Freedom Rahoitus

onku joku hakenut

niiden kautta jo lainaa?

Kiinnostaisi tietää kenen lainatarjouksia ne välittää?

Epäilyttää hieman tuo homma, siinähän nimenomaan
kerätään positiivista luottorekisteriä ja tiedot
lainoista leviää parhaassa tapauksessa kymmenille
alan toimijoille.

Verotuksen erittelyosastahan ne selviävät kaikille niillekin, jotka eivät lainaa myönnäkään. Ja varmasti säilövät nuo tiedot.

48

27627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

      Miksi jättäisit niiden kautta kun et edes tiedä minne henkilötietosi menevät. Aivan päätöntä jättää tiedot nettiin jos ei tiedä kenelle ne toimittavat. Kiitos ei. Voivat toimittaa ne vaikka ulkomaille, kuka siitä tietää.

      • testattu on

        sama se mitäkautta lainaa haet jokatapauksessa luottotietosi muu siihen liittyvä leviää pankeille ja muille rahoitus alan yhtiöille

        ja jos viitsii vaivautua sivustoja tutkimaan saa sieltä kyllä vastauksia ja jos ei löydä ota yhteys asiakaspalveluun ja kysy

        itse ainakin hain ja sain ja tuhlasin ilman ongelmia


      • Eienää täältä
        testattu on kirjoitti:

        sama se mitäkautta lainaa haet jokatapauksessa luottotietosi muu siihen liittyvä leviää pankeille ja muille rahoitus alan yhtiöille

        ja jos viitsii vaivautua sivustoja tutkimaan saa sieltä kyllä vastauksia ja jos ei löydä ota yhteys asiakaspalveluun ja kysy

        itse ainakin hain ja sain ja tuhlasin ilman ongelmia

        Itse hain sain luoton, ja käytin, mutta palvelu oli huonoa, kesti kauan rahojen saaminen ja sen jälkeen alkoi tulla kaiken näköistä mainontaa eri rahoituslaitoksilta.
        Minulle ei kiitos enää mitään tästä yhtiöstä!


      • rahoittajaaa
        Eienää täältä kirjoitti:

        Itse hain sain luoton, ja käytin, mutta palvelu oli huonoa, kesti kauan rahojen saaminen ja sen jälkeen alkoi tulla kaiken näköistä mainontaa eri rahoituslaitoksilta.
        Minulle ei kiitos enää mitään tästä yhtiöstä!

        http://www.pikavippi.ws/freedom-rahoitus/


      • rahoitusrahoittaja
        testattu on kirjoitti:

        sama se mitäkautta lainaa haet jokatapauksessa luottotietosi muu siihen liittyvä leviää pankeille ja muille rahoitus alan yhtiöille

        ja jos viitsii vaivautua sivustoja tutkimaan saa sieltä kyllä vastauksia ja jos ei löydä ota yhteys asiakaspalveluun ja kysy

        itse ainakin hain ja sain ja tuhlasin ilman ongelmia

        http://www.asuntolaina.org/freedom-rahoitus


      • 13+16=29

      • Jarna28
        rahoittajaaa kirjoitti:

        http://www.pikavippi.ws/freedom-rahoitus/

        Lainavälittäjä tuo on, mutta ei siinä pahaa ole mielestäni, jos joku etsii puolestasi halvimman eikä tarvi itse vertailla kuukausieriä. Lainatiedossa on kanssa tosta jengi pistäny juttua http://www.lainatieto.com/freedom-rahoitus/

        Mun mielestä on vastuullista lainan myöntämistä, jos kysellään paljon tietoja tuloista ja lainoista. Ei siinä ole mun mielestä pahaa ja taitaa olla pakollista vielä noille firmoille.


      • tendere

    • äkhujggygvgft

      joo tein lainahakemuksen ja nyt sposti täynnä mainoksia....

    • KYSYVIRAN OMAISILT

      Voisiko joku tarkistaa , että saako sieltä tietoa asikkaista ja miten saa,
      taiv aikka kuluttajan suoja asiamieheltä taikka tietosuoja viranomaisilta tarkistuksen, Nehän kerää kaiken henkilötunnusta myöten.
      Laitakoot vaikka "Seppo" valetyön tekiän?

    • kurafreedom

      Freedom on kuraa, välittävät vain hakemuksia. Eivät itse myönnä lainaa.

    • RampaRaakkel

      Tietääkö kukaan mille firmoille Freedom välittää lainahakemuksia?

      • Erhe

        Ei siitä tietoa mutta haluaa tarkkaa tietää asioita ja eikä kiinnosta ihminen langan toisessa päässä. Kokeilin ja nyt vaivaa mihin tiedot meni.


    • Nordean mies

      Ainakin parille virolaiselle pankille meni. Epäilen, että lahden toisella puolen availlaan petollisia luottokortteja tiedoillasi tälläkin hetkellä.

      Onnea voittajalle.

    • Näyttäis olevan kuus firmaa mitkä Ferratumilla on yhteistyökumppaneina. Löysin tuolta lisätietoa Freedom kulutusluotoista: http://www.uusilaina.fi/kulutusluotto/13/freedomrahoitus. Tuonnehan kannattaa käydä kirjottamassa kommentteja jos on käyttäny niiden saittia niin saa vähän parempaa kuvaa millasesta on kyse. Itellä ei oo kokemusta Freedomista asiakkaana, niin en osaa sanoa tarkalleen miten he toimivat. Mitä oon näitä vippisivuja katellu niin tuossa näyttäis olevan tosi fiksusti tehty kyllä. Kaikki kulutkin on laskettu erikseen niin voi helposti vertailla eri lainoja. Hyvä ois muutenkin kun ois kaikki käyttäjien kommentitkin yhdessä paikassa niin ois entistä helpompi vertailla eri paikkoja.

    • Wot käyttäjä

      Freedom Rahoitus laittakaa koneelle wot se kertoo jo sen että ei tuohon kannata seota.

    • 34qgga

      *Mikäs sua nyt nii epäilyttää. Laita hakemus. Rahaa olis varmaan tulossa.

    • nordea-tyttö

      Eiköhän ole turvallisempaa kysellä pankista, jos tarve vaatii. Samaa mieltä nordea miehen kans!!!

      • danskebanske-tyttö

        Kaikilla ei ole vakityötä. Jos määräaikaista sopparia jatketaan 4 kk kerrallaan, niin siinä ei "oikeiden" pankkien lainoja myönnellä. Vai olenko muka väärässä?


    • huuhaa lainaaja?

      Hain Freedom Rahoituksesta 5000 € lainaa remonttia varten lyhyellä takaisinmaksuajalla.
      Vuosituloni ovat 36.000, ei muita velkoja ja luottotiedot puhtaat. Soittelivat ja kyselivät kaikkea outoa mikä ei mun mielestä kuulu lainan hakuun. Hetken kuluttua tuli vastaus sähköpostiin: lainaa ei myönnetä.

      Soittajan mielestä oli erittäin outoa, että asuntolainaa ei ollut enää mutta tarvitsen remonttiin rahaa (säästöjä oli, mutta ei riittävästi). Eikös se ole selvää, että taloa joutuu joskus remontoimaan?

      No, otin sitten palkattoman vapaapäivän ja kävin hakee lainan pankista, eikä ollut ongelmia. Mutta Freedomista tuli kyllä todella outo kuva.

      • ihmettelen...

        No en ymmärrä minäkään. Taustallasi minkä mainitset mikäli luottotiedot puhtaat olisit saannut pienellä korolla omasta pankistasi pelkällä puhelinsoitolla. Miksi et tehnyt niin vaan otit yhteyttä vippifirmaan???


      • huuhaa lainaaja?
        ihmettelen... kirjoitti:

        No en ymmärrä minäkään. Taustallasi minkä mainitset mikäli luottotiedot puhtaat olisit saannut pienellä korolla omasta pankistasi pelkällä puhelinsoitolla. Miksi et tehnyt niin vaan otit yhteyttä vippifirmaan???

        Pankistahan sen lainan hainkin.

        Ongelma oli vain siinä, että olen eri paikkakunnalla töissä, jossa oma pankkini sijaitsee. En olisi viitsinyt sen vuoksi ottaa palkatonta vapaapäivää että käyn pankissa allekirjoittamassa paperit. Kalenteri kun on kuitenkin täynnä kokouksia ja asiakastapaamisia yms. muuta niin on hankalaa järjestää vapaapäivää.


    • Huijaushommia!

      Minulla myös negatiivisia kokemuksia. Vuosituloni ovat n. 40 t €, asuntolainaa on jonkin verran, ei satoja tuhansia, vakituinen työ jne jne. Hain lainaa auton vaihtoon 17 t €, 8 vuoden maksuajalla. Hehän mainostavat lainaavansa 30 t € jopa 12 vuoden maksuajalla. No, sain vastauksen, että lainaa voidaan myöntää 5 400 € ja korko laina-ajalta olisi 5 600 €, siis enemmän kuin itse varsinainen lainasumma!!! Todellinen vuosikorko 35,64 &. Täyttä huijausta koko homma. Pitäkööt paskansa!

    • Kontsaales

      Freedom on hyvä. Itse olet paska ja huijari. Varmasti ei pidä paikkaa että sinulla on tuollaiset tulot ja noin vähän velkaa. Et kai sä aivokääpä hakisi oikeasti kulutusluottoa autoa varten, paikasta joka ei itse myönnä lainoja.

      Lopeta itse huijaaminen ja itsesi.

      • Hyi___

        Freedom rahoituksen työntekijä?


    • pahasti petetty

      En suosittele - hain pientä lainaa (?) kotiin nimelläni tulleiden mainosten perusteella.
      Kun en heti vastannut s-posti tättyi yhteydenotto pyynnöistä samoin puhelin. Matkalta tultuani, otin yhteyttä - uskomattoman vetelä kaveri kyseli tietojani ja lopuksi katkaisi/tai puhelu katkesi, kun minulla oli paljon kysyttävää.
      Laina myönnettiin alustavasti ja paperit allekirjoitettiin. Liitteide lähettäminen meni minulta ohi, joten laitoin sähköpostia. Vastauksia tuli saman minutin aikana kaksi, toisessa pyydettiin lähettämään liitteet ko. osoitteeseen ja toisessa luki ettei lainaa ollutkaan myönnetty. Siis kaksi eri kirjettä saman minutin aikana.... Hieman meni luotto ja aikaa tuhraantui paljon.
      No ne korot ja tilinhoitomaksut ja rahan nostoproviisio oli uskomaton. Mutta niistä toisten.
      Aijon ottaa viranomaisiin yhteyttä ko. firmasta ja siitä mihin henkilötietoni päätyvät. Ko. firma palvelee huonosti, piti minua lähes "kerjäläisenä" (asiakaspalvelussa ja sohlasi, asiota vielä näillä käsittämättömillä, toisistaan ristiriitaisilla s-posti viesteillään.
      Tämä firma ei ainakaan ole mitenkään asiakasystävällinen, ressevistä mainoksistaan huolimatta...en todella suosittele. Ja ne kulut..huh, huh...vertailkaapa muita firmoja.

    • veksu5
    • rahatieto ???

      Entäs rahatieto.fi? Onko sieltä kokemuksia?

    • yksitoistatu

      Haussa laina -pienten lainojen yhdistämiseksi. Aloitin hakemuksen täytön ja sieltä soitti, samantien erittäin ystävällinen mieshenkilö, täytimme kaavakkeen yhdessä - sujui hyvin. Tex ja puh. viestejä tullut, selkeitä ohjeita. Nyt vain odotan että hakemukseni menee läpi - ja elo hieman helpottaa, aika tiukoilla olen, kun tehtiin yhtiössä remonttia (lähes satavuotias) se laina on kunnossa. Mutta nyt tekisin vähän, taloremontin jälkeen, asunnossa remontti ja se laina on hankittu pankista, joten ok. Mutta toivoisin voivani yhdistää yhdeksi lainaksi, niin tulisi hieman väljyyttä talouteen. Itse olen ainakin tyytyväinen saamaani palveluun - tulostahan en vielä tiedä, odotan jännityksellä, että ko. firma hoitaa asian, myönteiseen päätökseen.

      P.s Etua-fi palvelu jota kokeilin kilpailumielessä - oli aivan turhanpäiväinen firma - epäselvää sössimistä ja tuskin kovintarkkaan, edes "neuvottelivat jne.. tarjolla olleiden firmojen kanssa. Nyt toiveikkaana odotus päällä miten Fredom homman hoitaa?!

      • lainatie

        Olen itsekin kokeillut noita välittäjiä. Minun kokemuksen mukaan Freedom ja Etua toimivat aika samalla tavalla. Etua.-fi palvelu toimii netissä eikä tarvitse puhelimessa jutella ellei jotain tule jotain ongelmia. Freedomilla näytti olevan vähän vähemmän pankkeja mukana palvelussa, Etualla on 16kpl, joten sen kautta pitäisi tulla eniten tarjouksia.


    • Puhelinhäirintääääää

      Sitkeesti koittavat soitella numerosta 0942414430 joka päivä. En ole ollut tekemisissä tämän firman kanssa enkä tule olemaan jatkossakaan. Onneksi on Lumiassa estotoiminto:).

    • velkavelli

      hakenu 3 kertaa tuoltakin yhdistelmä luottoa ei tipu vaki työ.viel luotot ok ,pitää ulv antaa mennä ,jos en ulkomailta kysy

    • vellkell

      kokemuksel samat rahoittajat pyörii näis firmois sen verran tiedän.kaikki läpi käyny.kerta eivät myönnä antaa olla.ulosotto varmempi.ihan kerron ulosotolle menin nettilaina kouk.en pelaa enkä juo tuli ostettuu kaikenlaista ja aluks maksoin aina uudel entisen.näin kävi.nyt seinä vastas.positiivinen luottorekisteri .keräävät tietosa.tuntuu vapauttavalta loppu velan otto.kun ulos otos on.enkä ota lainatarjouksia vastaan.

    • vellikel

      ihan turhaa etua lendo rahalaitos freedom mainostaa isoja lainoja velkojen maksuun ei tipu vakityö,viel luotot kunnos,enkä vastaa enää jos tarjouksia tulee että hae,ym

    • Lillukkkko
      • villalanka

        ei ole sama firma


    • HaistakeePitkäPSKA

      Ei noilta apua heru!

    • rahhooo

      Onhan erikoisia kommentteja, onkohan kaikki ihan tosissaan vai mielikuvituksen tuotosta, luulen jälkimmäistä. Olen työeläkkeellä ja ja yksin asuva mies. Justiin tulen toimeen. Ruokaan jää 100e korkeintaan kuussa. Ellei nosta visalta. en tahdon maksaa pois ja autolainan ja lainaa tuli useilta rahoittajilta 5000e - 2500e väliltä.
      Eri asia on nostanko mitään. Rahaa kuitenkin saa. Vuosituloilla brutto 15,400e

    • Nimierkki77
    • Velkaapitääolla
    • BuuSurkeaa

      Kehtaavat lähettää vielä postissa niitä lainahakemuksia, vaikka eivät mitään edes saa niiden kautta 😡😡👎🏻👎🏻

      • BuuSurkeaa

        *Vaikka ei mitään saa niiden kautta....


    • Anonyymi

      Varo ottamasta lainaa heiltä,hirveät korot, riistoa.

      Ja kun katselette näitä firmoja niin ovat kaikki lähes samoja ketjuja.

      Freedom, vippi samaa, Ferratum Saldo myös tarjoavat vain ja todella korkeilla koroilla lainoja.

      Nythän vai tarjotaan nspieniälainoja ja todella kauheilla koroilla, ole varovainen, maksat vain korkoa ja sopimuksetkin lainan lyhennyssumman kanssa ovat utopiaa.

      Omat tietdot joka rekisterissä ja minne ne menevätkään oikeasti, tietosuoja ja miksi heillä on lupa suorittaa tileiltä katsontoja? Kuka sen luvan on antanut näille vippifirmoille!?

    • Anonyymi

      Ihan huono minun mielestäni...

    • Anonyymi

      Ihan höpö höpöä... Hyi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe