Ei kestä hermot saunalahden asiakaspalvelijoilla,

niin alkaa nimittely. Myyntimiehetkin niillä puhuu pelkkaa paskaa ja jos et ole tarkkana, niin soittelet "ilmaisia puheluita". Luulis että niiläkin on rekryssä joku haastattelu tai jollain muulla tavalla testataan onko työnhakija normaalijärjellä varustettu ja että soveltuuko hän asiakaspalveluun. Paskaa kun myydään timanttina, luulis että joku rääpy siinäkin pitäis olla. Kaikista hankalin on se, ettei kyseiseen firmaan saa mitään yhteyttä, ainoastaan asiakaspalveluun voi soittaa eikä niistä osaa auttaa sinua kuin joka kolmas. Eli kaksi kolmesta joutais samantien työttömyyskortistoon tai jollekin helpommalle vähemmän vaativalle alalle.
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta



takavuosina Saunalahdesta puhuttiin pilkkanimellä Paskalahti..
Ilmianna
Jaa
Voit myös itse ottaa asioista selvää esim. Saunalahden keskustelusivuilla, kun kirjoitat hakusanaksi mieltä askarruttavan kysymyksen. Sieltä olen saanut paljon hyödyllistä tietoa/taitoa esim. internet-asetusten yms. lataamisesta. Kun hallitsee omaa liittymäänsä niin sen ymmärtää paljon paremmin kuin että joku neuvoisi Sinua puhelimessa. Puhelinkohtaiset asetukset voit lada suoraan ko. merkin valmistajan sivuilta.

Tämä on nykyaikaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Nykyään puhunkin melkein kaikki puhelut Saunalahden prepaid liittymällä. On nimittäin Suomen edullisimmat puhelut, kun käytät kaikki lataustarjoukset hyvväksi.

Senlisäksi voit kytkeä päälle tekstiviestillä puhepaketin kuukaudeksi, jolla voit puhut kaikkiin Saunalahden, Elisan ja Kolubuksen liittymiin rajoituksetta ilman minuuttirajoja.

- Paketista veloitetaan normaalihinnalla 6,90 eur/kk (puhelataus tarjoukset tietenkin laskee siitäkin hintaa edullisemmaksi)

- Kirjoita tekstiviestiin sana: PUHE ja lähetä numeroon 15020. (saat puhua niin paljon kuin leukanivelet kestää konaisen kuukauden)

- Muihin liittymiin nyt tarjouskampanjan aikana 31.5 asti puhelut 0,049. Norm.hinta on kaikkiin liittymiin 0,067 ilman puhepakettia. (tietenkin lataukampanjat laskee siitäkin hintaa)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voitko valaista, mitä firma tekee "asiakaspalvelulla", joka ei kykene vastaamaa asiakkaan ongelmiin tai jossa suoraan sanoen vaikka vittuillaan asiakkaalle ?

Niin, ja se, että johonkin tietoon löytyy vastaus jostain Saunalyhdyn keskustelufoorumilta ei ole ratkaisu. Ensiksikin, edellä mainittua kutsutaan itsepalveluksi, ja toiseksi, aina ei ole aikaa tms. alkaa leikkimään salapoliisia, jotta voisi selvittää asioita vain keskustelufoorumeita kahlaamalla.

Kyllä ! Joku tolkku pitäisi saada teleoperaatorien(kin) toimintaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuleva, ja kohta ex-asiakas kirjoitti:
Voitko valaista, mitä firma tekee "asiakaspalvelulla", joka ei kykene vastaamaa asiakkaan ongelmiin tai jossa suoraan sanoen vaikka vittuillaan asiakkaalle ?

Niin, ja se, että johonkin tietoon löytyy vastaus jostain Saunalyhdyn keskustelufoorumilta ei ole ratkaisu. Ensiksikin, edellä mainittua kutsutaan itsepalveluksi, ja toiseksi, aina ei ole aikaa tms. alkaa leikkimään salapoliisia, jotta voisi selvittää asioita vain keskustelufoorumeita kahlaamalla.

Kyllä ! Joku tolkku pitäisi saada teleoperaatorien(kin) toimintaan.
asiasi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ei kestä hermot saunalahden asiakaspalvelijoilla,

niin alkaa nimittely. Myyntimiehetkin niillä puhuu pelkkaa paskaa ja jos et ole tarkkana, niin soittelet "ilmaisia puheluita". Luulis että niiläkin on rekryssä joku haastattelu tai jollain muulla tavalla testataan onko työnhakija normaalijärjellä varustettu ja että soveltuuko hän asiakaspalveluun. Paskaa kun myydään timanttina, luulis että joku rääpy siinäkin pitäis olla. Kaikista hankalin on se, ettei kyseiseen firmaan saa mitään yhteyttä, ainoastaan asiakaspalveluun voi soittaa eikä niistä osaa auttaa sinua kuin joka kolmas. Eli kaksi kolmesta joutais samantien työttömyyskortistoon tai jollekin helpommalle vähemmän vaativalle alalle.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta