Ktm 125exc 2paikkaa

rami968

Ois tollainen Ktm 125 exc 2008

Laitetaan rekisteriin koht

kysymys; Saako sen rekisteröityä 2 henkilölle
että sillä voipi ottaa matkustajaa mukaan?

Tartteekos muuta ku laittaa takajalkatapit?

thanks

12

5536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baanalle

      Siitä vaan baanalle ja ei se tartte ees mittään tappeja...........

      • Mä!!!

        muuten sitä ei saa rekisteröityä kahelle... Poliisit antaa sakot jos huomaa, että takana olevalla roikkuu jalat;-DDD


      • Mä!!!
        Mä!!! kirjoitti:

        muuten sitä ei saa rekisteröityä kahelle... Poliisit antaa sakot jos huomaa, että takana olevalla roikkuu jalat;-DDD

        saa rekisteröityä kahdelle. Laittaa eka jalkatapit ja sitte käyttää katsastuksessa sen niin merkataan rekisteriotteeseen, että kahdelle.


      • sdaasda
        Mä!!! kirjoitti:

        saa rekisteröityä kahdelle. Laittaa eka jalkatapit ja sitte käyttää katsastuksessa sen niin merkataan rekisteriotteeseen, että kahdelle.

        nykyään ei edes tarvitse katsastaa, sen kun pulttaat tapit kii ja menoks!


      • ktmktm
        Mä!!! kirjoitti:

        saa rekisteröityä kahdelle. Laittaa eka jalkatapit ja sitte käyttää katsastuksessa sen niin merkataan rekisteriotteeseen, että kahdelle.

        tietääks joku et paljo se katsastus maksaa?


      • joo vittu
        ktmktm kirjoitti:

        tietääks joku et paljo se katsastus maksaa?

        kato vittu googlesta saatana ps. ktm on vitun paska


      • juttu kun
        joo vittu kirjoitti:

        kato vittu googlesta saatana ps. ktm on vitun paska

        googletin tuota vittua,niin ei sieltä katsastuksesta mitään löytynyt??????????


      • tarvii katsastaa
        juttu kun kirjoitti:

        googletin tuota vittua,niin ei sieltä katsastuksesta mitään löytynyt??????????

        usko jo ei tarvi käyttää konttorilla,pykälät muuttu kuha penkki on tarpeeks pitkä ja tapit löytyy ni se riittää. Ps: penkki on tarpeeks pitkä :D
        T: kotarikuski


      • Crossikotaristi
        tarvii katsastaa kirjoitti:

        usko jo ei tarvi käyttää konttorilla,pykälät muuttu kuha penkki on tarpeeks pitkä ja tapit löytyy ni se riittää. Ps: penkki on tarpeeks pitkä :D
        T: kotarikuski

        Exc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä


      • Janttu.p
        Crossikotaristi kirjoitti:

        Exc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä

        Kotari Exc 125 Saa Heittämäll Rekisterii Mee BikeWorldii Ostaa sielt saa =)


    • eii saaaa

      ktm:ää ei saa rekisteriin

    • ripuli24

      taas paska24 vauhdissa, ktm exc 125 saa rekisteriin, 2 paikkaseksi todennäköisesti ei.
      lainaten edellistä:
      "Exc 125 ei kuulemma saa rekisteriin koska koko pyörää ei suomessa ole tyyppikatsastettu kahelle. Näin sanoo ktm-kauppias.. kyllähän sen varmaan saa kahelle mutta pitää tehdä koko mallin tyyppikatsastus joka maksaa enemään kuin itse pyörä"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe