IsoSmile hampaiden

valkaisuliuskat

Hei!

Onko jollakulla kokemuksia näistä www.isosmile.com hampaidenvalkaisuliuskoista?

Toimivatko miten hyvin ja ovatko vahingollisia hampaille?

Katselin, että paketeissa on n. 28 liuskaa ja vaikutusaika pitäisi olla 12kk. Mutta liuskoja tulisi käyttää 1 päivässä ja kuurin kestää n. 7-14 päivää. Mitenkäs tämä nyt menee sitten?

Onko tuo 7 päivän kuuri se, jolla saa 12kk pituisen valkaisun vai pitääkö käyttää useammin? Niitä liuskojahan jää sitten yli. Ja luvattiin kuitenkin vain vähintään 3kk voimassaoloaika.

OSaisiko joku hiukan neuvoa? :) Käytännön kokemuksia vastaanotetaan! Tuohan ei olisi mikään kallis juttu, jos tosiaan saisi kauniin valkoiset hampaat!

16

10844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaveri vaan

      Itse en ole ko. tuotteita kokeillut, mutta hammaslääkärituttuni käyttää. Ja on muuten valkoiset hampaat sillä neidillä! :D

      Siitä en tiedä miten hellävaraista tuo on hamapille, mutta jos/kun peroksieja on paljon, niin ei se ainakaan hyvää tee. Ja vihloo varmasti.

      Mutta mitäpä sitä kauneuden eteen ei tekisi... :)

      • Jos kerran..

        ..on hammaslääkäri kyseessä ja uskaltaa käyttää kyseistä tuotetta, niin ei kai se ihan kauhean vaarallista voi olla.

        Luulisi hammaslääkärin jotain tietävän näistä asioista :)

        Kiitos!

        Onko muilla kokemuksia?


      • ei ole

        eli siis miten kun tilasin noita liuskoja ja sain laskun sähköpostiin niin miten helvetillä se maksetaan kun siinä on joku ihan ihme tilinumero?!


      • Ulkomainen
        ei ole kirjoitti:

        eli siis miten kun tilasin noita liuskoja ja sain laskun sähköpostiin niin miten helvetillä se maksetaan kun siinä on joku ihan ihme tilinumero?!

        Onko ulkomainen tilinumero? Jos on, niin katso verkkopankistasi ulkomaan maksut. Meneekö kenties EU-maksuna.

        Sillä verkkopankin pohjalla on helppo maksaa, koska laskussa oleville omituisille numerosarjoille on ihan selkeät kohdat ulkomaan tilisiirtolomakkeessa :)

        Jos saat maksettua, niin kerroppas kokemuksia :) Olisi huippukiva kuulla käytännön infoa!


      • Onnistunut tilaus
        ei ole kirjoitti:

        eli siis miten kun tilasin noita liuskoja ja sain laskun sähköpostiin niin miten helvetillä se maksetaan kun siinä on joku ihan ihme tilinumero?!

        Pankeilla on ollut jo muutaman kuukauden verran käytössä uudistettu tapa ilmoittaa tilinumerot. Oliskohan asia ollut vain tuosta kii? Soititko asiakaspalveluun?


      • Hampaansa valkaissut
        ei ole kirjoitti:

        eli siis miten kun tilasin noita liuskoja ja sain laskun sähköpostiin niin miten helvetillä se maksetaan kun siinä on joku ihan ihme tilinumero?!

        Tilasin itse samasta paikasta ja minun laskussani oli ainakin IBAN numero eli alkaa FI05... ja pitkä litania numeroita. Se vaan tilinumeron paikalle niin homma hoituu. Ja varmaan jo on hoitunutkin. =)


      • Horge
        Hampaansa valkaissut kirjoitti:

        Tilasin itse samasta paikasta ja minun laskussani oli ainakin IBAN numero eli alkaa FI05... ja pitkä litania numeroita. Se vaan tilinumeron paikalle niin homma hoituu. Ja varmaan jo on hoitunutkin. =)

        7.6.2010 tilaus lähetetty minulle päin, eipä oo kuulunu mitään. Sähköpostia lähetetty ja asiakaspalveluun soitettu...turhaan. Alla sieltä saapunut meili:


        Yleensä tilaukset saapuvat 7 - 14 postin työpäivän sisällä. Tilauksenne on lähetetty 7.6.2010.


        Postin kulkua on aika mahdotonta edeltä käsin tarkasti arvioida. Jopa tilaukset, jotka on tilattu eri paketeissa samalle henkilölle samana päivänä ovat saapuneet kaksi viikkoa eri aikaan.

        Voisitte tarkistaa lähipostoista ettei se vahingossa ole eksynyt sinne. Voitte kuvailla pakettia seuraavasti. Valkoinen TYVEK pintainen maksikirje.

        Ystävällisin terveisin,

        Anne Westerbeke


      • Anonyymi
        Ulkomainen kirjoitti:

        Onko ulkomainen tilinumero? Jos on, niin katso verkkopankistasi ulkomaan maksut. Meneekö kenties EU-maksuna.

        Sillä verkkopankin pohjalla on helppo maksaa, koska laskussa oleville omituisille numerosarjoille on ihan selkeät kohdat ulkomaan tilisiirtolomakkeessa :)

        Jos saat maksettua, niin kerroppas kokemuksia :) Olisi huippukiva kuulla käytännön infoa!

        Tilasin ja toimitus kesti kyllä 1,5 kk. Kyseessä Crest 3 D laput. Sanotaan, että pitäisi käyttää päivittäin. Hivenen valkastuivat ekan kerran jälkeen, mutta ei kiinnostais joka pvä käyttää. Onko jollain kokemuksia kyseisistä lapuista?


      • Anonyymi

    • white smile

      Toimii!! Käytin ekan kerran v. 2008 ja nyt tänä keväänä uudestaan. Vaikutus kesti mulla yli vuoden :)

      Olen käyttänyt tuota Classicia, koska siinä on maltillisemmin vetyperoksidia. Niitä laitetaan aamuilloin kahden viikon ajan.
      Ihan normi verkkopankissa olen maksanutja nopeasti tuotteet on tullut postilaatikkoon.

      Jos ei jaksa odotella liuskat suussa sitä 30 minuttia niin sitten suosittelen sitä Premiumia, jossa pidetään 5 min.

    • jarkka1000

      LIV:llä oli just testi koti hampaiden valkaisusta. Kymmenet naiset testas niitä kotona eikä kenelläkään valentunu hampaat. Siinä haastateltiin hammaslääkäriä ja se sano, että vain hampaiden valkaisuun erikoistuneet firmat pystyy saamaan todellisia tuloksia. johtuu siitä, että he käyttää vahvempia valkaisu aineita joita vain suuhygienistit ja hammashoitajat saa laittaa. siis niitä ei saa myydä itsevalkaisuun yksityisille henkilöille. se sano, että valkaisut asiantuntijalla kestää 1 tunnin ja valkaisu pysyy 1-2 vuotta eikä ne vahingoita hampaita.

      • h

        Testasivatko LIV:llä juuri näitä crest liuskoja??


    • pettynyt.

      Tilasin heinäkuun puolella. Kuukausi meni ja kyselin asiakaspalvelusta, sama viesti kuin tuossa aiemmalla. Noh, postissa mulle melkein naurettiin, että kai sieltä tulisi joku ilmoitus jos postista olisi haettavissa. Sitten mulle tuli tulli-ilmoitus, ja jouduin maksamaan tulliin n. 8e. Sitten paketti tulikin parissa päivässä, mutta aivan lytyssä, pakkaus oli sisältä täysin rikki ja liuskoista puuttui yksi. Hienoa toimintaa...

      Aikaisemmin olen tilannut ja silloin kaikki mennyt kyllä ongelmitta.

    • ann6

      Tilasin liuskat lokakuun puolella, liuskoista tuli tulli-ilmoitus tasan viikon kuluttua perjantaina tilauksen maksun vastaanottamisesta. Pistin tulliin viestiä, kun ei mielestäni 22€ paketista pitänyt tulla maksua, samantien tuli sähköpostilla vastausta, että tuote vapautettiin postin kuljetukseen. Nyt seuraavana maanantaina liuskat tulivat postilaatikkoon ja pitäisi ottaa käyttöön. Toivottavasti toimivat minulla yhtähyvin kuin muilla, jotka ovat kokeilleet!

    • halmari1

      En ole tilannut näitä liuskoja isosmilen kautta, vaan ostan muutama paketillisen käydessäni Kanadassa.

      Käytän professionalia ja aloitin liuskojen käyttämisen tuolla perusvividillä. Hyvin valkaisevat ja tulokset todella kestävät pitkään. Alkuun saattaa vähän vihlata, mutta omalla kohdalla vihlominen loppui muutaman kerran jälkeen.

      Suosittelen ja tuloksen ylläpitämiseksi käytän liuskaa kerran kuukaudessa.

    • Mervari

      Itse olen käyttänyt nyt kolmen vuoden ajan kerran vuodessa liuskoja (yleensä 12 päivää kestäviä) ja nyt tilasin myös valkaisevan hammastahnan. Aina on liuskat toimineet ja valkaisseet tehokkaasti. Toki niistä tulee hetkittäistä vihlomista hampaisiin, mutta yleensä kuurin jälkeen se rauhoittuu muutaman viikon kuluessa.
      Tietääkseni liuskoja ei kyllä missään nimessä saisi käyttää kahdesti päivässä, vaan kerran päivässä yhdet liuskat ylä- ja alahampaisiin puoleksi tunniksi. Ja kuureja löytyy 12, 14 ja 20 päivän kestäviä.

      Hammaslääkärini joskus kehui kuurin jälkeen hampaideni valkoisuutta, ja kun hieman nolona myönsin, että olen valkaissut hampaat kotona, niin ihmetteli kyllä, kun kiille ei ollut kärsinyt. Eli ei ainakaan vielä näin kolmen vuoden jälkeen hampaat ole kärsineet, mutta varmasti tällaisissa tuotteista pidemmän päälle kiille ainakin katoaa pikkuhiljaa.

      Sivustolla on kyllä selkeät ohjeet tullikäytännöistä ja toimituksista, ja aina saapuminen on sujunut ongelmitta. Tulliin on täytynyt joka kerta tehdä tulli-ilmoitus, koska liuskojen hinta on ollut yli 22 euroa. Ilmoitus on helppo tehdä IsoSmilen sivuilla olevan linkin kautta :) huippu ja selkeä suomenkielinen sivusto!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe