Mikä on siis Porvoon, lähinnä keskusta/pappilanmäki/myllymäki alueen paras, viihtyisin ja kivoin suomenkielinen päiväkoti? Ja miksi? Päiväkotipaikkaa pitäisi hakea ja ei mitään käsitystä.
Mikä on Porvoon kivoin päiväkoti?
16
2883
Vastaukset
- voi äly
Olet selvästi ollut liian pitkään pelkästään lasten seurassa. Ei aikuinen ihminen tee valintoja, sillä perusteella mikä on kivoin? Luepa ääneen seuraava lause ja mieti:
- Mikä on mielestänne kivoin automerkki?- Simban
No haloo, enhän ole etsimässä päiväkotipaikkaa aikuiselle itselleni vaan lapselleni ja haluan mielipiteitä missä päiväkodissa lapset viihtyvät ja missä on KIVAA!
Netistä osaan kyllä lukea varhaiskasvatussuunnitelmat, päiväkotien sijainnit ja ryhmäkoot ym. huoltokirjafaktat.
Ja mielestäni VW Kupla on kivoin automerkki ja nuorempana sellainen minulla olikin. Ja olen ollut työelämässä takaisin jo yli puoli vuotta, lasta hoidetaan kotona isän toimesta.
Ja toivon että myös ei-tosikot vastaisivat tähän ap kysymykseen! - Älä vie Viron mäkeen
Simban kirjoitti:
No haloo, enhän ole etsimässä päiväkotipaikkaa aikuiselle itselleni vaan lapselleni ja haluan mielipiteitä missä päiväkodissa lapset viihtyvät ja missä on KIVAA!
Netistä osaan kyllä lukea varhaiskasvatussuunnitelmat, päiväkotien sijainnit ja ryhmäkoot ym. huoltokirjafaktat.
Ja mielestäni VW Kupla on kivoin automerkki ja nuorempana sellainen minulla olikin. Ja olen ollut työelämässä takaisin jo yli puoli vuotta, lasta hoidetaan kotona isän toimesta.
Ja toivon että myös ei-tosikot vastaisivat tähän ap kysymykseen!Jos saat paikan jostain, ei taida olla ylimääräistä tarjontaa. Oma lapsi on Tolkkisten päivä kodissa eskarissa ja olen ihan tyytyväinen ollut kaikkeen.
- simpulipom
Kuinka monella arvelet olevan kivoja kokemuksia useammasta päiväkodista? Luuletko, että voit noin valita, minne lapsesi työnnät?
- puistis
Minkä takia vaivautua kirjoittamaan noin negatiivissävytteisiä viestejä? Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä? Jos jotain kysytään niin vastatkaa asialliseen sävyyn tai olkaa vastaamatta.
Henkilökohtaisesti voin suositella puistopäiväkotia, jossa on viihtynyt moni sukulaislapsi. - Simban
pitänee käydä tutustumassa alueen päiväkoteihin paikan päällä. Tottakai tiedän että tilanne on sama kuin muissa kaupungeissa, paikkoja on liian vähän ja ei pääse aina sinne minne haluaa. Mutta tämä näköjään aivan väärä foorumi yrittää kysellä ko.alueen asioita. Poistun.
- Simban
puistis kirjoitti:
Minkä takia vaivautua kirjoittamaan noin negatiivissävytteisiä viestejä? Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä? Jos jotain kysytään niin vastatkaa asialliseen sävyyn tai olkaa vastaamatta.
Henkilökohtaisesti voin suositella puistopäiväkotia, jossa on viihtynyt moni sukulaislapsi.Kiitos yhdestä asiallisesta vastauksesta Puistis!
- asiassa
Porvoossa on ammattitaidottomia ohjaajia todella paljon...
- nuoriporvoost
Ehdottomasti Puistopäiväkoti :) olin harjottelemassa siellä. Ihan huippu paikka! menkää tutustumaan ihmeessä
- vaan
Mahtaakohan Porvoo olla ainut kaupunki jossa päivähoidon piirissä on kouluttamatonta henkilökuntaa? mietin vain kun näin väitetään..
Totta on, että toiset kunnat patistavat pitkäaikaisia ja kouluttamattomia sijaisia kouluihin, mikä on tod hyvä asia!! Siitä voisi Porvoo ottaa mallia! - On !?
nuoriporvoost kirjoitti:
Ehdottomasti Puistopäiväkoti :) olin harjottelemassa siellä. Ihan huippu paikka! menkää tutustumaan ihmeessä
Puistopäiväkoti ?
Kissankulmasta olen kuullut aika paljon neg. palautetta ,mut voihan se olla vaan sitä jupinaa...
Peippolassa on ollut meidän lapsi ja erittäin hyvä ,mut sehän muuttuu svedulaksi.
- hoitotäti
Olin siellä töissä kahden vuoden ajan ja viihdyin todella hyvin. Olen työskennellyt useissa eri päiväkodeissa mutta ainoastaan puistiksessa olen oikeasti viihtynyt!
Monissa taloissa myös ryhmien välillä on valtavia eroja. Se vaikuttaa kuinka motivoitunutta henkilökunta on.
Kaupungin päivähoitotilanne on todella paha tällähetkellä. Toivottavasti saat lapsellesi hyvän ja kivan hoitopaikan!! :) - Gammelbackan
Päiväkotia!!!!!
Voin kokemukseni perusteella sanoa, että ÄLKÄÄ LAITTAKO LAPSIANNE KOSKAAN SIIHEN PÄIVÄKOTIIN!!!!- novoih
pappilanmäki on kiva ja lapsemme ovat siellä viihtyneet. mukavat hoitajat ainakin ruotisnkielisessä pienten ryhmässä.
- Meillä menee
Sinne ?
Mikä siellä mättäääääää ? - Siellä
Meillä menee kirjoitti:
Sinne ?
Mikä siellä mättäääääää ?Mikään mätä,tämä on vain sitä tavallista kamppulan mollaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456