Guntis & Co, millainen työpaikka?

työnhakija

Tietääkö kukaan yhtään mitään Guntis & Co nimisestä yrityksestä? Onko luotettava? Millainen työpaikkana?

103

21615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujou

      eli kyseistö työpaikasta kyselen mitä firma tekee ja millainen työpaikkana.

      • Antissi

        ainakin vaatimusten mukaan luulisi, että kaikki käy.
        mulle ainakin tuli mieleen, että Hedengren rules ok
        hahahah


      • ENTINENimurikauppias
        Antissi kirjoitti:

        ainakin vaatimusten mukaan luulisi, että kaikki käy.
        mulle ainakin tuli mieleen, että Hedengren rules ok
        hahahah

        Oon itse ollu imuri myyjänä ja ei todellakaan kannata! Siis jos tykkää puhua paskaa kaikki päivät läpeensä niin sillä ehkä elättää itsensä... Mutta miettikääpä, että myyt esim Hedengrenillä 2300€ imurin ja saat siitä itse alle 200€!!! Todella mieltä ylentävää :-(
        En suosittele kyseisiä firmoja KENELLEKÄÄN!


    • myös hakija

      Olisin myös kiinostunut tietämään kyseisestä yrityksestä, ei tahdo mistään löytyä mitään tietoa.

      • GRALUGA

        Aika tuntematon firma ja vaikea löytää mitään tietoa niiden toiminnasta, esim päätoimiala ei selviä inoasta. Toimialaluokituksena näkyy olevan "Z46189 Muualla luokittelematon erikoistunut agentuuritoiminta". Firma on perustettu ilmeisesti 2009

        Minulle tulee mieleen ekana että kyse on puhelinmyynnistä tms. Noilla näkyy olevan työntekijähaku päällä, mutta itse ainakin jätän näin epäselvät jutut väliin suosiolla.


      • worker99
        GRALUGA kirjoitti:

        Aika tuntematon firma ja vaikea löytää mitään tietoa niiden toiminnasta, esim päätoimiala ei selviä inoasta. Toimialaluokituksena näkyy olevan "Z46189 Muualla luokittelematon erikoistunut agentuuritoiminta". Firma on perustettu ilmeisesti 2009

        Minulle tulee mieleen ekana että kyse on puhelinmyynnistä tms. Noilla näkyy olevan työntekijähaku päällä, mutta itse ainakin jätän näin epäselvät jutut väliin suosiolla.

        Hauskaa hommaa eikā mitenkää epäillyttävää toimintaa, on niin uus yritys suomessa ettei varmaa löydy sen takia mitää (huhtikuussa perustettu). Ite ollu myyjänä vähän yli pari viikkoo ja hyvin oon tiliä tehny ja viihtyny.EIKä OLE PUHELINMYYNTIä


      • Thebe
        worker99 kirjoitti:

        Hauskaa hommaa eikā mitenkää epäillyttävää toimintaa, on niin uus yritys suomessa ettei varmaa löydy sen takia mitää (huhtikuussa perustettu). Ite ollu myyjänä vähän yli pari viikkoo ja hyvin oon tiliä tehny ja viihtyny.EIKä OLE PUHELINMYYNTIä

        Suora lainaus: "Myyntiyritys, joka on toiminut Suomessa kymmenen vuotta", joten ei se nyt ihan tuore tapaus voi olla.

        Mitä te oikein myytte siellä?


      • ...
        Thebe kirjoitti:

        Suora lainaus: "Myyntiyritys, joka on toiminut Suomessa kymmenen vuotta", joten ei se nyt ihan tuore tapaus voi olla.

        Mitä te oikein myytte siellä?

        Guntis & Co Oy on perustettu huhtikuussa 2009 Hämeenlinnaan. Nyt kuulemma yrityksen kasvu niin suurta, että laajennetaan vahvasti myös Tampereelle. Ja jos en ihan väärin katsonut, löytyy yritykseltä useammiltakin paikkakunnilta toimintaa. Löysin yritykselle myös muutaman eri osoitteen sekä muutaman eri nimen. Yhteystietojakin löytyi useita. Siis yhdelle paikkakunnalle...

        Kävin haastattelussa kyseiseen firmaan, enkä vieläkään pysty vastaamaan kysymykseen mitä ne oikein myy siellä. Todella ympäripyöreää puhetta. Kysyessäni työpaikan valinnan kannalta olennaisia kysymyksiä, vastauksia en juuri saanut. Tai en ainakaan kysymyksiin joita esitin. Seuraavana päivänä minulle soitettiin ja kutsuttiin kolmen päivän koulutukseen. Kyseessä oli siis esimies trainee ohjelma, joten kysyin työllistyykö koulutukseen valitut henkilöt kaikki vaiko vain sopivimmaksi katsotut. Vastaus oli että sopivimmat. Kysyessäni, että voinko tulla koulutukseen irtisanomatta itseäni edelllisestä työpaikastani (tietenkään en irtisano itseäni vakituisesta työpaikasta jonkun ehkä työpaikan takia!), vastausta en saanut heti, minulle luvattiin soittaa seuraavana päivänä tarkemmin asiasta. Eipä kyseisestä firmasta sen jälkeen kuulunut.

        Ja tuo takuupalkka ilman minkäänlaista tulosta on täyttä pa***a! Takuupalkka oli niin suuri, että en todellakaan usko tuohon. Miksi me ei kaikki oltaisi tollasessa työssä missä ei mitään vaadita? Voitaisiin ajella autolla kuukausi ympyrää ja nostaa tota palkkaa... Ja pakkohan sen yrityksen on tienata henkilöstökulurahansa jostain..

        KYSEISTÄ YRITYSTÄ EN HALUA MUSTAMAALATA, mutta omat kokemukseni ovat melko kehnoja. Haluaisin siis varoitella ihmisiä ja kehotan katsomaan tarkkaan mihin nimenne kirjoitatte!


      • jepujee11111
        ... kirjoitti:

        Guntis & Co Oy on perustettu huhtikuussa 2009 Hämeenlinnaan. Nyt kuulemma yrityksen kasvu niin suurta, että laajennetaan vahvasti myös Tampereelle. Ja jos en ihan väärin katsonut, löytyy yritykseltä useammiltakin paikkakunnilta toimintaa. Löysin yritykselle myös muutaman eri osoitteen sekä muutaman eri nimen. Yhteystietojakin löytyi useita. Siis yhdelle paikkakunnalle...

        Kävin haastattelussa kyseiseen firmaan, enkä vieläkään pysty vastaamaan kysymykseen mitä ne oikein myy siellä. Todella ympäripyöreää puhetta. Kysyessäni työpaikan valinnan kannalta olennaisia kysymyksiä, vastauksia en juuri saanut. Tai en ainakaan kysymyksiin joita esitin. Seuraavana päivänä minulle soitettiin ja kutsuttiin kolmen päivän koulutukseen. Kyseessä oli siis esimies trainee ohjelma, joten kysyin työllistyykö koulutukseen valitut henkilöt kaikki vaiko vain sopivimmaksi katsotut. Vastaus oli että sopivimmat. Kysyessäni, että voinko tulla koulutukseen irtisanomatta itseäni edelllisestä työpaikastani (tietenkään en irtisano itseäni vakituisesta työpaikasta jonkun ehkä työpaikan takia!), vastausta en saanut heti, minulle luvattiin soittaa seuraavana päivänä tarkemmin asiasta. Eipä kyseisestä firmasta sen jälkeen kuulunut.

        Ja tuo takuupalkka ilman minkäänlaista tulosta on täyttä pa***a! Takuupalkka oli niin suuri, että en todellakaan usko tuohon. Miksi me ei kaikki oltaisi tollasessa työssä missä ei mitään vaadita? Voitaisiin ajella autolla kuukausi ympyrää ja nostaa tota palkkaa... Ja pakkohan sen yrityksen on tienata henkilöstökulurahansa jostain..

        KYSEISTÄ YRITYSTÄ EN HALUA MUSTAMAALATA, mutta omat kokemukseni ovat melko kehnoja. Haluaisin siis varoitella ihmisiä ja kehotan katsomaan tarkkaan mihin nimenne kirjoitatte!

        kyseisesä firmassa kävin kahdessa haastattelussa, joista toinen oli englanniksi.. haastatteluista ei selvinnyt mitä "esimiesharjoittelijan" pesti sisältää. kävin sitten koulutuksessa yhden päivän ja yllätys oli suuri, kun paljastui että kyseessä on kirby-laitteiden myynti
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1910468

        Päätin että minusta ei ole myymään tuota kolmen tonnin "imuria", vaikka varmasti ihan käypä peli onkin. Ilmoitin heti päivän päätyttyä puhelimitse, että sain paremman työtarjouksen muualta (totta) ja että työ ei näyttänyt vastaavan esimiesharjoittelijan toimenkuvaa. Sitten kerrottiin että työssä on mahdollisuus päästä nopeasti esimiesharjoittelijaksi, jeejee mitä harhaanjohdattelevaa diipadaapaa.

        Ei sinänsä pahaa sanottavaa firmasta, mutta Guntis & Co Oy voisi kirjoittaa työnhakupestiksi "kirby-myyjä", tämä vastaisi varmasti paremmin totuutta. Täytyy myös sanoa, että ko firmassa työskentelevät ihmiset eivät herättäneet ainakaan minussa positiivisesti luottamuksellista tunnetta.


      • Eli.....
        jepujee11111 kirjoitti:

        kyseisesä firmassa kävin kahdessa haastattelussa, joista toinen oli englanniksi.. haastatteluista ei selvinnyt mitä "esimiesharjoittelijan" pesti sisältää. kävin sitten koulutuksessa yhden päivän ja yllätys oli suuri, kun paljastui että kyseessä on kirby-laitteiden myynti
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1910468

        Päätin että minusta ei ole myymään tuota kolmen tonnin "imuria", vaikka varmasti ihan käypä peli onkin. Ilmoitin heti päivän päätyttyä puhelimitse, että sain paremman työtarjouksen muualta (totta) ja että työ ei näyttänyt vastaavan esimiesharjoittelijan toimenkuvaa. Sitten kerrottiin että työssä on mahdollisuus päästä nopeasti esimiesharjoittelijaksi, jeejee mitä harhaanjohdattelevaa diipadaapaa.

        Ei sinänsä pahaa sanottavaa firmasta, mutta Guntis & Co Oy voisi kirjoittaa työnhakupestiksi "kirby-myyjä", tämä vastaisi varmasti paremmin totuutta. Täytyy myös sanoa, että ko firmassa työskentelevät ihmiset eivät herättäneet ainakaan minussa positiivisesti luottamuksellista tunnetta.

        Tosiaan Guntis & Co OY myy noita kirby imureita jolla hintaa 3500€. Jos joku luulee pystyvänsä myymään imuria tolla hinnalla niin sopii yrittää, helvetin hyvä laitehan se on, ei siinä mitään mutta kuka haluaa maksaa imuristi lama-aikana 3500€?


      • Leemalia
        Eli..... kirjoitti:

        Tosiaan Guntis & Co OY myy noita kirby imureita jolla hintaa 3500€. Jos joku luulee pystyvänsä myymään imuria tolla hinnalla niin sopii yrittää, helvetin hyvä laitehan se on, ei siinä mitään mutta kuka haluaa maksaa imuristi lama-aikana 3500€?

        Niin, kiitos tästä keskustelusta. Helpottaa huomattavasti kun löytää heti vastaukset, ei tarvi suotta laittaa hakemusta eteenpäin.


      • hakea tänne
        Leemalia kirjoitti:

        Niin, kiitos tästä keskustelusta. Helpottaa huomattavasti kun löytää heti vastaukset, ei tarvi suotta laittaa hakemusta eteenpäin.

        Tuo Tampereen MOLlissa ollut työpaikanhakuilmoitus oli ainakin täynnä kirjoitus- ja pilkkuvirheitä. Esim "Aikaisempi kokemus katostaan eduksi."


      • skipediveinau
        hakea tänne kirjoitti:

        Tuo Tampereen MOLlissa ollut työpaikanhakuilmoitus oli ainakin täynnä kirjoitus- ja pilkkuvirheitä. Esim "Aikaisempi kokemus katostaan eduksi."

        Ja firmalla gmail-osoite ei kovin luotettavaa kuvaa anna sekään...

        Itsekin olen ollut jo pitkään työttömänä ja olin tästä kiinnostunut, mutta en todellakaan lähde myymään imureita puhelimitse.


      • on
        skipediveinau kirjoitti:

        Ja firmalla gmail-osoite ei kovin luotettavaa kuvaa anna sekään...

        Itsekin olen ollut jo pitkään työttömänä ja olin tästä kiinnostunut, mutta en todellakaan lähde myymään imureita puhelimitse.

        kylläkin kenttämyyntiä.. Puhelintiimi sopii myyjille valmiiksi asiakastapaamiset. Periaatteessa myyjällä on jo valmiiksi kiinnostunut asiakas..


      • Jestas sentään...
        Thebe kirjoitti:

        Suora lainaus: "Myyntiyritys, joka on toiminut Suomessa kymmenen vuotta", joten ei se nyt ihan tuore tapaus voi olla.

        Mitä te oikein myytte siellä?

        "Suuri kansainvälinen yhtiö laajentaa voimakkaasti Suomessa ja avaamme toimiston Tampereelle."

        Just.


      • Paikanhakija
        ... kirjoitti:

        Guntis & Co Oy on perustettu huhtikuussa 2009 Hämeenlinnaan. Nyt kuulemma yrityksen kasvu niin suurta, että laajennetaan vahvasti myös Tampereelle. Ja jos en ihan väärin katsonut, löytyy yritykseltä useammiltakin paikkakunnilta toimintaa. Löysin yritykselle myös muutaman eri osoitteen sekä muutaman eri nimen. Yhteystietojakin löytyi useita. Siis yhdelle paikkakunnalle...

        Kävin haastattelussa kyseiseen firmaan, enkä vieläkään pysty vastaamaan kysymykseen mitä ne oikein myy siellä. Todella ympäripyöreää puhetta. Kysyessäni työpaikan valinnan kannalta olennaisia kysymyksiä, vastauksia en juuri saanut. Tai en ainakaan kysymyksiin joita esitin. Seuraavana päivänä minulle soitettiin ja kutsuttiin kolmen päivän koulutukseen. Kyseessä oli siis esimies trainee ohjelma, joten kysyin työllistyykö koulutukseen valitut henkilöt kaikki vaiko vain sopivimmaksi katsotut. Vastaus oli että sopivimmat. Kysyessäni, että voinko tulla koulutukseen irtisanomatta itseäni edelllisestä työpaikastani (tietenkään en irtisano itseäni vakituisesta työpaikasta jonkun ehkä työpaikan takia!), vastausta en saanut heti, minulle luvattiin soittaa seuraavana päivänä tarkemmin asiasta. Eipä kyseisestä firmasta sen jälkeen kuulunut.

        Ja tuo takuupalkka ilman minkäänlaista tulosta on täyttä pa***a! Takuupalkka oli niin suuri, että en todellakaan usko tuohon. Miksi me ei kaikki oltaisi tollasessa työssä missä ei mitään vaadita? Voitaisiin ajella autolla kuukausi ympyrää ja nostaa tota palkkaa... Ja pakkohan sen yrityksen on tienata henkilöstökulurahansa jostain..

        KYSEISTÄ YRITYSTÄ EN HALUA MUSTAMAALATA, mutta omat kokemukseni ovat melko kehnoja. Haluaisin siis varoitella ihmisiä ja kehotan katsomaan tarkkaan mihin nimenne kirjoitatte!

        Kävin Tampereella ko. firman haastattelussa 6.10.2009. Näytti olevan yksi toimistohuone vuokrattuna pieniä toimistoja täynnä olevassa talossa. Kyselin todella tarkkaan toiminnasta englantia puhuvalta naishenkilöltä, joka kesken haastattelun sai puhelinsoiton ja puhelinkeskustelu ilmeisesti puhuttiin jollain vanhan itäblokin kielellä, olisi hyvin voinut olla romaniaa tms. Kun kyselin yrityksen toimialaa, haastattelija ei ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää kysymystä - myytävästä tuotteestakaan ei ollut mitään kuvaa tms. Naishenkilö yksilöi tuotteen joksikin monitoimilaitteeksi, jolla mm. 'voi kiillottaa autoja'.
        Haastattelun jälkeen naishenkilö lupasi soittaa vielä samana päivänä koulutuspäivistä tuotekoulutukseen klo 18.00. Mitään soittoa ei koskaan kuulunut. Talon ulkopuolella näytti olevan ainakin yksi venäjän rekistereissä oleva auto parkkeerattuna.. Ainakin itselle jäi hyvin epäilyttävä kuva koko paikasta..


      • dfsfsdfdsfsdsdfdsfds
        jepujee11111 kirjoitti:

        kyseisesä firmassa kävin kahdessa haastattelussa, joista toinen oli englanniksi.. haastatteluista ei selvinnyt mitä "esimiesharjoittelijan" pesti sisältää. kävin sitten koulutuksessa yhden päivän ja yllätys oli suuri, kun paljastui että kyseessä on kirby-laitteiden myynti
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1910468

        Päätin että minusta ei ole myymään tuota kolmen tonnin "imuria", vaikka varmasti ihan käypä peli onkin. Ilmoitin heti päivän päätyttyä puhelimitse, että sain paremman työtarjouksen muualta (totta) ja että työ ei näyttänyt vastaavan esimiesharjoittelijan toimenkuvaa. Sitten kerrottiin että työssä on mahdollisuus päästä nopeasti esimiesharjoittelijaksi, jeejee mitä harhaanjohdattelevaa diipadaapaa.

        Ei sinänsä pahaa sanottavaa firmasta, mutta Guntis & Co Oy voisi kirjoittaa työnhakupestiksi "kirby-myyjä", tämä vastaisi varmasti paremmin totuutta. Täytyy myös sanoa, että ko firmassa työskentelevät ihmiset eivät herättäneet ainakaan minussa positiivisesti luottamuksellista tunnetta.

        oikeesti! kuhan kirjottelen.


      • monttuliisa
        dfsfsdfdsfsdsdfdsfds kirjoitti:

        oikeesti! kuhan kirjottelen.

        imureita siis kaupiskelevat?


      • Kabana
        on kirjoitti:

        kylläkin kenttämyyntiä.. Puhelintiimi sopii myyjille valmiiksi asiakastapaamiset. Periaatteessa myyjällä on jo valmiiksi kiinnostunut asiakas..

        Juttelin iltapäivällä naisen kanssa, joka sai houkuteltua haastatteluun. En tyrmää suoralta kädeltä, mutta aika vaikealta tuntuu myydä näin pienellä talousalueella noita koneita. Onhan se amerikkalaisen sivustonsa mukaan hieno kone, epäilemättä, mutta kauanko tällaisella talousalueella tuonhintainen laite menee kaupaksi? Katsotaan, mitä selviää. En ainakaan itse ovelta ovelle lähde ikinä myymään edes saippuaa...


      • Minullapa on!!
        Eli..... kirjoitti:

        Tosiaan Guntis & Co OY myy noita kirby imureita jolla hintaa 3500€. Jos joku luulee pystyvänsä myymään imuria tolla hinnalla niin sopii yrittää, helvetin hyvä laitehan se on, ei siinä mitään mutta kuka haluaa maksaa imuristi lama-aikana 3500€?

        Täältä yksi laitteen todella hyväksi todennut ostaja huutelee. Todella, nyt laman kestäessä ja maailman kiehuessa on aikaa kunnostaa koti. Pätevä vehje, kerrankin. Käykääpä Amerikan Kirby croup sivuilla. Laitteella on historiansa joka elää edelleen tässä päivässä. Toivottavasti vielä kehittävät edelleen, lisälaitteet eivät olisi pahasta, vaikka valikoima on nytkin melkoinen.

        No, siitä myyntitapahtumasta. Minulle sattui todella fiksu myyjä, nuori mies, joka tiesi tekniikasta muutakin, kuin tämän imurin ja ohitti hillitysti ja hiljaisella puheella sen Ameriikkatyylisen jargonian, johon ostaja yritetään naruttaa mukaan. Fiksu myyjä kyllä huomaa myös vastapuolen vastaanottokyvyn.
        Eli mikäli tätä siellä Guntiksellakin luette, satsatkaa suomalaistyyliseen myyntityöhön. Suoraa puhetta asiasta ja avoimilla korteilla. Koska laite on hyvä, ei sitä tarvitse toistoilla ja ylimääräisillä keskustelukikoilla saada paremmaksi. Sen sijaan dokumentteja laitteen kehityshistoriasta saisi olla matkassa.


    • olin nimittäin

      jo kirjoittamassa hakemusta. Onneks joku vaisto käski hakea lisätietoa. =) Kiitos vaan teille kaikille. Tuota hakemusta ei siis tarvitsekaan lähettää.

      • aölskfjaösrei

        Jooh pistin hakemuksen tossa eilen Tampereelle, tänään soitettiin ja puhu englantia. Kyseli haastatteluun vielä tänään mutta sanoin että on kiireitä ja sovittiin sitten huomenna klo 11:00. Sitten mielenkiinnosta rupesin etsiin tietoa tästä firmasta enempi että mikäs firma tää nyt on mihinkä haastatteluun lupasin mennä. Noh täältä löyty tää topicci josta sain kyllä semmosen kuvan että turha ees mennä haastatteluun. Pistin sitten samantien sille tekstarin että "olen pahoillani mutta en ole enään kiinnostunut tästä työhaastattelusta, sillä luin netistä teidän firmasta ihan erijuttuja kun te itse väitätte" tjsp. Noh.. se akka soitti sitten takas mulle ja kysy että mistä mä tämmösii lukenu ja väitti että ei pidä paikkansa ja että hän olis tarjonnu asiakaspalvelutehtävää puhelimitse. Ja rupes vielä väittään että ihmiset jotka kirjottanu tämmöstä heidän firmasta on kateellisia kun eivät ole päässeet heille töihin. LOL.

        Että semmosta.. en kyl tajua mitenkä tää firma voi tällee kusta ihmisii silmiin laillisesti.


      • MD
        aölskfjaösrei kirjoitti:

        Jooh pistin hakemuksen tossa eilen Tampereelle, tänään soitettiin ja puhu englantia. Kyseli haastatteluun vielä tänään mutta sanoin että on kiireitä ja sovittiin sitten huomenna klo 11:00. Sitten mielenkiinnosta rupesin etsiin tietoa tästä firmasta enempi että mikäs firma tää nyt on mihinkä haastatteluun lupasin mennä. Noh täältä löyty tää topicci josta sain kyllä semmosen kuvan että turha ees mennä haastatteluun. Pistin sitten samantien sille tekstarin että "olen pahoillani mutta en ole enään kiinnostunut tästä työhaastattelusta, sillä luin netistä teidän firmasta ihan erijuttuja kun te itse väitätte" tjsp. Noh.. se akka soitti sitten takas mulle ja kysy että mistä mä tämmösii lukenu ja väitti että ei pidä paikkansa ja että hän olis tarjonnu asiakaspalvelutehtävää puhelimitse. Ja rupes vielä väittään että ihmiset jotka kirjottanu tämmöstä heidän firmasta on kateellisia kun eivät ole päässeet heille töihin. LOL.

        Että semmosta.. en kyl tajua mitenkä tää firma voi tällee kusta ihmisii silmiin laillisesti.

        Joo, nyt Suomessa niin paljon työtä...
        Jos sulla on hyvä tuki ja likaa rahaa - siis istuu kotona, katso telkari ja juo kalja. Hyvä, etta et tulit haastatteluun. Joka viikko 25 sama, kuin sä, ihmista saada vastaus "ej" haastattelun jalkeen.
        Toivotaan, etta kaikki saada "work of my dream" =)))


      • justjadet
        MD kirjoitti:

        Joo, nyt Suomessa niin paljon työtä...
        Jos sulla on hyvä tuki ja likaa rahaa - siis istuu kotona, katso telkari ja juo kalja. Hyvä, etta et tulit haastatteluun. Joka viikko 25 sama, kuin sä, ihmista saada vastaus "ej" haastattelun jalkeen.
        Toivotaan, etta kaikki saada "work of my dream" =)))

        Nyt kannattaisi varmaan Guntis & Co:n laittaa joku suomalainen kirby-agentti kirjoittamaan noita pelastuslauseita, ei herätä luottamusta tuo MD:n teksti :) ja ihmisiä varmasti voisi saada jäämään töihin jos rekrytointitilanteessa kerrottaisiin mistä on oikeasti kyse..........


      • selkku
        justjadet kirjoitti:

        Nyt kannattaisi varmaan Guntis & Co:n laittaa joku suomalainen kirby-agentti kirjoittamaan noita pelastuslauseita, ei herätä luottamusta tuo MD:n teksti :) ja ihmisiä varmasti voisi saada jäämään töihin jos rekrytointitilanteessa kerrottaisiin mistä on oikeasti kyse..........

        Mieleeni heräsi kysymys. Miksi imurin myyntifirma hakee ajanvaraushenkilöitä tiimiinsä?

        Tällä hetkellä haussa on nimittäin sellaisia.

        Ei ollut kyllä luottamusta herättävä teksti ei.


      • epäilyttävää
        selkku kirjoitti:

        Mieleeni heräsi kysymys. Miksi imurin myyntifirma hakee ajanvaraushenkilöitä tiimiinsä?

        Tällä hetkellä haussa on nimittäin sellaisia.

        Ei ollut kyllä luottamusta herättävä teksti ei.

        Kuulostaa omituiselta. Onko ajanvaraajillakin jokin proviikka?


      • on
        epäilyttävää kirjoitti:

        Kuulostaa omituiselta. Onko ajanvaraajillakin jokin proviikka?

        vähän niinkuin HYLA:n myyntiä tai jotain.


      • pamppa^^
        selkku kirjoitti:

        Mieleeni heräsi kysymys. Miksi imurin myyntifirma hakee ajanvaraushenkilöitä tiimiinsä?

        Tällä hetkellä haussa on nimittäin sellaisia.

        Ei ollut kyllä luottamusta herättävä teksti ei.

        Mä käsitin että firmalla on puhelinmyyjiä ja ovelta-ovelle-myyjiä. Mä luulen et noi ajanvaraajat on niitä, jotka soittelee ihmisille ja esittelee tuotteen ja jos ihminen sit kiinnostuu ni sille tarjotaan esittelyaikaa, et "millon haluisit et tultas esittelemään tuotetta". Ja sit jos aika löydetään ni sinne lähetetään nää ovelta-ovelle-myyjät, jotka yrittää saada sit tuotteen kaupaks.
        (Ainaki tossa hakemuksessa missä haettiin ovelle-myyjiä sanottiin et joku on jo etukäteen neuvotellu niitten asiakkaiden kanssa puhelimitse ja et ne on lähtökohtasesti kiinnostuneita, joiden kotiin mennään)

        Ihan henkilökohtasena ongelmanani, en haluis/uskaltas/viittis mennä häiriköimään ketään kenenkään kotiin. Ties mitä raiskarihulluja :s


      • HUuhuh
        MD kirjoitti:

        Joo, nyt Suomessa niin paljon työtä...
        Jos sulla on hyvä tuki ja likaa rahaa - siis istuu kotona, katso telkari ja juo kalja. Hyvä, etta et tulit haastatteluun. Joka viikko 25 sama, kuin sä, ihmista saada vastaus "ej" haastattelun jalkeen.
        Toivotaan, etta kaikki saada "work of my dream" =)))

        mieluummin kelasta rahaa, kun ruveta pakko myymään 50euron imureita 3500euroon ihmisille...EN SUOSITTELE!!! Venakot yrittää kusettaa meitä suomalaisia....Menkööt takas rajan taa!!!


    • Shoto

      Itse lähetin kyseiseen firmaan sähköpostia jotain 6kk sitten, eivät ilmeisesti ole saaneet vieläkään ketään palkattua koska vieläkin ilmoittelevat. Kuitenkin sieltä sitten soittelivat ja yritin kovasti tivata että mitähän työ pitää sisällään, nainen jankkasi huonolla englannilla että pitäisi haastatteluun tulla. Jatkoin kyselyä firman toimialasta mutta vastausta ei kuulunut aina kysymykset päättyivät siihen että nainen kyseli että koska pääsen haastatteluun. Jätti aika pahan maun suuhun. Itse en kyllä enää edes harkitse tuota firmaa. Hakuilmoitus kertoo ei mitään ja firmasta tiedustelemallakaan ei saa mitään tietoa. Kovaa rahaa lupaavat mutta taitaa olla itämafian hommia jos tuollainen on takuupalkka harjoittelijoille.

      • jorge112

        onko kellään kokemusta saako todella tuon takuu palkan vaikka ei saa myytyä??


    • epäilijät

      Huomasin taas että hakevat työntekijää. Taitaa olla itämafian peitefirma tai vastaava(tuskin sentään). Eivät oikein tunnu saavan työntekijöitä firmaansa.

      Kovasti vain jaksavat hakea työntekijöitä. en sitten tiedä paljonko oikeasti maksavat ja mitä siellä oikeasti joutuu tekemään koska tämä kyseinen ihminen jolle pitää asiasta soitella ei vastaa suoraan vaan yrittää kovasti aina tapaamista ehdotella. Ainakin huonoa johtamista siinä firmassa näkyy jo ennen kuin pääsee edes töihin. Luotaan työntävä ilmoitus.

    • Kevätrulla

      K-Markkinointi Suomi Oy tekee nyt samaa hommaa kuin Guntis & Co näillä näkymin.
      Ihan vain tiedoksenne jos sieltä hommia ajattelitte hankkia.

      • en suosittele

        Kyseisen K-Markkinointi Suomi Oy:n henkilö kouluttaa Guntiksella kirby myyjiä. Hain syksyllä tavaralähtiksi ja kouluttavat myyntitehtäviin. Tavaralähetiksi hakevakin joutuu ensin myydä kirbyä, jotta tuntisi laitteen syvimmän olemuksen.


    • Kokemusta on !

      Jos haluut tietää faktoja niin käytä muutama minutti ja lue tämä :

      Kyllä tiedän yrityksestä ja paljonkin, ollut töissä n. 4kk esimiesharjoittelijana. yritys ollut tampereella nyt noin 7 kk ja samanlainen toinen vastaava toimisto tulee vuodenloppuun mennessä. Toiminta suomessa laajentunut muutamanvuoden aikana erittäinpaljon, ja uusia työntekiöitä etsitään jatkuvasti.
      Onko luotettava? ---> on ! Omat epäilykset oli kanssa aluksi ja itsekkin luin aikoinaan ennen työhaastatteluun menoa paljon skeidaa kyseisestä paikasta, netistä. Mutta suurin osa niistä netin jutuista on osoittautunut luulo-puheiksi.
      Millainen työpaikkana --> ihan erilaista työtä kuin kaupankassalla istuminen, tai tehdastyö, päivät menee nopeeta sillä mikään päivä ei ole samanlainen. saa tutustua uusiin ihmisiin, erittäin sosiaalista työtä ja helposti opittavissa . Aluksi itelleni oli vaikeeta englannin puhuminen ( saattoi johtua siitä että olin "ujo" puhumaan huonoa englantia), mutta nykyään englanniksi jutteleminen sujuu helposti ja lisäksi vielä "nautin" siitä että pääsee puhumaan englantia
      Aika kuluu aamuisin toimistolla nopeasti, sillä pidän työtovereistani ja tulen juttuu heidän kanssa. Ja muutenkin toimistolla on erittäin innostava ja iloinen ilmapiiri :P

      Kaikille työ ei sovi...
      ja eikä itellänikää ollut aikomusta tälläselle alalle. Mutta paikka missä viihtyy ja saa rahaa, niin miksipä ei.
      Enkä tiedä kauheen montaa muuta 19 vuotiasta joka tienaa päälle 2000 € bruttona kuukaudessa :PPP
      ja btw tällä hetkellä olen nuorin työntekijä.

      • ybrik

        no mitä sää myyt siä ja saakko ton takuupalkan 2400e? mitä?hä?


      • mimmuliina
        ybrik kirjoitti:

        no mitä sää myyt siä ja saakko ton takuupalkan 2400e? mitä?hä?

        onko kyseisessä firmassa kielenä vain englanti jota puhutaan asiakkaille? Ja muuten oon 19 v ja tienaan a-lehdillä n. 2000e kuussa bruttona, ollut siellä reilu vuoden töissä... Mietin vaan että millainen firma tää Guntis & Co oikeen on... vaikuttaa melko epämääräiseltä...


      • Naaaaah_42211

        Ei kannata arpoa yhdyssanoja, ellei ole varma.

        Saattaapi olla, että tässä on joku suomituttava mainostamassa.


      • MH
        Naaaaah_42211 kirjoitti:

        Ei kannata arpoa yhdyssanoja, ellei ole varma.

        Saattaapi olla, että tässä on joku suomituttava mainostamassa.

        Myyntiedustaja, myyntipäällikkö ja myyntivastaava, 6 paikkaa, Guntis & Co OY, Tampere
        Kansainvälinen myynnin alalla toimiva yritys etsii uusia työntekijöitä. Olemme laajentamassa jo huhtikuusta lähtien menestyksellisesti Tampereella toiminutta toimistoamme ja etsimme nyt kolmea myyntiedustajaa, kahta myyntipäällikköä ja yhtä myyntivastaavaa. Yhtiömme tarjoaa loistavat etenemismahdollisuudet ja kannustavan sekä positiivisen työympäristön.

        Työhön kuuluu toimistotyötä ja sovittuja asiakaskäyntejä. Palkka koostuu työsopimuksessa määritellystä pohjapalkasta (2000-3000€ kuukaudessa paikasta riippuen) ja provisiosta tehtyjen kauppojen mukaan.

        Hae työhaastatteluun numerosta 044-559 3697 klo. 12.00-17.00 tai sähköposti [email protected].


      • kuntis
        MH kirjoitti:

        Myyntiedustaja, myyntipäällikkö ja myyntivastaava, 6 paikkaa, Guntis & Co OY, Tampere
        Kansainvälinen myynnin alalla toimiva yritys etsii uusia työntekijöitä. Olemme laajentamassa jo huhtikuusta lähtien menestyksellisesti Tampereella toiminutta toimistoamme ja etsimme nyt kolmea myyntiedustajaa, kahta myyntipäällikköä ja yhtä myyntivastaavaa. Yhtiömme tarjoaa loistavat etenemismahdollisuudet ja kannustavan sekä positiivisen työympäristön.

        Työhön kuuluu toimistotyötä ja sovittuja asiakaskäyntejä. Palkka koostuu työsopimuksessa määritellystä pohjapalkasta (2000-3000€ kuukaudessa paikasta riippuen) ja provisiosta tehtyjen kauppojen mukaan.

        Hae työhaastatteluun numerosta 044-559 3697 klo. 12.00-17.00 tai sähköposti [email protected].

        Kävin muutama kuukausi sitten parissa haastattelussa englanniksi tähän firmaan.
        Kuten muutkin kirjoittaa tietoa ei meinannut tulla millään, mutta omalla aktiivisuudellani selvitin että kyseessä on Kirby pölynimurien myyntiä.
        Tätä ei olisi kerrottu vielä toisessakaan haastattelussa. Kysyin tuotteesta jolloin nainen alkoi taas kertoa samaa tarinaa: "siinä on 9 toimintoa jne." Johon minä sanoin että siis pölynimuri! Tähän haastattelija:"No se on yksi ominaisuus, ja että haittaako se että kyseessä on pölynimuri??"

        Takuupalkka koostuu siitä että sinulla on pakolliset 60 asiakaskäyntiä päivässä jossa käyt "demoamassa" tätä ihmelaitetta, eli suomeksi siivoat jossain kodissa samalla yrittäen ympäripuhua ostamaan tämän muutaman tuhat euroa maksavan imurin.

        Lomien kertymisestä ei haastattelijalla ollut mitään tietoa, ja jos et saa kaikkia asiakaskäyntejä täyteen kuukaudessa (lomilla ja juhlapyhillä ei muuten mitään asiakaskäyntimäärän minimiä vähentävää vaikutusta) niin takuupalkka vähenee samassa suhteessa.

        Eli jos haaveleilet pölynimurikauppiaan työstä niin tämä paikka on teidän! Youtubesta löytyy muuten paljon kommentteja ja videota aiheeseen liittyen (hakusana: Kirby vacuum)


      • kuntis
        kuntis kirjoitti:

        Kävin muutama kuukausi sitten parissa haastattelussa englanniksi tähän firmaan.
        Kuten muutkin kirjoittaa tietoa ei meinannut tulla millään, mutta omalla aktiivisuudellani selvitin että kyseessä on Kirby pölynimurien myyntiä.
        Tätä ei olisi kerrottu vielä toisessakaan haastattelussa. Kysyin tuotteesta jolloin nainen alkoi taas kertoa samaa tarinaa: "siinä on 9 toimintoa jne." Johon minä sanoin että siis pölynimuri! Tähän haastattelija:"No se on yksi ominaisuus, ja että haittaako se että kyseessä on pölynimuri??"

        Takuupalkka koostuu siitä että sinulla on pakolliset 60 asiakaskäyntiä päivässä jossa käyt "demoamassa" tätä ihmelaitetta, eli suomeksi siivoat jossain kodissa samalla yrittäen ympäripuhua ostamaan tämän muutaman tuhat euroa maksavan imurin.

        Lomien kertymisestä ei haastattelijalla ollut mitään tietoa, ja jos et saa kaikkia asiakaskäyntejä täyteen kuukaudessa (lomilla ja juhlapyhillä ei muuten mitään asiakaskäyntimäärän minimiä vähentävää vaikutusta) niin takuupalkka vähenee samassa suhteessa.

        Eli jos haaveleilet pölynimurikauppiaan työstä niin tämä paikka on teidän! Youtubesta löytyy muuten paljon kommentteja ja videota aiheeseen liittyen (hakusana: Kirby vacuum)

        "60 asiakaskäyntiä päivässä"
        Siis kuukaudessa!


      • kaupparatsulaisuus
        kuntis kirjoitti:

        "60 asiakaskäyntiä päivässä"
        Siis kuukaudessa!

        Siis eikun kaupparatsuksi vain.. väkisin toisten ihmisten kotiin ja myymään vaikka vanhuksille imuri, jollaista eivät tarvitse eivätkä välttämättä enää osaa edes käyttää (sarkasmia?).

        Kyllähän sopii näiden kaupantekijöiden näyttää onnistunutta kaupantekoa vaikkapa uutupissa niin saisi todennettua, kuinka se kauppa ratkaisee ja saa sen 60/60 kauppaa vastaamaan takuupalkkaa...

        Tosin kerta on niin avoimen sulkeutunutta toimintaa.. Kenties ajanvaraajia tarvitaan varaamaan aikoja ihmisille,joille kenties voi johonkin tiettyyn klon aikaan mennä hiukan esittelemään tuotteen ylevyyden suuruutta... Hienon näköinen on ainakin ikuisen vanhan näköinen muoto.. Kirby-imureita kun on näkynyt niin vanhoissa suomilehvoissa (karkeita kopioita?), että ihan siis vanha tuttuhan pitäisi olla..

        Kuinka moni suomalainen sellaisen imurin oikeasti lähtisi ostamaan.. ehkei suomalaiset olekaan asiakasryhmä vaan harhautettavat ulkomaalaiset..? heillä,kun on rahnaa...??

        Tjooh.. mut eiköhän ole parempi jättää sen kummemmin mollaamati.. Onnea ja menestystä vain yritykselle.


      • mc
        kaupparatsulaisuus kirjoitti:

        Siis eikun kaupparatsuksi vain.. väkisin toisten ihmisten kotiin ja myymään vaikka vanhuksille imuri, jollaista eivät tarvitse eivätkä välttämättä enää osaa edes käyttää (sarkasmia?).

        Kyllähän sopii näiden kaupantekijöiden näyttää onnistunutta kaupantekoa vaikkapa uutupissa niin saisi todennettua, kuinka se kauppa ratkaisee ja saa sen 60/60 kauppaa vastaamaan takuupalkkaa...

        Tosin kerta on niin avoimen sulkeutunutta toimintaa.. Kenties ajanvaraajia tarvitaan varaamaan aikoja ihmisille,joille kenties voi johonkin tiettyyn klon aikaan mennä hiukan esittelemään tuotteen ylevyyden suuruutta... Hienon näköinen on ainakin ikuisen vanhan näköinen muoto.. Kirby-imureita kun on näkynyt niin vanhoissa suomilehvoissa (karkeita kopioita?), että ihan siis vanha tuttuhan pitäisi olla..

        Kuinka moni suomalainen sellaisen imurin oikeasti lähtisi ostamaan.. ehkei suomalaiset olekaan asiakasryhmä vaan harhautettavat ulkomaalaiset..? heillä,kun on rahnaa...??

        Tjooh.. mut eiköhän ole parempi jättää sen kummemmin mollaamati.. Onnea ja menestystä vain yritykselle.

        Tämmöinen ilmoitus tuli vastaan:

        Esimiesharjoittelija
        3 paikkaa
        Haemme harjoittelijoita aloittamaan heti.
        Koulutamme sinut työskentelemään elektronisen moduuli-laitteistomme parissa.
        Palkka 1500-2400 € / kk (s.m) sekä bonus.
        Puh.: 044-5625641

        Eli pölynimuri on nykyisin elektroninen moduuli-laitteisto :D

        Täytyy muutonkin hieman kritisoida tuota ilmoitusta. Ihmeellistä ettei työnkuvasta tai edes työnantajastya anneta yhtään enempää informaatiota. Tosin aikaisemmista viesteistä päätellen se lienee yrityksen tapa.

        Laitoin tuon numeron finderiin, niin henkilöllä, jolle se kuuluu, on peräti viisi puhelinta nimissään. Eli ilmoituksissa numero muuttuu, mutta puhelut päätyvät aina tälle samalle henkilölle. Nimestä päätellen veikkaisin synnyinmaaksi Bulgariaa, Turkkia tms.


    • i love Kirby

      Mun menestystäni tukee se, että nämä kaikkein juntimmat ei änkeä samoille markkinoille, vaan kyyräävät muualla...Kyseisessä firmassa työskennellyt jo pitkään: ihana työ, ihanat asiakkaat, rento työilmapiiri ja parhaimmat työkaverit, pomot joustavia ja erittäin sympaattisia...parasta kuitenkin että tienaan paremmin kuin koskaan :).

      • kl

        Ei kovin vakuuttavalta kuulosta tää homma kuullu aika paljon huonoa firmasta (kaveri ollut töissä)..palkat kuulema myöhässä eikä homma muutenkaa toimi.


      • imuri käteen ja siiv
        kl kirjoitti:

        Ei kovin vakuuttavalta kuulosta tää homma kuullu aika paljon huonoa firmasta (kaveri ollut töissä)..palkat kuulema myöhässä eikä homma muutenkaa toimi.

        On se imuri. ja pomot on tosi mukavia mutta eivät osaa/halua vastata oikein kysymyksiin.

        Miksi pölyimurifirman johtajakin häpeää?

        Ennen harjakauppiaat kiersi ovelta ovelle ja nyt Kirby-kauppiaat.


    • nyymi007
    • Kala//

      http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=guntis & co oy&ta=TA&paivamaara=&tabs=protestiLista.1

      Protestilistalle pääsee helposti jättämällä vaikka yhdenkin kunnollisen ALV-tilityksen suorittamatta, mutta tuo kymppitonnin velkomustuomio UPM:n taholta lupaa todella hyvää...

      • kysymyksiä paljon

        paljo ne imurit maksaa? onko ne hyviä? paljonko saa yhdestä kaupasta provisioo?


      • ENTINEN TYÖNTEKIJÄ
        kysymyksiä paljon kirjoitti:

        paljo ne imurit maksaa? onko ne hyviä? paljonko saa yhdestä kaupasta provisioo?

        Imuri maksaa n. 2000-3650€, hyvästä en tiä mut menettelee. ja niinku aina, kaikki sanoo et "jos hyvin pitää nii voi kestää 60vuotta" yhdestä myydystä demosta n.500€ ja yhdestä demosta ilman kauppaa n.20-50€. mut jos töihi aijot hakee nii kannattaa jättää väliin. pomot tekee sillä tavalla et ottaa töihin oikee mielellää kenet tahansa "kouluttaa" tehtävään ja sit ku oot niiden mielestä firmalle saanu tarpeeks rahaa nii potkasee pellolle ja tän kaiken tekee koeajalla ja kun syytä kysyy, ne sanoo et "Suomen lain mukaan meillä on oikeus koe-ajan aikana irtisanoa ilman syytä" nim.pari tälläistä nähnyt ja itse kokenut. et miettikää tarkasti jos sinne haette, tai jos jo olette töissä niin suosittelen eroamaan.


      • slayer69000
        ENTINEN TYÖNTEKIJÄ kirjoitti:

        Imuri maksaa n. 2000-3650€, hyvästä en tiä mut menettelee. ja niinku aina, kaikki sanoo et "jos hyvin pitää nii voi kestää 60vuotta" yhdestä myydystä demosta n.500€ ja yhdestä demosta ilman kauppaa n.20-50€. mut jos töihi aijot hakee nii kannattaa jättää väliin. pomot tekee sillä tavalla et ottaa töihin oikee mielellää kenet tahansa "kouluttaa" tehtävään ja sit ku oot niiden mielestä firmalle saanu tarpeeks rahaa nii potkasee pellolle ja tän kaiken tekee koeajalla ja kun syytä kysyy, ne sanoo et "Suomen lain mukaan meillä on oikeus koe-ajan aikana irtisanoa ilman syytä" nim.pari tälläistä nähnyt ja itse kokenut. et miettikää tarkasti jos sinne haette, tai jos jo olette töissä niin suosittelen eroamaan.

        ei saa potkuja jos osaa myyda eihan kukaan tyon ajntaja pida siita etta joutuu maksamaan palkkaa jos et myy palkkaas nahden . jos yritys jaa tappiolle sun takias niin siina voi paatella etta miks pomo antaa potkut .maksaisitko itse siivojasta joka ei siivoo mutta pyytaa normaalia palkkaa. en usko etta sinut pidettaisiin toissa kuukautta pidenpaan


      • ENTINEN TYÖNTEKIJÄT
        slayer69000 kirjoitti:

        ei saa potkuja jos osaa myyda eihan kukaan tyon ajntaja pida siita etta joutuu maksamaan palkkaa jos et myy palkkaas nahden . jos yritys jaa tappiolle sun takias niin siina voi paatella etta miks pomo antaa potkut .maksaisitko itse siivojasta joka ei siivoo mutta pyytaa normaalia palkkaa. en usko etta sinut pidettaisiin toissa kuukautta pidenpaan

        Kuule olin yks parhaista eikä meitä montaa ollu. Että ei ollu siitä kiinni että olisin työni tehny huonosti. Mutta kun heillä on oikeus irtisanoo työntekijä koeajalla ilman syytä nii tottakai ne käyttää sen hyödyn. Että oikeesti harkitkaa tarkkaan menettekö sinne töihin.


      • Myyntiukkeli
        ENTINEN TYÖNTEKIJÄT kirjoitti:

        Kuule olin yks parhaista eikä meitä montaa ollu. Että ei ollu siitä kiinni että olisin työni tehny huonosti. Mutta kun heillä on oikeus irtisanoo työntekijä koeajalla ilman syytä nii tottakai ne käyttää sen hyödyn. Että oikeesti harkitkaa tarkkaan menettekö sinne töihin.

        Protestit

        Tiedon tuottaa Asiakastieto Oy.
        Kaikki Protestit Velkomustuomiot
        Guntis & Co Oy, Tampere
        Tyyppi Protesti
        Talousalue Tampereen talousalue
        Osoite Tesomankatu, 33310 Tampere
        Häiriöpäivämäärä 22.07.2010
        Velkoja Lindorff Oy
        Saatavan määrä 1439 €

        Guntis & Co Oy, Tampere
        Tyyppi Velkomustuomio
        Talousalue Tampereen talousalue
        Osoite Tesomankatu, 33310 Tampere
        Häiriöpäivämäärä 20.07.2010
        Velkoja UPM-Kymmene Oyj
        Saatavan määrä 10087 €

        Guntis & Co Oy, Tampere
        Tyyppi Protesti
        Talousalue Tampereen talousalue
        Osoite Tesomankatu, 33310 Tampere
        Häiriöpäivämäärä 08.07.2010
        Velkoja Verohallinto, Sisä-Suomen perintäyksikkö
        Saatavan määrä 15539 €

        Laskut maksamatta, verot maksamatta...hyvin tuntuu homma olevan hanskassa...


      • imurikauppiaaksi not
        Myyntiukkeli kirjoitti:

        Protestit

        Tiedon tuottaa Asiakastieto Oy.
        Kaikki Protestit Velkomustuomiot
        Guntis & Co Oy, Tampere
        Tyyppi Protesti
        Talousalue Tampereen talousalue
        Osoite Tesomankatu, 33310 Tampere
        Häiriöpäivämäärä 22.07.2010
        Velkoja Lindorff Oy
        Saatavan määrä 1439 €

        Guntis & Co Oy, Tampere
        Tyyppi Velkomustuomio
        Talousalue Tampereen talousalue
        Osoite Tesomankatu, 33310 Tampere
        Häiriöpäivämäärä 20.07.2010
        Velkoja UPM-Kymmene Oyj
        Saatavan määrä 10087 €

        Guntis & Co Oy, Tampere
        Tyyppi Protesti
        Talousalue Tampereen talousalue
        Osoite Tesomankatu, 33310 Tampere
        Häiriöpäivämäärä 08.07.2010
        Velkoja Verohallinto, Sisä-Suomen perintäyksikkö
        Saatavan määrä 15539 €

        Laskut maksamatta, verot maksamatta...hyvin tuntuu homma olevan hanskassa...

        Taas hakevat duuniin manseen... http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7495521&index=91&anchor=7495521


      • oifoemvcne
        imurikauppiaaksi not kirjoitti:

        Taas hakevat duuniin manseen... http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7495521&index=91&anchor=7495521

        Jep. Ei ihan mee lain mukaan kun irtisanovat ja palkkaavat samaan aikaan ja mut irtisanottiin 2viikkoa sitten eikä palkasta oo vieläkään tietookaan. Huomenna saa taas soitella palkkaturvaan ja kysyy mitä sitä tekis ku pomo ei suostu maksamaan palkkaa viel pitkää aikaan ja odotusajan palkasta ja viivästyskorosta on turha ees haaveilla.


      • TääOnNiinTätä
        oifoemvcne kirjoitti:

        Jep. Ei ihan mee lain mukaan kun irtisanovat ja palkkaavat samaan aikaan ja mut irtisanottiin 2viikkoa sitten eikä palkasta oo vieläkään tietookaan. Huomenna saa taas soitella palkkaturvaan ja kysyy mitä sitä tekis ku pomo ei suostu maksamaan palkkaa viel pitkää aikaan ja odotusajan palkasta ja viivästyskorosta on turha ees haaveilla.

        Mitähän toi tavarantoimitushomma sitten on? Tarkottaako se suomeksi, että pitää myydä niitä fucking imureita? Voi morjes... kerkesin jo lähettään sähköpostilla hakemuksen ja kyselyn, et mitä se työ tarkkaan ottaen sisältää...

        Tämmönen ilmotus niillä nyt oli mollissa:

        Tavarantoimitustyö, Guntis & Co OY, Tampere
        Tavarantoimitustyötä tarjolla heti!

        Guntis & Co Oy , Tampere

        Työskentelyalueena Pirkanmaa. Palkka alkaen 1500 € / kk (s.m.) . Tarvitset oman auton. Lähetä hakemus: [email protected], tai soita 044-5625641.

        Haemme työntekijöitä mielellään vakituiseen, pidempiaikaiseen työsuhteeseen.

        Yhteystiedot [email protected], tai soita 044-5625641
        Työpaikan osoite 33250 TAMPERE
        Työ alkaa Heti
        Työaika kokopäivätyö
        Työn kesto yli 12 kuukautta
        Haku päättyy 02.09.2010
        Jätä hakemus Lähetä hakemus: [email protected], tai soita 044-5625641
        Ilmoitus jätetty 19.08.2010
        Ilmoitusnumero 7500767


      • oifoemvcne
        TääOnNiinTätä kirjoitti:

        Mitähän toi tavarantoimitushomma sitten on? Tarkottaako se suomeksi, että pitää myydä niitä fucking imureita? Voi morjes... kerkesin jo lähettään sähköpostilla hakemuksen ja kyselyn, et mitä se työ tarkkaan ottaen sisältää...

        Tämmönen ilmotus niillä nyt oli mollissa:

        Tavarantoimitustyö, Guntis & Co OY, Tampere
        Tavarantoimitustyötä tarjolla heti!

        Guntis & Co Oy , Tampere

        Työskentelyalueena Pirkanmaa. Palkka alkaen 1500 € / kk (s.m.) . Tarvitset oman auton. Lähetä hakemus: [email protected], tai soita 044-5625641.

        Haemme työntekijöitä mielellään vakituiseen, pidempiaikaiseen työsuhteeseen.

        Yhteystiedot [email protected], tai soita 044-5625641
        Työpaikan osoite 33250 TAMPERE
        Työ alkaa Heti
        Työaika kokopäivätyö
        Työn kesto yli 12 kuukautta
        Haku päättyy 02.09.2010
        Jätä hakemus Lähetä hakemus: [email protected], tai soita 044-5625641
        Ilmoitus jätetty 19.08.2010
        Ilmoitusnumero 7500767

        ajanvaraajat varaa aikoja ja edustajat menee sit esitteleen sitä imuria ja koittaa saada myytyy. vähä päivitystä tohon palkkaan.. ilmesty eilen tilille mut ei ollu koko palkkkaa. hyvin näyttää sujuvan..


      • vieras 2010
        oifoemvcne kirjoitti:

        Jep. Ei ihan mee lain mukaan kun irtisanovat ja palkkaavat samaan aikaan ja mut irtisanottiin 2viikkoa sitten eikä palkasta oo vieläkään tietookaan. Huomenna saa taas soitella palkkaturvaan ja kysyy mitä sitä tekis ku pomo ei suostu maksamaan palkkaa viel pitkää aikaan ja odotusajan palkasta ja viivästyskorosta on turha ees haaveilla.

        Kyllä tämän yritys yrittää ryöstellä työntekijöiltä palkkaa, irtisanomsen jälkeen palkasta ei ole tietoakaan koska se tulisi tilille. Tämän möistä yritystä toivottavasti ei näkisi Suomessa kauannnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!


      • Kala//
        slayer69000 kirjoitti:

        ei saa potkuja jos osaa myyda eihan kukaan tyon ajntaja pida siita etta joutuu maksamaan palkkaa jos et myy palkkaas nahden . jos yritys jaa tappiolle sun takias niin siina voi paatella etta miks pomo antaa potkut .maksaisitko itse siivojasta joka ei siivoo mutta pyytaa normaalia palkkaa. en usko etta sinut pidettaisiin toissa kuukautta pidenpaan

        Mihin ääkköset hävisivät, ettei vaan ole firman ääkkösetön edustaja taustalla?


    • Löpo

      Kyseisen tiedot löytyy kauppalehden sivulta Y tunnuksenavulla
      Virallinen nimi:
      Guntis & Co Oy
      Y-tunnus:
      22445713

      • Juubeli

        K-Markkinointi Suomi on yhtä samanlainen kusetus ku tää guntiski. Kävin mielenkiinnosta "haastattelussa" niin tuotetta ei voitu paljastaa ku kahteen kertaan kysyin ja muutenki epämääräistä pelleilyä. Pysykää ihmiset kaukana.


      • hah hah
        Juubeli kirjoitti:

        K-Markkinointi Suomi on yhtä samanlainen kusetus ku tää guntiski. Kävin mielenkiinnosta "haastattelussa" niin tuotetta ei voitu paljastaa ku kahteen kertaan kysyin ja muutenki epämääräistä pelleilyä. Pysykää ihmiset kaukana.

        http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/534416-ala-osta-kirby-imuria-hinta-3800-a.html

        Em. ketjussa on melkein sata sivullista tarinaa kyseistä Kirby-imuroiden kaupustelusta. Suosittelen lämpimästi kaikille kyseisen keskustelun lukemista kun sen lukiessa saa monet hyvät naurut Kirby ovelta-ovelle pölynimurinkauppiaista.

        Em. keskusteluketjussa taisi olla joku linkkikin mistä voi tilata kotiinsa oman Kirby-shown ihan veloituksetta jos hommalle haluaa ihan livenä päästä nauramaan.


    • tietoa on

      olin itse työhaastattelussa. en sentäs imurimyyjäks alennu

      • Jea22

        Olitko tossa "Autonkuljettaja" hommassa haastattelussa? Ei kai se sentään oo mitään vitun imurikaupittelua?


      • hellurei28
        Jea22 kirjoitti:

        Olitko tossa "Autonkuljettaja" hommassa haastattelussa? Ei kai se sentään oo mitään vitun imurikaupittelua?

        Haitko siihen autonkuljettaja pestiin kanssa? hippasen alkaa epäilyttää kun lukee tän topicinxD


      • hammeriiiii
        hellurei28 kirjoitti:

        Haitko siihen autonkuljettaja pestiin kanssa? hippasen alkaa epäilyttää kun lukee tän topicinxD

        kävin noissa molemmissa, sekä Guntis & Co:ssa että K-Markkinointi Suomi Oy:ssa autokuljettajan pestin haastattelussa työkkärin pakottamana.
        K-Markkinoinnissa sano heti ettei siihen kuulu myyntiä mutta sen sijaan siihen kuuluu huoltotoimenpiteitä ja asiakkaan koulutusta.
        Guntiksessakin puhuttiin huoltotoimenpiteistä. Eli mennään ihmisten koteihin korjaamaan niitä kirbyjä ilmeisesti ja opetetaan käyttämään niitä.
        K-Markkinointi oli jossain teollisuusalueella ja haastattelu tapahtu "varastohuoneessa" jossa oli imureita yhdessä kulmassa ja tuoli. Todella hämärää meininkiä. Guntiksella oli täysi hulina päällä. Papereita hukassa ja jotenkin jäi epäilyttävä kuva siitäkin.
        Kumpikaan haastattelija ei kertonut paljoa eikä kysellyt aikasemmista duuneista. Sen sijaan kaiken tiedon sai lypsää lause kerrallaan. Palkkaa maksavat kuulemma 1800e/kk viikonloppu ja iltalisät "tottakai" lain mukaan.

        Verottajalle on kuitenkin velkaa kymppitonnin
        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-96745/

        Työajat oli sellasta 40 tuntia viikossa mutta mikään ei ollu oikein selvää. Välillä vähemmän ja työajat menee miten sattuu. Iltapäivisin enimmäkseen.


        Toivottavasti eivät soita enää


      • ''
        hammeriiiii kirjoitti:

        kävin noissa molemmissa, sekä Guntis & Co:ssa että K-Markkinointi Suomi Oy:ssa autokuljettajan pestin haastattelussa työkkärin pakottamana.
        K-Markkinoinnissa sano heti ettei siihen kuulu myyntiä mutta sen sijaan siihen kuuluu huoltotoimenpiteitä ja asiakkaan koulutusta.
        Guntiksessakin puhuttiin huoltotoimenpiteistä. Eli mennään ihmisten koteihin korjaamaan niitä kirbyjä ilmeisesti ja opetetaan käyttämään niitä.
        K-Markkinointi oli jossain teollisuusalueella ja haastattelu tapahtu "varastohuoneessa" jossa oli imureita yhdessä kulmassa ja tuoli. Todella hämärää meininkiä. Guntiksella oli täysi hulina päällä. Papereita hukassa ja jotenkin jäi epäilyttävä kuva siitäkin.
        Kumpikaan haastattelija ei kertonut paljoa eikä kysellyt aikasemmista duuneista. Sen sijaan kaiken tiedon sai lypsää lause kerrallaan. Palkkaa maksavat kuulemma 1800e/kk viikonloppu ja iltalisät "tottakai" lain mukaan.

        Verottajalle on kuitenkin velkaa kymppitonnin
        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-96745/

        Työajat oli sellasta 40 tuntia viikossa mutta mikään ei ollu oikein selvää. Välillä vähemmän ja työajat menee miten sattuu. Iltapäivisin enimmäkseen.


        Toivottavasti eivät soita enää

        http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7544379&index=464&anchor=7544379


      • stewie_griffin

      • infernn
        stewie_griffin kirjoitti:

        Tuoreen luottokelpoisuusraportin mukaan Guntis & Co:lla on monia maksuhäiriöitä, ja yksi velkoja on jättänyt nyt lokakuussa hakemuksen yrityksen saattamisesta konkurssiin. Olisi kiinnostava tietää, miksi he palkkaavat lisää työntekijöitä tässä vaiheessa.

        Huomenna olisi työhaastattelu paikassa. Ketjun luettuani ei hyvältä näytä vielä kun en tiedä tampereen toimipisteen osoitetta.

        Kertokaa siis ihmeessä osoite jos muistatte!


      • aa
        '' kirjoitti:

        http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7544379&index=464&anchor=7544379

        älkää menkö.. kävin.. ekan haastattelun jälkeen(puhe siis oli varastomiehen töistä), jonka piti suomalainen nainen, sain kutsun uuteen haastatteluun jonka suoritti joku ulkomaalainen mies. toinen haastattelu kesti 4h ja paikalle oli lisäkseni 7 muuta henkilöä. haastattelu koostui n.1h mittaisesta yhtiön esittelystä, 2.5h mittaisesta imurin esittelystä:D ja 5min kestävistä yksilöhaastatteluista. mies puhui vain englantia(rigan kilvissä sen auto oli=latviasta) haastattelussa tein selväksi että imureiden esittely/myynti EI kiinnosta ja utelin oliko tarjolla edes muita hommia. mies kertoi(esitteli itsensä mr.guntiksena) myös varasto hommia olevan tarjolla, mutta yhtiön käytäntöön kuului että kaikki tuntevat myytävän tuotteen erinomaisesti(lue:imurin) ja kutsui minut seuraavana päivänä tapahtuvaan lisä-infoon. noh idiootti kun olen niin menin.. tänään lisäkseni saapui 4 henkilöä ja "haastattelu" alkoi siten että, hän kertoi imurin osiin/tekniikkaan tutustumisen tapahtuvan seuraavalla tavalla: soitat 10 kaverillesi ja kysyt voisivatko he auttaa sinua koulutuksessasi..(voi saatana vituttaa kirjottaakin tätä! ) ja varata muutaman tunnin aikaa että saisin esitellä imuria heille "noin koulutusmielessä" mitään ei olisi pakko ostaa:D yhtiön edustaja tulisi tietenkin katsomaan kuinka hyvin teet hommasi. tämän sanottuaan hän sanoi sen oleva


      • asdyujkl
        infernn kirjoitti:

        Huomenna olisi työhaastattelu paikassa. Ketjun luettuani ei hyvältä näytä vielä kun en tiedä tampereen toimipisteen osoitetta.

        Kertokaa siis ihmeessä osoite jos muistatte!

        jos välttämättä haluat osoitten tietää niin: pispalanvaltatie 8 (heti apteekin/salen jälkeen, ennen kirkkoa) ÄLÄ MENE! JOS epäilet edellistä viestiäni niin voin vakuuttaa sinut soita num 0/minä vuonna suomivoitti mm kultaa viimeinen numero/zero54 5151nine (koodi kieli vain ymmärrettävistä tiedonkeruu syistä) jos sopii niin soita 10 jälkeen ja ennen 22.00


      • huhy
        aa kirjoitti:

        älkää menkö.. kävin.. ekan haastattelun jälkeen(puhe siis oli varastomiehen töistä), jonka piti suomalainen nainen, sain kutsun uuteen haastatteluun jonka suoritti joku ulkomaalainen mies. toinen haastattelu kesti 4h ja paikalle oli lisäkseni 7 muuta henkilöä. haastattelu koostui n.1h mittaisesta yhtiön esittelystä, 2.5h mittaisesta imurin esittelystä:D ja 5min kestävistä yksilöhaastatteluista. mies puhui vain englantia(rigan kilvissä sen auto oli=latviasta) haastattelussa tein selväksi että imureiden esittely/myynti EI kiinnosta ja utelin oliko tarjolla edes muita hommia. mies kertoi(esitteli itsensä mr.guntiksena) myös varasto hommia olevan tarjolla, mutta yhtiön käytäntöön kuului että kaikki tuntevat myytävän tuotteen erinomaisesti(lue:imurin) ja kutsui minut seuraavana päivänä tapahtuvaan lisä-infoon. noh idiootti kun olen niin menin.. tänään lisäkseni saapui 4 henkilöä ja "haastattelu" alkoi siten että, hän kertoi imurin osiin/tekniikkaan tutustumisen tapahtuvan seuraavalla tavalla: soitat 10 kaverillesi ja kysyt voisivatko he auttaa sinua koulutuksessasi..(voi saatana vituttaa kirjottaakin tätä! ) ja varata muutaman tunnin aikaa että saisin esitellä imuria heille "noin koulutusmielessä" mitään ei olisi pakko ostaa:D yhtiön edustaja tulisi tietenkin katsomaan kuinka hyvin teet hommasi. tämän sanottuaan hän sanoi sen oleva

        Ah, sain tänään kutsun huomiselle haastatteluun. Joku nainen soitti ja sanoi, että varastohommia olisi tarjolla. Tätä lukiessa tuli kyllä aika epäröivä fiilis. Osoite oli Pispalan Valtatie 8, minkä ilmoitti osoitteeksi. Taidanpa jättää väliin.


      • kjgcg
        huhy kirjoitti:

        Ah, sain tänään kutsun huomiselle haastatteluun. Joku nainen soitti ja sanoi, että varastohommia olisi tarjolla. Tätä lukiessa tuli kyllä aika epäröivä fiilis. Osoite oli Pispalan Valtatie 8, minkä ilmoitti osoitteeksi. Taidanpa jättää väliin.

        Taas on uus ilmotus...

        Laitevuokraaja, 2 paikkaa, Guntis & Co OY, Tampere
        Palvelemme asiakkaitamme Pirkanmaan alueella kiinteistöhuollon ja puhtaanapidon asioissa. Yhtenä toimintamuotona on laitteiden ja työvälineiden vuokraaminen asiakkaille. Tarvitsemme vuokrauspisteisiin reippaita, asiakaspalveluhenkisiä ja tunnollisia työntekijöitä. Opastamme työhön. Ajokortti tarpeen, työ sisältää myös tavarakuljetuksia.

        Huom!!!! Ajokortti tarpeen, työ sisältää myös tavarakuljetuksia.
        Eli imurien myyntiä!!! Mietin vaan et miks ne sanoo et laitteiden vuokraamista?????


      • ?__?
        kjgcg kirjoitti:

        Taas on uus ilmotus...

        Laitevuokraaja, 2 paikkaa, Guntis & Co OY, Tampere
        Palvelemme asiakkaitamme Pirkanmaan alueella kiinteistöhuollon ja puhtaanapidon asioissa. Yhtenä toimintamuotona on laitteiden ja työvälineiden vuokraaminen asiakkaille. Tarvitsemme vuokrauspisteisiin reippaita, asiakaspalveluhenkisiä ja tunnollisia työntekijöitä. Opastamme työhön. Ajokortti tarpeen, työ sisältää myös tavarakuljetuksia.

        Huom!!!! Ajokortti tarpeen, työ sisältää myös tavarakuljetuksia.
        Eli imurien myyntiä!!! Mietin vaan et miks ne sanoo et laitteiden vuokraamista?????

        Minua soitettiin työhaastatteluun kyseiseen tehtävään, tämän palstan luettuani ei kauhesti hivele. Ihan reipas naishenkilö sieltä soitti mutta onko se nyt sitten tuota kuraa tiedossa mitä yllämainittu. Mennäkkö vaiko eikö.


      • hmpgh?
        ?__? kirjoitti:

        Minua soitettiin työhaastatteluun kyseiseen tehtävään, tämän palstan luettuani ei kauhesti hivele. Ihan reipas naishenkilö sieltä soitti mutta onko se nyt sitten tuota kuraa tiedossa mitä yllämainittu. Mennäkkö vaiko eikö.

        http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7558758&index=653&anchor=7558758


        Lähetin viestiä tuonne, soittivat minullekin tänään 12 aikoihin keskipäivästä ja kertoivat että haluaisivat minut työhaastatteluun. Nyt alkoi hiukkasen epäillyttämään tuo työpaikka kun lukaisi tämän ketjun.


      • hmpgh?
        hmpgh? kirjoitti:

        http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7558758&index=653&anchor=7558758


        Lähetin viestiä tuonne, soittivat minullekin tänään 12 aikoihin keskipäivästä ja kertoivat että haluaisivat minut työhaastatteluun. Nyt alkoi hiukkasen epäillyttämään tuo työpaikka kun lukaisi tämän ketjun.

        Saako tuon 2400e/kk vaikkei myisikään kuin pari imuria kuussa?


      • EL
        hmpgh? kirjoitti:

        Saako tuon 2400e/kk vaikkei myisikään kuin pari imuria kuussa?

        kyllä saa!


      • töitä tarvittais
        EL kirjoitti:

        kyllä saa!

        Hakevat tavaralähetin paikkaa ja pitäis mennä haastatteluun perjantaina. onko joku käynyt hakemassa kyseistä paikkaa? Mitä sanottiin?


      • Avenged Kirby
        töitä tarvittais kirjoitti:

        Hakevat tavaralähetin paikkaa ja pitäis mennä haastatteluun perjantaina. onko joku käynyt hakemassa kyseistä paikkaa? Mitä sanottiin?

        Ei kannata mennä haastatteluun. 2kk jälkeen kukaan työntekijöistä ei saa palkkaa ajallaan. Firma on muutenkin kohta konkurssissa.


      • Kirbygirl
        Avenged Kirby kirjoitti:

        Ei kannata mennä haastatteluun. 2kk jälkeen kukaan työntekijöistä ei saa palkkaa ajallaan. Firma on muutenkin kohta konkurssissa.

        Ei kannatakaan mennä. Itse olen nauttinut työstä ja palkasta kyseisessä firmassa jo 1½ vuotta. Ja oon enemmän kuin supertyytyväinen..en ois aiemmin uskonut että näin rennolla työllä elelee näin mukavasti :) :). Vaikeudet on tehty voitettaviksi :D


      • Toopeli47
        Kirbygirl kirjoitti:

        Ei kannatakaan mennä. Itse olen nauttinut työstä ja palkasta kyseisessä firmassa jo 1½ vuotta. Ja oon enemmän kuin supertyytyväinen..en ois aiemmin uskonut että näin rennolla työllä elelee näin mukavasti :) :). Vaikeudet on tehty voitettaviksi :D

        Mietityttää, lähinnä se että "ammattisuoja" taitaa olla 2kk? Eli jos sinut irtisanotaan, omaat koulutuuksen, 2kk on aikaa katsella kortistossa oman alan työtä? Hemmetti, teen myyntityötä. Minulla on 14 v teollisuuden parista myyntityö kokemusta.Paperiala vajoaa koko ajan alaspäin.Meikä on kohta Kirby myyjä :) Kirby myyjäksi joutuisin vain työkkärin pakottamana. Tulee kyllä naurun remakko joka hetki kun luen että UPM karhuaa yli kuymppitonnia.Joku onneton työnjohtaja on UPM:llä on ostanut Kirby imurin,eh heh heheh. Vetäisin kyllä Kirby homman haastattelusta astiihan lekkeriksi, ei ne kai ihan torspoja palkaa? Mikäli pahin painajainen toteutuisi ja joutuisin työkkärin pakottamana Kirby haastatteluun, pakkohan se olisi vetää pelle meiningillä, jag heter Uffe jag talar bara svenska olisi ainoa lauseeni ko työhaastattelussa.Minulla on kamuja jotka ovat joutuneet laman jälkeen teollisuudesta pihalle ja kas myynityötä tyrkärtään pakko pullana työkkäristä.Jos et ota, ansiosid oikeus katoaa, tai ainakin karenssi paukkuu.


      • Kuntis
        Kirbygirl kirjoitti:

        Ei kannatakaan mennä. Itse olen nauttinut työstä ja palkasta kyseisessä firmassa jo 1½ vuotta. Ja oon enemmän kuin supertyytyväinen..en ois aiemmin uskonut että näin rennolla työllä elelee näin mukavasti :) :). Vaikeudet on tehty voitettaviksi :D

        Taitaa Kirbygirl olla työnantajan edustaja kun tuollaisia kirjottelee. Ei kukaan täysjärkinen voi olla tuota mieltä, "Enemmän kuin supertyytyväinen" ja " näin rennolla työllä elelee näin mukavasti :) :)" ellei ole tosi pahasti oma lehmä ojassa kyseisessä aiheessa.
        Kas emmehän voi ikinä tietää kuka näitäkin mielipiteitä tänne kirjottelee, mukaanlukien tietysti itseni. Mutta luulen että kyllä Guntis Oy:ssä on varmasti noteerattu tämä Suomi24:n viestiketju. Tämä kuitenkin tulee ensimmäisenä googlesta kun kyseisen lafkan nimen hakukenttään kirjoittaa.


      • Hepo143
        Kuntis kirjoitti:

        Taitaa Kirbygirl olla työnantajan edustaja kun tuollaisia kirjottelee. Ei kukaan täysjärkinen voi olla tuota mieltä, "Enemmän kuin supertyytyväinen" ja " näin rennolla työllä elelee näin mukavasti :) :)" ellei ole tosi pahasti oma lehmä ojassa kyseisessä aiheessa.
        Kas emmehän voi ikinä tietää kuka näitäkin mielipiteitä tänne kirjottelee, mukaanlukien tietysti itseni. Mutta luulen että kyllä Guntis Oy:ssä on varmasti noteerattu tämä Suomi24:n viestiketju. Tämä kuitenkin tulee ensimmäisenä googlesta kun kyseisen lafkan nimen hakukenttään kirjoittaa.

        Tuohon hommaan laitoin hakemuksen, eli tavaralähetin hommaan. Pispalanvaltatie 8, kerrostalon alin kerros siinä se on vasemman puoleinen ovi. Mä hyvin harvoin oikein alan nauramaan jossaki tilanteessa mutta se hakemus mikä aulassa täytetään niin, heh, oli siinä metkoja kysymyksiä. Toinen puoli on V/E kysymyksiä, V on vain vähän kuvaava, E puolestaan erittäin paljon kuvaava. Nämä olivat siis jotain ihmee psykologisia kysymyksisä joissa tiedusteltiin oletko esim hyvä naapuri, hellä, tulinen. Tuli mieleen että aikuisviihdettäkö täällä tehdään. Toinen puoli paperista yhtä outoja kysmyksiä, voinko soittaa työnantajallesi, oletko ollut vankilassa jne.
        Haastattelussa melko epäselvä kuva tuotteesta. Jotain siivousvälinettä muttei oikein sanottu että mitä. Vissiin olis pesuainettakin ollu tulossa valikoimiin. Itse Cuntis se haastatteli, oikein vekkuli ukkohan sen on, liikemies, lentokapteenin näköinen, Riikasta kotoisin, laitto tän puljun joko Suomeen tai Tampereelle tai sekä että. Firman kuitenkin omistaa amerikkalaiset joka tehtiin moneen kertaan selväksi että siellä toiminut vuodesta 1914. Etenismahdollisuudet on hyvät ainakin paperilla, 60 valmiiksi sovittua käyntiä asiakkaalla tuo sen ns pohjan tai mitään pohjaahan ei Cuntis edes luvannut kun kysyin että whats the basic salery if im even sick for two weeks, siihen Cuntis tuumasi että Nothing, you are not working.
        En laittaisi kusettamisen piikkiin täysin tätä hommaa ensivaikutelman perusteella mutta nuo maksuhäiriöt on paha miinus maineelle. Veikkaan että palkanmaksu vaikeudet tai epäselvyydet, yllättävät potkut tai firman konkurssi tulee tossa vastaan jos jotain on tullakseen. Ei se ny niinkään mee että ne tossa istuu pokerina kusettamassa, siinä piru nokkii nopeesti emmä sitä usko mutta koko homma on hieman juosten kustu se tässä on ongelma. Nettisaittia ja vähän äkkiä, velat maksuun tai tulee konkka... Cuntiksella on kova kiire tehdä ny rahaa ja sen mä toisaalta käsitänkin hyvin, miksi sä tulisit toiselle puolelle maapalloa pyörittämään peukaloita, se Cuntis on pelimies tässä mutta vähän näyttää painavan kuin ohjus. Sen kun vaan tietäisi aikooko nostaa kytkintä ku on luukuttamiset luukutettu vai miten on. Mene ja tiedä. Mutta jos olisin edelleen työtön ni ihan varmana kokeilisin tota, luulen et jos sä sitä Kirbyä myyt ekan viikon kaks sitte hommaat oikeesti ittekki sinne jengiä, opettelet kunnolla Cuntiksen tavan uskoa tuotteeseen niinku Jumalaan, niin sä etenet aika nopeasti siihen että olet teamleader ja saat muiden imureista fyrkkaa, voisin väittää että ihan hyvinkin. Mutta kauanko? Häipyykö nuo tosta kohta niinku pieru saharaan? Tuntuu että tietävätkö itsekään, painetaan ny ku vielä kerkiää, go with the flow.

        Suosittelisin silti että kokeilee, jos on pelimiehen tai naisen vikaa niin haistaa tuossa sauman ottaa rahaa. Käykääpäs kattomassa itte ni tajuatte.


      • hepo143
        töitä tarvittais kirjoitti:

        Hakevat tavaralähetin paikkaa ja pitäis mennä haastatteluun perjantaina. onko joku käynyt hakemassa kyseistä paikkaa? Mitä sanottiin?

        Piti vielä tähän vastata että tavaralähetin homma muuttuu ennenkun ehdit kissaa sanoa joksikin muuksi, on siellä salesman, phonebooker, leaderit... you name it. :)

        Mutta mitään ei ainakaan voi menettää vaikka tuota kokeilisitkin täydellä höngällä hetken, mitään ne ei voi sulta poiskaan ottaa


      • Ei näin.
        hepo143 kirjoitti:

        Piti vielä tähän vastata että tavaralähetin homma muuttuu ennenkun ehdit kissaa sanoa joksikin muuksi, on siellä salesman, phonebooker, leaderit... you name it. :)

        Mutta mitään ei ainakaan voi menettää vaikka tuota kokeilisitkin täydellä höngällä hetken, mitään ne ei voi sulta poiskaan ottaa

        Itse olin tiistaina kyseisen "tavaralähetin" paikan haastattelussa, täytin samat paperit ja lupasivat soittaa vielä samana iltana mikäli minut valittaisiin "monien" hakijoiden joukosta seuraavan päivän koulutustilaisuuteen. Noh, soittoa tuli ja olin yksi onnekkaista jotka valittiin! Keskiviikkona innokkaana menin tilaisuuteen huomatakseni siellä olevan minun lisäkseni ne työnhakijat, jotka olin nähnyt odottamassa omaa vuoroaan aiemmissa haastatteluissa. Tilaisuus menikin samaa rataa, kuten kuvailit eli sekavaa ja ei lähelläkään kuvailtua "tavaralähetin" virkaa: ensimmäiset 2h kerrottiin yhtiön historiasta ja loppuaika itse päätuotteesta eli elämää suuremmasta 2500€-3600€ maksavasta Kirby-imurista, joka tulee tuotteen keksijän Sentria Kirbyn nimestä (mikäli oikein ymmärsin), tilaisuuden piti ihan suomalainen 5v alalla ollut pukumies, mutta lopussa Guntis tuli heittämään vähän läppää ja motivoimaan meitä rahalla. Eniten nauroin seinillä oleville eng. kielisille "porkkanoille" eli mikäli myyt kuussa Kirbyjä aivan helvetisti voitat esim. teneriffalle ja kreikkaan matkoja, mikäli pidät samaa tasoa yllä monta kuukautta saat 12 omaa kirbyä itsellesi joilla voit perustaa oman kirby-jakelufirman mihin nyt haluatkaan (Jos oikein ymmärsin, itse Guntis eli Lionel Luthorilta näyttävä luihu http://static.tvfanatic.com/images/gallery/john-glover-as-lionel-luthor.jpg , tuli latviasta suomeen perusti tämän firman tampereelle juuri em. tavalla), lisäksi oli kirby-timanttisormuksia, -kaulakoruja yms. Koko firma vaikutti jotenkin hämärältä, liiketilat olivat sotkuiset ja tilaisuuden lopussa (edellä mainitsin) itse Guntis tuli kertomaan kuinka tienaamme esim. 10 myydystä imurista/kk 2500€~. Paras oli, kun hän sujuvalla latvianliikemieshelppoheikkienglannilla kysyi ketkä meistä (minä 3 muuta) haluaisivat 50e, jolloin meille aiemmin puhunut pitänyt suomalaismies otti povitaskustaan 2x50e seteliä ja yhden 100e ja ojensi ne Guntikselle (taisi olla etukäteen sovittu homma, kyllä kyr..kirbyjä myymällä tienaa rahaa!) Tietenkin siinä oli koira haudattuna, saimme ohjeen soittaa nyt viikonlopun aikana useille ystäville yms. tuttaville josko voisimme sopia heidän kanssaan demoaikoja joissa harjoittelisimme tulevaan tuote-esittelijän työhön ja tietenkin olisi todella mahtavaa jos pystyisimme myymään jo pari imuria samalla! Itse asiassa saimme a4:sen jossa on ohjeet mitä sanomme puhelimessa tuttaville soittaessa, tässä pieni lainaus: "Moi mitä kuuluu? Lähdin soittelemaan teille, kun tarvitsisin vähän apua ja ajattelin että voisitte auttaa. Olen juuri aloittanut uuden tuote-esittelijän työn ja tarvitsen harjoitusesittelyjä. Tulisin pesemään teille maton.." Mutta mikäs siinä jos tosiaan tykkää myydä imureita elääkseen, allekirjoittanut ei vain oikein lämmennyt. Noh, tässä minun avautumiseni en ole takaisin menossa, miten tuo liittyy mitenkään tavaralähetin virkaan? Olisivat suoraan laittaneet sinne imurimyyjä-osioon, lakanneet tuhlaamasta ihmisten aikaa ja herättämästä turhia toivoja kiinnostavan työn saannista. On muuten vieläkin mollin sivuilla http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7562204&index=400&anchor=7562204


      • kattelin tuossa mol
        kjgcg kirjoitti:

        Taas on uus ilmotus...

        Laitevuokraaja, 2 paikkaa, Guntis & Co OY, Tampere
        Palvelemme asiakkaitamme Pirkanmaan alueella kiinteistöhuollon ja puhtaanapidon asioissa. Yhtenä toimintamuotona on laitteiden ja työvälineiden vuokraaminen asiakkaille. Tarvitsemme vuokrauspisteisiin reippaita, asiakaspalveluhenkisiä ja tunnollisia työntekijöitä. Opastamme työhön. Ajokortti tarpeen, työ sisältää myös tavarakuljetuksia.

        Huom!!!! Ajokortti tarpeen, työ sisältää myös tavarakuljetuksia.
        Eli imurien myyntiä!!! Mietin vaan et miks ne sanoo et laitteiden vuokraamista?????

        Niin, kai se laite on "vuokralla" kunnes viimeistä senttiä myöten maksettu :D


    • k1iRby

      Noin vuosi sitten olin yks parhaimmista kirby myyjistä tampereella, jaksoin töitä tehdä sen 8 kk siellä ( työtodistuksessa oli 6kk) ja parhaimmillaan taisin kk aikana myydä 12 kirbyä, mutta normaalisti se oli noin 2-5 kirbyy per kk...

      KK palkka n. 1000-3000 , mutta palkka tuli aina myöhässä... tai kahdessa erässä. Irtisanottuani jouduin oottelemaan viimeistä palkkaa n. 2½ kk.

      Työajat aivan papanaluukusta...

      Olin kyseisessä firmassa myös teamleaderina ( työtodistuksessa ei mainintaa siitä ), eli opetin uusia talon tavoille.

      Pientä kusettamisen makuu töissä kyl oli... aateltu niin että "uudet" esittelee harjoitukseksi vanhemmilleen, kavereilleen, mummoilleen yms yms ja joku niistä säälistä ostaa kalliin härpäkkeen ihan sen takia koska sukulainen esittelemässä... Mut sitten ku joutuu randomien luona käymää esittelemässä ei välttämättä enään onnistukkaan myymään vaan joko esitteliä turhautuu ja irtisanoo ittensä tai sit vaan yksinkertaisesti heitetään firmasta pihalle.

      Ainakin työ antoi hyvää myyntikokemusta, joka ehdottomasti auttoi saamaan nykyisen työpaikkani .

      • Sama ku äsken

      • teyeryrert
        Sama ku äsken kirjoitti:

        Ilmeisesti onnistunut maksamaan suurimman osan valoistaan pois... enään näyttäis olevan velkaa vähän päälle 200 euroo.

        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=Guntis & Co Oy&ta=&paivamaara=&tabs=protestiLista.1&submit=Hae

        pohjapalkka luvataan aina. yleensä se 2400/kk.
        noh, tosiasiassahan homma menee niin, että sun täytyy tehdä 60 esittelyä 2300€ imurista kuukaudessa. eli mahdotonta.
        noh, saat proviisoita sitten myydystä tuotteesta vaikka 200€, eli sen noin 10%.
        eli saadaksesi 2000€/kk sinun pitäisi myydä imuri noin joka toinen päivä, ellei tee viikonloppujakin.

        2300€ imurista on suhteellisen suuri raha, vaikka siinä kaikkea muutakin on, mutta kuitenkin. Eli jos oletetaan, että saat pidettyä vaikka 20 esittelyä kuukaudessa. Sinun täytyisi saada joka toinen heistä ostamaan 2300€ imurin. Ja kun vaikka mietitään vaikka lehtimyyjiä, on jo 1/5 hyvä saldo, mutta tuotteet on kuitenkin 29-100€. Joten eiköhän tossa aikamoinen myyntimies saa olla :D

        Mutta ei sekään mahdotonta ole. Joku on oikeasti tälläkin rahaa tienannut, mutta aika kova jätkä saa olla myymään :)


      • slave69000
        teyeryrert kirjoitti:

        pohjapalkka luvataan aina. yleensä se 2400/kk.
        noh, tosiasiassahan homma menee niin, että sun täytyy tehdä 60 esittelyä 2300€ imurista kuukaudessa. eli mahdotonta.
        noh, saat proviisoita sitten myydystä tuotteesta vaikka 200€, eli sen noin 10%.
        eli saadaksesi 2000€/kk sinun pitäisi myydä imuri noin joka toinen päivä, ellei tee viikonloppujakin.

        2300€ imurista on suhteellisen suuri raha, vaikka siinä kaikkea muutakin on, mutta kuitenkin. Eli jos oletetaan, että saat pidettyä vaikka 20 esittelyä kuukaudessa. Sinun täytyisi saada joka toinen heistä ostamaan 2300€ imurin. Ja kun vaikka mietitään vaikka lehtimyyjiä, on jo 1/5 hyvä saldo, mutta tuotteet on kuitenkin 29-100€. Joten eiköhän tossa aikamoinen myyntimies saa olla :D

        Mutta ei sekään mahdotonta ole. Joku on oikeasti tälläkin rahaa tienannut, mutta aika kova jätkä saa olla myymään :)

        kivaa hommaa olis jos palkat tulis ajallaan


      • 65514
        slave69000 kirjoitti:

        kivaa hommaa olis jos palkat tulis ajallaan

        mikä tää tämmönen firma on?


      • Kyrbi
        65514 kirjoitti:

        mikä tää tämmönen firma on?

        Olen sivusta seurannut kaverini työskentelyä ko. firmassa. Vaikutti alkuunsa jo epämääräiseltä touhulta minun mielestäni. Kuulemma näillä on joka päivä parin tunnin mittaisia palavereita, joista ei saa mitään korvausta. Eli siis palkatonta työtähän siinä tehdään jos istutaan palaverissa ja kuunnellaan luentoja ihmevekotin kirbystä. Lisäksi työ- eli esittelylistat annetaan vasta palaverin jälkeen, jotta tyypit eivät jättäisi tulematta palavereihin. Koskaan ei kuulemma niitä saa edellisenä päivänä etukäteen. Yritä siinä nyt sitten harrastaa jotain tai sopia kavereiden kanssa tapaamisia, kun ei koskaan tiedä onko töitä vai ei. Se alkaa jo kavereitakin vituttamaan. Ja todellakaan tämä 60 esittelyä kuukaudessa ei toteudu, millä siis markkinoivat tuota provisiopalkkaa joka oli jotain pari tonnia..
        Lisäksi palkat eivät tule oikein laskettuna eivätkä ainakaan ajallaan. Kaverilla jäi palkka tulematta ja selvitystä asiaan ei saa.
        Työsopimuksessa on pakko olla jotain kummallista, sillä siinä on kuulemma sellainenkin teksti laitettuna, että sitä ei saa näyttää kolmasille osapuolille. Enpä ole itse ikinä tuollaiseen törmännyt, tottakai pitäisi olla oikeus tarkistuttaa työsopimuksen lainmukaisuus asianajajalla jos epäilee jotain vilunkia..
        Pienen nettitutkimisen jälkeen paljastui, että Guntis & C0 Oy on mennyt konkurssiin 27.12.2010. Mutta firma siis pyörii edelleen ja varmaan kaikille työntekijöillekään ei ole kerrottu asiasta..
        Sen verrain haistoin palaneen käryä, että googlettelin lisää ja löysin toisen firman, jossa tämä Guntis on toimitusjohtajana, liekö sitten jonkun toisen omistama, mutta Guntis puikoissa ja jatkaa samaa toimintaa tällä toisella firmalla.. Mistä lie kysymys, olisiko jopa jotain talousrikollisuuteen viittaavaa?
        Ihmettelenpä vaan, että mitä voi tehdä, jos työnantaja pistää omia pykälöitään työsopimukseen ja toinen sen allekirjoittaa. Kuinka päteviä sellaiset voivat olla, ja mihin tahoon semmoisesta voi valittaa. Liitot on, mutta mihin liittoon kuuluvat nämä ns. kirby-myyjät. Pamiinko?


      • Hhehheh
        Kyrbi kirjoitti:

        Olen sivusta seurannut kaverini työskentelyä ko. firmassa. Vaikutti alkuunsa jo epämääräiseltä touhulta minun mielestäni. Kuulemma näillä on joka päivä parin tunnin mittaisia palavereita, joista ei saa mitään korvausta. Eli siis palkatonta työtähän siinä tehdään jos istutaan palaverissa ja kuunnellaan luentoja ihmevekotin kirbystä. Lisäksi työ- eli esittelylistat annetaan vasta palaverin jälkeen, jotta tyypit eivät jättäisi tulematta palavereihin. Koskaan ei kuulemma niitä saa edellisenä päivänä etukäteen. Yritä siinä nyt sitten harrastaa jotain tai sopia kavereiden kanssa tapaamisia, kun ei koskaan tiedä onko töitä vai ei. Se alkaa jo kavereitakin vituttamaan. Ja todellakaan tämä 60 esittelyä kuukaudessa ei toteudu, millä siis markkinoivat tuota provisiopalkkaa joka oli jotain pari tonnia..
        Lisäksi palkat eivät tule oikein laskettuna eivätkä ainakaan ajallaan. Kaverilla jäi palkka tulematta ja selvitystä asiaan ei saa.
        Työsopimuksessa on pakko olla jotain kummallista, sillä siinä on kuulemma sellainenkin teksti laitettuna, että sitä ei saa näyttää kolmasille osapuolille. Enpä ole itse ikinä tuollaiseen törmännyt, tottakai pitäisi olla oikeus tarkistuttaa työsopimuksen lainmukaisuus asianajajalla jos epäilee jotain vilunkia..
        Pienen nettitutkimisen jälkeen paljastui, että Guntis & C0 Oy on mennyt konkurssiin 27.12.2010. Mutta firma siis pyörii edelleen ja varmaan kaikille työntekijöillekään ei ole kerrottu asiasta..
        Sen verrain haistoin palaneen käryä, että googlettelin lisää ja löysin toisen firman, jossa tämä Guntis on toimitusjohtajana, liekö sitten jonkun toisen omistama, mutta Guntis puikoissa ja jatkaa samaa toimintaa tällä toisella firmalla.. Mistä lie kysymys, olisiko jopa jotain talousrikollisuuteen viittaavaa?
        Ihmettelenpä vaan, että mitä voi tehdä, jos työnantaja pistää omia pykälöitään työsopimukseen ja toinen sen allekirjoittaa. Kuinka päteviä sellaiset voivat olla, ja mihin tahoon semmoisesta voi valittaa. Liitot on, mutta mihin liittoon kuuluvat nämä ns. kirby-myyjät. Pamiinko?

        http://www.youtube.com/view_play_list?p=3536D49ED3334A32

        Youtubesta näköjään löytää John Websterin erinomaisen dokumenttielokuvan "Pölynimurikauppiaat" vuodelta 1993.

        Liekkö Kirby-myyjät samanlaista sakkia nykyäänkin


    • Frogg

      Kyseisessä firmassa noin 10kk työskenneenä, en todellakaan voi suositella ainakaan työpaikkana. Kovin on suuret lupaukset aina, mutta toteutus on taas eri asia. Älyttömän pitkiä päiviä, pitkiä ajomatkoja, kaikki kulut meni loppujen lopuksi omasta pussista. Koulutuksia, kokouksia, reissuja ilman palkkaa. Vapaapäivään piti olla erittäin hyvä syy. Tuona aikana palkka tuli ehkä kerran tai kaksi ajallaan, muuten normaalisti 1-2kk myöhässä. Olihan se taas toisaalta erittäin haastavaa, siinä löysi itestäänkin uusia piirteitä. Parhaimmillani taisin myydä 14-15 kpl kuukaudessa, normaalisti 4-6kpl/kk. Täydesta myydystä paketista taisi saada 500€. Palkintomatkalle piti päästä, mutta kuitenkaan sinne ei päästy missään vaiheessa (en muista mikä veruke sillonen oli, niitä kuuli sen verran paljon). Ainoa hyvä puoli koko puljussa oli erittäin mukavat työkaverit. Kiitos monesta päivän piristyksestä :).

    • RiepuRaasu

      Huh mitä tekstiä! Onneksi tulin lukeneeksi, sillä ensi viikolla olisi haastattelu K-Markkinoinnin puolella ja en tod oo menossa! :DD Tällä kertaa nimikkeenä oli toimistoapulainen mut ihan samaa paskaa silläki tarkoitetaan ku mitä edellä on mainittu. Työilmoituksessa luki muistaaksi et "monipuoliset toimiston ja asiakaspalvelun tehtävät sekä lähetin tehtäviä" eli siis imureiden kauppaamista. Miten tollanen firma voi pyöriä?? Tästä lähin otan kaikisa firmoista tarkasti selvää etukäteen :) Kiitos vaan kaikille, tämä keskustelu säästi minut isolta ajan haaskaukselta :)

    • Kyrbi

      K-Markkinointi Suomi Oy, K-Team Tampere Oyj. You name it.

    • ??

      olipas mukavaa luettavaa.. :) ite pitäis mennä tulevana maanantaina pispalanvaltatielle haastatteluun, mut taitaa jäädä väliin tällä kertaa !

      Myyjä, 3 paikkaa, K-Markkinointi Suomi Oy, Tampere

      Täyden palvelun kodinkonemyyntimme tarvitsee vahvistusta. Laaja asiakaskuntamme tarjoaa myyjillemme vaihtelevaa ja haasteellista työtä. Meillä kehityt rautaiseksi myynti- ja asikaspalvelun ammattilaiseksi.
      Arvostamme kykyä toimia monenlaisten asiakkaiden parissa, joustavuutta ja halua oppia uutta.

      Nyt on tämmönen hakemus mollin sivuilla

    • Vesku12

      Jep jep... Kävin tänään haastattelussa K-markkinoinnin työpaikkaan "toimisto- ja myyntiassistentti". No, täällä kerrottu piti todellakin paikkansa, kuten nimim. Ei näin oli kirjoittanut...

      Täällä kirjoitettiin, että Guntis on Lionel Luthorin näköinen... Meinasin revetä, kun Guntis tuli toimistosta ja kutsui sisään...

      Lopputulema on siis se, että toimistoassistentin pitää aloittaa myymällä imureita ja sitten joskus myöhemmin voi pätevöityä toimistotyöntekijäksi... Ei paljon nappaa... Ei se mitään, jos olisin 18 vee ja ei huolta huomisesta, niin voisin mennäkin...

      Kaikki K-markkinointi Suomen työntekijät aloittavat imurikaupalla oli työpaikkailmoituksessa sanottu mitä tahansa!

      Paskan maku jäi suuhun.

    • diipadaapa2314235637

      Moikka!
      Joo mäkin kävin tänään siellä haastattelussa ja heti tuli epäilevä fiilis jo talon ulkopuolella kun ei ollut mitään kylttejä joissa firman nimi ja sitten sisäpuolella oli kirby diplomeja yms....

      Nyt aloinkin sitten kauhulla miettiin et mitäköhän ne tekee mun sosiaaliturvatunnuksella kun se piti lappuun täyttää....

      mutta huijaustahan se, ei ollut kyse assarin hommista taatusti....

    • AP

      Olen ollut K-team:in espoon toimistossa töissä edustajana. Joulukuussa lopetin työt. Palkat tulivat ajoissa, mutta palkkakuitit jäi saamatta, samoin työtodistus ja verokortti. Pomo lupasi kyllä lähettää kaikki paperit moneen kertaan, mutta nyt neljän kuukauden jälkeen odotellaan edelleen. Asiaa hoitaa nyt työsuojeluviranomainen. Jäi vähän huono maku.

    • haastattelu kusee

      Itsekin olin menossa K-teamin tampereen jaoston haastatteluun tuossa muutamia kuukausia takaperin. Pakkaustöitä, mitään muuta ei työnhakuilmoituksessa sanottu, melkeinpä. Nooh, sitte haastattelu päivänä ajattelin, että kaivelen tietoja firmasta. Oli perustettu noin kuukausi aikaisemmin, ja nyt he olivat hakemassa ihan kaikkea mitä on mahdollista, markkinoijasta tuohon pakkaustöihin. Ja sen vielä sain kaivettua, että todennäköisesti oliskin imureita mitä pitäis myydä, nooh, mennään katsomaan joka tapauksessa.

      Saavuttuani perille toimistoon, joka siis oli jokin ränsistynyt vuokrayksiö todennäköisesti Pispalassa. Siellä oli myös kaksi muuta haastateltavaa, ja ryhmä haastattelusta ei puhuttu mitään puhelimitse. Tai siitä, että se olisi todennäköisesti englanniksi. Plus antoivat jonkin lapun täytettäväksi, jossa pyydettiin Sotua ja muuta, joka ei liity mitenkään PAKKAUSTÖIHIN. Siinä sitten yhden toisen haastatteluun tulijan kanssa katsottiin parhaaksi lähtee vittuun koko paikasta enne ku koko haastattelu pääsi alkuun. Eipä soitellu perään. Ja tosiaankin joku mainitsi siitä tyypistä, Guntiksesta, heh, tosiaankin Lionel Luthor :D Sekin jo pisti silmään kun ovesta astui sisään, niin ammattitaidoton olo tuli siitäkin samantien.

      Kannattaa välttää, paitsi jos haluaa yrittää uraa imurin myyjänä ;)

    • 7-vuotta Kirbyllä

      Itse Olen ollut jo 7 vuotta Kirbyn suomen pääkonttorin palveluksessa. Ja paras paikka/palkka ikinä. Mikään pvä Ei ole samanlainen. Asiakkaita On eri yhteiskunta-luokista. Aina on menossa joku kilpailu. Hyviä myyjiä/varaajia palkitaan. Loman voi pitää sopivana ajankohtana. Huumorintajuista porukkaa. Joka pvä saa nauraa jollekin vitsille. Tosiaan soittoryhmä varaa esittelyajat valmiiksi ja esittelijä menee esittelemään. On jo vähän alustettu, niin on helpompi saada kontakti asiakkaaseen. Ei siis tosiaankaan mitään ovelta ovelle kaupustelua. Asiantuntemuksella, huumorilla, suoralla suomalaisella rehellisellä toiminnalla - EI TUPUTTAMISELLA - molemmista selviää. ONNEA VAIN UUDET ESITTELIJÄT JA AJAN-VARAAJAT.

    • AP

      En tiedä miten teillä pääkonttorissa asiat hoidetaan, mutta ainakin Espoossa, ns. aamupalaverit, joita on melkein joka aamu, olivat sitä, että pari " edustajaa" hyppii "pomon" silmille ja keskeyttää melkein jokaisen lauseen, mitä "pomo" päästää suustaan, vain ja ainoastaan sen takia, että voisi kertoa jonkun äärimmäisen hauskan jutun ja nauraa itse sille jälkeenpäin. Täten "aamupalaverit" venyvät usein aivan liian pitkiksi ja aamupalaverillahan tarkoitetaan sitä, että käydään vähän konetta läpi ja opetellaan uusia myyntilauseita. 2½ tunnin aamupalaverista sopivasti kyrpiintyneenä menet katsomaan listasta, että olisiko tänään keikkoja. Jos on niin käyt tekemässä keikat ja yrität saada suositusnimiä, jotka puhelinryhmä soittaa läpi ja yrittää varata sinulle lisää töitä. Jos jostain kumman syystä et kuitenkaan saa nimiä tai jos puhelinryhmä ei saa varattua sinulle töitä, niin pyörittelet peukaloita kotona tai etsit enirosta randomilla numeroita, jotka voit itse soittaa läpi tai antaa puhelinryhmälle soiteltavaksi. Eli pähkinänkuoressa: Jos et saa n.30 nimeä per asiakas, niin sinulla ei ole töitä sitä tarvittavaa 15 keikkaa per viikko, jolla saat sen 600 euroa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3648
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1766
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1354
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1240
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      850
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      48
      803
    Aihe