Mahalaukun tähystys

Me & my hand

Mulla on huomenna edessä mahalaukun tähystys. Tiedän jo nyt että siitä tulee helvettiä enkä saa nieltyä sitä letkua. Paksusuoli tähystettiin tässä pari kuukautta sitten ja silloin vielä uskoin lääkärin vakuuttelut siitä että se on ihan kivuton ja helppo toimenpide. Paskapuhetta! Helvetillisesti sattui ja se tyhjennysjuoma oli niin pahaa että puistattaa vieläkin. Kertokaa millainen se mahalaukun tähystys on. Siis rehellisesti.

5

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaazaa

      vatsatähystys, ensimmäinen, sujui erittäin hyvin vaikka sitä paljon jännitin/pelkäsin, pitäisi ottaa mahdollisimman rennosti. Eli omalta kohdaltani se oli "iljettävä" mutta ei tuntunut missään. Näin valitettavasti eivät koe kaikki tätä toimenpidettä mutta tuossa on mun rehellinen vastaukseni. Paljon riippuu siitä tähystäjästä eli lääkäristä.

    • tuikkuliini

      tää on rehellinen ja tuore mielipide koska olin siinä eilen! ei ole kivaa, mutta sen kestää. hieman kurjempaa kuin hampilääkärissä käynti! ensin laitetaan puudutusainetta joka tuntui siltä että ei voi niellä ja turpoaa kurkku. se ei ollut kiva, muttei sitä tarvi pelätä, en vaan ollut varautunut noihin tuntemuksiin. lisäksi se ikäänkuin polttelee. sen jälkeen lääkäri auttoi istualteen (jotkut kyljellään)sormellaan putken kurkkuun. kerran kaoin koko aikana ja se tapahtu tossa. sen jälkeen syvään hengitystä ja kyljelleen. lääkäri laitto putken syvemmälle ja aloitti tutkimaan. kurkussa tuntuu koko ajan inholle mutta ei sietämättömältä. se on pian ohi, sitä kun ajattelee ja muistaa hengittää!!! röyhtyjä tulee koko ajan koska ilmaa laitetaan mahaan. lisäks inhottavaa oli se et kuola valuu poskelle koko ajan... mut ei sille mitään maha! kestää alle 10 min. toinen ykä muuten meinaa tulla kun letku poistetaan. toivottavasti en pelotellut tällä, mutta näin se mulla meni. putki meni kyllä kerralla kurkusta kun ei pistänyt vastaan! menisin uudelleen jos tarvis! ei jäänyt traumoja.

    • tuikkuliini

      olen kokenut myös tähystyksen alakautta ja se oli tosi kivulias! joten en vähättele.

    • tänään olin

      Hei,
      itselleni tehtiin se tähystys tänään. Ei se ollut ollenkaan niin kamala, kun jotkut ovat kertoneet. Yritä olla rauhallinen ja hengitellä syvään rauhallisesti. Toimenpide kestää vajaan 15 minuuttia kaikkiaan.
      Olen kuullut,että paksusuolen tähystys on paljon kamalampi.
      Tsemppiä matkaan

    • tähystäjä1

      Onko muilla annettu mahalaukun tähystyksessä pieni shotti "kirkastetta". Itse kävin julkisella tähystyksessa ja hyvin meni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe