Kuka näyttelee Oonaa?

Kaisuli

Söpö tyttö. :)

18

1988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf

      Niissä on kaikkien sen päivän jaksossa esiityneiden nimet.

    • hiphopNAPOLEON

      mitä mieltä oot sen näyttelijän taidoista?
      Se sais olla kyl oscar ehdokas 2003!!


      XD joo joo tiedetään, huono vitsi.

    • Jahas

      Ei se oo yhtään söpömpi kun muutkaan, mitä erikoista siinä muka näät? Jos totta puhutaan niin mun mielestä se ei ole edes niinkään söpö kun monet muut vauvat...

      • Neito20

        On se Oona nyt ainakin söpömpi, kuin tämä kamala Sofia, joka pienestä vauvasta asti on ollut hirveän ruma, mikä on vauvalle harvinaista...silmät roikkuu ja laiha ku tikku yms..


      • aaa
        Neito20 kirjoitti:

        On se Oona nyt ainakin söpömpi, kuin tämä kamala Sofia, joka pienestä vauvasta asti on ollut hirveän ruma, mikä on vauvalle harvinaista...silmät roikkuu ja laiha ku tikku yms..

        Se (Sofia) onkin aristokraatiivauva, sukunimi joku vonSybel, eli sisäsiittoinen.


      • tyhmä
        aaa kirjoitti:

        Se (Sofia) onkin aristokraatiivauva, sukunimi joku vonSybel, eli sisäsiittoinen.

        mikä on aristokraattivauva?? en tiedä älkääkä haukkuko mua tyhmäks kun en tiedä


      • James
        tyhmä kirjoitti:

        mikä on aristokraattivauva?? en tiedä älkääkä haukkuko mua tyhmäks kun en tiedä

        Oonaa näyttelee linnea lindström,tarkista vaikka lopputeksteistä!


      • kauppat. yo 24v
        tyhmä kirjoitti:

        mikä on aristokraattivauva?? en tiedä älkääkä haukkuko mua tyhmäks kun en tiedä

        aristokraateilla tarkoitetaan suunnilleen entisajan tyyppistä ylimystöä, aatelistoa, tms. ennen vanhaan aateliset tunnistettiin esim. siitä, että heillä oli eniten rahaa (ja sitä kautta valtaa) ja heidän sukunimensä oli yleensä "von Jotain". (älä sekoita hollantilaisiin sukunimiin, jotka hyvin usein ovat "van Jotain".)

        tai sitten aristokraatti tarkoittaa niitä ihmisiä, jotka ei oikeasti aatelisia ole, vaan yrittää olla mahdollisimman hienostuneita? (wannabe-aateliset? :)) eli en oo varma tästä.

        minusta nykyaikana ei oikeasti ole olemassa aristokraatteja, mutta merkityksen varmaan ymmärrät. eli ne ihmiset jotka asuu helsingissä hienoissa merenrantalukaaleissa ja ihannoi oopperaa ja kalliita viinejä.. tms..

        tolla sisäsiittosuudella varmaan vihjataan sitä, että aristokraatit ei suostu olemaan läheisissä tekemisissä muitten kuin niitten harvojen omankaltaisten ihmisten kanssa.

        nimitys aristokraattivauva olis sitten aristokraattien vauva. ja tämä ei sitten ole mikään virallinen nimitys, älä käytä asiatekstissä (esim. äikänaineessa).

        näin mä tän jutun järkeilin, kertokaa jos oon väärässä!


      • Sama taas
        Neito20 kirjoitti:

        On se Oona nyt ainakin söpömpi, kuin tämä kamala Sofia, joka pienestä vauvasta asti on ollut hirveän ruma, mikä on vauvalle harvinaista...silmät roikkuu ja laiha ku tikku yms..

        Jaa no ainakin tämä uudempi Oonaa "näyttelevä" vauva on silmistään helvetin ruma. (Silmät menee vinoon kuin japseilla ja jää rumasti syvälle silmäkuoppiin, en osaa selittää sori) mut mun mielestä se Oona ei ole mitenkään erityisen söpö, ei muuten ollut Sofiakaan. Niko taas on ihan tavallinen, ei siinä häiritse mikään muttei se erikoisempikaan ole.


      • joku
        Sama taas kirjoitti:

        Jaa no ainakin tämä uudempi Oonaa "näyttelevä" vauva on silmistään helvetin ruma. (Silmät menee vinoon kuin japseilla ja jää rumasti syvälle silmäkuoppiin, en osaa selittää sori) mut mun mielestä se Oona ei ole mitenkään erityisen söpö, ei muuten ollut Sofiakaan. Niko taas on ihan tavallinen, ei siinä häiritse mikään muttei se erikoisempikaan ole.

        oot oikeessa nico on ainoa tavallisen näkönen lapsi muut on kait jotain kehitysvammaisia kun salattujen elämiän tuottaja haluaa niillekkin näyttelemis mahdollisuuksen ja ne haluaa sen kultaisen ruusun jonka ne sais siitä kun roosa oli ohjelmassa mukana


    • Melkein sukua julkkikselle

      ...siis silloin kun se oli ihan vastasyntynyt, niin sitä näytteli Anni Weppling (silloin oikeesti viikon vanha). Se on mun frendin serkku! =)

      • haslari

        NIIHÄ ne kaikki sanoo! =)


    • Kuno

      naisin

    • salkkao

      Sara Lohiniva oli ja on vieläkin kaunis

      • votelo

        Ei ollut Sara Oonan roolissa vielä silloin kun tämä keskustelu aloitettiin! :D


    • Oliii

      Wilhelmiina Seppä muistaakseni esitti sitä tarhaikäistä Oonaa.

      • Oliii

        Linnea Lindström (2003–2004)
        Anni Weppling (2003–2004)
        Wilhelmiina Seppä (2004–2006)
        Sara Lohiniva (2007–2010)

        Neljä eri esittäjää.


    • Oliii

      Anni Weppling (2003–2004)
      Linnea Lindström (2003–2004
      Wilhelmiina Seppä (2004–2006)
      Sara Lohiniva (2007–2010)

      Siis noin päin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe