Mistä vakuutus?

N.O.Hääppönen

Heippa!

Oletteko kilpailuttaneet vakuutusyhtiöt liikenne- ja/tai autovakuutuksessa? IF tuntuu olevan arvokas. Entä Tapiolan mainostama TOYOTA vakuutus? Mitähän sitä ottaisi 2001 mallin Avensikselle...

Hyvää JOULUA vai mitä se oli.

8

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwerwe

      itellä on tapiolan vakuutus ihan samaan autoon, ei oo kyllä tuota toyotan oma hommaa. siinäki maksaa vähän turhasta mun mielestä. aika hankala vertailla näitä kun on olemassa vaikka mitä boonus juttuja joka firmalla mutta aikoinaa tapiola oli halvin. netissähän on ne laskurit, sinne vaa laitat auton tiedot ja näät ne hinnat firmojen sivuilta

      • sucks

        Itse kilpailutin vakuutuksien hinnat 00- farkku aveeni ja kas tapiolalla pelkkä liikennevakuutus 200 euroa kalliimpi kuin pohjolalla. Lisäksi kaskon hinnassa oli reilu ero. Edellisen auton kohdalla oli juuriki sama juttu...


      • gfdgdfg
        sucks kirjoitti:

        Itse kilpailutin vakuutuksien hinnat 00- farkku aveeni ja kas tapiolalla pelkkä liikennevakuutus 200 euroa kalliimpi kuin pohjolalla. Lisäksi kaskon hinnassa oli reilu ero. Edellisen auton kohdalla oli juuriki sama juttu...

        itse en ole noita kilpailuttanut, nettilaskuri vaa näyttää että tapiola on mulle halvin. pohjola ja if selvästi kalliinpia. siis liikenne ja kasko vakutuutuksilla, mutta toiki sit riippuu minkä pankin asiakas on ja sillee että saako niitä boonuksia mitenkä. pohjola on halvempi jos saa täydet pisteet mutta itse en saa niitä yhtään ja tapiolalta saan jonku 8% lisäalennuksen. yleensä kannattaa keskittää kaikki samaan, silleehän se halvin tulee


      • kacco
        gfdgdfg kirjoitti:

        itse en ole noita kilpailuttanut, nettilaskuri vaa näyttää että tapiola on mulle halvin. pohjola ja if selvästi kalliinpia. siis liikenne ja kasko vakutuutuksilla, mutta toiki sit riippuu minkä pankin asiakas on ja sillee että saako niitä boonuksia mitenkä. pohjola on halvempi jos saa täydet pisteet mutta itse en saa niitä yhtään ja tapiolalta saan jonku 8% lisäalennuksen. yleensä kannattaa keskittää kaikki samaan, silleehän se halvin tulee

        Saa neuvoteltua 60-70 prossaa boonuksia aina. Keskittämisalennuksia saa joka firmasta. Nettilaskureihin ei pidä uskoa vaan halvimmat vakuutukset saa aina soittamalla tai muuten kilpailuttamalla. Säästää satoja euroja vartin hommassa. Saa sitten ostaa vaikka vanteet pirssin alle jos ei muuta keksi. Pohjolalla yleisesti ottaen yli 200 euroa halvemmat kuin tapiolalla. Ifillä siitä puolestavälistä.


      • tyuityu
        kacco kirjoitti:

        Saa neuvoteltua 60-70 prossaa boonuksia aina. Keskittämisalennuksia saa joka firmasta. Nettilaskureihin ei pidä uskoa vaan halvimmat vakuutukset saa aina soittamalla tai muuten kilpailuttamalla. Säästää satoja euroja vartin hommassa. Saa sitten ostaa vaikka vanteet pirssin alle jos ei muuta keksi. Pohjolalla yleisesti ottaen yli 200 euroa halvemmat kuin tapiolalla. Ifillä siitä puolestavälistä.

        aijaa, enpä ole tuota tiennyt. pitääpä kysyä ens keväänä pohjolasta, tämä vuosi on jo maksettu. pohjolan pankkiasikas olen muutenkin


      • kallisonAvensisvak

        Entä Turva yhtiö, se oli halvin kun oli kotivakuutus mukana, sitten tuo Folksam vai mikä soli.


      • Folkspop
        kallisonAvensisvak kirjoitti:

        Entä Turva yhtiö, se oli halvin kun oli kotivakuutus mukana, sitten tuo Folksam vai mikä soli.

        Ilman muita vakuutuksia ja bonuslaskelmia, niin veikkaan että Pop ja Folksam nyt halvimmat tarjouksensa vuoksi. Viime vuonna kun Popilla ei ollut tarjousta, niin oma vakuutusyhtiö oli saman hintainen.
        Nyt moni mainostaa korotettuja bonuksia, mutta kannattaa katsoa laskimesta mitä tulee, ei välttämättä ole halvempi.

        Korvauspolitiikka ja asiakaspalvelu onkin sitten ihan oma stoori, jossa ensinmainitut eivät käsittääkseni loista. Ehkä kannattaa tarkastaa ne muutkin siitä välimaastosta voi löytyä se paras, kun otetaan ne joskus tulevat korvaukset kaskosta, pelkkä liikennevakuutus kannattaa ottaa halvimmasta.


    • Paaliin

      Eihän tuo paaliin menevä Tojo tarvitse mitään vakuutuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe