champix ja alkoholi

hei!

Onko kenelläkään tietoa uskaltaako alkoholia juoda champix kuurin aikana?Toki riski on siinä jos kännipäissään rupeaa tupakkaa tekemään mieli,mutta onko alkoholi terveydellisistä syistä kielletty?Kyseessä kuitenkin lääke...
Ilmianna
Jaa

3 Vastausta

Olen syönyt Champixia nyt 5 viikkoa, tupakoimatta reilu kolme viikkoa ja baarissa olen käynyt jo kolme kertaa. Tupakkaan en ole koskenut, ei ole edes tehnyt mieli. Hituisen enemmän on tullut juotua, kun ei ole ravannut vähän väliä tupakalla. Oma lääkärini ei ainakaan nähnyt minkäänlaisia esteitä alkoholin ja Champixin yhteiskäytölle, kunhan tuntee omat rajansa eli ei ala riskeeraamaan savuttomuutta humalan vuoksi. Humalajuontihan nyt ei ole muutenkaan mitenkään terveellistä.
Ilmianna
Jaa
Kyllä minä otin alkoholia niinkuin ennenkin, ja välillä vähän enemmänkin, en huomannut mitään vaikutusta Champixilla olevan siihen, ei edes tupakkaa tehnyt sen enempää mieli. Jo 195 päivää savuttomana, jeeeeeee
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
tsempista ja neuvoista.Mukavaa kevatta kaikille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

champix ja alkoholi

hei!

Onko kenelläkään tietoa uskaltaako alkoholia juoda champix kuurin aikana?Toki riski on siinä jos kännipäissään rupeaa tupakkaa tekemään mieli,mutta onko alkoholi terveydellisistä syistä kielletty?Kyseessä kuitenkin lääke...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta