Miten nuuskaa käytetään?

näin kuvan...

Näin kuvan jossa Harri Ollilla oli nuuskaa hampaassa. Miten sitä oikein käytetään ja miten
se vaikuttaa?

76

28775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...kielletään tuota pikaa koko EU:n alueella. Mukaanlukien siis Suomessa.

      • nuuskaa käytetään siten että venytät persevakosi auki ja tunget sen sinne


      • pohojanmaanjuntti

        mikä on miedointa nuuskaa ja mikä vahvinta ku itse omistan vain odens extra white ja kyllä siitä
        iha hyvin potkuja saa:D T yläastelaane juntti


      • Anonyymi
        pohojanmaanjuntti kirjoitti:

        mikä on miedointa nuuskaa ja mikä vahvinta ku itse omistan vain odens extra white ja kyllä siitä
        iha hyvin potkuja saa:D T yläastelaane juntti

        Siberia on vahvinta


      • Anonyymi
        pohojanmaanjuntti kirjoitti:

        mikä on miedointa nuuskaa ja mikä vahvinta ku itse omistan vain odens extra white ja kyllä siitä
        iha hyvin potkuja saa:D T yläastelaane juntti

        Ei nuuska missään tunnu, muuten, kun paskan makuna suussa. Kuka väittä, että siitä tulisi enrgiaa tai muuta ihmeellistä jauhaa skeidaa!

        Sama juttu ku energia juomat on niin vedätystä ja laumasielut juo sitä ku muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuuska missään tunnu, muuten, kun paskan makuna suussa. Kuka väittä, että siitä tulisi enrgiaa tai muuta ihmeellistä jauhaa skeidaa!

        Sama juttu ku energia juomat on niin vedätystä ja laumasielut juo sitä ku muutkin.

        oot sääki kans pihalla ku lumiukko :DD ei saatana. vuoden vajaaälysin viesti jonka oon lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siberia on vahvinta

        Eipä ollu lössi on vahvinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuuska missään tunnu, muuten, kun paskan makuna suussa. Kuka väittä, että siitä tulisi enrgiaa tai muuta ihmeellistä jauhaa skeidaa!

        Sama juttu ku energia juomat on niin vedätystä ja laumasielut juo sitä ku muutkin.

        Tuo oli ny tyhmintä paskaa mitä oon ikinä lukenu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siberia on vahvinta

        Ei oo ku p
        ablo


      • Anonyymi

        Millos se tuota pikaa on ku ei oo vieläkään kielletty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ku p
        ablo

        Pablo on nikotiinipussi eli ei ees kunnon nuuskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siberia on vahvinta

        Super snun 150 mg


      • Anonyymi
        pohojanmaanjuntti kirjoitti:

        mikä on miedointa nuuskaa ja mikä vahvinta ku itse omistan vain odens extra white ja kyllä siitä
        iha hyvin potkuja saa:D T yläastelaane juntti

        Miedoin mitä olen itse käyttänyt on ld 7mg ja vahvin nuuska jota saa ostamalla on sideria extemely strong White dry 45mg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Super snun 150 mg

        Killa 250mg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Super snun 150 mg

        Iceberg 150mg nams


      • Anonyymi
        pohojanmaanjuntti kirjoitti:

        mikä on miedointa nuuskaa ja mikä vahvinta ku itse omistan vain odens extra white ja kyllä siitä
        iha hyvin potkuja saa:D T yläastelaane juntti

        Normi odens on. SopivaA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuuska missään tunnu, muuten, kun paskan makuna suussa. Kuka väittä, että siitä tulisi enrgiaa tai muuta ihmeellistä jauhaa skeidaa!

        Sama juttu ku energia juomat on niin vedätystä ja laumasielut juo sitä ku muutkin.

        tapa itsesi mieluiten ajamalla ojaan tai hyppäämällä sillalta


    • Steffo

      Nuuskahan on tupakkaa. Sitä pannaan reilu möykky huulen alle. Limakalvojen kautta nikotiini imeytyy verenkiertoon. Noin tunnin päästä möykyn voi sylkeä pois. Aloittelijalle nuuskaaminen voi olla järkyttävä kokemus koska aineita menee jonkun verran syljen mukana vatsaankin... Tottuneelle vaikutus on verrattavissa savukkeisiin, ja on yhtä riippuvuutta aiheuttava.

      • typerä

        neuvoit vielä toiselle hölömölle!
        Entäs jos olis joskus oma penska joka kysyy?


      • odenssss

        onko nuuska nieeminen vaarallista


      • jewel666
        odenssss kirjoitti:

        onko nuuska nieeminen vaarallista

        ei ole


      • Väestöliitto
        jewel666 kirjoitti:

        ei ole

        Kyllä on


    • ei ei ei!

      voi hyvä jumala älä vaan koita! mielummin vaikka tupakkaa mut älä nuuskaa. no siis ei tietystikkään kumpaakaan! nuuskan pitkäaikaiskäytöllä on sellaset vaikutukset, joita ei pysty perumaan. nuuska saa yläikenet verestämään ja pikkuhiljaa se "syö" ihoa ja lihaa pois. olen nähnyt paljon kuvia tästä ja voin sanoa että se ei ole mukava tunne kun suussa on reikä!

      • käisihuulee

      • Anonyymi

        Nii mutta ei myöskään ole kivaa kuolla tukehtumalla niikuin tupakalla on sivuvaikutuksena ja ikenet palautuvat ennallee


      • Tupakka on paljon epäterveellisempää paitsi polttajalle myös muut lähellä olevat saa sitä savua keuhkoihin. Nuuskaaja vahingoittaa vaan omaa terveyttä.

        Nuuska ei myös itessään aiheuta syöpää ja jos haluaa sellasen suun ku niissä pelottelukuvissa nii pitää käyttää melkeen koko elämä tai saada suusyöpä


    • EX-käyttäjä

      Ruotsissa asuessani käytin nuuskaa satunnaisesti ja "palkkioksi" vielä 15vuotta on kuoppa yläikenessä jossa näkyy hammasjuuret.
      En suosittele kenellekään, aiheutta ERITTÄIN VOIMAKASTA riippuvuutta.

    • jaa-aa

      Pieni vinkki, älä kokeile, jos et halua tulla riippuvaiseksi tota paskaa kohden...

      Ja väitän että tiedän mistä puhun. Itse kun kokeilin ensimmäistä kertaa, oli tosiaan tarkoitus vain kokeilla. Ei se kummiskaan ihan siihen jäännyt, ja olen nyt nuuskannut jo 7 vuotta, ensiks oli silloin tällöin mutta vimpat noin viisi vuotta on sitten jo ollut aikamoista suurkulutusta.

      Et älä ihmees aloita nuuskaamista jos et halua polttaa tupakkaakaan, yhtä riippuvaista se on.

      • Anonyymi

        Oon kyl koittanu et en suosittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl koittanu et en suosittele

        mitä vittua päteet täällä kymmenen vuotta jälki ajassa nää kysymykset tehty kymmenen vuotta sitten lopeta päteminen ja mene töihin


    • nuuskamuikkunen

      Thunderi kiele alle ni johan pärisee. Onneks mun itsekuri on nii hyvä et viikon kokeilin ja helposti irtauduin. Ei saa olla heikko.

    • fobbawuzhere5

      Nuuskallahan on vähäisemmät terveysvaikutukset kuin poltettavalla tupakalla, vaikka kuinka monta tutkimusta osoittaa sen. Poltettava rööki pilaa keuhkot, kurkun, nielun ja myös suun, pahemmin kuin nuuska.

      T. tupakoitsija jonka mielestä nuuska haisee & on epämiellyttävää, ihan kuin kakkaa. :=)

    • Käyttäjän mielipide!

      Jos poltat, vaihda nuuskaan! Jos et käytä nuuskaa, good for you! Mutta oikeesti, nämä vaarat on yliarvostettuja. Voi ostaa yhden purkin ja kokeilla ja heittää vaikka pois.

      Mutta elämässä elää vain kerran, jos tuossa nyt mitään järkeä oli. Jos käytät, kannattaa huolehtia suun hygieniasta, jotta se sun iho ei syövy pahasti vai mite ny olikaa... Mutta tupakkaan verrattuna nuuska on paljon vaarattomampaa kuten moni jo mainitsikin. Ja se ei haise joka paikassa, eikä tarvitse lähtä jonnekki pihalle sauhuttelee.

      Se on jokaisen oma päätös miten ottaa kaiken ilon irti elämästä. Mutta se on väärin jos EU kieltää nuuskan. Samaallahan sitä vois kieltää tupakan ja alkoholinkin! Nuuska on joillekkin mukava asia. Se on kuin veis joiltakin television -> Kyllä sitä ilman pärjäis, mutta ei se elämä ois yhtä rentoa.

      Jos luit tämän koko viestin nii oot varmee aikuinen, katos ku me nuoret ei jakseta. Olen ylä-asteellainen poika ja tätä mieltä olen!

      Kiitos

      • kolliz

        Kannattaisiko mun alottaa Oon ylä-asteella


      • Jaageri68
        kolliz kirjoitti:

        Kannattaisiko mun alottaa Oon ylä-asteella

        Nojuu


      • Anonyymi
        kolliz kirjoitti:

        Kannattaisiko mun alottaa Oon ylä-asteella

        Noh mites menee


    • Nuuseli

      Tosihan se on ettei se nuuskankäyttö kaikilla suuta pilaa vaikka 10 vuotiaasta asti käyttäisit. Itse käytin about 4 vuotta ja totesin ettei ole minun ikenille sopivaa touhua. En minä mikään totaalikieltäytyjä ole, ja sillointällöin tulee se pari purkkia ostettua kun hapitsulla käyn. Joillekkin sopii, joillekkin ei. Mutta tosiasiahan on että kyllähän se pussi tai köntti siellä huulessa rentouttaa ihan mukavasti.

      • kolliz

        Kannattaako käyttää pussia tykilla laittaa litkuu huuleen


    • Hardcorenuuskaaja

      No perkeke heitä se pussi yläpeltii ja niele nesteet vittu se on majua se

    • Nuuskaaja420

      4 pussii oodenssii huulee nii sit pärisee

      • KäytänOdens

        Miks ei suoraa 8?


      • nuuskaa

        Vitun nössöt mie heitä koko kieko


    • Odenssenkuuluuolla

      Ketä vittu vetää löysää Hyi helvetti. Pussinuuskaa sen kuuluu olla, ei näytä Nii helvetin vastenmieliseltä. Nenänuuskastakin saa mukavat 10s pärinät pönttöön, muuten aika turhaa.

    • nusujoni

      Ahaa

    • Sinunäitisi

      Millä nuuskalla kannattaa alottaa jos ei oo koskaan kokeillu?

      • Tosimiäs86

        Odens extreme white dry on aika mietoa kamaa, sitä kannattaa testata.


      • Nuuskankäyttäjä

        Pistä 4 siberiaa ja venaa hetki. Se on aika mieto


      • Jokuvaaxd
        Tosimiäs86 kirjoitti:

        Odens extreme white dry on aika mietoa kamaa, sitä kannattaa testata.

        Entä odens cold dry? :)


      • DenssiIskeeKuNyrkki
        Jokuvaaxd kirjoitti:

        Entä odens cold dry? :)

        Odens Cold Dry tulee ekoilla kerroilla sätimään ihan helvetistä ja varmasti pyörryttää ja saatat oksentaa.


      • Anonyymi

        Tiwtry siberialla


    • Nuuskaaminen

      Kuivattelet ylä huulta ja taittelet ja isket peltiiin

      • sendhelpoukk

        miten se taitellaan?


      • Voipaska

        Taitat vaan kahtia sen keskeltä


    • fjkfigkgk

      ei muuten kannata alkaa tohon, paskaa hommaa.
      Joskus alakoulun ysillä laiton yhden odenssin huuleen. mitään mukavaa tunnetta tullut, alkoi vaan vähän kirvelee alussa ja kylmiä väreitä. Paskan heitettyä pois alkoi vaan oksettaa.

      Eli en oikeen tiedä mitä mielihyvää tosta oikein saa :D.

      • snus

        Sen takii sul alko pääs heittää ja oksettaa, koska et oo tottunu siihe 22mg nikotiinin vaikutuksee. Jos käyttää yhenkää kieko nii siihe tottuu jo ja se on ihan vitun nautinnollistaki sen jälkee valuminen lukuunottamatta.


    • Denssikilleri

      Ite olen 6 luokkalainen 12v poika joka käyttää odens

      • snus

        kyllä


    • Oon9vodensjonne

      Knoxi huulee ja alkaa rentouttaa paremmin ku 5 tähen spa kylpylä 😂

      • snus

        Nojuu mut ei tunnu missää kyl sen odens tai joku vahva pitää olla..


    • Densjonne

      Ite oon 14 tiiän et tää kommentti tulee reilut 9v myöhässä :D mut jos, joku ny tätä sattuu. Lukee nii ei kannata ees koittaa ite tos vähä vajaa vuos sitte kokeilin ku frendi heitti mulle yhe denssin siit tuli vitu rento fiilis sit seuraavana päivänä ostin yhe säkin ja jatkoin tota menoo nyt poon pahasti koukussa käyttäny aktiivisesti noin 4kk ja ostan kiekkoi joka viikko poltan röökii juon kaljaa. Ok ei liittyny mitenkää asiaa mut siis mun pointti o et siihe jää helpost kiinni ja siit ei nii vaa eroon pääse myös kaveriporukat vaikuttaa paljon asiaan.

      • Eienääikinä

        Ite just ostin kaverilta kiekon. Tykkään röökistä enemmän... Vois myyä tän lopun jollekkin pikkuveljen (14) kaverille ku kaduttaa vähä. JA TOI VITUN SYLKI ON NII PASKAN MAKUISTA!!


    • Pillumasa

      Tahdonvoimasta kiinni. Mut on se kyl mukavaa ku tunkee päivän ekan nuuskan peltiin. Ja ne jotka sanoo että polttakaa mieluummin ku nuuskaatte ni mieluumminko pilaa keuhkot kun huulet ja ikenet?

    • NuuskalElämästHelvetti

      Empä suosittele kennellekkään mitään tupakkatuotteita, mutta ittepähän virheesi teet. On tosi asia, että nuuskan käyttö aiheuttaa suun alueen syöpää. Olen juuri itse toimpumasa suun/nielun alueen syöpähoidoista. Tätä settiä en toivo edes pahemmalle vihamiehelle! Pahoinvointia, väsymystä, älytöntä kipua. Sädehoidon ansiosta suu- ja nielu tulee niin kipeäksi, ettet pysty syömään tai edes juomaan etkä puhumaan. Tästä syystä ennen hoitoja sinulle asennetaan ravintoletku (PEG-letku) mahaan. Se asennus tapahtuu suun kautta eli nielet sen letkun! Jo pelkästään tämän operaation jälkeen on kamalat kivut. Sytostaatit vievät makuaistin ja kaikki hajut ovat supervoimakkaita ja sinua oksettaa vähän väliä pahoinvointilääkkeistä huolimatta. Olet niin väsynyt, että nukahdat sohvalle istuvalteen. Et jaksa kävelläkkään Perusliikkuminen on kauhean ponnistelun takana. Sädehoito kirjaimellisesti polttaa kaulan ja nielun karrelle. Kroppasi ei kestä hoitoja ja joudut sairaalaan. Tulehdusarvot huitelee yli 200 eli sinulla on hengenvaarallinen tila. Hoidon jälkeiset 2-3 viikkoa ovat elämäsi vaikeimmat. Et tiedä millaista opiaattia seuraavaksi napsisit, sillä kivut ovat niin järkyttävät. Hoidot ovat pilanneet hampaasi. Ne ovat täynnä reikiä, vaikka olet pessyt 2 kertaa päivässä hampaat ja tehnyt kaikki temput mitä suuhygienisti pyysi. Sytostaattitiputuksessa tapaamasi kaveri kertoo, miten hänelle tehtiin pohkeesta uusi kieli. No hei mähän pääsin helpolla. No sitä sä et kyllä vielä tiedä. Henkinen paine on kova, kun et tiedä selviätkö hengissä vai et. Vasta kolme kuukautta hoitojen jälkeen sinut "skannataan" eli tehdään eräänlainen varjoainekuvaus, josta näkyy onko hoito auttanut. Vaikka sinua olisi onnistanut, niin elät ainakin seuraavat 5 vuotta pelossa siitä, mitä seuraavalla kerralla kontrollissa sanotaan. Sädehoito ja sytostaatit aiheuttavat myös myöhemmin syöpää, munuaisten vajaatoimintaa, sydänvaivoja kilpirauhasen vajaatoimintaa ym. ym. Henkisesti menet raiteiltasi tai sitten sinusta tulee helvetin paljon vahvempi ihminen. Ainakin elämän arvosi menevät uuteen järjestykseen ellei muuta. Jos siis vielä elät...

    • Erkkiesimerkki11

      Miksi niin moni nuori haluaa imeä paskaa.
      Säälittävän näköistä töissäkin katsella aikuisia miehiä, joilta saa aina kysellä, mitä, mitä? Kun ei saa puheesta selvää, kun on turpa täys kakkatyynyjä.

      Ja ystävällisenä vinkkinä nuorille kolleille, joita tytöt kiinnostaa. Yksikään kunnollinen nainen ei yläasteen jälkeen tule hyväksymään, että äijänsä esittää elämämkoululaista kakkapaketti suussaan😏

    • Anonyymi

      Nuuskallahan on vähäisemmät terveysvaikutukset kuin tupakalla, mutta nuuskaajat todennäköisemmin alottavat polttamaan kuin polttajat nuuskaamaan. Anyway, kumpaakaan ei kannata kokeilla, mutta mikäs minä oon täällä neuvomaan muita.

    • Anonyymi

      Ööö

    • Anonyymi

      ite koitin ekaa kertaa 12-vuotiaana :DD oon kyl vieläki kakstoista ja huomnena porukan kaa kaupungille ja ostetaa kiekko :DDDDDD

      • Anonyymi

        Iha vitu hähää


      • Anonyymi

        Mene töihin, osta heroiinia ja lyö suonees.


    • Anonyymi

      Ensin varmistat että on kuivat huulet sitten kädessä puristelet sitä hetken sitten laitat sen ylähuuleen mutta älä missään nimessä keskelle

      • Anonyymi

        Miks ei keskelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ei keskelle?

        se syövyttää sitä jännettä siinä keskellä muuten hiljalleen pois.


    • Anonyymi

      Laita persereikää säätiin niin pirusti

    • Anonyymi

      Nuuska aiheuttaa voimakkaita hallusinaatioita, pelkästään takataskussa ollessa. Takataskussa kiekon pitäminen altistaakin hyvin usein todella harmilliselle taudille, peräsuolen venymiselle, josta johtuu sulkijalihaksen järjetön löystyminen. Tauti aiheuttaa kuoleman viikon sisällä, kun tärkeät sisäelimet tippuvat peräsuolen kautta.

    • Anonyymi

      Ite käytän nuuskaa ennen sitä poltin tupakkia mut jäin siitä kii niin vaihdoin nuuskaan ,enkä nyt sano et oisin jotenki kova ku käyttän nuuskaa mut sanonpahan nyt vaan et oon nyt puol vuotta nuuskaa käyttäny eikä näy ikenis mitään

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe