Potku palleille

SexEvil

Kysymys naisille: Ootteko potkassu ketään palleille koskaan?

30

9463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      Riidan päätteeksi avomiestä. Kiusasi, ärsytti ja töni, joten minä plikka potkaisin ja kunnolla. Sen jälkeen "hevosenleikkiä" ei olla harrastettu puolin eikä toisin. Uskoi kerrasta.

      • Mies

        olen:
        Olisit ehkä voinut varoittaa avomiestä ennen kuin potkaisit palleihin.
        Miehet ja naiset on erilaisia, ja mies ei aina tiedä, mistä naista ärsyttää.
        Mutta pelkkä uhkaus palleihin potkaisemisesta saa kyllä miehen
        kuin miehen lopettamaan ärsyttämisen.


      • jos
        Mies kirjoitti:

        olen:
        Olisit ehkä voinut varoittaa avomiestä ennen kuin potkaisit palleihin.
        Miehet ja naiset on erilaisia, ja mies ei aina tiedä, mistä naista ärsyttää.
        Mutta pelkkä uhkaus palleihin potkaisemisesta saa kyllä miehen
        kuin miehen lopettamaan ärsyttämisen.

        se tykkää siitä niin tuskin sitten.


    • poitsuli

      löytää naisen joka potkisi ja löisi munille.En tiedä mitään kiihottavampaa kun palleja kurittava nainen.Olen joskus jopa lauennut kun 69:in aikana nainen on vain läiminyt kiveksiä.Valitettavasti tällähetkellä tällainen tyttöystävä puuttuu.

      • heikki

        naiseni potkaisisi minua munille voisi hän varautua siihen että oma torttu olisi hyvin hellä vastaiskusta silmä silmästä


      • heikille
        heikki kirjoitti:

        naiseni potkaisisi minua munille voisi hän varautua siihen että oma torttu olisi hyvin hellä vastaiskusta silmä silmästä

        sää oletkin varmaan semmonen isomahainen viiksekäs tosi mies,joka ei ymmärrä seksistäkään muutakuin mulkku sisään,nylpytys ja ravistus.Lyöt vaimoasi koska sua on kiusattu koulussa ja nyt haluat kostaa sen heikommille.


      • epäilijä
        heikki kirjoitti:

        naiseni potkaisisi minua munille voisi hän varautua siihen että oma torttu olisi hyvin hellä vastaiskusta silmä silmästä

        Mut mitään ei välttämättä pysty tekeen, jos nainen on potkaissut palleille.
        Ja naisella se ei samalla lailla tunnu, koska ei o palleja. Näin kun gimma
        potkas toista kadulla niin että mies olis siihen tuupertunu. Se toinen gimma
        vaan suuttu siitä. Jos naista saa potkastua takasin, tulee takuuvarmasti
        uudestaan palleille. Tiedä sitten, onko naisen tissit yhtä arat kun miehen pallit?
        Joutuukohan karatenaiset pitään tissisuojuksia?


      • 67474
        epäilijä kirjoitti:

        Mut mitään ei välttämättä pysty tekeen, jos nainen on potkaissut palleille.
        Ja naisella se ei samalla lailla tunnu, koska ei o palleja. Näin kun gimma
        potkas toista kadulla niin että mies olis siihen tuupertunu. Se toinen gimma
        vaan suuttu siitä. Jos naista saa potkastua takasin, tulee takuuvarmasti
        uudestaan palleille. Tiedä sitten, onko naisen tissit yhtä arat kun miehen pallit?
        Joutuukohan karatenaiset pitään tissisuojuksia?

        ei ole. Naisella ei ole ainoatakaan arkaa paikkaa kehossaan, niinkuin miehillä!! hÄH HÄH


      • 67894
        67474 kirjoitti:

        ei ole. Naisella ei ole ainoatakaan arkaa paikkaa kehossaan, niinkuin miehillä!! hÄH HÄH

        Onpahan,. Naisellakin sukuelimet. Katsotaanpa, miten se sattuu sinua kun potkaisee naista haaraväliin. Jos ette akat pidä varaanne ja lopeta ukkojen munien potkimista ,. Tietäisitte saada samalla mitalla takaisin! Mies jota nainen potkaisee palleille aiheetta ,. Niin Mies potkaisee. Takaisin ( Ihan itsepuoluksena, kaikilla on oikeus siihen,. ). Naista haaroihin! Olisi ihan oikein sille akalle,. Miehestä On niin kiihottavaa katsella ja nauraa päälle , kun nainen ulvoo Kivusta,. ( Tällaista perustelua olen kuullut naisilta,. Koskien miehen munille potkimista) Toivon teille kaikille munille potkimista tuota mieltä oleville naisille, saamista samalla mitalla takaisin!!!! Niin tajuatte, mies munat kipeänä,. Nainen haaroväli Samaten hellänä ja aristaa!!!!!!


    • Yx vaan

      Yx nainen kertoi:
      Mies riehu ja haastoi riitää aina tullessaan kotiin kännissä ja tuli aina vaan
      väkivaltaisemmaks. Kerran äijä taas tuli aamuyöstä ja alkoi
      töniä ja uhkailla niin että nainen pelkäsi lasten puolesta.
      Nainen nousi sängystä ja antoi potkun palleille. Senjälkeen mies ei enää
      haastanut kännissä olessan riitaa

    • Milla

      kerran mun poikakaveria munille,kun se laukesi ennen kun ehdin mukaan.Sen jälkeen se on oppinut pidättelemään.

      • hahhah

        Ihan oikein toimit! hahhahhaa


      • munille ja kovaa
        hahhah kirjoitti:

        Ihan oikein toimit! hahhahhaa

        vielä viikko ja saan n. tunnin ajan potkuja munille ja rankkaa ruhjomista..nam
        että tekee hyvää, tyhmät ei vaan sitä huomaa


    • piikkikoroilla

      potkasin kerran poikakaverinia takaapäin piikkikorkkareilla. Olen myös ruhjonu hänen kulkusia oikein kunnolla.

    • hahaa4

      Mun mielestä potkiminen on kivaa.keerran seurustelin yhen pojankaa ja kerran mä huvin vuoks sanoin sille mennään tonne mis ei oo ketään ja siellä potkasin sitä ihan sika kovaa munille se lysähti maahan ja ulvoi tuskasta kun hetken oottelin niin potkasin uusiksi ja taas ja taas kerran. Mä oottelin hetken ja riisuin sen housut ja rupesin purteleen sen kasseja ja potkiin niitä. Siin lähellä oli pesä pallo paikka ja mä ostin sieltä pesä pallo mailan vedi sillä sitä poikaa munille ja viel .otkasin täysiim.

      1. Kennen mielestä tein oikein?
      2. kenen mielestä tein väärin?
      3. Kenen mielestä on kiiva potkii munille?

      • makkge

        en kyl iha usko toho sun juttuu vaik hauskalle kuulostaakin..mua voisit potkia munille kanssa? haluisiks?


      • Adhxgfhhnjhu
        makkge kirjoitti:

        en kyl iha usko toho sun juttuu vaik hauskalle kuulostaakin..mua voisit potkia munille kanssa? haluisiks?

        Poikii ei potkita munille ilman KUNNON syytä!!!!!!! T.tyttö15


      • tir1
        Adhxgfhhnjhu kirjoitti:

        Poikii ei potkita munille ilman KUNNON syytä!!!!!!! T.tyttö15

        Olen potkinut miestä hai-saappailla. Sitten polkaisin sinne haaroväliin oikein kunnolla. Hai-saappaat on hyvät potkimisessa. Kuulin, että toisillakin tytöillä on samoja mieltymyksiä.


    • aghaähg

      En ole.

      Mutta olen kyllä valmis potkaisemaan jos päälleni käydään, ja joudun itseäni puolustamaan.

    • Othersexevil555

      Kysymys miehille: Oletteko potkassu ketään naista haaroväliin?

      • sexmaniacfromhell

        En. Läimäyttelen napakasti persposkille. Suurin osa naisista tykkää.


    • En ole potkaissut, mutta olisin valmis potkaisemaan, jos yritettäisi käydä käsiksi ja mahdollisesti raiskata. Olen vannonut itselleni, että minut joutuu tappamaan, mikäli mielii vielä raiskata. Kerran on raiskattu, joten tiedän, mistä puhun.

    • Tuire30

      Olen potkaissut. Minulla oli Hai-saappaat jalassa potkimisessa.

      • Anonyymi

        Minullakin oli jalassa Hai-saappaat , kun minä potkin. Se tilanne meni sitten ohi , kun minä vielä potkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin oli jalassa Hai-saappaat , kun minä potkin. Se tilanne meni sitten ohi , kun minä vielä potkin.

        Ihanko huvikses potkit? Tykkäisitkö korkkareilla potkia?


    • Anonyymi

      Onko miehellä sama oikeus, futasta nainen riidan päätteeksi tainnoksiin?

      • Anonyymi

        hiljaiseksi vetää ihmiset aina kun kysymyksen esittää toisin päin


    • Anonyymi

      En potkaissut, vaan otin suuhun. Se rauhoitti tilanteen.

    • Anonyymi

      vanha juttu ja minulla kuten monilla tutuilla munasyndit aina päällä kun raflaan tai muualla lähtee eli potku ei haittaa mutta sen jälkeen nainen saa potkuja päähän.

    • Anonyymi

      Olen.Marokossa kahta jannua, jotka yrittivät etää mua lähtemästä ravintolasta.Sitten juostiin.Juoksin nuorena 60metrii 9,3.Viimeinen reissu muslimimaahan, ei koskaan enää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe