Paras lääke hiusten lähtööön

mies9867

Mikä paras lääke kasvattamaan hiukset takaisin
olen mies 32 v.

11

12076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alopecia-112

      ...jos on toimiakseen. Eli finasteridia huuleen ja minoksidiilia läträät päänahkaasi säänöllisesti. Kylkeen vielä ketokonazol-shampoo. Lisäksi voit koittaa buustata esim. Revivogenilla, Nisimillä ja lisäravinteilla.

      • a-112

        ...tehokkain on dutasterid, mutta sitä ei tahdo saada lääkäreitä määräämään.


    • asiantuntija

      Vitamiinikuuri, hormoonitasapainon parantaminen,
      kuitupitoinen ruoka ja laadukkaat shampoot ja hoito-
      tuotteet..esim. nisim.Päänahan liikuttelu ja sormenpää eli ns. pistehieronta. Tärkeintä on
      vitamiinit: B,C,Mangnesium ja sinkki hiuksille ja 2kk ajan ns. hevoskuurina.

      • a-112

        Nuo eivät auta perinnölliseen hiustenlähtöön juurikaan millään tavalla. Kuidut taas eivät auta mihinkään muuhun kuin suoliston toimintaan; paska tulee paremmin kun on jotain mikä siellä suolessa liikkuu. Kuiduissa ei ole ravintoaineita.


      • kldsklsd
        a-112 kirjoitti:

        Nuo eivät auta perinnölliseen hiustenlähtöön juurikaan millään tavalla. Kuidut taas eivät auta mihinkään muuhun kuin suoliston toimintaan; paska tulee paremmin kun on jotain mikä siellä suolessa liikkuu. Kuiduissa ei ole ravintoaineita.

        Joo, mutta EI-perinnölliseen hiustenlähtöön auttavat.


    • linkittäjä

      http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000625&posting=22000000042857958

      • miak33

        onko jotain yhtä lääkettä?


    • Tanelij

      Kuten täällä on todettu, ei kai ole vain yhtä lääkettä maailmassa joka ratkaisi kaikkien ongelmat heti kertaheitolla. Olen käynyt kaikki mahdolliset läpi 10 v aikana, ja olen todellinen koekaniini, olen mies 40v. Lisäksi olen lukenut täällä netissä aiheesta todella paljon. Miestyypin hiustenlähtöön olen todennut seuraavat 5 asiaa auttaviksi, ja nämä tunnustetaan miestyypin hiustenlähdön auttajiksi! Muista tuotteista, ravintolisistä tms. en ole saanut mitään apua. Tässä lista ja jokaisen perässä hyvät ja huonot puolet:

      1) LÄÄKE FINASTERIDI (hyvät puolet: useimmilla miehillä toimii hyvin ja pysäyttää hiustenlähdön,monille jopa alkaa kasvattamaan hiuksia kun DHT saadaan vähennettyä. Haitat: Monille tulee kuitenkin sivuvaikutuksina potenssiongelmia, särmän katoaminen miehisestä eros-voimasta, rintojen kasvua yms. Kaikki eivät myöskään halua syödä jotain lääkettä lopun elämäänsä, ja monet naiset arvostelevat jos heidän miesystävä tai aviomies syö jotain hormooneihin vaikuttavaa lääkettä...)

      2) LÄÄKE MINOKSIDIILI (hyvät puolet: useimmilla toimii ja hidastaa hiustenlähdön, joillakin kasvattaa uusia hiuksia. Haittoina voi tulla ärsytystä päänahkaan koska tämä hierotaan päänahkaan, sydämen tykytyksiä yms koska tämä on verenpainelääke alunperin)

      3) REVIVOGEN (hyvät puolet: suunniteltu nimenomaan miestyypin hiustenlähtöön, luontainen tehokas hoitotuote ja kliinisesti testattu, luontaistuotteista mielestäni ehkä paras. Huonot puolet: Hoitonestettä hieman vaikea laittaa päiväksi koska mukana luonnon öljyjä DHT-blokkereina,tulee helposti laitettua liikaa, illalla voi kuitenkin käyttää hyvin ja pestä pois aamulla.)

      4) NISIM (hyvät puolet: erittäin miellyttävä shampoo ja hyvä hiuksien kasvattaja, sopii hyvin miehille, estää myös DHT:n syntyä. Kasvattaa kyllä hiuksia tehokkaasti. Huonot puolet: En tiedä vaatiiko pitkässä käytössä lisäksi finaa tai muita tehostamisia jos kysymyksessä miestyypin vaikeampi kaljuuntuminen.)

      5) RAVINTOLISÄT SINKKI, SAHAPALMU-UUTE, SOIJA, MSM-RIKKI, B-VITAMIINIT, VALKUAISAINEET Ainakin nämä auttavat ainakin hieman miestyypin hiustenlähdössä ja esim. sinkillä ja soijalla on dht:n vähentäviä ominaisuuksia. Nämä eivät kyllä yksinään estä miestyypin hiustenlähtöä missään nimessä, mutta jotain pientä lisäapua näistä varmasti on....

      Kommentteja???????

      • hairloss

        Itse en ole ollut kovinkaan innostunut kokeilemaan mitään hormooniperäisiä hiustenhoitotuotteita. Siksipä eniten minua kiinnostaisi Revivogenin ja Nisimin vaikutukset hiustenlähdön pysäyttämisessä ja uusien hiusten kasvattamisessa. Itsekin olen tämän käsityksen asiaa tutkittuani ja keskustelupalstoilla pyörittyäni saanut, että näistä luonnontuotteista Revivogen ja Nisim olisivat ne toimivimmat.

        Tuoteinfoja näiden kahden tuotteen kohdalla tutkiessani en löytänyt yhteneväisyyksiä yhdisteistä muuta kuin sahapalmu-uutteen kohdalla. Nisimin hoitonesteet näyttäisivät vain olevan puolet halvempia. Ovatko siis hintansa väärttejä vai turvautuakko suosiolla Revivogeniin? Mihinkään huuhaa -kokeiluihin ei olisi rahaa pistettäväksi, joten käyttäjien kokemukset perusteellisen pohjatiedon saamiseksi olisi hyvin toivottavaa.

        Kiitoksia vastauksista etukäteen! :D


      • TuukkaA
        hairloss kirjoitti:

        Itse en ole ollut kovinkaan innostunut kokeilemaan mitään hormooniperäisiä hiustenhoitotuotteita. Siksipä eniten minua kiinnostaisi Revivogenin ja Nisimin vaikutukset hiustenlähdön pysäyttämisessä ja uusien hiusten kasvattamisessa. Itsekin olen tämän käsityksen asiaa tutkittuani ja keskustelupalstoilla pyörittyäni saanut, että näistä luonnontuotteista Revivogen ja Nisim olisivat ne toimivimmat.

        Tuoteinfoja näiden kahden tuotteen kohdalla tutkiessani en löytänyt yhteneväisyyksiä yhdisteistä muuta kuin sahapalmu-uutteen kohdalla. Nisimin hoitonesteet näyttäisivät vain olevan puolet halvempia. Ovatko siis hintansa väärttejä vai turvautuakko suosiolla Revivogeniin? Mihinkään huuhaa -kokeiluihin ei olisi rahaa pistettäväksi, joten käyttäjien kokemukset perusteellisen pohjatiedon saamiseksi olisi hyvin toivottavaa.

        Kiitoksia vastauksista etukäteen! :D

        Vaikea kai sanoa täysin varmasti mikä sopii kenellekin, ei kai ole olemassa yhtä tuotetta josta voisi sanoa että se toimii varmasti kaikille ihmisille. Toisille joku tuote aiheuttaa ärsytystä, toisille toimii tosi hyvin, jollekin ei toimi, ei kai 100% tuotetta ole. Mutta nuo mainitsemasi luontaiset tuotteet on parhaasta päästä, ei siitä mihinkään pääse. Mutta kokeiluja tämä vaatii ja pitkäkestoisuutta. Mulla on kyllä hyviä kokemuksia näistä mutta en nyt ala tarkemmin kirjoittamaan. Olen sitä mieltä että hieman pitää satsata kokeiluihin jotta huomaa mikä sopii parhaiten.Näin itse olen tehnyt.


      • -------
        TuukkaA kirjoitti:

        Vaikea kai sanoa täysin varmasti mikä sopii kenellekin, ei kai ole olemassa yhtä tuotetta josta voisi sanoa että se toimii varmasti kaikille ihmisille. Toisille joku tuote aiheuttaa ärsytystä, toisille toimii tosi hyvin, jollekin ei toimi, ei kai 100% tuotetta ole. Mutta nuo mainitsemasi luontaiset tuotteet on parhaasta päästä, ei siitä mihinkään pääse. Mutta kokeiluja tämä vaatii ja pitkäkestoisuutta. Mulla on kyllä hyviä kokemuksia näistä mutta en nyt ala tarkemmin kirjoittamaan. Olen sitä mieltä että hieman pitää satsata kokeiluihin jotta huomaa mikä sopii parhaiten.Näin itse olen tehnyt.

        ei ole koskaan hilsettä, hiukset ovat muutenkin hyväkuntoiset. Päänahan hierontaa aina pesun jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe