti a-vitamiinipitoisuus tosi pieni. Toiseksi valmistusmenetelmä on tehty mahdollisimman halvaksi,jolloin a-vitamiini on sellaisessa muodossa, ettei oikein imeydy ihoon, vaan jää ihon pinnalle...josta hauraana molekyylinä helposti hapen ja valon vaikutuksesta hajoaa.

        Kalliimmissa voiteissa a-vitamiinipitoisuus on suurempi, ja valmistettu tarkemmin eli vitamiini tehty pienemmäksi ja voidepohjaan paneuduttu ja tehty se sellaiseksi että pystyy kuljettamaan a-vitamiinin ihon sisälle paremmin. Myös raaka-aineet on kalliimmissa puhtaampia, eli iholle, varsinkin kasvoille parempi.


      • vastausta
        aika vapaasti kirjoitti:

        Olen käsittänyt että retinolin pitää olla oikeassa muodossaan voiteessa, pelkkä retinol-nimi ei riitä koska se ei tunkeudu syvimpiin ihokerroksiin. Ja kuulemma dermo-sarjan retinol joka on halpa ei ole tällaista "oikeaa" silottavaa retinolia. Onkohan oriflamekaan..?

        Jonkin verran selvää ottaneena olen joutunut rajaamaan parhaimmat retinol-tuotteet juuri tuohon BM- ja Roc-sarjaan.

        *Retinol nimeä käytetään aika vapaasti mutta pitää olla huolellinen että se on puhtaimmassa muodossaan siinä voiteessa = oikeasti auttaa.

        Ainakin aiemmin Oriflamella ollut Retinol linjassa oli nimenomaan tuota puhdasta a-vitamiinia jonka kuljettaja kuulat kuljettivat ihon alle saman luulen olevan Lift expert linjassakin.


      • ex dermofani
        Retinol kirjoitti:

        Oriflamella on ollut jo kauan retinol pitoisia voiteita. Jo ennen tätä LIFT EXPERT linjaa. Aiemmin oli markkinoilla Retinol niminen voide sekä silmänympärysvoide. Joten ei ole pelkästään apteekista saatavilla olleita...pakko oli kommentoida kun ei ne apteekin tuotteet ole sen ihmeellisempiä kun missään muuallakaan...Kaikki eivät vaan tiedä tuon Retinolin olevan puhdasta a-vitamiinia vaan uskovat vain a-vitamiini voiteisiin (millä nimellä ne apteekista löytyvät).

        Ehkäpä se on näin, että laatu maksaa. Dermosilin retinol voiteessa olen vähän kyllä kummastellut, miksi öljy ja voide ovat erillisiä. Täytyypä lähettää Dermosil- firmalle vähän tarkentavia kysymyksiä


      • Merie
        aika vapaasti kirjoitti:

        Olen käsittänyt että retinolin pitää olla oikeassa muodossaan voiteessa, pelkkä retinol-nimi ei riitä koska se ei tunkeudu syvimpiin ihokerroksiin. Ja kuulemma dermo-sarjan retinol joka on halpa ei ole tällaista "oikeaa" silottavaa retinolia. Onkohan oriflamekaan..?

        Jonkin verran selvää ottaneena olen joutunut rajaamaan parhaimmat retinol-tuotteet juuri tuohon BM- ja Roc-sarjaan.

        *Retinol nimeä käytetään aika vapaasti mutta pitää olla huolellinen että se on puhtaimmassa muodossaan siinä voiteessa = oikeasti auttaa.

        Olen itse käyttänyt Bernard Cassiere sarjasta sellasta Retinol cream nimistä voidetta. Aika lyhyessä ajassa huomasin et se todella toimii mun iholle, ei oo enään samalla tavalla juonteita kun aiemmin ja iho näyttää jotenkin kirkkaammalta.


      • Anonyymi

        Aina saanut kaupoista ilman reseptiä. Voimakas on aina vaatinut reseptin. Mieto ei toimi niin voimakkaasti kuin reseptituote, mutta hieman varmaan jos vitamiini on oikeassa muodossa ja määrällisesti toimiva.


      • Anonyymi

        Kyllä retinolia on aina saanut pienellä vahvuudella esim Bellavitaa apteekista.

        Tietyn pitoisuuden retinolia saa edelleen vain reseptillä esim avitcid, roaccutan jne.

        Ordinarylla on sellainen aito retinol myös sekä niitä suosittuja 2 ja 5 pros tippoja jotka ei ole oikeaa retinolia mutta joista moni pitää.


    • Kissapupu

      Hei!Shiseidonilla on puhdasta retinolia sisältävä loistava naamio.Se on kaksiosainen ja kankaaseen imeytetty.Jos on joku tärkeä meno esim.niin suosittelen laittamaan sen edellisenä iltana.Se on sen verran hoitava ettei saman päivänä.Seuraavana päivänä iho on kimmoisa ja kosteutettu.Kallis se on,kertahoito 18 e,mutta paras ikääntyvälle iholle.Olen 48.v.

      • Anonyymi

        Ei kertahoito auta vaatii pitkäaikaista käyttöä että tuloksia tulee


    • No. 7

      No Suomesta saa nyt sitä Boots No. 7 merkin voidetta Protect and Perfect Intense Beauty Serum. Maksaa muistaakseni n. 27 euroa Anttilassa ja n. 34 euroa Sokoksella. Tämähän se ensimmäinen puolueettomasti tutkittu ryppyvoide, josta saatiin kohtuullisia tuloksia.

      Jos ei sulle toimi, niin eihän tuo paljon maksakaan.

    • Pettiina8888

      Minä yritän poistaa finnit, mustapäät ja rypyt tuolla Avitcid 0,05 % emulsiovoiteella. Toivottavasti pakkasenpurema nenästäkin katoaisi, kun toissa talvena nenäni muuttui melko punaiseksi. Saa nähä kuin käy. Jännittää hippasen.

    • Fan of tretioni!!

      Pese Ruohonjuuresta saatavalla mineraalisaippualla, ts.suolasaippualla.

      Avitcid on yksi parhaimmista voiteista, koska se ei rasvoita, toisin kuin Lorealin punanen pumppupullo on erittäin rasvaista.

      Muistakaa, ettei a-vitskuvoidetta saisi käyttää auringossa!!
      Eivätkä TOSIAAN mitkä tahansa retinolivoiteet imeydy, sama sillä, miten edullinen, kun ei kerran toimi ni ei toimi.Sekin oli siinä dokkarissa:)

    • loags
    • ross
    • paige21
    • reamedix

      Olen tilannut täällä ja rakastan sitä ne eivät vaadi lääkärin reseptiä - http://amedix.net/

    • retinoli_ohentaa

      Retinoli ohentaa ihoa, ja lisäksi tekee siitä todella herkän palamaan auringossa. Iho iän myötä ohenee muutenkin, eikä sitä ohenemista kannata yhtään nopeuttaa.
      Kannattaa vain pysyä loitolla retinolipohjaisista tuotteista, ja valitsee ryppyjen vähentämiseen mieluummin peptidejä sisältäviä voiteita.

      • Anonyymi

        Väärää tietoa! Paksu taas ihoa vaatii jatkuvan käytön tulokset tulee kuukausien kuluessa.


    • Pelästynyt

      Tilasin Retinollift tuotetta, kun tarjottiin näytelähetystä maksamalla vai postimaksun 5,95.Päivä oli 18.02.2019. Näyte tuli 01.03.2019 olin maksanut maksun kortilla Credit puolelta. Nyt huomasin että kortiltani on veloitettu 08.03.2019 147,50. Miten on mahdollista jonkun käyttää korttiani. Sama kumassakin maksun saaja on GBR London Retinollift. com????? Täytyy lähteä nopeasti pankkiin.

      • Tässä_syy

        "By buying this Special Offer Kit, you will pay only for shipping and handling upon placing the order and will then have 10 to 14 days (after processing and delivery time) to try our products and return them if you are not 100% satisfied. If you choose to keep this kit, you will be charged the full cost of €147.98. A €1.78 restocking fee is applicable to all returns. Charges will appear on your statement as Retinollift.com "


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe