ktm exc 125

ktmeagle9

paljon tuo 125 tieliikenne kotari kulkee? pystyykö sillä ajamaan pitempiä matkoja, esim. 300km? kuinka usein mäntä pitää vaihtaa?siinähän ei ole tuoreöljyvoitelua?

205

35756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieli ajaa

      matkaa niin osta siihen tarkoitettu peli. Mitä imettä teet maastoon tarkoitetulla kisapelillä maantiellä?

      • KOTARIPOIKA

        VITTU SÄ ET TIÄ PASKAAKAA HOMO


      • Monttupyörätmontulle
        KOTARIPOIKA kirjoitti:

        VITTU SÄ ET TIÄ PASKAAKAA HOMO

        Tuskin säkään sen vertaa


    • WREXC

      Paljon tuo kulkee?? Niin kauan kuin pensaa riittää,jos on välitankkaukset niin kulkee niin kauan kuin kone kestää.
      Jos taas yrität tosissasi ajaa huippunopeutta niin vähänkään väärillä suutimilla mäntä palaa just,eikä melkein,sylinterikin menee vaihtoon.Siinä ei tidellakaan olen mitään tuorejuttuja vaan pensa/öljy seos sekoitetaan seuraavaa ajoa varten,metsään/jääradalle,nopeaan/hitaaseen ajoon.Suuttimet vaihdetaan kesällä,syksyllä,talvella erilaisiksi.
      Että siitä lähdetään.

      • SAATANAexc

        ite omistan exc ja toimii muuten aivan mainiosti smotoilla mihinkään vitun jääradalle tai mettään ole menossa kevareista parhain


      • a-dlkhg8

        Eli täysin turha vehje liikenne käytössä


      • ostakotariiih

        kaikista hauskin kevari. olen semmoisen omistanu ja aika masentavan tylsää oli palata nelariin kun sen myin :(


      • Anonyymi
        SAATANAexc kirjoitti:

        ite omistan exc ja toimii muuten aivan mainiosti smotoilla mihinkään vitun jääradalle tai mettään ole menossa kevareista parhain

        Tyypit täälä tajua yhtään mistään mitään. Itellä ollu kotaria ja vaikka mitä. Aivan turha sitä isin hommaamaa kotaria täälä kehua ja huutaa paljo menee mittarin mukaan. Kallein pyörä pitää. Huoltaa pitää jatkuvasti. Nyt on menos 2018 KTM 500 EXC 2018. Se liikkuu mittarin mukaan vähä vähemmän kun nää teidän hurjat piikit,,, Nämä pullamössöt saa sitä edes ylös. Poika joka ny 15v ei saanu kaatunutta 250 SX Crossia ylös. Siinä faktoja. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypit täälä tajua yhtään mistään mitään. Itellä ollu kotaria ja vaikka mitä. Aivan turha sitä isin hommaamaa kotaria täälä kehua ja huutaa paljo menee mittarin mukaan. Kallein pyörä pitää. Huoltaa pitää jatkuvasti. Nyt on menos 2018 KTM 500 EXC 2018. Se liikkuu mittarin mukaan vähä vähemmän kun nää teidän hurjat piikit,,, Nämä pullamössöt saa sitä edes ylös. Poika joka ny 15v ei saanu kaatunutta 250 SX Crossia ylös. Siinä faktoja. Kiitos

        Tää äijä on silti sua vanhempi kato vähän tän keskustelun vanhuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypit täälä tajua yhtään mistään mitään. Itellä ollu kotaria ja vaikka mitä. Aivan turha sitä isin hommaamaa kotaria täälä kehua ja huutaa paljo menee mittarin mukaan. Kallein pyörä pitää. Huoltaa pitää jatkuvasti. Nyt on menos 2018 KTM 500 EXC 2018. Se liikkuu mittarin mukaan vähä vähemmän kun nää teidän hurjat piikit,,, Nämä pullamössöt saa sitä edes ylös. Poika joka ny 15v ei saanu kaatunutta 250 SX Crossia ylös. Siinä faktoja. Kiitos

        voi vittu mikä ruipelo saanu olla, ja muutenki mikä sul on hätänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypit täälä tajua yhtään mistään mitään. Itellä ollu kotaria ja vaikka mitä. Aivan turha sitä isin hommaamaa kotaria täälä kehua ja huutaa paljo menee mittarin mukaan. Kallein pyörä pitää. Huoltaa pitää jatkuvasti. Nyt on menos 2018 KTM 500 EXC 2018. Se liikkuu mittarin mukaan vähä vähemmän kun nää teidän hurjat piikit,,, Nämä pullamössöt saa sitä edes ylös. Poika joka ny 15v ei saanu kaatunutta 250 SX Crossia ylös. Siinä faktoja. Kiitos

        eka joka puhuu totta


    • 5uyuw56yrie57i76ityutergtyf

      vakiona menee 140km/h. Täystehosena yli 170km/h...jotkus on saanu menee 190km/h....

      • loloololol

        "vakiona menee 140km/h. Täystehosena yli 170km/h...jotkus on saanu menee 190km/h...." vittu siinä oikee tietäjä taas :DD ainaki sai naurut


      • asdfgpojgåEIHJTGFJG
        loloololol kirjoitti:

        "vakiona menee 140km/h. Täystehosena yli 170km/h...jotkus on saanu menee 190km/h...." vittu siinä oikee tietäjä taas :DD ainaki sai naurut

        Kuule näkisit kun mä ajan mun kotarilla nii mittari näyttää kaxjapualsataa....mun samu 50cc:kin näytti jo vuonna nakki ja keppi 97km/h.....kai mä vaan oon nii köwäjätkäh..::D


      • tuuroo
        asdfgpojgåEIHJTGFJG kirjoitti:

        Kuule näkisit kun mä ajan mun kotarilla nii mittari näyttää kaxjapualsataa....mun samu 50cc:kin näytti jo vuonna nakki ja keppi 97km/h.....kai mä vaan oon nii köwäjätkäh..::D

        lievä mopoo,amish pojat rules LOL


      • momomomo
        tuuroo kirjoitti:

        lievä mopoo,amish pojat rules LOL

        ai kato aki ja turooooooooooo!


      • välittäjä ville
        loloololol kirjoitti:

        "vakiona menee 140km/h. Täystehosena yli 170km/h...jotkus on saanu menee 190km/h...." vittu siinä oikee tietäjä taas :DD ainaki sai naurut

        no kyllähän se kulkee jos vaan laittaa tarpeeks pienen takarattaan ja ison eturattaan...kyllä täystehosessa piikkisessä voima vielä riittää kulkee se n. 180km/h mutta ei välttämättä kiihdy enään kovin rivakkaan jne. kokeilkaa vaikka ite.. ja en omista 125 exc kotaria tiedoksi vaan...mutta olen nyt pyöriny elämäni aikana jos jonkilaisten mopojen, kuramopojen ja katukyykkyjen parissa..


      • hajapussa
        välittäjä ville kirjoitti:

        no kyllähän se kulkee jos vaan laittaa tarpeeks pienen takarattaan ja ison eturattaan...kyllä täystehosessa piikkisessä voima vielä riittää kulkee se n. 180km/h mutta ei välttämättä kiihdy enään kovin rivakkaan jne. kokeilkaa vaikka ite.. ja en omista 125 exc kotaria tiedoksi vaan...mutta olen nyt pyöriny elämäni aikana jos jonkilaisten mopojen, kuramopojen ja katukyykkyjen parissa..

        "jotkus on saanu menee 190km/h...." Hohohohoho ei helvetti saa kyllä näille ktm poijjille nauraa kippurassa, vittu jos ton saatanan öljykasan saat 190km/h kulkee ni ihme on...


      • koiffffffa KOFF
        hajapussa kirjoitti:

        "jotkus on saanu menee 190km/h...." Hohohohoho ei helvetti saa kyllä näille ktm poijjille nauraa kippurassa, vittu jos ton saatanan öljykasan saat 190km/h kulkee ni ihme on...

        siihe pitää laittaa koffia tankkii nii sit kulukee ------------------>KOFF SUOMALAINEN SEURAPELI


      • haha
        koiffffffa KOFF kirjoitti:

        siihe pitää laittaa koffia tankkii nii sit kulukee ------------------>KOFF SUOMALAINEN SEURAPELI

        toivelukemia tollaset, mulla ollu kotareita. Huippunopeus piikkiesssä max 140-160 km/H


      • yfgdywys
        haha kirjoitti:

        toivelukemia tollaset, mulla ollu kotareita. Huippunopeus piikkiesssä max 140-160 km/H

        Mistä näitä KTM pellejä oikein tulee???


      • teamredbullfin
        yfgdywys kirjoitti:

        Mistä näitä KTM pellejä oikein tulee???

        porukka ottaa ihan tosissaan nää puheet mitä porukka tänne ihan vaan vittuillakseen laittaa :DDDD jos aletaan miettii niin kukahan se pelle ja idiootti on jos ei ymmärrä taikka tajua ettei varmaankaan oo noita viestejä tosissaan kirjotettu :D vitun lapset, menkää motot.nettiin kaltaistenne kanssa pätemään. :D ykskään teistä ei oo ajanu exc:tä muuten kun kadulla niitten lällärimotojen kanssa. menkää mettään, sinne ne on tarkotettu.


      • feelfmx
        teamredbullfin kirjoitti:

        porukka ottaa ihan tosissaan nää puheet mitä porukka tänne ihan vaan vittuillakseen laittaa :DDDD jos aletaan miettii niin kukahan se pelle ja idiootti on jos ei ymmärrä taikka tajua ettei varmaankaan oo noita viestejä tosissaan kirjotettu :D vitun lapset, menkää motot.nettiin kaltaistenne kanssa pätemään. :D ykskään teistä ei oo ajanu exc:tä muuten kun kadulla niitten lällärimotojen kanssa. menkää mettään, sinne ne on tarkotettu.

        jep taikka radalle vaiko hä? :D oppikaa ajaa ja lähtekää vaikkapa stadionille ajamaan fmx:ää. Ps. SM kisoissa tavataan, vien sut kevyesti janne.


      • teamredbullfin
        feelfmx kirjoitti:

        jep taikka radalle vaiko hä? :D oppikaa ajaa ja lähtekää vaikkapa stadionille ajamaan fmx:ää. Ps. SM kisoissa tavataan, vien sut kevyesti janne.

        heko heko, nykäsen muutamat combot bäkkäreillä niin oot jo paska housussa.


      • koffi-olut
        koiffffffa KOFF kirjoitti:

        siihe pitää laittaa koffia tankkii nii sit kulukee ------------------>KOFF SUOMALAINEN SEURAPELI

        toimi? nyt ei enää kooteeämmäni käynnisty :( saan isältä keppiä jos se kuulee tästä :(
















        XD


      • X
        haha kirjoitti:

        toivelukemia tollaset, mulla ollu kotareita. Huippunopeus piikkiesssä max 140-160 km/H

        Tuo on ihan realistinen lukema piikille, taysi tehoisena. Linkista voi katsoa joitakin minun laitteitani. http://mattiviikate.blogspot.com/


      • KtM racing

        Kaveril on just tää kotari ja menee täystehosena, aavikko väleillä just hikiseen 155km/h!


      • jo on kaverilla kottaraine jos TTnä menee 170km tasasella !!! mulla on enskavälitykset ja TT niin uskaltaa just just vinguttaa 120km/h


      • KtM
        haha kirjoitti:

        toivelukemia tollaset, mulla ollu kotareita. Huippunopeus piikkiesssä max 140-160 km/H

        No sen verran suunnilleen jos kotarin mittari näyttää 160 se on gps:sään 128 XDD Et kannattaa katsoa gps:sällä jos haluaa tietää oikesta paljonko kulkee..


      • Hoki98

        mun peniski kulkee kovempaa tyhjäkäynnillä.


      • Vittuunoiesjutut

        Jos saat 190 exc ni saat virttu laskee mount everestilt alas et noi huiput saat itellä kotari 2012 malli siihe rino tehari kaasarii vaihettu ja välei ni sain gps 150:) ja täystehone on;)


      • SPJ96

        2009.


      • idiootti2
        feelfmx kirjoitti:

        jep taikka radalle vaiko hä? :D oppikaa ajaa ja lähtekää vaikkapa stadionille ajamaan fmx:ää. Ps. SM kisoissa tavataan, vien sut kevyesti janne.

        tää jep mies on oikee tietäjä taas radalle vaiko häh ei tää tiä mitää sain sellase vaikutelman


      • Turoontyhmänimi
        tuuroo kirjoitti:

        lievä mopoo,amish pojat rules LOL

        Turo ime kikkelii


      • KTM EXC 125 huoraaaa

        saako ajaa maantiellä täystehosena kun 2kk sit ajoin sillä 80km/h rajotuksien mukaa ja poliisit huomas että pääsis vaik 170. Ne ajo perään ja ampu kohti. Oon nyt KYS sairaalassa mulla on ala lantiossa vasemmalla puolella luodin reikä ja ruhjeita kun kaaduin osumasta.


      • KTM on paraas

        No ei varmaan mene ku 120 vauhti huutaa nii perkeleesti itel kotkotin ja 14/44 välit procircuitin putki ja menee 142,6 gepsii


      • sködömi125omistaja
        asdfgpojgåEIHJTGFJG kirjoitti:

        Kuule näkisit kun mä ajan mun kotarilla nii mittari näyttää kaxjapualsataa....mun samu 50cc:kin näytti jo vuonna nakki ja keppi 97km/h.....kai mä vaan oon nii köwäjätkäh..::D

        ja sitte pikkupojat voivat painua vittuu kai sä apina tajuat et jos mittari näyttää 250 se ei todellakaa oo oikein:D ajat jollai vitu nappularenkail etkä oo ees galibroinu sitä mittaria nappula pyörille tai smotoilla kummilla ajatkaan:D oot kyllä tyhmä jätkä


      • vitunpennut
        Vittuunoiesjutut kirjoitti:

        Jos saat 190 exc ni saat virttu laskee mount everestilt alas et noi huiput saat itellä kotari 2012 malli siihe rino tehari kaasarii vaihettu ja välei ni sain gps 150:) ja täystehone on;)

        Mitä järkee vaihtaa kotkan kaasarii ja minkä laitoit siihe ees xD ja sanoit et sul on rinon tehari ja sen jälkee et se on tt vaikka se on tt silloku siinä ei oo kureja ja rinossa ei ole kureja. Olet tyhmä lapsi ja sulla ei ole kotaria.


      • dadadadadadad
        loloololol kirjoitti:

        "vakiona menee 140km/h. Täystehosena yli 170km/h...jotkus on saanu menee 190km/h...." vittu siinä oikee tietäjä taas :DD ainaki sai naurut

        vittu ete jätkät ootte kovii aukoo päätä tääl ku ei niminäy ei saatana xd


      • Anonyymi

        Ja vitut suunillee sen 120


    • Jokujostakin

      Jos on 11kW kuristettu peli, nii ei se mene kun semmoset 110km/h, mutta jos on täysitehoinen (25 kW), niin semmoset 140km/h menee sitten.

      • fsdafdgfdagdfg

        VÄLIT!!!!!!!!!!! Ja jos nyt haluatte nopean kevarin niin älkää ostako enduroa niitä ei edes ole tarkoitettu kulkemaan niin helvetisti ne on tarkotettu metsiin ja radoille missä ei todellakaan vedellä mitään miljoooonaaaaXD


      • Jokujostakin
        fsdafdgfdagdfg kirjoitti:

        VÄLIT!!!!!!!!!!! Ja jos nyt haluatte nopean kevarin niin älkää ostako enduroa niitä ei edes ole tarkoitettu kulkemaan niin helvetisti ne on tarkotettu metsiin ja radoille missä ei todellakaan vedellä mitään miljoooonaaaaXD

        Kyllä supermotolla voi aika mukavasti ajaa suurempiakin nopeuksia. Ja nuo kotarit sun muut kyllä vie kadulla kiihdytyskisassa kaikki piikkiset kyykyt, vaikka kyykyt saavuttavatkin lopulta suuremman huippunopeuden.


      • jihas
        Jokujostakin kirjoitti:

        Kyllä supermotolla voi aika mukavasti ajaa suurempiakin nopeuksia. Ja nuo kotarit sun muut kyllä vie kadulla kiihdytyskisassa kaikki piikkiset kyykyt, vaikka kyykyt saavuttavatkin lopulta suuremman huippunopeuden.

        puhut asiaa.


    • aasdasd

      Kukaan ei oo vastannu ktmeaglen kysymyksiin gg _: DD. Mutta, tarviiko esim KTM EXC -04 tai -07 vaihdella mäntiä 10 hn jälkeen vaiko ovatko ne suunniteltu ihan katukäyttöön?

      • m

        ei tarvi ihan 10h välein vaihella :D ite vaihan männän aina 40-50h välein ja ajan osittain metässä ja osittain taas kadulla,,


      • vaihelua

        Että näin

        100h< ---->Mummoilukäytössä
        80h< ----->Perus ajelua
        60h< ----->Kauheet kiihdyttelyt
        >50h ----->Armotonta prääsäystä


    • ......

      voi vittujen kevät,tommone kotka kulkee maksimissaan sen 160 km/h kunnon suoral ja sitä paitsi ilmanvastus alkaa tulemaan niin suureks et 900cc endurollakkaa 200 km/h on pelkkää unemlaa.

      • kotkammunah

        Muuten vaan vm.76 ktm 2t 490cc crossilla on tehty enskojen nopeus enkka. 215km/h. Tokihan se 200km/h on nykyään unelmaa...paitsi jos on asianwing vaim ikä lie tykki onkaan lol :D


      • asdfh

        Ei kyllä kulje 160 maksimissa. 140 Hyvissä olosuhteissä


      • laitela

        mun ktm exc 125 vm 2010 kulki 168 hyvällä tuurilla et repikää siit husse pojat


      • husqii
        laitela kirjoitti:

        mun ktm exc 125 vm 2010 kulki 168 hyvällä tuurilla et repikää siit husse pojat

        mun hussen on rino mistä on vilat palanu ja menee 136 Et repikää siit!!!


      • YAMMUykskaksviisäxkeulii
        husqii kirjoitti:

        mun hussen on rino mistä on vilat palanu ja menee 136 Et repikää siit!!!

        Hanki YAMAHA WR125X/R jos aiot ajella tiellä vetää keulii.
        Se on hyvä vaikka kulkeeki vaan jtn. 120 km/h


      • Anonyymi

        Honda cr 125 itelle menee sen 133


    • Mikozpro

      Itse olen saanut kulkemaan kotarini 14-43 väleillä 154km/h ja 14-48 väleillä 143km/h. Olen ajanut päivän aikana 140km matkan ja pyörällä oli ihmeen mukavaa ajaa tosin perse rupesi puutumaan,mutta voihan sillä toki ajaa pitempiäkin matkoja.

      • sdfsd

        Kotari kulkee hieman enemmän kuin peruskatupyörät,mutta teho siinä on aivan toisenlaista.


      • Mietinvaa

        Pystyykö ajassa moottoritiel 120kmh sellasen 50-70km matkan ja sitä ennen taukoineen 160km esim jostain pohjodeista ja sitte Tampere Helsinki välin moottoritien


    • dggjjjfklöfhhdkkdhhd

      Hommaa Yamaha YZ sillä pääse kans hyvin tai CR kilpiin laittaminen on sitte oma juttunsa

      • Anonyymi

        Itellä on se honda cr 125


    • temmi olis parempi

      pystyy ajamaan niitä 300 km matkojakin kun heittää kiinni pisimmät välit mitä siihen löytyy ja kannattaa pitää vähintään 15-30minuutin pituinen tauko 100 km välein. mäntä kannattaa vaihtaa sitten kun se näyttää siltä että se on vaihtokunnossa mutta eiköhän se ole katuajossa hyvällä männällä jotain 100h tai enemmän ja alakerta sitten 200 h välein ja siitä ei kannata paljoa venyttää

      • ei kotkan männällä pääse edes 100h lukemiin kun alkaa tulpat väsymää ja jenkaakaa ei enää ota! 70-80h alkaa jo olee siinä rajalla millo pitää vaithaa uus mäntä!


    • nauran kovasti

      Paljo kotari kulkee?? Tuorevoitelu?!? Voi jeesuksen saatana teidän kans... Jos meinaa matkaa mennä hommatkaa joku jammun kyykky ja sillä sit matkaa jos sitä nii mieli teköö. Kotari ja TM kevarit on
      tarkoitettu vitunmooseen kiihdyttelyyn ja mettikössä ajeluun ja maks 200m kaasu pohjassa ajeluun. Ne ei
      oo mitää matkapyöriä. Saatanan saatana. Eikä mitää tuorevoiteluu. Niistä ihan tarkoituksella on se tuorevoitelu jätetty pois koska ei niitä ole tieliikenteeseen tarkoitettu ja tehot vastaa melki krossia. Ei nyt ihan mutta jos viivalle jonku kyykyn kans lähdetään nii arvaa vain kumpi vie. Ja jos löytyy tuohta nii ei sit mitää hikistä perseraiskattua kotaria kannata hankkia. TM IS DA BEST NIGGAZZ!!!!! lol

      Kommentoikaa ihmeessä

      • helvetti

        Ei ne kotarit mitää vitun matkapyöriä oo perkele... Miks jokku pellet kyselee mitä kotari kulkee??? Mopopoijaatko täälä tulee esittelemään visaisia kysymyksiä ja saa muutki siitä vittuuntumaan? KTM kulkee vakiona 11kw tehoisena semmoiset 120km/h MAX jos sitäkää. Täystehoisena joittenki mielestä siitä irtoais 40 heppaa mut tuskinpa niin paljoa. Kaukana siitä tosin ei oo mut vitunmooset riuhtaasut tulee kokemaan jos kytkimellä lähtee ekaa kertaa. Ne on niitä fiiliksiä jota voi verrata ekaan panoon. Elikkä aivan järkyttävän hienoa ;)

        PS. Jos voisitte olla kysymättä kisaenskojen huippuja tästä eteenpäin? TY


      • pakkiss
        helvetti kirjoitti:

        Ei ne kotarit mitää vitun matkapyöriä oo perkele... Miks jokku pellet kyselee mitä kotari kulkee??? Mopopoijaatko täälä tulee esittelemään visaisia kysymyksiä ja saa muutki siitä vittuuntumaan? KTM kulkee vakiona 11kw tehoisena semmoiset 120km/h MAX jos sitäkää. Täystehoisena joittenki mielestä siitä irtoais 40 heppaa mut tuskinpa niin paljoa. Kaukana siitä tosin ei oo mut vitunmooset riuhtaasut tulee kokemaan jos kytkimellä lähtee ekaa kertaa. Ne on niitä fiiliksiä jota voi verrata ekaan panoon. Elikkä aivan järkyttävän hienoa ;)

        PS. Jos voisitte olla kysymättä kisaenskojen huippuja tästä eteenpäin? TY

        heti loppui keskustelu kun käskettiin terpipompperit vittuu kyselemästä huippuja :D


      • sadasdasdasd
        helvetti kirjoitti:

        Ei ne kotarit mitää vitun matkapyöriä oo perkele... Miks jokku pellet kyselee mitä kotari kulkee??? Mopopoijaatko täälä tulee esittelemään visaisia kysymyksiä ja saa muutki siitä vittuuntumaan? KTM kulkee vakiona 11kw tehoisena semmoiset 120km/h MAX jos sitäkää. Täystehoisena joittenki mielestä siitä irtoais 40 heppaa mut tuskinpa niin paljoa. Kaukana siitä tosin ei oo mut vitunmooset riuhtaasut tulee kokemaan jos kytkimellä lähtee ekaa kertaa. Ne on niitä fiiliksiä jota voi verrata ekaan panoon. Elikkä aivan järkyttävän hienoa ;)

        PS. Jos voisitte olla kysymättä kisaenskojen huippuja tästä eteenpäin? TY

        exceestä irtoaa täystehosena 40hp mutta jos putken vaihtaa vaikkapa sx mallin putkeen ni saa jo 42hp irti


      • sadasdasdasd kirjoitti:

        exceestä irtoaa täystehosena 40hp mutta jos putken vaihtaa vaikkapa sx mallin putkeen ni saa jo 42hp irti

        Niin koneellisesti 42hp elikkä takarenkaalle jää se 39hp!!!


      • J..uu..uu

        Pistäppä uberteippiä nii irtoo sataviisataa hp:)


      • Jutustelija1
        helvetti kirjoitti:

        Ei ne kotarit mitää vitun matkapyöriä oo perkele... Miks jokku pellet kyselee mitä kotari kulkee??? Mopopoijaatko täälä tulee esittelemään visaisia kysymyksiä ja saa muutki siitä vittuuntumaan? KTM kulkee vakiona 11kw tehoisena semmoiset 120km/h MAX jos sitäkää. Täystehoisena joittenki mielestä siitä irtoais 40 heppaa mut tuskinpa niin paljoa. Kaukana siitä tosin ei oo mut vitunmooset riuhtaasut tulee kokemaan jos kytkimellä lähtee ekaa kertaa. Ne on niitä fiiliksiä jota voi verrata ekaan panoon. Elikkä aivan järkyttävän hienoa ;)

        PS. Jos voisitte olla kysymättä kisaenskojen huippuja tästä eteenpäin? TY

        Kyllä joku kuristettu menee aika tasan sen 100-110 maksimissaan, realistisesti voisi sanoa että noin 100 menee. Täystehoinen jos on tyyliin 40hv todellista ja välitetty niin että menee mahdollisimman kovaa niin menee ehkä tyyliin 150.

        Kadullehan olisi paras kun saisi jonkin sportti piikin viimeistä huutoa olevalla 2-tahti koneella, sellainen voisi mennä tyyliin 180 todellista. Mutta siis nykyisin kun on nämä tehorajat niin ei enään tehdä viimeisenpäälle vireisiä kyykkyjä piikkiluokkaan 2-T koneella joka olisi viimeistä huutoa. Eli ei voi nykyään kuin unelmoida saavansa oikeasti kovan koneen 125 luokassa kadulle. Enskat ja crossit toki erikseen, niissä vielä pistetään parasta mitä löytyy tehtaalta ulos.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

        Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r


      • isäsolikunsuateki

        mun kaverin kotari kulkee ihan vitun lujaa varmaan jotaki 200km/h


      • Jutustelija1
        isäsolikunsuateki kirjoitti:

        mun kaverin kotari kulkee ihan vitun lujaa varmaan jotaki 200km/h

        Jos kaverisi on HondaKurkonAkseli niin varmaan meneekin ja ylikin, mutta hänellä onkin SA eikä satapiikki.


    • mulla on kx85 ja n.30hp ja se o vakio ja kulkee vähä päälle sata. ni kyl noi edelliset kommentit jo kuulostaa järkeville ^^ =)

    • iha btw

      mulla on ktm sx-f 525 ja siinä on perkeleen mukavasti paukkuja :D keulii joka vaihteela kaasusta eikä lopu voima kesken. mulla on nyt paikallaan raskaat välitykset ja kulkee hikisesti gps:ään 187km/h ku aikansa vetää tiellä kaasupohojasa :D

    • uotilan jorma on koo

      ei kannata ostaa mitää oranssia öljykasaa mihi saa syysätä rahaa enemmävku se alunperin maksaa!

    • ktm mies

      ktm kannattaa ostaa jos on rahaa vitusti, on tehoa,kulkee hyvin,hieno ajaa montulla ja metässä.kapungilla on kans hieno ajaa niin helvetisti.mäntä kannataa vaihtaa 80h-100h öljyt 10h ja ilmanputsari kannataa puhdistaa jos likaa ni aina ku o likanen ja pestä ja öljytä. keulii kaasusta saa huomiota ja naisia :)

    • Vittu sä oot viisas! kisapelissä tuorevoitelu?? ja mitä sä niillä huipuilla teet? ja jos pitkiä matkoja ajat, osta nelari enduro tai dt. TAI vaikka husse. Mut kotariin ja temmiin ei ole koskemista. Jos tolla mielellä pyörää ostat.

      • Valoja kasettii

        Nyt on semmone homma että ktm ja tm ei eroa paljookaa muista kisapiikeistä esim gasgas ja hussen Wr .
        Sitte vielä tohon päälle että Hussea en matkalle kyllä oikeen suosittelisi.
        Ja kotarista 39hp takaselta? No vittu ei!
        Kyllä se jää siihe karvan yli 30 takaselta :)
        Ja alkuperäisiin kysymyksiin:
        Ei hyvä ajaa matkaa, ei tuorevoitelua kureilla ajaminen tukkii helposti koko systeemin koska kuristettu 4.4kW tehoihin että pääsee päästöissä läpi.
        Huiput sitte TTnä siinä 100-150 väleistä riippuen. Mittari voi toki sanoo mitä sanoo. Kuitenkin yritin ny vastata tunkematta vittuja ja saatanoita joka väliin :)


    • ktm233333

      Onko vuosimallilla mitään väliä ja minkä vuosimallin ostan KTM EXC 125 ja paljonko maksaa / myös käytettyjen hinnat kiinnostais...

    • KTMM

      Juu ei moisilla matkoja ajeta. ja itellä -07 exc ja on TT takapyörältä 35 hp ja menee sellaaset 140-150 kun oikee yrittää, nelarit on matkoihin parempia ja kyykyt jos jaksaa kykkiä, mahtava on tämä peli kun tietää tarkoituksen .

    • kottarainen123

      ajoin melko pitkän matkan kotaril ja melko lujaa. ku olin nousemas kehän ramppii ni kone alko pitää samallaist ääntä ku olis putki irti eli sellast saatananmoista älämölöö. sit annoin vähä aikaa käydä ja sammutin. sit n 10 min pääst yritin polkasta ni kiksi o jumissa eli mäntä o jääny sylinterii kiinni. avasin seuraavana päivänä sylinterii ja vaihoin männän ja katoin et sylinteris ei oo mitää naarmui. sit ku kokeilin polkast ni se piti edellee sitä ääntä ja sammutin uudestaa. sit kokeilin myöhemmi polkasta ja mäntä jää taas jumii sylinterii ni kuka tietäis mikä siin voi olla ku koko aja mäntä jää jumii sylinterii ja se pitää saatananmoista metelii ku on käynnissä..?

    • THAT TRUE

      Sylkässä taitaa olla purukumia ?

    • sdcswdsc

      JOO, sylinterissä on ehkä purukumia, tai sitten mäntä ei ole oikean kokoinen.

    • asrfgreg

      Paras päivämatka itselläni vastaavalla kulkupelillä on 800km. Pystyy ajamaan jos ei kaipaa homosohvan tyylistä matkailua!!!!

    • asd1asd

      Osaiskos kukaan sanoa että mistä kiikasta, -10 125 exc, sanotaan suoraan että jos ei ekalla polkaisulla saa startattua niin työntöhommiksi menee, kellään hajua mistä lähteä vikaa etsimään?

      • asdddddsdadadada

        käy laihalla?


    • 1

      laita säätöihin ja vaiha tulppa

    • onfse

      Onks KTM exc -08 mallissa tuorevoitelu järjestelmää tai mikä sen nimi nyt onkaa?? ettei tarvii sekkottaa sinne tankkii sitä öljyy.

      • asdasdasdsgf tfh fgh

        Onko missään mallissa? Ei


      • katsos mestari kallea!


    • ktmmies

      mee roskiin

    • häpeä

      älkää viittikö nolata kaikkia kotari kuskeja tollasilla "menee 140 vakiona" jutuilla

    • Onvast20

      Totta, minä myönnän että oma Ktm exc 125seni meni vakiona parhaillaan 80 km/h, tosin, vekotin oli kuristettu jostain ihme syystä 4,4 kW rekisteriotteen mukaan ja tuo tt huiput 190.... täysin mahdotonta.

      • kyrpähomo34

        Ktm on vakiona niin raskaasti kuristettu että menisi päästömääräyksistä läpi. Ja kaikki "kuulin kaverilta et ktm menee 96137km/h ja isi osti mulle sen ja yks päivä ajoin motarilla vittu täyzii 300km ja sit yhtäkkiä mäntä leipoki kiinni nii mitä teen" pojat voi painuu helvettii täält, ei aiheuta muuta kun lievää vitutusta :D


    • Ktm on paras torlolo

      K t ÄM kulkee 1502138924154238/kmhhh 1/1 väleillä ja vakioputkella mutta se wsanoo vbälillä pks nnii potkasen vaa tööttiä nii taas kulkee kahta lujemää päläläää Se präsieää kylillä ku keuilin sillä ymåpäri mutta kerran kläbi huonostai ku sain endot päälle HÖÄHÖÖHÖHÖHÖÖHÖH S e kone sano o joka 100 kilonmtertrin välei että Joni maksa velat!

      Ostakaa ktm suosittelen :)

      nää laskut on liian vaikeita

    • ktm exc125

      Mikä mahtaa olla mun 2007vm. kottaraisessa, kun yläkierroksilla pätkii, mut kun vaihtaa viitos vaihteelle niin vika häipyy. Bikeworldissa sanoivat että kampiakselin laakerit oisivat vaihtokunnossa ja suosittelivat koneremonttai mahd. nopeasti.

    • xzkxåzd

      pystyyks 172cm ajaa tota ktm exc:tä jos o nappula renkkaaaaat

      • motocross rules

        miks ei vois?? ite oon 164 cm pitkä ja mulla on KTM 125 sx -06, hyvin pystyy ajamaan mutta lähteminen vähän haastavaa ja noi "190 km/h täystehosena", ei helvetti, sai päivän naurut


    • Amishex

      menee 140 ttnä riippuu väleist.. ja vakiona leipoo koska on tehty vain tt tä varten tietenkin tulee nuo ajo-ominaisuudet vastaan. Ei siin paljo keuliskella enää ku enduro nappuloil mennää jo 120 ja tärisee ihan vitusti. Ja ktm on tehty metsään mutta ainahan on hauska amiksia haastella viivoille ja jättää...

    • gtrgtgtgt

      Ei mene täysitehoisena yli 140km/h, ilmanvastus alkaa todellakin olla niin suuri. Tehoa on 125 EXC 35HV KONEELTA! Ei todellakaan ole 40hp nähnykkään. Matka-ajoon en suosittele, enkä aloittelijoille. Mäntää saa vaihtaa turhankin usein ja kuluttaa ihan vitusti. EN suosittele :)

      • Kdhdjslsl

        Itselläni ktm exc 125 vm 2000. Penkityksessä takapyörältä 39,2hp :) Vauhtia kerää sen 125 gps:ään 13/50 väliellä ja nostaa keulaa kaasusta 1 ja 2 vaihteella. Pyörässä ylävääntö spessin tehoputki.


      • Kdhdjslsl

        Itselläni ktm exc 125 vm 2000. Penkityksessä takapyörältä 39,2hp :) Vauhtia kerää sen 125 gps:ään 13/50 väliellä ja nostaa keulaa kaasusta 1 ja 2 vaihteella. Pyörässä ylävääntö spessin tehoputki.


    • joo-o

      Väitätkö tosissas et 39,2hp ei jumankeuta miten oot saanu nii paljo...
      EI VITTU tiet jonnei jotka väittelee iha mitä sattuu ktm exc pyörästä lähtee max. 30hp ja turha väittää muuta. Useimmat tääl ei oo varmaa ees ajanu kotaril ;)
      Itselläni vuoden 2006 ktm exc huiput 130km/h 14/42 välityksillä. Jos ette tiedä johonkin asiaan varmaa vastausta nii kysykää sitä asiantuntevalta ihmiseltä älkääkä tälläsilt jonneilt...

    • jonneferge

      kyl kotari menee miljoona kun kaataa es:sää tankkiin

    • ktm 125cc

      iteläni menee 160km/h :D

    • pierulla lisää

      Mulla 220 alamäessä

      • Ktmjonne

        Vittu hevonenkin menee kahtasataa alamäkee


    • konstis125 cc

      naurattaa lukee näitä kommenttei, jotka kertoo, että menee kahtasataa ja heppoi olis sen 40 :D . Asia ei todellakaan ole niin!

    • Hurrrr....

      Kottaraisessa on TT:nä n. 33-36hp ja huiput on siinä 143-147km/h paikkella. Onhan tuo KTM aika maukas peli jos isillä, tai itsellasi on varaa maksaa kaikkki huollot ja bensat. Noh KTM on kova peli jos on rahaa, mutta jos ei kannattaa ostaa joku muu. Itellä KTM ja omat huiput 137km/h kepsii.

    • tt ktm

      mul on kotari nii yks seppo ajo sil 189 mittariin kisaväleillä ja kisabensalla sit ku laittaa sen täystehoks se menee asvaltilla jääpiikeillä joku 349 kmh mut kannattaa sillo laittaa 4t öljyy tankkii ettei leikkaa kiinni jos vinguttaa es kädessä sitä

      • Jurrimää

        Muista myös ES tankkii ni keulii kutosel pintakaasust.


    • ktm powerparts

      oon saanu 80 kmh mittariin kun vingutin kaasu pohjassa ja munasennossa. ktm tehtaalta saa muuten sellasia kyykkypyörän pleksejä tohon powerpartsina jos sellasen asentaa nii menee kuulemma 97kmh. mut ei kannata laittaa kisailmanputsaria kun se saa liikaa ilmaa sillon ja menee jopa 100kmh siinä vauhissa alkaa jo hirvittämään nimimerkillä kokemusta on... paskathan siinä tulee pöksyyn. äiti sano ettet enään ikinä aja sillä mopollasi kun en jaksa pestä housujasi kakkelista joka päivä.

    • ktmracing

      mulla on ktm exc 125 2013 on tosiaa viel sisäänajos ja tollee mut sen verran oon koittanu et oon saanu kulkee 153 kotkan omaa mittarii ja on tt ja makso päälle 8000e ku on vähä kaikkii lisä herkkui siin

    • ktm -15

      vaihoin kans eilen omaan 2015 malliin kisabensat ja kisaöljyt niin tuli 0.76hp lisää käytiin dynottamassa se tossa nalle kekkosen dynopajalla. huomaa kyl et vääntöä tuli heti lisää kun lähtee 8 vaihteella vielä liikeelle paikaltaan. huippuja keräs nalle kekkosen penkissä 47kmh, ennen kisanesteitä oli vaan vajaa 43.879kmh et kannattaa vaihtaa kisanesteet kaikkiin mahdollisiin koloihin. kattokaa tuolta ne osat : http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=1399850236

      • powerosat

        hyvän näköisiä osia! pitänee tilata nuo


    • ketun jonnet...

      voi vittu jos haluu nopeutta kiihtyvyyttä ja mukavuutta pidemälle matkalle ni ostaa räsän ja jättää kotarit mettää ja radalle...

    • qasdfvgbhrg

      no huhhu ite sain kottaraisesta dynolla 32hv ja huippuja oon ajanu 136 gepsiin ja sillon oli melko pitkät välitykset. eikä niissä vauhdeissä mitkään mukavimmat ajo olosuhteet enää ollu vaikka oliki sm senkaat.kyllä tuon kottaraisenki varmaan saa menemään 140 mutta sitten menettää kyllä kaiken sen muun ilon mihinkä se vehje on tehty!

    • Tuli tossa mieleen

      Tuli tässä mieleen että huomaisko sitä ulkonäöstä jos heittäis kotariin 125cc koneen tilalle 250cc koneen? Siis kylhän sen tietty tehoissa huomaa mutta huomaako päältäpäin? Esim. onko moottorin suojan paljonki erilaisia 250cc koneessa? Kiitos vastanneille. =)

      • luulisin

        Jos kotarin konetta aattelit pistää nii ainaki sx 250 ja exc 250 koneet on suht koht saman näkösiä exc 125 koneen kans paitsi että paisari alkaa 250 aikasemmin =)


      • romutane

        eise ulkonäöltä varmaa paljookaa eroo mut äänestä kyllä tunnistaa luulen


    • Tuli tossa mieleen

      Kiitos vastauksesta!!!!!!!

    • 50cc damsugare

      voi vittu ku täältä suomi24 ei koskaan löydä vastauksia KYSYMYKSEEN!

      jumalauta ku näis aletaa aina kertomaa kuinka kova mopolla itsellään on yms yms.

      ainakin off road 125cc (honda, kawasaki, suzki yamaha...) vaihetaan MAX. 50h välein, parempi n. 30 , mut kai noi EXC kestää yli 50 kivasti

    • Njdjej

      Vittu te ootte tyhmiä, exc on kisapeli ei niillä oo mitään järkee ajella tiellä... Ktm on viellä niin perkeleen ruma

      • Sködöm

        Toiset kun ei halua jäädä katulaiskeillaan tientukoksi, kun ei nelari piikeillä onnistu ohittaminen edes 50kmh aluella.


    • Terppaeeeee

      Hahah älä vaa :D

    • karmiinaa

      Mun kaverin serkun isän kotaripas kulkee 170 keulinta väleillä ja jättää mm. meiä mummon micran huipuis ja sen kotkas o vielä nossitki et kiihtyy kyl sillee et perus pikkujonnen ranteet jää tankoo kiinni ku vääntää tupin nuri. On meinaa sen verra rivakka pyörä et sitä ei kande es pärinöissä ajaa ku lähtöö aika äkkiä käsistä... ja vieläku iskee es paisariin ni on meno valoakin nopeampaa..

    • Husqvarna <3

      Oli kotari, meni 120 ja 0-100 7sec-->myin romun. ostin sm hussen, meni 140 ja 0-100 5,8sec.
      Tuosta teille. :DDDDDD
      Eikä tartte ajaa metäs ku ei hussella hävetä ajaa kadulla. :)

    • juu u

      Vissiin sitte aika hyvin huolettu ja tehokas kotka ollu sulla jos sm husse sen jättää

      • husqqqvark

        mitäköhä sä oikee selität? Kyl munki sm husse menee 5,8 sekkaa 0-100 ja jättää kylän kotarit. Iha normi juttu noi kisaenskat on vaa suunniteltu mettää eikä kadulle. kadulla luonnollisesti katupiikki vie vaikka metässä toisin päi meneeki. kotareissa välitykset on erilaiset nii husse kiihtyy paremmi ja vetää huippuja enemmä. tämä on saatu aikaseksi hussen lyhyillä ensiövälityksillä ja pitkillä toisiovälityksillä jolloin koneella on lyhkäset välit eli koneen välit takaa kiihtyvyyden ja toisiovälitykset eli etu ja takaratas niin niiden välitykset on pitkät niin se takaa suuret huiput.


      • Kotkka
        husqqqvark kirjoitti:

        mitäköhä sä oikee selität? Kyl munki sm husse menee 5,8 sekkaa 0-100 ja jättää kylän kotarit. Iha normi juttu noi kisaenskat on vaa suunniteltu mettää eikä kadulle. kadulla luonnollisesti katupiikki vie vaikka metässä toisin päi meneeki. kotareissa välitykset on erilaiset nii husse kiihtyy paremmi ja vetää huippuja enemmä. tämä on saatu aikaseksi hussen lyhyillä ensiövälityksillä ja pitkillä toisiovälityksillä jolloin koneella on lyhkäset välit eli koneen välit takaa kiihtyvyyden ja toisiovälitykset eli etu ja takaratas niin niiden välitykset on pitkät niin se takaa suuret huiput.

        Sm husqvarna rutku jää TT kotarille.


    • jumalas

      kaikki vittu riippuu iha niistä koneista oli minullakii kotari mikä oli täys nuhapumppu paska kulki 140 ja kiihty päi vittuja sit oistin vanhemma kotari mitä kulkee 170! ja varmana jättää kiihytyksessäkii jokaise vitu husse ;D kaikki riippuu kaikesta ;D kyllähä se hussekii näppärästi lähtee jos o rinoo,isompaa kaasari, viilattuu pannuu...
      mitä kotarissa ota kurit viturallee ;) ja on kyl itelläkii jyrsitty pannu!

      • Bla

        Tää on taas tätä suoli-kaksnelosta.... Ostakaa heti vaikka kuussatanen, jos se vauhti noin tärkeätä on


    • Kotkanomistaja

      Kyllähän se on pojat kuulkaas niin, että Ktm on kiihytyksissä se kuka käskee, samoten metsässä ajaessa.Itse ajoin huiput gpsiin 164km/h , mutta ei sitä oo siihen tarkoitukseen tehty, että sillä tuota 160km/h ajettaisiin, ostakaa hyvät ihmiset kyykkypyörä jos haluaa ajaa niin kovasti, ei Kotkalla ajeta kuin 150-200m kaasupohjassa, sitte hiimaillaan puolikaasulla.. Eikä sitä mihinkään matka-ajoon ole suunniteltu, se on ENDUROPYÖRÄ, radalle ja mehtään se on suunniteltu! Ja husqvarnan omistajat, ainoa husqvarna mikä vetää tiukalle ktmmän kans on WR, Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä, ei pärjää sekään ;) Turhaa tuommonen kinastelu.

    • ktm-tietäjä

      Itellähä on toi kotari, =D nauran kyllä tämmösille vanhuksille jotka rasvaa hondiaan autotallissaan ja tulee tänne vittuilee =DDD Kotaris o 50hp ja temmis 45. Kotarii ku laittaa välit 16-42 nii joha lähtee, viel turbokitin alakauttane ja hgs nii vittu foban pilepakukaa pärjää saatana! Älkää mollatko ktm hyvä pyörä ja saa vitusti pilua

      Myllä Mulee Muijii

      • ...

        Huomaa että sulla ei oo kotaria ja et oo saanu "pilua"


    • jonne696969

      Mikä vitun uushomo jonne?

      es paisariin

    • kotari7

      paljonko toi kotari oikeasti niin vitusti, kun sanotaan et jopa 10 l/100km

      • kotari5

        Tarkotin kulutusta


    • 650cc_kuski

      jännä juttu ku monet ktm kuskit luulee et se kotari ois joku "iha vidun dykki laite" , ei se pyörä sillä 30 hepalla kiihy nii hyvin kuin voi pienen pojan käsissä tuntua

      • joku vi**un tyhmä

        Käykö sx osat exc:hen esim fmf putki?


    • TERBI KEULII

      NUOLKAA MUN MULKKUU MIKÖ ON KASTETTU 2T ÖLJYSSÄ! NAM!....;)

    • näin

      ei nuo kotkat oo tarkotettu maantieajoihin. exc malli on tarkotettu enska radalle ja sx crossi montulle. jos haluu sitä matka ajoo ajella niin ostakaa joku husgvarna vaikka. mutta exc on jollain ihme tempuilla saatu tieliikenne käyttöön (11kw) .vakiona liikkeestä ostettuna veikkaisin sellasia 80kmh nopeuksia sillä kuriputkella.mutta kone kärsii siintä kuri kuri putkesta eli annan vinkin . laittakaa ne kotkat täystehosiks. ei niitä kulkemaa oo tarkoteetu vaan kihtymään hyviin lukemiin ihme ajoissa. koneen erot: siis täystehosena
      exc : kaasarin säädöt erit ja kampiakseli. muuten melkein sama kone ku sx.
      jousitus on taas exceessä tehty enska käyttöön (ostaessa saat ohje kirjan mukaan että pystyt säätämään itse jousituksen kohilleen) sxän jousitus taas on hieman jäykempi ja toimii hieman eri tavalla.
      jos omassanne kotkissa ei riitä tehot sitten mitä ikinä teetkään nii otattakaa sylinteri näkyville uusi tiiviste. viila käteen tai joku remeli. viillaatte ne aukot sen tiivisteen mukasesti. noin saat lisä vääntöä koneeseen. muita vinkkejä en tiedä. mutta en jaksa enempää kirjotella :)

      • kyrpäjooseppi

        paska puhetta kaikki


    • vtunkusettajat

      Vítuttaa teidän páskapuheet. Smoto kevarit (125 pytty) jotka on tappiin viritetty niin ne saadaan kulkemaan hikisesti 150kmh. Ainoastaan kyykyt menee täysitehoisina noin 160kmh (Aprilia RS, Honda NSR ym). Mutta tiesittekös että Moto GP 125 pyörät joissa on kisakone niin ne menevät noin 198kmh? Siinä alkaa olemaan kevarien raja kyykyissä siis. Endurot/supermotot saa kulkemaan sen 150 väkisin niinkuin sanoin. Kaverini laittoi muuten Aprilia RS 125 180cc malossin niin kulki 200-210kmh (testasi 2km pitkällä suoralla) GEPSIIN.

      Täysteho = Kaasari säädöissä ja ehkä tehari/kuriton putki

      Täystuho = Kaasari suurempi, säädöissä, tehari, parempi sylkän kansi, avarretut kanavat ym, isompi pytty (pytty ei kyllä välttämättä pakollinen)

    • Mchasispöllö

      mulla on nicky haydenin vanha fillari ni otin viivat yhen kotka pojan kaa nii lähin kahville ku äiti soitti

      • anuskarva 96

        Työnnä se saatanan kkotarinii syvälle p3rs reikää ku vaa menee


    • Jormalaitela

      Nykyään ainaski noi ktm exc menee 4kw vakiona papereista läpi. Itellä ainaski on lukee niin tossa rekisteriotteessa... 2012 vuoden malli siis on. Nykyään täystehone tottakai :)

    • Kotaripoika

      Mulla on myös KTM EXC 125cc nii mulla menee välillä noin 150 km/h

    • konaa

      sanooko fobat mitää noist vilkuttomist kevareist?

    • haistakaajo*****

      kaikki jotka väittää et kotarit o perseestä ni o jotai 13v jonnei joil ei oo rahaa ostaa kunnon pyörää (KTM)

    • ........

      Kaverin KTM:ltä mitattiin 35 hp takanakilt ja olen nähnyt kyseisen paperin. 13/38 väleillä keräsi huippuja 173 gepsii!!
      Älkää nyt vittu tulko jauhaa tota paskaa tänne kun ette kummiskaa tiiä pyörästä hevonvittua.

      • mr.papi

        Noista huipputehoista en tiedä, mutta tuo huippunopeus on päin honkia. Ei enduromallinen mene lähellekkään tuota vauhtia. Esimerkiksi Suzuki SV650 (katteeton pyörä) kulkee sen ~200km/h ja tehoa löytyy 70hp ja vääntöä 60nm. Tuollaisessa katteettomassa pyörässä ei ole edes niin isoa ilmanvastusta mitä jossain enduropyörässä. Tämä saattaa järkyttää sinua, mutta tuollainen KTM kulkee suurimmillaan sen 120-130km/h ja silloin se kiihtyy jo todella laiskasti.


      • kullikarva 69

        Ei mutta lehmän kyrpää juu:)


    • 12312

      nii ja ensinnäkin vakio kotari kulkee 60-70kmh koska on kuristettu 4kilowattiseksi. jotta menee päästötesteistä läpi

      • Ruotalaine

        Ei ne niile kaikkia kurista vane jotkut jotka testaaaan ja poliisi vaa katto sormie välist ku näkee kadulla


    • asdasd2131

      jos perus tt kisapiikeistä puhutaan niin temmi on tehokkain. ja sitten mitä juttua olen kuullut nii husse we 144kitillä ja vhm kannella lähemmäks 170kmh. ei tietenkään noissa yli 120kmh vauheissa mitään mukavia ajettavia ole nämä enska/smoto pyörät.

      • mr.papi

        Olen aika usein kuullut tästä TM pyörästä ja on suunnilleen yhtä tehokas kuin muutkin kisapiikit. Itseasiassa TM hävisi jossain youtube videossa KTM EXC 125 pyörälle tehoissa, kun molemmat penkitettiin. Ja KTM EXC ei edes ole tehokkain piikki, koska on enduro ja siinä on vääntöä hiukan enempi mitä crosseissa. En kylläkään ole tästä edellisestä lausahduksesta täysin varma, kuulopuheita. Ja näillä muutaman hevosvoiman eroilla mitä eri merkkien kilpapiikeissä esiintyy, ei ole käytännössä mitään merkitystä. Se on niin pieni ero.

        Ja tuosta 170km/h nopeudesta, oma 500cc enduro voisi juuri ja juuri kulkea noin kovaa pidemmillä välityksillä, joten tuon kokoiselle pyörälle se on täysi mahdottomuus. Kyykkymalliselle pyörälle tuo 170km/h nopeus tuolla kuutiotilavuudella on mahdollista, sillä ilmanvastus on niin paljon pienempi.


    • Älänytvittuilehuora

      Bitch pls..
      Yamaha
      Honda
      KTM

      kärki kolmikko katupiikeistä
      Ja turha nyt tull inisemää yhtää mitään ku näköjää jengil ei oo ikiin ollu pv:t parempaa vehettä ?
      Ja kyllä, kyllä se ktm tt pystyy helposti saamaan sen 170 välejä vaihtamalla :D
      Vitun huorat
      Tulkaa kouvolaan nii saatte tietää näist asioist enemmä
      rupee vaa vituttaa tommoset ihmiset mitkä aattelee nois muist tyypeist kel on tyylii honda tai ktm etc. et juu mikä homo pappabetalar yms yms
      Mä olin 2v töissä et saisin hyvän , harvinaisen honda crm ja en aijo ikinä luopua siitä coz kumminki harvinnaisin kisapiikki suomessa

      • Älänytvittuilehuora

        korjaus 2 kesää koska koulut..


      • mr.papi

        Minulla ei ole mielipidettä tuon "pappa betalar" asian suhteen, mutta KTM kuskien asenteesta kylläkin on... Lähes jokainen kuski, jolla on alla KTM EXC 125, väittää sen kulkevan ~170km/h. Vaan kun milläs ne sen on mitannut? Jos tuossa rakkineessa on oma nopeusmittari, niin se ei ole tehty suuriin nopeuksiin, joten ei ole enään tarkka ~100km/h paikkeilla. Jos taas käytetään jotain puhelimeen ladattua nopeusmittaria, joka toimii GPS satelliittien avulla, niin puhelimen sijainti on siviilikäytössä parhaimmillaankin vain 5-10m, jolloinka sijainnin perusteella mitattu nopeus voi heitellä aikas paljonkin... Jos taas huippunopeus mitataan dynolla, niin silloin ei ole ilmanvastusta, jolloinka 125cc pyörä voi hyvinkin saada lukemaksi 170km/h.

        Tällöin käytännössä ainoaksi vaihtoehdoksi jää mitata pyörän nopeus tutkalla. Ja veikkaampa, ettei kovin monelta löydy taskusta tarkkaa nopeustutkaa.
        Toki aika tarkka tulos voidaan saada käyttämällä auton nopeusmittaria, sillä nykyiset autojen nopeusmittarit ovat suunniteltu suuriinkin nopeuksiin.


      • Jonnet kyykkyyn!
        mr.papi kirjoitti:

        Minulla ei ole mielipidettä tuon "pappa betalar" asian suhteen, mutta KTM kuskien asenteesta kylläkin on... Lähes jokainen kuski, jolla on alla KTM EXC 125, väittää sen kulkevan ~170km/h. Vaan kun milläs ne sen on mitannut? Jos tuossa rakkineessa on oma nopeusmittari, niin se ei ole tehty suuriin nopeuksiin, joten ei ole enään tarkka ~100km/h paikkeilla. Jos taas käytetään jotain puhelimeen ladattua nopeusmittaria, joka toimii GPS satelliittien avulla, niin puhelimen sijainti on siviilikäytössä parhaimmillaankin vain 5-10m, jolloinka sijainnin perusteella mitattu nopeus voi heitellä aikas paljonkin... Jos taas huippunopeus mitataan dynolla, niin silloin ei ole ilmanvastusta, jolloinka 125cc pyörä voi hyvinkin saada lukemaksi 170km/h.

        Tällöin käytännössä ainoaksi vaihtoehdoksi jää mitata pyörän nopeus tutkalla. Ja veikkaampa, ettei kovin monelta löydy taskusta tarkkaa nopeustutkaa.
        Toki aika tarkka tulos voidaan saada käyttämällä auton nopeusmittaria, sillä nykyiset autojen nopeusmittarit ovat suunniteltu suuriinkin nopeuksiin.

        Itse asijassa kotarin mittari näyttää 100% oikein ihan sama missä nopeuksissa jos mittari on säädetty oikein!


    • kotaristi!

      En ole kokeilut, ei kiinnosta. Kovemmat kuskit ajaa montulla ja metäs, koska asfaltilla se on liian helppoa.

    • saatanan penikat

      vittu täystehoseen tarvii moottoripyöräkortin >35kW

    • mistääh?

      mistä sais KTM exc 125 100-380€ äiti saattaa ostaa jos maksaa noin paljon/vähän

    • 0-30km/h 20s ktm

      En tiedä paljonko kulkee, kyllä se aika kovaa kulki. Naapurin ruohonleikkurille pärjäsin viivoissa kun kaksi kaveria oli työntämässä minua liikkeelle.

    • paskkkkkkkakakkk

      vedä kätee manne sulle mt gotgaa voi andaa:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD OSTA SKYTEAM MONKEY JOKA KEULII TÖÖTIS JA PASKANTAA ASPIRIINII PAKOPUTKENLOPPUPILLIN KAUTTA:ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddxddddddddddloolesmage

      orion on ihan ok, ajoin 600kmh puuhun meni tanko killiin ja vähä tuppi hajos. ei mitää muuta. mul on muute pidemmät munakarvat ku jyrki kataisella:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei viddu mage munkotkas tuli mäntä ulos vaihelaatikon pierulaakerista joka halkes. laitoin muute kaverin hussen pakoputkee koiranpaskaa:DDD

    • kotarin omistaja

      voi vitun valopäät kotarit kulkee vakiona tasan 80kmh mut sitteku vähä virittää nii kyllä niistä tehoja saa irti iha hyvi ;)

    • ihan oikeesti

      mulla on beta

      • ktm=köyhien tm

        06-07 malleissa kampiakseli kiero valmiina kun on tullut tehtaalta....


    • Vitun Tauno...

      MUN kotari kulkee ainaki yli 100 mut en oo uskaltanu viellä ajaa ku87kmh oon saanu alamäes mut kyl se sen 100 kulkee ainaki mun iskä niin sano mulle :/
      mut ei se kää oo viellä viittiny koittaa siitä huippuja.

      • Taneli......

        Mu kotari kulkee sata viissataa


      • Ruotalaine
        Taneli...... kirjoitti:

        Mu kotari kulkee sata viissataa

        Kiihtyy varmasti hyvin 30 minutis jos on semmoset välit sulla ja kulkee 150


    • Exc jutut mahtavia

      Nää jutut on hyviä saa kulkemaan 190hah itel 13/53välit ja se kulkee sen 135lähelle ja heppoja 35aika lähelle mut kiihtyvyys on jees turha tulla luettelemaan niit 50hepan vehkeitänne

      • joo varmaan

        noihan on ihan älyttömän lyhyet välit kadulle tuskin kukaan 13/50 lyhyemmillä ajaa paitsi jos jotain stunttailua niin sitten ehkä...


      • ostakaa hussen lippa
        joo varmaan kirjoitti:

        noihan on ihan älyttömän lyhyet välit kadulle tuskin kukaan 13/50 lyhyemmillä ajaa paitsi jos jotain stunttailua niin sitten ehkä...

        ostakaa kotariin husse lippa nii menee 300kmh


    • ktm exc 125

      mun kotarin (2009) huiput o 154 suoral muna-asennos ja tehoo o sellaset 35 hp pitkiin matkoihin en suosittele vaik kadullakin iha mukava peli ajaa mäntää oon ite vaihtanu 80-90h välein ja öljyi 10h välein bensan kulutus o itellä ollu 6-8 litraa satasel

      mukava peli ajaa mut maksaa ja sen ylläpito maksaa :)

    • VaajaToukka

      Tuo männänvaihtoväli on sellainen omatunnon kysymys. Jokaisella on omat rajat ja kriteerit moponsa huoltoon. Meillä on hyväksitodettu rytmi, eli kun viisi ilmansuodatinta on pesua vailla on aika vaihtaa moottoriin öljyt. Kun viisilitraa 2t öljyä on ajettu on koneremontin vuoro, laakerit, mäntä, kiertari. Koskaan ei ole ollut tarvetta uusia muita osia kulumisen takia joten näitä välejä voisi ilmeisesti hiukan jatkaakin. Tämä rytmi vaan on selkeä ja helppo seurattava. Kytkimen vaihto kokonaisuudessaan sittenkun alkaa luistamaan. Talvella yleensä piikkipyörillä tulee oireet esiin. Käyttö on katua ja kisaa, eniten tulee tunteja treenatessa. 2t öljynä käytämme Teboilia halpuutensa vuoksi, Kotareissa. 2% ja Temmissä 3%. Keulahuolto tehdään jokatoissella öljynvaihdolla ja takaiskari heti sen perään kunhan minulta löytyy aikaa. Tarve olisi pitää sama rytmi keulan kanssa, mutta se on isompi työ ja vaatii koko illan eli joskus hiukan lipsuu. Kadulla exc on ihan kelpolaite ja kyllä sillä pitempiäkin reissuja heittää, ainakin päitsin mittaisia tiedän ajetun.

      • bbfgjjjhggghjkk

        Onko tuo KTM 125 170cm pojalle sopiva kokone ja kui korkee noissa on istuinkorkeus


    • VaajaToukka

      En muista korkeutta, mutta sopiva on tuon mittaiselle. 160senttinenkin ajaa jo hienosti. Tehoahan noissa ei hirveitä ole. Joten sopiva laite jos kytkimenkäyttöön tutustunut aiemmin. Erittäin mukava ja kevyt menopeli jonka vakionkaan ominaisuudet ei lopu kesken. Hyvät jarrut, jousitus ja moottori. Huoleton laite ja helppo myidä edelleen.

    • Iha VITUN laitonta!

      saako ajaa maantiellä täystehosena kun 2kk sit ajoin sillä 80km/h rajotuksien mukaa ja poliisit huomas että pääsis vaik 170. Ne ajo perään ja ampu kohti. Oon nyt KYS sairaalassa mulla on ala lantiossa vasemmalla puolella luodin reikä ja ruhjeita kun kaaduin osumasta.

      • iha VITUN laitonta!

        Lisään viel et ne räjäytti mun pyörän 12kg räjähteel jossai helevetin montussa ja heitti rojut kallansillalta alas järvee saatana. sano et jos viel ajan kotarilla tai joku muu ajaa nii tuleeevat ja saatana ampuvat. et vittu tällässii nää hyvinvointivaltion sinivuokot on perkele.


      • :((( mutsi
        iha VITUN laitonta! kirjoitti:

        Lisään viel et ne räjäytti mun pyörän 12kg räjähteel jossai helevetin montussa ja heitti rojut kallansillalta alas järvee saatana. sano et jos viel ajan kotarilla tai joku muu ajaa nii tuleeevat ja saatana ampuvat. et vittu tällässii nää hyvinvointivaltion sinivuokot on perkele.

        Ei? Ihan sama mulla. ajoin tääl Oulussa Yamahalla jos oli KTM katteet nii eessä oli tie sulku ja pysähyin. se oli selvästi suunniteltu. katoin et mitä vit... ja pimeni. heräsin muutaman päivän päästä OYS sairaalassa ja mulla oli 2 luodin reikee vittu toine polvessa ja toine vasemmas olkapääs. opimme= ÄLKÄÄ AJAKO KTM TAI PYÖRÄLLÄ JOSSA ON ORANSSIT/KTM KATTEET! mun mutsi kuoli kun olin 2v :( se oli surullista. se oli ajanu KTM dukella järvenpäässä ja kytät oli luullu EXC 125:seks ja ne oli kiilannu mutsin sillalta alas järveen joka olj jiässä. sillo lupasin et työnnän joskus 15cm läpimitalta olev dildo kytän perseesee


      • siinäpä
        :((( mutsi kirjoitti:

        Ei? Ihan sama mulla. ajoin tääl Oulussa Yamahalla jos oli KTM katteet nii eessä oli tie sulku ja pysähyin. se oli selvästi suunniteltu. katoin et mitä vit... ja pimeni. heräsin muutaman päivän päästä OYS sairaalassa ja mulla oli 2 luodin reikee vittu toine polvessa ja toine vasemmas olkapääs. opimme= ÄLKÄÄ AJAKO KTM TAI PYÖRÄLLÄ JOSSA ON ORANSSIT/KTM KATTEET! mun mutsi kuoli kun olin 2v :( se oli surullista. se oli ajanu KTM dukella järvenpäässä ja kytät oli luullu EXC 125:seks ja ne oli kiilannu mutsin sillalta alas järveen joka olj jiässä. sillo lupasin et työnnän joskus 15cm läpimitalta olev dildo kytän perseesee

        Osanottoni äitisi puolesta, noi on ikäviä asioita. Miten olet itse toipunut vammoistasi, pystytkö yhä ajamaan? Oletko muuten pitänyt lupauksesi vai tuuliko se huulia heiluttaa?


      • hookkanpoikken
        siinäpä kirjoitti:

        Osanottoni äitisi puolesta, noi on ikäviä asioita. Miten olet itse toipunut vammoistasi, pystytkö yhä ajamaan? Oletko muuten pitänyt lupauksesi vai tuuliko se huulia heiluttaa?

        Juu määki kannoin kotari katteita käsissäni nii poliisit ampu haulikolla 5 kertaa päähä ja 3 kertaa kiväärillä rintaan ja jouduin olla 700 vuotta koomassa sen takia mut nyt kun ostin yamahan nii kukaan ei ees kato Mua päin


    • lillerilaller

      meikäläisen kotka kulkee mittariin noin 180

    • OmkSx85

      Pystyykö 163 cm pitkä hobitti ajaa 125 exc:llä?.Ei enskoilla ainakaa yllä mut entä smotoilla.

    • Omksx85

      100-120km/h jos laitat uuden putken ja muutat välityksiä ni menee n.140-160km/h

    • KotariTT

      Siis A1 kuristettu KTM kulkee 14/42 väleillä 42.3 gepsii. Tehot taisi olla huikeat 4.4kw. A1 kotarilla ei voi edes inssiä ajaa. Mutta kun lyöt TT osat kiinni nii mukava peli tuo on ns. "Kortteliralliin"

    • vittumitäpaskaasaatana

      MUN KTM KULKEE 250 KMH NELJÄ PÄÄLLÄ VAKIONA YLÄMÄKEEN VASTA TUULEEN PUUHUN KIIVETEN PELKILLÄ PYÖRÄN LAAKEREILLA. MÄNTIÄ JOUTUU VAIHTAA KOLME PÄIVÄSSÄ JA KONEREMPPA MAKSAA 1000000000 EGEE. TEHOAA ON NOIN 65 HP DYNOTETTU TAKAPYÖRÄLTÄ!!!!!!!

    • Mautoonparas

      Kuulkas jonnet mun mauto kulkee 180km/h vaikka peruuttamalla. Vaihtaa vaa 100 tuumaset renkaat nii keulii vapaallaki kaasusta eikä oo mitää huolta et jäis teiän paskoille husseille jotka kulkee vaa sen 200. Eli ostakaa homot mauto vakiona 340 kilowattia tehoo vasemmalta eturenkaalta eikä jää lentokoneellekkaa viivoissa. Sitten ku vielä vaihtaa yks piste kolmosen ladan turbon nii endoo vasemmasta käsijarrusta iha leikiten. Saa ajaa motarilla eikä tarvi mitää ajokorttii eikä jätä ikinä tiensivuu toisinku teiän husset jotka leipoo 3km välein

    • nykyäänmullaon500ccktm

      Vittu näitä keskusteluja ku joku kysyy jotain nii tääl alkaa vaan hirvee tappelu ja sanon huiput 130kmh ja aja matkaa vaikka 400km kuhan ei tappi pohjassa mennä ite menin omalla kotkalla 196km putkeen ja ajoin vaan 80-100 eikää mitääaan ongelmaa samana iltana takasi ja ei mitään ongelmaa sittenkää. maksaaa mutta niin se laatu tekee.

    • nikkell

      Kyllä sillä 200 kilsaa ajaa ,kun ajaa 70 ja jäädyttetelee aina 50 kilsan perästä ,ei sitä ole tarkoitettukkaan kaupungille ta puhumattakkaan motarille ,kun kulkeekin vakio välityksillä himpun yli satasen,parhaimmillaan kapeilla metsäpoluilla osaavan käsissä,osta skootteri ja niket.

    • Homot

      Ktm=kuski tykkää munasta. Ostakaa tmmmmm

    • 125ccderbiaka.ktmkiller

      KooTeeÄmmät on sellaisia paskakasoja ettei oo toista. Ite laitoin omaan 50cc derbi senda Sm rääcingiin 125cc gas gassin pytyn ja viilasin siihen kunnon teho viilaukset sitten iskin siihen suoran PUTKEN ja 30mm lorton kaasarin :DDDDDD Nyt on sellanen ktm killer että oksat pois huiput on 230km/h gepsiin. Et haistakaa paska! :D XD (joudun vaihtaa männän viikon välein)

    • llol

      Joudut kans varmaa vaihtaa konee joka viikko ku alakerta ei kestä ja vahingossa nollan lisäsit huippuihin

    • Ime_munaa

      Ktm exc 125 on NiiN VITUN laiska paska mut ku onmpi se SX ni o vähintää 57hp ja kulkee 270kph suoralla pittää olla vaa puolet metanolia benesassa ja pärärärä ku kulkeepi kovaa jättää kuule vaikka bmw m3 kiihytyksessä ja top speed!

    • jaaasa

      onko ktm ecx 125 kevari?

    • Saatanan_neekeri

      Jos haluutte et supermotonne menee lujaa nii ostakaa 125cc crossi pyörä ja laittakaa kilpii ni siin on pojille peli.

      • xdxdxd

        No kuule exc 125 on kisavehje...


    • KotarinOmistaja

      Noni... Mulla on ktm exc 2014 ja täysteho (tietenki sitä voi aina vaihtaa kisakannen yms mutta sillä saa lähinnä vääntöä ja toki tehoakin mutta ei pahemmin vaikuta huippuihin) ja välit on mulla muistaakseni jotai 14-44 ja kiihtyy hyvin. Huiput on gps katottu nii 145 sai suunnillee menemään (painan 65kg). Supermotona siis. Keulii, sutii ja pärisee. Realistinen teho varmaan jotai 30-35hp takaselta. Eipä tästä ole paljoa sanottavaa... Kuluttaa aika vitusti bensaa varsinki jos keulii ja kiihyttelee paljon. Matka-ajo rauhallisella kiihyttelyllä näillä väleillä ei kuluta kovin paljoa bensaa kun ajaa hieman alle puolikaasulla 100km/h. Mäntä vaihetaan katuajossa 80-100h välein, öljyt 10-20h, putsarin pesee/vaihtaa aina ku likanen, alakertaremppa 300h välein. Kesässä tulee 100h aika helposti. Tosi laadukkaan tuntunen on kokonaisuudessaan ja tt hussen sm jää niiku se ois joku vitun mopo. Ainoa miinus on rahan meno. Kaikki 13-14v. pikkupojat puhuu mitä sattuu.

      • HusseAKAKaulin

        Nii kylhä sm husse jättää jos on kisakiree 144 mut mites WR hussee vastaa sit ku ei oo enää mikää moppe


    • Husqvarna69

      Itellä on huse ja kulkee 139

    • Anonyymi

      Voi ajella, mutta mielestäni näissä EXC malleissa on hyvä huomioida, että ne on alunperin kisapyöriä, joihin on kikkailemalla saatu A1 rajoitukset. Jos tavoite on ajella pidempiä siivuja, nin en suosittelisi mitään pyörämallia, joiden "isänä" on kisapyörä.

      Nallisen pyörän mäntää saa vaihdella 50-60h välein, riippuu tietty ajosta. Itsellä ollut 300cc EXC pyöriä. Matkaa ei näillä ajele, jos ei ole mutkaista hiekkatietä ja smotoilla melko raisu vehje, ei sovellu matka-ajoon ja kaupungissa menee takarenkaalla korttelien välit.

    • Anonyymi

      mitä eroa o um ja vm kotareilla

    • Anonyymi

      kotarit kulkee vakiona noin 200kmh täystehosena 300kmh ja jotkut virittäny niin saannu kulkee 400kmh

    • Anonyymi

      Kavri kuulema käyttää kotarissa lentokonebensaa.
      Menee 1000 km /h
      Jos ajaa yleisiä teitä, niin lapinreissu on tunissa tehty.

    • Anonyymi

      Mun kotari 125cc six days kulkee 330/kmh...tankillisella ajaa six days...heppoja 280...kiihtyy 1.5se/200kmh...kaatuneen mopon nostan etusormella ilmaan...käy hyvin etanolilla...öljynvaihtoväli 150 000km(looong-life öljy)...rengaspaineet kannattaa pittää siinä 28bar...täs vähän faktaa...kotari is best

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe