Vantaan taksi oy

mikä mikä

Kertokaa minulle mikä on vantaan taksi oy maksu?

29

4560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselet?

      Jos olet osakas tiedät sen aivan hyvin, jos taas et ole miksi se sinua liikuttaa?

      • kiitos vastauksesta.

        En ole osakas, mutta sellainen lasku postilaatikkooni tulee myös.
        Eli laitan ko. laskun uuniin kun ei koske muita kuin osakkeenomistajia.
        Miksi kannattaa ostaa osake(jos tulee myyntiin) jos silloin joutuu maksamaan sen laskun?
        Saako silloin KH-kyytejä paremmin?
        Maksaako Vantaan taksi oy hyvää osinkoa?


      • palvelusopimus
        kiitos vastauksesta. kirjoitti:

        En ole osakas, mutta sellainen lasku postilaatikkooni tulee myös.
        Eli laitan ko. laskun uuniin kun ei koske muita kuin osakkeenomistajia.
        Miksi kannattaa ostaa osake(jos tulee myyntiin) jos silloin joutuu maksamaan sen laskun?
        Saako silloin KH-kyytejä paremmin?
        Maksaako Vantaan taksi oy hyvää osinkoa?

        Sun on täytynyt allekirjoittaan palvelusopimus sen kanssa, et sinä muuten sitä laskua saa. Onhan sulla etuoikeus ajaa sen perusteella yhtiön ajoja. Autosi on siis merkitty koneelle määrätyin tunnuksin, että ko. ajot tulevat sinne. saat siis jo nyt KH-kyytejä ja jos olet ilmoittautunut KH1-ajoihin, saat myös niitä tai VIP-kuljetuksia jne.


      • sopimuksen
        palvelusopimus kirjoitti:

        Sun on täytynyt allekirjoittaan palvelusopimus sen kanssa, et sinä muuten sitä laskua saa. Onhan sulla etuoikeus ajaa sen perusteella yhtiön ajoja. Autosi on siis merkitty koneelle määrätyin tunnuksin, että ko. ajot tulevat sinne. saat siis jo nyt KH-kyytejä ja jos olet ilmoittautunut KH1-ajoihin, saat myös niitä tai VIP-kuljetuksia jne.

        Mutta kun en ole osakas, niin pitääkö silti maksaa se lasku?
        Kannattaako osake ostaa?
        Paljonko saa osinkoa?
        Mitä muita palveluita saan kuin oikeuden ajaa Vantaalla yhtiön ajoja?
        Saako Vip kyytejä myös mainos teipatulle autolle?
        Ei ole tullut KH eikä vip kyytejä, onkohan ne unohtanut mut?
        Olen kuitenkin maksanut jo aika monta palvelumaksua....


      • Alpo Kurkinen
        sopimuksen kirjoitti:

        Mutta kun en ole osakas, niin pitääkö silti maksaa se lasku?
        Kannattaako osake ostaa?
        Paljonko saa osinkoa?
        Mitä muita palveluita saan kuin oikeuden ajaa Vantaalla yhtiön ajoja?
        Saako Vip kyytejä myös mainos teipatulle autolle?
        Ei ole tullut KH eikä vip kyytejä, onkohan ne unohtanut mut?
        Olen kuitenkin maksanut jo aika monta palvelumaksua....

        ...niin luulisi täysvaltaisen ymmärtävän ja muistavan mitä on allekirjoittanut ;-) mutta kun ilmeisesti Olet kuljettaja joka penkoo itselleen kuulumattomia isäntänsä papereita niin keskity mieluimmin työntekoon.


      • tonttu
        sopimuksen kirjoitti:

        Mutta kun en ole osakas, niin pitääkö silti maksaa se lasku?
        Kannattaako osake ostaa?
        Paljonko saa osinkoa?
        Mitä muita palveluita saan kuin oikeuden ajaa Vantaalla yhtiön ajoja?
        Saako Vip kyytejä myös mainos teipatulle autolle?
        Ei ole tullut KH eikä vip kyytejä, onkohan ne unohtanut mut?
        Olen kuitenkin maksanut jo aika monta palvelumaksua....

        1. Kyllä sinun pitää maksaa se lasku, ellet sitten ota ja irtisano sopimustasi ko. yhtiön kanssa.
        2. Jos saat ostettua osakkeen, niin säästät palvelumaksuissa, mutta siis vaan jos osakkeen onnistut saamaan.
        3.Saat mainontaa ja markkinointi apua.
        4. Vip kyytejä saat oli autosi sitten C-mersu farkku,skoda octavia tai S-sarjan mersu. Meillä vantaalla ei eroitella autoilijoita.
        5. Ei sinua ole unohdettu. Vip-kyytejä vaan ei ole koskaan edes ollut, kuten ei myöskään niitä premium-taksi kyytejä millä hauskuuttiin autoilijoita viimeksi.
        Kh-kyydit hoituu ilman sinunkin apuasi paitsi jos ovat kusessa.
        Laskun maksamalla saat siis markkinointiapua(?), vessanavaimen, lehden ja hymyn:)
        Voit toki kysellä asioista suoraan konttorilta.
        Lopuksi täytyy todeta että olet tavallinen urpo kun vielä jaksat uskoa Vantaan taksin satuilua ja joulupukkiin.


    • hauska keksintö on

      Se on wantaan wanhempien autoilijoiden tapa kerätä korvausta siitä että uudet autoilijat tunkevat heidän apajille. Hassutus. Rahasto koska yellit jäänyt maksamatta.
      Lisäksi sillä elätetään muutama joille ei riitä olla taksiautoilija, pitää olla toimitusjohtaja ja vieläpä mahdollisimman suurelta kalskahtavan nimen takana. Sanoohan sen jo yhtiön nimikin.
      Kh-kyydit jaossa iltaisin, rahojen saaminen kestää kuukauden ja vielä otetaan alihinnoitellusta pari prossaa kuluihin.
      Vip-kyytejä en ole kuullut että koskaan olisi kukaan tuttu saanut.
      Koululaiskyydit vakiautot ajaa.
      Kaikenmaailman tiedusteluja kyllä on, lähinnä äijä pönkittää omaa jakkaraansa. Tapana on suuressa piirissä heittää roskikseen kyselyt joilla ei mitään merkitystä. Esim; takipalveluiden laatukysely asikkaille, terv tj heh,heh,heh vastausprosentti jotain 8%
      Työvoiman tarve, ei mitään merkitystä kaikki jatkuu samanlaisena...
      Toisin sanoen roskiin joutaa kyseinen lasku.
      Mitä ihmeen palveluita? Vähiin jää suurimmalla osalla autoista.

      • teitä sikiää?

        Mistä teitä tietämättömiä oikeen sikiää? Oletteko te kaikki tiedon jättiläiset tsadista tulleita loikkareita? Ei mitää tajuntaa asioista, joten esim. sulle ei niitä kannata vääntää edes ratakiskosta.

        "wantaan wanhempien autoilijoiden tapa kerätä korvausta siitä että uudet autoilijat tunkevat..."

        Moiseen möläytykseen tarvitaan todellista älliä:)


      • ja luvat myöntää
        teitä sikiää? kirjoitti:

        Mistä teitä tietämättömiä oikeen sikiää? Oletteko te kaikki tiedon jättiläiset tsadista tulleita loikkareita? Ei mitää tajuntaa asioista, joten esim. sulle ei niitä kannata vääntää edes ratakiskosta.

        "wantaan wanhempien autoilijoiden tapa kerätä korvausta siitä että uudet autoilijat tunkevat..."

        Moiseen möläytykseen tarvitaan todellista älliä:)

        Vantaan taksi. Haavemaailman tikkurilaan luonut yhtiö joka ei huomaa että maailma ympärillä muuttunut. Avoimuus ei kuulu "company polityyn"
        Moni asia muuttunut sitten vuoden -70.
        Elänyt paikallisyhdistyksen siipien suojissa, koska sama johtotroikka kuin yhdistyksellä.
        Kaatuessaan kaataa myös yhdistyksen ja parhaassa tapauksessa pistää koko taksiliiton kontilleen. Johtaahan yhdistystä taksiliiton pääheppu.
        Ei muuta kuin adjöö ...
        Kiesus, tietoa voi jakaa, ymmärrystä ei..
        Myöskin sitä oikeaa tietoa, ei mitää "huulien lerpatusta tuulessa" niinkuin yhdistyksen vuorolistassa.


      • jyrisee
        teitä sikiää? kirjoitti:

        Mistä teitä tietämättömiä oikeen sikiää? Oletteko te kaikki tiedon jättiläiset tsadista tulleita loikkareita? Ei mitää tajuntaa asioista, joten esim. sulle ei niitä kannata vääntää edes ratakiskosta.

        "wantaan wanhempien autoilijoiden tapa kerätä korvausta siitä että uudet autoilijat tunkevat..."

        Moiseen möläytykseen tarvitaan todellista älliä:)

        me kaikki ei olla valitettavasti samaa mieltä vantaantaksin oy:n kanssa.Ja jos olet eri mieltä vantaalla vastaus on tätä tasoa. "Mistä teitä tietämättömiä oikeen sikiää?"Voisin veikata tämän vastauksen tulevan tikkurilan peltolantieltä?


      • jyrisee
        jyrisee kirjoitti:

        me kaikki ei olla valitettavasti samaa mieltä vantaantaksin oy:n kanssa.Ja jos olet eri mieltä vantaalla vastaus on tätä tasoa. "Mistä teitä tietämättömiä oikeen sikiää?"Voisin veikata tämän vastauksen tulevan tikkurilan peltolantieltä?

        Kyseinen "mistä teitä jne" ei tullut peltolantieltä vaan minulta, yksittäiseltä kyseisen Oy:n osakkaalta, omana mielipiteenäni.

        Edelleen olen sitä mieltä, että te nörtit olettte pellejä, jotka eivät tajua näistä asioista yhtään mitään. Sen näkee teidän keskustelun tasosta.


      • peltolantieltä
        jyrisee kirjoitti:

        Kyseinen "mistä teitä jne" ei tullut peltolantieltä vaan minulta, yksittäiseltä kyseisen Oy:n osakkaalta, omana mielipiteenäni.

        Edelleen olen sitä mieltä, että te nörtit olettte pellejä, jotka eivät tajua näistä asioista yhtään mitään. Sen näkee teidän keskustelun tasosta.

        Tai sitten kotiosoitteesta, ainakin IP-osoitteesta päätellen.
        Toki on sullakin osakkeita siinä vedätys lafkassa.
        Ja jos oikeasti ei tajuta niin ole ystävällinen ja oikaise käsityksiä.
        Aloittaa voisit vaikka yllä olevista vantaalaisen autoilijan asiallisista kysymyksistä
        Laskun maksu jos ei osaketta?
        Paljonko osinkoa?
        Teippaukset ja VIP? ym kysymyksiä.
        Taas tuli julki se että suurin osa "yhtiön" toimintaa rahoittavista autoilijoista jätetään sivuun ja keskitytään rahastukseen ilman mitään perusteita.
        "yhtiöllä" ei ole mitään virkaa tämän päivän taksitoiminnassa varsinkaan kun ei se pysyisi pystyssä ellei vedätettäisi autoilijoita levittämällä disinformaatiota mitä kaikkea sen(yhtiön) toimintavaltaan kuuluu.
        Onneksi tänä päivänä useimmat liikenneluvan hakijat eivät enään usko esim. sitä potaskaa että luvanhakupaperi pitää viedä vantaan taksi toimiston kautta kuten vielä muutama vuosi sitten uskoteltiin. Esimerkkejä on useita samankaltaisia ihan puuta heinää.
        Hauska on lueskella esim vantaan taksi vuorolistaa, sehän on myöskin uudessa taksilaissa todettu että autoilija saa mennä töihin milloin siltä tuntuu. Poliisit sitä listan vahvistusta ihmettelivät myös jo vuosia sitten. Eiväthän he vahvista myöskään parturi-kampaajien työvuoroja;)
        Kyllä osaavan yrittäjän on tehtävä töitä silloin kun on kysyntää ja nälkä opettaa jos ei muu.
        Vantaan taksin meriitteihin kuuluu myös että sillä on tarkastajia enemmän kuin muilla alueen kunnilla(hki,esp,kirkkonummi,krva ym) yhteensä. Lisäksi liikenneluvallinen auto joka toimii lähinnä tupakkakoppina ja kiasman tätien tukussa käynti autona. Mihinköhän sellainenkin auto lupia tarvitsee? Koskaa sitä ei ole näkynyt ansaitsemassa tai tekemässä sitä työtä mitä tarkastajat muissa kaupungeissa tekevät. Mutta toisaalta mitä asia minulle naapurikaupunkilaiselle kuuluu, vantaan taksi rahastaa omiaan.
        En tiedä itkisikö vai nauraisiko kun luvat vantaalta saanut kollega kertoo tarinoita millaisia apinoita löytyy sieltä peltolantien ylijäämä varastolta tai kiasman akvaariosta jossa tarkut istuu peililasin takana kyttäämässä huippuhienoja valvontakameroita. Yhteistä kaikille on että naama punoittaa ja jos aloittaa keskustelun jostakin vähänkin vaikeammasta asiasta se vähäisinkin asiallisuus katoaa täysin ja punoitus lisääntyy vaan. Peloittaa että jokin suoni repeää päästä näiltä "melkein" tärkeiltä herroilta.
        Olisiko joku päälliköistä ollut vähän kontrollifriikki? Vai alkanut epäillä että kauppalan meininki leviää käsiin kun tullut niitä pahoja tsadilaisia ja vienyt kilttien vanukkien luvat? Juttuhan on nimittäin niin ettei naapurista tulleille ihan mikä tahansa uskomaton vedätys uppoa kun ei olla vanhoja heh,heh, hyviä kavereita.
        Kyllä kieltämättä käy vähän sääliksi näitä onnettomia jotka koittavat pitää epätoivon vimmalla vielä langat käsissä.


      • kerran....
        peltolantieltä kirjoitti:

        Tai sitten kotiosoitteesta, ainakin IP-osoitteesta päätellen.
        Toki on sullakin osakkeita siinä vedätys lafkassa.
        Ja jos oikeasti ei tajuta niin ole ystävällinen ja oikaise käsityksiä.
        Aloittaa voisit vaikka yllä olevista vantaalaisen autoilijan asiallisista kysymyksistä
        Laskun maksu jos ei osaketta?
        Paljonko osinkoa?
        Teippaukset ja VIP? ym kysymyksiä.
        Taas tuli julki se että suurin osa "yhtiön" toimintaa rahoittavista autoilijoista jätetään sivuun ja keskitytään rahastukseen ilman mitään perusteita.
        "yhtiöllä" ei ole mitään virkaa tämän päivän taksitoiminnassa varsinkaan kun ei se pysyisi pystyssä ellei vedätettäisi autoilijoita levittämällä disinformaatiota mitä kaikkea sen(yhtiön) toimintavaltaan kuuluu.
        Onneksi tänä päivänä useimmat liikenneluvan hakijat eivät enään usko esim. sitä potaskaa että luvanhakupaperi pitää viedä vantaan taksi toimiston kautta kuten vielä muutama vuosi sitten uskoteltiin. Esimerkkejä on useita samankaltaisia ihan puuta heinää.
        Hauska on lueskella esim vantaan taksi vuorolistaa, sehän on myöskin uudessa taksilaissa todettu että autoilija saa mennä töihin milloin siltä tuntuu. Poliisit sitä listan vahvistusta ihmettelivät myös jo vuosia sitten. Eiväthän he vahvista myöskään parturi-kampaajien työvuoroja;)
        Kyllä osaavan yrittäjän on tehtävä töitä silloin kun on kysyntää ja nälkä opettaa jos ei muu.
        Vantaan taksin meriitteihin kuuluu myös että sillä on tarkastajia enemmän kuin muilla alueen kunnilla(hki,esp,kirkkonummi,krva ym) yhteensä. Lisäksi liikenneluvallinen auto joka toimii lähinnä tupakkakoppina ja kiasman tätien tukussa käynti autona. Mihinköhän sellainenkin auto lupia tarvitsee? Koskaa sitä ei ole näkynyt ansaitsemassa tai tekemässä sitä työtä mitä tarkastajat muissa kaupungeissa tekevät. Mutta toisaalta mitä asia minulle naapurikaupunkilaiselle kuuluu, vantaan taksi rahastaa omiaan.
        En tiedä itkisikö vai nauraisiko kun luvat vantaalta saanut kollega kertoo tarinoita millaisia apinoita löytyy sieltä peltolantien ylijäämä varastolta tai kiasman akvaariosta jossa tarkut istuu peililasin takana kyttäämässä huippuhienoja valvontakameroita. Yhteistä kaikille on että naama punoittaa ja jos aloittaa keskustelun jostakin vähänkin vaikeammasta asiasta se vähäisinkin asiallisuus katoaa täysin ja punoitus lisääntyy vaan. Peloittaa että jokin suoni repeää päästä näiltä "melkein" tärkeiltä herroilta.
        Olisiko joku päälliköistä ollut vähän kontrollifriikki? Vai alkanut epäillä että kauppalan meininki leviää käsiin kun tullut niitä pahoja tsadilaisia ja vienyt kilttien vanukkien luvat? Juttuhan on nimittäin niin ettei naapurista tulleille ihan mikä tahansa uskomaton vedätys uppoa kun ei olla vanhoja heh,heh, hyviä kavereita.
        Kyllä kieltämättä käy vähän sääliksi näitä onnettomia jotka koittavat pitää epätoivon vimmalla vielä langat käsissä.

        katkeroituneen tsadilaisen laatupinnssimiehen puuttuminen muka muka tietoineen toisten asioihin, vaikka oman pesän johtajat munivat asiat toisensa jälkeen mm. viranomaisten silmissä. Paras osoitus 95 uutta lupaa laman kynnyksellä ja täysin eräällä mäellä käytetyn ei ei ei linjan vuoksi:)

        Viranomaistenkin pinna katkeaa joskus, nyt ne kirjoitteli läänissä niitä lupia uudenvuoden yönä talkoilla, ettei vaan pääsis vuosi vaihtumaan ja kho:n päätös vanhenemaan:) Tämä ne teki vain siksi, että johtajanne valittivat heidän tekemästään uudestakin kiitiöpäätöksestä.


      • vantaa parillinen
        peltolantieltä kirjoitti:

        Tai sitten kotiosoitteesta, ainakin IP-osoitteesta päätellen.
        Toki on sullakin osakkeita siinä vedätys lafkassa.
        Ja jos oikeasti ei tajuta niin ole ystävällinen ja oikaise käsityksiä.
        Aloittaa voisit vaikka yllä olevista vantaalaisen autoilijan asiallisista kysymyksistä
        Laskun maksu jos ei osaketta?
        Paljonko osinkoa?
        Teippaukset ja VIP? ym kysymyksiä.
        Taas tuli julki se että suurin osa "yhtiön" toimintaa rahoittavista autoilijoista jätetään sivuun ja keskitytään rahastukseen ilman mitään perusteita.
        "yhtiöllä" ei ole mitään virkaa tämän päivän taksitoiminnassa varsinkaan kun ei se pysyisi pystyssä ellei vedätettäisi autoilijoita levittämällä disinformaatiota mitä kaikkea sen(yhtiön) toimintavaltaan kuuluu.
        Onneksi tänä päivänä useimmat liikenneluvan hakijat eivät enään usko esim. sitä potaskaa että luvanhakupaperi pitää viedä vantaan taksi toimiston kautta kuten vielä muutama vuosi sitten uskoteltiin. Esimerkkejä on useita samankaltaisia ihan puuta heinää.
        Hauska on lueskella esim vantaan taksi vuorolistaa, sehän on myöskin uudessa taksilaissa todettu että autoilija saa mennä töihin milloin siltä tuntuu. Poliisit sitä listan vahvistusta ihmettelivät myös jo vuosia sitten. Eiväthän he vahvista myöskään parturi-kampaajien työvuoroja;)
        Kyllä osaavan yrittäjän on tehtävä töitä silloin kun on kysyntää ja nälkä opettaa jos ei muu.
        Vantaan taksin meriitteihin kuuluu myös että sillä on tarkastajia enemmän kuin muilla alueen kunnilla(hki,esp,kirkkonummi,krva ym) yhteensä. Lisäksi liikenneluvallinen auto joka toimii lähinnä tupakkakoppina ja kiasman tätien tukussa käynti autona. Mihinköhän sellainenkin auto lupia tarvitsee? Koskaa sitä ei ole näkynyt ansaitsemassa tai tekemässä sitä työtä mitä tarkastajat muissa kaupungeissa tekevät. Mutta toisaalta mitä asia minulle naapurikaupunkilaiselle kuuluu, vantaan taksi rahastaa omiaan.
        En tiedä itkisikö vai nauraisiko kun luvat vantaalta saanut kollega kertoo tarinoita millaisia apinoita löytyy sieltä peltolantien ylijäämä varastolta tai kiasman akvaariosta jossa tarkut istuu peililasin takana kyttäämässä huippuhienoja valvontakameroita. Yhteistä kaikille on että naama punoittaa ja jos aloittaa keskustelun jostakin vähänkin vaikeammasta asiasta se vähäisinkin asiallisuus katoaa täysin ja punoitus lisääntyy vaan. Peloittaa että jokin suoni repeää päästä näiltä "melkein" tärkeiltä herroilta.
        Olisiko joku päälliköistä ollut vähän kontrollifriikki? Vai alkanut epäillä että kauppalan meininki leviää käsiin kun tullut niitä pahoja tsadilaisia ja vienyt kilttien vanukkien luvat? Juttuhan on nimittäin niin ettei naapurista tulleille ihan mikä tahansa uskomaton vedätys uppoa kun ei olla vanhoja heh,heh, hyviä kavereita.
        Kyllä kieltämättä käy vähän sääliksi näitä onnettomia jotka koittavat pitää epätoivon vimmalla vielä langat käsissä.

        Täytyy sanoa että juuri näin kuin edellinen kirjoittaja kirjoittaa asiat ikävä kyllä ovat Vantaalla. Ja pahemminkin.
        Liian pienet piirit vai muutama autoilija millä kusi noussut päähän? Sisäsiittoista? En tiedä.
        Suurin osa kuitenkin asiallisia yrittäjiä.
        Mutta totuus kuitenkin on että metsään menee tällaisella tyylillä.


      • kysymys?
        peltolantieltä kirjoitti:

        Tai sitten kotiosoitteesta, ainakin IP-osoitteesta päätellen.
        Toki on sullakin osakkeita siinä vedätys lafkassa.
        Ja jos oikeasti ei tajuta niin ole ystävällinen ja oikaise käsityksiä.
        Aloittaa voisit vaikka yllä olevista vantaalaisen autoilijan asiallisista kysymyksistä
        Laskun maksu jos ei osaketta?
        Paljonko osinkoa?
        Teippaukset ja VIP? ym kysymyksiä.
        Taas tuli julki se että suurin osa "yhtiön" toimintaa rahoittavista autoilijoista jätetään sivuun ja keskitytään rahastukseen ilman mitään perusteita.
        "yhtiöllä" ei ole mitään virkaa tämän päivän taksitoiminnassa varsinkaan kun ei se pysyisi pystyssä ellei vedätettäisi autoilijoita levittämällä disinformaatiota mitä kaikkea sen(yhtiön) toimintavaltaan kuuluu.
        Onneksi tänä päivänä useimmat liikenneluvan hakijat eivät enään usko esim. sitä potaskaa että luvanhakupaperi pitää viedä vantaan taksi toimiston kautta kuten vielä muutama vuosi sitten uskoteltiin. Esimerkkejä on useita samankaltaisia ihan puuta heinää.
        Hauska on lueskella esim vantaan taksi vuorolistaa, sehän on myöskin uudessa taksilaissa todettu että autoilija saa mennä töihin milloin siltä tuntuu. Poliisit sitä listan vahvistusta ihmettelivät myös jo vuosia sitten. Eiväthän he vahvista myöskään parturi-kampaajien työvuoroja;)
        Kyllä osaavan yrittäjän on tehtävä töitä silloin kun on kysyntää ja nälkä opettaa jos ei muu.
        Vantaan taksin meriitteihin kuuluu myös että sillä on tarkastajia enemmän kuin muilla alueen kunnilla(hki,esp,kirkkonummi,krva ym) yhteensä. Lisäksi liikenneluvallinen auto joka toimii lähinnä tupakkakoppina ja kiasman tätien tukussa käynti autona. Mihinköhän sellainenkin auto lupia tarvitsee? Koskaa sitä ei ole näkynyt ansaitsemassa tai tekemässä sitä työtä mitä tarkastajat muissa kaupungeissa tekevät. Mutta toisaalta mitä asia minulle naapurikaupunkilaiselle kuuluu, vantaan taksi rahastaa omiaan.
        En tiedä itkisikö vai nauraisiko kun luvat vantaalta saanut kollega kertoo tarinoita millaisia apinoita löytyy sieltä peltolantien ylijäämä varastolta tai kiasman akvaariosta jossa tarkut istuu peililasin takana kyttäämässä huippuhienoja valvontakameroita. Yhteistä kaikille on että naama punoittaa ja jos aloittaa keskustelun jostakin vähänkin vaikeammasta asiasta se vähäisinkin asiallisuus katoaa täysin ja punoitus lisääntyy vaan. Peloittaa että jokin suoni repeää päästä näiltä "melkein" tärkeiltä herroilta.
        Olisiko joku päälliköistä ollut vähän kontrollifriikki? Vai alkanut epäillä että kauppalan meininki leviää käsiin kun tullut niitä pahoja tsadilaisia ja vienyt kilttien vanukkien luvat? Juttuhan on nimittäin niin ettei naapurista tulleille ihan mikä tahansa uskomaton vedätys uppoa kun ei olla vanhoja heh,heh, hyviä kavereita.
        Kyllä kieltämättä käy vähän sääliksi näitä onnettomia jotka koittavat pitää epätoivon vimmalla vielä langat käsissä.

        Miksi ihmeessä Helsinkiläisillä kuljettajilla on niin suuri into hakea lupia Vantaalle, jos siellä on hommat noin surkeesti, kuten kerrot? Miksi ette pysy siellä omassa lintukodossanne, jossa kaiken täytyy olla 100% hyvin? Mitä te Vantaalle tulette ruikuttamaan?


      • vanukkilandiassa
        kysymys? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Helsinkiläisillä kuljettajilla on niin suuri into hakea lupia Vantaalle, jos siellä on hommat noin surkeesti, kuten kerrot? Miksi ette pysy siellä omassa lintukodossanne, jossa kaiken täytyy olla 100% hyvin? Mitä te Vantaalle tulette ruikuttamaan?

        "Miksi ihmeessä Helsinkiläisillä kuljettajilla on niin suuri into hakea lupia Vantaalle, jos siellä on hommat noin surkeesti, kuten kerrot?"

        Minä kerron.Vantaalle on vain niin paljon helpommin saatavissa luvat!Ainoa ongelma vai on siellä vantaan taksi oy ja autoilijayhdistys jotka elävävät vielä maalaiskunta ajattelussa joka ei vaan muutu miksikään ja kaikki me helsingistä tulevat ollaan niitä"stadilaisia"vaikka olisi ollut jo yrittäjänä vantaalla 19 vuotta.


      • kymysys
        kysymys? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Helsinkiläisillä kuljettajilla on niin suuri into hakea lupia Vantaalle, jos siellä on hommat noin surkeesti, kuten kerrot? Miksi ette pysy siellä omassa lintukodossanne, jossa kaiken täytyy olla 100% hyvin? Mitä te Vantaalle tulette ruikuttamaan?

        mitenkä mulle tuli mieleen että Vantaalla ollaan sanoisinko aika sisäsiittoisia? Voisiko olla että siellä on enemmänkin sellaisia joiden äiti ja isä on sisaruksia? Tai sitten niitä kuuluisia peräaukon kautta syntyneitä tolppahomoja?


    • käenpoikanen

      Helsinki=
      autoilijayhdistys hta keikanvälitys htd

      Vantaa=

      autoilijayhdistys vta keikanvälitys lähitaksi
      vantaan taksi oy?

      • edlliseen...

        Vantaa= VTA Ry VTA Oy Taxi Point Lähitaksi. Ry on tavallinen yhdistys(vakavarainen), VTA Oy on "työkalu", joka hoitaa ja neuvottelee kuljetuksia sopimusautoilijoilleen (vakavarainen), ei ole jakanut osinkoa mutta tuloksen perusteella jättää useita kuukausimaksuja perimättä, eli kaikki sopimusautoilijat hyötyvät, eivät pelkästään osakkeen omistajat! Taxi Point, VTA Oy:n ja Ilmailulaitoken tytäryhtiön Airpron omistama yhtiö, joka vastaa Helsinki Vantaan lentoaseman taksipalveluista. Lähitaksi on 13 kunnan välityskeskus, joka jakaa osinkoa, kahtena edellisenä vuonna 500€/osake.
        Miten on vastaavat "työkalut" esim. Helsingissä?


      • kaukonen Tyyne

        Jos ei lupaa saa valita euhun...ja pyydä menetetty ansio takaisin suomen valtiolta.

        Muutkin ovat tuolla menestyneet,taxihomma on suomess ihan anuksesta muutenkin ei eu laillisuudesta tietoakaan.


      • makkarooni
        edlliseen... kirjoitti:

        Vantaa= VTA Ry VTA Oy Taxi Point Lähitaksi. Ry on tavallinen yhdistys(vakavarainen), VTA Oy on "työkalu", joka hoitaa ja neuvottelee kuljetuksia sopimusautoilijoilleen (vakavarainen), ei ole jakanut osinkoa mutta tuloksen perusteella jättää useita kuukausimaksuja perimättä, eli kaikki sopimusautoilijat hyötyvät, eivät pelkästään osakkeen omistajat! Taxi Point, VTA Oy:n ja Ilmailulaitoken tytäryhtiön Airpron omistama yhtiö, joka vastaa Helsinki Vantaan lentoaseman taksipalveluista. Lähitaksi on 13 kunnan välityskeskus, joka jakaa osinkoa, kahtena edellisenä vuonna 500€/osake.
        Miten on vastaavat "työkalut" esim. Helsingissä?

        Vantaa=Pohjois-korea. 98% kuuluu yhdistykseen.(Lähde http://www.vantaantaksi.fi) Uskomattoman yksimielistä porukkaa;) Mahtaisiko joku valehdella? Mitä mieltä voisi olla tällaisesta "yhdistyksestä". hhmmm...
        VTA oy= Finskien neuvottelu onkin jatkuva prosessi. Sitä varten tarvitaan jatkuvasti joku joka on valmiina neuvottelemaan. VIP ym premium kyytejä ei ole sitten näkynytkään.Miten tuleekin mieleen että mahdollisesti olisiko suojatyöpaikka jollekkin....
        Taxipoint=VTA neuvotellut hyvät sopimukset joiden ansiosta asiakkaat maksavat nyt joka kerta kentältä lähtiessään extraa aivan vaan koska VTA:lla hyvät neuvottelijat. Ps. Sama toimitusjohtaja kuin VTA oy:ssä. Viimeksi kun ajo-oikeus maksu kentällä nousi 1 eurosta 1,5 euroon(50%) miten sattuikin useat kellokkaat olivat juuri viikon sisään ostaneet ajo-oikeuksia ison läjän vanhaan hintaan. Olisiko ollut reilua jäävätä itsensä jos ollut tietoinen/päättämässä hinnankorotuksesta? Tämän asianhan kaikki pystyivät toteamaan maksuautomaatista...
        Lähitaksi= varsinainen taksikeskus,pankki, pukeutumisneuvonantaja,Hallinnossa tj vantaalainen autoilija,datasekoilija myös vantaalainen, hallituksessa vantaalaisia tarkastajia ja tämä tulee yllätyksenä VTA oy;n , taxipoint oy;n tj myös.(lähde http://www.lahitaksi.fi )
        Helsingissä toimiva taksiasema verkosto toimivilla ja reiluilla jakosysteemeillä, ei jatkuvaa muutosta kuten lähitaksialueella riippuen mistä pihasta kellokkaiden autot milloinkin starttavaa, ei päällekkäisyyksiä kuten vantaalla, ei sekoilua kuten Vantaalla, ei jatkuvaa eripuraa kuten lähitaksin eri kuntien autoilla ja Vantaan sisälläkin. Esim pikkujoulujuhlia ei uskalleta järjestää yhdistyksen tai minkään yhtiön toimesta,voisi tulla liian kovaa sanomista. Erilaisia pienempiä sopimusajoja ja isompiakin( kuten Kovasella) ei yksinoikeuksien kahmintaa esim tolppiin tai kenttään, ja muutenkin paskapuheita vähemmän.
        Sinänsä uskomattoman määrän kaikenlaisia yhtiöitä ja yhdistyksiä saatu perustettua hoitamaan vantaalaista taksiliikennettä, mutta omituista sinänsä että kaikkia vie samat jampat jotka eivät pysty kommunikoimaan muiden autoilijoiden kanssa. johtuisiko siitä että hemmot keräävät nimiä adressiin tolpilla, tiedä sitten, aika näyttää...


      • pliis
        makkarooni kirjoitti:

        Vantaa=Pohjois-korea. 98% kuuluu yhdistykseen.(Lähde http://www.vantaantaksi.fi) Uskomattoman yksimielistä porukkaa;) Mahtaisiko joku valehdella? Mitä mieltä voisi olla tällaisesta "yhdistyksestä". hhmmm...
        VTA oy= Finskien neuvottelu onkin jatkuva prosessi. Sitä varten tarvitaan jatkuvasti joku joka on valmiina neuvottelemaan. VIP ym premium kyytejä ei ole sitten näkynytkään.Miten tuleekin mieleen että mahdollisesti olisiko suojatyöpaikka jollekkin....
        Taxipoint=VTA neuvotellut hyvät sopimukset joiden ansiosta asiakkaat maksavat nyt joka kerta kentältä lähtiessään extraa aivan vaan koska VTA:lla hyvät neuvottelijat. Ps. Sama toimitusjohtaja kuin VTA oy:ssä. Viimeksi kun ajo-oikeus maksu kentällä nousi 1 eurosta 1,5 euroon(50%) miten sattuikin useat kellokkaat olivat juuri viikon sisään ostaneet ajo-oikeuksia ison läjän vanhaan hintaan. Olisiko ollut reilua jäävätä itsensä jos ollut tietoinen/päättämässä hinnankorotuksesta? Tämän asianhan kaikki pystyivät toteamaan maksuautomaatista...
        Lähitaksi= varsinainen taksikeskus,pankki, pukeutumisneuvonantaja,Hallinnossa tj vantaalainen autoilija,datasekoilija myös vantaalainen, hallituksessa vantaalaisia tarkastajia ja tämä tulee yllätyksenä VTA oy;n , taxipoint oy;n tj myös.(lähde http://www.lahitaksi.fi )
        Helsingissä toimiva taksiasema verkosto toimivilla ja reiluilla jakosysteemeillä, ei jatkuvaa muutosta kuten lähitaksialueella riippuen mistä pihasta kellokkaiden autot milloinkin starttavaa, ei päällekkäisyyksiä kuten vantaalla, ei sekoilua kuten Vantaalla, ei jatkuvaa eripuraa kuten lähitaksin eri kuntien autoilla ja Vantaan sisälläkin. Esim pikkujoulujuhlia ei uskalleta järjestää yhdistyksen tai minkään yhtiön toimesta,voisi tulla liian kovaa sanomista. Erilaisia pienempiä sopimusajoja ja isompiakin( kuten Kovasella) ei yksinoikeuksien kahmintaa esim tolppiin tai kenttään, ja muutenkin paskapuheita vähemmän.
        Sinänsä uskomattoman määrän kaikenlaisia yhtiöitä ja yhdistyksiä saatu perustettua hoitamaan vantaalaista taksiliikennettä, mutta omituista sinänsä että kaikkia vie samat jampat jotka eivät pysty kommunikoimaan muiden autoilijoiden kanssa. johtuisiko siitä että hemmot keräävät nimiä adressiin tolpilla, tiedä sitten, aika näyttää...

        Tuliko nämä asiat sulle ihan uutena?
        Huomaa että olet joko ihan ummikko stadilainen, uusi autoilija tai todella pihalla kaikesta..
        Kyllä nämä jutut ym ollut kaikkien tiedossa jo vuosikaudet, jätkät ei vaan sano aina ääneen,tai kyllä siellä välillä kuulee mitä mieltä todella ollaan.
        Mielenkiintoista on meneekö mitä siinä samassa kun lähtee solmu aukenemaan, yhdistys? yhtiö? liitto? keskus? tarkastajatoiminta?
        kolina käy..
        Parempi ettei niitä kaipaamiasi pikkujouluja järjestetä...


      • tyhjäntoimittajalta
        edlliseen... kirjoitti:

        Vantaa= VTA Ry VTA Oy Taxi Point Lähitaksi. Ry on tavallinen yhdistys(vakavarainen), VTA Oy on "työkalu", joka hoitaa ja neuvottelee kuljetuksia sopimusautoilijoilleen (vakavarainen), ei ole jakanut osinkoa mutta tuloksen perusteella jättää useita kuukausimaksuja perimättä, eli kaikki sopimusautoilijat hyötyvät, eivät pelkästään osakkeen omistajat! Taxi Point, VTA Oy:n ja Ilmailulaitoken tytäryhtiön Airpron omistama yhtiö, joka vastaa Helsinki Vantaan lentoaseman taksipalveluista. Lähitaksi on 13 kunnan välityskeskus, joka jakaa osinkoa, kahtena edellisenä vuonna 500€/osake.
        Miten on vastaavat "työkalut" esim. Helsingissä?

        stadissa selvitään yhdistyksellä ja keskuksella(2), vanukkilandiassa vtaoy, vtary, taksipoint, airpro, lähitaksi(5),
        joopa joo.....


      • unohtu muutakin
        tyhjäntoimittajalta kirjoitti:

        stadissa selvitään yhdistyksellä ja keskuksella(2), vanukkilandiassa vtaoy, vtary, taksipoint, airpro, lähitaksi(5),
        joopa joo.....

        "stadissa selvitään yhdistyksellä ja keskuksella(2)"

        Tämä on täysin totta. Nämä kaksi tahoa pystyvät keskenään saamaan asiat niin sekaisin, että lopputuloksena on aina vaan lisää lupia stadiin:) Aiemmin sössittiin raha asiat niin sekaisin, että oltiin konkan partaalla. Siinä tais mennä huoltoasemaa ja kiinteistöä, suurin osa tais erota koko yhdistyksestä:) No mitäs sitä vanhoja omia asioita muistelemaan, onhan se paljon mukavampaa puuttua muiden asioihin, varsinkin sellaisten, jotka on hoidettu aina hyvin...tämä on sitä perisuomalista kateutta.


      • vantaan autoilija
        unohtu muutakin kirjoitti:

        "stadissa selvitään yhdistyksellä ja keskuksella(2)"

        Tämä on täysin totta. Nämä kaksi tahoa pystyvät keskenään saamaan asiat niin sekaisin, että lopputuloksena on aina vaan lisää lupia stadiin:) Aiemmin sössittiin raha asiat niin sekaisin, että oltiin konkan partaalla. Siinä tais mennä huoltoasemaa ja kiinteistöä, suurin osa tais erota koko yhdistyksestä:) No mitäs sitä vanhoja omia asioita muistelemaan, onhan se paljon mukavampaa puuttua muiden asioihin, varsinkin sellaisten, jotka on hoidettu aina hyvin...tämä on sitä perisuomalista kateutta.

        Joopa joo hyvin on vantaalla hoidettu asiat kun autoilijoita eroaa, yhdistyksestä ja liitosta.
        Autoilijat kerää adressia kilpailuvirastoa varten,jne..
        On jopa kahvilakeskusteluissa ehdotettu uuden yhdistyksen perustamista tämän lt-sagem päätöksen takia.Kun tämä nykyinen yhdistys ei kommentoi mitään.


      • älkää naurattako.
        vantaan autoilija kirjoitti:

        Joopa joo hyvin on vantaalla hoidettu asiat kun autoilijoita eroaa, yhdistyksestä ja liitosta.
        Autoilijat kerää adressia kilpailuvirastoa varten,jne..
        On jopa kahvilakeskusteluissa ehdotettu uuden yhdistyksen perustamista tämän lt-sagem päätöksen takia.Kun tämä nykyinen yhdistys ei kommentoi mitään.

        Tais sulta jäädä huomaamatta vantaan taksiratti juopot/raiskaajat ja asiakkaiden ryöstäjät.
        Eli EI TODELLAKAAN OLLA KATEELLISIA TEILLE TÄÄLLÄ STADISSA luuserit!!!!!!!!!!


      • ????????????
        vantaan autoilija kirjoitti:

        Joopa joo hyvin on vantaalla hoidettu asiat kun autoilijoita eroaa, yhdistyksestä ja liitosta.
        Autoilijat kerää adressia kilpailuvirastoa varten,jne..
        On jopa kahvilakeskusteluissa ehdotettu uuden yhdistyksen perustamista tämän lt-sagem päätöksen takia.Kun tämä nykyinen yhdistys ei kommentoi mitään.

        Olen kovasti odottanut, koska Vantaalla saadaan taksialalle päättäjien paikoille nuorenpaa porukkaa. Ajatukset pitäisi olla jo tällä vuosituhannella. Taksiyrittäjille pitäisi jäädä rahaa, millä elää. Päätöksiä tekevät nyt autoilijat, jotka saavat hyvän palkan muista hommista. Sillä on helppo elää. Taksia hoitavat vain muodon vuoksi. Laskuja tippuu siihen malliin postilaatikkoon, että pitää itsekin yrittää saada hyväpalkkainen sisäpiirivirka muualta. Odotan innolla muutosta.


    • tietämätön pummi

      Eihän sulle hesarikaan tule ilmaiseksi.Luuletko sä pöllö että joku tekisi sulle työvuorolistan ihan vaan omaksi iloksi?

      • HIHIHIHIHIHIHIH

        Ei mulle tarvi työvuorolistaa tehdä osaan tulla töihin ilman sitäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

      Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      737
    Aihe