Antti Heikkilä

on hyvä lääkäri

Hänellä on terveitä mielipiteitä tässä sairaassa yhteiskunnassa.

54

11464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

      mitään merkitystä, jos ne on tosiasioiden vastaisia.

      Sellaisia mielipiteitä voi sanoa huuhaaksi.

      Heikkilä esittää tietäjää monilla sellaisilla lääketieteen aloilla, joilta hänellä ei ole koulutusta eikä näkemyksiään vahvistavia tutkimuksia. Ne mielipiteet on tarkoitettu ainoastaan tukemaan hänen tuotteittensa ja palvelujen markkinointia - siis tietämättömien huijausta tyyliin "rahat pois".

      • omapotilas

        Olen ollut potilaana vuosia ja aina on hoidettu kuntoon. Etpähän taida tietää, Sinä molaaja,kuinka pitkä ja minkälainen historia Antilla on. Parempi olla hiljaa.


      • vähävarainen ja vaivainen
        omapotilas kirjoitti:

        Olen ollut potilaana vuosia ja aina on hoidettu kuntoon. Etpähän taida tietää, Sinä molaaja,kuinka pitkä ja minkälainen historia Antilla on. Parempi olla hiljaa.

        Pääseekö hänen vastaanotolleen helposti ja mitä maksaa?


      • Heikkilä tietää

        Sellaisilla lääketieteen aloilla joilla heikkilällä ei ole koulutusta eikä näkemyksiään vahvistavia tutkimuksia, on hänellä tietoa ja kokemusta.

        Mielipiteillä on aina väliä, mutta heikkilä tietää mistä puhuu. Sinä taas et, sillä mielipiteesi ovat totuuden vastaisia. Kuten tässä:

        "Ne mielipiteet on tarkoitettu ainoastaan tukemaan hänen tuotteittensa ja palvelujen markkinointia - siis tietämättömien huijausta tyyliin "rahat pois"."

        höpön löpön


      • ihan tosissaan
        Heikkilä tietää kirjoitti:

        Sellaisilla lääketieteen aloilla joilla heikkilällä ei ole koulutusta eikä näkemyksiään vahvistavia tutkimuksia, on hänellä tietoa ja kokemusta.

        Mielipiteillä on aina väliä, mutta heikkilä tietää mistä puhuu. Sinä taas et, sillä mielipiteesi ovat totuuden vastaisia. Kuten tässä:

        "Ne mielipiteet on tarkoitettu ainoastaan tukemaan hänen tuotteittensa ja palvelujen markkinointia - siis tietämättömien huijausta tyyliin "rahat pois"."

        höpön löpön

        ettei heikkilä pyri lisäämään tuotteidensa menekkiä?

        Joopa joo - sinisilmäisiä riittää!


      • tuon väitteesi
        omapotilas kirjoitti:

        Olen ollut potilaana vuosia ja aina on hoidettu kuntoon. Etpähän taida tietää, Sinä molaaja,kuinka pitkä ja minkälainen historia Antilla on. Parempi olla hiljaa.

        todistavan yhtään mitään Heikkilän puolesta?

        Missä on Heikilän omat todisteet terveysväitteilleen?


      • teveyttä ja
        ihan tosissaan kirjoitti:

        ettei heikkilä pyri lisäämään tuotteidensa menekkiä?

        Joopa joo - sinisilmäisiä riittää!

        ruokavaliota, joka pitää terveenä.
        Ei se tule kalliiksi.
        Päinvastoin halvemmaksi, ei tarvitse ostaa lääkkeitä ja juosta lääkärillä.


      • Mieti..

        arvostella?

        Mihin tietosi ja kommenttisi perustuu? Omakohtaiseen kokemukseen? Luuloon? Epäluuloon? Uskomukseen?

        Vai oletko vaan valmis rienaamaan kaikkea?

        Etsi oikeaa tietoa! Kysy! Ja kyseenalaista! Mieti! Tee johtopäätöksiä! Ja kysy lisää! Älä lopeta miettimistä!


      • ....................

        "Heikkilä esittää tietäjää monilla sellaisilla lääketieteen aloilla, joilta hänellä ei ole koulutusta eikä näkemyksiään vahvistavia tutkimuksia. Ne mielipiteet on tarkoitettu ainoastaan tukemaan hänen tuotteittensa ja palvelujen markkinointia - siis tietämättömien huijausta tyyliin "rahat pois". "

        Tämä on täyttä asiaa. Olen itse valmistunut elintarvikealalta ja lukenut muun muassa ravitsemustiedettä sivuaineena. Ravinto on aina kiinnostanut minua enkä voi olla ihmettelemättä ihmisten erikoista suhtautumista ravintoon. Minusta on loppujen lopuksi surullista huomata kuinka jotkut lääkärit käyttävät valtaansa väärin vain tienatakseen rahaa. Tiedän muitakin Heikkilän tyylisiä ihmisiä, jotka tiedolla haluavat hallita ihmisten mieliä. Kun tietoon sekoitetaan tunnepitoinen lähestymistapa, siitä tulee tavallisille ihmisille helpommin lähestyttävää.

        Toki ymmärrän, että ihmiset uskovat sellaista, joihin heillä on tunneside. Tämän takia nämä taitavimmat markkinoijat koittavat lähestyä ihmisiä tunnetasolla. Monet ottavat tämän empatiana, itse taas ihmisten harhaanjohtamisena.


      • Käytäntö osoittaa
        .................... kirjoitti:

        "Heikkilä esittää tietäjää monilla sellaisilla lääketieteen aloilla, joilta hänellä ei ole koulutusta eikä näkemyksiään vahvistavia tutkimuksia. Ne mielipiteet on tarkoitettu ainoastaan tukemaan hänen tuotteittensa ja palvelujen markkinointia - siis tietämättömien huijausta tyyliin "rahat pois". "

        Tämä on täyttä asiaa. Olen itse valmistunut elintarvikealalta ja lukenut muun muassa ravitsemustiedettä sivuaineena. Ravinto on aina kiinnostanut minua enkä voi olla ihmettelemättä ihmisten erikoista suhtautumista ravintoon. Minusta on loppujen lopuksi surullista huomata kuinka jotkut lääkärit käyttävät valtaansa väärin vain tienatakseen rahaa. Tiedän muitakin Heikkilän tyylisiä ihmisiä, jotka tiedolla haluavat hallita ihmisten mieliä. Kun tietoon sekoitetaan tunnepitoinen lähestymistapa, siitä tulee tavallisille ihmisille helpommin lähestyttävää.

        Toki ymmärrän, että ihmiset uskovat sellaista, joihin heillä on tunneside. Tämän takia nämä taitavimmat markkinoijat koittavat lähestyä ihmisiä tunnetasolla. Monet ottavat tämän empatiana, itse taas ihmisten harhaanjohtamisena.

        Antaa ajattelemisen aihetta että kun esim Puska puhuu tuhansista tutkimuksista, mutta ei (pysty?) nimeämään yhtään ja Heikkilä sen sijaan nimeää tutkimuksia ja antaa linkkejä ulkomaisiin tutkimuksiin. Tarvitaan vain kielitaitoa ja halua perehtyä noihin tutkimuksiin. Ja aina tulee uutta tietoa asioista.
        Asiat ovat kyllä ihmeellisen kiistanalaisia. Mutta voidaan kai olla yksimielisiä siitä, että Heikkilä on saanut aikaan myös hyviä tuloksia.


      • heikkilällä on järkeä

        Heikkilällä päin vastoin on maalaisjärkeä päässä ja ei ole ahne lääkäri vaan jopa saattaa yrittää parantaa potilaansa.


    • Tarinat toisaalla

      Lipsautit juttusi väärälle palstalle. Täällä keskustellaan lääketieteestä.

      • lääketieteestä,

        joka ei enää pysty selvittämään, mikä potilasta vaivaa? Siitäkö lääketieteestä, jossa lääkäri ei enää uskalla käsin tutkia potilasta, vaan tarkkailee häntä tietokoneen takaa? Siitäkö lääketieteestä, joka hoitaa vain oiretta tai oireita, muttei koskaan syytä? Siitäkö lääketieteestä, jossa buranaa, astmalääkkeitä ja mielialalääkkeitä käytetään surutta?


      • kyllä todella
        lääketieteestä, kirjoitti:

        joka ei enää pysty selvittämään, mikä potilasta vaivaa? Siitäkö lääketieteestä, jossa lääkäri ei enää uskalla käsin tutkia potilasta, vaan tarkkailee häntä tietokoneen takaa? Siitäkö lääketieteestä, joka hoitaa vain oiretta tai oireita, muttei koskaan syytä? Siitäkö lääketieteestä, jossa buranaa, astmalääkkeitä ja mielialalääkkeitä käytetään surutta?

        puoskaripalsta. Lääkäreillä ei ole enää mitään yhteyttä todellisuuteen ja potilaisiin, mutta Antti H.lla on.


      • Vaan lääketieteestä
        lääketieteestä, kirjoitti:

        joka ei enää pysty selvittämään, mikä potilasta vaivaa? Siitäkö lääketieteestä, jossa lääkäri ei enää uskalla käsin tutkia potilasta, vaan tarkkailee häntä tietokoneen takaa? Siitäkö lääketieteestä, joka hoitaa vain oiretta tai oireita, muttei koskaan syytä? Siitäkö lääketieteestä, jossa buranaa, astmalääkkeitä ja mielialalääkkeitä käytetään surutta?

        Kuvailit tyhjentävästi hivenpilsukauppiaan vastaanoton hotellihuoneessa. Kuorrutettuna uskomususkovien sumupuheilla.


      • että nekin on lääkettä
        Vaan lääketieteestä kirjoitti:

        Kuvailit tyhjentävästi hivenpilsukauppiaan vastaanoton hotellihuoneessa. Kuorrutettuna uskomususkovien sumupuheilla.

        ruoka ja hivenaineet. Puhdas hengitettävä ilma ym. Putkiaivoja riittää.


      • lääkettä joillekin
        että nekin on lääkettä kirjoitti:

        ruoka ja hivenaineet. Puhdas hengitettävä ilma ym. Putkiaivoja riittää.

        Ja sitten vielä puhutaan medikalisaatiosta?


      • ainakaan yhtään
        että nekin on lääkettä kirjoitti:

        ruoka ja hivenaineet. Puhdas hengitettävä ilma ym. Putkiaivoja riittää.

        sen huonompi vaihtoehto... Hah, hah...


      • jos ei tarttis
        ainakaan yhtään kirjoitti:

        sen huonompi vaihtoehto... Hah, hah...

        mitää, eläis vaan pyhällä hengellä...


      • sitten ihan
        Vaan lääketieteestä kirjoitti:

        Kuvailit tyhjentävästi hivenpilsukauppiaan vastaanoton hotellihuoneessa. Kuorrutettuna uskomususkovien sumupuheilla.

        samanlaista kuin lääkärinvastaanotolla se hivelpilsu ja miten se nyt menikään. Hyvä, kun valaisit, kun kokemuksia on vain oikeista lääkäreistä, että jos se ei ole sen kummosempaa siellä hivenpilsu puolellakaan, niin se on sitten itse keksittävä omat hoidot. Sikäli tietysti huono, että jäi saamatta niin lääkäreiltä kuin niiltä hivenpilsuiltakin mun fyffet.


      • käynyt ihan oikealla
        sitten ihan kirjoitti:

        samanlaista kuin lääkärinvastaanotolla se hivelpilsu ja miten se nyt menikään. Hyvä, kun valaisit, kun kokemuksia on vain oikeista lääkäreistä, että jos se ei ole sen kummosempaa siellä hivenpilsu puolellakaan, niin se on sitten itse keksittävä omat hoidot. Sikäli tietysti huono, että jäi saamatta niin lääkäreiltä kuin niiltä hivenpilsuiltakin mun fyffet.

        lääkärillä, joka on laajentanut tätä tietämystään ja erilaisia hoitojaan. Opiskellut paljon. Ei ota vastaan missään hotellihuoneessa, vaan hänellä on klinikka ja toinenkin vastaanotto toisessa kaupungissa. Hänellä käy paljon ulkomaalaisiakin hoidossa.


      • kunnon lääkärin
        käynyt ihan oikealla kirjoitti:

        lääkärillä, joka on laajentanut tätä tietämystään ja erilaisia hoitojaan. Opiskellut paljon. Ei ota vastaan missään hotellihuoneessa, vaan hänellä on klinikka ja toinenkin vastaanotto toisessa kaupungissa. Hänellä käy paljon ulkomaalaisiakin hoidossa.

        vastaanotolle. Jättäisin nämä tusinatavarat ja maanantaitekoiset mielelläni väliin.


      • minä vain
        kunnon lääkärin kirjoitti:

        vastaanotolle. Jättäisin nämä tusinatavarat ja maanantaitekoiset mielelläni väliin.

        on hyvä lääkäri. Olen saanut kuntoni paremmaksi
        siirtyessäni hänen ohjeitten mukaiseen ruokavalioon.
        Lisäksi syön suurina annoksina d-vitamiinia ja olo
        on todellakin parempi. Kävin mittauttamassa d-vitamiinitasoni ja silti se oli liian alhainen
        vaikka syön d-vitamiinia 50 mg/vrk. Siispä nostin
        annosta edelleen.


      • käynyt ihan oikealla kirjoitti:

        lääkärillä, joka on laajentanut tätä tietämystään ja erilaisia hoitojaan. Opiskellut paljon. Ei ota vastaan missään hotellihuoneessa, vaan hänellä on klinikka ja toinenkin vastaanotto toisessa kaupungissa. Hänellä käy paljon ulkomaalaisiakin hoidossa.

        mistä voisin tilata ajan heikkilän vastaanotolle ? vastaa nimimerkille.


      • neurosarkoidoosi
        [email protected] kirjoitti:

        mistä voisin tilata ajan heikkilän vastaanotolle ? vastaa nimimerkille.

        Antti on Eiran sairaalassa hommissa. Siis Helsingissä. Minäkin menen hänen vastaanotolleen, koska on krooninen sairaus ja oma lääkärini syöttää kortisonia ja solusalpaajaa ja heikkenen koko ajan. Aloitin vhh-ruokavalionkin. Uskon enempi tähän kuin hirveisiin myrkkyihin, joita olen 4 vuotta tuloksetta syönyt. Että näin!


    • Heikkilän

      kirjat ovat auttaneet ainakin minua vatsavaivojen kanssa. Närästys hävinnyt kokonaan ja vatsan turvotus ja suolisto-ongelmat helpottaneet huomattavasti. Lisänä astma-oireet väheentyneet oleellisesti. Suosittelen ainkin kokeilemaan Antin suosittelemaa ruokavalita. Kirjat löytyvät myös kirjastosta.

    • asialliset

      "Hänellä on terveitä mielipiteitä tässä sairaassa yhteiskunnassa."

      Täysin samaa mieltä. Antti Heikkilä on rehellinen lääkäri potilaan asialla, eikä lääkebisneksen juoksupoika. Tässä hänen kotisivunsa:

      http://www.anttiheikkila.com/index.php

    • Vain mielipiteitä

      Olen samaa mieltä sinä, että Heikkilällä on mielipiteitä, joita hän myös mieluusti esittää, pientä korvausta vastaan mm. kirjojen muodossa. Aika monelta näyttää kuitenkin unohtuvan, että terveyteenkään liittyvissä asioissa mielipiteiden varaan ei kannata rakentaa, vaan ratkaisut ja toiminnat on syytä perustaa faktoihin, tutkittuun tietoon.

      • Ajattele ite

        "Siunattu kipu" Miksi naisia säteilytetään rintasyöpätutkimuksissa niillä vehkeillä, kun olisi helpompi ja vaarattomampikin tutkimusmenetelmä. Nämä älypää tavislääkärit ei vaan ole noteeraaneet sitä asiaa, kun ovat niin luutuneita ajatuksissaan. Menetlmä on LÄMPÖKAMERA! Kivutkin sillä näkee, ei oo luulosairaita. Ihmisen elimistö on kuin kirja. Lukekaa Antin kirja!


      • Xraynaiset
        Ajattele ite kirjoitti:

        "Siunattu kipu" Miksi naisia säteilytetään rintasyöpätutkimuksissa niillä vehkeillä, kun olisi helpompi ja vaarattomampikin tutkimusmenetelmä. Nämä älypää tavislääkärit ei vaan ole noteeraaneet sitä asiaa, kun ovat niin luutuneita ajatuksissaan. Menetlmä on LÄMPÖKAMERA! Kivutkin sillä näkee, ei oo luulosairaita. Ihmisen elimistö on kuin kirja. Lukekaa Antin kirja!

        Valitettavasti lämpökamera ei pysty erottamaan epäilyttäviä, tarkempaa huomiota vaativia patteja viattomista alkuunkaan niin hyvin kuin röntgenkuvaus. Joko Heikkilä on laajentanut reviiriään utareosastollekin? Jos haluat luottaa lämpökuvaukseen, niin ihan vapaasti vain. Ei ole pakko käydä mammografioissa. Ja tuo jipujuttukin oli ihan häröilyä sinulta.


      • Pariisissa
        Ajattele ite kirjoitti:

        "Siunattu kipu" Miksi naisia säteilytetään rintasyöpätutkimuksissa niillä vehkeillä, kun olisi helpompi ja vaarattomampikin tutkimusmenetelmä. Nämä älypää tavislääkärit ei vaan ole noteeraaneet sitä asiaa, kun ovat niin luutuneita ajatuksissaan. Menetlmä on LÄMPÖKAMERA! Kivutkin sillä näkee, ei oo luulosairaita. Ihmisen elimistö on kuin kirja. Lukekaa Antin kirja!

        "Lukekaa Antin kirja!"

        Kyseinen kirja on todella asiantunteva lääketieteellinen tietokirja:

        "Antti Heikkilä: SIUNATTU KIPU
        Kirurgi, ortopedian ja traumatologian erikoislääkäri Antti Heikkilä on tutkinut pitkään kivun olemusta. Vuosien leikkauskokemus on vakuuttanut hänet siitä, että vain määrätyissä tapauksissa kipu pystytään leikkaamaan pois. Tästä tietämyksestä alkoi kehittyä hänen oma kipunäkemyksensä.

        Jatkuva kipu ei kuulu elämään. Heikkilän mukaan nykyiset ainoastaan teoriohin perustuvat hoitotekniikat – leikkaukset ja lääkkeet – ovat tehottomia ja johtavat oireenmukaisina vain kivun kroonistumiseen ja lääkekierteeseen. Valtaosa kivuista on toiminnallisia. Kipulääkkeet ovat hengenvaarallisia. Niistä hyötyy vain lääketeollisuus.

        Kivunhoidon avain on psykosomatiikassa, johon perehtymisen Heikkilä aloitti 1980-luvun alussa. Hän on nähnyt kipupotilaidensa paranevan, kun he ovat oivaltaneet jotain oleellista itsestään. Ihmisellä on uskomaton kapasiteetti parantua, kunhan hän vain saa oikeaa tietoa itseensä liittyen. Kysymys on tiedosta, joka koskee sitä osaa itseä, jonka haluaisi mieluiten pitää piilossa.

        Lääkäri Antti Heikkilä on julkaissut useita kokonaisvaltaisen lääketieteen piiriin kuuluvia teoksia. Erityisesti hänen kirjansa Elämän paras aika, Hyvän olon keittokirja 1 & 2, Näin me keitämme ja Ravinto & Terveys ovat olleet vuosien ajan myyntitilastojen kärjessä. Diabeteksen hoito ruokavaliolla (Rasalas 2008) palkittiin Pariisissa kansainvälisen kilpailun ravitsemus- ja terveyskirjojen sarjassa."

        http://www.rasalas.fi/kirja.php?id=75


      • Swedish cook
        Pariisissa kirjoitti:

        "Lukekaa Antin kirja!"

        Kyseinen kirja on todella asiantunteva lääketieteellinen tietokirja:

        "Antti Heikkilä: SIUNATTU KIPU
        Kirurgi, ortopedian ja traumatologian erikoislääkäri Antti Heikkilä on tutkinut pitkään kivun olemusta. Vuosien leikkauskokemus on vakuuttanut hänet siitä, että vain määrätyissä tapauksissa kipu pystytään leikkaamaan pois. Tästä tietämyksestä alkoi kehittyä hänen oma kipunäkemyksensä.

        Jatkuva kipu ei kuulu elämään. Heikkilän mukaan nykyiset ainoastaan teoriohin perustuvat hoitotekniikat – leikkaukset ja lääkkeet – ovat tehottomia ja johtavat oireenmukaisina vain kivun kroonistumiseen ja lääkekierteeseen. Valtaosa kivuista on toiminnallisia. Kipulääkkeet ovat hengenvaarallisia. Niistä hyötyy vain lääketeollisuus.

        Kivunhoidon avain on psykosomatiikassa, johon perehtymisen Heikkilä aloitti 1980-luvun alussa. Hän on nähnyt kipupotilaidensa paranevan, kun he ovat oivaltaneet jotain oleellista itsestään. Ihmisellä on uskomaton kapasiteetti parantua, kunhan hän vain saa oikeaa tietoa itseensä liittyen. Kysymys on tiedosta, joka koskee sitä osaa itseä, jonka haluaisi mieluiten pitää piilossa.

        Lääkäri Antti Heikkilä on julkaissut useita kokonaisvaltaisen lääketieteen piiriin kuuluvia teoksia. Erityisesti hänen kirjansa Elämän paras aika, Hyvän olon keittokirja 1 & 2, Näin me keitämme ja Ravinto & Terveys ovat olleet vuosien ajan myyntitilastojen kärjessä. Diabeteksen hoito ruokavaliolla (Rasalas 2008) palkittiin Pariisissa kansainvälisen kilpailun ravitsemus- ja terveyskirjojen sarjassa."

        http://www.rasalas.fi/kirja.php?id=75

        Joo. Palkittu keittokirjasarjassa. Sinne se sopiikin.


      • kuusitoista6473015
        Swedish cook kirjoitti:

        Joo. Palkittu keittokirjasarjassa. Sinne se sopiikin.

        Moneen ongelmaan ei lääkkeet tepsi ja niillä on paljon sivuvaikutuksia joten ruokavaliota korjaamalla voi saada positiivisia vaikutuksia aikaan.


      • Yksi paikka
        kuusitoista6473015 kirjoitti:

        Moneen ongelmaan ei lääkkeet tepsi ja niillä on paljon sivuvaikutuksia joten ruokavaliota korjaamalla voi saada positiivisia vaikutuksia aikaan.

        Asia on havaittu Keroputaalla, jossa toimiva dialogi on tärkeämpi kuin lääkitys.

        http://www.hs.fi/sunnuntai/a1355546346268


      • irkki

        Olen vuosikausia sairastellut kovia kipuja alaraajoissa ja välillä ranteissa ym. Yleistila huono jne. Olen käynyt Ta:lla, yksityisesti ortopedillä, neurologilla, fysiatrilla, sisätautilääkärillä , eikä ole selvinnyt mitään, en edes ohjetta ole saanut mihin voisin ottaa seuravaksi yhteyttä. Palkkiot ovat olleet jokseenkin korkeat turhista käynneistä. Ainoa ohje on syödä särkylääkkeitä joita yritän käyttää mahdollisimman vähän. Tämä siis kokemukseni tosi aisantuntijoista pitkällä aikavälillä. Nyt olen käynyt kerran Anttilalla ja oireisiin olen saanut lievitystä lihasmanipulaation ja venytysohjeen jälkeen. Aijon nyt jatkaa Anttilalla selvitystä myös ravitsemuksestani ym. Haluan tietoa mitä ravitsemuksessani on pielessä vaikka noudatan lähes orjallisesti koululääketieteellistä ruokavaliota. Tiedän nyt ainakin sen, että muualta en apua tule saamaan joten avoimin mielin Heikkilälle.


    • eduskuntaan
      • lissu m

        olet oikeAssa saisi avata ison vastaanoton asiakkaita tulis tuhansittain


      • kokemustamonesta
        lissu m kirjoitti:

        olet oikeAssa saisi avata ison vastaanoton asiakkaita tulis tuhansittain

        Heikkilä on harvoja järkeviä lääkäreitä Suomen maassa. Suurimmaksi osaksi lääkärit ovat täysin lääkefirmojen juoksupoikia joilla ei ole mitään kykyä kriittiseen ja itsenäiseen ajatteluun. Tietokoneen ja reseptin takana on helppo piileskellä.

        Kukaan ei myöskään ole mistään vastuussa. Näin ainakin julkisella puolella. Hyvä että hengissä selvisin. Jumala auttoi kun 15 vuoden lääkepurkki rumba oli läpi käyty ja minulla voimat loppui. Yhdestäkään lääkäristä ei ollut auttajaksi.

        Tänä päivänä katson hyvin tarkkaan kenen lääkärin kanssa asioin. Niin kauan kuin itse pystyn siihen rahoillani ja voinnillani vaikuttamaan.


      • yks sairas kans
        kokemustamonesta kirjoitti:

        Heikkilä on harvoja järkeviä lääkäreitä Suomen maassa. Suurimmaksi osaksi lääkärit ovat täysin lääkefirmojen juoksupoikia joilla ei ole mitään kykyä kriittiseen ja itsenäiseen ajatteluun. Tietokoneen ja reseptin takana on helppo piileskellä.

        Kukaan ei myöskään ole mistään vastuussa. Näin ainakin julkisella puolella. Hyvä että hengissä selvisin. Jumala auttoi kun 15 vuoden lääkepurkki rumba oli läpi käyty ja minulla voimat loppui. Yhdestäkään lääkäristä ei ollut auttajaksi.

        Tänä päivänä katson hyvin tarkkaan kenen lääkärin kanssa asioin. Niin kauan kuin itse pystyn siihen rahoillani ja voinnillani vaikuttamaan.

        Heikkilä kertoo totuuden kun muut ei uskalla.

        Ruotsissa oli jo rasvasota margariinia vastaan.

        Siellä syödään varmaan D-vitamiiniakin purkista.

        Täällä lääkärit hoitaa käypähoitosuositusten mukaan, jossa määrätään vaan lääkkeitä.

        Ravinnolla on merkittävä vaikutus lähes kaikkiin sairauksiin.


      • uusi aikako?
        yks sairas kans kirjoitti:

        Heikkilä kertoo totuuden kun muut ei uskalla.

        Ruotsissa oli jo rasvasota margariinia vastaan.

        Siellä syödään varmaan D-vitamiiniakin purkista.

        Täällä lääkärit hoitaa käypähoitosuositusten mukaan, jossa määrätään vaan lääkkeitä.

        Ravinnolla on merkittävä vaikutus lähes kaikkiin sairauksiin.

        Sain juuri postissa epikriisin, ja ensimmäistä kertaa oli epikriisiin merkitty ASIALLISESTI käyttämäni ravintotehosteet epikriisiin; D-vitamiini, Kalkki-Magnesium, Omega-3, B-vitamiinilisä yms.

        Epikriisejä mulla on 45 vuoden ajalta, mutta nyt oli ensimmäinen siinä mielessä asiallinen, että sieltä löytyvyit myös käyttämäni ravintotehosteet lääkeluettelon perästä ja asiallisena. Ei niinkuin yleensä mainittu, että potilas käyttää ravintolisiä, mutta ei ole osattu edes eritellä, mitä lisiä, saatikka edes määriä.

        Edistystä, ollaankohan saapumassa jotensakkin suvaitsevaisempaan lääketieteeseen?


      • Tarkoitushakuista?
        kokemustamonesta kirjoitti:

        Heikkilä on harvoja järkeviä lääkäreitä Suomen maassa. Suurimmaksi osaksi lääkärit ovat täysin lääkefirmojen juoksupoikia joilla ei ole mitään kykyä kriittiseen ja itsenäiseen ajatteluun. Tietokoneen ja reseptin takana on helppo piileskellä.

        Kukaan ei myöskään ole mistään vastuussa. Näin ainakin julkisella puolella. Hyvä että hengissä selvisin. Jumala auttoi kun 15 vuoden lääkepurkki rumba oli läpi käyty ja minulla voimat loppui. Yhdestäkään lääkäristä ei ollut auttajaksi.

        Tänä päivänä katson hyvin tarkkaan kenen lääkärin kanssa asioin. Niin kauan kuin itse pystyn siihen rahoillani ja voinnillani vaikuttamaan.

        Toisen vuosikurssin lääketieteen opiskelija kertoi, mainitessani Heikkilän, että hän on vitsailun ja naureskelun aihe opiskelijain keskuudessa. En viitsinynyt sanoa että naureskelun sijaan kannattaisi perehtyä Heikkilänkin mainitsemiin tutkimuksiin.
        Mutta senhän ymmärtää että opiskelijalla on täysi työ opinnoissaan niin ettei siinä ehdi ylimääräisiä kiinnostuksen kohteita ottaa. Muutenkin on turvallisempi pysyä ruodussa, tarjoaahan lääketehdas kuulemma kerran kuussa aamupalaa (valistuksen ohella!)


      • Pellemies
        kokemustamonesta kirjoitti:

        Heikkilä on harvoja järkeviä lääkäreitä Suomen maassa. Suurimmaksi osaksi lääkärit ovat täysin lääkefirmojen juoksupoikia joilla ei ole mitään kykyä kriittiseen ja itsenäiseen ajatteluun. Tietokoneen ja reseptin takana on helppo piileskellä.

        Kukaan ei myöskään ole mistään vastuussa. Näin ainakin julkisella puolella. Hyvä että hengissä selvisin. Jumala auttoi kun 15 vuoden lääkepurkki rumba oli läpi käyty ja minulla voimat loppui. Yhdestäkään lääkäristä ei ollut auttajaksi.

        Tänä päivänä katson hyvin tarkkaan kenen lääkärin kanssa asioin. Niin kauan kuin itse pystyn siihen rahoillani ja voinnillani vaikuttamaan.

        Höpöhöpö. Heikkilä on tyypillinen vaihtoehto, jonka vaihtoehto ei edes ole oma keksimä vaihtoehtoehto. Lainaa maailmalta ja myy tietämättömille suomalaisille kalliisti.


    • sar5

      Eikö keuhkofiproosissa ole muuta hoitoa kuin hauta? Voiko kolestrooli lääkeet aiheutaa sairauden? onko Heikkilällä tähään minkalaista tietoa? ``epätoivoinen)

      • irkki

        Kolesterolilääkkeistä voi saada mm. jalkakipuja sekä voimat voivat mennä jalkalihaksista. Vaivat eivät tule lyhyellä aikavälillä, vaan muutaman vuoden käytön jälkeen. Omakohtainen kokemus sekä työskentelyni terveysasemalla on saanut minut vakuuttumaan asiasta. Myös monet lääkäritkin sen jo tunnustaa.


    • ....................

      Voisiko joku kertoa minulle selkeästi, että millaiseen ruokavalioon Antti Heikkilä kannustaa ihmisiä? Miksi Antti Heikkilä kannustaa tällaiseen ruokavalioon? Onko kyseessä hänen omat empiiriset tutkimuksensa vaiko jokin tieteellinen tutkimustulos?

      • ....................

        Löysin jonkun viitteen:
        "Heikkilän mukaan hiilihydraattien aiheuttama insuliinin eritys altistaa ihmisen erilaisille sairauksille joita ovat muun muassa metabolinen oireyhtymä, verenpainetauti, liikalihavuus sekä kohonneet kolesteroliarvot. Hän kehottaa myös välttämän kovetettuja kasvirasvoja ja käyttämään mieluummin kasviöljyä (esimerkiksi oliiviöljyä, mutta ei rypsiöljyä joka on Heikkilän mukaan ihmiselle haitallista[6]) ja eläinrasvoja kuten voita.[4]"

        Ihmettelen Heikkilän negatiivista suhtautumista rypsiöljyyn, jossa on kuitenkin parempi rasvahappokoostumus kuin oliiviöljyssä. Esimerkiksi tyydyttyneiden rasvahappojen määrä on rypsiöljyssä pienempi kuin oliiviöljyssä. Tyydyttyneet rasvahapot on tunnetusti niitä "huonoja" rasvahappoja.


      • Kuulostaa selvältä

        Googlaa Antti Heikkilä tai lainaa kirjastosta hänen kirjojaan. Minusta monet hänen selityksensä ovat aivan järkeen käypiä.


    • PasiAnssi 55

      Paahdettu rouhittu pellava. Löytyy jokaisesta marketista.
      1 rkl päivässä, siinä on omegat. Uskokaa pellet.

      • siili31

        Paitsi että osta paahtamatonta kokonaista siementä ja rouhi vasta kotona juuri ennen syömistä. Muuten voit heittää hyvästit omegoille, jotka ovat hapettuneet ajat sitten. Usko pelle.


    • a.i.k

      olen lukenut heikkilän blogit ja harvoinpa puuttuu referenssit hänen vaittämistään.

    • surullinen pikkumyy

      Löytyykö kokemuksia masennuksen ja ahdistuksen hoidosta Heikkilän vastaanotolta?

      • 18+12

        riippuu vähän mistä ongelmasi ovat lähtöisin. Heikkilähän on erikoistunut mm. ruokavalioasioihin. vaikka moni kovasti yrittää kiistää ja vähätellä ruokavalion merkitystä masentuneisuuden ja yleisen alakulon hoidossa voi se olla merkittävä osa ongelmaa. jos henkinen pahaolosi on lähtöisin elämän ongelmista, en tiedä olisiko Heikkilä paras vaihtoehto. harkitsisin silloin itse jotain sosiaalityöntekijää tai psykoterapeuttia. toisaalta tuskin haittaakan on hänen näkemyksistään on. Heikkilällä on moneen psykiatriin ja muuhun lääkäriin verrattuna varsin ajantasaista tietämystä nykymielenterveysjärjestelmän älyttömyydestä. katso ihmeessä hänen haastattelunsa (alla), jossa Heikklä onnistuu tuomaan erinomaisesti pöytään mielenterveysasioihin liittyvää virheajattelua terveydenhuollossamme.

        http://www.youtube.com/watch?v=madDmzadBdQ


    • thliscriminalgang

      Antti Heikkilä on erittäin vaarallinen lääkäri, nimittäin lääketehtaille ja ravintoteollisuudelle...

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe