Miten ujo tyttö saisi miehen kiinnostumaan itsestään?

perhonen

Oon 19-vuotias naisen alku enkä ole ikinä ollut seurustelu suhteessa. Oon todella ujo miesten kanssa (ainoat tuntemattomat miehet, joiden kanssa oon ollut täysin normaali, ovat siskon poikaystävät...) ja en osaa ja uskalla tehdä aloitetta, koska pelkään kuollakseni pakkeja ja naurunalaiseksi tulemista. Siksi yleensä toivon, että joku tulisi mielummin iskemään minut kuin toisinpäin. Mutta, en ole mielestäni nätti (ainoat asiat, joista edes jokseenkin pidän on kroppa ja silmät). Muuten kylläkin en ole mielestäni viehättävä... Jos lähden ulos kavereiden kanssa ja näen paikassa minne menen itseäni kauniimpia tyttöjä niin heitän pyyhkeen heti kehään, koska uskon niiden kauniimpien tyttöjen saava kaiken huomion. Joten, mikä tytössä oikeasti miehiä viehättää ja kiinnostaa ja miten tällainen ns. huonomman kastin tyttö saisi itselleen jonain päivänä miehen?

36

14263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brunette23v.

      Olen itsekin aika ujo tyttö, joten ajattelinpa nyt vastailla sulle takasin.

      Noh, itse jos olen kavereiden kanssa ulkona(tyttöporukalla) ja tälleen niin oon ihan oma itseni enkä esitä mitään muuta kuin itse olen. Ja jos nyt siinä illan/ yön aikana huomaan jonkun komistuksen niin pienellä silmäpelillä se lähtee, ainakin mulla se toimii näin. Jotkut miehet tykkää jos on ujo..näin mulle on sanottu. Ujous luo jotain salaperäisyyttä joka saattaa herättää kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen.

      Eli kunhan oot vaan ja ainoastaa oma itsesi niin kyllä kiinnostus herää joissakin miehissä aivan varmasti! :)

      • S_guru

        Mutta kun ujot tuppaavat tykkäämään toisista ujoista. Samanlaiset vetävät puoleensa. Sitten kun se mieskin on ujo, niin juttu ei lähde välttämättä etenemään.


    • mies.

      Naisen hymyä harvamies voi vastustaa, joten hymyile miehelle jos haluat, että hän puhuu sinulle.

    • sportster86

      Samoilla linjoilla. Hymy, se viestittää jo paljon. Varsinkin jos mies on myös hieman ujompi, on paljon helpompi lähestyä toista, kun on ensin huomannut että toinen katselee ja hymyilee. Sama ongelma se meillä miehillä on, ei tahdo uskaltaa lähestyä.
      Itse toivoisin vielä törmääväni johonkin hieman ujoon tyttöön, johon olisi helppo ihastua. Ujous jo sinänsä on viehättävä piirre ^^ Ja tietysti jos on yksin liikkeellä niin ujommatkin miehet uskaltaa juttusille helpommin, kuin keskelle isoa nais laumaa.

    • M20

      Etpä ole ainut joka tuosta kärsii :) Itse olen pari kymppinen mies ja kärsin ihan täysin samasta ongelmasta en vain yksinkertaisesti uskalla mennä juttelemaan tunnen paljon naisia joiden kanssa olen kaveri jne , eikä oma ulkonäkö ole mikään kauhea onhan sitä kehuttu. Mutta pelkään kuollakseni mennä juttelemaan naisille tuntuu siltä että he ajatellevat että "Mitähän toikin oikein haluaa , onpas se ruma". Siksi odotan että joku tulee juttelemaan minulle. Toivottavasti pääset ujoudesta. Ei se vaadi kuin paljon itseluottamusta niin on kerrottu :)

    • tai ei nyt ihan sama

      Sama täällä, 19v ujomman puoleinen poika.
      En ole myöskään koskaan ollut oikeassa seurustelusuhteessa, yhtä naista olen vakavissamielin kyllä tapaillut, mutta erinäisistä syistä se ei ihan edennyt suhteeseen asti. Ja tämäkin tapailu alkoi naisen aloitteesta.

      Itsekään en jotenkin uskalla mennä naisille juttelemaan. Pakkeja en niinkään pelkää, mutta tuota nauretuksi tulemista.

      Kertoisitko, miten tuollaisen ujon tytön tunnistaa muista tytöistä?

      • perhonen

        Hmm, miten ujon tytön tunnistaa muista tytöistä... No ekana ainakin omalta kohdalta voisin sanoa, että katsekontaktia on vaikea pitää (jos katseet kohtaa niin kääntää nopeasti pois) eli ei siis jää ns. tuijottamaan toista ja hymyilemään. Tosin tämän voi tulkita helposti siten, ettei tyttöä kiinnosta... Ja sen takia varmaan kukaan ei ole minulle tullut oikein puhumaan, koska luulee etten ole kiinnostunut. Hei, tässä kun itse alkaa miettimään tälleen asioita niin antaa itselleenkin neuvoja, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. :)


    • Minä myös

      Jestas, hetken aikaa luulin että olisin itse kirjoittanut aloitus viestin (kaikki tuntomerkit osuvat kohdalleen).

      Tosin jos sattuisi sellainen tilanne että minua tultaisiin iskemään, menisin joko takalukkoon eli hämmentyisin totaallisesti tai sitten en tajuaisi että mies on iskemässä. En saa miehiltä juurikaan koskaan positiivista kommenttia, ja silloin kun sitä tulee niin luulen että he piilo vi**uilevat minulle.

      Mutta nyt, luulen että eräs vuotta vanhempi vastakkaisen sukupuolen edustaja on kiinnostunut minusta... En oikein tiedä mitä ajatella. En ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä, olemme siis vain kavereita. Nyt meni kyllä vähän ohi aiheen mutta mielestäni aikaisemmat ohjeet "Ole oma itsesi" on erittäin hyvä :D

    • tästä syystä

      Naiset harvemmin mitään aloitteita tekee, ihan rauhassa saa olla joka paikassa, ellei joku todella epätoivoinen punkero tule sössöttää.

    • ei vaan tajua

      No ainakin sulla on siis sisko, jolla on poikaystävä. Jos oot ulkonäöllisesti yhtään tullut siskoosi, niin pitäisi siis olla ihan kohtuulliset saumat sinullakin. Luonteessa nyt ei ainakaan kirjoitetun perusteella tuntuis olevan vikaa.

      Mikset muuten vaikka pyydä vähän apua siskoltasi? Jos teillä ei ole kauhea ikäero, niin ehdota voitko lähteä hänen ja kundikaverinsa kanssa sanotaan nyt vaikka konserttiin, sitten vaan kysyt sattuisko sillä kundikaverilla olemaan jotain ystävää jota se uskaltaisi ehdottaa seuraksi mukaan ettei sulla ole "ylimääräinen" olo pariskunnan kanssa.

      • asfasfasfasfasf

        munkin isobroidilla aika kuuma muija, mutta pidän itteäni paljon rumempana ja olen myös lyhyt toisin kuin veljeni (lyhyitä mieheä naiset tuntuvat tämän palastan perusteella välttävän kuin ruttoa).

        Voisi olla, että oma ujouteni poistuisi, jos joku ihan normaali nainen/tyttö tulisi kehumaan... varmaan eniten minullakin kiinni huonosta itsetunnosta tämä. Kerran kaupungilla odottelin kaveria, niin joku englantia puhuva muija tuli jotain siihen juttelemaan. Baarissakin kerran yksi vetävän näköinen muija alkoi kourimaan. 2. tilanne nyt johtui siitä, että kyseinen naikkonen vaikutti olevan "pienessä" myötäisessä. 1. tilannetta en ole vielä järkevästi onnistunut selittämään, mutta kyllä siinäkin joku muu oli taustalla kuin se, että hän olisi meikäläisestä jotenkin pitänyt.


    • pikkuvinkki

      Ei kannata yrittää saada ketään kiinnostumaan. Ei kannata myöskään ajatella että pienessä juttelussa olisi sinänsä mitään. Lähestyminen on ihan tavallinen mukava asia ihmisten välisessä kanssakäymisessä.
      Etenkin pienessä humalassa itse tykkään lähestyä vastakkaista sukupuolta ja seuraavana päivänä kyllä kaikki hymyt sun muut on mielessä.
      Myös negatiivisia juttuja on hauska muistella osaa ehkä välttää enskerralla.

      • ei enää niiin ujo. :)

        Itse olisin voinut kirjoittaa melkein samanlaisen viestin 16-vuotiaana ja joskus tuntuu, ettei siitä kovin kauas ole vieläkään päästy.

        Jossain vaiheessa silloin uuden kaveripiirin myötä porukkaan kuitenkin eksyi poikiakin (tai sitten minä eksyin poikien porukkaan) ja jotenkin sillon mulla loksahti, että poikien kanssa tulee ihan yhtä hyvin juttuun kun tyttöjenkin. Niinpä sanoisin sulle vinkiksi ensin tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen ihan muuten vaan! :) Käytännössä en sitten tiedä, koska mulla se jotenkin vain tapahtui kavereiden ja harrastusten kautta.

        Ujoudesta en tosiaan ole vielä päässyt eroon, mutta jotenkin näiden muutaman vuoden aikana olen jollain tasolla hyväksynyt sen osaksi itseäni samoin kun juttuja ulkonäöstäni, joita ennen vihasin. Ehkä sitä vois sanoa, että itsetunto on parantunut tai jtn. Toisaalta on tapahtunut paljon kaikkea vastoinkäymisiä, joista olen selvinnyt ja se osaltaan on kai vaikuttanut myös positiivisesti. Moni uudempi kaverini ei uskoisi, että olen joskus ollut se punasteleva tyttö nurkassa, joka ei uskalla tanssia edes kavereidensa kanssa. Silti vieläkin mm. sellaset miehet, kestä oon kiinnostunut enemminkin saa mut hyyyvin ujoks. (tosin moni muukin asia)

        Mun mielestä on tosi ikävää, että ajattelet olevasi "huonomman kastin tyttö." Kauneus on katsojan silmässä. Sitäpaitsi on kahdenlaista kauneutta: sisäistä ja ulkoista, arvaa kumpi on katoavaisempaa? Hassua kyllä, se sisäinenkauneus vaikuttaa yllättävän paljon siihen ulkoiseen.

        Mä oon kuullut niin paljon sitä "ujous on söpöä"- juttua miehiltä, että alan kohta uskoa siihen. Ehkä sunkin kannattais. :) Sitte voit ajatella, että ainakin sussa on jtn söpöä! ja muista myös, että sullahan oli ne kivat silmät eli voit huoletta katsella ympärilles siel baarissa seuraavan kerran, jos osuis vaikka silmiin jotain kiinnostavaa! ;)


      • aikalailla
        ei enää niiin ujo. :) kirjoitti:

        Itse olisin voinut kirjoittaa melkein samanlaisen viestin 16-vuotiaana ja joskus tuntuu, ettei siitä kovin kauas ole vieläkään päästy.

        Jossain vaiheessa silloin uuden kaveripiirin myötä porukkaan kuitenkin eksyi poikiakin (tai sitten minä eksyin poikien porukkaan) ja jotenkin sillon mulla loksahti, että poikien kanssa tulee ihan yhtä hyvin juttuun kun tyttöjenkin. Niinpä sanoisin sulle vinkiksi ensin tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen ihan muuten vaan! :) Käytännössä en sitten tiedä, koska mulla se jotenkin vain tapahtui kavereiden ja harrastusten kautta.

        Ujoudesta en tosiaan ole vielä päässyt eroon, mutta jotenkin näiden muutaman vuoden aikana olen jollain tasolla hyväksynyt sen osaksi itseäni samoin kun juttuja ulkonäöstäni, joita ennen vihasin. Ehkä sitä vois sanoa, että itsetunto on parantunut tai jtn. Toisaalta on tapahtunut paljon kaikkea vastoinkäymisiä, joista olen selvinnyt ja se osaltaan on kai vaikuttanut myös positiivisesti. Moni uudempi kaverini ei uskoisi, että olen joskus ollut se punasteleva tyttö nurkassa, joka ei uskalla tanssia edes kavereidensa kanssa. Silti vieläkin mm. sellaset miehet, kestä oon kiinnostunut enemminkin saa mut hyyyvin ujoks. (tosin moni muukin asia)

        Mun mielestä on tosi ikävää, että ajattelet olevasi "huonomman kastin tyttö." Kauneus on katsojan silmässä. Sitäpaitsi on kahdenlaista kauneutta: sisäistä ja ulkoista, arvaa kumpi on katoavaisempaa? Hassua kyllä, se sisäinenkauneus vaikuttaa yllättävän paljon siihen ulkoiseen.

        Mä oon kuullut niin paljon sitä "ujous on söpöä"- juttua miehiltä, että alan kohta uskoa siihen. Ehkä sunkin kannattais. :) Sitte voit ajatella, että ainakin sussa on jtn söpöä! ja muista myös, että sullahan oli ne kivat silmät eli voit huoletta katsella ympärilles siel baarissa seuraavan kerran, jos osuis vaikka silmiin jotain kiinnostavaa! ;)

        sama ongelma. Oon ite 18-vuotias tyttö. Painiskelin itsekin pari vuotta ihan saman ongelman kanssa kuin sinä nyt painiskelen yhä edelleen. Olen tosi ujo. Kaveripoikien kanssa tulen hyvin toimeen nykyään mutta jos olen vähänkään kiinnostunut pojasta menen lukkoon.

        Se on turhauttavaa koska tiedän mitä pitäisi tehdä että saisin pojan lähestymään ja tulemaan juttelemaan, en kuitenkaan tee sitä. Elekieleni viestii jotenkin automaattisesti etten ole avoin yrityksille... Tästä täytyisi päästä eroon. Nytkin yksi tuttavapiirin poika on kiinnostunut minusta ja mie hänestä mutta en pysty katsomaan häntä edes silmiin. Se tuijotus on tosi intensiivinen..


      • Haaveileva
        aikalailla kirjoitti:

        sama ongelma. Oon ite 18-vuotias tyttö. Painiskelin itsekin pari vuotta ihan saman ongelman kanssa kuin sinä nyt painiskelen yhä edelleen. Olen tosi ujo. Kaveripoikien kanssa tulen hyvin toimeen nykyään mutta jos olen vähänkään kiinnostunut pojasta menen lukkoon.

        Se on turhauttavaa koska tiedän mitä pitäisi tehdä että saisin pojan lähestymään ja tulemaan juttelemaan, en kuitenkaan tee sitä. Elekieleni viestii jotenkin automaattisesti etten ole avoin yrityksille... Tästä täytyisi päästä eroon. Nytkin yksi tuttavapiirin poika on kiinnostunut minusta ja mie hänestä mutta en pysty katsomaan häntä edes silmiin. Se tuijotus on tosi intensiivinen..

        Sama ongelma on myös minulla.. Olen kohta 16-vuotias, enkä ole vielä kertaakaan edes suudellut vastakkaisen sukupuolen edustavaa henkilöä. Eräs jätkä pyysi joskus viime kesänä, että voitasko alkaa seurusteleen tms. mutta itse en vaan ollut valmis siihen, ja kun se on vielä niiin lapsellinen henkilö ettei toista ole. Kaverit mulle puhuu, että kuinka se jätkä on niille höpissy välittävänsä musta, mutta kun en vaan halua olla kenenkään kanssa säälistä. Nyt sitten oon päättäny ottaa siihen etäisyyttä, en enään puhu mesessä ja muualla sen kans, ettei se vaa käsitä mitään väärin.. Tää on niiin ärsyttävää ku joutuu tavallaan välttelemään sitä mutta noo.. Itsehän olen nyt hieman ihastunut yhteen samalla luokalla olevaan poikaan, kylläkin vuotta vanhempaan.. Se on aivan älyttömän mukava ja sulonen, ja voin jopa puhua sen kans iha normaalisti ja sillai, vaikka oon ihan hirveen ujo. Ehkä vielä joskus viitin pyytää sitä syömään tai jotain.. :)) Aikahan sen näyttää..


      • hmpt
        Haaveileva kirjoitti:

        Sama ongelma on myös minulla.. Olen kohta 16-vuotias, enkä ole vielä kertaakaan edes suudellut vastakkaisen sukupuolen edustavaa henkilöä. Eräs jätkä pyysi joskus viime kesänä, että voitasko alkaa seurusteleen tms. mutta itse en vaan ollut valmis siihen, ja kun se on vielä niiin lapsellinen henkilö ettei toista ole. Kaverit mulle puhuu, että kuinka se jätkä on niille höpissy välittävänsä musta, mutta kun en vaan halua olla kenenkään kanssa säälistä. Nyt sitten oon päättäny ottaa siihen etäisyyttä, en enään puhu mesessä ja muualla sen kans, ettei se vaa käsitä mitään väärin.. Tää on niiin ärsyttävää ku joutuu tavallaan välttelemään sitä mutta noo.. Itsehän olen nyt hieman ihastunut yhteen samalla luokalla olevaan poikaan, kylläkin vuotta vanhempaan.. Se on aivan älyttömän mukava ja sulonen, ja voin jopa puhua sen kans iha normaalisti ja sillai, vaikka oon ihan hirveen ujo. Ehkä vielä joskus viitin pyytää sitä syömään tai jotain.. :)) Aikahan sen näyttää..

        mulla sama juttu. oon tosi ujo ja just mun tuuril yks kiva poika oli kiinnostunu musta ja mä siitä. mut en pystyny kattoo sitä silmiiin, sil oli niin syvä katse et meinasin sulaa. En saa sitä mielestäni, harmi vaa et en varmaa tuu enää ikin näkeekään tätä tyyppii.. Harmittaa pirusti etten tehny asialle mitään kun olisin voinut, mutten pystyny antaa ittestäni kaikkee.. yhyy :


      • sealinlove
        ei enää niiin ujo. :) kirjoitti:

        Itse olisin voinut kirjoittaa melkein samanlaisen viestin 16-vuotiaana ja joskus tuntuu, ettei siitä kovin kauas ole vieläkään päästy.

        Jossain vaiheessa silloin uuden kaveripiirin myötä porukkaan kuitenkin eksyi poikiakin (tai sitten minä eksyin poikien porukkaan) ja jotenkin sillon mulla loksahti, että poikien kanssa tulee ihan yhtä hyvin juttuun kun tyttöjenkin. Niinpä sanoisin sulle vinkiksi ensin tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen ihan muuten vaan! :) Käytännössä en sitten tiedä, koska mulla se jotenkin vain tapahtui kavereiden ja harrastusten kautta.

        Ujoudesta en tosiaan ole vielä päässyt eroon, mutta jotenkin näiden muutaman vuoden aikana olen jollain tasolla hyväksynyt sen osaksi itseäni samoin kun juttuja ulkonäöstäni, joita ennen vihasin. Ehkä sitä vois sanoa, että itsetunto on parantunut tai jtn. Toisaalta on tapahtunut paljon kaikkea vastoinkäymisiä, joista olen selvinnyt ja se osaltaan on kai vaikuttanut myös positiivisesti. Moni uudempi kaverini ei uskoisi, että olen joskus ollut se punasteleva tyttö nurkassa, joka ei uskalla tanssia edes kavereidensa kanssa. Silti vieläkin mm. sellaset miehet, kestä oon kiinnostunut enemminkin saa mut hyyyvin ujoks. (tosin moni muukin asia)

        Mun mielestä on tosi ikävää, että ajattelet olevasi "huonomman kastin tyttö." Kauneus on katsojan silmässä. Sitäpaitsi on kahdenlaista kauneutta: sisäistä ja ulkoista, arvaa kumpi on katoavaisempaa? Hassua kyllä, se sisäinenkauneus vaikuttaa yllättävän paljon siihen ulkoiseen.

        Mä oon kuullut niin paljon sitä "ujous on söpöä"- juttua miehiltä, että alan kohta uskoa siihen. Ehkä sunkin kannattais. :) Sitte voit ajatella, että ainakin sussa on jtn söpöä! ja muista myös, että sullahan oli ne kivat silmät eli voit huoletta katsella ympärilles siel baarissa seuraavan kerran, jos osuis vaikka silmiin jotain kiinnostavaa! ;)

        Olen samaa mieltä, älä aliarvioi itseäsi! Rohkeasti vaan tutustumaan miehiin. Kannattaa vaikka aloittaa jokin harrastus jossa tapaa myös miessukupuolta. Itse olen myös ollut aika ujo ja olen vieläkin vähän, ja löysin paljon ystäviä ja myös orastavan romanssin kamppailulaji-harrastuksen kautta... Harrastuksessa tutustuu luontevasti yhteisen toiminnan myötä. Ei kannata ottaa mitään paineita vaan tutustua alkuun ihan kaverimielessä.

        Ja uskon kyllä että ujous on monen miehen mielestä viehättävää! Itse ainakin olen sitä mieltä ja olenkin pahasti ihastunut ujohkoon mieheen... :) Luulin ettei kukaan koskaan ihastuisi minuun mutta toisin kävi. Joten älkää masentuko, te kaikki ujot ja epätoivoiset!


    • .Ujo

      Se on kumma miten itsessään ei osaa arvostaa ujoutta, vaikka toisissa se ujous nimenomaan viehättää. Itse olen sisimmäissäni ujo vaikkei sitä ehkä olemukseltani huomaakaan, olen kyllä sopivan puhelias ja veistän vitsejä keskustelun lomassa senkun ehdin, mutta mitään katsekontakteja en kehtaa luoda. Pelkään että luodessani katseen mieheen mies saa jonkin inhoreaktion.

      Mutta eikai muu auta kuin katseiden treenaus, jos vaikka ottaa tavoitteekseen antaa pitkä katse yhdelle miehelle illan aikana. Kun sen toteuttaa niin voi olla itsesttän ylpeä - oli miehen reaktio mikä tahansa. Näin itsetunto kohoaa, sitten ajan myötä voi kasvattaa tavoitettaan.

      • kilttipoika91

        Oon itekki ollu ujo ihan lapsesta asti. Ala asteella mua kiusattiin sen takia ja olin ruma finninaama. No, se kiusaus jatkui 9 vuotta, eli koko peruskoulun ajan, joten maineeni oli lukemattomat kerrat menny. Tytötkin katsoivat minua nenänvartta pitkin. Aattelinpa sitten tehdä asialle jotain. Rupesin urheilemaan. Ajattelin vaan käydä salaa lenkillä pari kertaa viikossa, ja nostella käsipainoja. No vähä kerrassaan lenkit piteni, ja painot lisääntyi. Nyt 2 vuoden jälkeen olen amiskan turvallisuus-alalla, ja käyn 12 km lenkillä kerran päivässä, ja omistan sixpäkin. Leveiden hartioideni ansiosta minua ei ole enää kiusattu, vaikka olen monia lyhempi. Nykyään olen paljon muita lihaksikkaampi, ja komeampi, koska finnitkin lähtivät terveyden ansiosta.

        Nykyään on vaikeaa ihastua kehenkään, koska kaikki ikäiseni, ja vähän nuoremmat, polttavat tupakkaa tai juovat alkoholijuomia. Semmosia en huoli ikinä, koska jotkut kriteerit pitää olla. On se mukavaa kuitenkin olla sinkkuna, kun lähes kaikki tytöt kahtelee mua. Onneks oon sentään löytänyt kavereita, jotka eivät käytä päihteitä, ja voin liikkua heidän kanssaan, ja viettää paljon aikaa.

        Ujous ei lähtenyt kaikesta huolimatta, mutta väheni kuitenkin. Ja ujona tykkään ujoista tytöistä, koska he eivät varmasti petä ja pitävät kai pitkistä suhtista. Menevät tytöt taas on ihan p***eestä, kun ne puhua pälättävät alkoholijuomapullo kädessään, ja ei koskaan tiedä millon ne yhtä äkkiä pettää. Kannattaa olla ujo, niin kerkee haaveilla paljon ja miettiä ennen kun jotain suhdetta syntyy, niin kiinnostus kasvaa. Jos vaan pokaa jonkun hyvännäkösen ohimennen, niin siitä ei tuu mitään.

        Oon ollu ihastunu yhteen tyttöön jo kuukauden, mut se rupes polttamaan ja juomaan niin kiinnostus lopahti täysin ja otti pattiin aika pahasti. Nyt en enää tiedä tässä lähiössä ketään ikäistäni tyttöö, joka ei käyttäisi päihteitä. Ja oon kyllä itekki aika harvinainen, eli yks niistä pojista joka ei käytä.

        Kiinnostuksen saa mieheltä vaikka just kahtomalla silmiin ja hymyilemällä, mutta jos mies ei katso koskaan takaisin, niin se saattaa olla että sitä ei vaan kiinnosta, tai se on niin ujo että ei ees kehtaa kahtoo. sillon se on ainakin helppo nakki jos ei muuta.

        Suosittelen kyllä oman terveyden ja vaikka miehen hommaamisen takia harrastamaan jotain urheilua. Musta ainakin on hyvän näkösiä melkein kaikki lenkkeilijät mitä vastaan tulee, vaikka ovatkin paljon vanhempia. kun on hyvä kroppa niin naamakin kiinteytyy. Olis vielä älyttömän parasta jos joskus pääsisin malliksi tai kilpaurheilijaksi tämän kaiken ilon jälkeen mitä urheilu on minulle tuonut.

        Siispä ylös, ulos ja lenkille!


      • Finnejä?
        kilttipoika91 kirjoitti:

        Oon itekki ollu ujo ihan lapsesta asti. Ala asteella mua kiusattiin sen takia ja olin ruma finninaama. No, se kiusaus jatkui 9 vuotta, eli koko peruskoulun ajan, joten maineeni oli lukemattomat kerrat menny. Tytötkin katsoivat minua nenänvartta pitkin. Aattelinpa sitten tehdä asialle jotain. Rupesin urheilemaan. Ajattelin vaan käydä salaa lenkillä pari kertaa viikossa, ja nostella käsipainoja. No vähä kerrassaan lenkit piteni, ja painot lisääntyi. Nyt 2 vuoden jälkeen olen amiskan turvallisuus-alalla, ja käyn 12 km lenkillä kerran päivässä, ja omistan sixpäkin. Leveiden hartioideni ansiosta minua ei ole enää kiusattu, vaikka olen monia lyhempi. Nykyään olen paljon muita lihaksikkaampi, ja komeampi, koska finnitkin lähtivät terveyden ansiosta.

        Nykyään on vaikeaa ihastua kehenkään, koska kaikki ikäiseni, ja vähän nuoremmat, polttavat tupakkaa tai juovat alkoholijuomia. Semmosia en huoli ikinä, koska jotkut kriteerit pitää olla. On se mukavaa kuitenkin olla sinkkuna, kun lähes kaikki tytöt kahtelee mua. Onneks oon sentään löytänyt kavereita, jotka eivät käytä päihteitä, ja voin liikkua heidän kanssaan, ja viettää paljon aikaa.

        Ujous ei lähtenyt kaikesta huolimatta, mutta väheni kuitenkin. Ja ujona tykkään ujoista tytöistä, koska he eivät varmasti petä ja pitävät kai pitkistä suhtista. Menevät tytöt taas on ihan p***eestä, kun ne puhua pälättävät alkoholijuomapullo kädessään, ja ei koskaan tiedä millon ne yhtä äkkiä pettää. Kannattaa olla ujo, niin kerkee haaveilla paljon ja miettiä ennen kun jotain suhdetta syntyy, niin kiinnostus kasvaa. Jos vaan pokaa jonkun hyvännäkösen ohimennen, niin siitä ei tuu mitään.

        Oon ollu ihastunu yhteen tyttöön jo kuukauden, mut se rupes polttamaan ja juomaan niin kiinnostus lopahti täysin ja otti pattiin aika pahasti. Nyt en enää tiedä tässä lähiössä ketään ikäistäni tyttöö, joka ei käyttäisi päihteitä. Ja oon kyllä itekki aika harvinainen, eli yks niistä pojista joka ei käytä.

        Kiinnostuksen saa mieheltä vaikka just kahtomalla silmiin ja hymyilemällä, mutta jos mies ei katso koskaan takaisin, niin se saattaa olla että sitä ei vaan kiinnosta, tai se on niin ujo että ei ees kehtaa kahtoo. sillon se on ainakin helppo nakki jos ei muuta.

        Suosittelen kyllä oman terveyden ja vaikka miehen hommaamisen takia harrastamaan jotain urheilua. Musta ainakin on hyvän näkösiä melkein kaikki lenkkeilijät mitä vastaan tulee, vaikka ovatkin paljon vanhempia. kun on hyvä kroppa niin naamakin kiinteytyy. Olis vielä älyttömän parasta jos joskus pääsisin malliksi tai kilpaurheilijaksi tämän kaiken ilon jälkeen mitä urheilu on minulle tuonut.

        Siispä ylös, ulos ja lenkille!

        Ei mulla ainakaan ollut vielä ala luokilla (1-3) ollut finnejä, partakin alkoi kasvaa vasta joskus 6 luokalla. Taisit olla aika pitkä poika ala-asteella kun jo 1. luokasta asti on finneistä kiusattu.


      • Ujootyttö
        kilttipoika91 kirjoitti:

        Oon itekki ollu ujo ihan lapsesta asti. Ala asteella mua kiusattiin sen takia ja olin ruma finninaama. No, se kiusaus jatkui 9 vuotta, eli koko peruskoulun ajan, joten maineeni oli lukemattomat kerrat menny. Tytötkin katsoivat minua nenänvartta pitkin. Aattelinpa sitten tehdä asialle jotain. Rupesin urheilemaan. Ajattelin vaan käydä salaa lenkillä pari kertaa viikossa, ja nostella käsipainoja. No vähä kerrassaan lenkit piteni, ja painot lisääntyi. Nyt 2 vuoden jälkeen olen amiskan turvallisuus-alalla, ja käyn 12 km lenkillä kerran päivässä, ja omistan sixpäkin. Leveiden hartioideni ansiosta minua ei ole enää kiusattu, vaikka olen monia lyhempi. Nykyään olen paljon muita lihaksikkaampi, ja komeampi, koska finnitkin lähtivät terveyden ansiosta.

        Nykyään on vaikeaa ihastua kehenkään, koska kaikki ikäiseni, ja vähän nuoremmat, polttavat tupakkaa tai juovat alkoholijuomia. Semmosia en huoli ikinä, koska jotkut kriteerit pitää olla. On se mukavaa kuitenkin olla sinkkuna, kun lähes kaikki tytöt kahtelee mua. Onneks oon sentään löytänyt kavereita, jotka eivät käytä päihteitä, ja voin liikkua heidän kanssaan, ja viettää paljon aikaa.

        Ujous ei lähtenyt kaikesta huolimatta, mutta väheni kuitenkin. Ja ujona tykkään ujoista tytöistä, koska he eivät varmasti petä ja pitävät kai pitkistä suhtista. Menevät tytöt taas on ihan p***eestä, kun ne puhua pälättävät alkoholijuomapullo kädessään, ja ei koskaan tiedä millon ne yhtä äkkiä pettää. Kannattaa olla ujo, niin kerkee haaveilla paljon ja miettiä ennen kun jotain suhdetta syntyy, niin kiinnostus kasvaa. Jos vaan pokaa jonkun hyvännäkösen ohimennen, niin siitä ei tuu mitään.

        Oon ollu ihastunu yhteen tyttöön jo kuukauden, mut se rupes polttamaan ja juomaan niin kiinnostus lopahti täysin ja otti pattiin aika pahasti. Nyt en enää tiedä tässä lähiössä ketään ikäistäni tyttöö, joka ei käyttäisi päihteitä. Ja oon kyllä itekki aika harvinainen, eli yks niistä pojista joka ei käytä.

        Kiinnostuksen saa mieheltä vaikka just kahtomalla silmiin ja hymyilemällä, mutta jos mies ei katso koskaan takaisin, niin se saattaa olla että sitä ei vaan kiinnosta, tai se on niin ujo että ei ees kehtaa kahtoo. sillon se on ainakin helppo nakki jos ei muuta.

        Suosittelen kyllä oman terveyden ja vaikka miehen hommaamisen takia harrastamaan jotain urheilua. Musta ainakin on hyvän näkösiä melkein kaikki lenkkeilijät mitä vastaan tulee, vaikka ovatkin paljon vanhempia. kun on hyvä kroppa niin naamakin kiinteytyy. Olis vielä älyttömän parasta jos joskus pääsisin malliksi tai kilpaurheilijaksi tämän kaiken ilon jälkeen mitä urheilu on minulle tuonut.

        Siispä ylös, ulos ja lenkille!

        Onko tuollaisiakin miehiä vielä olemassa, jotka ei juo eikä polta?


      • kilttityttöö
        kilttipoika91 kirjoitti:

        Oon itekki ollu ujo ihan lapsesta asti. Ala asteella mua kiusattiin sen takia ja olin ruma finninaama. No, se kiusaus jatkui 9 vuotta, eli koko peruskoulun ajan, joten maineeni oli lukemattomat kerrat menny. Tytötkin katsoivat minua nenänvartta pitkin. Aattelinpa sitten tehdä asialle jotain. Rupesin urheilemaan. Ajattelin vaan käydä salaa lenkillä pari kertaa viikossa, ja nostella käsipainoja. No vähä kerrassaan lenkit piteni, ja painot lisääntyi. Nyt 2 vuoden jälkeen olen amiskan turvallisuus-alalla, ja käyn 12 km lenkillä kerran päivässä, ja omistan sixpäkin. Leveiden hartioideni ansiosta minua ei ole enää kiusattu, vaikka olen monia lyhempi. Nykyään olen paljon muita lihaksikkaampi, ja komeampi, koska finnitkin lähtivät terveyden ansiosta.

        Nykyään on vaikeaa ihastua kehenkään, koska kaikki ikäiseni, ja vähän nuoremmat, polttavat tupakkaa tai juovat alkoholijuomia. Semmosia en huoli ikinä, koska jotkut kriteerit pitää olla. On se mukavaa kuitenkin olla sinkkuna, kun lähes kaikki tytöt kahtelee mua. Onneks oon sentään löytänyt kavereita, jotka eivät käytä päihteitä, ja voin liikkua heidän kanssaan, ja viettää paljon aikaa.

        Ujous ei lähtenyt kaikesta huolimatta, mutta väheni kuitenkin. Ja ujona tykkään ujoista tytöistä, koska he eivät varmasti petä ja pitävät kai pitkistä suhtista. Menevät tytöt taas on ihan p***eestä, kun ne puhua pälättävät alkoholijuomapullo kädessään, ja ei koskaan tiedä millon ne yhtä äkkiä pettää. Kannattaa olla ujo, niin kerkee haaveilla paljon ja miettiä ennen kun jotain suhdetta syntyy, niin kiinnostus kasvaa. Jos vaan pokaa jonkun hyvännäkösen ohimennen, niin siitä ei tuu mitään.

        Oon ollu ihastunu yhteen tyttöön jo kuukauden, mut se rupes polttamaan ja juomaan niin kiinnostus lopahti täysin ja otti pattiin aika pahasti. Nyt en enää tiedä tässä lähiössä ketään ikäistäni tyttöö, joka ei käyttäisi päihteitä. Ja oon kyllä itekki aika harvinainen, eli yks niistä pojista joka ei käytä.

        Kiinnostuksen saa mieheltä vaikka just kahtomalla silmiin ja hymyilemällä, mutta jos mies ei katso koskaan takaisin, niin se saattaa olla että sitä ei vaan kiinnosta, tai se on niin ujo että ei ees kehtaa kahtoo. sillon se on ainakin helppo nakki jos ei muuta.

        Suosittelen kyllä oman terveyden ja vaikka miehen hommaamisen takia harrastamaan jotain urheilua. Musta ainakin on hyvän näkösiä melkein kaikki lenkkeilijät mitä vastaan tulee, vaikka ovatkin paljon vanhempia. kun on hyvä kroppa niin naamakin kiinteytyy. Olis vielä älyttömän parasta jos joskus pääsisin malliksi tai kilpaurheilijaksi tämän kaiken ilon jälkeen mitä urheilu on minulle tuonut.

        Siispä ylös, ulos ja lenkille!

        Mä taasen en halua juovaa miestä kun ei niistäkään tiedä millon pettävät ja joka viikonloppu pitäis olla juomassa..


    • mr.

      täällä olisi tällainen 40v mies, joka mielellään tapaisi sinut, enkä takuulla tee oloasi huonoksi. Tavataanko?

      • kloroformi_

        Loistava yritys, propsit sulle :D


    • 3 vuotta sinkkuna

      ja ikää on 44 vuotta :D Silmäpelin pitäminen ja miehelle hymyily taitavat olla ne varmimmat konstit (näin mulle on ainakin väitetty). Mutta minkäs teet, kun katsekontaktin luominen tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Toivotan sinulle onnea etsintääsi!

      • Riprap2

        Nuo nais-kaveriporukat baarissa on out. Jätän suoraan väliin. Vaikka kuinka olisi sutinaa yhden kanssa, niin siellä on 3 kateellista, jotka torpedoivat hyvän alun. Vähemmän joutuu pettymään.

        Ujo nainen on parempi kuin liian itsevarma.

        Jos ujostuttaa mennä juttelemaan isompaan porukkaan, aina voi vinkata pojan tai tytön itsensä luokse, samalla saa selville kiinnostaako toista yhtään.


      • kuin myös
        Riprap2 kirjoitti:

        Nuo nais-kaveriporukat baarissa on out. Jätän suoraan väliin. Vaikka kuinka olisi sutinaa yhden kanssa, niin siellä on 3 kateellista, jotka torpedoivat hyvän alun. Vähemmän joutuu pettymään.

        Ujo nainen on parempi kuin liian itsevarma.

        Jos ujostuttaa mennä juttelemaan isompaan porukkaan, aina voi vinkata pojan tai tytön itsensä luokse, samalla saa selville kiinnostaako toista yhtään.

        Itse olen myös 22v ujo tyttö ja olisin voinut kirjoittaa tuon alun viestin. En ole koskaan seurustellut, en edes suudellut. Muutamaan otteeseen joitakin tapaillut. olen vain niin ujo. En uskalla tehdä aloitetta ja jään haikailemaan ja haaveksimaan ja odotan aina ihmettä, että ihastukseni tekisi aloitteen. mutta ei niin käy koskaan. muissa ujous on minusta söpöä, mutta itsessäni se on piinaavaa. Tsemppiä!


      • mies33.3

        On niin positiivista oikeesti, että tuollaista viattomuutta vielä tässäkin maassa on, oikeesti.


    • zzzzzzZZzzc

      Jos et ole läski, niin kyllä sä kelpaat :)

    • Lumih.

      Mulla on sama ongelma, ja olen jo 24 v. Säälittävää. Olen aina ollut TODELLA ujo, ja miesten kanssa kommunikoiminen vasta vaikeaa onkin. Lisäksi koen olevani todella ruma, yläasteellakin pojat huusivat loukkauksia perään. Kukaan mies ei ole myöskään kauniiksi kehunut, enkä ole ikinä ollut edes treffeillä. Hymyynkin vastataan aina vain vihaisella katseella...

    • seepra93

      No, juu. Musta nykyään on menny vähän silleen, että kaikki muut seukkaa paitsi minä. Tältä varmaan tuntuu monestaki, mutta tosiasia on aivan toinen... Kaverinikin on laittanut facebookiin että seurustelee, vaikka kyseinen poika on sanonut, ettei pidä hänestä. Tuo, jos mikä on *noloa*. Ite oon neljä vuotta, sitte hommannu yhen jäbän kanssa. Oon aika puhelias yleensä, mutta ujoihin poikiin mie ihastun ja sitten en uskalla mennä juttelee, koska pelkään et se tuntuu sen mielestä jotenki uhkaavalta tai ahistavalta. HJELPPIÄ tähän!!!(???)

    • Heissulivei

      Olen 21-vuotias miespuolen edustaja. Miehille jutustelu ei ole välttämättä sen helpompaa. Esimerkiksi koulussa olen alottanu keskustelun tyyliin: "Mitäs ainetta on seuraavaksi?" Kannattaa arkipäiväsiä ja luonnollisia asioita kyselemään, niin samalla hoitaa ujoutta.

      Sitte siitä helposti kehkeytyy jatkojutustelua. Yleensä jännitän ja äänikin saattaa vähän takeltaa, mutta siitä juttua alkaa tulemaan. Aina on mennyt positiivisesti keskustelu.

      Lyhyesti: Tökerölläkin jutun alotuksella pärjää hyvin. Olen huomannu monta kertaa... :)

    • J.A.S

      ujo olen minäkin haluaisin silti tutustua sinuuun

    • ILOWESEX69

      NO VOI,,,,SEKSIIN VOI VIHJATA MUTTA EI TYRKYTTÄÄ,,,,UJOUTESI VUOKSI OLET KIINNOSTAVA,,,SIIS TAVOITTELEMISEN ARVOINEN--VIE AIKAA--MUTTA SITÄ EI OLE KELLÄÄN LIIKAA,,SANO SE HEILLE,,,EIVÄT TIEDÄ MITÄ JÄÄVÄT VAILLE,,,-OIS KYLLÄ KIVA TAVATA,,,,,SE IHANA UJO,,,

    • ParasOnYksin

      Jos joku miespuolinen tulee tutustumaan nykyään sinuun aloittaja niin se tulkitaan ahdisteluksi...joten varmasti saat olla rauhassa pitkään...

    • Tiedosta.kiinnostunut

      Miettikääpä myt tuota aiheen otsikkoa ? "Miten ujo tyttö saisi miehen kiinnostumaan itsestään?"""
      Ei minun tartte enää "itsestäni" olla kiinnostunut !?!?
      Mitä tyttö oikein tarkoitti kysymyksellään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe