Eka orgasmi

JennyJetson

Milloin sait ensimmäisen orgasmin? Yksin vai jonkun kanssa? Miltä tuntui, pelästyitkö, ihastuitko?

Oma ekani tuli 7- tai 8-vuotiaana kun hajamielinen hyväily illalla sängyssä "meni pitkäksi". Tuli joku jännitys enkä voinut lopettaa, jännitys laukesi, mitä, pissasinko housuun, housut on kuivat, mitä oikein tapahtui?

Vähitellen selvisi ettei se ollut pissahätä vaan jotain ihan muuta...

Joistakin kirjatiedoista päätellen ekan orgasmin tulkinta pissahädäksi ei ole ihan ainutlaatuista.

21

19714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orgasmin

      n. 9 vuotiaana. Käteni hakeutui jalkoväliini ja se tuntui mukavalta, kun hieroi hieman koholla ollutta paikkaa. Myöhemmin tietenkin selvisi, että klitorishan se oli. Siitä lähtien olen vuosien mittaan oppinut nauttimaan kehostani yksin silloin, kun ei ole urosta ollut saatavilla.

      • JaanaY

        Oma ensiorkkuni tuli 10-vuotiaana. Olin yökylässä 11-vuotiaan parhaan ystäväni luona, luimme salaa seksiopasta ja sinä iltana saimme kumpikin ekan orgasmin toistemme käsissä. Tuo jännityksen kasvaminen ja laukeaminen tuntui niin hyvältä, että joskus olen harmitellut sitä että ensimmäisen orgasmin voi saada vain kerran!

        Parikymppisenä kysyin samaa 3 vuotta vanhemmalta veljeltäni. Hänelle oli ekan kerran tullut (silloin vielä ilman siemeniä) 12-vuotiaana, kun pippelileikki meni pitkäksi. Hän kertoi miten yhtäkkiä tuli joku hätä joka saman tien laukesi, hän puristi pippeliään kaikin voimin, ja arveli että oli ollut vähällä pissata housuun mutta saanut viime hetkellä pideltyä. Vasta vähitellen valkeni mista on kyse.

        Olisi kiintoisaa tietää miten suuri osa minkäkin ikäisistä on ehtinyt saada ekansa. Jotkut kai osaavat jo ennen kuin oppivat kävelemäänkään, jotkut eivät ilmeisesti saa koskaan.


      • vailla
        JaanaY kirjoitti:

        Oma ensiorkkuni tuli 10-vuotiaana. Olin yökylässä 11-vuotiaan parhaan ystäväni luona, luimme salaa seksiopasta ja sinä iltana saimme kumpikin ekan orgasmin toistemme käsissä. Tuo jännityksen kasvaminen ja laukeaminen tuntui niin hyvältä, että joskus olen harmitellut sitä että ensimmäisen orgasmin voi saada vain kerran!

        Parikymppisenä kysyin samaa 3 vuotta vanhemmalta veljeltäni. Hänelle oli ekan kerran tullut (silloin vielä ilman siemeniä) 12-vuotiaana, kun pippelileikki meni pitkäksi. Hän kertoi miten yhtäkkiä tuli joku hätä joka saman tien laukesi, hän puristi pippeliään kaikin voimin, ja arveli että oli ollut vähällä pissata housuun mutta saanut viime hetkellä pideltyä. Vasta vähitellen valkeni mista on kyse.

        Olisi kiintoisaa tietää miten suuri osa minkäkin ikäisistä on ehtinyt saada ekansa. Jotkut kai osaavat jo ennen kuin oppivat kävelemäänkään, jotkut eivät ilmeisesti saa koskaan.

        "Olisi kiintoisaa tietää miten suuri osa minkäkin ikäisistä on ehtinyt saada ekansa."

        Minuakin kiinnostaisi. Itse olen 18-vuotias, enkä ole koskaan saanut orgasmia. Näitä juttuja lukiessani tunnen kyllä jääneni paljosta paitsi.

        Olen osannut kiihottaa itseäni ajatuksilla jo varmasti alle kouluikäisenä, mutta käsillä hiplaaminen ei oikein koskaan ole tuntunut miltään. Ehkä minulla on pieni klitoris tai sitten se on jotenkin syvällä...?


      • vielä sen kerkeät
        vailla kirjoitti:

        "Olisi kiintoisaa tietää miten suuri osa minkäkin ikäisistä on ehtinyt saada ekansa."

        Minuakin kiinnostaisi. Itse olen 18-vuotias, enkä ole koskaan saanut orgasmia. Näitä juttuja lukiessani tunnen kyllä jääneni paljosta paitsi.

        Olen osannut kiihottaa itseäni ajatuksilla jo varmasti alle kouluikäisenä, mutta käsillä hiplaaminen ei oikein koskaan ole tuntunut miltään. Ehkä minulla on pieni klitoris tai sitten se on jotenkin syvällä...?

        saamaan. Yllä olevat eivät ole takuulla vginaorkkuja saaneet..kunhan vain muistavat miten hyvältä tuntui ja sehän ei suinkaan ole sama asia kuin orkun saaminen itsessään...aika hyvin toimii muisti, jos väittää muistavansa mitä koki ihan pentuna.


      • JennyJetson
        vielä sen kerkeät kirjoitti:

        saamaan. Yllä olevat eivät ole takuulla vginaorkkuja saaneet..kunhan vain muistavat miten hyvältä tuntui ja sehän ei suinkaan ole sama asia kuin orkun saaminen itsessään...aika hyvin toimii muisti, jos väittää muistavansa mitä koki ihan pentuna.

        Et kai ole mies kun vaginaorgasmista puhut? Vai oletko vain huonomuistinen ja luulet muita samanlaisiksi.

        Sen verran tärkeä kokemus jää monelle hyvin muistiin.

        Saavat tähän muuten miehetkin vastata!


      • orkun
        vailla kirjoitti:

        "Olisi kiintoisaa tietää miten suuri osa minkäkin ikäisistä on ehtinyt saada ekansa."

        Minuakin kiinnostaisi. Itse olen 18-vuotias, enkä ole koskaan saanut orgasmia. Näitä juttuja lukiessani tunnen kyllä jääneni paljosta paitsi.

        Olen osannut kiihottaa itseäni ajatuksilla jo varmasti alle kouluikäisenä, mutta käsillä hiplaaminen ei oikein koskaan ole tuntunut miltään. Ehkä minulla on pieni klitoris tai sitten se on jotenkin syvällä...?

        jos omistat sähköhammasharjan ja sillä itse harjan sivulla klitorikseen.. ja tämä ei ole vitsi, kannattaa kokeilla, suosittelen lämpimästi.


    • Ihmelyyli

      Olen masturboinut niin kauan kuin muistan.

    • Kovin myöhään?

      Tuntuu siltä, että olen ollut aivan jälkijunassa. Sain nimittäin ensimmäisen orkkuni vasta 13-vuotiaana. Olimme minua vuoden vanhemman tyttöystäväni kanssa järven rannassa uimassa, ja hän tuijotti alkavaa untuvakasvustoani ja pyysi saada katsella sitä tärkemmin. Makasin penkalla selälläni, ja sormien hively tuntui ihanalta. Siinä se sitten tuli meille kummallekin yllätyksenä. Tytöystäväni tiesi asiasta enemmän ja oli tehnyt itselleen jo aikaisemmin orkkuja.

      • Finliina

        Varmaan tuntui tosi hyvältä. Jotain samaa muistan itsekin kokeneeni nuorena. Ja muistan kun ystävättären kans itse tutustuttiin klitorikseen ym.


      • ArjaKaarina
        Finliina kirjoitti:

        Varmaan tuntui tosi hyvältä. Jotain samaa muistan itsekin kokeneeni nuorena. Ja muistan kun ystävättären kans itse tutustuttiin klitorikseen ym.

        ”Olisi kiintoisaa tietää miten suuri osa minkäkin ikäisistä on ehtinyt saada ekansa.”

        Kinseyn perusteos Naisen sukupuolinen käyttäytyminen: ”Noin 4 prosenttia näytteemme naispuolisista haastateltavista arveli alkaneensa reagoida seksuaalisesti viidenteen ikävuoteensa mennessä. [...] Kaikkiin näytteessämme oleviin naisiin perustuvat esiintymisarvot osoittavat, että n. 0,3 prosenttia saattoi muistaa kokeneensa orgasmin 3. ikävuoteensa mennessä, 2 prosenttia 5. ikävuoteensa mennessä, 4 prosenttia 7. ikävuoteensa mennessä, 9 prosenttia 11. ikävuoteensa mennessä ja 14 prosenttia 13. ikävuoteensa mennessä.”

        Kirja pohjautuu Yhdysvalloissa 1940-luvun lopulla tehtyyn tutkimukseen. Nyky-Suomessa ainakin yli 10-vuotiaitten luvut ovat varmasti suuremmat!


      • ArjaKaarina
        ArjaKaarina kirjoitti:

        ”Olisi kiintoisaa tietää miten suuri osa minkäkin ikäisistä on ehtinyt saada ekansa.”

        Kinseyn perusteos Naisen sukupuolinen käyttäytyminen: ”Noin 4 prosenttia näytteemme naispuolisista haastateltavista arveli alkaneensa reagoida seksuaalisesti viidenteen ikävuoteensa mennessä. [...] Kaikkiin näytteessämme oleviin naisiin perustuvat esiintymisarvot osoittavat, että n. 0,3 prosenttia saattoi muistaa kokeneensa orgasmin 3. ikävuoteensa mennessä, 2 prosenttia 5. ikävuoteensa mennessä, 4 prosenttia 7. ikävuoteensa mennessä, 9 prosenttia 11. ikävuoteensa mennessä ja 14 prosenttia 13. ikävuoteensa mennessä.”

        Kirja pohjautuu Yhdysvalloissa 1940-luvun lopulla tehtyyn tutkimukseen. Nyky-Suomessa ainakin yli 10-vuotiaitten luvut ovat varmasti suuremmat!

        Kinseyn Naisen sukupuolinen käyttäytyminen: ”Niistä näytteemme 659 naisesta, jotka olivat kokeneet orgasmin ennen murrosikäänsä, oli 86 %:lla ollut ensimmäinen orgasminsa masturbaation yhteydessä, n. 7 % oli saanut sen sukupuolikontakteista muitten tyttöjen kanssa, 2 % kiihotushyväilystä ja 1 % sukupuoliyhdynnästä poikien tai miesten kanssa. On mielenkiintoista todeta, että 2 % oli kokenut ensimmäisen orgasminsa fyysillisessä kontaktissa koirien tai kissojen kanssa. N. 2 %:lla oli ollut ensimmäinen orgasminsa muissa olosuhteissa, mm. köyttä pitkin kiivetessään.”


      • ArjaKaarina
        ArjaKaarina kirjoitti:

        Kinseyn Naisen sukupuolinen käyttäytyminen: ”Niistä näytteemme 659 naisesta, jotka olivat kokeneet orgasmin ennen murrosikäänsä, oli 86 %:lla ollut ensimmäinen orgasminsa masturbaation yhteydessä, n. 7 % oli saanut sen sukupuolikontakteista muitten tyttöjen kanssa, 2 % kiihotushyväilystä ja 1 % sukupuoliyhdynnästä poikien tai miesten kanssa. On mielenkiintoista todeta, että 2 % oli kokenut ensimmäisen orgasminsa fyysillisessä kontaktissa koirien tai kissojen kanssa. N. 2 %:lla oli ollut ensimmäinen orgasminsa muissa olosuhteissa, mm. köyttä pitkin kiivetessään.”

        Beate Schückingin Perhe ja lapsen terveys (1973) kertoo ensiorgasmeista (mutta kuuluu muuten huuhaa-luokkaan):

        Hans Christoffel osoittaa lisäksi, että ihmisellä virtsa- ja sukuelinten hermojärjestelmä mahdollistaa sen, että sukupuoliärsykkeeksi tarkoitettu voidaan kokea virtsaamispakkona, ja päinvastoin. Freudilta tapaamme samaa aihetta koskevan ajatuksen. Kirjoittaja sanoo: ”Yöllinen vuoteenkastelu, mikäli se ei osoittaudu epileptiseksi kohtaukseksi, vastaa siemensyöksyä.” Christoffel taas lainaa erästä aiempaa kirjailijaa, joka liittää asiayhteyteen erään pojan kertomuksen. Sekin viittaa siihen, miten vaikea on erottaa toisistaan virtsa- ja sukupuoliärsykettä. Poika oli kuvaillut alkavan siemensyöksyn tunteen ”pissahädäksi”. Freud puolestaan lainaa erään naispuolisen koehenkilönsä repliikkejä. Tämä muistaa kokeneensa itsetyydytyksessä saman tunteen kuin virtsan pidättämisessä. Sananmukaisesti hänen kertomuksensa kuului näin: ”Mutta hädän ohella tunsin paljon mielihyvää, sukupuolista mielihyvää, joka aiheutui virtsaa pidättäessä tapahtuvasta jalkojen yhteen puristamisesta.”
        _____

        Itse sain ensimmäiseni viisivuotiaana kun yksi koiristamme halusi nuolla ja annoin sen nuolla...


    • hinni

      Muistan saaneeni jonkinmoisia orgasmeja ihan jostain viisivuotiaasta lähtien. Tuolia vasten tms. hankasin itseäni. Löysin klitoriksen hyväilyn vasta yläasteikäisenä.

      • leidi wänk

        itse muistan hyvin edelleen ku jo ala-aste ikäisenä leikin tyttökavereiden kanssa seksileikkejä,vaatteet oli päällä mutta kun omaa haaroväliään hankasi toisen jalkaan tai häpykumpuun toisen maatessa selällään tuntui hyvältä,muistan masturboineeni käsisuihkulla jo ollessani 9v. muistan miten kutsuin mielessäni tätä tunnetta kukka ja mehiiläis tunteeksi kun pidee suihkulla ruiskutti kovalla paineella vettä pimppiin.
        muistan myös kiihottuneeni katsoessa eroottisia ohjelmia tietty salaa,ja äitini hartioiden hirontalaite (n.nyrkin kokoinen mötikkä kepin päässä jossa pieni nysty) takasi monesti orgasmin,taisin jäädä myös hieman koukkuun siihen hierontalaitteeseen... jatkoin seksileikkien leikkimistä koko ala-aste ajan ikäiseni toisen tytön kanssa ja silloin kyllä tasan tiesin aiheuttavani itse orgasmeja itselläni toista tyttöä vasten itseäni hinkkaamalla.


      • JaanaY
        leidi wänk kirjoitti:

        itse muistan hyvin edelleen ku jo ala-aste ikäisenä leikin tyttökavereiden kanssa seksileikkejä,vaatteet oli päällä mutta kun omaa haaroväliään hankasi toisen jalkaan tai häpykumpuun toisen maatessa selällään tuntui hyvältä,muistan masturboineeni käsisuihkulla jo ollessani 9v. muistan miten kutsuin mielessäni tätä tunnetta kukka ja mehiiläis tunteeksi kun pidee suihkulla ruiskutti kovalla paineella vettä pimppiin.
        muistan myös kiihottuneeni katsoessa eroottisia ohjelmia tietty salaa,ja äitini hartioiden hirontalaite (n.nyrkin kokoinen mötikkä kepin päässä jossa pieni nysty) takasi monesti orgasmin,taisin jäädä myös hieman koukkuun siihen hierontalaitteeseen... jatkoin seksileikkien leikkimistä koko ala-aste ajan ikäiseni toisen tytön kanssa ja silloin kyllä tasan tiesin aiheuttavani itse orgasmeja itselläni toista tyttöä vasten itseäni hinkkaamalla.

        Ihmettelivätkö kaverisi mitä oikein hinkkaat vai olivatko itsekin innolla mukana?


    • cowwoman42

      Olin varmaan jotain 11-12 v kun sain eka kertaa. Oltiin tyttöjen kanssa ratsastelemassa poneilla ja en ymmärtänyt silloin mistä oli kyse mutta tuntui ihanalta pillussa kun ratsastin kahareisin ponilla bikineissä. Mielipuuhaamme oli laukata niityllä ja uittaa poneja läheisellä järvellä.
      Ratsastustahan ei voita mikään - varsinkin kun pääsee miehen päälle.

    • 8vuotiastyttö

      Olin 8v ja mulla oli 14v sisko. Oltiin siskon kanssa kahestaa kotona ja näin ku sisko hinkkas itteään sohvaa vasten alasti. Menin kysymää että mitä hän tekee ja se sano et kokeile sinäkin, tämä tuntuu mukavalta pimpissä. Niimpä otin vaatteet pois ja menin sohvalle ja rupesin hinkkaamaan pimppiä sohvaa vasten. Hinkkasin siinå våhän aikaa ja sain orgasmin ja sqruittasin våhäsen sohvalle. Sen jälkeen sisko nuoli pimppinesteet mun pimpiltä. Nykyään siskon kanssa sekstaillaan joka påivä

    • Metsanmarjatta1

      Olin noin 12v, kun olin aikuisen naisen luona yökylässä ja näin kun hän teki. Kokeilin samaa ja se on eka orkku jonka varmasti muistan.

    • Te jotka olette saaneet jo lapsena, miten tunnistitte sen orgasmiksi, tai miten silloiset orkut eroavat nykyisistä? Tuntuiko jo lapsena esim. vaginan supistelua vai hyvänolontunne pelkästään? Pohdin vain, ite oon ihan pienestä asti ollut hyvin seksuaalinen, hinkkasin esim. keinuheppaan pimppiäni ja tuntui ihanalta, mutta en muista vaginan supisteluja silloin, lämpimiä aaltoja ainoastaan. En tiedä, olenko saanut jo lapsena orgasmeja, mutta en ole tunnistanut niitä orkuiksi, on vain "tuntunut kivalta". Ja toisaalta kiellettiin ankarasti esim. keinuheppaan hinkkaamiset lapsena ja äiti käski vasta aikuisena tehdä sellaisia juttuja. Tungin kyllä esim. vessapaperia alkkareihin ja "tuntui kivalta pimppiä vasten", mutta en tosiaan tiedä, sainko orgasmeja siitä.

      Ekan selkeän orgasmini sen sijaan muistan aivan selvästi, eikä mulla se kyllä sekoittunut pissahädän tunteeseen :D Ekan orkkuni sain yhdynnässä, jolloin myös vaginan supistukset penistä vasten tuntuivat voimakkaasti. Voihan olla, että jos lapsena sain orkkuja, mutta lapsen lantionpohjanlihakset on vielä niin heikot ja kehittymättömät, ettei välttämättä tunne tai tunnista supisteluja, tai sitten muu mielihyvä vie huomion niistä.

      Nykyään (26v) onkin sitten tosi monenlaisia orkkuja ja laatu, kesto & voima on vuosien myötä senkuin parantunut :) Orgasmit on parhautta <3

      Mut niin, mietin että oletteko varmoja, että lapsena on tullut orgasmi (samanlainen kuin aikuisena), vaiko orgasmin "esiaste" tai hyvänolontunne lähelle orgasmia? Mä muistan miten usein keinuhepalla ratsastaessa katse lasittui ja "koomasin", keinuhepalla ratsastaminen oli tosi ihanaa, tapeltiinkin siitä veljen kanssa, koska kun selkään nousi, ei olis malttanut lopettaa :D Voi olla, että nuo "koomahetket" kun keinuhepan keinuminen laantui ja pidin vain siitä kiinni ja uppouduin omaan maailmaani, olivat orgasmeja, mutta varma en ole, koska en muista että olisin esim. tärissyt, pimppi supistellut tmv. Toisaalta lapsi ei välttämättä havainnoi kehonsa reaktioita niin tarkkaan, vaan tuntuu vain ihanalta. Hmm.

      • VierasXXX

        Nyt pistit pahan.
        Oon tyydyttänyt itseäni aina. Äiti kai myös aika aikaisin kertoi mitä se on, joten olen tehnyt sitä ihan tietoisesti. Muistan että kun valvoin sängyssä niin sormeilin pillua ja tuntui hyvältä ja hetken päästä tapahtui jonkinlainen laukeaminen. Oon aina ajatellut että sain orgasmin, mutta ehkä olen sitten saanut "orgasmin esiasteen" ja siitä on vaan vuosien saatossa kasvanut oikea orgasmi. Joka tapauksessa ekaa en muista.


    • arjakyllikki

      No minulla kävi niin, että kun 13 vuotiaana hyväilin klitoristani ja jännitys kasvoi huippuun ja yhtäkkiä lävähti paskat housuun.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe