Ujon naisen kanssa

ongelmia

Olen tavannut työpaikallani aivan upean nuoren neidon jota haluaisin pyytää ulos, tyttö kuitenkin vaikuttaa hyvin ujolta. Olen kyllä hänen kanssaan keskustellut ja hän juttelee kanssani erittäin iloisena ja hymyilevänä. Olen itsekkin ehkä hieman ujo, mutta en luultavasti niin ujo kun hän. Luultavasti tulen jossain vaiheessa häntä kysymään kahville tms, mutta pelkään hänen reaktiotaan tai entä jos hän menee sanattomaksi? Olen myös miettinyt jonkun pienen viestin kirjoittamista jos asian ilmoittaminen sanomalla päin naamaa ei onnistu, mutta mielestäni se olisi vähän halpaa? Kuitenkin tulen työpaikaltani lähtemään viikon kuluessa niin nopeasti pitäisi toimia. Mikä olisi oikea ratkaisu?

8

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tynkää

      mitäs jos kerrot hänelle, että on harmi kun työsi päättyy ja et enää näekkään tätä naista enää. hänen reaktioistaan riippuen pyydät sitten kahville... mutta mitään et häviä jos et kysy.

    • rohkeutta ja

      kun hän on sopivasti yksin niin kävelet hänen luokseen ja kysyt kiinnostaisiko häntä käydä kanssasi joskus kahvilla.

      Se miten hän reagoi on sen ajan murhe.

      Unohda kaiken maailman laput sun muut pelleilyt.

    • ujo81

      Hei,

      Itse olen ujo tytteli tai olin ainakin ennen. Silloin ujona paras tapa olisi ollut minusta mahdollisimman suora ilmaisu, että mies on kiinnostunut. Koska minä ainakin henkilökohtaisesti en halunnut mitenkään näyttää omaa kiinnostusta ennen kuin toinen oli sen selkeästi ilmaissut, etten joutuisi noloon asemaan. Kahville pyytäminen olisi ollut juuri tarpeeksi selkeää, mutta ei kuitenkaan liian ahdistavaa. Siis kahville jonnekin työajan ulkopuoliselle ajalle. Mutta tämä vain minun kantani.

    • unohda hänet

      jos näet hänet pelkkänä ujona

    • ............

      Jos nainen on yli 20-vuotias, niin tuskin menee sanattomaksi, jos pyydät häntä kahville. Naiset ovat paljon kypsempiä kuin miehet edes ymmärtävät. Ujot ovat yleensä ystävällisiä, empaattisempia kuin muut, mutta se ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut. Tätä miehet eivät monestikaan ymmärrä.

      Kannattaa pyytää, mutta älä nolaa naista pyytämällä työkavereiden edessä. Hän todennäköisesti saa myöhemmin muuten kuulla kuittailua sinusta työkavereiltaan.

    • nobody

      mennä sanattomaksi. Mulla ainakin kävi niin ihan samankaltaisessa tilanteessa kun pyysin. Tuli sitten jotain tuntia myöhemmin sanomaan, että kyllä voidaan mennä joskus, kavereina, mutta muutama päivä oli molemmilla vähän nolo fiilis kun nähtiin toisemme. Sitten asiat korjaantuivat entiselleen ja musta näytti kuin se olisi vähän lämmennytkin mulle, mutten kehdannut kysyä enää toista kertaa. Sitten se mimmi lopetti työpaikassa, emmekä nähneet koskaan enää, joten ei voi sanoa miten siinä ois käynyt.

    • JokuRandom700

      Miten mä pystyisin aloittaa suhteen tytön kanssa (ollaa molemmat 14v) kun se vilkuilee mua hyväl taval kokajaa ja si vois kyl sanoo et se taitaa olla ihastunu nii olisko teillä mestareilla mitää hyvää neuvoo kysyy siltä suhteen aloittamista päin naamaa?

    • vaikeaavai

      Kysyt vaan annatko vai et? Jos ei anna .unohda heti.Helppoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe