Millään ei oo merkitystä, ei enää....

Väsynyt....

Mulle vaan sanotaan et elämä jatkuu... Kukaan ei ota mua tosissaan... multa on viety puolet mun sydämmestä... Mä en jaksa elää ilman sitä toista puolta... Mä tarviin täyden sydämmen... mä oon kohta lähössä, pois, ikuisesti... Koska kukkan ei pidä minusta kiinni...

6

512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nine

      *törmäsi pariin tuttuun sanontaan ja pelästy*
      hyvä ihminen. älä nyt. usko tai älä, mutta ei ole pelkkä fraasi se "aika parantaa haavat ja kultaa muistot"-homma. kunhan tuon saat jotenkin etes hitusen verran purettua niin se helpottaa. päivä päivältä enemmän ja enemmän. ja lopulta.. elämä jatkuu. *hitusen vanhempana ja ehkä sitä myötä hitusen viisaampanakin infoaa*

    • tiiän....

      kyllä elämällä on merkitystä!susta ei ehkä nyt tunnu siltä,mutta kyllä sillä vain on...mä sain sun tekstistäs sellasen käsityksen et sut on jätetty..(?).älä tee itsemurhaa!itsemurha on vastuun siirtämistä läheisille....ja ei se auta pidemmän päälle.on mustakin monesti tuntunut siltä ettei millään oo merkitystä...mut oon aatellu sitetn et "mulla voi nyt mennä huonosti,mutta muutaman päivän,viikon tai vuoden päästä mun elämä voi olla IHAN eri mallilla".tuo ajattelu tapa on autatnut mua..mulla on ollut tosi huono olo sen takia ettei mulla oikein oo kavereita koulussa----...mun luokaklaiset tytöt koittaa jättää mut ulkopuollele mutta eilenkin kun mä puhuin yhen (aika suositunkin) kimamn kans niin äkkiä ne tuli sinne !mä olen aika yksinäinen ja sen takia mulla on paha olla....oon monesti itkenyt itteni iltaisin uneen.mä tiedän kokemuksesta miltä tuntuu kun on TOSI paha olla ja millään (ei tunnu) ei oo merkitystä.mä oon ollut alasteella monta vuotta koulukiusattu ja oonko kuullu ex-kiusaajilta "anteeksi"?en.on en muistelleet et kuinka -sä-olit-yksin mutat ei ne oo anteeksi pyytäneet.mulla on edelleen huono olla....mutat mulla voi mennä vähän ajan päästä paljon paremmin joten ei kannata luovuttaa.jos elämä potkii päähän käy osoitteessa www.helppimesta.fi siellä on palveleva chat.....ym.

    • mustikka

      tuntuu pahalle eikös? mun piti mennä jouluna kihloihin vähän yli vuojen seurustelun jälkeen... no tyyppi jätti viikko ennen joulua. en tiä miten oon jaksanu nousta aamuisin sen jälkeen. ja siitä en voi syyttää muita ko ihtiäni. mutta kyllä se siitä... kannattaa uskua ihmeisiin.
      ei sitä oikein voi muuten lohuttaa, mutta et ainakaan oo ainua.

    • ÄlÄ LuOvuTa...VieLä...

      mustakin tuntuu tosi usein tollaselta.. mut sit mun pahimpina aikoina,mulle hoettiin vaan, et kyl se aika parantaa haavat,ja sillon ois tehny mieli vetää turpaan sitä tyyppii,joka sitä mulle hoki. Mä haluun siis vaan sanoo,et usko mua,mä puhun kokemuksesta, aika todellakin parantaa haavat!! Jos tarttet ystävää, ni jätä mailiosottees,voin alkaa mailailla sun kaa jos se vaik auttais sua. Tsemppiä!!

    • MITEN PÄÄDYIN TÄNNE??!!

      • Se varmaan meni keskustelu.suomi24.fi/nuoret


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe