Pikku poitsumme syntyi sektiolla.

onnellinen.

Oli suunniteltu sektio 14.4, mutta lapsivedet lähti viime maanantaina aamu 11, ja muutaman tunnin päästä leikattiin.

Pituutta oli pikkuisella 50cm ja paino 3200g. =)

Aika yllätys oli, kun vasta parin viikon päähän odoteltiin =D

22

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsunne

      Pikku poitsunne ei SYNTYNYT SEKTIOLLA vaan hänet OTETTIIN ULOS SEKTIOLLA !!ÄLKÄÄ SOTKEKO NÄITÄ ASIOITA, SEKTIOLLA JA SYNNYTYKSELLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ TOISTENSA KANSSA !!

      • vaan.

        taas näitä "järkeviä" kommentteja. =D kyllä sitä sairaalassa synnytykseksi sanotaan. Aivan sama :D t: happy.


      • kyllä

        se on synnytys sektiokin!!

        Voi jestas onko joku luonnollisesti synnyttänyt niin katkera kivuistaan että ei pidä sektioäitejä ja lapseja ihmisinä ollenkaan.

        Sektiolapsilla ei ole syntymäpäivää??

        Ohhoi kyllä minä ainakin synnytin vaikka poika tuli leikkuuhaavan kautta.


      • :))))))
        kyllä kirjoitti:

        se on synnytys sektiokin!!

        Voi jestas onko joku luonnollisesti synnyttänyt niin katkera kivuistaan että ei pidä sektioäitejä ja lapseja ihmisinä ollenkaan.

        Sektiolapsilla ei ole syntymäpäivää??

        Ohhoi kyllä minä ainakin synnytin vaikka poika tuli leikkuuhaavan kautta.

        Tosiaan, mulla meni eka synnytys niin huonosti, että päädyttiin sektioon tällä kertaa. :)


      • sektiollakin

        Ootsä ihan terve päästäsi?


      • kuin synnytyspalstalla?
        :)))))) kirjoitti:

        Tosiaan, mulla meni eka synnytys niin huonosti, että päädyttiin sektioon tällä kertaa. :)

        Mitäs sä tuolla yrität sanoa? Se on niin suhteellista se. Itse ainakin halusin sektion ja sen onneksi sain.

        Repesikös oma revasi alatiesynnytyksessä pahastikin? :D


      • ettäpä
        kuin synnytyspalstalla? kirjoitti:

        Mitäs sä tuolla yrität sanoa? Se on niin suhteellista se. Itse ainakin halusin sektion ja sen onneksi sain.

        Repesikös oma revasi alatiesynnytyksessä pahastikin? :D

        taitaa olla aika huono kokemus synnytyksestä, että pitää monella palstalla häiriköidä... :


      • myös synnyttänyt

        Leikkaava lääkäri kysyi kun lapsi oli ulkona, mikä oli syntymäaika! Kyllä se on syntynyt sektiollakin!


      • voi kiesus

        Ei voi muuta sanoa ku että menehän muualle möyhöttää siitä.
        Kyllä se sektio on synnytys siinä kuin että alateitse pusaa (kiitos kysymästä, meidän tyttö tuli ihan alakautta).

        Ai niin vielä yksi juttu. LOPETA SE HUUTAMINEN KUN SE ON OIKEASTI TOSI RUMAA!


      • nieminen.olli

        onneksi olkoon tv.ganess


    • odottaja huhtikuun..

      Oikein lämpimät onnittelut ja halaukset vauvan syntymän johdosta teille! Varmaan ilo ylimmillään nyt. meillä vasta edessä kaikki=)

      • paljon <3

        Ja onneksi olkoon myös teille ! :) Onko milloin laskettu aika? :)


      • kahden sektio äiti
        paljon <3 kirjoitti:

        Ja onneksi olkoon myös teille ! :) Onko milloin laskettu aika? :)

        Paljon onnea , ei noista höpinöistä kannata välittää:))))) Kyllä lääkärit ihan synnytyksestä puhuu molemmilla tavoilla. Ainahan sen " puristumisen" voi hankkia myös liian kireällä pipolla.


      • paljon _:))) <3
        kahden sektio äiti kirjoitti:

        Paljon onnea , ei noista höpinöistä kannata välittää:))))) Kyllä lääkärit ihan synnytyksestä puhuu molemmilla tavoilla. Ainahan sen " puristumisen" voi hankkia myös liian kireällä pipolla.

        Niinpä


      • Mikko Akkanen
        paljon _:))) <3 kirjoitti:

        Niinpä

        Synnytyksenvastaisuus ja imetyksenvastaisuus ovat asioita jotka rapeuttavat yhteiskuntamme totaalisesti jollei mitään tehdä.


      • sovitaan vaikka sitten niin...
        Mikko Akkanen kirjoitti:

        Synnytyksenvastaisuus ja imetyksenvastaisuus ovat asioita jotka rapeuttavat yhteiskuntamme totaalisesti jollei mitään tehdä.

        saahan sitä ihmisillä mielipiteitä olla :D


      • äiti ja ihminen
        sovitaan vaikka sitten niin... kirjoitti:

        saahan sitä ihmisillä mielipiteitä olla :D

        Mitään "vastaisuutta" ei ole jos joutuu sektioon. Vai rapautuisiko vähemmän jos äiti ja lapsi kuolisivat? Esim. istukan irtoamistapauksessa kuten itselläni kävi.


      • tavalla tai toisella

        Kyllä se vaan on. Synnytystapa vain on eri.

        Mahtoi sulla olla hirveä kokemus alatiesynnytyksestä, kun noin meuhkaat :-D


    • rekvisiitta

      mieti eka miten kirjoitat

    • afrhyfgfggggf

      Sektio ei ole synnytys vaan lapsi syntyyyyyyyyyyyyy maailmaan silloin 2 eri asiaa. Mutta samapa tuo mulle ainakin kuinka se lapsi saadaan ulos kunhan vain syntyy terveenä :)

    • henriks ijas

      pikkulapset ne odottaa jo isaän munissa milloin pääsis syntymään mutta ne kuolee ne siittiöt onnellisina munissa.

    • ts

      mee nusimaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe