miten kertoa ujolle tytölle että tykkää siitä

enosaa685876547

Miten ujolle tytölle kannattaa kertoa että tykkää siitä? Olen jo pitkään ollut ihastunut yhteen tosi ihanaan tyttöön mutta neiti sattuu olemaan vähän ujo enkä halua säikyttää sitä. Kavereita ollaan jo joten kyllä se mut tuntee. Miten voisin kertoa sille tunteistani varovasti?

15

2007

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuunuuuu

      Minä ainakin kehottaisin kertomaan tytölle mitä ajattelet, eihän sitä tiedä vaikka tyttö ajattelee samoin ;) ja ei sinulla ole mitään menetettävääkään. tai no ehkä jos tyttö säikähtää pahasti niin sitten välit saattaa olla viileämmät vähän aikaa, mutta kyllä ne siitä taas korjautuvat! luotat vaan itseesi!

      • ikävä

        "välit saattaa olla viileämmät vähän aikaa, mutta kyllä ne siitä taas korjautuvat!"
        ootko varma? ja päteekö myös poikiin? ja kuinka kauan tää mahollisesti vie?
        ite kerroin tunteistani viestillä tossa vuodenvaihteessa ja siitä asti tosi kankeeta ollu molemmin puolin, vaikka aiemmin oltiin oikein hyviä kavereita, se yks mun parhaista. pariin kertaan isommassa porukassa jotaan pientä vaihettu, mut kahen kesken ei mitään (paitsi katseita, ja itse asiassa hymyjäkin). mut se puhumattomuus on tosi raastavaa. sen kans ku juttelee ni tulee niin hyvä mieli, et tulee paha mieli jos ei saa puhua sen kans. bad to be sad :´(


      • nuunuuuu
        ikävä kirjoitti:

        "välit saattaa olla viileämmät vähän aikaa, mutta kyllä ne siitä taas korjautuvat!"
        ootko varma? ja päteekö myös poikiin? ja kuinka kauan tää mahollisesti vie?
        ite kerroin tunteistani viestillä tossa vuodenvaihteessa ja siitä asti tosi kankeeta ollu molemmin puolin, vaikka aiemmin oltiin oikein hyviä kavereita, se yks mun parhaista. pariin kertaan isommassa porukassa jotaan pientä vaihettu, mut kahen kesken ei mitään (paitsi katseita, ja itse asiassa hymyjäkin). mut se puhumattomuus on tosi raastavaa. sen kans ku juttelee ni tulee niin hyvä mieli, et tulee paha mieli jos ei saa puhua sen kans. bad to be sad :´(

        juu tottahan sekin on että sen jälkeen on tuskaa kun jotain on myöntänyt ja ei ole toiminut. oikeastaan itse tässä pohdinkii koko ajan kovasti että uskallanko sanoo yhelle tyypille mitään sillä tykkään siitä niin hirveesti, ja oon tykännykkii vaikka kuinka pitkään ja meillä on sellaset välit etttä kovin moni ei ees tiiä että ollaan ystäviä mutta ollaan hirveen hyviä ystäviä, ei kyllä nähdä paljon mutta silti just sen tyypin kanssa puhuminen tuntuu niin hyvälle että melkeinpä ärsyttää :/ meillä oli tämän saman henkilön kanssa joskus vähän jotain "säpinää" mutta kun loppu nii oli pitkä aika ettei puhuttu ollenkaan mutta nyt ollaan taas niin hyvissä väleissä ettet uskokkaan :)


    • NKIH

      Ehdottomasti kerrot suoraan kahdenkesken tai ilmaiset muuten tosi selvästi :) Ite oon vähä ehkä ujommanpuoleinen, mutta ehdottomasti haluaisin, että mulle joku kertois tunteistaan mua kohtaan!!

    • pyydä

      sitä vaikka kahville :) ja ei heti välttämättä kannata kiirehtii millään avautumisilla, vaan tapaatte ensin muutaman kerran ja sit sopivan tilaisuuden tullen kerrot tunteistas.

    • vaan

      töksäytä sille suoraan niitä sun tunteitas, kun parhaimmillaan se pelästyy ja ahdistuu eikä uskalla enää lainkaan olla sun kanssas! koitat vaan jotenkin pehmentää iskua jollakin pienellä vihjailulla ja huomioimalla sitä enemmän tai jotain! Itse olen ainakin jo tarpeeksi monet tytöt karkoittanut tuolla tavalla ja kyllä minutkin on järkytetty kun nurkantakaa tulee vastaan kauhea tunteiden vuodatus...

    • aloittaja

      Kiitos.

    • rqrwetyertrj

      Meidän "ujojen tyttöjen" säikkyyttä yliarvioidaan täällä usein aika rankasti. Harva meistä mitään slaagia saa. Ehkä korkeintaan jäädytään, jos oikein yllätyksenä tulee. Vaadimme miettimisaikaa tai pienen hiljaisuuden kerätäksemme sanojamme.

      Tavallisella järjellä pärjää suuntaan jos toiseen. Pienet alkuvihjailut tosiaan vähän parempi kuin hyökkäys suoraan pusikosta, mutta ei me nyt mitään untuvakeijukaisia olla, joita päin ei saa edes puhaltaa saati pyytää ulos. Ei tarvitse pelätä.

      • täysin

        nimimerkki rqrwetyertrj'a.


      • agdagsaf
        täysin kirjoitti:

        nimimerkki rqrwetyertrj'a.

        Ja viimeinen virhe on kysyä naiselta, mitä se haluaa. Ne ei joko itte sitä tiiä tai sitte ne vaan kusettaa


    • öääpåå

      Vaihda hymyjä muutamaan otteeseen. Pyydä sen jälkeen rauhallisesti olisiko kiinnostunut lähtemään vaikka kahville.

    • toine ujo...

      Itse ehdotan ett meet juttelee tai kysyt onks aikaa ja puhut tuntees selkeiks....
      (Älä suotta pelkää "hän" ei varmaankaan saa mitään slaagia.....)
      :D

    • no kokemusta on.....

      Oli tos aika hyvii...., mut jos aattelit kertoo
      lapun kautta.... ja kattoo miten reagoi, jos reagoi epäröivästi nii ei kannata laittaa joitai muita ystävii kertoo et se oliki vitsi tai vastaavaa.... se voi syvätsi satuttaa.............

    • goosebub

      Sillee varovasti meet ja vaikka sanot et oot tosi kiva ja ois kiva jos lähtisit vaikka ulos ❤❤ p.s. Kukkia ja suklaata ;)

    • gaiboiii

      "Alax?"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe