ihokarvojen vaalennus

erty

edelleen yhtä parrakas erty haluaisi nyt kokeilla ihokarvojen vaalennusaineita. Yritin kokeilla veetin kasvoille tarkoitettuja liuskia mutta eipä ne toimi ku eivät karvoihin kunnolla ota kiinni. Jokapäiväinen karvojen nyppiminen alkaa oleen jo niin masentavaa ja rankkaa puuhaa psyykkisesti että ajattelin kokeilla josko vain vaalentaisin karvani ja yrittäisin elää edes vaaleiden karvojen kanssa, ne ovat kuitenkin huomattavasti siedettävämpiä kuin tummat karvat. Joten josko joku osaisi ehdottaa/suositella/kerto/avittaa että mitä vaalennustainetta kannattaa kaulaan partaan käyttää ja mistä ko ainetta saa ja ehkäpä jos tietäisi hinnan ja olisi kokemusta aineen käytöstä ja kannattavuudesta niin olisi kiva kuulla. Kiitoksia, tältä palstalta saa ihanaa vertaistukea :)

16

6332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanko totta?

      Itse olen käyttänyt kyllä Veetin kasvoille tarkoitettuja kylmävahaliuskoja "viiksien" poistoon ja hyvin ovat toimineet. Tosin jos karvat ovat paksuja, sitten voi olla toinen juttu... Mutta olethan lukenut käyttöohjeet huolella ja noudattanut niitä? Eihän iholla ole ollut rasvaa tai vettä ja onhan se ollut puhdas?

      Vaalennusaineista sanoisin sen verran, että ei kannata. Tuollaiset kasvojen ja kaulan alueella olevat karvat kun kasvavat tosi nopeasti, jopa yössä voi olla havaittavissa selvää muutosta. Joten sitten saisit olla värjäilemässä useaan kertaan päivässä.

      Suosittelisin kyllä vahaa ja karvanpoistovoiteita. Kannattaa kokeilla erilaisia. Tai ehkä ensimmäiseksi kannattaisi kääntyä kosmetologin puoleen. Laser olisi pysyvämpi ratkaisu, jos siihen lompsa antaa myöden.

    • hetkinenhetkinen

      ... viiveellä tajusin mitä kirjoittelin. Siis- ensimmäinen hyvä askel olisi varmasti mennä lääkäriin ja ottaa selvää hormonitasapainosta. Jos naisella kasvaa tuossa määrin (partana) karvoja, voi ongelma löytyä hormoneista. Äläkä suotta murehdi liikaa, tiedän miltä tuollainen tuntuu ja se kyllä syö itsetuntoa. Mutta pysytään me vahvoina! :)

    • ...

      Kokemusta ei ole, nurkissa kyllä lojuu Veet:in vaalennusainepaketti mutten oikein ole keksinyt sille käyttöä. Hinta taisi olla noin 10 euroa, jos oikein muistan.

      Tököttiä myy Stockmann, olen nähnyt Stockalla myös jonkun toisen valmistajan vaalennusainetta. Helsingin Sokos on ainakin myynyt Veet:in vaalennusainetta, kun taas useimmissa muissa Sokoksissa sitä ei myydä ollenkaan.

    • kasvoissa olevat

      karvat tylysti hiusten blondausaineella..eli vaalennusjauhetta ja vetyperoksidia. Vaikutusaika ihan muutamia minuutteja..aböyt 3-4minsaa, jottei mee valkoseks. Pysyy useita viikkoja..=)

      • enpä oikein tiedä

        itse olen miettinyt etä ei ainakaan hiustenblondaustuotteilla sillä ne on aika rajuja aineita, ei iho välttämättä kestäis.

        Itse juurikin sokoksesta etsin vaalennusainetta mutta tarvii siis stockalle asti mennä etsimään ainetta.


      • ......
        enpä oikein tiedä kirjoitti:

        itse olen miettinyt etä ei ainakaan hiustenblondaustuotteilla sillä ne on aika rajuja aineita, ei iho välttämättä kestäis.

        Itse juurikin sokoksesta etsin vaalennusainetta mutta tarvii siis stockalle asti mennä etsimään ainetta.

        No niin mäkin ajattelin aluksi. Mulla on herkkä ja kuiva iho, mutta tossa vaikutusaika on niin lyhyt ja käyttökerrat niin pitkin väliajoin, ettei mulle oo tullut mitään ongelmia ainakaan.=)


      • Etsivä
        enpä oikein tiedä kirjoitti:

        itse olen miettinyt etä ei ainakaan hiustenblondaustuotteilla sillä ne on aika rajuja aineita, ei iho välttämättä kestäis.

        Itse juurikin sokoksesta etsin vaalennusainetta mutta tarvii siis stockalle asti mennä etsimään ainetta.

        Löysitkö Veetin vaalennusainetta? Olen etsinyt sitä nyt puoli vuotta, enkä löydä mistään, ei edes Stockalta eikä Sokokselta. Kysyin Veetin maahantuojaltakin, mutta en saanut vastausta meiliini. Ostin yhtä toista vaalennusainetta, mutta toimii paljon huonommin kuin Veet.


      • tonde22
        Etsivä kirjoitti:

        Löysitkö Veetin vaalennusainetta? Olen etsinyt sitä nyt puoli vuotta, enkä löydä mistään, ei edes Stockalta eikä Sokokselta. Kysyin Veetin maahantuojaltakin, mutta en saanut vastausta meiliini. Ostin yhtä toista vaalennusainetta, mutta toimii paljon huonommin kuin Veet.

        Olen käynyt kaikki paikat läpi, eikä edes Veetin vaalennusainetta löydy enää.


      • ...
        tonde22 kirjoitti:

        Olen käynyt kaikki paikat läpi, eikä edes Veetin vaalennusainetta löydy enää.

        Ilmeisesti kys. tököttiä ei saa enää mistään, tiedä sitten onko valmistus lopetettu vai eikö sitä enää myydä Suomessa. Joka tapauksessa tuote oli melkoinen "turhake", ei vaalentanut edes vaaleanruskeita karvoja vaikka mönjää piti iholla suositellun vaikutusajan yli.

        Ainakin Helsingin Stockalla on ollut myynnissä jonkun toisen valmistajan ihokarvojen vaalennusainetta.


    • peruskarva

      toimi vaalentaminen tai siis kyllä se vaalentaa mut ne näkyy silti valossa.Itse olen nyppinyt,vahannut ja vaikka mitä "viikseni" mikä lähti siitä että mieheni sanoi minulle kerran auringon valossa et mulla kasvaa viikset olin eka et mitä vittua toi selittää?Ja sit vilkasin peiliin niin mulal kasvo pari pitempää vaaleeta karvaa mitkä on ihan normaaleja joillakin naisilla ja siitä se lähti ja nyt kasvaa vittu mustia ja vaaleita kovia karvoja.Mut vahaamista ja nyppimistä on saanut huomattavasti vähentää koska karvoilla kestää nyt paljon kauemmin kasvaa takaisin kuin ennemmin joten yritän luottaa siihen teoriaan että karvat harvenee mitä useammin niitä nyppii juurineen pois :)

    • moimitämoi

      Heeei, tahdon vaan tulla jakamaann jos joku näistä joskus apua ja turvaa hakee kauheilla viiksiangsti-hetkillä, niin tulin kehumaan vaalentamista! Huomasin ite tässä noin pari viikkoa sitten, että kappas, alkanu tummempia viiksihaituvia kasvaa tohon suupieleen vaaleitten haituvien kaveriks. Mulle tuli ihan pakkomielle siitä että kävin eri peilien ja eri valaistusten alla kattoo että näkyykö ne. Luin kaikki eteen tulevat nettikeskustelut, että mikä ois paras keino tuhota/laittaa näkymättömät nämä miehiset naamakarvat. Monet kehui kylmävahaliuskoja ja vahausta, mutta mua hirvitti ajatus alkaa poistamaan ne karvat koska sitten niitä pitäs olla koko elämä rassaamassa pois. Luin sitten myös karvojen vaalennuksesta ja lopulta tilasin vaalenusvoiteen netistä. Suomessa ei vissiin enää myydä kaupoissa naamakavoille tarkoitettuja vaalennusvoiteita, mutta netistä tosiaan löysin. Tänään eka kerran käytin ja suosittelen lämpimästi. Ne tummemmat haituvat hävis sinne ihoväriin! jeee ja onnellinen olen :) Mua ei haittaa vaikka jossain auringonvalossa pientä haituvakarvaa näkyy suupielissä, kunhan se on vaaleeta! Eli suosittelen vaalennusta varsinkin siis niille ketkä niitä ei oo ehtiny poistamaan vielä!! Eipähän tarvi joka aamu rynnätä kattomaan peiliin pukkaako partaa.. :)

      • piippiiip

        Mistä moimitämoi tilasit vaalennusainetta`??? itse en löydä mistään.. :(


    • toivoton...

      Joo hei kerro mullekki et mistä sivusta ja kaikkee(onks se luotettava) :), mäki tarten sitä kipeästi ku meen koht leirille ja ei oo kivaa jos mulle huomautetaan taas kuinka tummat karvat mulla on:(

    • kissanainen4

      mä löysin ainakin yhestä nettikaupasta tällasen andrea gentle creme bleach face -voiteen 13 eurolla! täytyy kokeilla..!
      http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Ihonhoito/Karvojen-poisto/Andrea-Gentle-Creme-Bleach-Face.htm

      • Muiskks

        Tiedätkö että riittääkö tuommoinen yksi paketti käsivarsille


    • bleach

      joskus sai veet ihokarvojen vaalennus ainetta tyyliin stokkalta. en tiedä saako enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe