Nilkka murtunut

urporuuna

Minä onneton mursin nilkkani (ulkoinen kehräsluu, tjtn) vajaa viikko sitten. Siisti murtuma joka ei vaadi muuta kuin 6 viikkoa kipsissä...

Pari ekaa päivää meni taistellessa turvotuksen kanssa, ja kun se vihdoin tuntuu helpottavan, niin tilalle on tullut aivan viiltävä kipu nilkkaan. Jalan ollessa koholla, ei tunnu paljonkaan, mutta varjele kun laitat sen alaspäin niin tuntuu että järki lähtee, ja taju.... Tuntuu, ettei kipulääkkeistä ole paskankankaan hyötyä (burana 600 ja panadol forte). Nytpä sitten soitinkin päivystävälle lääkärille ja hän määräsi panacod-merkkistä lääkettä. Toivottavasti auttaa ainakin tiistaihin saakka jolloin on ensimmäinen kontrollikäynti...

Mahtaako kellään olla samanlaisia kokemuksia nilkan murtumisesta tai sitten ko lääkkestä.

Olis mukava vaihtaa ajatuksia...

1

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipeä murtunut

      Hei, mulla syyskuussa murtui (sama kun sulla), eikä vieläkään ole kunnossa: pehmyutkudosvaurioita, nestettä = tulehdus. Mutta katsellaan... tähystyksellä siivotaan jos ei tuu kuntoon.

      Täällä on usempi ketju jo ihan samasta aiheesta, kannattaa vaikka ne lukasta läpi ensin. Toiset toipuu hyvin, toiset huonosti; vaikka sama murtuma ja hoito on ollutkin.

      panacodista... mulla on ollut tässä vimeaikoina muitakin kipuja, ja panacod on ollut ainoa näistä "ei-huumeista" joka edes vähän auttaa. Panadol ja burana on vaan ihan karkkia ;-) eli ei auta edes vaikka kuinka haluaisi uskoa. Tulehduskipulääkekin saattaisi olla ihan hyvä juttu.. mä olen nyt murtuman jälkeen syönyt varsin 10 satsia niitä...

      Mutta jalka ylhäällä ja yritä olla sitä rasittamatta, viikko viikolta helpottaa, ja varsinkin sitten kun jalalle saa jo vähän varatakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe