n21 ja Amway

lettu 50

Hei
Löytyykö joku joka olisi ollut tällaisen n21/Amway verkostomarkkinoinnissa mukana vähintään 2 vuotta mukana. Minkälaiset todelliset tulot on ja todeliset kustannukset koulutuksesta ym? Minua houkuteltiin tällaiseen mukaan ja tuntui erittäin epätodelliselta ja lähinnä aivopesulta. Ihan ensimmäisenä kerrottiin, että myyvät esim. Braunin, Canonin ym. tuotteita suoraan tehdashintaa, mutta loppujen lopuksi tuntui, että myydäänkin näitä Amway tuotteita. Tuntui erittäin epätodelliselta vaikka esittelijä elikin "pilvilinnoissa" ja satojen tuhansien eurojen tienestien toivossa. Epäillyttää ja haluaisinkin löytää henkilön joka olisi tai on ollut toiminnassa mukana.

49

11066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-värvätty

      Olinpa minäkin mukana värväystilaisuudessa eli esittelijän mukaan minulle "tarjottiin mahdollisuus". En ollut aikaisemmin kuullutkaan NetWork21:stä, joka on kuulemma Amwayn yhteistyökumppani, rinnakkaisjärjestö, osa Amwaytä tms. Ymmärsin, että tarkoitus on haalia eli värvätä uusia kotitalouksia mukaan käyttämään A:n tuotteita. No hyvä niin. Mutta mistä tulevat sitten ne rahat, joita "mahdollisuuden vastaanottajat" saavat 2-5 vuoden kovan työn jälkeen 1.500 - 8.000 euroa kuukaudessa. Kun NW21 on kuulemma eräänlainen koulutusorganisaatio, ei myynti A:n ulkopuolisille ole oleellista. Ja senhän luulisi olevan ainut terve rahanlähde. Entä sitten seminaarit, CD:t, kirjat ja muu materiaali. Tässähän se raha kai kiertää, vai mitä. Mutta minne se menee? Sinne huipullehan raha aina näissä varjopyramideissa kiertää. Pyramidin huipulla ovat omistajat (amerikkalainen perheyritys)ja varmaan joukko hyvin ansaitsevaa johtolinjaa. "Timantit" kulkevat kokouksissa hurmaamassa jäseniään ja käärivät suuret rahat. Eniten tässä touhussa kaikerti se, ettei suoriin kysymyksiin saanut mitään vastauksia, oli kuulemma kielletty antautumasta keskusteluun, kysyjällä oli asenneongelma, ei siis tarvinnut vastata ja kun oli oikein vaikea kysymys, oltiin valmiit lopettamaan koko esittely, mutta vastauksia ei vain löytynyt. Pahinta oli kuitenkin se tietty hurmoksellisuus, jossa mitään ei saa asettaa kysymyksenalaiseksi, saman litanian toisto vastauksina mitä erilaisimpiin kysymyksiin, levyjen kuuntelu, jotta sanoma menisi perille puhtaana kaikille, seminaarien sisällön kuvaus uskonvahvistustilaisuuksina jne. Tuli vaan mieleen sana aivopesu. Tuhannet eurot kuukaudessa "passiivisesta työstä" ovat sitä "unemlmaa" ja unelmaksi jäävätkin.

      • lettu 50

        Kiitos vastaajalle tiedoista. Tuolta se minustakin kuulosti eli täysin huijausta. Henkilö joka esitteli tätä minulle oli toisiaan ihan hurmoksessa ja aivopesty. Hän jätti lainaksi ison nipun CD levyjä, joista kuuntelin muutaman raidan enkä todellakaan uskaltanut kuunnella enempää kun alkoi oikein tekemään pahaa, kuulosti ihan aivopesulta ja varmaan on samanlaista noissa kys. tilaisuuksissa. Eli yhä vahvemmin sanon ei tuolle hommalle. Toisaalta tekisi mieli tehdä isompikin juttu tästä, koska kyseinen henkilö on ennen ollut asiakaspalvelualalla ja minun tietoni ja puhelinnumeroni oli hänellä niiltä ajoilta eli käyttää täysin väärin niitä asiakastietoja, edellinen työnantaja ei varmaan ilahtuisi asiasta.


      • Ei-värvätty
        lettu 50 kirjoitti:

        Kiitos vastaajalle tiedoista. Tuolta se minustakin kuulosti eli täysin huijausta. Henkilö joka esitteli tätä minulle oli toisiaan ihan hurmoksessa ja aivopesty. Hän jätti lainaksi ison nipun CD levyjä, joista kuuntelin muutaman raidan enkä todellakaan uskaltanut kuunnella enempää kun alkoi oikein tekemään pahaa, kuulosti ihan aivopesulta ja varmaan on samanlaista noissa kys. tilaisuuksissa. Eli yhä vahvemmin sanon ei tuolle hommalle. Toisaalta tekisi mieli tehdä isompikin juttu tästä, koska kyseinen henkilö on ennen ollut asiakaspalvelualalla ja minun tietoni ja puhelinnumeroni oli hänellä niiltä ajoilta eli käyttää täysin väärin niitä asiakastietoja, edellinen työnantaja ei varmaan ilahtuisi asiasta.

        Sain viestistäsi sen käsityksen, että tämä värvärisi ei ollut henk.koht.ystäväsi tai tuttusi. Siispä olisi oikeutettua kysyä, mistä hän Sinun yhteystietosi oli saanut. On eettisesti todella kyseenalaista, käyttääkö esim. entisen työnantajansa hallussa olleita henk.tietoja. Kysäisin omalta värväriltäni, mistä ihmeestä hän oikein löytää ne kaikki uudet uhrit. Kuulemma vaikka kaupan kassajonosta; parasta siis katsoa tarkkaan, kuka takanasi seisoo. Muuten, Internetistä löytyy mielenkiintoista tietoa näistä ns. bisnessuskonnoista eli huomattavan kalliilla rahalla "pelastusta ja pesuainetta"!


      • Alpha__
        Ei-värvätty kirjoitti:

        Sain viestistäsi sen käsityksen, että tämä värvärisi ei ollut henk.koht.ystäväsi tai tuttusi. Siispä olisi oikeutettua kysyä, mistä hän Sinun yhteystietosi oli saanut. On eettisesti todella kyseenalaista, käyttääkö esim. entisen työnantajansa hallussa olleita henk.tietoja. Kysäisin omalta värväriltäni, mistä ihmeestä hän oikein löytää ne kaikki uudet uhrit. Kuulemma vaikka kaupan kassajonosta; parasta siis katsoa tarkkaan, kuka takanasi seisoo. Muuten, Internetistä löytyy mielenkiintoista tietoa näistä ns. bisnessuskonnoista eli huomattavan kalliilla rahalla "pelastusta ja pesuainetta"!

        Vaikkakin olenkin nyt ollut vasta vuoden mukana niin ajattelin vastata silti.

        Käsittääkseni olette molemmat ymmärtäneet koko liiketoimintahomman väärin. Ne tulot mistä puhutaan markkinointiesittelyssä tulevat oman ryhmän liikevaihdon rakentamisesta, eli siis jos on esimerkiksi oma ryhmä 15 henkeä ja jokainen ostaa vaikka 100 € tai myy tuotteita/kk eli ryhmän liikevaihto on silloin 1 500 € jolloin oli jossain 9-12 prosentis ja saa sen verran tuloa. Eli Näistä ostoista tulee PA:ta eli pistearvoja jonka mukaan lasketaan bonustaso ja tulot. Suosittelen käymään edes kerran "openissa" eli yleisessä liiketoimintaesittelyssä, koska voi olla että teille esitellyt ILH on esitellyt huonosti että teille on syntynyt tuollainen "aivopesu" mielikuva.

        Amway on liiketoimintaa ihmisille jotka haluavat passiivista tuloa, joilla on unelmia ja jotka ovat halukkaita tekemään töitä sen eteen 2-5 vuotta. Eli konsepti on aika amerikkalainen suomen mittapuuhun.

        Verkostomarkkinoinnin mainehan on nyt mitä on just näiden wincapita ja muiden pyramidihuijausten takia mutta kannattaa selvittää paremmin tuo tulojärjestelmä ja käydä lukemassa pyramidihuijauksesta, ehkä sitten huomaatte ettei amway siihen kategoriaan kuulu, niinkuin ei kuulu tupperwarekaan.

        Väitän ettei Amway ole huijausta, se on kuitenkin toiminut jo 50 vuotta ja itse olen saanut tuloni niinkuin järjestelmästä kuuluukin ja niinkuin minulle on selitetty...Kannattaa muuten lukea Robert Kiyosakin kirja "The Business School for People Who Like Helping People" Siinä katsastellaan verkostomarkkinointia yleisestä näkökulmasta..saa vähän perspektiiviä.

        Sitten näistä n21 tilaisuuksista. Openin lippu maksaa 4 euroa (sillä maksetaan tilojen vuokrat) BBS eli business buildin seminarin lippu maksaa n. 20€ ja WES:in eli viikonloppuseminaarin lippu 100 € jos ostaa ylälinjalta eli siltä joka teidät otti mukaan. Plussatkaa sitten vielä matkakulut siihen niin saatte oikeat summat. Itse olen tykännyt käydä WES:issä ja BBS:ssä, niistä on hyötyä ihan arkielämäänkin.

        Jos tulee kysymyksiä niin kannattaa ottaa yhteyttä ylälinjaan...tai pyytää lainaan Amwayn liiketoimintaohje..


      • Epäilijä
        Alpha__ kirjoitti:

        Vaikkakin olenkin nyt ollut vasta vuoden mukana niin ajattelin vastata silti.

        Käsittääkseni olette molemmat ymmärtäneet koko liiketoimintahomman väärin. Ne tulot mistä puhutaan markkinointiesittelyssä tulevat oman ryhmän liikevaihdon rakentamisesta, eli siis jos on esimerkiksi oma ryhmä 15 henkeä ja jokainen ostaa vaikka 100 € tai myy tuotteita/kk eli ryhmän liikevaihto on silloin 1 500 € jolloin oli jossain 9-12 prosentis ja saa sen verran tuloa. Eli Näistä ostoista tulee PA:ta eli pistearvoja jonka mukaan lasketaan bonustaso ja tulot. Suosittelen käymään edes kerran "openissa" eli yleisessä liiketoimintaesittelyssä, koska voi olla että teille esitellyt ILH on esitellyt huonosti että teille on syntynyt tuollainen "aivopesu" mielikuva.

        Amway on liiketoimintaa ihmisille jotka haluavat passiivista tuloa, joilla on unelmia ja jotka ovat halukkaita tekemään töitä sen eteen 2-5 vuotta. Eli konsepti on aika amerikkalainen suomen mittapuuhun.

        Verkostomarkkinoinnin mainehan on nyt mitä on just näiden wincapita ja muiden pyramidihuijausten takia mutta kannattaa selvittää paremmin tuo tulojärjestelmä ja käydä lukemassa pyramidihuijauksesta, ehkä sitten huomaatte ettei amway siihen kategoriaan kuulu, niinkuin ei kuulu tupperwarekaan.

        Väitän ettei Amway ole huijausta, se on kuitenkin toiminut jo 50 vuotta ja itse olen saanut tuloni niinkuin järjestelmästä kuuluukin ja niinkuin minulle on selitetty...Kannattaa muuten lukea Robert Kiyosakin kirja "The Business School for People Who Like Helping People" Siinä katsastellaan verkostomarkkinointia yleisestä näkökulmasta..saa vähän perspektiiviä.

        Sitten näistä n21 tilaisuuksista. Openin lippu maksaa 4 euroa (sillä maksetaan tilojen vuokrat) BBS eli business buildin seminarin lippu maksaa n. 20€ ja WES:in eli viikonloppuseminaarin lippu 100 € jos ostaa ylälinjalta eli siltä joka teidät otti mukaan. Plussatkaa sitten vielä matkakulut siihen niin saatte oikeat summat. Itse olen tykännyt käydä WES:issä ja BBS:ssä, niistä on hyötyä ihan arkielämäänkin.

        Jos tulee kysymyksiä niin kannattaa ottaa yhteyttä ylälinjaan...tai pyytää lainaan Amwayn liiketoimintaohje..

        Kun siis olet mukana jonkun "ryhmässä", joka ryhmä ostaa 1.500 euron edestä tuotteita, niin kuka saa sen 9-12% tuloa tai miksi pistearvoksi ne sitten muunnetaankin? Saavatko kaikki ryhmän jäsenet saman. Entä se ryhmän "muodostaja", mitä hänen liikevaihdostaan tai koko ryhmän liikevaihdosta menee ylöspäin sille, joka puolestaan on värvännyt tämän "ryhmänmuodostajan"? Ketju jatkunee myös ylöspäin periaatteessa aina alkuperäiseen "perustajaan" asti, vai mitä? Verkosto lähtee aina jostakin liikkeelle ja kuten minullekin on harvinaisen totuudenmukaisesti kerrottu, kyseessä on bisnes eikä hyväntekeväisyys. Kun liiketoimintaidea puhdistetaan kaikesta hölynpölystä (henkinen kasvu, unelma, rajojen ylittäminen jne) jää jäljelle kylmät tosiasiat. Mahdollisimman paljon rahaa vähällä työllä (työaika 10-15 h/vk) ja mieluiten vielä toisten tekemänä (passiivinen työnteko). Tätähän valtaosa ihmisistä tavoittelee, tekee sitten leipänsä ja hyvinvointinsa edestä mitä tahansa työtä riippumatta, onko verkostossa vai ei. Mutta älkää hyvät ihmiset koettako verhota sitä henkiseen kasvuun, positiiviseen ajatteluun tms. Ei näihin pesuainekauppaa tarvita.


      • näin se menee
        lettu 50 kirjoitti:

        Kiitos vastaajalle tiedoista. Tuolta se minustakin kuulosti eli täysin huijausta. Henkilö joka esitteli tätä minulle oli toisiaan ihan hurmoksessa ja aivopesty. Hän jätti lainaksi ison nipun CD levyjä, joista kuuntelin muutaman raidan enkä todellakaan uskaltanut kuunnella enempää kun alkoi oikein tekemään pahaa, kuulosti ihan aivopesulta ja varmaan on samanlaista noissa kys. tilaisuuksissa. Eli yhä vahvemmin sanon ei tuolle hommalle. Toisaalta tekisi mieli tehdä isompikin juttu tästä, koska kyseinen henkilö on ennen ollut asiakaspalvelualalla ja minun tietoni ja puhelinnumeroni oli hänellä niiltä ajoilta eli käyttää täysin väärin niitä asiakastietoja, edellinen työnantaja ei varmaan ilahtuisi asiasta.

        Vaimolleni ja vaimoni työkaverillekin soitteli Amwayn edustaja ja pyyteli esittelytilaisuuteen. Nämä ihmettelivät, että kukahan se pyytäjä on. Lopulta selvisi, että hän oli joskus ostanut jotain rakennustarvikkeita vaimoltani ja tämän työkaverilta. Eli aika epätoivoisia ovat nämä amwaylaiset ovat, kun soittelevat tuntemattomille ihmiselle. Kaveripiiri (100 lista) vissiin on jo käyty läpi ja täytyy yrittää saada "alalinjaan" porukkaa mistä tahansa. Eipä kyllä, sähn tuo ihmetyttää, että miksi kukaan amwaylainen ei ole koskaan yrittänyt myydä mitään tuotteita. Ainoa "myyntituote" on ollut liittyminen mukaan????


      • alpha__
        Epäilijä kirjoitti:

        Kun siis olet mukana jonkun "ryhmässä", joka ryhmä ostaa 1.500 euron edestä tuotteita, niin kuka saa sen 9-12% tuloa tai miksi pistearvoksi ne sitten muunnetaankin? Saavatko kaikki ryhmän jäsenet saman. Entä se ryhmän "muodostaja", mitä hänen liikevaihdostaan tai koko ryhmän liikevaihdosta menee ylöspäin sille, joka puolestaan on värvännyt tämän "ryhmänmuodostajan"? Ketju jatkunee myös ylöspäin periaatteessa aina alkuperäiseen "perustajaan" asti, vai mitä? Verkosto lähtee aina jostakin liikkeelle ja kuten minullekin on harvinaisen totuudenmukaisesti kerrottu, kyseessä on bisnes eikä hyväntekeväisyys. Kun liiketoimintaidea puhdistetaan kaikesta hölynpölystä (henkinen kasvu, unelma, rajojen ylittäminen jne) jää jäljelle kylmät tosiasiat. Mahdollisimman paljon rahaa vähällä työllä (työaika 10-15 h/vk) ja mieluiten vielä toisten tekemänä (passiivinen työnteko). Tätähän valtaosa ihmisistä tavoittelee, tekee sitten leipänsä ja hyvinvointinsa edestä mitä tahansa työtä riippumatta, onko verkostossa vai ei. Mutta älkää hyvät ihmiset koettako verhota sitä henkiseen kasvuun, positiiviseen ajatteluun tms. Ei näihin pesuainekauppaa tarvita.

        bonukset maksetaan ensin alalinjalle aina. vähän huono selittää kun ei ole kuvaa mitä käyttää esimerkkinä..mutta kuitenkin, jos esimerkiksi omat alalinjat on

        o (minä)
        ooo (oma ryhmä)
        oooooo (oman ryhmän alalinja)

        Eli siis jos liikevaihto on alimmalla ryhmällä 200, ylemmällä 600 ja minulla 1800 niin alin ryhmä on 3% keskimmäinen 6% ja ylin 9% ja bonukset maksetaan ensin siis alimmalle liikevaihdon mukaan.

        o (9%, 1800 PA)
        o (6% 600 PA)
        o (3% 200 PA)

        kannattaa käydä liiketoimintaesittelyssä kun tosiaan tämä mun selitys nyt on vähä mitä on. siellä ne osaa kertoa sen paremmin ja yksityiskohtaisemmin.


      • alpha__
        Epäilijä kirjoitti:

        Kun siis olet mukana jonkun "ryhmässä", joka ryhmä ostaa 1.500 euron edestä tuotteita, niin kuka saa sen 9-12% tuloa tai miksi pistearvoksi ne sitten muunnetaankin? Saavatko kaikki ryhmän jäsenet saman. Entä se ryhmän "muodostaja", mitä hänen liikevaihdostaan tai koko ryhmän liikevaihdosta menee ylöspäin sille, joka puolestaan on värvännyt tämän "ryhmänmuodostajan"? Ketju jatkunee myös ylöspäin periaatteessa aina alkuperäiseen "perustajaan" asti, vai mitä? Verkosto lähtee aina jostakin liikkeelle ja kuten minullekin on harvinaisen totuudenmukaisesti kerrottu, kyseessä on bisnes eikä hyväntekeväisyys. Kun liiketoimintaidea puhdistetaan kaikesta hölynpölystä (henkinen kasvu, unelma, rajojen ylittäminen jne) jää jäljelle kylmät tosiasiat. Mahdollisimman paljon rahaa vähällä työllä (työaika 10-15 h/vk) ja mieluiten vielä toisten tekemänä (passiivinen työnteko). Tätähän valtaosa ihmisistä tavoittelee, tekee sitten leipänsä ja hyvinvointinsa edestä mitä tahansa työtä riippumatta, onko verkostossa vai ei. Mutta älkää hyvät ihmiset koettako verhota sitä henkiseen kasvuun, positiiviseen ajatteluun tms. Ei näihin pesuainekauppaa tarvita.

        Hyvä että mainitsit tuosta "kylmästä tosiasiasta". Tottahan se on että henkistä kasvua saa muualtakin, minulle omakohtaisesti amway on kuitenkin ollut hyvä ja mielenkiintoinen liiketoimintamahdollisuus enkä voi tietenkään olettaa että se kaikille sitä olisi ja halusinkin vain kertoa siitä mitä se on minulle ollut ja mitä itse olen siitä ja ryhmästäni saanut.


      • kysymys...
        alpha__ kirjoitti:

        Hyvä että mainitsit tuosta "kylmästä tosiasiasta". Tottahan se on että henkistä kasvua saa muualtakin, minulle omakohtaisesti amway on kuitenkin ollut hyvä ja mielenkiintoinen liiketoimintamahdollisuus enkä voi tietenkään olettaa että se kaikille sitä olisi ja halusinkin vain kertoa siitä mitä se on minulle ollut ja mitä itse olen siitä ja ryhmästäni saanut.

        Montako ihmistä sinulla on alalinjassasi?


    • Isoveljeni liittyi Amwayhin ja n21:iin n. 4 vuotta sitten ja kyllä hän vieläkin on siinä mukana, mutta into on ehkä hieman lopahtanut. Ensimmäiset 2 vuotta hän oli todella innokas ja aktiivinen, värväili ihmisiä kaikkialta (vanhoja tuttuja, täysin tuntemattomia ihmisiä mitkä oli sattumalta tavannut kaupungilla, j.n.e.), osteli paljon tuotteita itselleen ja myös möi niitä muillekkin, kuunteli videokassettea, luki kirjoja, j.n.e. Nykyään hän ei enää ole niin aktiivinen, ostaa ja käyttää enimmäkseen niitä tuotteita mistä hän pitää. Ja ei, hän ei todellakaan ole rikas ja elä passiivisella tulolla.

      Koska olin ala-ikäinen silloin kun hän liittyi, niin olin muuten vain mukana openeissa ja kolmessa BBS tapahtumassa. Ihan kivoja ja kiinnostavia juttuja sai kuunnella. Minun käsitykseni Amwaysta ja n21:ista on, että kyllä ne ihan asiallisia ovat, tuotteet ovat todellakin laadukkaita ja heidän unelmansa ja itsekehitysjutut ovat hyvä idea, mutta vaikeat saavuttaa ja toteuttaa. Tiedän yhden pariskunnan joka on onnistunut kipuamaan aika korkealle siinä bisneksessä, ei timantti, mutta joku kivi tai kulta ne ovat. Itse en aio enkä halua liittyä siihen koska minua ei kiinnosta värvätä ihmisiä tai ostaa niin hirveästi tuotteita, mitä siinä onnistuminen vaatii. Kirjoista, kuten Robert T. Kiyosakin, pidän kovasti.

      • että Amwayn emoyhtion voitot tulevar juuri tästä oheismateriaalin myynnistä. Kirjat, kasetit, yms.aivopesumateriaali. Ainoa voittaja on emoyhtiö, ei veljesi.


      • paikkansa
        MarkkuP kirjoitti:

        että Amwayn emoyhtion voitot tulevar juuri tästä oheismateriaalin myynnistä. Kirjat, kasetit, yms.aivopesumateriaali. Ainoa voittaja on emoyhtiö, ei veljesi.

        Amwayn liikevaihto oli vuonna 2007 yli 8 miljardia dollaria ja se tuli tuotemyynnistä. N21 ja internet services ovat taas koulutusyhtiöitä joiden omistus on menestyneillä ALH:lla, ei amwaylla. Kirjat, kasetit, cd:t eivät ole siis Amwayn emoyhtiön toimintaa. Amway on suunnattu niille ihmisille jotka haluavat päästä elämässään eteenpäin tai haluvat menestyä tai haluavat päästä palkansaajista yrittäjiksi. Koulutusmateriaali on suunnattu tälle ryhmälle. Kukaan ei ole palkansaajana amwayssa vaan amway on vain väline jokaisen omille tavoitteille. Jokainen valitsee itse mitä haluaa. Läheskään kaikki eivät halua mitään omaa bisnestä vaan heille riittää se mitä heillä on nyt. Tämä ryhmä ei tarvitse koulutusta vaan heille riittää asiakkuus. On myös ihmisiä jotka eivät halua olla mukana. Tämäkin on ok.

        Amwayssa voi menestyä jos on valmis panostamaan siihen systemaattisesti. Silloin pitää osata yhdistää 6 asiaa; omat unelmat, itsensä yrittäjänä, koulutus , tuotteet, aikaa ja muut ihmiset. Koulutuksen tarkoitus on kasvattaa ihmisestä omatoiminen yrittäjä joka pystyy toimintamalleja pyörittämään. Siinä autetaan ihmisiä menestymään. Menestys syntyy omasta ja muiden osaamisesta. Se on siis itsensäkehittämisbisnes ja se tarjoaa monia hyviä työkaluja itsensä johtamiseen, parantaa vuorovaikutustaitoja, opettaa kykyä kantamaan vastuuta itse ja kykyä asettaa päämääriä.

        Timantti


      • tutustui
        MarkkuP kirjoitti:

        että Amwayn emoyhtion voitot tulevar juuri tästä oheismateriaalin myynnistä. Kirjat, kasetit, yms.aivopesumateriaali. Ainoa voittaja on emoyhtiö, ei veljesi.

        Amway ei myy koulutusmateriaalia. Amway valmistaa vain tuotteita. N21 kouluttaa. Kannattaa kuunnella hieman enemmän asiasta jossain niin selviää nuo asiatkin. Amwayn liikevaihto on jo 11 mijardin luokkaa. Sinun riskisi on olematon liittymismaksu. Nyt jotain 32 €. Siis vasemman kengän hinnalla mukaan toimintaan jossa voi vain voittaa.


      • tutustui kirjoitti:

        Amway ei myy koulutusmateriaalia. Amway valmistaa vain tuotteita. N21 kouluttaa. Kannattaa kuunnella hieman enemmän asiasta jossain niin selviää nuo asiatkin. Amwayn liikevaihto on jo 11 mijardin luokkaa. Sinun riskisi on olematon liittymismaksu. Nyt jotain 32 €. Siis vasemman kengän hinnalla mukaan toimintaan jossa voi vain voittaa.

        Amway ei ole verkostomarkkinointia, vaan KULTTI.


    • vastaa sinulle

      Amwayssa voi menestyä systemaattisella työllä ja noudattamalla oikeita toimintamalleja/ohjeita. Siinä voi olla myös mukana vaikka 20 vuotta ilman tulosta. Tässä on kuitenkin iso ero, uskotko itseesi ja ryhdyt vaan toimimaan ja opettelemaan vain odotatko sopivaa hetkeä? Odottamalla ja olemalla mukana ei saa mitään. Apua saa jos on vaikeuksia. Amwayn jokainen aloittaa ns. "umpihankeen". Mieti vaikka näitä kysymyksiä? Missä näet itsesi 5 vuoden päästä? Kuinka paljon aikaa olisit valmis satsaamaan siihen viikoittain sivutoimisesti? Olisitko halukas oppimaan? Aloittaminen ei ratkaise vaan toiminta sen aloittamisen jälkeen. Alussa kaikki tuntuu vaikealta, mutta osallitumalla ja harjoittelemalla/tekemällä asioiden pyörittämisestä tulee rutiineja. Tuplaamalla oma liiketoiminta voi saada hyviä tuloksia. Koulutuksen tarkoitus on parantaa yrittäjävalmiuksia. Ne ovat vapaaehtoisia, mutta menestymisen kannalta suositeltavia. Avoimet esittelyt maksaa noin 3 euroa. Seminaarit joita on kerran kuukaudessa, liput maksaa noin 20 euroa. Näillä rahoilla maksetaan vain tilavuokrat ja maksetaan puhujapalkkiot. Puhujat tulee usein ulkomailta. Amwayssa autetaan halukkaita menestymään. Bisnesrutiinit ovat pohjimmiltaan yksinkertaisia, mutta jotkut tekevät niistä vaikeita itselle. Itse aloitin aikoimaan siksi, että Amway oli sillä hetkellä parempi vaihtoehto kuin palkkatyö ja ajattelin, että tämä on jotakin jonka jonka voisin oppia. Amway on jotakin josta ei ikinä saa lopputiliä , mutta se kehittää ihmisestä omatoimisen oman pomon joka pystyy ottamaan vastuun. Se tarjoaa vapautta jota ei saa palkansaajana.

      • verkostomarkkinointiyhtiö GNLD jätti jälkeensä vain savuavia raunioita. Usko huviksesi, että täälläkin oli paljon niitä, jotka yrittivät 100% panoksella. Kun markkinoilla on liian paljon jälleenmyyjiä, eivät kaikki saa edes omiaan pois. Vuonna 1999 GNLD romahti Suomessa. Sitten alkoi taas nousu, kun uusia aivopestäviä ilmaantui saaliiksi. Nyt kys.pulju on taas lähellä romahdusta. 10000 jälleenmyyjää lienee maksimimäärä. Tämän enempää ei liene mahdollista saada, kun markkinat jo kyllästyvät. Amwaylla ei ole mitään eroa Goldeniin.
        Ja kuule:KOSKAAN EI ITSE KANNATA MAKSAA SIITÄ ETTÄ SAA OLLA TÖISSÄ.
        Kaikki maksetaan Amwayssä omasta pussista, ja usko tai älä; Amerikassa Amwayn suurin voitto tulee juuri koulutus ja oheismateriaalin myynnistä.


      • halu menestyä
        MarkkuP kirjoitti:

        verkostomarkkinointiyhtiö GNLD jätti jälkeensä vain savuavia raunioita. Usko huviksesi, että täälläkin oli paljon niitä, jotka yrittivät 100% panoksella. Kun markkinoilla on liian paljon jälleenmyyjiä, eivät kaikki saa edes omiaan pois. Vuonna 1999 GNLD romahti Suomessa. Sitten alkoi taas nousu, kun uusia aivopestäviä ilmaantui saaliiksi. Nyt kys.pulju on taas lähellä romahdusta. 10000 jälleenmyyjää lienee maksimimäärä. Tämän enempää ei liene mahdollista saada, kun markkinat jo kyllästyvät. Amwaylla ei ole mitään eroa Goldeniin.
        Ja kuule:KOSKAAN EI ITSE KANNATA MAKSAA SIITÄ ETTÄ SAA OLLA TÖISSÄ.
        Kaikki maksetaan Amwayssä omasta pussista, ja usko tai älä; Amerikassa Amwayn suurin voitto tulee juuri koulutus ja oheismateriaalin myynnistä.

        ja päästä eteenpäin. Kaikessa missä haluaa menestyä elämässä sinun pitää laittaa itsesi likoon ja erottautua tuulipukukansasta. Oikotietä ei koskaan ole olemassa. Tämä koskee mitä tahansa lajia, urheilua, bisnestä jne... Verkostomarkkinointi ei tee poikkeusta tästä. Pitää tehdä asioita, joita tavallinen kansa ei voi kuvitella tekevänsä, tavata ihmisiä (hirveää). Menestymistä ei koskaan ratkaise epäonnistuminen vaan kyky toipua epäonnistumisesta, että voi tehdä uudestaan ja uudestaan. Amwaylla on muuten 50 vuoden menestymisen historia jo takana ja se kasvaa riippumatta siitä oletko sinä siinä mukana vai et. Kyky/halu menestyä on taitolaji, jonka voi oppia koulutuksen avulla.

        Lopuksi voidaan kiteyttää amway näin. Jokaisella on elämä ja tarpeet, mutta Amway perustuu siihen ajatukseen joillainen halusi oman elämän olevan oikeasti. Toivotaan hienoa urheiluautoa, mutta ajetaan toyotalla. Olisi kiva käydä australiassa mutta tyydytään tallinaan. Olisi kiva omistaa hieno talo, mutta asutaan vuokralähiössä. Amwaykoulutuksen avulla voi vahvistaa omia unelmiaan jollaisia haluaa oikeasti omalta elämältään. Tätä on Amway toiminta.


      • halu menestyä kirjoitti:

        ja päästä eteenpäin. Kaikessa missä haluaa menestyä elämässä sinun pitää laittaa itsesi likoon ja erottautua tuulipukukansasta. Oikotietä ei koskaan ole olemassa. Tämä koskee mitä tahansa lajia, urheilua, bisnestä jne... Verkostomarkkinointi ei tee poikkeusta tästä. Pitää tehdä asioita, joita tavallinen kansa ei voi kuvitella tekevänsä, tavata ihmisiä (hirveää). Menestymistä ei koskaan ratkaise epäonnistuminen vaan kyky toipua epäonnistumisesta, että voi tehdä uudestaan ja uudestaan. Amwaylla on muuten 50 vuoden menestymisen historia jo takana ja se kasvaa riippumatta siitä oletko sinä siinä mukana vai et. Kyky/halu menestyä on taitolaji, jonka voi oppia koulutuksen avulla.

        Lopuksi voidaan kiteyttää amway näin. Jokaisella on elämä ja tarpeet, mutta Amway perustuu siihen ajatukseen joillainen halusi oman elämän olevan oikeasti. Toivotaan hienoa urheiluautoa, mutta ajetaan toyotalla. Olisi kiva käydä australiassa mutta tyydytään tallinaan. Olisi kiva omistaa hieno talo, mutta asutaan vuokralähiössä. Amwaykoulutuksen avulla voi vahvistaa omia unelmiaan jollaisia haluaa oikeasti omalta elämältään. Tätä on Amway toiminta.

        alalinjat lopettaa toimintansa, loppuu myös rahantulo. Näin kävi täällä lähes kaikille GNLD-directoreille. Käytännössä osottautui mahdottomaksi väestöpohja huomioden kannattava liiketoiminta. Jälleenmyyjiä oli yksinkertaisesti liikaa. Ainoita menestyjiä olivat tämän riisto-liiketoiminnan Suomeen tuoneet miehet.


      • kaikki yrittäjyys
        MarkkuP kirjoitti:

        alalinjat lopettaa toimintansa, loppuu myös rahantulo. Näin kävi täällä lähes kaikille GNLD-directoreille. Käytännössä osottautui mahdottomaksi väestöpohja huomioden kannattava liiketoiminta. Jälleenmyyjiä oli yksinkertaisesti liikaa. Ainoita menestyjiä olivat tämän riisto-liiketoiminnan Suomeen tuoneet miehet.

        toimii parhaiten ihmisille, joille se on elämäntapa ja toinen luonto. Kaikkea yrittäjyyttä käy kokeilemassa isojoukko ihmisiä, jotka eivät tee siitä itselleen ammattia. Asiakashankinta on kuitenkin vaikea taitolaji joka pitää hallita jos haluaa sillä elää. Kontaktointi, kutsuminen, seuranta pitää tehdä täsmälleen oikein jos haluaa rahaa. Vain harvat ihmiset opettelet/tekevät ne oikein. Suurinosa ei koskaan vaivaudu opettelemaan edes alkeita. Nyt myös puhutaan ihan eri yhtiöstä kuin GNLD. Tunnen monia ihmisiä , jotka saavat elantonsa niin että pystyvät löytämään itselleen uuden työpaikan joka viikko. Näin on ollut jo viimeiset 20 vuotta. Ihmiset /"työpaikat" eivät koskaan lopu kesken. Koko kuviota pyöritetään oman vapauden ja intohimon takia, ei rahan takia. Vapaus painaa vaakakupissa enemmän kuin palkansaajan arki. Tähän ajatusmalliin yhtyy myös esim pokeriammattilaiset. Tähän ei peruspalkansaaja koskaan pysty, mutta toimintamallit on verkostoissa ihan arkipäiväinen normaali rutiinijuttu. Ammattimaisella otteella tekevät ihmiset pärjäävät aina.


      • Voi ei
        kaikki yrittäjyys kirjoitti:

        toimii parhaiten ihmisille, joille se on elämäntapa ja toinen luonto. Kaikkea yrittäjyyttä käy kokeilemassa isojoukko ihmisiä, jotka eivät tee siitä itselleen ammattia. Asiakashankinta on kuitenkin vaikea taitolaji joka pitää hallita jos haluaa sillä elää. Kontaktointi, kutsuminen, seuranta pitää tehdä täsmälleen oikein jos haluaa rahaa. Vain harvat ihmiset opettelet/tekevät ne oikein. Suurinosa ei koskaan vaivaudu opettelemaan edes alkeita. Nyt myös puhutaan ihan eri yhtiöstä kuin GNLD. Tunnen monia ihmisiä , jotka saavat elantonsa niin että pystyvät löytämään itselleen uuden työpaikan joka viikko. Näin on ollut jo viimeiset 20 vuotta. Ihmiset /"työpaikat" eivät koskaan lopu kesken. Koko kuviota pyöritetään oman vapauden ja intohimon takia, ei rahan takia. Vapaus painaa vaakakupissa enemmän kuin palkansaajan arki. Tähän ajatusmalliin yhtyy myös esim pokeriammattilaiset. Tähän ei peruspalkansaaja koskaan pysty, mutta toimintamallit on verkostoissa ihan arkipäiväinen normaali rutiinijuttu. Ammattimaisella otteella tekevät ihmiset pärjäävät aina.

        Käyvät aina hulvattomimmiksi nämä Amway-selittelyt. Ensin koetettiin todistaa, että A-pesuaine on hintansa väärti ja että A-hammastahna ei vaahtoa kohtuuttomasti suussa oikein käytettynä. Sitten seliteltiin rahavirtoja ja päädyttiin aina johonkin ihmeelliseen PA:han. (Ilmeisesti tuttu olotila) Sitten puhutaan "ihmissuhdebisneksestä" ja koulutetaan itsensä johtamista ja unelmien asettamista. Mutta nyt se vasta hienoksi meni, kun on todistettu, että "koko kuviota pyöritetään oman vapauden ja intohimon takia, ei rahan takia". Jään vavistuksella odottamaan, mitä vielä seuraa. Seuraava koottu selitys ja ajatelma, please, antakaa palaa!


      • eri kuin palkansaajan
        Voi ei kirjoitti:

        Käyvät aina hulvattomimmiksi nämä Amway-selittelyt. Ensin koetettiin todistaa, että A-pesuaine on hintansa väärti ja että A-hammastahna ei vaahtoa kohtuuttomasti suussa oikein käytettynä. Sitten seliteltiin rahavirtoja ja päädyttiin aina johonkin ihmeelliseen PA:han. (Ilmeisesti tuttu olotila) Sitten puhutaan "ihmissuhdebisneksestä" ja koulutetaan itsensä johtamista ja unelmien asettamista. Mutta nyt se vasta hienoksi meni, kun on todistettu, että "koko kuviota pyöritetään oman vapauden ja intohimon takia, ei rahan takia". Jään vavistuksella odottamaan, mitä vielä seuraa. Seuraava koottu selitys ja ajatelma, please, antakaa palaa!

        Amway maksaa kerrannaistuloa, kerran tehdystä työstä maksetaan jatkuvasti. Tämä tarjoaa vapautta. Kysymys kuuluu, mitä olet valmis tekemään sen eteen että saisit joskus tätä kerrannaistuloa? Kuinka vahva on sinun oma motiivi, muutoshalu vaihtaa palkansaajan arki yrittäjän arjeksi niin, että opettelet kaiken mitä se vaatii? Toimintamallit joilla ihmiset ovat onnistuneet ovat varsin yksinkertaisia ja helppoja oppia. Tosiasia elämässä aina on, että jos haluaa muutoksen, sinun pitää tehdä se muutos. Sen minkä tänään rakennat sen saat huomenna. Olet siitä aina itse vastuussa.

        Koulutuksesta sen verran, että sen tehtävä on selkeyttää ja täsmentää niitä ajatuksia miksi olisi yrittäjä? Lisäksi koulutus antaa suuntaa omalle bisnekselle ja tavoitteille. Samoin sen avulla oppii keskittymään siihen infoon, joka tukee omaa menestymistä. Se kasvattaa ihmisestä johtajan joka pystyy ottamaan vastuun omasta bisneksestä. Alussa kaikkea on vaikea ymmärtää, mutta oma bisnes selkeytyy kun ottaa haasteen vastaan ja ryhtyy tekemään ja opettelemaan.

        Pohjimmiltaan kysymys on jokaisen omasta arvomaailmasta ja moni 40 ihminen huomaa, että se oma vapaus on hienompaa ja parempaa kuin se palkansaajan arki johon on tottunut ja siksi he opettelevat yrittäjiksi ja omatoimisiksi. Kun sen kerran on opetellut , ei ikinä halua toiselle töihin. Amway luo vain puitteet ilman riskiä ja kanavan ihmisen omille unelmille ja loppu riippuu sinusta, joko opettelet ihan kaiken tai jäät pois, oma valinta. Systemaattisella työllä joka on vuosien projekti, voi vain onnistua. Pikavoittoa ei ole tarjolla ja alussa kannattaa tottakait rakentaa palkkatyön rinnalla.

        Tärkein kysymys on kuitenkin, että miksi tekisit ja opettelisit tätä? Tähän sinulta pitää löytyä vastaus! Miksi rakentasit omaa unelmaa palkkatyön sijasta? Tämä vastaus on painoarvoltaan se kaikista tärkein vastaus, josta syntyy sinun oma "yrittäjäkipinä". Mitä selkeämmin pystyt itse määrittelemään ne syyt, sitä helpompaa on sinun eteenpäin pääsy. Jos nämä vastaukset on vielä hukassa, osallistu koulutuksiin. Mistään ei voi tippua, eikä mitenkään voi käydä. Voit vain oppia lisää.

        Amwayn timantti


      • eri kuin palkansaajan kirjoitti:

        Amway maksaa kerrannaistuloa, kerran tehdystä työstä maksetaan jatkuvasti. Tämä tarjoaa vapautta. Kysymys kuuluu, mitä olet valmis tekemään sen eteen että saisit joskus tätä kerrannaistuloa? Kuinka vahva on sinun oma motiivi, muutoshalu vaihtaa palkansaajan arki yrittäjän arjeksi niin, että opettelet kaiken mitä se vaatii? Toimintamallit joilla ihmiset ovat onnistuneet ovat varsin yksinkertaisia ja helppoja oppia. Tosiasia elämässä aina on, että jos haluaa muutoksen, sinun pitää tehdä se muutos. Sen minkä tänään rakennat sen saat huomenna. Olet siitä aina itse vastuussa.

        Koulutuksesta sen verran, että sen tehtävä on selkeyttää ja täsmentää niitä ajatuksia miksi olisi yrittäjä? Lisäksi koulutus antaa suuntaa omalle bisnekselle ja tavoitteille. Samoin sen avulla oppii keskittymään siihen infoon, joka tukee omaa menestymistä. Se kasvattaa ihmisestä johtajan joka pystyy ottamaan vastuun omasta bisneksestä. Alussa kaikkea on vaikea ymmärtää, mutta oma bisnes selkeytyy kun ottaa haasteen vastaan ja ryhtyy tekemään ja opettelemaan.

        Pohjimmiltaan kysymys on jokaisen omasta arvomaailmasta ja moni 40 ihminen huomaa, että se oma vapaus on hienompaa ja parempaa kuin se palkansaajan arki johon on tottunut ja siksi he opettelevat yrittäjiksi ja omatoimisiksi. Kun sen kerran on opetellut , ei ikinä halua toiselle töihin. Amway luo vain puitteet ilman riskiä ja kanavan ihmisen omille unelmille ja loppu riippuu sinusta, joko opettelet ihan kaiken tai jäät pois, oma valinta. Systemaattisella työllä joka on vuosien projekti, voi vain onnistua. Pikavoittoa ei ole tarjolla ja alussa kannattaa tottakait rakentaa palkkatyön rinnalla.

        Tärkein kysymys on kuitenkin, että miksi tekisit ja opettelisit tätä? Tähän sinulta pitää löytyä vastaus! Miksi rakentasit omaa unelmaa palkkatyön sijasta? Tämä vastaus on painoarvoltaan se kaikista tärkein vastaus, josta syntyy sinun oma "yrittäjäkipinä". Mitä selkeämmin pystyt itse määrittelemään ne syyt, sitä helpompaa on sinun eteenpäin pääsy. Jos nämä vastaukset on vielä hukassa, osallistu koulutuksiin. Mistään ei voi tippua, eikä mitenkään voi käydä. Voit vain oppia lisää.

        Amwayn timantti

        aivan samaa tekstiä mitä GNLD aikoinaan suolsi. Ensin puhutaan ihmiset mukaan mahdottomaan liiketoimintaan, sitten syyllistetään uhrit, jos nämä epäonnistuvat.
        Amwayssä ja Goldenissa pärjäsivät vain ne joilla oli ennestään kokemusta liiketoiminnasta ja toimivat kontaktit.


      • iso ero
        MarkkuP kirjoitti:

        aivan samaa tekstiä mitä GNLD aikoinaan suolsi. Ensin puhutaan ihmiset mukaan mahdottomaan liiketoimintaan, sitten syyllistetään uhrit, jos nämä epäonnistuvat.
        Amwayssä ja Goldenissa pärjäsivät vain ne joilla oli ennestään kokemusta liiketoiminnasta ja toimivat kontaktit.

        Teetkö juuri ja täsmälleen niin kuin neuvotaan vai ajattelet, että jotkut osat ei kuulu sinulle ja sinun ei tarvitse tehdä joitakin osia. Monet ihmiset kuvittelevat näin ja ovat vain mukana ja odottavat että joku muu hoitaa homman heidän puolesta. Varmasti näin ei tule saamaan mitään. Menestyjät nousee aina siitä ryhmästä, jotka osallistuvat koulutuksiin. Ne jotka yrittävät yksin kotoa hoitaa, eivät tule koskaan menestymään. Kontaktointi ventovieraista ihmisistä on varsin helppoa jos on opetellut sen. Näin kontakteja kyllä riittää vaikka miljoonia. Kokermushan kasvaa kun tekee itse ja opettelee ja kysyy ohjeita miten pitää toimia. Suurin syy ihmisten epäonnistumiseen on siinä, että kutsutaan/kysytään vain 1-5 ihmiseltä, jotka kaikki sanoo ei. Numerot kuitenkin toimii niin että 100:sta 75 sanoo ei , 25 tulee katsomaan, joista 10-15 aloittaa ja 6 toimii. Bisneshän ja osto tarpeet on aina katsojan korvien välissä, ei sillä joka näyttää ja suosittelee.


      • iso ero kirjoitti:

        Teetkö juuri ja täsmälleen niin kuin neuvotaan vai ajattelet, että jotkut osat ei kuulu sinulle ja sinun ei tarvitse tehdä joitakin osia. Monet ihmiset kuvittelevat näin ja ovat vain mukana ja odottavat että joku muu hoitaa homman heidän puolesta. Varmasti näin ei tule saamaan mitään. Menestyjät nousee aina siitä ryhmästä, jotka osallistuvat koulutuksiin. Ne jotka yrittävät yksin kotoa hoitaa, eivät tule koskaan menestymään. Kontaktointi ventovieraista ihmisistä on varsin helppoa jos on opetellut sen. Näin kontakteja kyllä riittää vaikka miljoonia. Kokermushan kasvaa kun tekee itse ja opettelee ja kysyy ohjeita miten pitää toimia. Suurin syy ihmisten epäonnistumiseen on siinä, että kutsutaan/kysytään vain 1-5 ihmiseltä, jotka kaikki sanoo ei. Numerot kuitenkin toimii niin että 100:sta 75 sanoo ei , 25 tulee katsomaan, joista 10-15 aloittaa ja 6 toimii. Bisneshän ja osto tarpeet on aina katsojan korvien välissä, ei sillä joka näyttää ja suosittelee.

        ihmisiä tarpeeksi aivopestään, saadaan heidät uskomaan mahdottoman toteutumiseen. Amway on Amerikassa luokiteltu KULTIKSI. Siinä uskonto on vain korvattu rahalla.


      • katsojasta
        MarkkuP kirjoitti:

        ihmisiä tarpeeksi aivopestään, saadaan heidät uskomaan mahdottoman toteutumiseen. Amway on Amerikassa luokiteltu KULTIKSI. Siinä uskonto on vain korvattu rahalla.

        niinkuin kaikki muutkin bisnekset ikinä missään. Bisnes on tai ei ole täsmälleen sen katsojan korvien välissä joka asiaa tutkii. Toisille asiat ovat aina mahdollisuuksia ja toisille mikään ei koskaan ole mahdollista. Tuotteita myymällä voi aina tehdä rahaa, on ihan sama myydäänko hiekkaa, sukkia vai vitamiineja. Rahaa voi tehdä vain ne ihmiset, jotka ovat panostaneet ensin omaan osaamiseen.

        Olethan nyt varmasti tehnyt niinkuin neuvotaan? Et ole jättänyt pois mitään esim ihmisten tapaamista kasvotusten? Kirjoitusten perusteella vaikuttaa, että et ole tehnyt niitä "kotiläksyjä", joita menestyminen vaatii?


      • katsojasta kirjoitti:

        niinkuin kaikki muutkin bisnekset ikinä missään. Bisnes on tai ei ole täsmälleen sen katsojan korvien välissä joka asiaa tutkii. Toisille asiat ovat aina mahdollisuuksia ja toisille mikään ei koskaan ole mahdollista. Tuotteita myymällä voi aina tehdä rahaa, on ihan sama myydäänko hiekkaa, sukkia vai vitamiineja. Rahaa voi tehdä vain ne ihmiset, jotka ovat panostaneet ensin omaan osaamiseen.

        Olethan nyt varmasti tehnyt niinkuin neuvotaan? Et ole jättänyt pois mitään esim ihmisten tapaamista kasvotusten? Kirjoitusten perusteella vaikuttaa, että et ole tehnyt niitä "kotiläksyjä", joita menestyminen vaatii?

        käyttää sukulaisia ja omaisia hyväkseni. Ei pokka riittänyt.


      • saa tuhansia
        MarkkuP kirjoitti:

        käyttää sukulaisia ja omaisia hyväkseni. Ei pokka riittänyt.

        bisneskontakteja helposti. Mukaan lähtevät ovat aina siihen itse halunneet. Sukulaiset ja kaverit kelpaa vain harjoitteluun, mutta heidän kanssaan kukaan mitään bisnestä rakenna. Ensimmäinen 100 kontaktia menee helposti harjoitteluun, bisnes alkaa vasta tämän jälkeen. Ihmisiä riittää loputtomasti ja toimintamallit toimii. Kysymys on vaan toimitko sinä ohjeiden mukaan?


      • upline down
        saa tuhansia kirjoitti:

        bisneskontakteja helposti. Mukaan lähtevät ovat aina siihen itse halunneet. Sukulaiset ja kaverit kelpaa vain harjoitteluun, mutta heidän kanssaan kukaan mitään bisnestä rakenna. Ensimmäinen 100 kontaktia menee helposti harjoitteluun, bisnes alkaa vasta tämän jälkeen. Ihmisiä riittää loputtomasti ja toimintamallit toimii. Kysymys on vaan toimitko sinä ohjeiden mukaan?

        ..oma sukulaiseni oli hurmoksessa käytyään psyykkaustilaisuuksissa ja luuli ,että rahaa rupeaa tulemaan ,eikä kaupassakaan tarvitse enää käydä ,kun auto tuo kaiken...hmm..
        Enää ei kuulu kultakaivoksesta mitään. Kyllä pitää vähän yksinkertainen,joka niitä huippukalliita luksustuotteita ostaa - sitähän saa tehdä läkähdyksiin. Harvat hyötyvät ,hoopoja saadaan mukaan naiivein odotuksin.
        Missähän se tukkukaupan ottama 60 prosentin osuus muka on ,joka pitäisi koitua asiakkaiden ja "itsenäisten liikkeenharjoittajien" hyväksi?
        On siellä fiksut aivot olleet virittämässä verkostoa - se on ihan tosi.
        On osattu keksiä yhteydenotto siihen ylälinjaan ,jolloin itse firma saa "immunisoida" itsensä ulos - miksei SE vastaa kysymyksiin suoraan ,kuten terve järki edellyttäisi.
        Ihmiset laitetaan kiehumaan omaan liemeensä.

        Eihän se huijausta toki ole. Minä en noiden koijareiden aisankannattajaksi lähde.( Ja sitä jäsenmaksua ,jonka sukulaisen mieliksi maksoin en enää näe.) Mutta halvalla pääsin koko systeemistä.


      • ei-amwaylainen
        upline down kirjoitti:

        ..oma sukulaiseni oli hurmoksessa käytyään psyykkaustilaisuuksissa ja luuli ,että rahaa rupeaa tulemaan ,eikä kaupassakaan tarvitse enää käydä ,kun auto tuo kaiken...hmm..
        Enää ei kuulu kultakaivoksesta mitään. Kyllä pitää vähän yksinkertainen,joka niitä huippukalliita luksustuotteita ostaa - sitähän saa tehdä läkähdyksiin. Harvat hyötyvät ,hoopoja saadaan mukaan naiivein odotuksin.
        Missähän se tukkukaupan ottama 60 prosentin osuus muka on ,joka pitäisi koitua asiakkaiden ja "itsenäisten liikkeenharjoittajien" hyväksi?
        On siellä fiksut aivot olleet virittämässä verkostoa - se on ihan tosi.
        On osattu keksiä yhteydenotto siihen ylälinjaan ,jolloin itse firma saa "immunisoida" itsensä ulos - miksei SE vastaa kysymyksiin suoraan ,kuten terve järki edellyttäisi.
        Ihmiset laitetaan kiehumaan omaan liemeensä.

        Eihän se huijausta toki ole. Minä en noiden koijareiden aisankannattajaksi lähde.( Ja sitä jäsenmaksua ,jonka sukulaisen mieliksi maksoin en enää näe.) Mutta halvalla pääsin koko systeemistä.

        On tämä hupaisaa luettavaa!
        KYSYMYS AMWAYN HIMOVASTUSTAJILLE: Mitä se teitä liikuttaa, miten amway toimii??? ei teidänkään työtä täällä arvosteta.
        Kyse tuntuu olevan vaan siitä, että ihmiset ei usko että menestyä voi muutenkin, kuin raatamalla 24/7 jossain kellokorttipuljussa..
        itse en amwayn toiminnassa ole mukana, mutta arvostan ihmisiä, jotka tekevät sitä tosissaan ja tunnen kyllä muutamia henkilöitä, jotka saavat elantonsa siitä. Ei heidän tulonsa pelkällä sohvalla maaten tule, soittelemalla koko puhelinluettelo läpi..eikä ainakaan he ole sitä sillä tavoin markkinoineetkaan.
        kukaan ei pakota teitä amwayn tuotteita ostamaan, eikä hommaan ryhtymään...
        lopettakaa toi turhan päivänen jauhaminen, jos ette asiasta todella tiedä.


      • ei-amwaylainen kirjoitti:

        On tämä hupaisaa luettavaa!
        KYSYMYS AMWAYN HIMOVASTUSTAJILLE: Mitä se teitä liikuttaa, miten amway toimii??? ei teidänkään työtä täällä arvosteta.
        Kyse tuntuu olevan vaan siitä, että ihmiset ei usko että menestyä voi muutenkin, kuin raatamalla 24/7 jossain kellokorttipuljussa..
        itse en amwayn toiminnassa ole mukana, mutta arvostan ihmisiä, jotka tekevät sitä tosissaan ja tunnen kyllä muutamia henkilöitä, jotka saavat elantonsa siitä. Ei heidän tulonsa pelkällä sohvalla maaten tule, soittelemalla koko puhelinluettelo läpi..eikä ainakaan he ole sitä sillä tavoin markkinoineetkaan.
        kukaan ei pakota teitä amwayn tuotteita ostamaan, eikä hommaan ryhtymään...
        lopettakaa toi turhan päivänen jauhaminen, jos ette asiasta todella tiedä.

        vastaan on käynnissä iso oikeudenkäynti USA:ssa. Sen ovat nostaneet entiset jälleenmyyjät. En tiedä on jo saatu oikeuden päätös.
        Suomen kokoiseen maahan ei mahdu kuin tietty määrä jälleenmyyjiä.
        Mitäkö se minua liikuttaa? Kyllä se liikuttaa. Amway on jo todettu KULTTILIIKKEEKSI jossa on lähes uskonnollinen leima.


      • harmittaa koska
        MarkkuP kirjoitti:

        vastaan on käynnissä iso oikeudenkäynti USA:ssa. Sen ovat nostaneet entiset jälleenmyyjät. En tiedä on jo saatu oikeuden päätös.
        Suomen kokoiseen maahan ei mahdu kuin tietty määrä jälleenmyyjiä.
        Mitäkö se minua liikuttaa? Kyllä se liikuttaa. Amway on jo todettu KULTTILIIKKEEKSI jossa on lähes uskonnollinen leima.

        minä saan siitä rahaa ja teen kaikki asiakaskontaktit ja matkustan palkintomatkoilla? Olen tämän itse valinnut ja tyytyväinen omaan valintaan. Minä luulin, että saan itse päättää miten haluan toimia. Arvostan omana pomona olemista monta kertaa enemmän kuin palkansaajana olemista. Emme ole koskaan edes tavanneet, etkä maksa minun laskuja, joten en tarvitse sinun lupaa amwayliiketoiminnan harjoittamiseen. Millä oikeudella arvostelet muita? Päätöksenteko ja vastuu on joillakin muilla kuin sinulla. Se tarkoittaa myös että nämä muut sanelevat kaikki ehdot mukanaoloon ja tekemiseen, et sinä.


      • eräs alh
        MarkkuP kirjoitti:

        käyttää sukulaisia ja omaisia hyväkseni. Ei pokka riittänyt.

        Miten ihmeessä sinä sukulaisia tässä käytät hyväksesi? Kertomalla amway tuotteista ja tästä mahdollisuudesta?
        Entä kun katsot jonkin elokuvan tai käyt pizzalla niin älä vaan kerro sukulaisillesi tai tuttavillesi ettet käytä hyväksi heitä.
        En ymmärrä mitä hyväksi käyttöä se on jos asiasta kertoo?? Voitko selventtää ??

        En jaksa uskoa että aina on ihmisiä keiden oikein elämäntehtävä näyttäs olevan amwayn mollaaminen.
        On ok jos joku ei siitä pidä oltuaan itse siinä mukana mutta veikkaan että suurin osa täällä on vain mielessään muodostanut mielikuvan mitä se on eikä edes tiedä mitä se on.

        Joku mainitsi että tämä kuin uskonliike...ok,voihan joku olla sitä mielktä mutta otetaanpa esimerkisksi jääkiekko!

        Mitä fanit tekee?? ON HURMOKSESSA KUN MAALEJA TULEE!SEURATKAAPA JOATIN JÄÄKIEKKOA TAI JALKAPALLOA NIIN LÖYDÄTTE TÄTÄ HURMOSTA JA HENKEEN JA VEREEN OLEMISTA ARKIPÄIVÄSTÄKIN.

        OIKEIN NAUROIN MITEN IHMISET KATSOO JOTAIN KIEKKOA JA SUIT HURRAA KUN MAALI TULEE JA OLLAAN NIIN HURMOKSESSA JA AIVOPESTYJÄ OMAN JOUKKUEENSA PUOLESTA ETTÄ HUH HUH.

        JOKU VANNOO K-KAUPAN NIMEEN, JOKU VANNOO S-KAUPAN NIMEN MIEHET VARSINKIN VANNOO AUTOMERKKIEN NIMEEN , JOKU VANNOO ESIM.MUUN KOSMETIIKKAMERKIN NIMEEN JA NIISTÄ KERROTAAN KAVEREILLE. EI SINUAKAAN KUKAAN SIKSI TULE MOITTIMAAN.

        AIVOPESUA ON MYÖS ARKIPÄIVÄSSÄ...JOKU MARKKINAJOHTAJA VOI PUHUA ALAISILLEEN ETTÄ ME OLEMME PARHAITA...ERINLAISET FIRMAT MAINOSTAVAT ITSEÄÄN PARHAANA-MITÄ SE ON?

        TVSTÄ TULEE MAINOKSIA OSTA.OSTA,OSTA MITÄ SE ON?
        MARKKINOINTIA?AIVOPESUA? NÄILLEHÄN LÖYTYY MONTA NIMEÄ.


        MINÄ TAAS EN HALUA OLLA KERTOMATTA TÄSTÄ MAHDOLLISUUDESTA SUKULAISILLENI,JOS EIVÄT TARTU TILAISUUTEN NIIN SITTEN EI. MUTTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ?

        ONNEKSI TEISTÄ KAIKISTA IHMISISTÄ TODELLAKAAN EI OLE TÄHÄNKÄÄN LIIKETOIMINTAAN.MUTTA SILTI ANTAKAA KAIKKIEN TEHDÄ ITSE MITÄ HALUAVAT,ÄLKÄÄKÄ MOLLATKO IHMISIÄ JOTKA EIVÄT ELÄ KUTEN TE.
        Joku sanoi että


      • Kriittinen aina vaan
        ei-amwaylainen kirjoitti:

        On tämä hupaisaa luettavaa!
        KYSYMYS AMWAYN HIMOVASTUSTAJILLE: Mitä se teitä liikuttaa, miten amway toimii??? ei teidänkään työtä täällä arvosteta.
        Kyse tuntuu olevan vaan siitä, että ihmiset ei usko että menestyä voi muutenkin, kuin raatamalla 24/7 jossain kellokorttipuljussa..
        itse en amwayn toiminnassa ole mukana, mutta arvostan ihmisiä, jotka tekevät sitä tosissaan ja tunnen kyllä muutamia henkilöitä, jotka saavat elantonsa siitä. Ei heidän tulonsa pelkällä sohvalla maaten tule, soittelemalla koko puhelinluettelo läpi..eikä ainakaan he ole sitä sillä tavoin markkinoineetkaan.
        kukaan ei pakota teitä amwayn tuotteita ostamaan, eikä hommaan ryhtymään...
        lopettakaa toi turhan päivänen jauhaminen, jos ette asiasta todella tiedä.

        Miksi AM-laiset niin kovasti halveeraavat 24/7-kellokortti-tuulipukukansaa (näitä termejä on keskusteluissa käytetty). Meiltä on kielletty kirjoittelu, tietysti myös kritiikki tyyliin: Mitä se teille kuuluu? Olisiko syy siihen, että AM-laisilta ei ole saanut yhtään tolkun vastausta yksinkertaisimpaankaan kysymykseen; kaikkeen vastauksena samat fraasit unelma, itsensä johtaminen, rajojen ylittäminen jne...Onko tämä ymmärrettävä siis niin, että Amway haluaa omassa pienessä piirissä keskenään myydä toisilleen ja itselleen pesuainetta opetuskasettien soidessa ja toinen toisilleen planeja pidellen. Onpa bisnestä!!


      • eräs alh kirjoitti:

        Miten ihmeessä sinä sukulaisia tässä käytät hyväksesi? Kertomalla amway tuotteista ja tästä mahdollisuudesta?
        Entä kun katsot jonkin elokuvan tai käyt pizzalla niin älä vaan kerro sukulaisillesi tai tuttavillesi ettet käytä hyväksi heitä.
        En ymmärrä mitä hyväksi käyttöä se on jos asiasta kertoo?? Voitko selventtää ??

        En jaksa uskoa että aina on ihmisiä keiden oikein elämäntehtävä näyttäs olevan amwayn mollaaminen.
        On ok jos joku ei siitä pidä oltuaan itse siinä mukana mutta veikkaan että suurin osa täällä on vain mielessään muodostanut mielikuvan mitä se on eikä edes tiedä mitä se on.

        Joku mainitsi että tämä kuin uskonliike...ok,voihan joku olla sitä mielktä mutta otetaanpa esimerkisksi jääkiekko!

        Mitä fanit tekee?? ON HURMOKSESSA KUN MAALEJA TULEE!SEURATKAAPA JOATIN JÄÄKIEKKOA TAI JALKAPALLOA NIIN LÖYDÄTTE TÄTÄ HURMOSTA JA HENKEEN JA VEREEN OLEMISTA ARKIPÄIVÄSTÄKIN.

        OIKEIN NAUROIN MITEN IHMISET KATSOO JOTAIN KIEKKOA JA SUIT HURRAA KUN MAALI TULEE JA OLLAAN NIIN HURMOKSESSA JA AIVOPESTYJÄ OMAN JOUKKUEENSA PUOLESTA ETTÄ HUH HUH.

        JOKU VANNOO K-KAUPAN NIMEEN, JOKU VANNOO S-KAUPAN NIMEN MIEHET VARSINKIN VANNOO AUTOMERKKIEN NIMEEN , JOKU VANNOO ESIM.MUUN KOSMETIIKKAMERKIN NIMEEN JA NIISTÄ KERROTAAN KAVEREILLE. EI SINUAKAAN KUKAAN SIKSI TULE MOITTIMAAN.

        AIVOPESUA ON MYÖS ARKIPÄIVÄSSÄ...JOKU MARKKINAJOHTAJA VOI PUHUA ALAISILLEEN ETTÄ ME OLEMME PARHAITA...ERINLAISET FIRMAT MAINOSTAVAT ITSEÄÄN PARHAANA-MITÄ SE ON?

        TVSTÄ TULEE MAINOKSIA OSTA.OSTA,OSTA MITÄ SE ON?
        MARKKINOINTIA?AIVOPESUA? NÄILLEHÄN LÖYTYY MONTA NIMEÄ.


        MINÄ TAAS EN HALUA OLLA KERTOMATTA TÄSTÄ MAHDOLLISUUDESTA SUKULAISILLENI,JOS EIVÄT TARTU TILAISUUTEN NIIN SITTEN EI. MUTTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ?

        ONNEKSI TEISTÄ KAIKISTA IHMISISTÄ TODELLAKAAN EI OLE TÄHÄNKÄÄN LIIKETOIMINTAAN.MUTTA SILTI ANTAKAA KAIKKIEN TEHDÄ ITSE MITÄ HALUAVAT,ÄLKÄÄKÄ MOLLATKO IHMISIÄ JOTKA EIVÄT ELÄ KUTEN TE.
        Joku sanoi että

        tuotteiden loppukäyttäjiä ovat omat jälleenmyyjät. Pääasia on pitää hypetys päällä. Kuuntelemalla joka päivä aivopesukasetteja saa itsensä suggeroitua hurmioon, johon mitkään vastaväittämät eivät tepsi.


      • ALH Hämeestä
        eräs alh kirjoitti:

        Miten ihmeessä sinä sukulaisia tässä käytät hyväksesi? Kertomalla amway tuotteista ja tästä mahdollisuudesta?
        Entä kun katsot jonkin elokuvan tai käyt pizzalla niin älä vaan kerro sukulaisillesi tai tuttavillesi ettet käytä hyväksi heitä.
        En ymmärrä mitä hyväksi käyttöä se on jos asiasta kertoo?? Voitko selventtää ??

        En jaksa uskoa että aina on ihmisiä keiden oikein elämäntehtävä näyttäs olevan amwayn mollaaminen.
        On ok jos joku ei siitä pidä oltuaan itse siinä mukana mutta veikkaan että suurin osa täällä on vain mielessään muodostanut mielikuvan mitä se on eikä edes tiedä mitä se on.

        Joku mainitsi että tämä kuin uskonliike...ok,voihan joku olla sitä mielktä mutta otetaanpa esimerkisksi jääkiekko!

        Mitä fanit tekee?? ON HURMOKSESSA KUN MAALEJA TULEE!SEURATKAAPA JOATIN JÄÄKIEKKOA TAI JALKAPALLOA NIIN LÖYDÄTTE TÄTÄ HURMOSTA JA HENKEEN JA VEREEN OLEMISTA ARKIPÄIVÄSTÄKIN.

        OIKEIN NAUROIN MITEN IHMISET KATSOO JOTAIN KIEKKOA JA SUIT HURRAA KUN MAALI TULEE JA OLLAAN NIIN HURMOKSESSA JA AIVOPESTYJÄ OMAN JOUKKUEENSA PUOLESTA ETTÄ HUH HUH.

        JOKU VANNOO K-KAUPAN NIMEEN, JOKU VANNOO S-KAUPAN NIMEN MIEHET VARSINKIN VANNOO AUTOMERKKIEN NIMEEN , JOKU VANNOO ESIM.MUUN KOSMETIIKKAMERKIN NIMEEN JA NIISTÄ KERROTAAN KAVEREILLE. EI SINUAKAAN KUKAAN SIKSI TULE MOITTIMAAN.

        AIVOPESUA ON MYÖS ARKIPÄIVÄSSÄ...JOKU MARKKINAJOHTAJA VOI PUHUA ALAISILLEEN ETTÄ ME OLEMME PARHAITA...ERINLAISET FIRMAT MAINOSTAVAT ITSEÄÄN PARHAANA-MITÄ SE ON?

        TVSTÄ TULEE MAINOKSIA OSTA.OSTA,OSTA MITÄ SE ON?
        MARKKINOINTIA?AIVOPESUA? NÄILLEHÄN LÖYTYY MONTA NIMEÄ.


        MINÄ TAAS EN HALUA OLLA KERTOMATTA TÄSTÄ MAHDOLLISUUDESTA SUKULAISILLENI,JOS EIVÄT TARTU TILAISUUTEN NIIN SITTEN EI. MUTTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ?

        ONNEKSI TEISTÄ KAIKISTA IHMISISTÄ TODELLAKAAN EI OLE TÄHÄNKÄÄN LIIKETOIMINTAAN.MUTTA SILTI ANTAKAA KAIKKIEN TEHDÄ ITSE MITÄ HALUAVAT,ÄLKÄÄKÄ MOLLATKO IHMISIÄ JOTKA EIVÄT ELÄ KUTEN TE.
        Joku sanoi että

        Aivan! Se on tosiaankin hupaisaa kun aikuiset ihmiset aivan hurmoksessa jostain urheilulajista; kuka jääkiekosta kuka formuloista tms. Miksei Amwaylaiset sais olla hurmiossa bisneksestään jos se hyvältä tuntuu?? En sentään usko et kukaan korvaa uskontoa verkostomarkkinoinnilla.
        Toiseksi ihmiset suosittelevat toisilleen jotakin jatkuvasti, enkä usko, että se jolle suositellaan, tuntee itsensä hyväksikäytetyksi.
        Mun asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä. Moni ihastuu johonkin tiettyyn tuotteeseen, jota haluaa ostaa jatkossakin. Itse tykkään ostaa sieltä kodin siivous- ja puhdistusaineita ja niitä todellakin kehtaa suositella muillekin! On Amwaylla todella kalliitakin tuotteita mutta voi jättää ostamatta jos joku tuntuu liian hintavalta.
        Yksi asia mikä ei koskaan tunnu tulevan esille on, että kun rekisteröityy Amwayn liikkeenharjoittajaksi 115 eurolla 7euron käsittelymaksuja, niin siihen hintaan ALH saa itselleen 7 tuotetta, laukun, tuote- ja markkinointioppaita (arvo n. 10e/kpl), dvd-levyn sekä nivaskan kirjallista materiaalia. Rekisteröitymisen jälkeen voit tehdä liiketoimintaa tai olla tekemättä. Voit myydä tuotteita tai käyttää vain itse. Itse päätät. Rekisteröintimaksut eivät siis todellakaan häviä muiden taskuihin vaan joka eurolle saa vastinetta. En usko, että huijarifirmat toimivat näin..
        Toiseksi: Mikäli liiketoimintaa lähtee tosissaan tekemään, niin kulujahan siinä tulee mutta saahan ne laittaa vähennyksinä verotukseen kun on vaan kuitit yms. esittää.
        Rikastuinpa tai en, niin tuotteita ostan Amwaylta jatkossakin ja myyn niille, jotka niitä haluaa ostaa. Tuotteet ovat niin laadukkaita, että niitä ei häpeä suositella :).


      • hsherh
        ALH Hämeestä kirjoitti:

        Aivan! Se on tosiaankin hupaisaa kun aikuiset ihmiset aivan hurmoksessa jostain urheilulajista; kuka jääkiekosta kuka formuloista tms. Miksei Amwaylaiset sais olla hurmiossa bisneksestään jos se hyvältä tuntuu?? En sentään usko et kukaan korvaa uskontoa verkostomarkkinoinnilla.
        Toiseksi ihmiset suosittelevat toisilleen jotakin jatkuvasti, enkä usko, että se jolle suositellaan, tuntee itsensä hyväksikäytetyksi.
        Mun asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä. Moni ihastuu johonkin tiettyyn tuotteeseen, jota haluaa ostaa jatkossakin. Itse tykkään ostaa sieltä kodin siivous- ja puhdistusaineita ja niitä todellakin kehtaa suositella muillekin! On Amwaylla todella kalliitakin tuotteita mutta voi jättää ostamatta jos joku tuntuu liian hintavalta.
        Yksi asia mikä ei koskaan tunnu tulevan esille on, että kun rekisteröityy Amwayn liikkeenharjoittajaksi 115 eurolla 7euron käsittelymaksuja, niin siihen hintaan ALH saa itselleen 7 tuotetta, laukun, tuote- ja markkinointioppaita (arvo n. 10e/kpl), dvd-levyn sekä nivaskan kirjallista materiaalia. Rekisteröitymisen jälkeen voit tehdä liiketoimintaa tai olla tekemättä. Voit myydä tuotteita tai käyttää vain itse. Itse päätät. Rekisteröintimaksut eivät siis todellakaan häviä muiden taskuihin vaan joka eurolle saa vastinetta. En usko, että huijarifirmat toimivat näin..
        Toiseksi: Mikäli liiketoimintaa lähtee tosissaan tekemään, niin kulujahan siinä tulee mutta saahan ne laittaa vähennyksinä verotukseen kun on vaan kuitit yms. esittää.
        Rikastuinpa tai en, niin tuotteita ostan Amwaylta jatkossakin ja myyn niille, jotka niitä haluaa ostaa. Tuotteet ovat niin laadukkaita, että niitä ei häpeä suositella :).

        Nyt pelaamaan bingoa. Saat voitoilla lahjakortteja mm- s-ja k-kauppoihin :) Ilmainen kymppi kaikille!

        http://www.bingoon.fi suosittelijaksi mimmuliini

        Saatte ilmaisen kympin kun laitatte suosittelijaksi mimmuliini Ilman suosittelijaa vain 5€


      • motivaatio
        MarkkuP kirjoitti:

        tuotteiden loppukäyttäjiä ovat omat jälleenmyyjät. Pääasia on pitää hypetys päällä. Kuuntelemalla joka päivä aivopesukasetteja saa itsensä suggeroitua hurmioon, johon mitkään vastaväittämät eivät tepsi.

        "aivopesussa" on kyse motivoinnista ja liikkeen pitäimisessä yllä ja tavoitteiden asettamisesta, jos ei ole motivaatiota tehdä, niin mitään ei todellakaan tapahdu. Motivointi ja motivaatio on tärkeätä. Perusduuneissa ei motivoida juuri mitenkään, ja se on surullista se, motivaaitota ei löydy sitten mistään, paitsi siitä että kuukausittaiset laskut odottaa maksamista.


    • myy77

      hauskaa luettavaa tosiaan....hyvin näkee kenet on aivopesty jo kokonaan kuka osittain ja ketkä tuntee ja tajuaa ne elämän tosiasiat.
      Muistakaa välillä laskea niitä menoja myös! Eikä verotuksessa välttämättä takaisin saa mitään ..mites sitten suu pannaan?
      Jokainen saa mielestäni uskoa mihin lystää ja tehdä elämässään mitä huvittaa rahan ja onnen toivossa niin kauan kun ei ala sitä omaa uskomustaan pakottamaan muille! Suoriin kysymyksiin vaan suorat vastaukset niin toimii kunnon toiminta ei ole typeriä salaisuuksia.

    • jkfhsh..

      Itse en harkitsisi tuollaiseen mukaan lähtemistä. Eikös tuolla ollut jokin aloitusmaksukin ja pitää olla kotona varastoa jne. ?

      Itse olen myynyt oriflamea vähän aikaa ja ollut tyytyväinen, eivät lupaa suuria tuloja ainakaan alkuunsa, enkä voi väittää että olisin itsekään tuhansia euroja tienannut. Mutta olen kyllä myynnistä satasia saanut, en ole joutunut maksamaan mitään aloitusmaksuja tai muitakaan maksuja. Ainoat kulut mitä tulee on postimaksut ja kuvastomaksut. Lisäksi olen saanut todella paljon ihan ilmaisia tuotteita. Mahdollisuus hyvällä myynnillä yletä tiiminvetäjäksi tai jopa aluemyyntipäälliköksi, saada ilmaisia ulkomaanmatkoja, kotimaanmatkoja ym.

    • Tyytyväinen

      Amwayllä on kaikkiin tuotteisiin myös rekisteröitymiseen (tuotteineen) täystyytyväisyystakuu! Rahat takaisin... aika reilua, vai mitä?!!! Kannattaa kokeilla!

      Erittäin tyytyväinen ALH

      • Elämänkoulut käyty.

        Oikeastaan joku voisi kertoa miksi tuota koulutusta on noin paljon?

        * Tuodaanko joka koulutuksessa jotakin uutta?
        * Eikö täysipäinen aikuinen opi kerralla, kun koulutuksiin näyttää liittyvän kirjallinen materiaali.
        * Eihän taloudellista suunnittelua tule tehdä tunteella ?
        * Myöskin asiakas / myynti tilanteessa menee pahasti metsään jos siinnä antaa tunteiden vaikuttaa mihinkään suuntaan. Tunnepitoinen koulutus on siis pahasta myynnille, tilannetta tulee hallita järjellä ja laskelmoidusti käyttäytymällä.


    • ettähammastahna

      En halua olla tuomari joka sanoo mikä on oikein ja mikä väärin, mielestäni ne jotka siitä jotain jollain muotoa saavat joko henkisesti tai taloudellisesti tekevät mitä parhaaksi näkevät, kaikki kunnia niille.

      Tässä lyhyesti minun kommenttini, onko se sitten jonkun mielestä vääristeltyä en ota kantaa, mutta niin minä asiat näin.

      En usko että suomessa on oikeasti kuin muutama joka elättää itsensä amway liiketoiminnalla, henkeen kuuluu ns. asioiden kaunistelu juuri uusien jäsenten mielenkiinnon herättämiseksi, olisiko yhtään?
      Yhteisössä pyörii vanhemmat mukana olleet, luulen että heidän intrenssinsä siinä on ainoastaan se että saa tuntea jossain porukassa olevansa jotain ja toistella uskomattomia menestystarinoita tee illoissa uusille värvätyille ja toimia samalla menttorina eli päteä ja opettaa asiaan.
      Lyhyesti koko toiminta on " tule myymään tehtaamme pesuaineita omalla riskilläsi", tehdas tekee kauppaa kävi miten kävi koska liittymiseen kuuluu aloituspakkauksen tilaaminen.
      Oheistuotteet tuo rahaa, puhujat saa jorinoistaan rahaa, tehdas saa tuotteistaan rahaa...jne
      Konsepti on hyvä, osta meiltä tuotteet ja maksa heti , myy ne sitten pois vapaa aikanasi ja osta meiltä lisää ja maksa heti.
      Jotta tämä resina olisi helpompi myydä uusille kaupustelijoille se täytyy naamioida ja lavastaa menestys tarinaksi, joka vuosi uusi mullistus on tulossa jonka vuoksi kannattaa tulla nyt heti mukaan ettei jää junasta...ja jne..
      Monelle homma on elämäntapa ja harrastus, tuskin kuka sitä rahan takia tekee.
      Salailu ja säännöt on keksitty , miksi?
      Jos busines on niin hyvä rahasampo, kysyppäs värvääjältäsi että kuinka paljon hän tienaa kuukaudessa, katso miten hän asuu ja millä autolla ajaa, niistä voit päätellä sen kuinka hyvä busines se on.
      En halua moittia, hienoa että yritetään.

    • Pos-eiku negatiivari

      Mites te Timangit ja muut positiivisuuden ja mahdollisuuksien puolestapuhujat estätte sen ettei joku oikeuden päätös kiellä lopulta touhua suomessa? Entäpä jos porukkaa eroaa enemmän kuin liittyy?

      Onko Amway ainoa putiikki maailmassa joka ei voi mennä nurin?

      Käsittääkseni on aivan sama kuinka suuri firma on, ikä taikka liikevaihto, nurin se voi silti mennä? Mitä te sitten myytte? Positiivisuutta pahvikupeissa? Vai tallenteita hurmosvärväystilaisuuksista lopun nyyhky tarinoineen?

      Muutama vuosi mentiin ja uskottiin, kunnes tuli mahdollisuuksien ja markkinoiden rajat vastaan eikä kukaan halua ostaa nettikaupasta niin maan perusteellisen hyvää saippuaa. Tai jotain muuta sellaista jota ei ole aiemmin edes tarvinnut.

    • mikä pyramidi

      Pohjimmiltaan näissä on kyse siitä että julkista markkinointia ei ole vaan markkinoinnin hoitaa yksittäiset ihmiset ja saavat siitä "palkan" bonuksen jos saavat asiakkaita Amwaylle. Teet siis markkinointityötä omalla toiminimmelläs Amwaylle. Ja ihan hyvin voi verrata toimintaa siihen. että jos vaikka saat kaverisi käyttämään samaa kauppaa/ravintolaa yms liikettä kuin sinäkin, niin saat provikkaa siitä hyvästä, joka tietysti on reilua. Jokainen liiketoiminta on pyramidi jos tarkemmin lähtee katselemaan, eikä perusduunareita ole mitenkään sidottu kasvuun, ksavusta hyötyy lähinnä johtajat ja ne avainhenkilöt firmassa jotka on sidottu kasvuun. Firmat on pystytetty sen takia, että ne tekee omistajilleen rahaa jotka ovat ottaneet riskiä omilla varoillaan, ei niinkään työntekijöilleen. Joten ne on aina ns. pydamideja, mitä enemmän kasvua sitä enemmän tuloja. Pyrämidi huijaus on sitten taas ihan eri asia.

      Perusduunareiden vaan on vaikea ymmärtää kasvuun perustuvaa palkkaa, koska niillä pysyy palkka samana vaikka yritys kasvaa :) eikä siitä huolimatta puhu mistään pyramideista

    • mika ei pyramidi

      Kyllähän Amwayllä on hyvät tuotteet, siinä ei ole mikään ongelma. Ongelma tulee kun liittyy ns. koulutusjärjestelmiin, jotka maksaa ja vie aikaa. Näitä pitää välttää, koska mitään lisäarvoa ne eivät anna. Pitää oppia markkinoia ja myydä Amway n tuotteita, eikä sen lisäksi näitä sivujärjestelmiä. Yksi niistä on network21. siinä kerätään rahaa cd levyille, jotka menee palkkiona ylätasolle. Se muistuttaa lähinnä pyramiidiltä.

    • tuossa arkirealismia
    • Anonyymi

      Mitä Amwaylle nykyisin kuuluu?

    • Anonyymi

      Hyvää kuuluu. Liikevaihto kasvaa koko ajan.
      Amway on edelläkävijä terveyden ja hyvinvoinnin saralla. Tutkitut, turvalliset, vegaaniset tuotteet ympäristön ja ihmisten kannalta. Lisäravinteet valmistetaan siemenestä sinettiin. Maatilojen tuotantoa hyödynnetään myös kasvohoitotuotteisiin, puhdistusaineisiin, ihonhoitotuotteisiin, hammastahnaan. Olen itse seurannut erään iäkkään henkilön terveydentilaa. Puhutaan että välimerellinen ruokavalio on esim. muistin kannalta terveellistä. Mistä täällä pohjolassa saamme auringossa kasvaneita vihanneksia, kasviksia, hedelmiä 2 tunnissa keräämisen jälkeen ruokalautaselle, ei mistään. Tämä iäkkäämpi henkilö syö näitä monivitamiineja, joissa on 23 kasvin kasvitiivisteet ja hänen muistinsa on parantunut. Mitä tapahtuu, kun hän lopettaa näiden syömisen? Hänen muistinsa heikkenee. Nämä eivät ole synteettisiä vaan vitamiinien esiasteita, jotka elimistö muuttaa vitamiiniksi. Niiksi vitamiineiksi, mitä elimistö tarvitsee. Tutkimustietoa on taustalla 80 vuotta!

    • Anonyymi

      Jatkan vielä..
      Mitä N21 ja tilaisuudet tekevät? Kokoaa yhteen positiiviset, iloiset ihmiset ja kouluttaa Amwayn tuotteita käyttäville ja niistä muille kertoville henkilöille maailman tilanteesta, tuotteista, miten olla parempi ihminen muille, miten saavuttaa elämän tasapaino ja miten jakaa tätä tietoa muille. Meillä on paljon huonosti voivia ihmisiä. Miksi jäädä paikalleen huonoon elämään, kun itseä voisi kehittää jonkun toisen avustuksella. N21 tilaisuuksissa puhutaan elämästä. mm. miten on selviydytty oman elämän kriisistä, kun firma on mennyt konkurssiin tai on menettänyt läheisen ihmisen eikä suuntaviivoja elämälle ole löytynyt. N21 on yliopisto, jossa kehitytään ihmisenä, autetaan muita kehittymään. Mikäli olet tavannut huonosti käyttäytyvän ihmisen kertomassa sinulle Amwaysta, hänellä on tavoitteena vain raha tai sitten hän on noviisi. Aloittelija, hänellä kehitystyö ihmisenä on aivan aluillaan. Ne ihmiset jotka käyvät tilaisuuksissa, lukevat kirjoja ja kuuntelevat cd:itä. He kehittyvät ihmisenä. He myös suuntaavat elämän kohti unelmia ja muuttavat pikkuhiljaa elämää omia unelmia kohti saavuttaakseen elämän tasapainon. Tämä N21 on paljon enemmän, mitä kukaan edes kuvittelee. 1,5 päivän koulutus maksaa 150€. Halvemmallakin saa, kun on ajoissa asialla 129€. Kukaan ei ole itkien seminaarista lähtenyt, päin vastoin ihmiset iloitsevat yhdessä olosta ja yhdessä matkustamisesta. Katsokaa hintoja paljonko esim Brian Tracyn seminaari maksaa. Tämä on hyvin vähän N21 hintoihin verrattuna. Ja mitä haluat jättää perillisille? Tämä kaikki kouluttautuminen periytyy seuraaville sukupolville. On todella arvokas lahja omille lapsille ja lapsenlapsille. He saavuttavat myös oman elämän tasapainon ja unelmat itseään kehittämällä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1240
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1072
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      904
    Aihe