Miten Oinas+Kauris???

Oinas<3

Hei, miten Oinas ja Kauris sopii yhteen, onhan ne kummakki vuohi-eläimiä mutta silti! Tietääkö kukaan näistä "yhteen" jutuista. Mistä niihin vois saaja lisätietoo?

vastakkaa please!!!
kiitti etukäteen

6

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkäpää
    • julia

      " Nämä vekkulit lienevät sopuisia vain liikepöydän ääressä. Rakastavaisina he ovat harvinainen pari. Yhteiselo on tavallisesti niin rankkaa, ettei sitä soisi edes pahimmalle vihamiehelleen. Impulsiivinen, mainetta janoava idealisti-oinas ei yksinkertaisesti pysty ymmärtämään laskelmoivaa materialistikaurista. Tyly tuomio: ei tule mitään!"
      Siinä ote suuresta horoskooppi kirjasta, mutta jos uskot että teillä toimii, niin siitä vain kokeilemaan :) Aina ei voi elää kirjojen mukaan!

    • oikku

      Olen ollut 20 v naimisissa kaurismiehen kanssa. Kai me sovimme enimmäkseen hyvin yhteen. Välillä käuriin järjestelmällisyys ärsyttää, itse olen suurpiirteisempi. Kauris on uskollinen ja luotettava kumppani ja ilmaisee tunteensa, ainakin minun kauris-mieheni. Molemmat olemme äkkipikaisia mutta helposti leppyviä. Riidat jokapäiväisiä, pienistä asioista, mutta suurissa asioissa pidämme yhtä. Kauristani ärsyttää se että haluan puuttua aioihin jotka eivät hänen mielestään kuulu minulle. Ei muuta kuin onnea yritykselle, kyllä kauris ja oinaskin voivat onnistua :).

      • Kauris Neiti

        Oinas ja kauris joutuvat selvittämään kovan työn kautta, ovatko he suuntautuneita samanlaisiin asioihin ja tavoitteisiin. Merkeissä on paljon samankaltaisuutta, mutta se ei näy päällepäin. Oinas ja kauris eivät usein edes huomaa, kuinka hyvin voisivat tulla toimeen. Oinas huiskii ympäriinsä ja on valmis riskeeraamaan kaiken, kun kauris inhoaa suuria riskejä ja liikkuu paljon hitaammin, mutta varmemmin päämääriään kohden. Molemmat merkit yleensä saavat haluamansa, mutta täysin eri metodeilla.

        Kauris on hiljasempi ja määrätietoisempi, oinas räiskyvä. Molemmat ovat huomattavan jääräpäisiä, joten näillä kahdella täytyy olla selkeä roolijako. Merkit toimivat eri tavoilla, eikä kumpikaan sulattaisi toisen ratkaisumallia, vaikka tulos olisikin täysin sama. Oinaan filosofiana on helpoimman oikotien etsiminen, kun taas kauris on valmis tekemään asiat raskainta ja vaikeinta reittiä, kunhan lopputulos on menestyksellinen.

        Oinaan planeetta on Mars ja kaurista ohjaa Saturnus. Mars edustaa voittoa, taistelua, aggressiivisuutta ja intohimoa. Saturnus suojelee työn tekoa, kunnianhimoa ja päämäärien saavuttamista. Kauriit eivät välitä vaikeuksista, vaan ponnistelevat sitkeästi eteenpäin. Oinaan sotaisuus taas vie asioita vauhdilla eteenpäin. Kumpikaan merkki ei suostu antamaan periksi helpolla. Mikäli merkit haluavat tulla toimeen keskenään, ei kauris saa masentaa oinaksen mieltä liialla realistisuudella eikä oinas asettua poikkiteloin kauriin suunnitelmien eteen. Mikäli nämä kaksi merkkiä eivät yritä ymmärtää toisiaan, tulee suhteesta helposti julma tai jopa väkivaltainen. Kauris on käytännöllinen merkki, joka ajattelee aina asioiden hyötysuhdetta. Oinas ei sellaisesta perusta, vaan tekee mitä mieleen juolahtaa. Mikäli oinas ja kauris hyväksyvät toistensa suuret eroavaisuudet, he voivat tulla toimeen erinomaisesti. Suhde on haasteellinen eikä vaikeuksia tule puuttumaan, mutta hyvät hetket ovat vastapainoksi suorastaan loistavia


    • oikku4

      Niinpä niin kauris kyllä ärsyttävä silloin kun sanoo oinaille piikittelevästi. oinashan ei pidä ,että sen nenille hypitään ja varsinkin jos kauris sortuu aliarvioimaan oinaan miehekkyyttä niin on riita valmis. muuten voi olla hyvinä aikoinaan sopuisa esim työparina ,mutta kauriin pitää muistaa, ettei loukkaa oinaan ylpeyttä missään olosuhteissa.

    • oinas ja kauris, ei!

      Sopii työkavereiksi/pariksi ja liikekumppaneiksi ja usein kavereiksi mutta ei rakkaussuhteesen.

      Itse oinas ja pari vakavaa kauris-suhdetta meni mönkään, kumpikin loppui vihaan, kauris olisi ehkä pystynyt lopettamaan suhteen neutraalisti, itse lopetin tuhoisasti... olen siis oinas, valitettavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe