PASKA ELLOS!

chase________________

Vittu että menee hermo ton elloksen postimyynnin kanssa.

Tilasin tuotteen 3.3.2009
Sain seurantakoodin.
Seurannassa ei näy vieläkään mitään.
Nyt on 10.3.2009
Katsoin tilaukseni tietoa omilta sivuilta ja siellä luki "Manuaalinen peruutus" ja en tasan ole mitään peruuttanut. Koitin tilata tuotteen uudestaan, mutta eipä löytynyt enää kyseistä tuotetta. Saatana mikä paska postimyynti. Menee hermot perkele..

Kokemuksia muilla?

115

28565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeaan kauppaan

      sinne kun maksat, saat tavaran heti mukaasi.

      • fghucvb vb

        hyvät nettikaupat ja alennukset
        www.shopfi.info


      • mummeli84
        fghucvb vb kirjoitti:

        hyvät nettikaupat ja alennukset
        www.shopfi.info

        liian kallista.


    • ei toimi!

      Itsekin tilasin ensimmäistä kertaa muutama viikko sitten enkä ole vieläkään saanut tekstiviestillä ilmoitusta onko tuotteeni perillä. Nyt selasin omia sivujani ja katsoin että tuote on kaiketi ollut jo vaikka miten pitkään perillä, mutta mitään ilmoitusta ei ole kuulunut. Olen todella, todella pettynyt, sillä olen ulkomailla tällahetkellä ja tuote olikin perillä juuri suomen- vierailuni alla (niinkuin toivoinkin) mutta siitä ei ilmoitettu mitään, joten se jäi noutamatta. Typerää myös se että en löydä muuta palauteosioita kuin asiakaspalvelunumero, joka ei toimi ulkomailta käsin. Miksi ikinä edes menin tilaaman ko. tuotteen! Jo heti rekisteröitymiset kaikkinen maksuvaihtoehtoineen ovat niin monimutkaiset, kaikki tieto on hajautettu noihin "usein kysyttyä"- ja "näin tilaat"- osioihin ja asiakas saa sieltä haalia kaiken tarvitsemansa tiedon itse saamatta selvää vastausta ongelmaan. Eikä tosiaan mahdollisuutta antaa kirjallista palautetta.
      Jäipä tosi hyvä maku suuhun, en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä...

      • oma vika

        Mikäli et tekstiviestiä saanut niin tämä ei ole elloksen vika. Vika on silloin sen kuljetusfirman jonka ptäisi tekstiviesti lähettää.
        Myöskin seurantakoodi löytyy elloksen nettisivuilta. KUn syötät seurantakoodin postin sivuille olisit nähnyt että pakettisi on saapunut toimipaikkaan ja sen voi noutaa ei siinä tekstiviestiä olisi tarvinnut jäädä odottamaan.


      • ellos on paras

        HALOOOO TEIDÄN VALITTAMINEN EI PARANNA ELLOSTA YHTÄÄÄN !! HUOH !!!! XD


      • Mindeblow
        ellos on paras kirjoitti:

        HALOOOO TEIDÄN VALITTAMINEN EI PARANNA ELLOSTA YHTÄÄÄN !! HUOH !!!! XD

        Mutta rakentava kritiikki tuottaa aina tulosta, tiesitkö sen?

        Kun kerran tiedät, kertoisitko myös minulle ja muille topicin keskustelijoille, kuinka Ellosta, näin kotisohvalta itse parantelet? :)


    • Hannis2

      Jaha. Minusta tuo vaikuttaa siltä, että siellä on ollut myynnissä sellaista, jota ei ole tarjolla. Siksi sieltä päästä on peruttu. Itse olen tilannut Anttilan postimyynnistä, suomalainen.com ja akateeminen.com sellaista, mitä sitten kun kyselee perään, heillä ei itse asiassa olekaan. Eikä voi hakea varsinaisten kauppojen varastosta vaan näillä on oma pieni varastonsa ja jos menee vaikka Suomalaiseen kirjakauppaan paikan päälle, siellä on kyllä sitä tuotetta. Älä käytä suomalaisia postimyyntifirmoja tai nettikauppoja. Tosi moni niistä on vain sellaista "imagon kohennusta". Yritetään näyttää modernilta ja tarjotaan tuhatta hyvää ja kaunista, vaikka sitten kun alkaa kysellä perään, niin ei heillä siellä edes mitään ole. Ajattelivat vain, että kappas kun joku taas laittoi heille huvikseen rahaa.

    • ellos

      Ja sehän on selvää, että tuohon alareunaan ilmestyy Elloksen mainoslinkki, kun kerran keskustelussa puhutaan Elloksesta. Oikein huvittaa, kun katsoin ja sieltä aukeaa joku kaunis sivu musiikkeineen, mutta ohjeet on ihan sikahankalat eikä tosiaan ole oikein yhteydenottomahdollisuutta. Mutta Paska Ellos tykkää tehdä itseään tykö tämänkin keskustelun yhteydessä.

    • kokemuksen ääni

      Ihmettelen kyllä suuresti ihmisiä, jotka sieltä oikeasti tilaavat.

      Laatu on kaikissa tuotteissa ihan uskomattoman huono.

      Koot ovat mitä sattuu, samoin ompeleet, pintamateriaalit nukkaantuu, printatut kuviot kuluu pois yms.

      Pelkästään kun katselee ns. vaatesuunnittelijoiden "luomuksia" sekä niistä otettuja valokuvia (jotkut), niin ei voi kuin nauraa. Yritystä löytyy toki, hehe.

      Sitten siellä on Plus Collection, mikä ajatuksena tosi yes. Mutta ne vaatteet taas: niiden malleissa, kuvioissa ja mittasuhteissa toistuvat kaikki virheet, joita ei plus-kokoisille suositella.

      Kengissä suositaan hirveästi kaikkea tekonahkoja ja muoveja, erittäin epämukavia jaloissakin.

      Huonekalut heikkotekoisia ja vaappuvia eripituisten jalkojen takia.

      Ja sitä uskomattoman krääsän määrää.

      Mauttomuuden huippua kaikki!

      Ei sitä tarvitse mitään merkkivaatteita ja haute couturea ostaa, mutta kyllä jonkunlaista laatua kannattaa hakea (kaukaa Ellokset sun muut kiertäen) ja siitä kohtuudella jopa maksaakin. Ennenpitkää se kuitenkin tulee halvemmaksi, kuin näissä halpis-skeidoissa.

      Ja juu, asiakaspalvelua et sitten saa millään. Voit etsiä valmiita kysymyksiä ja vastauksia, mutta jos haluat kirjallisesti kysyä jotain, kaavake ei toimi ei sitten millään. Mitään sähköpostiosoitetta ei löydy. Ja numerokin toimii jos toimii vain Suomessa. Tilaukset tulevat ärsyttävästi tiputellen ja "loppu"a tarjotaan usein tai "vaihda toiseen".

      Koko nettimyynti on oikein paskuuden huipuksi, jos se on mahdollista. Tarjotaan jotain ihme chatteja ja nimimerkkejä. Kuka haluaa chattailla Elloksen sivuilla? Hahah.. Tuotteet ovat välillä sijoitettu ihan epäloogisesti: etsit tietystä kategoriasta, mutta myöhemmin tuleekin jostain ihan ihme paikasta vastaan lisää tuotteita. Ostoskorista häviää loppupään tuotteita ihan itsenäisesti, kun päivität sivua tai käyt välillä etsimässä lisää tuotteita... ja ei kun alusta ja/tai metsästämään hävinneitä...

      Postiluukusta pursuaa ekologisesti miljooniin muoveihin pakattuja mainoksia täynnä sun nimeä, asiakasnumeroa, sähköpostiosoitetta... puhumattakaan näistä epämoraalisista lainoista korkoprosentti taivaissa.

      Tässä joitakin mun kokemuksia aikoinaan Elloksesta. Enää en tosiaankaan sorru siihen lafkaan.

      • oma vika

        Ensinnäkin on melkoisen huonoa yleistää, sama krääsää on kaikki marketit täynnä.
        Toisekseeen katalogien jaon kotiin voi kieltää "en halua tarjouksia postilaatikkoon".
        Asiakaspalveluun voi lähettää viestiä,kun on kirjautunut sisään.
        Myös puhelinnumero löytyy.


      • elloksen paraskaveri

        MINULLE EI OLE KOSKAAN TAPAHTUNUT NOIN , OLEN IHAN TYYTYVÄINEN ELLOKSEN TUOTTEISIIN =) SILLÄ OLEN EHKÄ JO TILANNUT 2-3V TUOTTEITA SIELTÄ . JOS EN OLE TYYTYVÄINEN PALAUTAN TUOTTEENI TAKAISIN JA SAAN RAHAT TAKAISIN .


      • ---

        Oon ostanu monta kertaa Ellokselta eikä oo ikin ollu mitään ongelmaa... :)


    • ZImbalot

      Ellos on oikeasti PERSEESTÄ! Olen niin monta kertaa pettynyt heidän toimintaansa, etten varmasti enää astu koko puljuun! Lahoja huonekaluja, jotka on valmistettu väärin, äärettömän huonolaatuisia vaatteita, kodintekstiileistä puhumattakaan. Ja nyt vielä tämä uusi säädös, että jos jättää paketin lunastamatta, ei saa enää tilata nettikaupasta, vaan tilaus on soitettava ja siinä luvattava että lunastaa paketin. Älyttömyyden huippu! Olen yrittänyt irtisanoa jäsenyyttäni sieltä, eikä nettisivuilla ole edes mitään osoittetta johon ko. irtisanomisilmoitukset voisi lähettää! Muistan kyllä kertoa kaikille tutuille ja kavereillekin mikä p*ska se lafka on.

      • SARAMAARIA

        Olen ollut Elloksen asiakas ainakin 10 vuotta,eikä koskaan ole ollut mitään probleemia.Aina kaikki hyvin pyyhkinyt.


        Olettekohan itse jotain tyrineet ja siksi tullut ongelmia.


      • Mimmi-76
        SARAMAARIA kirjoitti:

        Olen ollut Elloksen asiakas ainakin 10 vuotta,eikä koskaan ole ollut mitään probleemia.Aina kaikki hyvin pyyhkinyt.


        Olettekohan itse jotain tyrineet ja siksi tullut ongelmia.

        Henkilökohtaisesti olen ollut varmaankin n. 15 vuotta Elloksen asiakkaana ja kaikki on toiminut mainioisti, mutta..

        Viimeisen vuoden aikaan, etenkin vuoden 2009 kuluessa kaikki on kuitenkin kuitenkin muuttunut selkeästi asiakkaan kannalta epäedullisempaan suuntaan!

        Tilasin 08.06.2009 useita kesävaatteita ja vähän kodinsisustustuotteita. Toimitusaika piti tilausvahvistuksen mukaan olla 8-14 päivää - en halunnut tilata tuotteita express:nä sillä ajattelin, että eipä niillä niin kiire. Noh. 16.6 tuli netin omille sivuille päivitys, jossa kerrottiin, että tuotteeni oli toimitettu Sveriges Post:in kuljetettavaksi - odotin viikon, mutta tekstiviesti-ilmoitusta ei lähiSiwasta kuulunut. Laiton nettisivujen asiakas"palvelun" kautta kysymyksen tuotteeni viipymisestä - vastausta ei ole tullut tähän päivään mennessä! Soitin heti parin päivän kuluttua kirjallisen palautteen laittamisesta, että missä pakettii viipyy - minulle kerrottiin hoonolla soomella, etttä paketin saapuminen Ruotsista viipyy sen 8-14 päivää, että toimitusaika lähtee juoksemaan siitä kun paketti on toimitettu Sveriges Post:in kuljetettavaksi.

        Nyt on 06.07.2009 eikä paketti ole vieläkään tullut - soitin asiakaspalveluun ja taas minulle kerrottiin, että paketti postitetaan Ruotsista - mene kuulema aikaa- johon minä vastasin, ettei voi mennä kolmea viikkoa, kun englannistakin tulee neljässä päivässä pakettilähetykset-palvelussa oli hetken hiljaista ja lupasi selvittää, että mihin pakettini on joutunut, mutta siihen menee kuulema niin kauan, ettei voi tehdä sitä minun linjalla odottaessani. Totesi kuitenkin, että mahdollisesti tilaukseni pitää tehdä kokonaan uudestaan, mikäli tilaamiani tuotteita on vielä varastossa, mahdollisesti tilaukseni on hävinnyt tavarantoimittajalla jonnekin - asiakaspalvelija lupasi soittaa minulle takaisin, kun on selvittänyt tilaukseni kohtalon - ei ole palannut asiaan - kuten uumoilinkin! Laiton myös vielä perään kirjallisen asiakaspalautteen.

        Ja muuten Ellos on RUOTSALAINEN nettikauppa ei suomalainen! Kokeilkaapas pieniä suomalaisia lastenvaatteiden nettiputiikkeja - toimitus tulee asap!

        ELLOS BOIKOTTIIN - KUKAHAN PERUSTAISI KO. RYHMÄN FACEBOOK:IIN!


      • tyytyväinen pleased
        Mimmi-76 kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti olen ollut varmaankin n. 15 vuotta Elloksen asiakkaana ja kaikki on toiminut mainioisti, mutta..

        Viimeisen vuoden aikaan, etenkin vuoden 2009 kuluessa kaikki on kuitenkin kuitenkin muuttunut selkeästi asiakkaan kannalta epäedullisempaan suuntaan!

        Tilasin 08.06.2009 useita kesävaatteita ja vähän kodinsisustustuotteita. Toimitusaika piti tilausvahvistuksen mukaan olla 8-14 päivää - en halunnut tilata tuotteita express:nä sillä ajattelin, että eipä niillä niin kiire. Noh. 16.6 tuli netin omille sivuille päivitys, jossa kerrottiin, että tuotteeni oli toimitettu Sveriges Post:in kuljetettavaksi - odotin viikon, mutta tekstiviesti-ilmoitusta ei lähiSiwasta kuulunut. Laiton nettisivujen asiakas"palvelun" kautta kysymyksen tuotteeni viipymisestä - vastausta ei ole tullut tähän päivään mennessä! Soitin heti parin päivän kuluttua kirjallisen palautteen laittamisesta, että missä pakettii viipyy - minulle kerrottiin hoonolla soomella, etttä paketin saapuminen Ruotsista viipyy sen 8-14 päivää, että toimitusaika lähtee juoksemaan siitä kun paketti on toimitettu Sveriges Post:in kuljetettavaksi.

        Nyt on 06.07.2009 eikä paketti ole vieläkään tullut - soitin asiakaspalveluun ja taas minulle kerrottiin, että paketti postitetaan Ruotsista - mene kuulema aikaa- johon minä vastasin, ettei voi mennä kolmea viikkoa, kun englannistakin tulee neljässä päivässä pakettilähetykset-palvelussa oli hetken hiljaista ja lupasi selvittää, että mihin pakettini on joutunut, mutta siihen menee kuulema niin kauan, ettei voi tehdä sitä minun linjalla odottaessani. Totesi kuitenkin, että mahdollisesti tilaukseni pitää tehdä kokonaan uudestaan, mikäli tilaamiani tuotteita on vielä varastossa, mahdollisesti tilaukseni on hävinnyt tavarantoimittajalla jonnekin - asiakaspalvelija lupasi soittaa minulle takaisin, kun on selvittänyt tilaukseni kohtalon - ei ole palannut asiaan - kuten uumoilinkin! Laiton myös vielä perään kirjallisen asiakaspalautteen.

        Ja muuten Ellos on RUOTSALAINEN nettikauppa ei suomalainen! Kokeilkaapas pieniä suomalaisia lastenvaatteiden nettiputiikkeja - toimitus tulee asap!

        ELLOS BOIKOTTIIN - KUKAHAN PERUSTAISI KO. RYHMÄN FACEBOOK:IIN!

        Mulle on aina vastattu kysymyksiin sähköpostilla, kun olen kysymyksen jättänyt. Koskaan ei ole ollut ongelmia.


      • romas
        tyytyväinen pleased kirjoitti:

        Mulle on aina vastattu kysymyksiin sähköpostilla, kun olen kysymyksen jättänyt. Koskaan ei ole ollut ongelmia.

        Ellos on kiskuri kauppa laatuunsa nähden,
        kuten joku mainitsikin tekokuituja ym,keinonahkaa,yäk..naurettavaa myös se,että tietyillä paikkakunnilla ei tule lainkaan kun ei ole siwaa,täytyy hakea kilometrien päästä.
        Entä se,että sinun on pidettävä tuote jos otat sen alennuksella(vaikka väärä koko) tai alennuksia ei saa yhdistää,,olenkin usein jättänyt sitten kokonaan tilaamatta kun ei käy,,niin siinä menettävät sen rahan sitten..en tajua millä matikka päällä on laskettu.

        Tilaisin ale housut 15e ja ja ale % takin 59e,ei käy on tilattava jompi kumpi..jää tilaus tekemättä kokonaan kun tarvitsen housutkin niin ostan muualta,,en nyt monia postikuluja ala maksamaan.

        Muuten on sujunut ok,,tuo postitus puoli mutta yrittävät kyllä rahastaa nyt ihmisiä jotenkin kierosti, juoksutetaan postin sijasta siwaan ja naapuri pitäjään..outoa on!!!


      • eikuulekiinnosta
        romas kirjoitti:

        Ellos on kiskuri kauppa laatuunsa nähden,
        kuten joku mainitsikin tekokuituja ym,keinonahkaa,yäk..naurettavaa myös se,että tietyillä paikkakunnilla ei tule lainkaan kun ei ole siwaa,täytyy hakea kilometrien päästä.
        Entä se,että sinun on pidettävä tuote jos otat sen alennuksella(vaikka väärä koko) tai alennuksia ei saa yhdistää,,olenkin usein jättänyt sitten kokonaan tilaamatta kun ei käy,,niin siinä menettävät sen rahan sitten..en tajua millä matikka päällä on laskettu.

        Tilaisin ale housut 15e ja ja ale % takin 59e,ei käy on tilattava jompi kumpi..jää tilaus tekemättä kokonaan kun tarvitsen housutkin niin ostan muualta,,en nyt monia postikuluja ala maksamaan.

        Muuten on sujunut ok,,tuo postitus puoli mutta yrittävät kyllä rahastaa nyt ihmisiä jotenkin kierosti, juoksutetaan postin sijasta siwaan ja naapuri pitäjään..outoa on!!!

        Eli olen tilannut 10.07.2009 tuotteen ellokselta ja sain sen seuranta koodin heti. Tänään on 12.08.2009 ja ei ole vieläkään pakettia näkynyt. Lähetin heille sähköpostia mutta ihme ettei ole edes vastannut siihen. Sanoin suorat sanat ja minulla on jopa kuluttajaviraston mukaan oikeus hakea korvausta puhelin kuluista ja siitä että kuinka kauan olen odottanut tilaamaani tuotetta. Outoo kun tuote painaa max. 1,5kg ei ole paljoa. aijon lopettaa Redcats yhtiöiltä tilaamisen.


      • ihan sama
        eikuulekiinnosta kirjoitti:

        Eli olen tilannut 10.07.2009 tuotteen ellokselta ja sain sen seuranta koodin heti. Tänään on 12.08.2009 ja ei ole vieläkään pakettia näkynyt. Lähetin heille sähköpostia mutta ihme ettei ole edes vastannut siihen. Sanoin suorat sanat ja minulla on jopa kuluttajaviraston mukaan oikeus hakea korvausta puhelin kuluista ja siitä että kuinka kauan olen odottanut tilaamaani tuotetta. Outoo kun tuote painaa max. 1,5kg ei ole paljoa. aijon lopettaa Redcats yhtiöiltä tilaamisen.

        ongelma, mutta jotexin kanssa. Tilasin jo heinäkuussa ja siinä sitten luki, että toimituksen vahvistus 10 elokuuta. Nyt tarkistin jotexin sivuilta, missähän mun paketti on, ja samat tiedot siellä on vieläkin. Täytyy soittaa ja kysellä missä paketti viipyy. Mutta mitä tulee tuohon elloksen laatuun, niin ehkä ne elloksen omat ja halpis tuotteet on huono laatua, kuten yleensä muissakin ketjuissa, mutta en itse ainakaan ole pettynyt yhteenkään espritin, puman tai niken tuotteeseen jonka olen sieltä tilannut.


      • huonon maun vuoksi
        ihan sama kirjoitti:

        ongelma, mutta jotexin kanssa. Tilasin jo heinäkuussa ja siinä sitten luki, että toimituksen vahvistus 10 elokuuta. Nyt tarkistin jotexin sivuilta, missähän mun paketti on, ja samat tiedot siellä on vieläkin. Täytyy soittaa ja kysellä missä paketti viipyy. Mutta mitä tulee tuohon elloksen laatuun, niin ehkä ne elloksen omat ja halpis tuotteet on huono laatua, kuten yleensä muissakin ketjuissa, mutta en itse ainakaan ole pettynyt yhteenkään espritin, puman tai niken tuotteeseen jonka olen sieltä tilannut.

        Eihän elloksella ole mitään tekemistä Espritin tai muiden merkkituotteiden kanssa haloo. Ellos toimii jälleenmyyjänä näille konsepteille.
        Ellos on ellos, Esprit on Esprit


      • Tyytyväinen asiakas
        huonon maun vuoksi kirjoitti:

        Eihän elloksella ole mitään tekemistä Espritin tai muiden merkkituotteiden kanssa haloo. Ellos toimii jälleenmyyjänä näille konsepteille.
        Ellos on ellos, Esprit on Esprit

        Olen ollut useitra vuosia elloksen asiakas eikä ikinä mitään ongelmia. Paketit tulee aina alle 2 viikossa ja juuri koskaan ei oo tarvinnu mitään palauttaa. Viimeksi tilasin alennusmyynneistä kummipojalleni paketin alle 50 eurolla mikä sisälsi 12 erilaista vaatetta(housua,paitaa,hupparia) ja ne olivat tosi hyviä!


      • KeyQ
        Mimmi-76 kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti olen ollut varmaankin n. 15 vuotta Elloksen asiakkaana ja kaikki on toiminut mainioisti, mutta..

        Viimeisen vuoden aikaan, etenkin vuoden 2009 kuluessa kaikki on kuitenkin kuitenkin muuttunut selkeästi asiakkaan kannalta epäedullisempaan suuntaan!

        Tilasin 08.06.2009 useita kesävaatteita ja vähän kodinsisustustuotteita. Toimitusaika piti tilausvahvistuksen mukaan olla 8-14 päivää - en halunnut tilata tuotteita express:nä sillä ajattelin, että eipä niillä niin kiire. Noh. 16.6 tuli netin omille sivuille päivitys, jossa kerrottiin, että tuotteeni oli toimitettu Sveriges Post:in kuljetettavaksi - odotin viikon, mutta tekstiviesti-ilmoitusta ei lähiSiwasta kuulunut. Laiton nettisivujen asiakas"palvelun" kautta kysymyksen tuotteeni viipymisestä - vastausta ei ole tullut tähän päivään mennessä! Soitin heti parin päivän kuluttua kirjallisen palautteen laittamisesta, että missä pakettii viipyy - minulle kerrottiin hoonolla soomella, etttä paketin saapuminen Ruotsista viipyy sen 8-14 päivää, että toimitusaika lähtee juoksemaan siitä kun paketti on toimitettu Sveriges Post:in kuljetettavaksi.

        Nyt on 06.07.2009 eikä paketti ole vieläkään tullut - soitin asiakaspalveluun ja taas minulle kerrottiin, että paketti postitetaan Ruotsista - mene kuulema aikaa- johon minä vastasin, ettei voi mennä kolmea viikkoa, kun englannistakin tulee neljässä päivässä pakettilähetykset-palvelussa oli hetken hiljaista ja lupasi selvittää, että mihin pakettini on joutunut, mutta siihen menee kuulema niin kauan, ettei voi tehdä sitä minun linjalla odottaessani. Totesi kuitenkin, että mahdollisesti tilaukseni pitää tehdä kokonaan uudestaan, mikäli tilaamiani tuotteita on vielä varastossa, mahdollisesti tilaukseni on hävinnyt tavarantoimittajalla jonnekin - asiakaspalvelija lupasi soittaa minulle takaisin, kun on selvittänyt tilaukseni kohtalon - ei ole palannut asiaan - kuten uumoilinkin! Laiton myös vielä perään kirjallisen asiakaspalautteen.

        Ja muuten Ellos on RUOTSALAINEN nettikauppa ei suomalainen! Kokeilkaapas pieniä suomalaisia lastenvaatteiden nettiputiikkeja - toimitus tulee asap!

        ELLOS BOIKOTTIIN - KUKAHAN PERUSTAISI KO. RYHMÄN FACEBOOK:IIN!

        Sama juttu minulla. Olen ollut em. lafkan asiakas ainakin viisitoista vuotta ja viimeisen puolentoista vuoden aikana yrityksen palvelu on mennyt todella voimakkaasti huonompaan suuntaan.

        Palautusten käsittely kestää tolkuttoman pitkään, alennuksia siirrellään ja niiden ehtoja vaikeutetaan, tuotteet loppuvat ennen kuin katalogin on ehtinyt avata ja asiakaspalvelusta saa vastausta odottaa päivätolkulla. Ja kun se vastaus tulee, se on useimmiten vastaus täysin eri kysymykseen kuin asiakas on esittänyt...

        Olen jo maksanut suurimman osan luotostani pois ja kun saan maksettua loputkin, saa Ellos jäädä.


      • irma-mummu
        SARAMAARIA kirjoitti:

        Olen ollut Elloksen asiakas ainakin 10 vuotta,eikä koskaan ole ollut mitään probleemia.Aina kaikki hyvin pyyhkinyt.


        Olettekohan itse jotain tyrineet ja siksi tullut ongelmia.

        Luin näitä viestejä Elloksesta ja olin ihmeissäni. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia elloksen kanss, jos olen saanut tavaran mikä ei ole sopinut tai ollut muuten vääränlainen sen on voinut palautta ja rahat ovat tulleet tililleni ihan asiallisesti.
        Kaikissa postimyynneissä on varmaan joskus jotain ongelmaa mutta sikihän on hyvä että voimme itse valita missä asioimme.
        Terv: Tyytyväinen elloksen asiakas


      • Pettynyt jotexiin
        ihan sama kirjoitti:

        ongelma, mutta jotexin kanssa. Tilasin jo heinäkuussa ja siinä sitten luki, että toimituksen vahvistus 10 elokuuta. Nyt tarkistin jotexin sivuilta, missähän mun paketti on, ja samat tiedot siellä on vieläkin. Täytyy soittaa ja kysellä missä paketti viipyy. Mutta mitä tulee tuohon elloksen laatuun, niin ehkä ne elloksen omat ja halpis tuotteet on huono laatua, kuten yleensä muissakin ketjuissa, mutta en itse ainakaan ole pettynyt yhteenkään espritin, puman tai niken tuotteeseen jonka olen sieltä tilannut.

        En suosittele Jotexia ollenkaan. Muutaman paketin olen saanut ihan asiallisesti, mutta viimeisintä en ole vieläkään saanut, vaikka tilasin jo kuukausia sitten. He lupasivat toimittaa paketin 2 viikon sisällä. Kun ei kolmen viikon kuluttua kuulunut vieläkään mitään, otin yhteyttä asiakaspalveluun, koska minulla ei ole muutenkaan koskaan kestänyt viikkoa pidempään toimitusaika lähetyksestä. Asiakaspalvelusta ilmoittivat, että paketti oli lähetetty väärään paikkaan ja palautettu takaisin lunastamattomana. Ei sitten tullut mieleen ilmoittaa sitä minulle?? Sain vielä pitkään ruikuttaa ennenkuin lähettivät paketin uudestaan ja tämänkin he tekivät vasta kun pyysin. Ihankuin en edelleen haluaisi sitä pakettia, vaikka se alunperin lähetettiinkin väärään paikkaan?? Minkään näköistä pahoittelua en saanut, eikä paketti ole vieläkään saapunut. Tein tilauksen jo marraskuussa, jotta kerkeäisin saamaan paketin jouluksi, koska siellä on joululahjoja. Sehän ei Jotexin väkeä kiinnosta paskan vertaa. Että sellaista asiakaspalvelua!! En tilaa sieltä enää ikinä, jos eivät tajua edes pahoitella asiaa. Oikeudet ne on kuluttajallakin ja pitäisi korvata pitkään odottelu ja tyhjät lupaukset.


      • olen tyytyväinen
        irma-mummu kirjoitti:

        Luin näitä viestejä Elloksesta ja olin ihmeissäni. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia elloksen kanss, jos olen saanut tavaran mikä ei ole sopinut tai ollut muuten vääränlainen sen on voinut palautta ja rahat ovat tulleet tililleni ihan asiallisesti.
        Kaikissa postimyynneissä on varmaan joskus jotain ongelmaa mutta sikihän on hyvä että voimme itse valita missä asioimme.
        Terv: Tyytyväinen elloksen asiakas

        minäkin ihmettelen näitä negatiivisia kommentteja elloksesta...
        olen noin 3 vuotta ollut tyytyväinen elloksen asiakas...
        ainoastaan kerran palautin kengät koska ne olivat oikeaa kokoa mutta olivat kuitenkin minulle liian pienet...sain rahat tililleni todella nopeasti :D


      • Anonyymi
        tyytyväinen pleased kirjoitti:

        Mulle on aina vastattu kysymyksiin sähköpostilla, kun olen kysymyksen jättänyt. Koskaan ei ole ollut ongelmia.

        Miten se on mahdollista, kun ei koko sähköposti osoitetta oo olemassakaan??


    • huooooooh

      Mulla melkeen samanlainen tapaus ellosten tilausten kanssa. Tilasin 14.10 Ellokselta lakanoita, saappaat yms.
      Kävin toissapäivänä katsomassa omilta sivuiltani missä vaiheessa tuotteet ovat tulossa ja tuotteista puuttuivat tilaamani saappaat, joista olisin vielä saano 50% alennuksen, koska ne olivat kallein tilaamani tuote.

      Soitin sinne äsken ja kysyin miksi niitä ei näy siellä ja asiakaspalvelija sanoi että ne ovat luultavasti loppu ja oli siirtäny 50% alennuksen eräisiin lakanoihin mitkä olin myös tilannut. HALOO?? eikö siinä lehtisessä voinut lukea, että saappaita rajoitettu erä tai eikö voinut tuolla omalla sivulla ilmoittaa, että "tuote loppu" tms.

      Kaiken lisäksi minulle luvattiin, että tuotteet ovat 7 päivän päästä toimitettu minulle, mutta nyt siinä meneekin kuulemma vielä kaksi viikkoa. On muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan Elloksen postimyynnistä jotain, kun eivät osaa käsitellä tilauksia oikein!!
      PS. ELLOKSEN POSTIMYYNTI - EN SUOSITTELE

      • TYHMÄ OSTAJA

        Tilasin puhelimen sieltä (Jota ei olisi todellakaan pitänyt)ja siellä sanottiin että menee 1-4 viikkoa,nyt on mennyt kuukausi eikä mitään tietoa ole omalla sivulla...EN SUOSITTELE ELLOSTA!


      • TYHMÄ OSTAJA
        TYHMÄ OSTAJA kirjoitti:

        Tilasin puhelimen sieltä (Jota ei olisi todellakaan pitänyt)ja siellä sanottiin että menee 1-4 viikkoa,nyt on mennyt kuukausi eikä mitään tietoa ole omalla sivulla...EN SUOSITTELE ELLOSTA!

        Siis mennyt 2 kuukautta tilauksestani.....


    • Huolellisuutta

      Olen vuosia tilannut Ellokselta ja jos joku mättää, on asiakaspalvelu heti auttanut. Sinulla on sähköposti ja puhelinyhteys käytettävissäsi jos netissä jokin pielessä, joten eiköhän olisi aika katsoa peiliin.

    • käytäjärkee

      Ootpas lapsellinen kun kiroilet.noin asioille ei tapahdu mitään ,soita vaikka asiakaspalveluun niin alkaa ehkä alkkaa tapahtua HALOOOOOOOOOo?

    • mieluummin Anttila

      En enää tilaa. Eivät toimita postitoimipaikkaan pakettia, vain Siwaan ja joihinkin myymälöihin, joten asiakas periaatteessa maksaa suuremman summan postikuluista jos asuu kauempana, missä näitä myymälöitä ei ole. Ei voi puhua että asiakkaita kohdeltaisiin tasavertaisesti.

      Lisäksi huonoa suomea puhuva myyjä kertoi minulle tätä ennen että saan paketin postitoimipaikkaani. Paketti tuli aivan eri paikkaan 30 km:n päähän, josta minun olisi pitänyt se noutaa. En hakenut, koska vika oli heidän. En tilaa enää Ellokselta, todella huonoa asiakaspalvelua.

      • Tsemppiä :D

        Vaikuttaa siltä, että asiakas on itse tyrinyt tilausvaiheessa jotain, kun ei homma toimi. Kannattaa muun muassa lukea, jossei tilattua tuotetta ole varastossa ja toimitus venyy. Ja eihä nyt herranen aika kannata menettää hermoaan, jos ei tuote vastaa odotuksia: sitä varten, että saa mitä haluaa, mennään kauppaan ja hypistellään niita kamoja, että voidaan varmistua laadusta. Postimyyntiin liittyy toimitusongelmia varmasti ihan joka puljulla, joten turhaa vaahtoamista naiset. Jos Ellos on niin paska, ni eihä sieltä ole pakko tilata. Ei muuten kannata tilata sitten Josefssonilta, Plus Collectionilta tai Catalog Outletistakaan, sillä ne on samaa yritystä ;)


      • murrr...
        Tsemppiä :D kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että asiakas on itse tyrinyt tilausvaiheessa jotain, kun ei homma toimi. Kannattaa muun muassa lukea, jossei tilattua tuotetta ole varastossa ja toimitus venyy. Ja eihä nyt herranen aika kannata menettää hermoaan, jos ei tuote vastaa odotuksia: sitä varten, että saa mitä haluaa, mennään kauppaan ja hypistellään niita kamoja, että voidaan varmistua laadusta. Postimyyntiin liittyy toimitusongelmia varmasti ihan joka puljulla, joten turhaa vaahtoamista naiset. Jos Ellos on niin paska, ni eihä sieltä ole pakko tilata. Ei muuten kannata tilata sitten Josefssonilta, Plus Collectionilta tai Catalog Outletistakaan, sillä ne on samaa yritystä ;)

        JOO ja mä saan ellokselta koko ajan viestii että mun pakettini on saapunut johkin ja johkin, Vaikka en ensinnäkään ole KOSKAAAN tilannut koko lollo ellokselta yhtään mitään. ENKÄ tilaa.
        Että siinäkin varmaan meni sitten jonkun paketti ihan ohi suuun....minkäs teet ja ellokselle soitin eikä ne mittään voi...voivoi.... kuhan ei mulle sieltä enää yhtäkään viestiä pistä perkele.:D


      • kääääk
        murrr... kirjoitti:

        JOO ja mä saan ellokselta koko ajan viestii että mun pakettini on saapunut johkin ja johkin, Vaikka en ensinnäkään ole KOSKAAAN tilannut koko lollo ellokselta yhtään mitään. ENKÄ tilaa.
        Että siinäkin varmaan meni sitten jonkun paketti ihan ohi suuun....minkäs teet ja ellokselle soitin eikä ne mittään voi...voivoi.... kuhan ei mulle sieltä enää yhtäkään viestiä pistä perkele.:D

        No entäs ne Elloksen nettisivut sitten, jumittaa koko ajan, ja juuri nytkin ovat parhaillaan "suljettu teknisen vian vuoksi". Ja tämä toimivuus tuntuu olevan siellä ikuisuusongelma. Jossain mielenhäiriössä yritin tänään mennä sivuille, mutta ei onnistunut, ehkä se oli oma onni, ei tullut ainakaan tilattua mitään. Olen kuitenkin pääasiassa samaa mieltä ihmisten kanssa siitä että laatu on kehnoa, joskus olen jotain ihan hyvääkin saanut, mutta usein kyllä tuotteet ovat todella heikkoa materiaalia, ja kestävät kulutusta huonosti. Pitkässä linjassa kannattaa kyllä satsata hieman enemmän, maksaa kyllä kestävyydessä itsensä takaisin. Ja hirveän moni tuote ei edes ole mikään halpa verrattuna siihen laatuun!

        Onko muuten kellekään muulle käynyt vastaavaa että saa jonkin täysin väärän tuotteen, joka ei ole sinnepäinkään mitä on tilannut? Virheitä tietty sattuu, mutta itselleni näin on käynyt jo useamman kerran (kerran nyt vielä jotenkin tajuaa, mutta kun tätä on käynyt useamman kerran). Tilasin kerran housut, sain viisi metriä kangasta (olisko ne pitänyt itse ommella vai...), bikinit olivatkin verhot jne...Ja pikkuisen turhauttavaa on mennä tekemään asiakaspalautus postiin tämän takia, jos kaikki muu kama on ollut ok.


      • etsivä löytää
        kääääk kirjoitti:

        No entäs ne Elloksen nettisivut sitten, jumittaa koko ajan, ja juuri nytkin ovat parhaillaan "suljettu teknisen vian vuoksi". Ja tämä toimivuus tuntuu olevan siellä ikuisuusongelma. Jossain mielenhäiriössä yritin tänään mennä sivuille, mutta ei onnistunut, ehkä se oli oma onni, ei tullut ainakaan tilattua mitään. Olen kuitenkin pääasiassa samaa mieltä ihmisten kanssa siitä että laatu on kehnoa, joskus olen jotain ihan hyvääkin saanut, mutta usein kyllä tuotteet ovat todella heikkoa materiaalia, ja kestävät kulutusta huonosti. Pitkässä linjassa kannattaa kyllä satsata hieman enemmän, maksaa kyllä kestävyydessä itsensä takaisin. Ja hirveän moni tuote ei edes ole mikään halpa verrattuna siihen laatuun!

        Onko muuten kellekään muulle käynyt vastaavaa että saa jonkin täysin väärän tuotteen, joka ei ole sinnepäinkään mitä on tilannut? Virheitä tietty sattuu, mutta itselleni näin on käynyt jo useamman kerran (kerran nyt vielä jotenkin tajuaa, mutta kun tätä on käynyt useamman kerran). Tilasin kerran housut, sain viisi metriä kangasta (olisko ne pitänyt itse ommella vai...), bikinit olivatkin verhot jne...Ja pikkuisen turhauttavaa on mennä tekemään asiakaspalautus postiin tämän takia, jos kaikki muu kama on ollut ok.

        niin kun ei tilaile mitään mistään ei tule ongelmiakaan,tietysti jossain tosi syrjäseudulla on pakko tilata jotain joskus mutta itse olen minimoinut tilaukset koska samankaltaista tuotetta saa jo monesta paikasta kun vaan menee ja etsii,ja vaatetavaraa on pilvin pimein kirppareilla ym ja TÄYSIN käyttämättömiä ja jopa laadukkaampia kuin kaupassa ja näkee heti mitä ostaa ja onkjo ok


    • Ellos - Goodbye!

      Voisiko joku kertoa Elloksen sähköpostiosoitteen, jos kyseisella firmalla sellaista on? Olen yrittänyt lähettää postia nettisivujen kautta, mutta kuten täälläkin on moneen kertaan mainittu, eihän siitä mitään tule. Puhelimella pääsin läpi, mutta puhelimeen vastannut virolainen naishenkilö ei osannut auttaa minua millään tavalla. Eli tilasin tuotteen, jolle luvattiin 2-3 viikon toimitusaika. Tilauksesta on nyt kulunut jo yli 6 viikkoa, mutta mitään ei ole toimitettu ja kyseistä tuotetta ei enää ole Elloksen nettisivuilla. Laskuja kyllä tippuu postiluukusta... Eli nyt pitäisi jo maksaa toinen lyhennys tuotteesta, josta en ole nähnyt vilaustakaan!?

    • Asiakaspalautetta!
      • mitat hakusessa

        Kyllä siinä menee pohja, kun tilaus viipyy niin kauan, että ei enää muista mitä on tilannut. Ja sitten kun se tulee, niin tuote on loppunut, tulee varastoon viikolla, sillä ja sillä , uusinta tilaus. Ei tämä voi kauan näin mennä,kylläkai tänä runsauden aikana saa tissiliivit, ja jonkun puseron retkun vähemmällä vaivalla, kun menee johonkin halpiskauppaan. Jää siitä jo postimaksut jo pois. Ja ei käy niinkuin minulle, kun tilasin poolopuseron, niin pää ei sopinut kauluksesta sisään, vaikka koko oli xl. Kokeiltiin viisivuotiaalle, niin just just hätäsesti sopi.


    • hobitti__

      Itse tilasin tuotteet 3.3.2010 ja nyt on jo 10.3.2010.
      Seurantaan ei ole mitään ilmestynyt vaikka Ellos sivuillaan sanoo jo paketin toimitetuksi.

      Soitin aspaan ja siellä sanottiin toimitus ajaksi 3 viikkoa! Ellokselta saamassa sähköpostissa sanotaan et viikko ja samaan syssyyn mainitaan paketin lähteneen 4.3.2010.
      Aspa sanoi, että paketti näkyy seurannassa ja kun useaan kertaan sanoin ettei se näy, niin hän itse näpytteli postin seurantaan tuon koodin, eikä se siellä näkynyt.

      Englannista kun tilasin tuotteita, niin paketti lähetettiin 3.3.2010 ja se tuotiin kotiovelle 4.3.2010. Postimaksut oli saman verran kuin Elloksella, mutta kotiinkuljetus oli ilmainen.

      Ruotsalaisten laatu on näemmä kovin huono

      • Jhkl

        Lähes samanlainen vuodatus vuosi sitten tehdyssä avauksessa!


    • KirppuLiisa

      Ellos on postimyynti-grääsä firma muiden h&m:n yms. rinnalla, halvalla tuotetaan,sisäänostavat halvalla
      ja kalliilla myydään,
      vaatteet purkautuvat saumoista ja neuleet "roikkuvat" päällä kuin olis kävelevä pyykkinaru.
      Tuotteet kirpputori kamaa ja hinnankin pitäisi olla senmukainen.
      Samoin on h&m:n vaatteet, vaikka suurinosa ihmisistä niitä suosiikin, ja "ihannoi" ja on muka tyylikäs kun ostaa aina ellokselta tai h&m:ltä.
      Tämähän se idea näillä, halvalla tuotetaan/sisäänostetaan ja kalliilla myydään, joten kauppa käy, kun hupsista keikkaa vaatteet purkautuu päältä, ja uusia "ihania" vaatteita tulee lisää.
      Olen naureskellut muutamilla kymmenille ihmisille lähipiirissäni/tuttavissani jotka ostavat vaatteensa ellokselta tai h&m:ltä, ja ovat olevinaan muodinmukaisia ja tyylikkäitä, onhan ne, naureskelen, samallalailla kuin minäkin joka ostan 3-4 kertaa halvemmalla osan vaatteistani kirpparilta, eikä juuri eroa huomaa :).

      • 22

        No jaa, Elloksen outletistä saa kyllä uutta kamaa ihan kirpparihintaan ja esim. Espritin vaatteet tuskin nyt purkautuvat päältä vaikka ne olisikin tilannut Ellokselta eikä ostanut jostain kivijalkaliikkeestä (tai kirpputorilta).

        Vaatteet on kuitenkin loppuviimeksi vain vaatteita eivätkä mitään omaa elämänfilosofiaa ja omaa minuutta kuvastavia asioita. Jotakin on pidettävä päällä (ainakin näin pohjoisessa) ja tunnustan tilanneeni Ellokselta lastenvaatteita ja itselleni farkkuja ja neuleita, kun lapset olivat niin pieniä ettei niiden kanssa viitsinyt lähteä kauppoja kiertelelmään.

        Jos joku jostain Elloksen vaatteista tulee onnelliseksi niin tulkoot vaan, hyvä vain sillä niitä ihmisiä (joita tässäkin ketjussa on ollut yksi jos toinenkin), jotka eivät koskaan ole tyytyväisiä on ihan tarpeeksi.


      • suht. tyytyväinen
        22 kirjoitti:

        No jaa, Elloksen outletistä saa kyllä uutta kamaa ihan kirpparihintaan ja esim. Espritin vaatteet tuskin nyt purkautuvat päältä vaikka ne olisikin tilannut Ellokselta eikä ostanut jostain kivijalkaliikkeestä (tai kirpputorilta).

        Vaatteet on kuitenkin loppuviimeksi vain vaatteita eivätkä mitään omaa elämänfilosofiaa ja omaa minuutta kuvastavia asioita. Jotakin on pidettävä päällä (ainakin näin pohjoisessa) ja tunnustan tilanneeni Ellokselta lastenvaatteita ja itselleni farkkuja ja neuleita, kun lapset olivat niin pieniä ettei niiden kanssa viitsinyt lähteä kauppoja kiertelelmään.

        Jos joku jostain Elloksen vaatteista tulee onnelliseksi niin tulkoot vaan, hyvä vain sillä niitä ihmisiä (joita tässäkin ketjussa on ollut yksi jos toinenkin), jotka eivät koskaan ole tyytyväisiä on ihan tarpeeksi.

        Tilasin 21.4.-10 Elloksen netistä Nokian puhelimen. 26.4 oli omilla sivuilla tieto että paketin tiedot on käsitelty Malmössa. Laitoin meiliä asiakaspalveluun josta soittivat että tilauksini toimitetaan tehtaalta ja että siihen menee 4-6 viikkoa että tulee Suomeen. Ei osattu vastata kun kysyin että miksi tilatessa ko tuotteen kohdalla on tieto että sitä on varastossa. Siellä tehtaalla sitä varmaan on alettu kasata alkutekijöistään. Saa nähdä milloin tulee perille. :). Onneksi on puhelimia ettei siitä kiinni ole.
        Edellinen tilaus tuli viikossa. Ja muuta palautetta ei ole tarvinnut antaa. Ainakin 12v olen tilannut.


    • -Emmi-

      Helvetti ei tarvii tulla valittaa noin pienestä!!

      • Ellos-fani

        Nettikauppojen tekeminen vaatii mielestäni ammattitaitoa, niin leikkausten, materiaalien ja oman vartalonsa ja makunsa tuntemisen suhteen. Yli kymmenen vuoden kokemuksella olen oppinut tilaamaan vain tiettyjä materiaaleja ja leikkauksilla olevia vaatteita. Lisäksi en osta tuotteita, joista jo pesuohjeistakin voi rivien välistä lukea niiden kestävyyden. Se on totta, että yhä enenevissä määrin yhdessä sun toisessakin nettivaatekaupassa on tarjolla heikkolaatuisia materiaaleja ja tavalliselle suomalaiselle sopimattomilla leikkauksilla varustettuja asuja. Siksi onkin erinomaista, että nettivaatekaupoissa ovat yleistyneet hakuvalinnat, joilla voi hakea suoraan tietyillä materiaaleilla, merkeillä ja väreillä vaate-ehdotukset. Lisäksi on hallittava eri mallit ja niiden sopivuudet omaan vartaloon. Omasta vaatekaapistani löytyvien vaatekokojen skaala esimerkiksi yläosissa on 40-48 riippuen mallista! Niin, ja on harjoiteltava erottamaan vaatekappale mallitytöstä ja mielikuvasovittamaan se rehellisesti itsensä päälle.

        Mitä tulee Elloksen tilauksiin ja toimituksiin, ei minulla ole ollut näiden suhteen, ainakaan toistaiseksi ongelmaa. Myös Vantaan Koivukylän Valintatalo ja aiemmin Koivukylän Itella ovat moitteettomasti hoitaneet saapumisilmoitukset. Ellos on minulle yksi tärkeä, mutta ei ainoa, vaatteiden ja tekstiilien lähde, koska en ole vuosiin käynyt tavallisten kauppojen vaate- tai tekstiiliosastoilla. Itse asiassa ostan nykyään melkein kaiken muun netistä (pl. ruuan), jopa lahjatkin. Nykyinen ostotahtini Elloksen suhteen on kerran keväällä ja kerran syksyllä.

        Mainospostia minulle ei tule kotia, koska pyysin sähköpostitse Ellosta ystävällisesti olemaan lähettämättä niitä. Tosin sähköpostiini annoin luvan tulla mainoksia. (ps. Elloksella on nettisivuilla myös automaattinen kysymysten lähettämispalvelu, jonka avulla tämä esto voidaan tehdä.)

        Toivottavasti ostoksenne sujuvat vastaisuudessa paremmin, mistä sitten ostattekin ne.


      • varokaa tätä firmaa
        Ellos-fani kirjoitti:

        Nettikauppojen tekeminen vaatii mielestäni ammattitaitoa, niin leikkausten, materiaalien ja oman vartalonsa ja makunsa tuntemisen suhteen. Yli kymmenen vuoden kokemuksella olen oppinut tilaamaan vain tiettyjä materiaaleja ja leikkauksilla olevia vaatteita. Lisäksi en osta tuotteita, joista jo pesuohjeistakin voi rivien välistä lukea niiden kestävyyden. Se on totta, että yhä enenevissä määrin yhdessä sun toisessakin nettivaatekaupassa on tarjolla heikkolaatuisia materiaaleja ja tavalliselle suomalaiselle sopimattomilla leikkauksilla varustettuja asuja. Siksi onkin erinomaista, että nettivaatekaupoissa ovat yleistyneet hakuvalinnat, joilla voi hakea suoraan tietyillä materiaaleilla, merkeillä ja väreillä vaate-ehdotukset. Lisäksi on hallittava eri mallit ja niiden sopivuudet omaan vartaloon. Omasta vaatekaapistani löytyvien vaatekokojen skaala esimerkiksi yläosissa on 40-48 riippuen mallista! Niin, ja on harjoiteltava erottamaan vaatekappale mallitytöstä ja mielikuvasovittamaan se rehellisesti itsensä päälle.

        Mitä tulee Elloksen tilauksiin ja toimituksiin, ei minulla ole ollut näiden suhteen, ainakaan toistaiseksi ongelmaa. Myös Vantaan Koivukylän Valintatalo ja aiemmin Koivukylän Itella ovat moitteettomasti hoitaneet saapumisilmoitukset. Ellos on minulle yksi tärkeä, mutta ei ainoa, vaatteiden ja tekstiilien lähde, koska en ole vuosiin käynyt tavallisten kauppojen vaate- tai tekstiiliosastoilla. Itse asiassa ostan nykyään melkein kaiken muun netistä (pl. ruuan), jopa lahjatkin. Nykyinen ostotahtini Elloksen suhteen on kerran keväällä ja kerran syksyllä.

        Mainospostia minulle ei tule kotia, koska pyysin sähköpostitse Ellosta ystävällisesti olemaan lähettämättä niitä. Tosin sähköpostiini annoin luvan tulla mainoksia. (ps. Elloksella on nettisivuilla myös automaattinen kysymysten lähettämispalvelu, jonka avulla tämä esto voidaan tehdä.)

        Toivottavasti ostoksenne sujuvat vastaisuudessa paremmin, mistä sitten ostattekin ne.

        Elloksesta pitkästä aikaa. Taisin tilata ekaa kertaa parisen vuotta sitten. Sitten tuli kotiin lappu etteivät voi toimittaa koska joku edellinen lasku maksamatta. Soitin vihaisena että mitä helvettiä tämä meinaa. Kuulemma minulla perintätoimistossa vuodelta 1988 lasku maksamatta. Ihmeellisintä asiassa on se että en ole ollut täysikäinen tuona vuonna enkä siis ole voinut tilata ja pyysivät ottamaan perintätoimistoon yhteyttä. Siis häh.... mihin ihmeen perintätoimistoon.
        Saa siis todella tämä paska firma jäädä jos laittomasti fiksaavat ihmisten tietoja tai sitten heillä on lakipykälät hakusessa meinaan noin vanhoja ei voida edes periä takaisin.
        Ihmettelen miten he voivat tehdä kauppaa 10 vuotiaan kanssa?????

        Onko kyseinen firma edes toiminut Suomessa vuonna 1988?

        Varokaa siis tätä firmaa. Pitää ottaa yhteyttä kuluttajasuojaviranomaisiin etteivät jatka tällaisten valheiden levittämistä.


      • Rouså-
        varokaa tätä firmaa kirjoitti:

        Elloksesta pitkästä aikaa. Taisin tilata ekaa kertaa parisen vuotta sitten. Sitten tuli kotiin lappu etteivät voi toimittaa koska joku edellinen lasku maksamatta. Soitin vihaisena että mitä helvettiä tämä meinaa. Kuulemma minulla perintätoimistossa vuodelta 1988 lasku maksamatta. Ihmeellisintä asiassa on se että en ole ollut täysikäinen tuona vuonna enkä siis ole voinut tilata ja pyysivät ottamaan perintätoimistoon yhteyttä. Siis häh.... mihin ihmeen perintätoimistoon.
        Saa siis todella tämä paska firma jäädä jos laittomasti fiksaavat ihmisten tietoja tai sitten heillä on lakipykälät hakusessa meinaan noin vanhoja ei voida edes periä takaisin.
        Ihmettelen miten he voivat tehdä kauppaa 10 vuotiaan kanssa?????

        Onko kyseinen firma edes toiminut Suomessa vuonna 1988?

        Varokaa siis tätä firmaa. Pitää ottaa yhteyttä kuluttajasuojaviranomaisiin etteivät jatka tällaisten valheiden levittämistä.

        Minä oon tilannu miljoona tuhatta kertaa sieltä ja aina oon ollu tyytyväine. Ihan hyvää posti myyntiä:9


      • melsa
        Rouså- kirjoitti:

        Minä oon tilannu miljoona tuhatta kertaa sieltä ja aina oon ollu tyytyväine. Ihan hyvää posti myyntiä:9

        Minäkin olen ollut Elloksen asiakas vuosikausia. Tähän mennessä ei palvelun suhteen ole minkäänlaista valittamisen aihetta ilmennyt. Jos olisi, saattaisin jo olla entinen asiakas. Asun pääkaupunkiseudulla ja lähetykset ja teksiviesti-ilmoitukset ovat tulleet täsmällisesti. Esim. kankaat eivät aina ole laadukkaita, mutta hinta-laatusuhde on ihan ok. Kuvat ja tuote-esittelyt ovat parempia kuin monessa muussa nettikaupassa.


      • ellos
        Ellos-fani kirjoitti:

        Nettikauppojen tekeminen vaatii mielestäni ammattitaitoa, niin leikkausten, materiaalien ja oman vartalonsa ja makunsa tuntemisen suhteen. Yli kymmenen vuoden kokemuksella olen oppinut tilaamaan vain tiettyjä materiaaleja ja leikkauksilla olevia vaatteita. Lisäksi en osta tuotteita, joista jo pesuohjeistakin voi rivien välistä lukea niiden kestävyyden. Se on totta, että yhä enenevissä määrin yhdessä sun toisessakin nettivaatekaupassa on tarjolla heikkolaatuisia materiaaleja ja tavalliselle suomalaiselle sopimattomilla leikkauksilla varustettuja asuja. Siksi onkin erinomaista, että nettivaatekaupoissa ovat yleistyneet hakuvalinnat, joilla voi hakea suoraan tietyillä materiaaleilla, merkeillä ja väreillä vaate-ehdotukset. Lisäksi on hallittava eri mallit ja niiden sopivuudet omaan vartaloon. Omasta vaatekaapistani löytyvien vaatekokojen skaala esimerkiksi yläosissa on 40-48 riippuen mallista! Niin, ja on harjoiteltava erottamaan vaatekappale mallitytöstä ja mielikuvasovittamaan se rehellisesti itsensä päälle.

        Mitä tulee Elloksen tilauksiin ja toimituksiin, ei minulla ole ollut näiden suhteen, ainakaan toistaiseksi ongelmaa. Myös Vantaan Koivukylän Valintatalo ja aiemmin Koivukylän Itella ovat moitteettomasti hoitaneet saapumisilmoitukset. Ellos on minulle yksi tärkeä, mutta ei ainoa, vaatteiden ja tekstiilien lähde, koska en ole vuosiin käynyt tavallisten kauppojen vaate- tai tekstiiliosastoilla. Itse asiassa ostan nykyään melkein kaiken muun netistä (pl. ruuan), jopa lahjatkin. Nykyinen ostotahtini Elloksen suhteen on kerran keväällä ja kerran syksyllä.

        Mainospostia minulle ei tule kotia, koska pyysin sähköpostitse Ellosta ystävällisesti olemaan lähettämättä niitä. Tosin sähköpostiini annoin luvan tulla mainoksia. (ps. Elloksella on nettisivuilla myös automaattinen kysymysten lähettämispalvelu, jonka avulla tämä esto voidaan tehdä.)

        Toivottavasti ostoksenne sujuvat vastaisuudessa paremmin, mistä sitten ostattekin ne.

        minä itse olen tilannut monia vuosia ellokselta vaatteita,kameroita yms.. niin ne oli ihan kestävii ja hei kun te täällä valitatte ei se auta yhtään mitään ... ei pahalla =)


    • Plaaah

      Tilasin tossa ite pari päivää sitten ellosilta converset ja no ei ne ny vielä tietenkää ole tullut mutta en tässä viestissä sitä haukukkaan :) Ajattelin vain sanoa että ainakin itsellä oli siellä semmoinen vaihtoehto kuin kotiinkuljetus joka ei maksanu ainakaa sen mukaan yhtään sen enempää kui siwaan tai valintataloon toimitus. En ole tuosta kotiinkuljetuksesta täällä kuitenkaan kuullut mitään haukkuja mutten myöskään kehuja, toisaalta noi haukut vähän pelottaa että saako mitään... Ainakin maksu on laitettu laskulla ni ei ole hävinnyt mitän vielä. :)

      • Haistakaa paskat ite

        Voin sanoa että 70% vaatteistani on Ellokselta, ollut jo pikkupirpanasta asti. Aina on tullut perille, hyvälaatuisina ja ehjinä.

        Vaatteiden elinaika riippuu ihan käyttäjästä. Jos pitää esim. juhlakorkkareita 24/7, ne menee tietysti helposti rikki, oli mistä vaan ostettu. Jos vaate on ollut jo yli kaksi päivää päällä, se kuluu yhä helpommin, koska lika heikentää minkä tahansa kankaan laatua.

        Ja oli missä tahansa kaupassa, koko vaihtelee _VALMISTAJAN JA MALLIN MUKAAN_. Ellos on vain kauppa kuten vaikka Siwa, joka vaan tuo valmistajan tuotteet ostajien nokan eteen.


      • lelleri
        Haistakaa paskat ite kirjoitti:

        Voin sanoa että 70% vaatteistani on Ellokselta, ollut jo pikkupirpanasta asti. Aina on tullut perille, hyvälaatuisina ja ehjinä.

        Vaatteiden elinaika riippuu ihan käyttäjästä. Jos pitää esim. juhlakorkkareita 24/7, ne menee tietysti helposti rikki, oli mistä vaan ostettu. Jos vaate on ollut jo yli kaksi päivää päällä, se kuluu yhä helpommin, koska lika heikentää minkä tahansa kankaan laatua.

        Ja oli missä tahansa kaupassa, koko vaihtelee _VALMISTAJAN JA MALLIN MUKAAN_. Ellos on vain kauppa kuten vaikka Siwa, joka vaan tuo valmistajan tuotteet ostajien nokan eteen.

        Eniten ärsyttää tilaussivut, alennukset ei näy, häviää, hinnat muuttuu, sivut jumiutuu. Kytän Mozillaa, olisiko joku muu parempi Elloksen sivuilla? Tuotekuvat on hyvät, esittelyt suppeita. Valikoima suppea, laatu ei vastaa hintaa, vaatteita ei kanata ostaa kuin alennuksella. Asiakaspalvelu Virossa, olen joutunut soittamaan, kun luvatut alennukset ei näy tai tuoteilla väärä hinta tilauksella, palvelu asiallista, myös sähköpostiin vastataan. Ilmoitus tulee sähköpostiin tilauksen saapumisen ja tavaran lähtemisen Ellokselta jälkeen. Tekstiviesti kun paketti on Siwassa, jos kotiinkuljetus niin soitetaan. Paketin muykana alennuslappuja, joiden alennuskoodit ei toimi, jatkuva tarjoustulva ärsyttää, yrittävät niillä koukuttaa. En ostaisi sieltä muuten, mutta tykkään shoppailla netissä.


      • sarpukka
        lelleri kirjoitti:

        Eniten ärsyttää tilaussivut, alennukset ei näy, häviää, hinnat muuttuu, sivut jumiutuu. Kytän Mozillaa, olisiko joku muu parempi Elloksen sivuilla? Tuotekuvat on hyvät, esittelyt suppeita. Valikoima suppea, laatu ei vastaa hintaa, vaatteita ei kanata ostaa kuin alennuksella. Asiakaspalvelu Virossa, olen joutunut soittamaan, kun luvatut alennukset ei näy tai tuoteilla väärä hinta tilauksella, palvelu asiallista, myös sähköpostiin vastataan. Ilmoitus tulee sähköpostiin tilauksen saapumisen ja tavaran lähtemisen Ellokselta jälkeen. Tekstiviesti kun paketti on Siwassa, jos kotiinkuljetus niin soitetaan. Paketin muykana alennuslappuja, joiden alennuskoodit ei toimi, jatkuva tarjoustulva ärsyttää, yrittävät niillä koukuttaa. En ostaisi sieltä muuten, mutta tykkään shoppailla netissä.

        Itse olen ollut vuosikausia Ellos tilaaja, asun Kuopiossa ja tänne maakuntaan on tullut tavarat pikatilauksena luvatussa 3 arkipäivässä. Laatu on ollut välillä niin ja näin, mutta kokemusta on kertynyt ja ihan huonoja ostoksia en ole enää tehnyt. Kankaitten laatu on vuosien varrella heikentynyt, kangas jotenkin ohentunut ja rispaantuu & nukkaantuu käytössä ja eka pesun jälkeen. toisaalta paikallisessa Anttilassa on myös samanlaatuisia vaatteita, joten yleinen ilmiö taitaa olla. Löytöjäkin tulee tehtyä, just tilasin mm. kesämekon alennuksesta hintaan 10 €, hinta-laatu kohdallaan. Myönnän että enimmäkseen alennustuotteita tulee tilattua. Ellos lähettää kiitettävästi paperipostia, samoja alennuskuponkeja (esim 50 euroo alennus tilauksesta) tulee useita, et voi millään muistaa minkä olet jo käyttänyt. Asiakaspalveluun joutuu joskus linjalla jonottamaan, mutta suomenkielellä olen saanut asiat hoidettua. sähköpostitse olen kysellyt valaisimista ym. kodintuotteista ja vastaus on tullut parissa päivässä. Joten kaiken kaikkiaan ihan positiiviset kokemukset on jäänyt. Olen tilannut myös mm. netAnttilasta, Brandokselta ja Hobby Hallilta, hyvin on hommat sujunut.


    • netshoppailija

      olen tilaillut satunnaisesti Ellokselta n. 10v aikana eikä suurempia ongelmia ole ollut, ainut mitä muistuu mieleen on joidenkin värivaihtoehtojen näkyminen nettisivuilla väärin sekä joskus tuotteet eivät listaudu sivulle ollenkaan vaan tarvitaan sivun päivitys, ainakin Mozilla Firefoxilla esiintyy tätä, IE:tä en ole käyttänyt enää ainakaan 5-6 vuoteen. Hakukenttä ei tuota kaikkia mahdollisia tuloksia ko. hakusanoilla vaan on kahlattava läpi koko tuotekategoria löytääkseen kaikki kiinnostavat tuotteet.

      Olen käyttänyt muitakin online-kauppoja, niin suomalaisia kuin saksalaisiakin, kaikenlaisia tuotteita esim. virusohjelman päivityskoodeista DVD bokseihin, musiikki cd:n ja pienoismalleihin ja silloin tällöin vastaavia pieniä ongelmia on tullut vastaan myös muissa suomalaisissa online-kaupoissa joten ei voi erityisesti Ellosta moittia. Aina on kuitenkin tilatut tuotteet saapuneet kohtuuajassa ja olen itse seuraillut seurantakoodilla milloin paketti voisi olla noudettavissa jo ennenkuin postilaatikkoon tulee mitään noutolappuja tai tekstiviesti ennättää tulla kännykkään. Ongelmatilanteissa sähköpostilla on vastattu yleensä seuraavana päivänä.
      Saksalaisissa nettikaupoissa on tähän mennessä hommat toimineet moitteettomasti, viimeisin tilaukseni tosin on kestänyt jo jonkin aikaa saapua mutta taitaa euroopan lumitilanne olla syynä.

      USA:ssakin olisi mielenkiintoisia tuotteita joita ei täällä edes saa mutta tuontitullimaksut ja verot vaikuttavat niin hankalan byrokraattiselta että en jaksa paneutua siihen suohon.

    • STLY

      Olen tilaillut ellokselta ja vuosia ja toimii todella hyvin!

    • Odeeeeeeeeeeeeee

      Vauuu...mä oon tilannu ellokselta pari vuotta. ja alennus vaatteet on saanu palauttaa jos ei oo ollu sopivia yms. niin ku joku mainitsi että ei voi. ollaa kämppiksen kaa tilattu nyt ellokselta parisen pakettia ja tullu nopeesti :o ainoostaa harmitti yks puhelin joka ei toiminu oikein. meni palautukseen

    • Niin surkeaa

      Hobby Hall samaa paska postimyynti firma luokitukseen.
      Hinta seurannan kautta tuote edullisin siellä. Tilasin ja maksoin saman tien.

      Mennyt ½ viikkoa eikä asiaa ole edes otettu käsittelyyn! Eli ei toden näköisesti ole edes tuotetta.

      Toinen niiden ongelma on jos et itse huomio palutettua tavaraa ja vähennä laskusta ne itse ne eivät sitä tee.
      Tavara tuli, lähetin osan takaisin saman tien. Laskut tulivat sitten reilu viikon päästä.En siinä vaiheessa katsonut summaa sen tarkemmin ja ajatuksella ,maksoin sen pois. Ilalla katsoin laskua uudestaan kun se oli minusta ison oloinen.No joo siinähän olikin kaikki tuotteet laskutettu myös palautetut. Ja nyt sitte ei niin vaan onnistukkaan palautus.

      Ja erittäin vaikea päästä asiaa selvittämään.


      ÄLKÄÄ TILATKO POSTI MYYNNEISTÄ!! VAIKKA SE TUNTUU KUINKA HELPOLTA JA MUKAVALTA KOTIKOONEELTA TILAILLA.

      SEN AINAKIN NYT OPIN

    • Cyber shopista tilasin samaan aikaan kun ellokselta, tuli tilaus kolmen päivän päästä, ellokselta ei vieläkään ja kun soitin niin lähetetään tossa 20pv tulemaan, eli yli kuukauden toimitus ajat!!!

      • VOi riiistuss

        Älä kitise ! kiittämätön


    • pääosin tyytyväinen

      Tilasin muutama viikko sitten Ellokselta pitkästä aikaa ja jo tilausta tehdessäni näin, että toinen tuote tulee n. viikon kuluessa, toinen vasta toukokuussa. Näin on käynyt, ekan paketin kengät ovat olleet nyt jo viikkoja kotona.
      Tilasin tässä välissä jo toisenkin kerran, ja tilausta tehdessäni näin, että osa tuotteista tulisi 6-7 pvän kuluessa, loput 8-10 pvän kuluessa, laitoin viestin että antaa tulla samalla kertaa kun ei ole mikään kiire. Hain tavarat lauantaina (olivat tulleet Siwaan jo torstaina eli 9. päivänä tilauksesta) ja pistin niistä puolet vaihtoon = uusi tilaus ja lisäksi postikulut, selvä huononnus aikaisempaan käytäntöön, toisaalta ei voi moittia, kun sain alunperin 50 euroa alennusta tuotteista, kun yhteishinta ylitti 150 euroa.
      Ja ne vaatteet, joita en palauttanut istuivat kuin valettu, kerrankin farkut, joissa ei ole liikaa lycraa, vaan ovat päällä napakat, eivät veny ja valu pois päältä.

      • aina pettynyt

        Aina silloin tällöin olen Elloksen pauloihin langennut. Joka kerta tosin olen joutunut pettymään, toisinaan pahemmin, toisinaan hiukan lievemmin.

        Viimeksi tilasin merkkituotteen, jonka toimitusajaksi ilmoitettiin kuukausi toimituspäivästä. Tuon kuukauden odottelun jälkeen pamahti sähköpostiin viesti, että toimitus viivästyy ja uusi toimitusaika olisi taas kuukauden päästä. Kun olin kaksi ja puoli kuukautta tilaustani odotellut, lähdin sähköpostitse kyselemään asian perään. Asiakaspalvelun vastauksessa todettiin töykeästi, ettei tuotetta voida toimittaa koska Ellos ei ole saanut tilaamaansa tuote-erää. Edes pahoitteluja asiakaspalvelusta on ihan turha odottaa. Kysymykseen siitä, miksi asiasta ei sitten minulle mitään ilmoitettu ennen kuin itse otin yhteyttä, en saanut vastausta. Lienee siis "ei oo":n myynti ja ylimalkainen asiakaspalvelu Ellokselle ihan normikäytäntö.

        Toinen merkittävä asia johon huomioni kiinnittyi, on tiliasioinnin korko. Tiliasiakkaan laskuissa korko on aina laskettu koko kauppasummalle eli sisältäen myös asiakkaan mahdollisesti palauttamat tuotteet. Asiakaspalvelu ei suostunut pyynnöstäni laskemaan korkoa uudelleen, vaan liikakorko luvattiin palauttaa korkohyvityksenä. Ainakaan minä en tuota korkohyvitystä kuitenkaan koskaan saanut. Todellinen tiliasioinnin korkoprossa pompsahti siis aika lailla.

        En siis lähtisi Ellosta kellekään erityisesti suosittelemaan. Jos kuitenkin välttämättä haluaa tilata, niin kannattaa ainakin kahdesti miettiä minkä maksutavan valitsee.


    • pah!

      Tässä on ihan puhdas kuluttajansuojakeissi lähdössä. Maksutilanteessa/kassalla alennukset tulee miten sattuu. Aivan sairaan huonosti hoidettua!!

    • ihan tyytyväinen

      luin kerran elloksen "eniten kysytyistä" että postin noutopaikkaa voi muuttaa, jos paikkakunnalla on toinen mypack-ketjuun kuuluva vastaanottaja (esim. matkahuolto, valintatalo yms.) tosin ekalla tilauskerralla tämä ei onnistu, mutta tokalla sitten vissii jo :/

    • O. de Grécy

      Täällähän on keskusteltu tutuista ongelmista jo usean vuoden ajan! Tulin ihan siksi katsomaan, että jostain syystä Elloksen toiminnasta on minullekin jäänyt vähän nihkeä maku.

      Minä olen huomannut, että 1) alennukset näyttävät houkuttelevilta, mutta ne on hankalasti määritelty, ja tosiasiassa summat jäävät merkityksettömän pieniksi 2) nettisivuilla tietyn vaatteen kohdalla saattaa olla kuvia monesta eri vaatteesta, vaikka luulit katsovasi vain eri värejä - mistä tiedät, mikä lopulta on se "raidallinen" kun raidallisia on kuvissa kaksi eri kuosia? 3) piilokustannuksia tulee paljon, toimitus on lopulta aika kallista verrattuna moneen muuhun verkkokauppaan 4) sivut toimivat takellellen, ostoskorista saattaa tippua sinne jo laitettuja tuotteita 5) verkkosivuilla on SURKEAA SUOMEN KIELTÄ (erityisesti tässä halveksitaan suomalaista asiakasta) 6) mainoksia tietenkin tulee jatkuvalla syötöllä 7) asiakastilin lopettaminen on hankalaa. Sitä pitää erikseen kysyä.

      Luulisi että kun kilpailua ja hyviä verkkokauppoja kerran on, olisi ihan firman edun mukaista laittaa asiat kuntoon, mutta ei taida kiinnostaa. Meinasin juuri tehdä isompaa tilausta (tuttuihin Espritin tuotteisiin), mutta mietinpä taas kaksi kertaa ennen kuin tilaan. Parhaat ja nopeimmat vaateostokset verkossa olen toistaiseksi tehnyt - Huutonetissä!

    • ...............

      Ihan käteväähän tuo on, että saa ilmaiseksi tilata ja sitten palauttaa, jos ei miellytäkkään. Tosin omasta mielestäni suurin osa Elloksen vaatteista on aika muodottomia säkkejä ja sitten niiden muutamien helmien kohdalla ainakin suosituimmat koot ostetaan silmänräpäyksessä loppuun. Ja kuten jotkut on jo todenneet, niin siinä hinta/laatu suhteessa voisi ainakin joissakin kuteissa olla vähän toivomisen varaa.
      Kerran jäi ihmetyttämään, kun eräs tuote ilmoitettiin vasta jälkikäteen loppuneeksi ja, että se lähetettäisiin minulle erikseen vasta yli 2kk päästä. Muuten tuotteet on tullut kätevästi lähimpään noutopisteeseen.

    • Möllikkä -80

      Just joo. Jouduin palauttamaan outojen mittasuhteiden yms. takia ellokselta tilaamani vaatteita. Tein palautuksen netissä ja aloin pakata pakettia palautuksista, että voin viedä sen valintataloon lähtemään takaisin ellokselle.
      No kas kummaa se palautustarra joka piti siihen pakettiin liimata onkin tällä kertaa aivan TYHJÄ! Pelkkä valkoinen tarralappu!!!!
      Liatoin ellokselle sähköpostia mut saapa nähdä tuleeko vastausta ikinä, kun kaikki muukin siellä toimii äärettömän hitaasti.
      Onko muille käynyt näin?

      • niinmitenseoli

        Onko liian kova homma itse kirjoittaa palautustiedot?


      • pqpqpqpqpq

        Tuosta viestistä on jo vuosia aikaa, mutta mahdollisille ihmettelijöille kertoisin, että esim. viivakoodia ei pysty kirjoittamaan itse... Siinä palautustarrassa on muutakin informaatiota kuin pelkkä osoite.
        (Enkä ole ihan varma, saako sen palauttaa ilmaiseksi "itse tehtynä" vai vaatiiko Posti omansa.)


    • hv vinkujat

      Taitaa vaan syy löytyä siitä koneen tai puhelimen käyttäjästä. Itse olen ollut elloksen asiakas viimeset 7 vuotta asti eikä oo ikinä ollu mitää ongelmaa :--D Tuotteet ovat tulleet minulle nopeasti ja ollet hyvälaatuisia. Mielestäni tälläinen ilmainen tilaaminen ja palauttaminen on varsin hyvä juttu. Ja älkääkä nyt väittäkö että ellos on suomalainen yritys, sillä se on ruotsalainen. Täytyy vaan mokomille nurisijoille sanoa että sitä paskaa taitaa vaan löytyä sieltä teidän liki onttojen päidenne sisästä :) Täytyy vaan sanoa että kiittämättömyys on maailman palkka nykyään mutta se johtuu ehkä vain siitä kun tilaajalla on päässä vikaa ::)

    • TROLOLOLOLOLOLOLLOLO

      OOTTE ITTE NIIN VITUN PERSEESTÄ




      TERVEISIN ELLOS

    • missä vika?

      Tilasin tänään ekaa kertaa Ellokselta vaatteita. Aluksi kaikki koot ja kaikki oli ihan ok. Tein tilauksen. Sitten lisäsin vielä jälkikäteen yhden tuotteen tilaukseeni ja muutin toimituksen Expressiksi. Sitä ei ensiksi löytynyt toimitustavoista lainkaan. Nyt kävin katsomassa s-postiani ja siellä oli tilausvahvistus. Avasin sen ja koin pienen järkytyksen. KAIKKIEN vaatteideni koot olivat muuttuneet liian suuriksi. Että mitähän vittua? Lähetin ellokselle viestiä, mutta vastausta ei ole tullut. Ja tuskin tulee. Olisin tarvinnut vaatteita ensi viikoksi, mutta enpä näköjään saakkaan, kun joutuu vielä vaihtelemaan kokoja. Kiitti vaan vitusti, ellos! Muille käyny tällästä?

      • Sun mutsis

        Kaksoiskokojen kanssa käy joskus niin, että tilauksessa ilmoitetaankin vain jompi kumpi. On myös käynyt niin, että jos valitsee tuotteesta vaikka koon 40 niin suluissa näkyy 38/40 tai L tms.

        Eri merkeillä on erilainen kokojärjestelmä ja sitten niitä yritetään saada yhteensopiviksi.

        Ei mikään täydellinen järjestelmä, mutta ennen kuin alkaa lähetellä vittuja asiakaspalveluun niin voisi varmaan vähän ajatella itsekin mistä on kyse.


    • vihaanellosta

      muutama vuosi sitten tilasin ellokselta hameen,paidan ja housut. LAATU OLI IHAN SURKEAA! rahat siinä hukkaan meni kun vaatteet ei olleet edes samanlaisia kun kuvissa ja materiaalit oli hirveitä, en koskaan tule tilaamaan siitä puljusta mitään!

      • Sun mutsis

        Toivottavasti osasit palauttaa tilauksesi. Joskus vaatteet tosiaan eivät näytä samanlaisilta kuin mallin päällä, varsinkin jos on lihava.


    • Roro

      Ensimmäisen tilauksen tein Ellokselle varmaan pari vuotta sitten kun asuin toisella paikka kunnalla, ei ongelmia.

      Muutin, osoitteen oli tarkoitus päivittyä automaattisesti kun tekee virallisen muuttoilmoituksen. Näin ei käynyt, ajattelin sen johtuvan siitä, että olin muuttanut aika vasta. Tein uuden tilauksen ja muutin tilauslomakkeeseen osoitteen johon paketti tulisi lähettää, paketti tuli, laskua ei, kunnes eräänä päivänä sain huomautuksen, että en ole maksanut sitä ja oli lisätty ties mitä huomautuslisiä ym.

      Tein 19.7. uuden tilauksen. Tuli vahvistusilmoitus, että paketti on lähetetty vanhaan osoitteeseeni, noin 400 km päähän. Kävin elloksen sivuilta tarkistamassa lähetys/ laskutus osoitteen joka tosiaan oli tämä vanha osoite. Laitoin asiakaspalveluun tiedon, että osoite ei ole muuttunut. Sieltä vastattiin seuraavana päivänä ja korjasivat tietoni samana päivänä.

      Nyt odotan miten paketille käy, joudunko soittamaan sen perään ja pyytämään, että lähettävät sen vanhalta kotikunnalta eteen päin minulle vai miten? Käsittääkseni 1-2 kuukauden ajan posti käännetään vanhasta osoitteesta automaattisesti, mutta muutosta on tosiaan jo vuosi aikaa.
      Omaa typeryyttä, että luotin sokeasti systeemiin ja enkä tarkistanut lähetystietoja ennen tilaamista mutta joo... Liekkö tämä nyt positiivista vai negatiivista. Kunhan kerron omat kokemukseni.
      Ellos toiminee niin kauan, kun asut yhdellä ja samalla paikkakunnalla jossa on siwa koko ikäsi.

    • .............

      Huonekaluja ei Ellokselta totisesti kannata tilata, koska niissä ei ole palautusoikeutta ja niitä myydään hyvin puutteellisilla tuotetiedoilla. Samaten jotkut asiakkaat on laittanut palautetta, että heidän ostamansa huonekalu on ollut sävyltään ihan erilainen kuin sivuston kuvissa.

      Itse tilasin Ellokselta Blomma-seinävalaisimen ja valaisimen sitten saavuttua yllätyksenä tuli, ettei siinä ollut mitään on/off -kytkintä, lamppuja ei saanut vaihdettua ja valaisimessa olevat kukkaset olivat kangasta (olin jotenkin mieltänyt ne alumiiniksi tai joksikin vähän laadukkaammaksi materiaaliksi). Ainut mitä tuotetidoissa mainittiin oli valaisimen koko, vaikka yllä mainittavatkin jutut olisi ollut varsin olennaista mainita.

    • mä olen tilannut monta monta vuotta ellokselta eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.tavara on saapunut todella nopeasti perille ja koko on aina ollut juuri oikea koskaan ei ole tarvinnut vielä palauttaa ainuttakaan tuotetta takaisin.
      ei kannata täällä valittaa vaan olla yhteydessä suoraan ellokseen ei ne tee mitään jos eivät saa palautetta
      lopettakaa valitus ja tehkää asialle jotain HALOO IHMISET!

    • jjjutta

      En ymmärrä miten te olette ONNISTUNEET saamaan ongelmia Elloksen kanssa!?!?!?!
      Me ollaan äitin kanssa tilattu jo monet, monet, MONET vuodet Ellokselta, en edes muista kuinka kauan. Ja tilataan edelleen, vuodessa varmaan 10 kertaa. Rakastetaan tota kauppaa kun se on niin helppoa tilata ja palautella. Ei IKINÄ ole ollut mitään ongelmia

      Tuntuu että nyt ongelma on nyt teissä itsessänne, ei Elloksessa. Tuskin olette tyytyväisiä mihinkään nettikauppaan, kaikki toimivat kumminkin periaatteesssa sanalla tavalla.

    • bios bios

      en ole vuosiin tilannut enää mitään!kerran tuli kauhee määrä roipetta jota en ollu tilanna..tilasin joulutähden ja sain samalla hintaa ison laatikollisen romuja..

    • tyytyväinen kirppune

      Olen tilannut Ellokselta Esprittiä, Pumaa, Adidasta ja Craftia ja aina on mennyt kaikki tosi hyvin. Merkkivaatteet ovat laadun kannalta ihan kohdallaan ja samoja tuotteitahan nuo on mitä kaupoissa. Tilaan usein siksi että saan lippulappualella esim. 50e alea loppusummasta.

      Toki ale-ehdot on hankalia, ettei saa merkkituotteita ym. tilata, mutta kaikki nuo lukee kyllä ohjeissa. Joskus on tullut ongelmia postikuluissa, ja olen lähettänyt sähköpostia ja ovat vähentäneet liiat kulut, ei ongelmia.

      Mä en kaipaakaan mitään nuoleskelua ja kohdallani Ellos on toiminut aina hyvin.

    • Likeiftheydidthattou

      No eipä se aina Elloksen vika ole, vaan postin.

    • Emä

      Ellos on paras! Laatu tuotteita saa alesta pilkkahintaan ja toimitus pelaa aina hyvin. Jospa oot PA... ehkeivät toimita maksuhäiriöisille.

    • pöh.

      Ihan täyttä paskaa puhutte, esim. samoja merkkivaatteita siellä myydään, mitä myydään tosi paljon kalliimmalla boutiqueissa (esim. merkki Zizzi, esprit jne).

      Lisäksi mulla ei oo IKINÄ ollu MITÄÄN ongelmia niiden kans. Oon tilannu paljon kamaa, lähinnä vaatteita mut myös muutaki, kodin sisustusta ja koneita. Kaikki on ollu just niinku pitääki. Mun mielestä lisäks 5e toimitusta ei oo paljon, koska mulla ei oo autoa ja muuallaki on isoja postikuluja ja bussikaan ei ilmaiseks kulje. Lisäks kiva jotain lamppua/ompelukonetta/viisiä kenkiä raijata ilman omaa autoa. Älkää narisko saatanan töhöt.

    • JUmalautasaatavana

      Ellos on ihan Vi.tun pas-ka prkl sieltä ei kannata mitään tilata saatana. Täys paskaa matskua myyvät, pitäs vit.ttu tollaset firmat pistää kiinaan

    • Nimetön101

      Ellos on kauheaa kusetusta. Isot mainokset nettisivuilla, että "alennusta 40% kalleimmasta tuotteesta" ja sitten kun yrität ostaa, niin ei alennusta tulekaan. Mainoksessa "unohdetaan" mainita, että ehei, alennusta ei saakaan merkkituotteista (adidas, nike, lewis..) vaan pelkästään elloksen omista halpistuotteista. Tässä taas asiakasta kusetetaan niin kympillä.

    • jaaansku--0000

      Tuo pitää niin paikkansa ,mä aina laitan tavaroita ostoskoriin ja sitten kassalla näen tuleeko niistä ne alet vai ei on senverran sekavaa kyllä.ja sitten joku koko voi olla esim 10e ja toinen koko/väri esim:25e

    • EI enää Ellosta!

      Ellos olí ennen vanhaan hyvä ostopaikka, mutta nykyään palvelun taso nolla. Eestikieliset asiakaspalvelussa eivät ymmärrä mitä heille sanotaan! Palautin vääränkokoisen tuotteen, jonka olin jo maksanut. Rahoja ei kuulunut. Soitin ja kysyin, miksei ole palautettu tililleni Osuuspankkiin, ja eestikeeline vastasi että ovat palauttaneet Nordeaan! Nordealta tulikin myöhemmin käteisnostopaperi, mutta rahaa ei saatu ulos järjestelmästä! Pankkineidit eivät suostuneet selvittämään asiaa: Soita itse! Soitin siis Ellokseen, ja eestikeeline väitti, että kyllä on raha lähtenyt Nordeaan. Minä uudelleen pankkitiskille, että siellä pitäisi summan olla. Nordean neiti meni takahuoneeseen ja tuli sitten kertomaan että Ellos on vetänyt summan takaisin palautuksena. Kolmas soitto Ellokseen: summa oli sittenkin laitettu Osuuspankkiin. Puhelut Ellokseen 45 minuuttia omaan piikkiin!!!

    • vierastus

      osaatteko auttaa?
      Maanantaina tein tilauksen, heti koht omilla sivuilla luki että laskutettu. Myös sähköpostiin tuli tilausvahvistus.
      No niin, edelleenkään ei näy seurantakoodilla mitään liikettä. ei edes sitä että on otettu vastaan se tieto tms.
      Kun kirjaudun ellokselle, näkyy ostoskorissa 2-4 tuotetta riippuen päivästä. Eilen oli 2 ja tänään 4 ???? Ja kaikki tuotteet on samoja :o
      Ja väliin oon ostoskorin tyhjänny (kun ei siinä ees oos niitä tuotteita kaikkia mitä tilasin) mut silti taas seuraavalla kerralla on ostoskori täys

    • Jokunenff

      Mä oon NIIN KYLLÄSTYNY TOHON ELLOKSEEN! sain väärän tuotteen ja sitten vielä viallisen! Voi vee... mikä postimyynti todella.. Nyt on kauhee homma lähtee peruuttaan tilausta!

    • hutvv

      mullakin meni iha totaalisesti hermot tähän ellokseen..tilasin PUOLI VUOTTA sitten ellokselta kengät ja nyt viime maaliskuun lopussa ne sit saapuivat postiin. En hakenut pakettia sieltä, vaan aattelin et menköön suoraa vaan takasin, kun en mä niitä kenkiä ny enää puoli vuotta myöhemmin tartte..nii paketti on siis mennyt takaisin ellokselle, mutta eileen sain sitten kuitenkin laskun niistä kengistä! siis mitä hittoa?!

      Toimitusaika on puoli vuotta ensin ja sitten vaikka ei ole edes lunastanut niitä kenkiä ne pitäis maksaa kuitenkin..perkele mitä touhua. oli tasan ensimmäinen ja viimenen kerta kun tilaan tuolta puljusta mtn..>:/

    • Cirius

      Ellokselta itse tilasin housut, jotka makso 26 euroa toimituskuluineen. eivät olleet sitten hyvät niin vaihdoin kokoa, tuli tilausvahvistus että uudet housut on tulossa. No sieltä tulee sit 59 e maksavat housut toimituskulut. Ellos saa minun puolesta imeä paskaa ja haljeta. :)

    • huhhhHuh

      Lähetin Ellokselle postitse kirjeellä tilauksen (mikä taisi olla suuri virhe..) 13.9. Vielä tänäkään päivänä en ole saanut MINKÄÄNLAISTA ilmoitusta tilaukseni tilasta, kun kirjauduin tunnuksillani Elloksen palveluun! Siis, tilauksissani ei vieläkään näy yhtään mitään. (Olen siis tilannut Ellokselta jotain aikaisemminkin, ja mielestäni kaikki pelasi silloin ok.)

      Olettaisin, että tilaus on ollut perillä 14.9 tai VIIMEISTÄÄN 17.9. Yli 2 viikkoa siis kulunut, eikä minulla ole niin mitään havaintoa tulenko saamaan tilaamiani tuotteita. Nyt kun tarkistelin asiaa, on suurin osa tilaamistani tuotteista tähän mennessä jo loppuunmyyty. JOS siis olisi näin, että he eivät voi tilaamiani tuotteita toimittaa, MIKSI HELVETISSÄ EN SAA TIETOA SIITÄ?!?!?!?!?!!!!!

      Ihmettelen suuresti. Tokihan mun täytyy vielä soittaa asiakaspalveluun, mutta pahoin pelkään että saan vain kuulla "ei-oota" ja pakolliset, väkinäiset valittelut.

      • huhhHuhh

        p.s, linkitin tämän kyseisen ketjun Elloksen asiakaspalvelulle iltalukemiseksi.


    • ex aasi

      Jeps. Täälläkin nyt entinen Elloksen asiakas. Olen tilannut sieltä yli kymmenen vuotta ja nyt valitettavasti lopetan. Alennuksien kanssa ihan ihme sekoiluja, ostoskori ei toimi oikein. Hinnat muuttuu miten sattuu ja asiakaspalvelu ei tunnu ymmärtävän mitä sanotaan saatika vastaavaan kysymyksiin.

      Pakko lähteä tutustumaan Zalandoon. Olisin jo tilannut sieltä mutta huomasin ettei voi tehdä sähköistä palautusilmoitusta ja pitäisi itse tulostaa lappuset tai tilata heiltä. Liikaa vaivaa, muuten tilaisin sieltä.

    • kyllästynyttt

      anteeksi vaan mutta mitä vittua..????? tilasin lokakuun lopussa kännykän ellokselta... ensin siellä luki: tilaus saapuu 10 marraskuuta. JA NYT: TILAUS SAAPUU 10 TAMMIKUUTA???????? -.-

    • Hyvämjyyja

      Onko Elloksen paketti pakko hakea jos sen on ottanut niin että maksettaisiin haettaessa, eikös se palaudu itestään jos sitä ei hae..

    • Ei Ellokselle !!

      Olen muutamia kertoja tilannut Ellokselta lähinnä vaatteita, joka kerta olen niihin ollut pettynyt, mutta takaisinlähettämisen vaivaan en ole viitsinyt ryhtyä, rätit todella heikkolaatuisia.

      Nyt tuli paikallisesta Siwasta tekstari, olisi kuulemma paketti noudettavissa. Harmi vaan kun en ole mitään tilannut. Kävin kurkaamassa omilla sivuillani, ja hups, siellähän on näköjään tilauksesta tiedot mitä en todellakaan ole tehnyt. No se hyvä puoli tietenkin, että pakettiahan minun ei tarvitse noutaa se palautuu jossain vaiheessa lähettäjälle.

      Otin asiakaspalveluun yhteyttä, jopa useammankin kerran ja joka kerta saan ihme sönkötysvastauksia missä ei ole päätä eikä häntää. Viimeisessä heidän vastauksessaan asikaspalvelija oli sitä mieltä, että joku samanniminen henkilö on muistanut varmaankin väärin sähköpostiosoitteensa !
      Tämän asiakaspalvelijan päähän ei tunnu mahtuvan se, että pitäisihän sillä henkilöllä olla salasanakin kirjautuessaan, hän vain hokee siitä sähköpostiosoitteesta ??

      Minulle ainakin riitti ELLOS, kielsin jo kuvastojen lähettämisen ja vaadin myös, että poistavat kaikki tietoni asiakasrekisteristään, sillä jos Elloksella on noin heikko tietosuoja, että kuka vaan, joka tietää sähköpostiosoitteeni pääsee sillä kirjautumaan sivuilleni, niin huh, huh! Sillä tätä mieltähän se asiakaspalvelija oli!

    • NaWWM

      Mulla ei toimi nuo nettisivut ikinä,joten tilausta ei voi tehdä loppuun asti,onko muilla ollut samanlaisia ongelmia,että sivut jäävät jumiin kesken tilauksen ??

    • 8+2

      Joskus sivut jumittaa vähän, tai valinnat ei pysy, esim. tietyn merkin naisten housut ja suosituimmuusjärjestyksessä kun yrittää katsoa niin ei onnistu, vaan valinnat katoaa esim. sivua vaihtaessa.

      Kaikki tilaukset on kuitenkin aina menneet ok, eli olen saanut aika nopeasti tilatut tuotteet ja ne on olleet ehjiä, oikeita ja olen pitänyt ne.

      Asiakaspalvelu on sujunut hyvin. Puhelintilaukset ja muutokset on myös sujuneet hyvin ja selkeällä suomenkielellä. Minulle on kerrottu paljonko saan alennusta kustakin tuotteesta jne. Myös tuotetiedusteluista olen saanut vastauksen sähköpostilla nopeasti.

    • Tilaan jatkossakin

      Useimmiten mulla kaikki tilaukset on menneet hyvin. Kerran tilasin yhden puseron, joka olikin ihan eri merkkiä kuin Elloksen sivuilla. Eli pusero oli kyllä sellainen kuin kuvassa, mutta muovissa ja puseron lapussa luki jotain ihan muuta kuin mitä väittivät. Ei se minua haitannut kuitenkaan, vaikka pusero ei ihan niin ihana ollutkaan kuin kuvasta olisi voinut luulla. Kokokin oli aika iso.

      • Onnea vaan

        Olen tilannut ellokselta jo useamman vuoden ajan, mutta joka kerta toimituksessa tai vaatteissa itsessään on ollut jotakin valittamista. Joka kerta olen myös joutunut palauttamaan vaatteita.
        Viimeksi eilen petyin tilattuani bleiserin ja takin, jotka eivät vastanneet lainkaan tuotekuvausta tai mallin päällä olevaa vaateretkua. Epäilempä, että katalogien vaatteeet tehdään juuri malleille sopiviksi, jotta näyttäisivät mahdollisimman hyviltä... No päätinpä siis, etten enää tilaaa elliokselta yhtään mitään.
        Lisäksi mekot ovat aina olleet pienintä kokoa ja silti liian isoja ja muutenkin heikkoa kangasta. Lisäksi toimitus on vaikea kun siwasta joutuu hakemaan.


      • Ei enää ikinä...

        Olen tilannut ellokselta jo useamman vuoden ajan, mutta joka kerta toimituksessa tai vaatteissa itsessään on ollut jotakin valittamista. Joka kerta olen myös joutunut palauttamaan vaatteita.
        Viimeksi eilen petyin tilattuani bleiserin ja takin, jotka eivät vastanneet lainkaan tuotekuvausta tai mallin päällä olevaa vaateretkua. Epäilempä, että katalogien vaatteeet tehdään juuri malleille sopiviksi, jotta näyttäisivät mahdollisimman hyviltä... No päätinpä siis, etten enää tilaaa elliokselta yhtään mitään.
        Lisäksi mekot ovat aina olleet pienintä kokoa ja silti liian isoja ja muutenkin heikkoa kangasta. Lisäksi toimitus on vaikea kun siwasta joutuu hakemaan.


    • Ellos on täysi P****

      Sain tässä laskun ellokselta! Olin kuulemma ostanut v. 2012 jotain M I T Ä !!! Lasku oli yli 160€. Pienenä vitsinä pidin ensin koko laskua, MUTTA! Soitettua ja kirjoitettua muutamia kertoja Ellokseen sain tietää että; Asia oli jo kuulemma perintätoimistolla joten pitää kääntyä heidän puoleen asian tiimoilta. Lyhyesti tiivistettynä, hankin mahdollisimman kalliin asianajajan että häviäjä joutuisi maksamaan erittäin paljon! Toiseksi minä en ole ollut koskaan laskuasiakas, ainoastaan postiennakolla olen jotain pientä tilannut. Kolmanneksi en tilaa koko firmalta enää koskaan mitään.
      Lue vielä kohta kolme niin silloin pääset helpolla!

    • olpki

      Millä keinolla saisin Elloksen tilaukseni R-kioskille.

    • Annuliinukka

      Mahdotonta sähläystä koko Elloksen touhu!!

      Jos olet tiliasiakas, seuraa ihmeessä miten tilauksiasi ja palautuksia on käsitelty. Jos pidät osa ja palautat osan, mistään ei näy mitä on tilille hyvitetty. Mun viime palautukseni (16.6.) ei ole vieläkään tullut perille (nyt 11.7.) olen pyytänyt erittelyä hyvityksistä .. EI TULOSTA.
      Puhelimella kun asioit; ei ainuttakaan suomenkielen taitoista palveluneuvojaa,, selvitä siinä sit asiaasi!!

      Olen itse ollut vuosia asiakas ja nyt mulle selvis, että todella huonolla tolalla on nuo hyvitykset ja palautukset itse katsottavissa. Kaikki kun vaan ilmoitetaan könttänä.
      Ja nekin mitä itse pystyin selvittämään omilta sivuilta;; oli päin persettä!

      Kyllä nyt tuli mitta täyteen tätä touhua!

      Olkaa ihmiset tarkkana niiden palautustenne ja hyvitystenne kanssa!

    • ellosale0324
    • kakkaaa

      Ei todelllakaan kannata tilata mitään sieltä.
      Pusero kutistui pesussa aivan nuken puseroksi vaikka oli isoa kokoa. Pesin ohjeen mukaan.
      Useita sähköposteja lähetin mutta ainoaankaan minulle ei vastattu. Todella törkeä postimyyntiliike. En suosittele kenellelkään tuota puljua.
      Vaatteet ovat kaikki valmistettu jossain intokiinasa varmaankin lapsityövoimalla. En ihmettelisi.
      En tilaa tuolta enää ikinä. Kirjoitan itselleni muistilapun koneelle!!!

    • cxcxcxcxcxcxxcxc

      Palautukset toimivat, mutta tuotteen vaihtaminen ilmeisesti ei. Tuossa hiljattain tilasin muutaman vaatekappaleen alennuksesta, ja jouduin pistämään osan palautukseen. Kengät palautin ihan kokonaan (liian matala päällinen mun rintavaan jalkaani), mutta takin halusin vaihtaa kokoa pienempään, kun malli ja materiaali olivat muuten hyviä, ja sitä pienempää kokoa oli sivujen perusteella jäljelläkin.
      No. Sitten kun tuli viesti sähköpostiin, niin eikös siinä lukenut, että kaikki oli palautettu onnistuneesti ja laskusta vähennetään näiden tuotteiden hinta. Ja sitä takkia oli toivomassani koossa vielä jäljellä, samalla alennushinnalla.
      En tiedä, miksi tämä vaihto ei onnistu - luetaanko siellä niitä palautuslappuja ollenkaan, vai pistetäänkö kaikki automaattisesti palautuksiksi?
      Jos ikinä tilaan sieltä mitään lisää, teen samoin kuin olen tehnyt Halensin tilausten kanssa: tilaan kaikkea kahta eri kokoa ja palautan sen, mikä ei sovi.

    • Piipp2
    • Oevoe

      Ei hirveästi mutään hyvää sanottavaa - tosin puhun nyt Jotexista, joka siis samaa ketjua. Postikulut isommalle paketille yli 50e. Paketti tuli vauruoituneena, samoin tuote - tuotteen palautuksesta postin kautta heidän omalla palvelullaan nyt jo kuukausi ja vieläkään ei kuuleman ole tullut palautus heille. Asiakaspalveluun lähetettyihin viesteihin ei kuulu viikkoihin vastausta jne.
      Ensimmäisen ja Viimeisen kerran tilasin :(

    • Anonyymi

      Saan laskuja vaikka en ole mitään tilannutkaan.

    • Anonyymi

      Hyvin on toiminut jo 30vuotta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe