säästökarit

heh

no nii säästökarit saa alkaa pakkaamaan kamojaan kun hong kong aukee

51

7750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • net...

      samaan paikkaan vai mitä

    • ihmettelin

      silloin kun muuttivat isoihin kalliisiin tiloihin vaikka tiesivät että honkkari tulee ja myynti riksussa putoo puoleen entisestä ainakin tai enemmän!

      • Vaikuttaa

        Me ostajathan siitä päätämme, joutuuko Säästö-Karit lopettamaan vai ei. Samaa kamaa niissä varmaan myydään ainakin osittain, me päätämme kumpaa halutaan tukea. Isoa ketjua vai pienempää yrittäjää.


      • on joo
        Vaikuttaa kirjoitti:

        Me ostajathan siitä päätämme, joutuuko Säästö-Karit lopettamaan vai ei. Samaa kamaa niissä varmaan myydään ainakin osittain, me päätämme kumpaa halutaan tukea. Isoa ketjua vai pienempää yrittäjää.

        mulle on ainakin aivan selvää kumpaa näistä yrityksistä tuen ostoillani..hong kong ehdottomasti


      • ponkkariin
        on joo kirjoitti:

        mulle on ainakin aivan selvää kumpaa näistä yrityksistä tuen ostoillani..hong kong ehdottomasti

        sanotaan et hinta ratkaisee ainakin mun kohal et kummas tulee käytyyn. Nummelan honkkaris on tullu sillontällön käytyyn, mut ei se tavara mitenkään halpaa ole. Joitain tuotteita saa prismastakin halvemmalla...et sillee


      • kallis
        ponkkariin kirjoitti:

        sanotaan et hinta ratkaisee ainakin mun kohal et kummas tulee käytyyn. Nummelan honkkaris on tullu sillontällön käytyyn, mut ei se tavara mitenkään halpaa ole. Joitain tuotteita saa prismastakin halvemmalla...et sillee

        säästökarit se kallein krääsä kauppa on mitä riihimäeltä löytyy...eikä sieltä löydy valikomista yhtään mitään..tarjoustalo tai hong kong minun eurot vie


      • asdf hurlumhei
        kallis kirjoitti:

        säästökarit se kallein krääsä kauppa on mitä riihimäeltä löytyy...eikä sieltä löydy valikomista yhtään mitään..tarjoustalo tai hong kong minun eurot vie

        Riksun säästisskarien muutettua vanhaan äss-markettiin on pari asiaa nyppinyt alusta asti..

        1. miksi hyllyjä ei koskaan järjestellä ja hintalappujen sijoituksia tarkasteta, hyllyt sotkuiset ja laput hukassa

        2. miksi tavaroita ei ole järjestetty selkeästi edes johonkin järjestykseen

        3. miksi hintataso on jokaisessa tuotteessa kovempi kuin tarjoustalolla tai vaikka prisman osastoilla..

        ja miksi ei ole ihan oikeita alennuksia vaikka myydään sitä samaa kuraa mitä muut myyvät edes "sisäänvetona" alennuksella!


      • vaan
        asdf hurlumhei kirjoitti:

        Riksun säästisskarien muutettua vanhaan äss-markettiin on pari asiaa nyppinyt alusta asti..

        1. miksi hyllyjä ei koskaan järjestellä ja hintalappujen sijoituksia tarkasteta, hyllyt sotkuiset ja laput hukassa

        2. miksi tavaroita ei ole järjestetty selkeästi edes johonkin järjestykseen

        3. miksi hintataso on jokaisessa tuotteessa kovempi kuin tarjoustalolla tai vaikka prisman osastoilla..

        ja miksi ei ole ihan oikeita alennuksia vaikka myydään sitä samaa kuraa mitä muut myyvät edes "sisäänvetona" alennuksella!

        ruikuttajat, miksi ette tee työtä Suomen halvimmalla
        palkalla.
        Vai eikö työnteko kiinnosta?.


      • Ostaja-Outi-
        vaan kirjoitti:

        ruikuttajat, miksi ette tee työtä Suomen halvimmalla
        palkalla.
        Vai eikö työnteko kiinnosta?.

        Miksi Säästökareilla tuote todellisuudessa lähes aina maksaa enemmän kuin tarjouksessa tai hyllynreunassa mainitaan??????
        Toivottavasti Hong Kongissa hintamerkinnät ja tarjoukset pitävät paikkansa. Ainakin muilla paikkakunnilla Hong Kongeissa asioidessani hinnat ovat aina täsmänneet. Joten plussat siitä HongKongille!!!


      • miten tulee

        Eihän sitä voi vielä tietää, miten tulee käymään. Aluksi uudessa kaupassa käy väkeä, mutta sitten sielläkin hiljenee.

        Laadukkaat tavarat, hyvä palvelu ja kilpailukykyiset hinnat ratkaisevat, mikä kauppa kannattaa ja mikä ei.


      • että sieltä
        on joo kirjoitti:

        mulle on ainakin aivan selvää kumpaa näistä yrityksistä tuen ostoillani..hong kong ehdottomasti

        Olet varmaan ammattilaisena huomannut, mistä kannattaa tavaraa liiveihinsä laittaa.


      • Ei säästökareille
        vaan kirjoitti:

        ruikuttajat, miksi ette tee työtä Suomen halvimmalla
        palkalla.
        Vai eikö työnteko kiinnosta?.

        Työnteko kiinnostaa kyllä, mutta jos ainoa vaihtoehto on Säästökarit niin antaa olla...
        Tervemenoa kokeilemaan millaista herkkua työnteko siellä on!


      • hokkis66666
        ponkkariin kirjoitti:

        sanotaan et hinta ratkaisee ainakin mun kohal et kummas tulee käytyyn. Nummelan honkkaris on tullu sillontällön käytyyn, mut ei se tavara mitenkään halpaa ole. Joitain tuotteita saa prismastakin halvemmalla...et sillee

        honkkariiiiiiiin!


    • lähtee

      taidan lähtee honkkariin ostoksille..moro

    • Entinen asiakas

      Näin on näreet. Säästö-Karien hinnat ja palvelu eivät todellakaan vastaa minkään tason ammattitaitoa, eivätkä taitoa. Asiakas on siinä paikassa kasa paskaa, eikä sellainen houkuttele moisen paikan asiakkaaksi.

      • eilen..

        kävin eilen piruuttani säästökareilla kun olin matkalla honkkariin niin ei ollu yhtään asiakasta..loppu tulee kareille ainaski riihimäellä


      • jos niin on

        Ei se kaupan vika ole, jos asiakas on kasa paskaa. Asiakkaan pitää katsoa miltä näyttää, ja kun kauppaan menee olisi hyvä olla rahaakin mukana.


      • kävin silloin
        eilen.. kirjoitti:

        kävin eilen piruuttani säästökareilla kun olin matkalla honkkariin niin ei ollu yhtään asiakasta..loppu tulee kareille ainaski riihimäellä

        Asiakkaita oli iltapäivällä säästökareilla kymmeniä, kun siellä kävin.

        Honkkarissa on pari viikkoa kaikenlaisia tarjouksia, kun se on uusi kauppa. Mutta onko sen parin viikon jälkeen hinnat yhtään halvempia kuin muuallakaan.


      • että...
        kävin silloin kirjoitti:

        Asiakkaita oli iltapäivällä säästökareilla kymmeniä, kun siellä kävin.

        Honkkarissa on pari viikkoa kaikenlaisia tarjouksia, kun se on uusi kauppa. Mutta onko sen parin viikon jälkeen hinnat yhtään halvempia kuin muuallakaan.

        luulen että hinnat on halvemmat niin kauan että säästökarit lähtee nurkilta eli hong kong pakottaa karit lähteen


      • säästökarit
        jos niin on kirjoitti:

        Ei se kaupan vika ole, jos asiakas on kasa paskaa. Asiakkaan pitää katsoa miltä näyttää, ja kun kauppaan menee olisi hyvä olla rahaakin mukana.

        eiköhän säästökarit ole ryöstänyt riihimäkeläisiä ihan tarpeeksi kauan on jo aikakin saada lähtee täältä


      • "ryöstöt"
        säästökarit kirjoitti:

        eiköhän säästökarit ole ryöstänyt riihimäkeläisiä ihan tarpeeksi kauan on jo aikakin saada lähtee täältä

        sitten hyväksyttävämpiä?


      • oioioiioioioi
        "ryöstöt" kirjoitti:

        sitten hyväksyttävämpiä?

        On se varmaan niille, jotka eivät vielä ole "honkkarissa" jääneet näpistyksestä kiinni.


      • Oma lähinnä
        kävin silloin kirjoitti:

        Asiakkaita oli iltapäivällä säästökareilla kymmeniä, kun siellä kävin.

        Honkkarissa on pari viikkoa kaikenlaisia tarjouksia, kun se on uusi kauppa. Mutta onko sen parin viikon jälkeen hinnat yhtään halvempia kuin muuallakaan.

        Olitko peräti töissä siellä ja yrität nyt selitellä, että hyvin menee??


      • Jonytonjoo
        että... kirjoitti:

        luulen että hinnat on halvemmat niin kauan että säästökarit lähtee nurkilta eli hong kong pakottaa karit lähteen

        Kyllä Riksun Säästäreissä aina vaan näyttää olevan osalla henkilökunnasta pärstä rutussa tai sitten sirkutetaan niin että pahaa tekee...
        Pientä asiakkaan aliarvioimista se on sekin.

        Näin pääsiäisen tullessa älkää peljästykö jos se noidan näköinen mustanpuhuva eukko jossain nurkassa nouseekin seisomaan ja alkaa puhua :)


      • mupeli

        voi helvetti mitä mäkätystä! eipä taida honkkarilla mennä hyvin! nauran vaan mitä paskaa siellä myydään säkärit paljon parempi kauppa! menkää sanomaan suoraan jos asiakaspalvelu ei toimi! mitä vittua te sitä täällä jauhatte! on riksun säästö-karitki parantunu siitä mitä ne oli joskus! ;D miettikääs ämmät sitä!!!!!


      • Alan ammattilainen
        Jonytonjoo kirjoitti:

        Kyllä Riksun Säästäreissä aina vaan näyttää olevan osalla henkilökunnasta pärstä rutussa tai sitten sirkutetaan niin että pahaa tekee...
        Pientä asiakkaan aliarvioimista se on sekin.

        Näin pääsiäisen tullessa älkää peljästykö jos se noidan näköinen mustanpuhuva eukko jossain nurkassa nouseekin seisomaan ja alkaa puhua :)

        Riihimäen Säästö-Karit Oy:n työntekijöiden töykeä asenne asiakkaita kohtaan on pääsyy siihen, miksi itse asioin mieluimmin Hong Kongissa tai Tarjoustalossa, joissa hinnat ovat edullisempia ja valikoima parempi.


    • mielipide muiden joukossa

      Aika näyttää kumpi vetää pidemmän korren, mutta julma tosiasia on sekin, että asiantunteva, ystävällinen asiakaspalvelu saattaa vetää eurot puoleensa vaikka hinta olisi kalliimpi kuin kilpailijalla.

      Säästäreillä ainakin asiakasta paikoitellen aliarvioidaan aika pahasti.

      Liikkeeseen on nyt vihdoista viimein tullut opastekyltit näyttämään mistä mitäkin löytyy.
      Eihän niitä ole kaivattukaan kuin avaamisesta asti.
      Kartan ja kompassinhan siellä olisi jo aiemmin tarvinnut osa myyjistäkin...

      Henkilökunnan vaihtuvuus säästäreillä on ollut melkoinen.
      Käyttävätkö härskisti jotain harjoittelijoita hyväkseen vai onko ilmapiiri todella niin huono henkilökunnan keskuudessa, että sieltä joko lähdetään oma-aloitteisesti tai pahimmassa tapauksessa pistetään lähtemään pienen painostuksen ja / tai kieroilun jälkeen niinkuin valitettavan usein naisvaltaisissa paikoissa käy.

      Asiakkaat kiinnittävät useinkin huomiota myymälän toimivuuteen ja siisteyteen.
      Kannattaneeko antaa tavaroiden olla hujan hajan, hyllyjen tupattuna liian täyteen ja pahimmassa tapauksessa kasata myytävän tuotteen päälle sellainen määrä muita tuotteita ettei siihen alimmaiseen kykene kajoamaan ennenkuin puskutraktori on käynyt paikalla.

      Hintalaput ovat mitä ovat ja niitä ei turhan usein taideta päivittää, eikö riitä taidot, aika vaiko viitseliäisyys?
      Mitäpä se asiakas sillä hintatiedolla tekisikään...

      Myyjien käytös ja yleinen olemus vaikuttaa hyvin paljon asiakasviihtyvyyteen.
      Hyvältä ei näytä eikä kuulosta myyjän istuessa jakkaralla hinnoittelemassa ja hyllyttämässä tuotteita siinä samalla huokaillen kuulostaen siltä ettei elämä enää juurikaan voisi olla tylsempää ja työ turhempaa.
      Asiakkaan kysyessä jotakin vastaa "asiantuntevasti ja ystävällisesti" ilman hymyn häivääkään "en mä vaan tiedä"....
      Jippii, tätähän se asiakas haluaa, tai sitten ei....

      Ei uskoisi kellään olevan varaa tuollaiseen työntekijään, joka kuulostaa tietämättömältä ja näyttää niin tehottomalta, että voisi valua ulos omista sandaaleistaan, jos niissä olisi vähänkin isompi aukko varpaita varten.

      Kovalla äänellä kailottava myyjä on toki huonokuuloisen asiakkaan unelma, mutta muille voi tulla jännäkakka housuun, kun hyllyn takaa kajautetaan oikein kunnolla vaikkapa toiselle myyjälle.

      Jossain vaiheessa päivää ei löydy myyjän myyjää mistään muualta kuin kassalta.
      Siellä saa sitten asiakas haahuilla etsimässä sekä myyjiä, että haluamaansa tuotetta.
      Ääniä kyllä kuuluu jostain (ei välttämättä asiakkaan päästä) vaan ketään ei näy.
      Eikä ihan aina tiedä sitäkään kuka siellä ihan oikeasti on töissä ja kuka asiakkaana...


      Kyseisessä paikassa voi saada sellaisen kuvan, että jokainen liikkeeseen astuva ei todellakaan ole potentiaalinen asiakas vaan potentiaalinen varas.
      Tottahan sekin tietysti on, mutta saattaa joitakin kunnon kansalaisia alkaa ahdistaa, kun myyjä hiipii kantapäillä koko sen ajan, kun myymälässä viivähtää.

      Valitettavasti joidenkin myyjien naamoista (tai ainakin kasvoista)ja silmien asennosta voi ilman isompia vaikeuksia lukea päivän ketutuksen tason.
      Tässä kohden täytyy kyllä sanoa sekin, että miehet siellä tekevät poikkeuksen edellämainitussa.
      Pitäisikö sitten kuitenkin paremmin vaikutuksen aikaansaamiseksi vääntää hymyä huuleen vaikka pissaisikin vastatuuleen.

      Toivottavasti henkilökunta ei vedä hernettä nenään vaan ottaa kritiikin kasvunpaikkana, virheistään oppii, sanotaan.
      Pankaahan palautelaatikko myymälään ja paljon paperia mihin kirjoitella...

      Tänään sain kyllä poikkeuksellisesti hyvää palvelua, liekö sitä tarjolla vain viikonloppuisin ja vain tietyiltä ihmisiltä;)

      • turiset

        juuri näiden asioiden takia valitsen mieluummin muun kaupan kuin säästökarit ja sit toisekseen kareilta ei löydy koskaan sitä mitä sieltä lähtee hakemaan huonoa tuuriako vai mitä??


      • en minäkään

        kenellekään mitään möis mutta jos ei muutakaan ole tarjolla kun karit, niin kaipa sitä siellä voi vähän aikaa käydä haukottelemassa. Tosin eipä taida kareilla kukaan saada edes 1600€/kk????


      • hohhoijakkaa
        en minäkään kirjoitti:

        kenellekään mitään möis mutta jos ei muutakaan ole tarjolla kun karit, niin kaipa sitä siellä voi vähän aikaa käydä haukottelemassa. Tosin eipä taida kareilla kukaan saada edes 1600€/kk????

        Mulla ei muuta ole, mutta sinnekkään en todellakaan menisi edes haukottelemaan. Noista palkoistakin taitaa osa unohtua välillä maksaa, kun luulevat ettei nuoret tiedä mistään mitään...


      • 50+

        Säästö-Karit Hyvinkää menkääpä katsomaan heidän uutta myymälää on tavarat hyllyissä hintalaput ja hinnat asiallisesti esillä,henkilökuntaa paikalla ja avustavat hyvin ja asiallisesti hymyilevätkin mikä on harvinaista nykyään missään kaupassa,joissain tuotteissa on liikaakin vaihtoehtoja on halpoja ja vielä halvempia se tekee ostamisen hiukan epävarmaksi,kirppispuoli on ihan ok on tilaa ja tavaraa,joku kirjoitti että on avattuja pakkauksia hyllyissä,ei henkiläkunta niitä revi auki vaan asiakas vaikka nyky pakkauksista kyllä oikea ostaja pystyy kyvasta näkeen mikä kalikka siellä on sisällä eikä kaikkea tarvii hiplata ja saada uusituote käytetyn näkoiseksi ja kyllä osan hyllyjen sekotuksesta saa ottaa asikas ihan omaan piikkiin :tsemppiä Hyvinkää


      • eri tavat
        50+ kirjoitti:

        Säästö-Karit Hyvinkää menkääpä katsomaan heidän uutta myymälää on tavarat hyllyissä hintalaput ja hinnat asiallisesti esillä,henkilökuntaa paikalla ja avustavat hyvin ja asiallisesti hymyilevätkin mikä on harvinaista nykyään missään kaupassa,joissain tuotteissa on liikaakin vaihtoehtoja on halpoja ja vielä halvempia se tekee ostamisen hiukan epävarmaksi,kirppispuoli on ihan ok on tilaa ja tavaraa,joku kirjoitti että on avattuja pakkauksia hyllyissä,ei henkiläkunta niitä revi auki vaan asiakas vaikka nyky pakkauksista kyllä oikea ostaja pystyy kyvasta näkeen mikä kalikka siellä on sisällä eikä kaikkea tarvii hiplata ja saada uusituote käytetyn näkoiseksi ja kyllä osan hyllyjen sekotuksesta saa ottaa asikas ihan omaan piikkiin :tsemppiä Hyvinkää

        No riksun säästäreiltä voitaisiin varmaan tehdä opintoretkiä hyvinkäälle, jos siellä kerran homma toimii.
        Taitaa olla taitavampaa porukkaa siellä töissä, lienevätkö saaneet oikein jotain koulutusta asiakaspalveluun???


      • ,samaa
        50+ kirjoitti:

        Säästö-Karit Hyvinkää menkääpä katsomaan heidän uutta myymälää on tavarat hyllyissä hintalaput ja hinnat asiallisesti esillä,henkilökuntaa paikalla ja avustavat hyvin ja asiallisesti hymyilevätkin mikä on harvinaista nykyään missään kaupassa,joissain tuotteissa on liikaakin vaihtoehtoja on halpoja ja vielä halvempia se tekee ostamisen hiukan epävarmaksi,kirppispuoli on ihan ok on tilaa ja tavaraa,joku kirjoitti että on avattuja pakkauksia hyllyissä,ei henkiläkunta niitä revi auki vaan asiakas vaikka nyky pakkauksista kyllä oikea ostaja pystyy kyvasta näkeen mikä kalikka siellä on sisällä eikä kaikkea tarvii hiplata ja saada uusituote käytetyn näkoiseksi ja kyllä osan hyllyjen sekotuksesta saa ottaa asikas ihan omaan piikkiin :tsemppiä Hyvinkää

        mieltä kanssasi.Usein käynyt Säästö-Karissa Hyvinkäällä.Henkilökunta ammattitaitoista.Ei löydy moitteelle sijaa.


      • huomattavasti
        ,samaa kirjoitti:

        mieltä kanssasi.Usein käynyt Säästö-Karissa Hyvinkäällä.Henkilökunta ammattitaitoista.Ei löydy moitteelle sijaa.

        halvempia säästö kareilla kuin honkkarissa.kandee vertailla hintoja!!


      • tehdä sentäs jotain
        50+ kirjoitti:

        Säästö-Karit Hyvinkää menkääpä katsomaan heidän uutta myymälää on tavarat hyllyissä hintalaput ja hinnat asiallisesti esillä,henkilökuntaa paikalla ja avustavat hyvin ja asiallisesti hymyilevätkin mikä on harvinaista nykyään missään kaupassa,joissain tuotteissa on liikaakin vaihtoehtoja on halpoja ja vielä halvempia se tekee ostamisen hiukan epävarmaksi,kirppispuoli on ihan ok on tilaa ja tavaraa,joku kirjoitti että on avattuja pakkauksia hyllyissä,ei henkiläkunta niitä revi auki vaan asiakas vaikka nyky pakkauksista kyllä oikea ostaja pystyy kyvasta näkeen mikä kalikka siellä on sisällä eikä kaikkea tarvii hiplata ja saada uusituote käytetyn näkoiseksi ja kyllä osan hyllyjen sekotuksesta saa ottaa asikas ihan omaan piikkiin :tsemppiä Hyvinkää

        komppaan tätä minäkin...Hyvinkään myynälä taitaa olla siisteimmästä päästä verrattuna kaikkiin myymälöihin. Ja henkilökuntakin on sentään näkyvillä. Juuri eilen siellä käydessäni sain erittäin hyvää palvelua...


    • paskaa molemmissa

      Mieluummin ajelen Tarjoustaloon ja teen ruokaostokset samalla käynnillä Sittarissa. Molemmissa osaavaa henkilökuntaa riittävästi ja sopivan edulliset tuotteet!

    • cre9yfybfdvudfy

      Hong Kong oli tänään täynnä väkeä, mutta Säästö-Kareilla ei juuri ketään! Mikähän on syynä moiseen tilanteeseen? Voisikohan se löytyä siitä, että Säästö-Karit eivät juurikaan ole panostaneet asiakkaisiin, jotka tuntuvat vain olevan hirveä rasite yrityksen henkilökunnalle vuodesta toiseen?

      • totuudentorvijjr

        Paskan marjat sillä asiakaspalvelulla ole mitään väliä. Annatte säästökarien johtajille aivan väärää kuvaa. Kyllä kyse on imagosta. Säästökarit on ollut riihimäellä ties kuinka monta vuosikymmentä. Nimi "säästö-karit" nyt on mitä on, vai eiköä trendikäs ja kansainvälinen "hongkong" kuulostakin paremmalta. Kun mennään hongkongiin niin se antaa kuvan että kaikki on halpaa ja säästetään. Mutta yksi tärkeä seikka on mielikuva. Jos ei saa hongkongista halvalla jotakin tuotetta, voi pysähtyä miettimään ja todeta oman mielikuvan vääräksi, nyt ei oltu säästökaupaussa. Kun firman nimi on "säästökarit" niin silloin ei tarvitse edes mielikuvaa ja voi olettaa että tuotetta saa halvalla, ja jos ei saa niin firman nimi on pettänyt, ei oma mielikuva. Lisäksi hongkong on uusi rakennus, jossa valotaulu on koko säästökärien rakennuksen kokoinen. Eli se huomataan. Kun illan pimeydessä loistaa se lohikäärme niin tuohan se tietynlaista magiaa tunnelmaan. Säästökareilla olisi jo korkea aika tehdä nimenvaihdos. Ei ketään kiinnosta kauanko säästökarit ovat riihimäellä ja lähikunnissa olleet. Uusi nimi kehiin ja koko rakennuksen ympärille uuden firman nimeä sun muita teippauksia läpi julkisivun. Se halli täytyisi järjestellä uusiksi.


      • Nollåtta

        riksussa kun säästökarit oli keskustassa niin siellä oli ihan kaikkea mahdollista ja mahdotonta. nyt kun säästökarit on muuttaneet vanhan ässä tiloihen, niin eihän sieltä löydäkään oikeastaan mitään. tarjontaa on paljon, mutta suurin osa turhaa tilpehööriä.

        oikeastaan ikävä sitä keskustan pölyistä ja sotkuista myymälää, josta sentään sai kaikkea.

        launosissa tilanne ei ole sen parempi, tosin launosissa on sellaisia mukaan ostettavia tuotteita kuten venäläisiä suolakurkkuja, jota ei muualta saa.
        mutta itse tarvitsemani liittimet jäivät ostamatta ja ne kai sit pitää netistä tilata.

        tässä tulee väkisinkin kyseenalaistettua sisäänostajien ammattitaito. onko sellaista olemassakaan enää?


      • ei tarvi enään käydä
        totuudentorvijjr kirjoitti:

        Paskan marjat sillä asiakaspalvelulla ole mitään väliä. Annatte säästökarien johtajille aivan väärää kuvaa. Kyllä kyse on imagosta. Säästökarit on ollut riihimäellä ties kuinka monta vuosikymmentä. Nimi "säästö-karit" nyt on mitä on, vai eiköä trendikäs ja kansainvälinen "hongkong" kuulostakin paremmalta. Kun mennään hongkongiin niin se antaa kuvan että kaikki on halpaa ja säästetään. Mutta yksi tärkeä seikka on mielikuva. Jos ei saa hongkongista halvalla jotakin tuotetta, voi pysähtyä miettimään ja todeta oman mielikuvan vääräksi, nyt ei oltu säästökaupaussa. Kun firman nimi on "säästökarit" niin silloin ei tarvitse edes mielikuvaa ja voi olettaa että tuotetta saa halvalla, ja jos ei saa niin firman nimi on pettänyt, ei oma mielikuva. Lisäksi hongkong on uusi rakennus, jossa valotaulu on koko säästökärien rakennuksen kokoinen. Eli se huomataan. Kun illan pimeydessä loistaa se lohikäärme niin tuohan se tietynlaista magiaa tunnelmaan. Säästökareilla olisi jo korkea aika tehdä nimenvaihdos. Ei ketään kiinnosta kauanko säästökarit ovat riihimäellä ja lähikunnissa olleet. Uusi nimi kehiin ja koko rakennuksen ympärille uuden firman nimeä sun muita teippauksia läpi julkisivun. Se halli täytyisi järjestellä uusiksi.

        Ai ei ole asiakaspalvelulla mitään väliä?
        Olet varmaa sitten itse töissä siellä säästö-kareilla, kun noin ajattelet.Kyllä Asiakaspalvelu vaikuttaa paljonkin kaupan "puska-radioon".Mitä enemmän myyjät on siistejä,iloisia,palvelualttiita niin kyllä ennemmin menen siihen kauppaan kuin yhteenkään säästö-karien myymälään, jossa yhdenkään myyjän naama ei taida vääntyä edes vahingossa hymyyn.Saatikaan siihen palveluun.Mikäli niistä joku erehdyksissään sattuu olemaan asiakaspalvelutuulella,niin raahautuvat näyttämään jotain etsimääni tavaraa, niin että oikeasti vaikuttaa siltä että asia ei oikeasti kiinnosta vittuakaan.
        Joku kehui Hyvinkään myymälää että siellä hyvä palvelu, niin menkääs kattomaan nyt sinne.
        Kuun vaihteessa erehdyin käymään siellä ja tulihan todettu taas että voi luoja.
        Jos asiakaspalvelu merkitsee sitä että myyjät notkuu etuovella röökillä, ja puhua pälpättää puhelimeen isoon ääneen että kuinka tyhmiä ja kusipäitä asiakkaat on. On luultavasti joku sanonut sille kähisijälle suorat sanat asiakaspalvelusta.
        Tommoinen myyjä sietäisi saada leiman otsaansa, että vuoden idiootein myyjä! Kyllä tuolta työttömistä löytyy asiakaspalvelu alttiita myyjiä,joilla se hymykin irtoaa ja miellyttävä käytös.
        Ja taas kerran kaupan hyllyt tyhjänä, ei myyjiä missään esillä.Kassalla sama kyseinen nainen joka ei jumalauta osannu edes kassaa käyttää.Soitti toiseen myymälään että mihin tavara lyödään, kun ei tule koneelta. Ja muistan että kyseinen täti on ollut jo moni-torin aikana talossa töissä...luulis jo osaavan palvelun...

        Mutta luojan kiitos suomi on vielä vapaa maa ja ei ole pakko käydä kyseisen "ketjun" hyvissä ja epäsiisteissä myymälöissä ollenkaan.
        Toivottavasti joku niistä myyjistä sattuu näitä aina lukemaan silloin tällöin, niin ehkäpä sielläkin firmassa joskus joltain myyjältä hymy irtoaa, ja asiakaspalvelu alttius paranee...


    • maruska2

      On se nyt kumma kun kauppaan mennään arvioimaan myyjän, kassan... ilmeitä. Niin Hämeenkadulla kuin nykyisessä paikassa oon käynyt, löytänyt, ostanut sen mitä olen tarvinnutkin. Eikä myyjiä, kassoja ole tarvinnut sättiä ja arvostella.

      Saattaahan se olla asiakkaassakin jotain, jos ovesta mennään kuin molootti, ei osata kysyä, puhua yleensäkään, sitten ihmetellään ja odotellaan myyjien naaman ilmeitä ja hyvänen aika koko kauppaa pitää alkaa moittimaan tietenkin, entä jos vaikka itsellä sattui olemaan ne vääntynyt ilme naamalla.

      • en paremmin sano

        Yllättävän kovaäänisiä ovat Riihimäen persaukiset, joille ei mikään kelpaa.


      • p98o78o87866
        en paremmin sano kirjoitti:

        Yllättävän kovaäänisiä ovat Riihimäen persaukiset, joille ei mikään kelpaa.

        Toivottavasti tämä ei ollut Säästö-Karien sisältä tullut kommentti asiaan.


    • nimimerkilläkin
    • ex-asiakas

      huono mainos, tai oikeastaan aika hyvä kun huutokaupassa ei ole edes takuuta.

    • jagoff

      noi on kaikki mestat ihan sekavia paikkoja niissä menee ihan jokaisessa pää pyörälle ja hinnat on melko samat et ihan sama missä noista käy mä suosin säästö-kareja ku se on lähin elikkä mukavasti hollilla

    • zääztökarit

      Itse en suostu enää kyseiseen puljuun menemäänkään, astun siihen laitokseen vain silloin kun pitää käydä Mustissa & Mirrissä.

      Myyjät valittaa, jos on laukku tai reppu selässä, ja joku myyjä "ovelasti" seuraa kokoajan liikkeitä. Hong Kongiin sentään voi mennä, vaikka ei ostaisikaan mitään. Muutenkin on melekosen ruma paikka koko säästö-karit

    • peltsimiu

      kyllä teillä ongelmia riitää. Mä sitä mieltä et Riksulaisina eiks olis hyvä kanustaa Säästökareja.. Ne kuiteski ollu tääl kauemmin ja uskollisesti pysyny vaikka muuttoja ollut .säästäreillä on tosi hyvä palvelu..sen sanon mä koska asioin siel paljo aina kk.tain ja asioinu ikäni mitä myyntiä ollu riksus.. Mä löydän sielt suurimm osan mitä tarviin kk. kivempi asioidakki liikkeessä ku mahtuu edes liikkuu. eikä oo kauhee ryysis. mä toivon voimii ja haluu jaksaa duunii säästärien tytöt ja miesväki

      • voimiivaasulkii

        soot hianoihmine.jasulovarmamopoauto.jatkalätkiiihanalkoneelampparei!tiätystsiälpeltsis.


      • olen kuka olen
        voimiivaasulkii kirjoitti:

        soot hianoihmine.jasulovarmamopoauto.jatkalätkiiihanalkoneelampparei!tiätystsiälpeltsis.

        Mitä enemmän kilpailevia kauppoja on, sitä parempi asiakkaille ja veronmaksajille.


    • entinen kareilla käv

      Peltsimiulta hieno puolustuspuheenvuoro säästökareille.toivottavasti amppareita piisaa.........
      Itse en ole asioinut kareilla pitkiin aikoihin. viimeksi käydessäni (ehkäpä joulu-tammikuussa) kaksi myyjätärtä sätti toisiaan minkä kerkisi. kesälomista oli akuutti riita päällä. yritin hienovaraisesti kysyä neuvoa, löytyisikö etsimääni tuotetta myymälästä. ei ehtinyt kumpikaan akoista vastata. marssin ulos ja kävelin honkongiin, johan löytyi palveleva ystävällinen asiakaspalveluhaluinen myyjä.
      ja tämä tarina on tosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe