Onko kellään kokemuksia noista GT Radialeista joita mm. Vianor myy. (205/65R/15 on hakusessa).
GT Radial Champiro 128
9
4935
Vastaukset
- Laatugummi
Haukuttu huonoksi niin ulkomailla kuin Suomenkin testeissä. Huono märkäpito ynnä muuta huonoa.
Osta kunnon renkaat, eivät maksa paljoa enempää. Tuota kokoa on ollut mainoksissa 400 euron tietämillä. Maksaako liikaa...?- Continentaliin
ja muihin huonohin kiinalaisiin. Tuulilasi-lehdessä on lyhyt juttu aiheesta:
http://www.tuulilasi.fi/tekniikka/?subarea=renkaat&article=157006
GT Radial on ilmeisesti parhaasta päästä huonoja, koska siitä sanotaan:
"Continental oli yhtä osa-aluetta lukuunottamatta kaikissa testin osioissa vertailurenkaita parempi. GT Radial oli tasaisesti testiosioiden kakkonen. Mutta märällä pinnalla se kuitenkin jäi testiradan kierrosajassa 3,4 sekuntia Continentalista. Ero on suuri, ja kuitenkin GT-Radial oli toiseksi paras tässäkin osioissa. "
Eiköhän noillakin pärjää kesällä, kun kerran huonoilla talvirenkaillakin pärjää talvella. Itse en omaan autooni kiinalaisia kyllä kelpuuta. Pelkässä kaupunkiajossa varmaankin ihan välttävät. - Laatugummi
Continentaliin kirjoitti:
ja muihin huonohin kiinalaisiin. Tuulilasi-lehdessä on lyhyt juttu aiheesta:
http://www.tuulilasi.fi/tekniikka/?subarea=renkaat&article=157006
GT Radial on ilmeisesti parhaasta päästä huonoja, koska siitä sanotaan:
"Continental oli yhtä osa-aluetta lukuunottamatta kaikissa testin osioissa vertailurenkaita parempi. GT Radial oli tasaisesti testiosioiden kakkonen. Mutta märällä pinnalla se kuitenkin jäi testiradan kierrosajassa 3,4 sekuntia Continentalista. Ero on suuri, ja kuitenkin GT-Radial oli toiseksi paras tässäkin osioissa. "
Eiköhän noillakin pärjää kesällä, kun kerran huonoilla talvirenkaillakin pärjää talvella. Itse en omaan autooni kiinalaisia kyllä kelpuuta. Pelkässä kaupunkiajossa varmaankin ihan välttävät.Tuo vertailutesti oli mielenkiintoista luettavaa. Toivottavasti se on myös tietoa-antava niille, jotka näin kevään ja kesän tullen painiskelevat rengasostosten kanssa. Vastaus siihen, että ostaako kunnon renkaat vai kiinalaiset, löytyy tekstistä.
- en pystynyt
Laatugummi kirjoitti:
Tuo vertailutesti oli mielenkiintoista luettavaa. Toivottavasti se on myös tietoa-antava niille, jotka näin kevään ja kesän tullen painiskelevat rengasostosten kanssa. Vastaus siihen, että ostaako kunnon renkaat vai kiinalaiset, löytyy tekstistä.
lukemaan ja omaa johtopäätöstä vetämään koska linkki ei toiminut. Hakemaani sivua ei löytynyt. Mitä teksti kertoi?
- lontooksi
en pystynyt kirjoitti:
lukemaan ja omaa johtopäätöstä vetämään koska linkki ei toiminut. Hakemaani sivua ei löytynyt. Mitä teksti kertoi?
http://www.merityre.co.uk/PDF/autocar_tyre_test_article_en_optimised.pdf
Joku on modannut vastaamaan "jarrutusmatka märällä" kuvaajaan alkamaan nollasta. Silloin erot eivät vaikutakaan enää niin suurilta...
http://i222.photobucket.com/albums/dd237/Zadpics/Braking.gif - mutta ovat
lontooksi kirjoitti:
http://www.merityre.co.uk/PDF/autocar_tyre_test_article_en_optimised.pdf
Joku on modannut vastaamaan "jarrutusmatka märällä" kuvaajaan alkamaan nollasta. Silloin erot eivät vaikutakaan enää niin suurilta...
http://i222.photobucket.com/albums/dd237/Zadpics/Braking.gifAsteikon valinnalla voidaan vaikuttaa huomattavasti siihen miten suurilta erot vaikuttavat.
Tässä tapauksessa on kuitenkin perusteltua käyttää pylvästä jossa erot korostuvat koska käytännössä erot ovat suuremmat kuin kuvittelisikaan.
Jos vaikkapa 100km/h jarrutuksessa märällä parhaan ja huonoimman ero on "vain" 11-12 metriä niin eihän se tunnu suurelta mutta käytännössä ero on järkyttävä. (testissä oli 80-20km/h jarrutus josta saatiin jo 8,5m ero)
Jos parhailla renkailla auto pysähtyy juuri ennen edellä olevan auton takapuskuria, räjähtää se huonoimmilla renkailla sisään takaluukusta 40km/h nopeudella. Jos auton tilalla on ihminen, merkitsee ero sitä että parhailla renkailla ei tule naarmuakaan ja huonoimmilla henki lähtee. - parhaaseen..
mutta ovat kirjoitti:
Asteikon valinnalla voidaan vaikuttaa huomattavasti siihen miten suurilta erot vaikuttavat.
Tässä tapauksessa on kuitenkin perusteltua käyttää pylvästä jossa erot korostuvat koska käytännössä erot ovat suuremmat kuin kuvittelisikaan.
Jos vaikkapa 100km/h jarrutuksessa märällä parhaan ja huonoimman ero on "vain" 11-12 metriä niin eihän se tunnu suurelta mutta käytännössä ero on järkyttävä. (testissä oli 80-20km/h jarrutus josta saatiin jo 8,5m ero)
Jos parhailla renkailla auto pysähtyy juuri ennen edellä olevan auton takapuskuria, räjähtää se huonoimmilla renkailla sisään takaluukusta 40km/h nopeudella. Jos auton tilalla on ihminen, merkitsee ero sitä että parhailla renkailla ei tule naarmuakaan ja huonoimmilla henki lähtee.Parhaimman ja huonoimman välille saadaan toki iso rako, mutta parhaimman (Continental) ja toiseksi parhaimman (Nankang) välillä ei olekaan eroa kuin 2 metriä. Voihan sekin ero olla joskus kohtalokas, mutta käytännössä kuitenkaan ei. Aika harva joutuu renkaista johtuviin onnettomuuksiin ja nykyään ajetaan joka tapauksessa paremmilla renkailla kuin aikaisemmin.
Puntamaassa Continentalit ovat 37% Nankangeja kalliimmat. Kun Continentalit tunnetusti ovat nopeita kulumaan, niin vesiliirto-ominaisuudet pysyvät kovemmissa halpa-kumeissa pidempään hyvinä. Vesiliirtohan on se kaikkein vaarallisin pidon pettämismuoto kesäisin, koska silloin on vauhtia ja silloin ei auta jarruttaminen eikä ohjaaminen. - Hyvin lipsuu
parhaaseen.. kirjoitti:
Parhaimman ja huonoimman välille saadaan toki iso rako, mutta parhaimman (Continental) ja toiseksi parhaimman (Nankang) välillä ei olekaan eroa kuin 2 metriä. Voihan sekin ero olla joskus kohtalokas, mutta käytännössä kuitenkaan ei. Aika harva joutuu renkaista johtuviin onnettomuuksiin ja nykyään ajetaan joka tapauksessa paremmilla renkailla kuin aikaisemmin.
Puntamaassa Continentalit ovat 37% Nankangeja kalliimmat. Kun Continentalit tunnetusti ovat nopeita kulumaan, niin vesiliirto-ominaisuudet pysyvät kovemmissa halpa-kumeissa pidempään hyvinä. Vesiliirtohan on se kaikkein vaarallisin pidon pettämismuoto kesäisin, koska silloin on vauhtia ja silloin ei auta jarruttaminen eikä ohjaaminen.Pitää muistaa, että halpakumi on halpakumi, ja senpä takia sen vesiliirto-ominaisuudet eivät ole uutenakaan saaneet suomalaisissa testeissä kiitosta. Itämainen rengasteitämys kulkee jälkijunassa.
- meister69
http://www.gt-tires.com/indonesia/
Ihan ok kumit, oli aikoinaan tuommoset 17". Ja kyllähän niillä ajeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.2574230Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha282398- 242151
Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.932096Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?1031740Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se261432- 161382
Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen
Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte3271333Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo361317Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan351237